Silokit ( P. semilanceata )

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Happotatti
Apteekki

Re: Silokit ( P. semilanceata )

Post by Happotatti »

Olen vieläkin iloinen, että pääsin kokemaan tämän ihanuuden. DXM ja silokit on nyt parhaita humehia mitä olen nauttinut. Harmi vaan, että en itse ole pitkistä etsinnöistä huolimatta löytänyt näitä. Ennen kun olin kokenut psilosiinin ja psilosybiinin ihanuuden, en oikein ymmärtänyt miksi vaivautua jonnekkin pellolle harhailemaan, mutta nyt en näe siinä mitään ihmeellistä. Silokit = PARHAUS!
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
Velho
LD50

Post by Velho »

Pari syksyä sienten kanssa on mennyt ja mukavasti on mennyt mutta eilen löysin mahtavan paikan 100-150 todella isokokoista sientä varsi 10-15cm pitkä lakki oli lakki oli korkea ja suht leveä ilmeisesti kukaan ei ollut häirinnyt niiden oleskeluaan siellä. Siinä poimiessaan join olutta ja parit concertat oli menny alas pari tuntia sitten. Sitten alkoi sienten syönti vaikutukset ilmenivät 15-30 min päästä lievillä harhoilla. 1 aikana rupes näkökenttä ja näkö muuttumaan hienoiksi väreiksi ja muutenkin kovin kauniiksi 2 tuntia Meno muuttui hurjemmaksi voimistuvat hallut 3 tuntia Jo todella voimakkaat 4 tunti luulen sekoavani ja harhoja joka paikassa
hetkeäkään ei rauhaa 5 tunti rupean nauttimaan tästä sekoamisen tunteesta ja harhoista kaikkea voi kosketella tuntuu lämpimältä. 6 tunti rupeaa huomaamaan kuinka harhat häviävät 7-9 tunti kaikki tuntuu tyhjältä ja rauhalliselta 10-12 tunti positiivinen olo ja rauhallinen ja tuntuu että kaikki asiat jotka ovat mieltä vaivanneet ovat poissa. 15 tunti concertan stimuloiva vaikutus on loppunut ja sitten nukkumaan iloisin mielin. :D
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
lahke

Post by lahke »

Tämä syksy oli erityisen huono.. talteen jäi 5 tattia, jotka laitoi kuivumaan. Saisko noista mitään esim. poltettuna ja harmalan kanssa, vai pitäskö jättää kaappiin ja toivoa ensivuodesta parempaa?
dredi
LD50

Post by dredi »

Ennemmin kannatta työntää ne rectumiin kuin polttaa.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
lahke

Post by lahke »

dredi wrote:Ennemmin kannatta työntää ne rectumiin kuin polttaa.
:)
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

lahje wrote:Tämä syksy oli erityisen huono.. talteen jäi 5 tattia, jotka laitoi kuivumaan. Saisko noista mitään esim. poltettuna ja harmalan kanssa, vai pitäskö jättää kaappiin ja toivoa ensivuodesta parempaa?
No, jos nuo nyt painaa vaikka 250 mg yhteensä ja niiden psilosybiinipitoisuus on ~1.47% (Psilocybin in Finnish Psilocybe semilanceata), niin voidaan olettaa, että sulla on siinä noin 3.6 mg psilosybiiniä. Harmalan kanssa tarvitsee pari kertaa pienemmän annostuksen... Ja vaporisoimalla (ei polttamalla) vielä pienemmän, niin.. Eiköhän noilla pääsisi justiinsa thresholleille. Sillä tavalla, että puolen tunnin päästä alkaa vajarit vituttamaan ja tunnin päästä on kuosit ohi.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
dredi
LD50

Post by dredi »

En mä sanois että harmala kaksinkertaistaa vaikutuksen. Oon kokeillu harmala-komboa sienten kanssa suht isoillakin annoksilla ja sanoisin että ennemmin se muuntaa kokemuksen laatua kuin vain kvantitatiivisesti lisäisi potenssia. Intensiivisemmiksi se matkat toki tekee, tavallaan. Mutta ei siinä määrin että voisi sanoa sen olevaan mikään x2 faktori... tää on kyllä vaan mun omakohtaseen kokemukseen perustuvaa.

