Toimii rektaalisesti hyvin. muutaman % parempi hyötyosuus ku nokkaan. nokkaan se on 50% rektaalisesti 54%.lonecell wrote:Tästäpä tulikin mieleeni yks hetken aikaa askarruttanut kysymys. Onko buprenorfiinin rektaalisesta BA:sta mitään faktatietoa tai henkilökohtaisia kokemuksia kenelläkään? BL:ssäkin on vähän ristiriitaista tietoa. Kun tota kuitenkin jossain vaiheessa varmaan vastaan tulee, sublinguaalisessa nautinnassa on omat ongelmansa ja nokkaan en mitään pillerimurskaa viitsi enää vetää.eNZYMe wrote:ja lopuksi varovasti bupreveden snorttaaminen tai pluggaaminen
Buprenorfiini (mm. Subutex)
-
Death
- Apteekki
Re: Buprenorfiini (mm. Subutex)
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
-
Velho
- LD50
Must rectumiin työntö nousee nopeammin kansDeath wrote:Toimii rektaalisesti hyvin. muutaman % parempi hyötyosuus ku nokkaan. nokkaan se on 50% rektaalisesti 54%.lonecell wrote:Tästäpä tulikin mieleeni yks hetken aikaa askarruttanut kysymys. Onko buprenorfiinin rektaalisesta BA:sta mitään faktatietoa tai henkilökohtaisia kokemuksia kenelläkään? BL:ssäkin on vähän ristiriitaista tietoa. Kun tota kuitenkin jossain vaiheessa varmaan vastaan tulee, sublinguaalisessa nautinnassa on omat ongelmansa ja nokkaan en mitään pillerimurskaa viitsi enää vetää.eNZYMe wrote:ja lopuksi varovasti bupreveden snorttaaminen tai pluggaaminen
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
eNZYMe
- OD
Jotain 50% hujakoilla se on. Ehkä just se aiemmin mainittu 54%. Muistelisin joskus nähneeni Buprea käsittelevässä PDF-dokumentissä, jota en kyl nyt tähän hätään löytänyt koneelta.lonecell wrote:Tästäpä tulikin mieleeni yks hetken aikaa askarruttanut kysymys. Onko buprenorfiinin rektaalisesta BA:sta mitään faktatietoa tai henkilökohtaisia kokemuksia kenelläkään? BL:ssäkin on vähän ristiriitaista tietoa. Kun tota kuitenkin jossain vaiheessa varmaan vastaan tulee, sublinguaalisessa nautinnassa on omat ongelmansa ja nokkaan en mitään pillerimurskaa viitsi enää vetää.eNZYMe wrote:ja lopuksi varovasti bupreveden snorttaaminen tai pluggaaminen
Kyl se kuitenkin varmasti hyvin rektumista imeytyy. Sieltä lähtee verisuonista suurin osa suoraan keuhkoihin ja sieltä imeytyy nopeasti aivoihin. Alle puolet menee ensin maksan kautta. Pluggaaminen on vähän kuin vetäis 2/3 lihakseen ja söisi 1/3. Hyvä kompromissi eri nautintotapojen riskit huomioonottaen. Ei tarvi neuloilla leikkiä eikä nenä ärsyynny. Peräsuoli kestää vähän paremmin rasitusta kuin nenäontelon limakalvot.
-
lonecell
Löytyihän sille 54%:lle (rotassa) lähde kun vähän vaihtoi hakusanoja: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/6115924. Tuolta bluelightistä löytyy näppärästi muitakin ja google löytää lainauksille lähteet. Vähän tietysti sotkee pakkaa kun on eri eläimillä tehty noita kokeita.
-
disease
- Psykonautti
itse en jotenkin subusta hirveesti välitä. tässä pari päivää sitten tuli nokiteltua joku 0.4. Ihan jeeshän se oli alussa, mutta n. tunnin jälkeen oli vain sellasta että meinas nukahtaa jos vähänkään oli tekemättä mitään ja istui vain. ei vaan oo mun juttu.
-
Death
- Apteekki
Muistan aina mun ekan kerran ku vedin subuu, se oli xonee. Tämä tapahtui muistaakseni vuonna 2002. Otin jotku 0,6-0,8 mg nokat. Istuskelin sohvalla ja ku ei lähteny toimii 20min päästä ni kelasin, ettei tää toimi.. Siitä n. 10min pääst lähti ihan sairas jumitus päälle, oli pakko mennä röökille en meinannu pysyy pystyssä. Röökillä ollessa laattasin kerran, mut se ei haitannu ku oli niin hyvä olo. Menin siitä sänkyyn makaa ja olin ihan vitun nuokuissa ja tuntu siltä, että olin liimattu siihen sänkyyn en pystyny nousee. Ihan mieletön henkinen euforia ja paikat ihan lötköt. Rakastuin aineeseen heti. Sen jälkeen en oo subusta sellasia oloja saanu. Päivittäis käyttö lähti heti ekasta kerrasta. Ainut mainitsemisen arvoinen subu kuosi ton ekan kerran jälkeen oli eka kerta subu IV:nä. Olin käyttäny joku muutama kuukausi päivittäin nokkaan ja annos oli n. millin päiväs. Kaveri painosti rännää. Vaikka olin itelleni luvannu, etten ikinä rännää. Päätin nyt sit kokeilla vaan kerran. Verenkiertoon meni 2mg texii, pääsin lähelle ekan kerran oloja. Subus on se huonopuoli, ettei siitä saa enää oloja ku sitä on joku puolivuotta päivittäin käyttäny. Morfiinia joskus käytin reilu vuoden päivittäin ja aina sai olot, mut tolet nousi vitun nopee ja sitä piti sit lopuks vetää ihan törkeitä annoksia vitun monta kertaa päivässä. Bupressa on se tosi hyvä juttu, että se toimii pitkään. 3 vedot päivässä riittää hyvin. Ja jos ei hirveen pahassa koukussa ole niin yhet tai kahet päiväs riittää. Ja kun ekoja kertoja ottaa ja ottaa nokat joskus illalla ni toimii vielä aamulla ku herää. Muistan kun olin ylä-asteella ja alottelin käyttöä ni olin koulussa aina hyvissä kuoseissa ja pupillit oli vitun pienet, vaikka olin viimeksi edellisenä iltana ottanut. Toisin ku sillon ku morfiinia vedin ku illalla otti vedot ni aamulla oli jo hirveet reflat.
