LSD (Lysergihapon dietyyliamidi)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
King Ink
LD50

Re: LSD (Lysergidihapon dietyyliamidi)

Post by King Ink »

Psychonautilus wrote:Ite oon kuullu nyt liikkeellä olevista Shivoista arviot 200/250/300ug. 300ug en taida ihan uskoa ja aina rupeaa myyntipuhehälytyskellot kilkattaan, mutta itse heittäisin noiden vahvuuden sinne 250 tienoille, vähintään 200. 2 kappaletta oli skidisti liikaa. :D
Jos tää oli mulle tarkotettu niin meinasin että kokonainen lappu sisäls sen 200ug kerrotun mukaan, ei puolikas.
frapathea

Post by frapathea »

Dexma wrote:
frapathea wrote:Oon kyllä monilta kyynistelijöilt kuullut, että kyllä siihen happoon kyllästyy,
Tai toisaalta mä oon aika hiton moneen deeliin jo jossain kohtaa kyllästynyt, yleensä se auttaa, että jatkaa sitä flippailua selvinpäin, ja tekee uusia kokeiluja, tekee erilaisia juttuja kun ottaa uudestaan happoo jne.
Joo, kyl tuntuu, et psykedeelit usein vaatii ankkuroitumist, jotta niist sais enemmän irti. Kuivaharjoitteluu ja lepoo välis.
Tuntuu aika kokopäivä- ja elämäntyölt, jos haluu oikeesti alkaa syventyy.
Aika nopeesti must alko tuntuu, ettei riitä, et heittää lapun kielenalle. Kokonaisvaltainen ja jatkuva treenaus kuulostaa oleelliselt jutult.
Pätee kyl varmaa ainaki melkein kaikkiin psyekdeeleihin, mut tulipahan nyt happotopicciin.

Happo tuntuu aika Mun Jutult. Kodilt. Silt Oikeelt. Rakkaudelt.
Vesseli
Karvakuono

Post by Vesseli »

Vaikka tripeissä on aina tiettyä toistoa, ei happoon voi kyllästyä ikinä :heh:

Tai ainakin just nyt tuntuu siltä...
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

King Ink wrote:
Psychonautilus wrote:Ite oon kuullu nyt liikkeellä olevista Shivoista arviot 200/250/300ug. 300ug en taida ihan uskoa ja aina rupeaa myyntipuhehälytyskellot kilkattaan, mutta itse heittäisin noiden vahvuuden sinne 250 tienoille, vähintään 200. 2 kappaletta oli skidisti liikaa. :D
Jos tää oli mulle tarkotettu niin meinasin että kokonainen lappu sisäls sen 200ug kerrotun mukaan, ei puolikas.
Sinun postista lähtöisin kerroin nyt noin avoimesti omia kokemuksia samoista lapuista. Mikkihiiret vaihtelee myyjän mukaan, alunperin kuulin et 300ug, sit 250ug, sit 200ug. Ymmärsin kyllä, että otit puolikkaan lapusta jossa piti oleman 200ug. Itse sanoisin vaan oman mutuilun mukaan, että siinä noin 250 tienoilla.

Anyway: hyviä lappuja, tarttukaa kiinni jos Shivoja näkyy!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Psychonautilus wrote:
hmm

no näistä mä oon kuullut, että on ollut kolmenlaisia shivoja liikenteessä, 100 mikkisiä, superlaimeita mun mielestä, 150 mikkisiä jotka ovat olleet ne perinteisesti liikkuneet. Ja sitten on juuri 200 mikkisiä.

Yleensä jos kuulen, että yli 200 mikkiä on niin alkaa jo myyntipuhe kellot soimaan. Kumminkin, happo toimii suurimmalla osalla alle 100 mikin annoksella niin on ihan perinteistä, että niihin ei tartte niin paljoo pistää...

en tiedä, eihän noistakaan voi olla varma.
seiken
Karvakuono

Post by seiken »