Sienet muuten kannattaa syödä tuoreena jugurtin tai hunajan seassa. Tuoreet toimii helvetin paljon kuivattuja paremmin.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

dredi wrote:En mä sanois että harmala kaksinkertaistaa vaikutuksen. Oon kokeillu harmala-komboa sienten kanssa suht isoillakin annoksilla ja sanoisin että ennemmin se muuntaa kokemuksen laatua kuin vain kvantitatiivisesti lisäisi potenssia. Intensiivisemmiksi se matkat toki tekee, tavallaan. Mutta ei siinä määrin että voisi sanoa sen olevaan mikään x2 faktori... tää on kyllä vaan mun omakohtaseen kokemukseen perustuvaa.
En kyllä sanoisi minäkään, että kaksinkertaistaa vaikutukset (mitä ikinä ne sitten onkaan.) Puhun myös omasta kokemuksestani: Tämä on loistava kombinaatio ja itse pidän erityisesti pienemmillä annoksilla. Koko homman pohjavire muuttuu tasaisemmaksi jylläykseksi ja ainakin itse huomasin sellaista, että kognition suuntaaminen tiettyyn juttuun vaati paljon vähemmän ponnistelua. Mutta kyllä se on niinkin, että merkittävästi pienempi annos tuntuu (ei kuitenkaan kaksi kertaa voimakkaammalta.)
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
dredi
LD50

Post by dredi »

Joo mäkin pidän kombosta tosi paljon. Se lisää syvyyttä sienimatkoihin.
Shavu
Psykonautti

Post by Shavu »

Vaikuttaako pakkanen tai sienten pieni koko noitten toimintaan? kaverin kanssa kerättiin pellon viereisestä metsästä reilu satsi ja kuivattiin... ei toiminu.. Tosiaan pieniä olivat ja pakkastakin oli ollu. Viereiseltä pellolta oli kerätty täysin toimivia siloja... Tai sit ne ei ollu siloja?
freakmatic
Psykonautti

Post by freakmatic »

Mehu buustin kera toimii hemmetin hyvin, ilman en oo koskaa vedelly. Tosin mehuista tulee pahempi olo ku semeistä itsestään, mut sit kun se menee ohi.. se on menoo :shock:

Shavu wrote:Vaikuttaako pakkanen tai sienten pieni koko noitten toimintaan? kaverin kanssa kerättiin pellon viereisestä metsästä reilu satsi ja kuivattiin... ei toiminu.. Tosiaan pieniä olivat ja pakkastakin oli ollu. Viereiseltä pellolta oli kerätty täysin toimivia siloja... Tai sit ne ei ollu siloja?
kuva kertoo enemmän ku tuhat sanaa :razz:
uskosin sen pakkasen vaikuttavan jotenkin negatiivisesti, koko ei niinkään... tosin en oo satavarma :?
F R E A K M A T I C @ mikseri.net
Shavu
Psykonautti

Post by Shavu »

freakmatic wrote:Mehu buustin kera toimii hemmetin hyvin, ilman en oo koskaa vedelly. Tosin mehuista tulee pahempi olo ku semeistä itsestään, mut sit kun se menee ohi.. se on menoo :shock:

Shavu wrote:Vaikuttaako pakkanen tai sienten pieni koko noitten toimintaan? kaverin kanssa kerättiin pellon viereisestä metsästä reilu satsi ja kuivattiin... ei toiminu.. Tosiaan pieniä olivat ja pakkastakin oli ollu. Viereiseltä pellolta oli kerätty täysin toimivia siloja... Tai sit ne ei ollu siloja?
uskosin sen pakkasen vaikuttavan jotenkin negatiivisesti, koko ei niinkään... tosin en oo satavarma :?
Eipä ole kuvia enää kun kaikki syötiin :mrgreen:
Shavu
Psykonautti

Post by Shavu »

Shavu wrote:
freakmatic wrote:Mehu buustin kera toimii hemmetin hyvin, ilman en oo koskaa vedelly. Tosin mehuista tulee pahempi olo ku semeistä itsestään, mut sit kun se menee ohi.. se on menoo :shock:

Eipä ole kuvia kun kaikki sienet syötiin :mrgreen:
e:typo...
dredi
LD50

Post by dredi »

Jos ei toiminu söit vääriä sieniä
Shavu
Psykonautti

Post by Shavu »

dredi wrote:Jos ei toiminu söit vääriä sieniä
voipi olla.. kyllä ne IHAN samannäkösiä oli.. No ensi vuotta odotellessa :arrow:
paukuttaja
Karvakuono

Post by paukuttaja »

Vain kolme sientä jäi tänä vuonna meikän haaviin :(.. No tulihan niistä kivat olot kuitenki. Rento, lämmin ja sähköinen olo. Ja kivaan elokuvaan uppoutuneena kiinnitin kokoajan huomiota yksityiskohtiin :lol:. Tavallaan ärsyttävää, mutta hauskaa. Ens vuonna uudet kujeet. Toivottavasti löytyis vähän enemmän :roll:
mauseri
LD50