Pitääkö muuten paikkansa, että naloksoni blokkaa jotenki alkoholin vaikutuksia? Oon joskus tollasta ite kuullu. Ja huomannu, et ku vetää xonee ja juo alkoholii ni tulee vaan sellanen jumittava känni, vähän huono olo ja menee oikeestaan vaan sekasin, mut ei silleen hyvällä tavalla. Ei tuu sellasta hilpeetä, ilosta känniä. Istuu vaan jossain ja on tylsistyny olo. Vai voikohan johtua vaan siitä pienestä pahoinvoinnista ja ärtyneisyydestä..
Pitääkö muuten paikkansa, että naloksoni blokkaa jotenki alkoholin vaikutuksia? Oon joskus tollasta ite kuullu. Ja huomannu, et ku vetää xonee ja juo alkoholii ni tulee vaan sellanen jumittava känni, vähän huono olo ja menee oikeestaan vaan sekasin, mut ei silleen hyvällä tavalla. Ei tuu sellasta hilpeetä, ilosta känniä. Istuu vaan jossain ja on tylsistyny olo. Vai voikohan johtua vaan siitä pienestä pahoinvoinnista ja ärtyneisyydestä..
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
-
Timp3
- Kameleontti
Naltreksonia käytetään alkoholismin hoidossa.. ei niinkää blokkaa vaan aiheuttaa paskan olon. Naloksonia taas yliannostuksissa (Naloksoni tehoaa erittäin hyvin heroiiniin sekä tietty i.v opiaatteihin (morfiini, fentanyyli, alfentaliini yms.). P.O opiaatteihin (bubrenorfiini, tramadoli, kodeiini, dekstropropoksifeeni yms.) taas anto- / ottomuodosta huolimatta naloksoni tehoaa huonommin. )Death wrote: Pitääkö muuten paikkansa, että naloksoni blokkaa jotenki alkoholin vaikutuksia?
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
kilpikonna
- Psykonautti
Kaunkos bubre tai oikeestaan subuxone näkyy seuloissa jos toissapäivänä on vetäny jne.Ja onko jotain keinoo millä saa sen pois seuloista...?
-
Timp3
- Kameleontti
no puoliintusmisaika on 37h yleisesti niin siittä voit laskea kauvanko ainetta on elimmistössä.. Tietenki jotku metaboliatuotteet voi säilyä vielä pitempään.. kyllä siinä sais ainaki viikko vähintää olla taukoo jos kunnolla kiskonu..litletown wrote:Kaunkos bubre tai oikeestaan subuxone näkyy seuloissa jos toissapäivänä on vetäny jne.Ja onko jotain keinoo millä saa sen pois seuloista...?
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
kilpikonna
- Psykonautti
Timp3 wrote:no puoliintusmisaika on 37h yleisesti niin siittä voit laskea kauvanko ainetta on elimmistössä.. Tietenki jotku metaboliatuotteet voi säilyä vielä pitempään.. kyllä siinä sais ainaki viikko vähintää olla taukoo jos kunnolla kiskonu..litletown wrote:Kaunkos bubre tai oikeestaan subuxone näkyy seuloissa jos toissapäivänä on vetäny jne.Ja onko jotain keinoo millä saa sen pois seuloista...?
En oo kunnol kiskonnu otin about 1-1,5mg ja sitä ennen pariviikkoo taukoo.Mites toi lasketaan ???.
Joo kun otetaan toi u-hseulat maanantaina niin siin on kaikki mut muuta en oo ottanu ku keskiviikkona bupree 1-1,5mg niin mahtaako näkyy seuloissa viel silloin.Ja täytyykö litkii vettä ennen seuloi ja vitamiinei tietenkin kahvin kera.Eli jos ymmärin oikein aine on elimmistössä 3pv plus muut sivutotteet viel pidempää.???
-
ferox
- OD
Eiköhän se selviä sulle sitten kun olet käynyt maanantaina testissä? Yksittäinen käyttökerta on havaittavissa nimellisesti ehkä sen 3 vrk, käytännössä olosuhteet ja metabolia vaihtelevat joten varmaa ennustetta ei kukaan voi antaa. Puoliintumisaika on aineelle ominainen aika, jonka sisällä ottamisesta puolet alkuperäismäärästä hajoaa aineenvaihduntatuotteiksi ja puolet on vielä jäljellä elimistössä.litletown wrote:En oo kunnol kiskonnu otin about 1-1,5mg ja sitä ennen pariviikkoo taukoo.Mites toi lasketaan ???.
Joo kun otetaan toi u-hseulat maanantaina niin siin on kaikki mut muuta en oo ottanu ku keskiviikkona bupree 1-1,5mg niin mahtaako näkyy seuloissa viel silloin.
