Psilosybiinisienet

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
LeeviON
Lepakko

Re: Psilosybiinisienet

Post by LeeviON »

Kunhan on aikaa ja rahaa niin on tarkoitus tilata Shroombox, eli sellanen muovilaatikko mikä pitää sisällään kaikki tarpeelliset tavarat sienien kasvatukseen ja kasvattaa cubensiksia. Tiedä sitten miten se onnistuu.

Vinkkejä aloittelijalle?
zero wrote:mikset saatana menis työhaastatteluu? minä vedän lippuviinan ja kourallisen tennareita ja työkkärii. mikset sinä menisi EDES TYÖHAASTATTELUUN? ET SÄ SITÄ DUUNIA KUMMINKAA SAA!
Not even milk can stop me now!
Enfini
Psykonautti

Post by Enfini »

Suosittelen lukemaan helvetin paljon sienten kasvatuksesta ennenku alat, ei tuu mitään tyhmiä mokia yllätyksiä tai muuta turhaa joka pilaa sadon. http://taikasieni.net/hullumykologi/ Tässä on mahtava opus mitä kannattaa tsekkailla. En sitten noista valmisboxeista oikeen tie ite oon vaan itiöt tilannu ulkomailta.
Kasvualusta
Psykonautti

Post by Kasvualusta »

arbello wrote:Miten lakka sienten kanssa? ei kai ole mitään vaarallista, pitäs tässä saada tatteja ja kun lakkaakin on nii houkuttelee todellakin testaamaan kun ainakin mdma:n ja essojen kans se on ihan taivaallinen yhdistelmä.
Mulla ainakin ghb peitti 1g miedon sienten annostelun täysin. Gamman vaikutuksen loputtua sienet sitten jatkoi omalla tyylillään, mutta yhteisvaikutuksia en huomannut.
Culture is not your friend! -Terrence Mckenna
Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu »

Kasvualusta wrote:
arbello wrote:Miten lakka sienten kanssa? ei kai ole mitään vaarallista, pitäs tässä saada tatteja ja kun lakkaakin on nii houkuttelee todellakin testaamaan kun ainakin mdma:n ja essojen kans se on ihan taivaallinen yhdistelmä.
Mulla ainakin ghb peitti 1g miedon sienten annostelun täysin. Gamman vaikutuksen loputtua sienet sitten jatkoi omalla tyylillään, mutta yhteisvaikutuksia en huomannut.
Luultavasti GHB-annos oli liian suuri, jos kerran sieniannos oli vähäinen.

(Ja tietenkin pitää muistaa että aineet vaikuttavat jokaiseen yksilöllisesti ja blaa blaa...)
Looking for planet Gong...
Comadope

Post by Comadope »

Tänä iltana olisi luultavasti edessä ensimmäinen kerta sieniä ja tarttis infoa et paljon poistaa...! Eli pitäisikö 1,6g kuivia cubensiksia riittää n.100kg jätkälle? Vihreellä combotettuna ;)
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Lubbe wrote:Tänä iltana olisi luultavasti edessä ensimmäinen kerta sieniä ja tarttis infoa et paljon poistaa...! Eli pitäisikö 1,6g kuivia cubensiksia riittää n.100kg jätkälle? Vihreellä combotettuna ;)
1,6g 100kg painoselle kuulostaa kyl pieneltä doselta, tosin kyl ihan varmasti vaikutukset huomaa. Tosin oo varovainen sen pajarin kanssa, itellä suht pieni annos silokkeja muuttui kunnon sativapaukkujen jälkeen kevyestä mystisestä kutkutteluolosta henkien kans kommunikoimiseks ja ego hajos enkä pystynyt tuntiin liikkumaan...
Comadope

Post by Comadope »

^ No otetaan nyt tuntumaa vähän näin kevyemmin sitten ens alkuun. Jos ei toimi tarpeeksi niin sitten ensi kerralla enemmän! :) Ja kiitos vastauksesta!
porter

Post by porter »

