HBWR (Hawaiian Baby Woodrose)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
dr.odd
Karvakuono

Re: HBWR (Hawaiian Baby Woodrose)

Post by dr.odd »

Savut on kyllä ainakin minun kohdallani pakolliset HBWR:n kanssa. Ilman savuja olo muuttuu vaan hemmetin huonoksi ja sekavaksi. Savut rauhottaa pahaa oloa ja mieltä. Ei ole kyllä meikäläisen psykedeeli, vielä 7 siementä jemmassa ja nuo jos joskus otan niin otan mutta lisää en kyllä enää koskaan hommaa.
börb
spasm
OD

Post by spasm »

MadHatter wrote:^Ei se nii yksinkertaista ole. Joskus toimii hyvin ilman savujakin pienellä annoksella ja joskus ei yhtään isommalla savujen kanssa. Itse olen kyllä nykyään sitä mieltä, että mielellään ilman savuja, kun se hatsi tuo vaan sen paranoian ja sekavuuden mukaan, ilman mitään muuta buustailua. Toisaalta kyllähän se toisinaan ihan mukavaa on poltella matkalla, kunhan ei ihan överiksi mene. Se on se tuttu kannabiksen maku mikä tuntuu hyvältä, kun kaikki muu on vierasta :)
En väittänytkään sen olevan yksinkertaista, päinvastoin. Itse olen _aina_ saanut hämmästyttävän paljon enemmän irti hbwr-siiduista savujen kanssa kuin ilman. Ja se hatsi tuo jokaiselle jotakin, minulle ei ollenkaan mainitsemaasi paranoiaa ja sekavuutta, vaan intensiivisyyttä, psykedeelistä kokemusta sekä reilulla kädellä visuaalista muutosta.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
spasm
OD

Post by spasm »

MadHatter wrote:
eilen otin 8kpl eikä tullut kun psykedeeliset olot, ei trippiä tai "trippiä".
Mitä toi oikeen tarkottaa? Psykedeeliset olot ilman trippiä?
Juuri sitä. Ei sillä että psykedeelisissä oloissa olisi mitään vikaa, mutta ei kunnon trippiä mikään voita. Tarkoitan psykedeelisillä oloilla ikäänkuin tripin esiastetta, pientä psykedeelistä vivahdetta kokemusmaailmassa, kuitenkin niin lievää ettei mistään tripistä tai matkasta voi puhua.
MadHatter
Psykonautti

Post by MadHatter »

^Taidan ymmärtää mitä tarkoitat.
Itse olen kelaillut, että matka kun matka. Tapahtu se sitten täs normaalissa todellisuudes tai päänsisäisissä maailmoissa. Kun ympärillä tapahtuvat asiat voi olla yhtä merkittäviä kuin ne "näyt". Eli jos yleensäkään toimii niin matkalla olen.
Nocturna
Tuppisuu

Post by Nocturna »

Hei, minulla on epäselvyys tän lakiasian kanssa.

Nimittäin jos ko. siemenet on lääkeainelistalla niin onko periaatteessa laillista tilata niitä ulkomailta. Suomestahan ei mistään saa ostettua näitä siemeniä, vai?

Mikä on yleinen politiikka noiden siementen suhteen? Onko jotain "kiiinnijäämistapauksia" kenelläkään tiedossa?

Mitä kaikkia veikeitä siemeniä on laillista tilata Suomeen ja pitää hallussa?
spasm
OD

Post by spasm »

Taas tuli todistettua lsa:n sedatiivisuus..ilman savua.