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
kilpikonna
- Psykonautti
Ok.asia selvä eiköhän se selviä sitten.!Mutta hyvä mahdollisuus on,että ei näy toivon mukaan ei muutakuin kahvia ja vettä paljon ja kaikkee mättöö.Lisäksi pitäisi kai hikoilla ja ottaa vähän aineen vaihduntaa nopeuttavaa mutta ei päihteitä löytyy noita herbal juttui nokkos voikukka härpäkkei kokeillaan niillä niin katotaan mitä tuleman pitää ilmoitan sit.
-
HenkkA_
- Psykonautti
Kirjottelen huvikseni subun lopetuksesta, kun ei varmaan oo omaa topicia opioidien lopetuksesta ja tekee mieli kirjotella (vauhtia veressä
)
Päätin yrittää subun lopetusta tosissani viikko sitten. Menin klinikalle ekaa kertaa, sanoin et haluun lopettaa ja jotain lääkettä tarvin avuiks, sekä haluun olla kotona, avohoidossa...
Motivaatioo oli sillon vitusti, koska käyttö lähti pahasti käsistä viimeaikoina.
Suostuin catapresan-hoitoon joka alotettiin heti.
Eli aloin saamaan catapresan-lääkettä joka alentaa verenpainetta ja täten helpottaa fyysisiä refloja. Lisäksi saan imodiumia, naprometinia ja mirtazapinia, eli aika turhia refloihin itellä noi muut paitsi catapresan.. ja imodium tietty...
Verenpaineen pitää olla yli tietyn rajan, että catapresania saa, mutta kun menin klinikalle, olin jo toista päivää ilman subua, niin verenpaine oli tarpeeks korkeella.
Hoito edellyttää myös päivittäisiä käyntejä arkisin, koska verenpainetta tarkkaillaan ja samalla saa päivän lääkkeet..
Olin aikasemmin kuullut, että harva, jos kukaan on onnistunut tossa catapresan-hoidossa, mutta päätin yrittää. Olin aika varma, ettei ne määrää mulle mitään rauhottavia lisäks, joten olin ite varannu pameja ja sirkkoja...
Olin sit yhteensä joku 5-6 päivää subusta kuivilla, sit tuli retkahdettua. Torstaina joku pieni muru xonee (n. 0.3mg) iv, joka muuten oikeesti paransi olon täysin toimintakykyseks viidessä minuutissa, sitä ennen en pystyny tekee mitään. Tolet laskee yllättävän nopeeta, sain paremman olon siitä murusta, mitä ennen en saanu edes 4mg:sta kerralla...
Perjantaina kusetin klinikalla olon alkaneen parantua, koska eiliset subut piti vielä refloja aisoissa.
Sit meni perjantaina ja lauantaina vähän palaa, mut onneks en vetäny ku pieniä, niin ainakin tolet vielä alhaalla, eli jotain hyötyä oli noista päivistä ilman subua...
Nyt sunnuntai ilman subua menny ja oon hommannu panacodeja avuks, 35kpl yhteensä, niin en tuu niin kipeeks. Joku 2-3kpl tarvittaessa, kun ei enää siedä oloja tai pitää tehä jotain, kun en kuitenkaan voi kokoaikaa maata himas.
Eli alotan nyt uuden yrityksen päästä eroon. Apuna catapresanit,panacodit, bentsot ym...
Täytyy vaan aamulla selittää toi retkahdus homma tuolla klinikalla ja sanoa et haluun jatkaa avovierotusta, mut en taida kertoa panacodeista mitään, ainakaan vielä.
Täytyy olla helvetillinen tahdonvoima, jos pelkillä catapresaneilla meinaa päästä bupresta eroon. Oma motivaatio alko katoomaan päivä päivältä. Muutenki syksyllä huono lopettaa, kun muutenkin masentaa.. Mut pitää yrittää uudestaan ja nyt pienet kodeiini-määrät apuna...
En kuitenkaan haluu vielä lähtee mihinkään laitokseen hoitoon, vaan aion kotona yrittää saada opioidi-riippuvuuden vähintään kuriin, ettei se tuota samanlaista tuskaa, mitä viime aikoina oli, ennen vierotus-yritystä.
Vituttaa maksaa kaikki rahansa, että pystyy toimimaan normaalisti ja sekin aika, jolloin on terveenä, menee rahan keräämiseen sekä säätämiseen. Jossain vaiheessa tajuaa oikeesti kuinka kusessa onkaan ja se vetäminen ei oo enää mitenkään hohdokasta. Pitäis vaan yrittää muistaa millasta se päivittäiskäyttö oli, ennen kun harkitsen subuun retkahtamista. Se on vaan niin vitun vaikeeta pysyä erossa ja pahimissa refloissa kusettaa itseään aika helposti, että sais vetää edes ihan vähän.
Luulen et pari panacodia pahimmissa himoissa auttaa paljonkin..
Päätin yrittää subun lopetusta tosissani viikko sitten. Menin klinikalle ekaa kertaa, sanoin et haluun lopettaa ja jotain lääkettä tarvin avuiks, sekä haluun olla kotona, avohoidossa...
Motivaatioo oli sillon vitusti, koska käyttö lähti pahasti käsistä viimeaikoina.
Eli aloin saamaan catapresan-lääkettä joka alentaa verenpainetta ja täten helpottaa fyysisiä refloja. Lisäksi saan imodiumia, naprometinia ja mirtazapinia, eli aika turhia refloihin itellä noi muut paitsi catapresan.. ja imodium tietty...