Itsellä 130kg elopaino ja aina se väh määrä mitä otan on 4g... 3g ei vie edes tripille.. 6g on se mitä kuuluu ottaa :twisted:
Cannabist
Psykonautti

Post by Cannabist »

porter wrote:Itsellä 130kg elopaino ja aina se väh määrä mitä otan on 4g... 3g ei vie edes tripille.. 6g on se mitä kuuluu ottaa :twisted:
Vaikuttaakohan paino paljonkin?
Itse kun painoin vielä hetki sitten reilusti alle 60kg, niin n.1,5g cubensista antoi jo visuaalisen tripin, tosin olin silloin ns. herkistyneessä tilassa.
Sitten taas kun 1,5g pohjalle otti mao-estäjän, niin sai henkisen puolen voimakkaasti mukaan. Ilman mao-estäjää n.2-2,5g toi myös sitä henkistä pyöritystä. Tosiaan jotenkin vajaaksi silti tuntuu jäävän 3g:llakin, vaikka ihan viihdyttävää sekin on kun harvoin ottaa..

Nyt on painoa n.70kg ja pari päivää vanhaa cubensista ois 5,7g. Eka "heroic-dose" kyseessä ja ilman harmalaa tällä kertaa, niin mietin, että tuleeko tosta määrästä sellanen matka että pääsee perille asti?

Settings: yksin pimeessä, vettä, ämpäri, patja ja kun omat on loppu niin vielä ois tarkotus käydä poltettavaa hakemassa ihan varmuuden vuoksi(useimmat lajikkeet poistaa nausean ja tripistä tulee kevyempi keholle ja huipulla poltettuna visuaalisempi, on sitä LSD:henkin verrattu kun tarpeeks polttaa ja nimenomaan huipussa)..
Last edited by Cannabist on Sat 21 Jan 2012, 23:17, edited 1 time in total.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

En kyl ainakaan omalla kohdalla sanois pajarin tekevän sienistä mitenkään LSD:n kaltaista, tietyllä tavalla pajari tekee jopa hyvin päinvastasen sumeen olon verrattuna LSD:n todella kirkkaaseen oloon... Varmast kyl yksilöllistä, mut omien kokemusten mukaan ja kaikilta keneltä kuullut niin pajari nimenomaan vaan sumentaa oloa. Muutenkin toi ilmaisu et kannabis tekee tripistä visuaalisemman voi johtaa mun mielestä aika harhaan, edelleen nää on tosi yksilöllisiä, mut omasta kokemuksesta pajari tripin huipulla poltettuna tekee olosta lähinnä ihan saatanan sekavan ja trippi muuttuu enemmänki jokskin DXM:n kaltaseksi... Visuaaleista en todellakaan saa ees enää mitään selvää pahimmassa tapauksessa ja kaikki on yhtä helvetin diippiä sekamelskaa... Itellä deelien huipulla kannabis pamauttaa tripin todellakin kymmenenteen potenssiin mut samalla tekee siitä niin sekavaa paskaa, et mielummin on yleensä polttamatta. Puhekyky saattaa mennä ja helposti alkaa ahdistamaan tosi kovaa. Loppujenlopuks tripistä ei saa monesti mitään selkoa eikä jälkikäteen jää niin paljoa käteen.

Edelleenkin nää on tosi yksilöllisiä ja jotkut tykkää polttaa kannabista vaikutusten päälle, mut suosittelisin oikeesti kokeilemaan näitä serotonergisiä psykedeelejä ilman sitä pajaria... Monilla tuntuu olevan joku ihme pakko polttaa kannabista psykedeelien päälle. Kyllä, se nostattaa trippiä ja pahimmassa/parhaassa tapauksessa ihan älyttömästi, mut sanoisin että myös sumentaa ja sekavoittaa niin että monet psykedeelien hienovaraiset vaikutukset hautautuu ihan kokonaan sen kannabiksen vaikutuksen alle. Tietyl tavalla vois sanoa että kannabis on esim. happoa paljon vahvempi huume, kannabiksen tekemä olo on niin paljon kokonaisvaltaisempi.
Cannabist
Psykonautti

Post by Cannabist »

Ok, kiitos vastauksesta!
Vois polttaa pienet ennen sieniä, niin jos se nausea jäis kuitenkin pois, tosin yleensä reilu 6h paastokin edistää hyvää oloa ja keveyttä. Mut katsoo sitten huipussa että viitsiikö.