Mitkäs on ollut suurimpia satseja mitä tyypit täällä ottanut happoa?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

seiken wrote:Mitkäs on ollut suurimpia satseja mitä tyypit täällä ottanut happoa?
7 sokerin palasta asenteella, yksi toimi kolmelle ihmiselle. eli kait siinä oli aika paljon... :D
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Dexma wrote:
seiken wrote:Mitkäs on ollut suurimpia satseja mitä tyypit täällä ottanut happoa?
7 sokerin palasta asenteella, yksi toimi kolmelle ihmiselle. eli kait siinä oli aika paljon... :D
Mut ei tainnu silti toimii paremmin ku pari palaa?
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Jussi wrote: Mut ei tainnu silti toimii paremmin ku pari palaa?
no se kilahti hattuun 6 minuutissa niin etten ikinä haposta niin kovaa oloa ole saanut.

mut siis hmm,. no ois voinut kyllä vetää vain pari kerralla, meinaan ei tuo vielä ihan pahinkaan ollut, ehkä ois voinut tuplata annoksen. Ois siis ollut järkevämpi olla säästäväinen.

tai ei oikeastaan.

ihan kivaa, kiskoa paljon...
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Dexma wrote:
Psychonautilus wrote:
hmm

no näistä mä oon kuullut, että on ollut kolmenlaisia shivoja liikenteessä, 100 mikkisiä, superlaimeita mun mielestä, 150 mikkisiä jotka ovat olleet ne perinteisesti liikkuneet. Ja sitten on juuri 200 mikkisiä.

Yleensä jos kuulen, että yli 200 mikkiä on niin alkaa jo myyntipuhe kellot soimaan. Kumminkin, happo toimii suurimmalla osalla alle 100 mikin annoksella niin on ihan perinteistä, että niihin ei tartte niin paljoo pistää...

en tiedä, eihän noistakaan voi olla varma.
Mullakin rupee vähän epäilyttään ku sanotaan et 300ug, enkä sitä uskonutkaan, mut meikä veikkais et ainakin 200, ehkä 250ug oli noi meikän nauttimat Shivat. Ainakin nää oli sellasia et ennenkin happoa nauttineet sai "överit" eikä pystyny puhumaan tyyliin puoleentoista tuntiin edes "mä meen vessaan" -tyylistä lausetta.

No, oli miten vahvoja vaan, niin ainakin osa Shivoista on stydejä.

@Seiken: Suurin satsi on ollu kait 4 lappua, kuulemma 250ug mut veikkaisin 200ug ku söin niitä samoja myöhemmin 1kpl. Aika päräytys oli kyllä.
ferox
OD

Post by ferox »

Mitä sillä on väliä, paljonko yhdessä lapussa on LSD:tä. Jos ei riitä niin niitä lappujahan voi syödä myös kaksi. Tai useammankin. En ole vielä koskaan onnistunut ottamaan happoa sellaista määrää, joka olisi minusta ollut liikaa. Enempi parempi, silloin happo vasta alkaa näyttää todellisen luonteensa.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
frapathea

Post by frapathea »

Mitkä hiton "överit".
Silloha happo vast potkii ku ei tunteihi pysty puhumaan saati liikkumaan.
KU NUSSII VAA UNIVERSTUUMII :D:D:D:D
Pienemmät annokset on HÖPÖ HÖPÖ KAMAA!!!
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

ferox wrote:Mitä sillä on väliä, paljonko yhdessä lapussa on LSD:tä. Jos ei riitä niin niitä lappujahan voi syödä myös kaksi. Tai useammankin. En ole vielä koskaan onnistunut ottamaan happoa sellaista määrää, joka olisi minusta ollut liikaa. Enempi parempi, silloin happo vasta alkaa näyttää todellisen luonteensa.
Enpä ole itsekään siinä mielessä että olisin kokenut tripin kokonaisuudessaan epämiellyttäväksi, ja soolotrippaillessani tuollaiset egokuolemapäräytykset ovat parhaimmillaan todella hienoja, mutta kun tarkoitus on kahden kesken keskustella asioista niin puhekyvyn menetys on vähäsen huono juttu.

Molempi parempi, eri tarkoituksiin. Itsekin tykkään yleensä ottaa enemmän kuin vähemmän, mutta tilanteesta riippuen. Kyllä sekin voi olla ihan päräyttävää olla suht. selvinpäin mutta silti hapoissa.
frapathea

Post by frapathea »

Jos ei pysty puhuu, ni sit voi käyttää muit kommunikaation keinoi. Tuntuu yleensä menevän syvemmälle.
Hitto, kyl mä ainaki haluun vaihtaa kokonaa oikeeseen aivoon, jos happoo otan. :D
Tuleepaha täs vasenta kuitenki käytettyy iha riittämiin.