Verenpaineen pitää olla yli tietyn rajan, että catapresania saa, mutta kun menin klinikalle, olin jo toista päivää ilman subua, niin verenpaine oli tarpeeks korkeella.
Hoito edellyttää myös päivittäisiä käyntejä arkisin, koska verenpainetta tarkkaillaan ja samalla saa päivän lääkkeet..
Olin aikasemmin kuullut, että harva, jos kukaan on onnistunut tossa catapresan-hoidossa, mutta päätin yrittää. Olin aika varma, ettei ne määrää mulle mitään rauhottavia lisäks, joten olin ite varannu pameja ja sirkkoja...
Olin sit yhteensä joku 5-6 päivää subusta kuivilla, sit tuli retkahdettua. Torstaina joku pieni muru xonee (n. 0.3mg) iv, joka muuten oikeesti paransi olon täysin toimintakykyseks viidessä minuutissa, sitä ennen en pystyny tekee mitään. Tolet laskee yllättävän nopeeta, sain paremman olon siitä murusta, mitä ennen en saanu edes 4mg:sta kerralla...
Perjantaina kusetin klinikalla olon alkaneen parantua, koska eiliset subut piti vielä refloja aisoissa.
Sit meni perjantaina ja lauantaina vähän palaa, mut onneks en vetäny ku pieniä, niin ainakin tolet vielä alhaalla, eli jotain hyötyä oli noista päivistä ilman subua...
Nyt sunnuntai ilman subua menny ja oon hommannu panacodeja avuks, 35kpl yhteensä, niin en tuu niin kipeeks. Joku 2-3kpl tarvittaessa, kun ei enää siedä oloja tai pitää tehä jotain, kun en kuitenkaan voi kokoaikaa maata himas.
Eli alotan nyt uuden yrityksen päästä eroon. Apuna catapresanit,panacodit, bentsot ym...
Täytyy vaan aamulla selittää toi retkahdus homma tuolla klinikalla ja sanoa et haluun jatkaa avovierotusta, mut en taida kertoa panacodeista mitään, ainakaan vielä.
Täytyy olla helvetillinen tahdonvoima, jos pelkillä catapresaneilla meinaa päästä bupresta eroon. Oma motivaatio alko katoomaan päivä päivältä. Muutenki syksyllä huono lopettaa, kun muutenkin masentaa.. Mut pitää yrittää uudestaan ja nyt pienet kodeiini-määrät apuna...
En kuitenkaan haluu vielä lähtee mihinkään laitokseen hoitoon, vaan aion kotona yrittää saada opioidi-riippuvuuden vähintään kuriin, ettei se tuota samanlaista tuskaa, mitä viime aikoina oli, ennen vierotus-yritystä.
Vituttaa maksaa kaikki rahansa, että pystyy toimimaan normaalisti ja sekin aika, jolloin on terveenä, menee rahan keräämiseen sekä säätämiseen. Jossain vaiheessa tajuaa oikeesti kuinka kusessa onkaan ja se vetäminen ei oo enää mitenkään hohdokasta. Pitäis vaan yrittää muistaa millasta se päivittäiskäyttö oli, ennen kun harkitsen subuun retkahtamista. Se on vaan niin vitun vaikeeta pysyä erossa ja pahimissa refloissa kusettaa itseään aika helposti, että sais vetää edes ihan vähän.
Luulen et pari panacodia pahimmissa himoissa auttaa paljonkin..
-
Timp3
- Kameleontti
ite menin klinikalle ja sanoin että oon ollu 4 päivää ilman niinku olin ollutkin.. 100kpl 150mg catapresaania (1-2tabl 3 kertaa päivässä) , 30kpl imodiumia(4 tabl päivässä), 60kpl 50mg tramaleita (refloihin 300mg päivässä) 100kpl 600mg buranaa (4kpl päivässä) ja 60kpl 15mg opamoxia (3kpl päivässä) ja kaikki kotilääkkeiksiHenkkA_ wrote: Päätin yrittää subun lopetusta tosissani viikko sitten. Menin klinikalle ekaa kertaa, sanoin et haluun lopettaa ja jotain lääkettä tarvin avuiks, sekä haluun olla kotona, avohoidossa...
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
Death
- Apteekki
Oliko tämä joskus vuosia sitten? Ennen ainakin sai tollasia kukatahansa. Nykyään ne ei enää bentsoja klinikalla määrää, ellei oo valmiiks koukussa. Ainakin näin kaikki on puhunu. Ja voi riippuu kai paljon kaupungista.. Kumma jos sait catapresanit norm. verenpaineella ja kaikki lääkkeet vielä suoraan. Minulla on kavereita, jotka ovat käyttäneet useita vuosia vahvoja opiaatteja ja menevät vinkkiin lääkärille niin eivät saa catapresaneita, koska verenpaine on juuri ihan vitun vähän liian alhainen ja he ovat silloinkin vetäneet aamulla ennen käyntiä parin millin subuvedot, että pystyy sinne edes menemään. Ei voi silti määrää, luulisi että siellä ne tajuaa et jos on 8 vuotta vahvoja vetäny niin ei voi lähtee mihinkään, varsinkaan lääkäriin, ellei vedä väh. 2millin vetoja ennen sitä. Ja lääkitys on ollut joku 10mg subutex IV n.8mg xanoria 15mg dormicum päivässä ja seki vaihdetaan johki vitun 150mg opamox ja 600mg burana. Onneks tämä kaveri, jolle noin kävi on nyt päässyt korvaushoitoon. Nykyään toi homma kusee ja pahasti ei kukaan yli 8kk päivittäin subua käyttänyt henkilö pääse irti parilla buranalla ja catapresanilla. Tietenkin jos on helvetillinen itekuri. Ja HenkkA_ mee yksityiselle kertoo, että haluat yrittää lopettaa subun käytön. Sanot, että tarviit kipuun lääkettä ja jotain rauhottavaa ja sit viel puhut univaikeuksista. Jos hyvä lääkäri sattuu eteen ni sieltä voi irtoo tramalit tai ainaki kodeiinii, pameja/opamoxii ja imovanee. Noilla pääsee jo paljon helpommin irti.Timp3 wrote:Ite menin klinikalle ja sanoin että oon ollu 4 päivää ilman niinku olin ollutkin.. 100kpl 150mg catapresaania (1-2tabl 3 kertaa päivässä) , 30kpl imodiumia(4 tabl päivässä), 60kpl 50mg tramaleita (refloihin 300mg päivässä) 100kpl 600mg buranaa (4kpl päivässä) ja 60kpl 15mg opamoxia (3kpl päivässä) ja kaikki kotilääkkeiksieikä mitää verenpainemittauksia... ja muutenki ollu normaali verenpaine, mutta leposyke reilu 100..