Edit: 4 tuntia myöhemmin: no jäi sitte savut hakematta, perkele ois pitäny vaan hakea, ihan hillitön yrjööminen ja nyt ainaki tiedän et ilman savuja ei enää koskaan!
Kirwa
Psykonautti

Post by Kirwa »

Joo, toi varmaa riippuu vähä ihmisestä. Itel on aina ollu pajarii mukana ku oon sPYKEdeelei ottanu ja ikinä ei oo lentäny laatta. :P

Myös joteki tykkään siitä kuinka se vetää sekaseks, koska just esim. sienissä mulla ei oo ikinä ollu visuaalei ilma budii ja sit ku polttaa paukut ni huhhu et sit mennää. Just viime sienitripil ni en saanu ketsist silokeist omasta mielestäni juurikaa mitää irti, sit ku poltti paukut ni seinät alko vaa sulaa ja kaikki äänet kuulosti metalliselt.
porter

Post by porter »

Itellä se mehu laitto laatan lentään sienitripillä, teki hirveen bodynausen. Mut sen jälkeen oli hyvinkin puhdistautunut olo.
Cannabist
Psykonautti

Post by Cannabist »

Vois tosta tripistä sen verran vielä sanoa, et melko sekavaa oli. Saatto johtua taustametelistä, mihinkään ei pystyny keskittymään ja ajatukset pyöri yhtä ja samaa rataa. Ei mitään mullistavaa ja koko ajan odotti et nousis lisää, tai tapahtuis edes jotain.
Visuaaleja oli vähemmän ku aiemmin, silmät auki hämärässä jonku puol tuntia ehkä jaksoin ihastella sitä hidasliikkeistä.. hmm, jotain.
Nausea vei voiton vasta noin 3-4 tunnin jälkeen ja trippi päätty sillä sekunnilla ku laatta lensi. Alusta asti kyl oli melko huono olo ja veikkaan et oksu ois tullu lopuks joka tapauksessa.. Oli taas liian lyhyt paastokin et sekin saatto vaikuttaa, ei pysyny hetkeen edes vedet sisällä ja maha kramppas niin et silmistä katkes suonia.

Nyt ois reilu 8g taas odottelemassa, vois hommata lisää harmalaa ja savua ja jakaa kaverin kans jos sattuu sopiva tilaisuus. :D
porter

Post by porter »

Tuo sienien tuova sekavuus on ehkä suurin ero happoon mitä oon huomannut, isoillakaan happo-doseilla ei tuu sellaista sekavuutta kun oikein sienissä... Viime uutenavuotena yritin kosketusnäytölle näpytellä vaulttia mutta silmissä pyöri niin vinhaan että aina tuli väärät kirjaimet. =D
tRip
Moderator

Post by tRip »

porter wrote:Tuo sienien tuova sekavuus on ehkä suurin ero happoon mitä oon huomannut, isoillakaan happo-doseilla ei tuu sellaista sekavuutta kun oikein sienissä...
Mul se menee ihan päinvastoin..

Tai ei niitä voi samaan skaalaan vertaa, kumpainenkin omiaan.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Enfini
Psykonautti

Post by Enfini »

Itellä tulee pilvestä sienien kaa vaa skarpimpi olo ja semmonen ettei oo niin löysänä vaa jaksaa puuhastella.
placebo
Kameleontti

Post by placebo »