Ei moralisointii. Kukin tavallaan. Sanon vaa.
tRip
Moderator

Post by tRip »

King Ink wrote:Oli kyllä tosi mukavaa, tosin ei kyllä musta sieniä päihitä.
Visuaalit oli tosi fraktaalimaisia ja geometrisia. Yhtä heräilemistä se koko matka oli.
Joo, todennu itekin monesti samaa et vaikka jokainen äsiditrippi on vähintäänkin mahtava, niin kyll ne tatit silti on se mun juttu.
tatit on kuin satua jota voi vaan ihmetellä, kun taas äsidii on vähänkun jotain fantasiaa, jossa kaikki on mahollista..

hapoissa kaikki tuntuu vaan niin todellisen selkeiltä kun saavuttaa sen plateaun.. flowWwn jossa vois velloo läpi elämänsä.. mut ei kuitenkaa..

Khyl ne on ne tatit;-

..ja lsd

Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Otettiin eilenkin happoo.

Tuntuu et äsidi on tietyl tapaa tosi helppoo psykedeliaa.
Sitä alko ootteleen jo loppumista ja tuli käryyteltyä JWH:ta ihan vitusti päälle jotta heittäis diipimpiin.
On kyl mukavaa silti, ihan pirun nautinnollista.

Ilmeisesti 150ug:n sokeripala.
Uke
LD50

Post by Uke »

spesiaalia, mutta helvetin helppoa.. Propaganda puree ja ihmiset luulee et se on oikeestikin jotain psykedeelisoppaa..
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
tRip
Moderator

Post by tRip »

King Ink wrote:Ilmeisesti 150ug:n sokeripala.
luomuhappoo..?~;p
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Otin 1/3 lapun yli vuoden vanhaa "Shivaa". No ei siitä sen enempää, toimii niin kuin ajattelinkin.

Mutta tää on aika perseestä hapoissa kun kaikki lihakset "löystyy" ja varpaat ja sormet menee solmuun ja lukkoon ja jumiin. Kauheeta. Vammasta. Ja esim jos kirjotan niin sormet taipuu "yli".
EDIT: ERityisesti oikean puolen varpaissa ja oikeassa kädessä :shock: Liittyyköö aivopuoliskojen aktiivisuuteen mitenkään, en tiiä
Last edited by Jussi on Fri 30 Jul 2010, 10:06, edited 1 time in total.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

King Ink wrote:Otettiin eilenkin happoo.

Sitä alko ootteleen jo loppumista ja tuli käryyteltyä JWH:ta ihan vitusti päälle jotta heittäis diipimpiin.
On kyl mukavaa silti, ihan pirun nautinnollista.

Ilmeisesti 150ug:n sokeripala.
Happo on munkin mielestä "helpompaa" kuin esim. sienet, ja usein otettuna tämä korostuu valtavasti. Toka kerta happoa kuukauden sisään tulee olemaan huomattavasti vähemmän "diippi".
frapathea

Post by frapathea »

Psychonautilus wrote:Toka kerta happoa kuukauden sisään tulee olemaan huomattavasti vähemmän "diippi".
Rohkenen olla täysin päinvastaista mieltä omien kokemuksieni perusteella! Olen viimeisen parin kuukauden ajan ottanut happoa n. kahden viikon välein ja toisinaan myös perättäisinä päivinä ja etenkin putkeen otettuna nk. diippiys uppoaa ihan vitun toiseen sfääriin, ja parinkin viikon väleillä intensiteetti kasvaa valtavasti. Keskimäärin on toki helpompi heittäytyä tutulle rakastajattarelle, mutta kiihko ei kyllä vähene laisin, päin vastoin.
Peräkkäisinä päivinä oon menny esim. doseilla reilut 200ug ekana ja 300ug tokana.

Tuntuu muuten aika voimakkaasti siltä, että LSD-annosten koolla on todellaki suurtakin väliä. Joku 300ug on ihan hiton eri kuin sata vähemmän.
Ja pienet doset tuntuu vittumaisimmilt :D
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mulla se toka kerta, ehkä viikon päästä ekasta. Otin siis suunnilleen ehkä 50ug enemmän, mut täl kertaa se oli melkein totaalista hupimatkaa.
Ekalla kerralla oli aika syviä kelailuja, tryptamiinimaisia ajatusjuoksuja, mut toisella kerral vaan naureskelin visuaaleille.