Aloin itsekkin tossa piripäissäni kirjottelee suburiippuvuudesta väärään topicciin ku luin yhen postauksen asiaan liittyen, joten kopioin sen:
Tramali on kyllä hyvä subuviekkareiden hoitoon. Ei oo liian mieto niinku kodeiini, eikä liian vahva ni riippuvuus ei pahene. Tramadoli on myös tehokas masennuksen poistaja ja sitä masennusta kyllä pukkaa ku bupren lopettaa. Kannattaa hommaa catapresaneita ja vetästä muutama sellanen siihen tramalin ja bentsojen päälle. Ja kannattaa rivoi syödä jokapäivä ku tramadolii vetää.. Meinaatko lopettaa kokonaan käytön? Vai pidätkö taukoa, lasket tolea ym.? Tossa helposti käy niin, että alkaa vetää sitä tramadolii jotain 2000mg päiväs. Kannattaa yrittää pärjää alle 800mg päiväs ja laskee pikkuhiljaa. Se catapresani auttais siihen päälle vitun hyvin ku se vie sen kylmä/kuuma aaltoilun pois jos sitä viel tramalin jälkeen on. Mut sitä voi syödä ihan senki takia, että se buustaa tramalii hyvin ja vetää sellasen nuokku fiiliksen. Kannattaa tehä sellanen tarkka päiväannostus. Hyvä vois olla joku ekat 4päivää 4x200mg tramadol, 3xcatapresan ja joku 6mg rivatril, xanori tai pari päiväs. sit alkaa n. 3päivän välein laskemaan tosta tramadolista 100mg pois ja catapresanii taas voi nostaa silleen, et ensin 3päivää 3päiväs sit nostaa sen viiteen ku voi laskee verenpaine jo liian alas jos sen 5 vetää ekoina päivinä. Niin ja piikkikoukku voi yllättää aika pahasti ku lopettaa. Siihen suosittelen, vaikka ennen nukkumaan menoa joku 1-2mg sirdaudia tai vähän dormarii IV:nä. Auttaa hyvin piikkikoukkuun ja nukkumiseen. Sirdalud IV:nä vaan laskee vitusti verenpainetta, eli jos catapresaneita syö ni kannattaa olla joku 5tuntia taukoo edellisestä ennen ku sirkkaa lähtee rännää. Jos tota noudattaa ni tos on menny n. kuukausi. Sitten kun tramalia on sen 3päivää syönyt vain n.100mg päiväs, kannattaa jatkaa kodeiinilla. Noin viikko 4panacodii päiväs, 2aamul 2illal. Sitten kun viikko on mennyt ei syö enää aamu panacodeja, syö vain illalla 2kpl. Jos panacodeja/ardinexeja ei ole saatavilla niin tässä vaiheessa kun annos on jo näin pieni voi vetää, vaikka 60ml recipektii ja muutama imodiumi niin se on sama asia. Sitten siirrytään 1panacod/ilta ja voin kokemuksesta sanoa, ettei ole ihan sama syökö yhden vai ei yhtään. Tässä vaiheessa riippuvuus on jo niin pieni, että bentsot ja catapresan poistaa reflat jo aikalailla kokonaan, mutta tuo 30mg kodeiinia ennen nukkumaan menoa tekee tosi hyvää. Sitten kun on viikko tota 30mg/ilta syöty niin aletaan olee kuivilla. Sit kannattaa polttaa paljon savua ja syödä bentsoja/catapresanii seuraava viikko se auttaa. Tässä vaiheessa alkaa usein paha masennus ja univaikeudet. Uneen tsolpideemia/tsopiklonia. Kannattaa alottaa masennuslääke kuuri esim.SSRI. Sitten on enää pari ongelmaa bentso riippuvuus ja catapresan riippuvuus (en tiedä onko riippuvuus, mutta mulla ku oli ni laskettiin pikkuhiljaa ja sanotaan, ettei saa lopettaa seinään siis catapresanii). Catapresanin voi helposti laskea pikkuhiljaa nolliin, mutta bentsot on sit pahempi juttu. Jos on jo valmiina koukussa niin se on vielä pahempi, koska bentsot eivät toimi niin tehokkaasti ja niistä vierottautuminen on taas sitten, vielä vaikeempaa ja uusi, taas melkeen sama urakka kun subun kanssa. Mikäli olet jo nyt yli vuoden ainakin päivittäin syöny ni ei siitä sit kannata stressaa, sen voi sit joskus lopettaa. Tärkeintä on päästä subusta irti. Varmasti tässä vaiheessa saa Klinikan lekurilta hyvää apua, eli rivarit tai xanorit vaihdetaan ensin esim. diapamiin ja aletaan laskemaan annosta. Ja kannattaa nyt käydä siel klinikalla/vinkissä hakemassa catapresanit, meet siihen avohoitoon. Mut et oikeesti tee niinku ne käskee vaan syöt vaan ne catapresanit, etkä puhu tosta itsevierotuksesta