Mulla viime sieni tripillä (Sienet olivat joitakin meksikolaisia), niin savu ainakin minulla teki tripistä pahemman. Otin savua kun kaveri sanoi, että auttaa rajuissa nousuissa. Noh minulle sitten tuli todella rajut nousut ja alkoi olemaan huonon tripin enteitä ilmassa. Noh savun jälkeen rojahdin sängylle ja en enää tiennyt mikä on todellisuutta, olin aivan varma että flippaan hetkenä minä hyvänsä. Onneksi tämä kaikki meni ohitse. Tripin loppuvaiheessa sitten taas kun poltin, niin se oli mukavaa..kuten myös lopputrippikin..alku vaan oli karmea. Itse en kannabista sotkisi hommaan mukaan ennen kuin vasta ihan lopussa..
Periaatteet perustana, totuus selustana.
porter

Post by porter »

placebo wrote:Mulla viime sieni tripillä (Sienet olivat joitakin meksikolaisia), niin savu ainakin minulla teki tripistä pahemman. Otin savua kun kaveri sanoi, että auttaa rajuissa nousuissa. Noh minulle sitten tuli todella rajut nousut ja alkoi olemaan huonon tripin enteitä ilmassa. Noh savun jälkeen rojahdin sängylle ja en enää tiennyt mikä on todellisuutta, olin aivan varma että flippaan hetkenä minä hyvänsä. Onneksi tämä kaikki meni ohitse. Tripin loppuvaiheessa sitten taas kun poltin, niin se oli mukavaa..kuten myös lopputrippikin..alku vaan oli karmea. Itse en kannabista sotkisi hommaan mukaan ennen kuin vasta ihan lopussa..
samaa mieltä, on kyllä kaamea virhe polttaa jotain laatu budia hirveen sienisatsin päälle jo tyyliin ennen nousuja. Laskuissa mielekkäämpää tosiaan.
Tryptamine
Tuppisuu

Post by Tryptamine »

Sienet ovat kyllä ihmeellisiä. Jokainen on kuin oma yksilö, yksikään ei ole samannäköinen toisensa kanssa samassa rihmastossa. Kaikilla on oma yksilöllinen muotonsa ja tapansa toimia.
Tuntuu että kaikilla ihmisillä toimii sienet erilailla, kaikilla on omat persoonansa ja demoninsa sekä jossain vaiheessa oman itsensä kohtaaminen.
Set & Setting:iä ei vaan voi korostaa liikaa erinomaisena välineenä ohjata omia trippejänsä. Parempi trippaa ulkona kesällä nurmikolla helteissä kuin 25m2 betonikuution sisällä pakkasella Kalliossa, niin pihalla ettet pysty käyttää ees tietokonetta. Kanssamatkustajien käyttäytymisellä ja fiiliksillä voi olla isokin merkitys omissa ajatusvirroissa. Joskus on parempi olla vain samalla aallonpituuksilla olevan seuran kanssa niin ei mee eri olot ristiin.
Sienet vaikuttaa eri tavalla kuin sienen combot. Esim pelkästään sienien syömisen vaikutus on ihan eri kuin esim sienet+hitti, sienet+Am, sienet+mdma, sienet+etanoli jne. Kehossa tapahtuu eri asioita ja eri reseptorit ovat käytössä.

Itselläni toimii paremmin että polttaisin mieluummin alussa jotta aika kuluisi nopeammin ja se pilvi toimisi tasanteena mistä aloittaa nousu sekä sit se poistais kaiken mahdollisen huonon olon, mitä ei nyt enää tuu ku juon teenä. Lopussa taas kun pitäisi laskea alas niin jos poltan kukkaa niin lasku muuttuu nousuksi ja se pitkittää nukkumaanmenoa jos oikein ahdistaa. Toisaalta kyllä tarvii laskuissa aina olla jotain polttoa edes alkuun koska se kuitenkin on lääke niin psyykkisesti ku fyysisesti.
Last edited by Tryptamine on Sat 11 Feb 2012, 02:42, edited 1 time in total.
"The only person you truly are competing against is yourself."
"What you think, you become..."
horna
Kameleontti

Post by horna »