Poppersista en muuten pidä, mutta sehän voisi olla oiva lisä hbwr-oloihin, kun kerran laajentaa verisuonia. Saattaisi ehkäistä raajasäryt melko tehokkaasti.
Mirrorland33
Psykonautti

Post by Mirrorland33 »

hittolainen, miksei tuota ole aikaisemmin tullut älyttyä! täytyy varmaan tilailla. säryt on isommilla annoksilla aika ikäviä.
spasm
OD

Post by spasm »

Mirrorland33 wrote:säryt on isommilla annoksilla aika ikäviä.
näin on. Minulla säryt ovat todella häiritseviä jo 4-5 siemenen annoksella. Yleensä tulee varattua tölkki tai pari olutta mukaan verisuonia ajatellen, mutta lsa-päissään ei tahdo kuitenkaan saada litkittyä niitä ikinä..
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

ahoy!

kumpaa kantsii ennemin tilaa:

-Pakistan Argyreia Nervosa
-Hawaiian Argyreia nervosa ??

nuo pakistanilaiset on meinaan rutkasti halvempia. mut mikähän on sitten laatu...
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Ahab

Post by Ahab »

Muistelisin että joku kysyin aikasemmin samaa tässä topicissa mutta en muista tuliko vastausta.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

joo tosiaan samaa kysyttiin tuolla aikasemmin, mutta vastausta ei tullut.
en siis itsekään odota sellaista...kirottua
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Usoda
LD50

Post by Usoda »

http://www.drugs-forum.co.uk/forum/show ... hp?t=23962
Hawaiian Baby Woodrose seeds from Pakistan can be as weak that over 25 seeds are needed for a good effect.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Itse tuli tuossa viikko sitten lauantaina otettua 7 siementä, ihan vain kuorimalla ja pureskelemalla, koska ei (mukamas) ollut aikaa tehdä ekstraktia. Visuaalisuutta ei juurikaan ollut, mutta euforia ja ajatusvirrat mahtavia.

Voip olla ettei päässyt tuo 7 siementä täyteen Voimaansa koska oksensin n. 2h nauttimisen jälkeen, koska halusin liikkua, eikä se ole kivaa jos oksattaa.

pitää kokeilla tuo 10-12 siemenellä ekstraktoituna.
"Taste
Spectator
Karvakuono

Post by Spectator »

Onko kukaan syönyt viimeaikoina a:sta tilattuja hbwr-siemeniä? Haluaisin tietää että miten ne on toimineet, kun oon lukenu netistä että välillä sieltä tilatuilla simenillä ei ole ollut mitään vaikutusta vaikka söisi 20 ja toisilla taas on toiminu jo parikin. Paketissa luki muistaakseni "secret garden herbs" tjsp. Ensimmäinen hbwr-kokeilu olisi suunnitteilla, mutta en osaa oikein päättää montako ottaisin.
spasm
OD

Post by spasm »

Spectator wrote:Onko kukaan syönyt viimeaikoina a:sta tilattuja hbwr-siemeniä? Haluaisin tietää että miten ne on toimineet, kun oon lukenu netistä että välillä sieltä tilatuilla simenillä ei ole ollut mitään vaikutusta vaikka söisi 20 ja toisilla taas on toiminu jo parikin. Paketissa luki muistaakseni "secret garden herbs" tjsp. Ensimmäinen hbwr-kokeilu olisi suunnitteilla, mutta en osaa oikein päättää montako ottaisin.
En ole hetkeen a:n siiduja syönyt kun ovat niin kalliita. Mutta aina kun olen niitä nauttinut, on toiminut ihan hyvin. Itse ottaisin ensimmäisellä kerralla 4-5 siementä.
Joniitti
Apteekki

Post by Joniitti »

Tuossa kesän alussa oli aika hurjia siemeniä, viisi oli jo liikaa ja yhdellä leppoisaa psykedeliaa.. Harmittaa kun noista supistuu verisuonet ja kuitenkin tekee mieli liikkua niin tekee tuskaa.
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Joniitti wrote:Tuossa kesän alussa oli aika hurjia siemeniä, viisi oli jo liikaa ja yhdellä leppoisaa psykedeliaa.. Harmittaa kun noista supistuu verisuonet ja kuitenkin tekee mieli liikkua niin tekee tuskaa.
Itse join siiderin, eikä mitään särkyjä ollut. jalat tosin tönköt.