mitään. Ja catapresaneita ei saa, ellei oo korkee verenpaine. Tai ei sen nyt ihan vitun korkee tarvi olla, mut ei saa olla alhainen joten sinne kannattaa mennä kunnon viekkareis ni on korkee verenpaine. Ja jos ne joutuu hakee jokapäivä niinku HenkkA_ sano ja ne mittaa verenpaineen, niin sinne on sit vähän pakko mennä viekkareis aina. Ei tramalii/kodeiinii eikä catapresaniikaan kannata ottaa aamulla ni säilyy se lääkitys. Jos saa ne ja ne alkaa sit jotain valittaa jossain vaihees, että sul on liian matala verenpaine, ettei voi enää pitää catapresani tai pitää vähentää sitä ni kannattaa sanoo, että vetää aina heti aamusta pari vaikka ei oikeesti vedä. Mä sanoin niin joskus ku menin subuis verenpaineen mittaukseen.. Mikäli sulla jo on respalla rivarit/xanorit ni ei kannataa puhuu siitä mitään ku ne vaihtaa ne muuten pameihin tai jotain. Ja ne saattaa kysellä sulta siellä jostain lääkkeistä, että mitä oot väärinkäyttäny ym. Kannattaa sanoa, että käytti vaan subua, ettei oo ollu mitään sekakäyttöö. Sillon saa suuremmalla todennäkösyydellä paremmat lääkkeet. Jos meet sanoo, että joo oon mä niitä stilkkareita usein rännänny ja vedän niitä viinan kaa ni ei mitään mahkuu. Ei niistä muista lääkkeistä, mitä avohoidossa saa ole näemmä mitään hyötyä. Joskus sai helposti sieltäki tramalit, nykyään ei oikeen muuta hyödyllistä taida saada ku catapresanii. Niin ja ootteko ikinä kokeillu Lyricaa subu refloihin? Auttaa ainaki mulla ihan vitun hyvin, se poistaa just vitun tehokkaasti ahdistuksen, auttaa niihin kipuihin ja tekee henkisesti paremman fiiliksen ja päihdyttää hyvin. Ei tee sit mieli niin paljo vetää subuu ku on sekasin. Tramal, Lyrica, Rivat tai Xanori (vaikka molemmat) ja catapresan. Tostahan saa jo sellaset kuosit, ettei tarvi vetää subuu. Ja ku sitä annosta pikkuhuljaa laskee ni tolet/riippuvuus laskee samalla pikkuhiljaa. Monet haluaa lopettaa heti ku ne päättää lopettaa, tai mahd. nopeesti. Mutta nää henkilöt on siinä todella harvoin onnistunu harvat seinään lopettajat onnistuu ellei oikeesti oo joku tosi iso elämän muutos. Siihen voi ja kannattaa käyttää aikaa. Mielummin ihan pikku hiljaa laskee annosta ja siirtyy aina vaan miedompaan aineeseen kunnes ei tarvitse enää ottaa mitään ja on normaali olo tää vaatii itsekuria kanssa tosi paljo. Ei niitä lääkkeitä voi todellakaan lähteä viihdekäyttää ,mitkä on lopetukseen tarkotettu. Eli mielimmin pitkä ja todella lievä kärsimys ku pari kuukautta hirveetä helvettiä. Ja muistakaa nää heniset viekkarit niitä ei sovi unohtaa, eli subuviekkarit ei kestä 1-2 viikkoa, ne kestää kuukausia! Suosittelen myös viinaa, seki auttaa yllättävän hyvin. Ei se pahoihin refloihin paljo auta, mut sit ku ne lievenee ni kirkas viina nostaa hyvin mielialaa ja kipuja. Kannattaa käydä eri yksityisillä hakemassa paljo lääkkeit, koska täs hommas tarvii vitusti tramaleita ja bentsoja, Lyricat olis siihen päälle ihan vitun hyvä juttu, suosittelen. Sit kannattaa kerätä varastoon just kodeiinia ja kaikkia nukahtamislääkeit. Moni tais kyl tietää jo nää asiat, mutta aina on hyvä kirjottaa ohjeita lopettamiseen, jos niistä joilleki on apua. Itse oon ton paskan käyny kuitenki parikertaa läpi. Käytän vieläkin, mutta olen vastaavanlaisella tyylillä ollut kerran lähes puolivuotta ilman mitään opiaattei..tyhmänä ihmisenä retkahdin, vaikkei mitään viekkareita enää ollut eikä juurikaan masennustakaan. Tsemppiä xxx-menille ja HenkkA_lle! Saatto olla vähän sekavaa tekstia oon vitun pirisubuviinabentsopäissänixxx-men wrote:Eiku oxy vaan muutamat päivät et saa sen alotus kipuilun ppis. Mulla on ne ekat 5 päivää pahimmat subusta. Nyt sit tänään vikat vedot oxya ja tramalia menny tietty joka päivä riittävästi jotta kitkut pysyisi pois. Vielä parisen viikkoa pientä kituuttamista.