Cannabist wrote:
porter wrote:Itsellä 130kg elopaino ja aina se väh määrä mitä otan on 4g... 3g ei vie edes tripille.. 6g on se mitä kuuluu ottaa :twisted:
Vaikuttaakohan paino paljonkin?
Itse kun painoin vielä hetki sitten reilusti alle 60kg, niin n.1,5g cubensista antoi jo visuaalisen tripin, tosin olin silloin ns. herkistyneessä tilassa.
Sitten taas kun 1,5g pohjalle otti mao-estäjän, niin sai henkisen puolen voimakkaasti mukaan. Ilman mao-estäjää n.2-2,5g toi myös sitä henkistä pyöritystä. Tosiaan jotenkin vajaaksi silti tuntuu jäävän 3g:llakin, vaikka ihan viihdyttävää sekin on kun harvoin ottaa..

Nyt on painoa n.70kg ja pari päivää vanhaa cubensista ois 5,7g. Eka "heroic-dose" kyseessä ja ilman harmalaa tällä kertaa, niin mietin, että tuleeko tosta määrästä sellanen matka että pääsee perille asti?

Settings: yksin pimeessä, vettä, ämpäri, patja ja kun omat on loppu niin vielä ois tarkotus käydä poltettavaa hakemassa ihan varmuuden vuoksi(useimmat lajikkeet poistaa nausean ja tripistä tulee kevyempi keholle ja huipulla poltettuna visuaalisempi, on sitä LSD:henkin verrattu kun tarpeeks polttaa ja nimenomaan huipussa)..
Omien kokemusten mukaan paino vaikuttaa aika vähän sienien kanssa. Mulla ja yhdellä kaverilla painoeroa n. 60kg ja samalla annoksella pörrättiin hyvissä molemmat. Enemmänkin vaikuttaa se paljonko ainetta on kuivauksen yhteydessä tuhoutunut ja miten on syönyt ennen tattien nauttimista. Paras tapa itsellä on ollut mussuttaa tatteja suussa mahdollisimman hyvin ennen nielemistä, niin aineet alkaa vaikuttaa jo muualta,kuin vatsasta.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
psychiCNoob
Kameleontti

Post by psychiCNoob »

Wuhuu, eka viesti ihan foorumin puolelle ! :up:
Tryptamine wrote:Sienet ovat kyllä ihmeellisiä. Jokainen on kuin oma yksilö, yksikään ei ole samannäköinen toisensa kanssa samassa rihmastossa. Kaikilla on oma yksilöllinen muotonsa ja tapansa toimia.
Tuntuu että kaikilla ihmisillä toimii sienet erilailla, kaikilla on omat persoonansa ja demoninsa sekä jossain vaiheessa oman itsensä kohtaaminen.
Set & Setting:iä ei vaan voi korostaa liikaa erinomaisena välineenä ohjata omia trippejänsä.
Pakko kyllä kompata. Sienet vaan kätkee sisälleen jotain sanoinkuvailematonta mystiikkaa ja on loistava työkalu oman pääkopan koluamiseen. Terapeuttista :love:

Tohon savuun sen verran, että ite kyl tykkään polttaa savua sienien vaikutuksen alaisena(kohtuudella!) niin ennen nousuja, nousuissa, laskuissa(tosin vasta muutama kerta takana :oops: ) Tuntuu vaan, että molempien vaikutukset elää symbioosissa toistensa kanssa ja täydentävät toisiaan todella sulavasti. Luonnon rikkaudet.. :mrgreen:
Life = The Trip
porter

Post by porter »

Riippuu varmaan pitkälti sienien annostuksesta, tuo että viitsiikö polttaa kuinka paljon savuja. Tuommoisella isolla annostuksella niin se kaaoksen määrä on ainakin liian älytön savujen kera, varsinkin jos nyt sattuu erehtymään nousuissa polttaan jotakin päräyttävää lajiketta :mrgreen: siinä menee kehitystasolla ihan vastasyntyneen tasolle.
Enfini
Psykonautti

Post by Enfini »