Post by mauseri »

paukuttaja wrote:Vain kolme sientä jäi tänä vuonna meikän haaviin :(.. No tulihan niistä kivat olot kuitenki. Rento, lämmin ja sähköinen olo. Ja kivaan elokuvaan uppoutuneena kiinnitin kokoajan huomiota yksityiskohtiin :lol:. Tavallaan ärsyttävää, mutta hauskaa. Ens vuonna uudet kujeet. Toivottavasti löytyis vähän enemmän :roll:
hah hah.. siis kolmesta silokista tuli "oloja"..??????????
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
paukuttaja
Karvakuono

Post by paukuttaja »

Kyllä vaan :). Jauhoin ja liottelin suussa jonkin aikaa ja sitten nielasin.
Siinäpä kuva pienokaisista:
http://img387.imageshack.us/img387/4320/kuvaia4.jpg
(yks noista ei tainnutkaan olla semi)
Shavu
Psykonautti

Post by Shavu »

Voiko muka kolmesta silosta saada mitään jos itellä 25:llä jää "vajarit"? :o sehän tarkottais sitä et olisin syöny kymmeniä siloja turhaan?
bol
Kameleontti

Post by bol »

Eka kokemus semilanceatan parissa ja voin sanoa, että oli aika sekava matka. Yleensä deelit tuottaa sellaisen selkeän kuva, mutta ei tällä kertaa. Tuntui siltä, että kaikki mitä sienet kertoi oli ristiriidassa omien ajatusteni kanssa. Eli koko trippi oli melkein pelkkää väittelyä. Vaikka yritin ymmärtää sitä sienten tuomaa ajatusmaailma, niin en saanut siitä juurikaan mitään selkoa. Johtui luultavasti siitä, että annos oli liian iso ( hieman yli 40 sientä ).
Pitää vielä antaa uusi yritys, mutta pienemmällä dosella ( 20-30 sientä )
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Shavu wrote:Voiko muka kolmesta silosta saada mitään jos itellä 25:llä jää "vajarit"? :o sehän tarkottais sitä et olisin syöny kymmeniä siloja turhaan?
siis ei ole mitenkään mahdollista että kolmesta saa mitään muuta kun plasebon.. mulla 50kpl on vajarit.. johtuu ehkä efexorista. 100kpl on mulle hyvä. kerran otin 3g..huh huh mitä menoa..
paukuttaja
Karvakuono

Post by paukuttaja »

No pitosuudethan noissa vaihtelee. Ja eikös se niin ole että mitä pohjosempana kasvaa, sitä jytympää tavaraa. Itse olen lapista.

Eikä me olla kaikki samasta puusta (tosin ei me kyllä loppujen lopuksi niin erilaisia ollakaan <- tuli tajuttua _monta_ kertaa joskus yhen p-sini tripin aikana :lol: ), niinpä toisilla voi kolahtaa paremmin. Ja placeboa ei ollu. Otin ne sienet sellasella asenteella että tuskin näistä mitään saa, katotaan nyt.. Yllätyin ku alko se hyvä olo hiipiä. Ei pamahtanu päälle, vaan pikkuhiljaa voimistu. Nukkumaan mennessä ei olo enää kovin erikoinen ollu. Ei kyllä helposti saanu nukuttua kun jalat oli niin lämpimät ja pientä sellasta "mukavaa" suonenvetoa.

Ja otin noi melko tyhjään vatsaan, enkä kyllä mikään iso köriläskään ole.
Shavu
Psykonautti

Post by Shavu »

paukuttaja wrote:No pitosuudethan noissa vaihtelee. Ja eikös se niin ole että mitä pohjosempana kasvaa, sitä jytympää tavaraa. Itse olen lapista.

Eikä me olla kaikki samasta puusta (tosin ei me kyllä loppujen lopuksi niin erilaisia ollakaan <- tuli tajuttua _monta_ kertaa joskus yhen p-sini tripin aikana :lol: ), niinpä toisilla voi kolahtaa paremmin. Ja placeboa ei ollu. Otin ne sienet sellasella asenteella että tuskin näistä mitään saa, katotaan nyt.. Yllätyin ku alko se hyvä olo hiipiä. Ei pamahtanu päälle, vaan pikkuhiljaa voimistu. Nukkumaan mennessä ei olo enää kovin erikoinen ollu. Ei kyllä helposti saanu nukuttua kun jalat oli niin lämpimät ja pientä sellasta "mukavaa" suonenvetoa.

Ja otin noi melko tyhjään vatsaan, enkä kyllä mikään iso köriläskään ole.