-
HenkkA_
- Psykonautti
En oo puhunu klinikalla mitään noista omista panacodeista ja bentsoista. Ja kun sanoin et tuli pieni retkahdus viikonloppuna, niin uhkailtiin lopettaa koko catapresan-hoito.. Eli siellä ei kannata puhua mistään ylimääräsestä.
Ennen kun meen aamulla mittauttaa verenpainetta, katon olon mukaan, että otanko catapresania. Ja en syö yhtään panacodia ennen käyntiä.
Yleensä kuitenkin aamusin pupillit lautasina ja verenpaineet korkeella, vaikka edellisenä päivänä syökin niitä panacodeja vähän.
Eikä sen verenpaineen sen hoidon alettua tarvi olla yli minkään rajan, ne vaan tarkkailee ettei se laske vaarallisen alas. Mutta onhan se epäilyttävää jos pupillit on pienet ja verenpaine matalalla, kun normaalisti refloissa catapresan ei laske paineita kauheen alas, vaan lähemmäs normaalia.
Ja jos on sattunu käymään niin, että on ottanu vähän liikaa kodeiinia tai jopa retkahtanu bupreen edellis päivänä, sanoo vaan ennen verenpainemittausta, että tää aamu on vähän parempi ja otin herätessä catapresanin ym.
Yleensä oon syöny sen päivän ekan catapresanin siellä paikan päällä, mut jäähän niitä yli vähän kun annos on mulla 6-8/päivä, josta tiputetaan alaspäin.
Aiheuttaa itselle kovaa väsymystä tolla annostuksella, tai sit se on vaan refloista johtuvaa. Kun välillä ei pysty kävelee muutamaa kerrosta rappusia ylös ilman, että tuntuu voimat loppuvan ja pitää levätä. Normaalisti ihan hyvä kunto...
Ekana päivänä kun sinne menin ja olin kaks päivää ollu ilman, yläpaine oli muistaakseni 159, alapainetta en muista, varmaan jotain sata, en tiedä mikä se raja on. Kai pitää olla vaan selkeesti korkee verenpaine. Normaali on jotain 120/80
Ennen kun meen aamulla mittauttaa verenpainetta, katon olon mukaan, että otanko catapresania. Ja en syö yhtään panacodia ennen käyntiä.
Yleensä kuitenkin aamusin pupillit lautasina ja verenpaineet korkeella, vaikka edellisenä päivänä syökin niitä panacodeja vähän.
Eikä sen verenpaineen sen hoidon alettua tarvi olla yli minkään rajan, ne vaan tarkkailee ettei se laske vaarallisen alas. Mutta onhan se epäilyttävää jos pupillit on pienet ja verenpaine matalalla, kun normaalisti refloissa catapresan ei laske paineita kauheen alas, vaan lähemmäs normaalia.
Ja jos on sattunu käymään niin, että on ottanu vähän liikaa kodeiinia tai jopa retkahtanu bupreen edellis päivänä, sanoo vaan ennen verenpainemittausta, että tää aamu on vähän parempi ja otin herätessä catapresanin ym.
Yleensä oon syöny sen päivän ekan catapresanin siellä paikan päällä, mut jäähän niitä yli vähän kun annos on mulla 6-8/päivä, josta tiputetaan alaspäin.
Aiheuttaa itselle kovaa väsymystä tolla annostuksella, tai sit se on vaan refloista johtuvaa. Kun välillä ei pysty kävelee muutamaa kerrosta rappusia ylös ilman, että tuntuu voimat loppuvan ja pitää levätä. Normaalisti ihan hyvä kunto...
Ekana päivänä kun sinne menin ja olin kaks päivää ollu ilman, yläpaine oli muistaakseni 159, alapainetta en muista, varmaan jotain sata, en tiedä mikä se raja on. Kai pitää olla vaan selkeesti korkee verenpaine. Normaali on jotain 120/80
-
Timp3
- Kameleontti
Alle kuukausi sitten kävinDeath wrote: Oliko tämä joskus vuosia sitten? Ennen ainakin sai tollasia kukatahansa. Nykyään ne ei enää bentsoja klinikalla määrää, ellei oo valmiiks koukussa. Ainakin näin kaikki on puhunu. Ja voi riippuu kai paljon kaupungista.. Kumma jos sait catapresanit norm. verenpaineella ja kaikki lääkkeet vielä suoraan. Minulla on kavereita, jotka ovat käyttäneet useita vuosia vahvoja opiaatteja ja menevät vinkkiin lääkärille niin eivät saa catapresaneita, koska verenpaine on juuri ihan vitun vähän liian alhainen ja he ovat silloinkin vetäneet aamulla ennen käyntiä parin millin subuvedot, että pystyy sinne edes menemään. Ei voi silti määrää, luulisi että siellä ne tajuaa et jos on 8 vuotta vahvoja vetäny niin ei voi lähtee mihinkään, varsinkaan lääkäriin, ellei vedä väh. 2millin vetoja ennen sitä. Ja lääkitys on ollut joku 10mg subutex IV n.8mg xanoria 15mg dormicum päivässä ja seki vaihdetaan johki vitun 150mg opamox ja 600mg burana. Onneks tämä kaveri, jolle noin kävi on nyt päässyt korvaushoitoon. Nykyään toi homma kusee ja pahasti ei kukaan yli 8kk päivittäin subua käyttänyt henkilö pääse irti parilla buranalla ja catapresanilla.