Onko täällä tuttua järjettömät naurukohtaukset sienistä jotka voi kestää useempaa tuntii ja sitten ollaan tripin loppupuoli ihan paskana kun kaikki energia on kulunu siihen nauramiseen :D pakko nykyään hillitä itteensä, guusfrabaaaa.
porter

Post by porter »

Enfini wrote:Onko täällä tuttua järjettömät naurukohtaukset sienistä jotka voi kestää useempaa tuntii ja sitten ollaan tripin loppupuoli ihan paskana kun kaikki energia on kulunu siihen nauramiseen :D pakko nykyään hillitä itteensä, guusfrabaaaa.
Onhan noita ollut, välilä ollut järjettömiä pelkotilojakin jotka voi kestää sen ekat pari tuntia ja tripin loppupuoli ollaan helpottuneita et nousut rauhottu :D
Dreamer
Psykonautti

Post by Dreamer »

Tuleekos muuten muilla sellasii lihaksien nykimisiä ku on sieniä nauttinu? Itse jos 2g nautin niin tulee varmaa kerran 30sekunnis
jossain päin kehoo joku nykäsy. 4g ku nauttii ni nykii nii vitusti ettei mitää järkee.
E: niin ja cubensiksia vain nauttinut.
psychiCNoob
Kameleontti

Post by psychiCNoob »

porter wrote:Riippuu varmaan pitkälti sienien annostuksesta, tuo että viitsiikö polttaa kuinka paljon savuja. Tuommoisella isolla annostuksella niin se kaaoksen määrä on ainakin liian älytön savujen kera, varsinkin jos nyt sattuu erehtymään nousuissa polttaan jotakin päräyttävää lajiketta :mrgreen: siinä menee kehitystasolla ihan vastasyntyneen tasolle.
No joo, voi olla ihan totta, kun en oo älyttömiä määriä sieniä koskaan kiskonu. Sori ku tuun nyyppänä huutelemaa. :mrgreen:

Hei oisko mitää mahiksia, kun mulla ois nyt tossa 1g Tansanialasia Cubensiksia, että saisi psykedeelisen kokemuksen aikaan hyvällä set&settingsillä, avoimella mielellä ja mahollisesti savuilla? :) Erowidin mukaan Light-dose.. Silokitkin pienissä määrin antoivat todella hyvän fiiliksen. :P
Life = The Trip
sirkkasorkka
Psykonautti

Post by sirkkasorkka »

Toimiiko 1g thaikkuja jos sertralin 50mg käytössä?
Enfini
Psykonautti

Post by Enfini »

Toimimiseen vaikuttaa tietenkin paljon ihmisen koko yms. mutta 1g antaa hyvää vaikutelmaa miltä sienet tuntuu. Todennäköisesti voi jäädä tunne että enemmän olis ollu parempi. Toi Sertralin 50mg joka on SSRI-lääke blokkaa psilosybiinin vaikutusta jos nyt oon käsittäny oikein.
Kirwa
Psykonautti

Post by Kirwa »

No huhhu :D Ehti sitä jo huudella tänne topikkiin, että joo budia aina messiin. Mutta tos pari vkl sit meni kyl nii pahoihin nousuissa ku poltti paukut samal.
En kyllä enää ikinä nousuissa polta, oli liika ahdistava meikälle toi kerta. Sit ku oli olot tasottunu ni sillo pysty polttaa ja sai sen toivotun efektin et vähän vaa sekavammaks ja syvemmäks se trippi + oli kiva kattoo omii käsii ku ne alko kiemurrella vaik oikeesti oli paikallaa. :)

En kyllä suosittele ekalle sienitripille sitä budii mukaa ainakaa niis nousuis, koska yllämainitulla tripillä yks kaveri meni pahoihin kun poltti nousuissa mun kaa ja toinen ei polttanu ja oli vaa ihmetelly ku toine oli lähteny vessaa laattaa ja toine oli ollu peiton alla piilossa. :D Siis kummallakin kaverilla oli first time. Hyvin kuitenkin loppujen lopuks meni ku ne nousut vähä raohuttu.