Joo mut silti kolmesta, 3:sta, III:sta...? tuliko visuaaleja? En vieläkään voi uskoa.
paukuttaja
Karvakuono

Post by paukuttaja »

Ei tullu visuaaleja. No olihan se yks aika mehevän kokonen
PSYCONAUT
Psykonautti

Post by PSYCONAUT »

minäkin epäilen kovasti tuota kolmen settiä.....itsellä jotain tuntuu vasta 25kpl, ja normaali setti jos silokkeja napsii niin ainakin 100-150kpl sellasia isohkoja silokkeja tulee vejeltyä :D
mauseri
LD50

Post by mauseri »

PSYCONAUT wrote:minäkin epäilen kovasti tuota kolmen settiä.....itsellä jotain tuntuu vasta 25kpl, ja normaali setti jos silokkeja napsii niin ainakin 100-150kpl sellasia isohkoja silokkeja tulee vejeltyä :D
joo, puhut asiaa. en minäkään usko että 3kpl voi mitenkään toimia..
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

mauser1911 wrote:
PSYCONAUT wrote:minäkin epäilen kovasti tuota kolmen settiä.....itsellä jotain tuntuu vasta 25kpl, ja normaali setti jos silokkeja napsii niin ainakin 100-150kpl sellasia isohkoja silokkeja tulee vejeltyä :D
joo, puhut asiaa. en minäkään usko että 3kpl voi mitenkään toimia..
Placebo on hyvä ja terveellinen vaikutus. Itsesuggestio toimii ihan jees joskus, "kyllä tää vähän toimii."
All things are equal, there are no special things.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

tuli tosta mieleen ku nuorena oltiin juomassa ja väitettiin kaverille että meillä on koksua (se oli mutu leivinjauhetta tai jotain vastaavaa) kaveri veti nokkaan sen ja n. 15min päästä kysyin että joko toimii? vastaus oli: joo, nyt alkaa tuntua..
paukuttaja
Karvakuono

Post by paukuttaja »

mauser1911 wrote:tuli tosta mieleen ku nuorena oltiin juomassa ja väitettiin kaverille että meillä on koksua (se oli mutu leivinjauhetta tai jotain vastaavaa) kaveri veti nokkaan sen ja n. 15min päästä kysyin että joko toimii? vastaus oli: joo, nyt alkaa tuntua..
Hahahahh :mrgreen:! Kiva. No mitäs kaveri myöhemmin?

Muistan yhen jutun kun kaveri oli joskus myyny viinaa joillekki pennuille(etikkaa ja jotain muuta sekotellu). Sitten myöhemmin oli nähny nämä tyypit jossain ojissa hoipertelemassa ja kaatuilemassa :lol:. Kehuneet sitten myöhemmin kavereilleen kuinka kännissä olivat.

Niin ja turha tosta mun jutusta on väitellä, ei tartte uskoa.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Tuli tässä mieleen että olen nyt viime syksyn jälkeen nähnyt useammankin kerran unta että olen ollut poimimassa silokkeja joistain paikoista, ja saldo on ollut aina huima määrä! Puhutaan tuhansista :D

Uskon että sienet jättivät alitajuntaani pysyvästi jälkensä, mikä on vaikuttanut elämääni positiivisella tavalla. Olen ikäänkuin nyt viimeaikoina vasta oivaltanut kaiken sen informaation mitä olen sienten avulla saanut. Viime (siis 08) syksynä tuli syötyä silokkeja varmaankin lähemmäs 15 kertaa, noin 30-60 sienen annoksilla. Kerran söin 100 sientä, joka oli mielestäni kovin hiljentävä kokemus. Mielestäni se kerta opetti minulle sen, että jos joku on psykedeeleistä, ja etenkin sienistä kiinnostunut, niin haluan häntä siinä opastaa ja neuvoa.
Ensin sanallisesti. Sitten pyrin kuvailemaan aistitasoa. Tämän jälkeen pyrin tuomaan sienten tuoman tunteen esille, asioilla jotka tuovat minulle itselleni sienimatkan mieleen. Tämän jälkeen vasta jos henkilö on vielä halukas, voin lähteä hänen kanssaan poimimaan sieniä, ja olemaan hänen tukenaan matkan aikana. Täytyy vain odottaa ensi syksyyn.

Mielestäni sienten tuoma ajatusmaailma, vastasi kovin paljon omaani vaikka se onkin niin erinlainen. Jos oma ajatusmaailmani on neliö, niin sienet pyöristävät sen neliön ympyräksi. Sienet tavallaan ikäänkuin täyttävät ja tuovat ajatuskulkuuni sen loogisuuden jonka eteen joudun tehdä paljon työtä että saavutan sen laajentamattomalla tajunnalla. Kuitenkaan mitään "sienet täyttävät kolon sielussani"- tunnetta en tällä tarkoita. Jos en koskaan enää pääsisi sienten maailmaan, olisin onnellinen sen kanssa mitä sienet ovat jo minulle opettaneet.
Olla osa universumia, ja kerätä informaatiota sen näkymättömän aidan toiseltapuolelta. Olen nöyrä, ja polvistun sienijumalten edessä. Jumalten liha.
Vai toimiiko?