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
xxx-men
- Kameleontti
Kyllä meikäkin sai catapresanit ihan mukaan lekurilta ilman mitään mittauksia. Osa lääkäreistä näköjään vouhottaa ihan turhaan tuosta verenpaine hommasta.
-
CYKO
- Kameleontti
Jotkut varmaan muistaa, joktu taasen ei.2.5kk sitten lopetin subun hihattamisen kylmän kalkkunan metodilla.
Nyt olen tehnyt tietoisen päätöksen sijoittaa €40 siihen ovaalin muotoiseen tablettiin, jonka toisella puolella lukee B8.
Kovaa vauhtia se on tänne tulossa ja 12mg fenatsepaamiakin on alla.
odottavan aika on pitkä...
Nyt olen tehnyt tietoisen päätöksen sijoittaa €40 siihen ovaalin muotoiseen tablettiin, jonka toisella puolella lukee B8.
Kovaa vauhtia se on tänne tulossa ja 12mg fenatsepaamiakin on alla.
odottavan aika on pitkä...
-
CYKO
- Kameleontti
Aina oon catapresanit mukaan saanu.xxx-men wrote:Kyllä meikäkin sai catapresanit ihan mukaan lekurilta ilman mitään mittauksia. Osa lääkäreistä näköjään vouhottaa ihan turhaan tuosta verenpaine hommasta.
Brittloflexien kanssa linja on tiukempi.
-
King Ink
- LD50
Death hei, kappalejakoa, ei tuommoista tekstihirviötä jaksa lähteä lukemaan.
/
-
Death
- Apteekki
Sori oon vähän huono kirjottaaKing Ink wrote:Death hei, kappalejakoa, ei tuommoista tekstihirviötä jaksa lähteä lukemaan./
-
avantGarde
- Lepakko
otin n. klo 13.45 tänää ekan kerran texiä n.0,5mg. Sen jälkeen 21.20 seuraavat 0,3-0,5mg ? uudet nokat. ja rupes tuntuu et syke ois noussu vähäsen. onko kellään ollut samanlaista vaiko turhaan kuumottelen??
olo muuten suht normi.

olo muuten suht normi.
-
xxx-men
- Kameleontti
2 viikkoo oltu ilman. On se ollu vitun nihkeetä. Mut konteilla, tramaleilla,proprareilla, imodiumilla,sirkoilla ja bentsoilla irtautunu. Nyt menee enään 400mg tramalia per päivä eikä mitään muuta. Tramalit lasken alas 100-200mg vko. riippuen fiiliksistä. Tosin eipä tramal "viekkarit" tunnu missään.
Jaksaski pitää tän linjan viel et ois siirtynyt vain "viihdekäytön" piiriin.
-
Timp3
- Kameleontti
huh vitu hyvin jäbälläxxx-men wrote:2 viikkoo oltu ilman. On se ollu vitun nihkeetä. Mut konteilla, tramaleilla,proprareilla, imodiumilla,sirkoilla ja bentsoilla irtautunu. Nyt menee enään 400mg tramalia per päivä eikä mitään muuta. Tramalit lasken alas 100-200mg vko. riippuen fiiliksistä. Tosin eipä tramal "viekkarit" tunnu missään.
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
Petri6
- OD
´avantGarde wrote:otin n. klo 13.45 tänää ekan kerran texiä n.0,5mg. Sen jälkeen 21.20 seuraavat 0,3-0,5mg ? uudet nokat. ja rupes tuntuu et syke ois noussu vähäsen. onko kellään ollut samanlaista vaiko turhaan kuumottelen??
olo muuten suht normi.![]()
Turhaan kuumottelet.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
avantGarde
- Lepakko
^ jooo siis varmaanki oli verensokerit alhaalla vaan kun en ollu tänään mitään syöny.
turha kuumotus siis.
turha kuumotus siis.
-
Timp3
- Kameleontti
Ei tuossa oo mitään vaaraaavantGarde wrote:otin n. klo 13.45 tänää ekan kerran texiä n.0,5mg. Sen jälkeen 21.20 seuraavat 0,3-0,5mg ? uudet nokat. ja rupes tuntuu et syke ois noussu vähäsen. onko kellään ollut samanlaista vaiko turhaan kuumottelen??
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
XTCVelho
- Lepakko
Oksentelu bubrepäissäänhän on vain hauskaaTimp3 wrote:Ei tuossa oo mitään vaaraaavantGarde wrote:otin n. klo 13.45 tänää ekan kerran texiä n.0,5mg. Sen jälkeen 21.20 seuraavat 0,3-0,5mg ? uudet nokat. ja rupes tuntuu et syke ois noussu vähäsen. onko kellään ollut samanlaista vaiko turhaan kuumottelen??
Turha alkaa mitään haittavaikutuksia latelemaan jos eka kertaa oot ottanut.. tulee vaa kaikki placebo haitat esille.. vois sanoa oikeestaan, että tutustu rauhassa aineen vaikutuksiin pienillä annoksilla ja etsi se itsellesi sopiva:) Jos oksennus lentää niin ei siittäkään kannata huolestua.. ämpäri ja jotai juotavaa vieree vähä levähtelee (ei tietenkää lisää kannata ottaa)
Pannul ei muutaku kanaa, hyllys ei muutaku kamaa BITCH!
-
xxx-men
- Kameleontti
Ihan hyvin sullakin etenee. Pahin on onneks takana. Ei tee mieli subuu mut silti tuntuu niin tyhjältä päivät ilman sitä ku aina aamu alkanu sillä yms.Timp3 wrote: huh vitu hyvin jäbälläitellä menos Day 8