En kyl usko et aina ois noin, et useempi kerta on vähemmän diippi, mut mul sattu olemaan. Todennäköisesti kyl aika vahvasti johtuu ympäristöstäkin.
1. ''Hipahtavassa kommuunissa'' Espoossa, rauhallinen asuinalue mis oli paljon puita ja metsää. 2. Tampereel kaverin yksiössä/ulkona kävelemässä kerrostaloalueen lähistöllä.
frapathea

Post by frapathea »

Mitä kukin diipin käsitteellä sitten hakeekaan. Mä oon pitäny kaikenlaist ajatuksenjuoksuu ja kelailui just ehkä vähemmän diippinä – diipiks on tuntunut menevän vasta sitten, kun ei muista enää, miten ajatellaan, ja tapahtuu ihmeit; hyvä kun ei taio kultaharkkoja nurkkiin ja hermosto luulee sijaitsevansa jossain hyperavaruudessa. Energiavirrat vaan viilettää silmien edes ja kaikkeus yhtyy.
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

Image
:oo: :oo: :oo: :oo: :oo: :oo: :oo:
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

frapathea wrote:
Psychonautilus wrote:Toka kerta happoa kuukauden sisään tulee olemaan huomattavasti vähemmän "diippi".
Rohkenen olla täysin päinvastaista mieltä omien kokemuksieni perusteella! Olen viimeisen parin kuukauden ajan ottanut happoa n. kahden viikon välein ja toisinaan myös perättäisinä päivinä ja etenkin putkeen otettuna nk. diippiys uppoaa ihan vitun toiseen sfääriin, ja parinkin viikon väleillä intensiteetti kasvaa valtavasti. Keskimäärin on toki helpompi heittäytyä tutulle rakastajattarelle, mutta kiihko ei kyllä vähene laisin, päin vastoin.
Peräkkäisinä päivinä oon menny esim. doseilla reilut 200ug ekana ja 300ug tokana.

Tuntuu muuten aika voimakkaasti siltä, että LSD-annosten koolla on todellaki suurtakin väliä. Joku 300ug on ihan hiton eri kuin sata vähemmän.
Ja pienet doset tuntuu vittumaisimmilt :D
Toki annosta nostamalla intensiteetti nousee, ja voi hyvinkin toimia noin. Myös diippiydestä olet oikeassa; silloin, kun koko ymmärrys maailman toimintaperiaatteista katoaa ja alkaa pikkuhiljaa loksutella todellisuuden palasia omille paikoilleen, ollaan syvissä vesissä. :confused:
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

tuli muuten mieleen tosta otsikosta että kai te tiesitte että LSD on lysergihapon dietyyliamidi (lysergidi) eikä lysergiDIhapon dietyyliamidi?

wikipediassa oli aikoinaan joku jostain syystä heittänyt ton di:n tonne väliin vaikkei se sinne kuulu.... saksaksi lysergsäurediethylamid että ei tossakaan tota di:tä ole. "Lysergic (lysergi) acid (hapon) diethylamide (dietyyliamidi), abbreviated LSD or LSD-25, also known as lysergide (lysergidi)"

häirinny tää kyseinen virhe jo aika kauan kun tuntuu olevan melkoisen yleinen :D vaikka ei kai se niin justiinsa ole
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
King Ink
LD50

Re: LSD (Lysergihapon dietyyliamidi)

Post by King Ink »

Muokkasin tän ketjun nimee siks minkä wRRa sanoi, mul ei oo mitään käsitystä tosta nimestä. Et kiistelkää ja muokkailkaa sen mukaan mikä mielipide on, luotan itse wRRahan. ;)
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

kellään koskaan tullu vastaan noita mikrodotteja ?? ite en oo koskaan törmänny/kuullu kestään kuka ois törmänny...

lapussa tai sokrussa vaan tullu vastaan + tietty tipat
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
peltsi
OD

Post by peltsi »

Mitkä on mikrodotteja? :oops:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
seiken
Karvakuono