Toimiikohan poppers tuossa suonien laajentamisessa LSA:n tapaukses?
"Taste
spasm
OD

Post by spasm »

Khyllä, taas tuli huomattua kuinka kukkapaukut pelastivat lsa-iltani joka oli jo tuomittu GALACTISEEN sedatiivisuuteen. Kun kaikki toivo oli jo menetetty, lähdinkin piippuni kanssa henkiselle, intensiiviselle ja miellyttävälle matkalle, jossa tunsin lsa:n ja kukinnon synergian syleilevän toisiaan kiihkeästi..
tuokio

Laillisuusstatus

Post by tuokio »

Tuota noin, onkos näiden tilaaminen Suomeen nyt laillista vai miten on?

Onko jossain kattavaa tietoa siitä, mitä yrttejä ja siemeniä Suomeen voi tilata liman kuumotuksia siitä, että syyllistyisi johonkin laittomaan..? Ei viitsisi kysyä tullista suoraan.

:shock:
D.E.S
Kameleontti

Re: Laillisuusstatus

Post by D.E.S »

tuokio wrote:Tuota noin, onkos näiden tilaaminen Suomeen nyt laillista vai miten on?

Onko jossain kattavaa tietoa siitä, mitä yrttejä ja siemeniä Suomeen voi tilata liman kuumotuksia siitä, että syyllistyisi johonkin laittomaan..? Ei viitsisi kysyä tullista suoraan.

:shock:
Tutulla jäi kerran tullii ja lähti hakemaan. Silt kysyttiin että mitäs nämä ovat, johon vastaus: No eikös se siinä lue, ruusunsiemeniä. Paketti kouraan ja kotiin.
"Taste
Ahab

Re: Laillisuusstatus

Post by Ahab »

Tässä wikipedian vastaus tuohon että mitä eroa on eripuolilta tulevilla siemenillä.
Wikipedia wrote:The original Indian strain, as well as the Ghana strain have lower LSA levels but higher concentrations of the other ergot alkaloids. These strains are reportedly less potent, in terms of visual hallucinations. Many users of the Ghana and Indian strains report a narcotic-like state not present upon ingestion of the Hawaiian strain, many times reporting no visual hallucinations at all. Furthermore, a hallucinogenic dose of the Hawaiian variety is in the order of 1g versus the 2g and 3g doses needed for the Indian strain and the Ghana strain respectively. The Hawaiian and Indian strains are typically characterized by a fuzzy coating similar to a coconut, with the Hawaiian strain typically being a darker brown color. The Ghana strain, although a similar shape, is smoother and lacks the fuzzy coating.

The effects of the seed can be noticed after ingesting 3 seeds. Four to 6 seeds is a standard dose, and there are reports of strong hallucinogenic side effects after ingestion of 12 to 16 seeds. This also depends on the age of the seeds, as some of the psychoactive compounds found in Hawaiian Baby Woodrose seeds can break down in as little to 6 to 9 months. The experience duration can range from 4 to 12 hours, with mild effects occasionally lasting about a day and is usually accompanied with gastric discomfort, including severe nausea and flatulence. Other after effects of these seeds include sensitivity to light, and impaired motor skills. The removal of the outer coating of the seeds is often recommended to reduce such effects, although there appears to be no consensus as to this practices efficacy and it has been suggested that it may not be true. Like LSD, LSA can cause uterine contractions, which may lead to miscarriage if the seeds are consumed while pregnant.
Tälläinen kiinnostava kohta oli myös
Wikipedia]Wikipedia wrote:The seeds also contain cyanogenic glycosides. When the seed is chewed, the action of saliva converts this into cyanide, which in high enough doses could potentially kill or permanently damage stomach or heart muscle. This is why eating the seeds induces nausea.
sekä päivänsinen kohdalla
Wikipedia wrote:The seeds also contain glycosides, and these compounds are the likely cause of nausea reported by those who have eaten the seeds, although most experienced users attribute the effect to the commercial treatment of the seeds, as the nausea is a lot less common when the seeds are home-grown without any pesticides. However, minor to medium-level cramps and a mild headache is common in inexperienced users, due to, as was mentioned before, the glycosides the seeds contain.
Eli se nausea näissä siemenissä on siis syaniidimyrkytys? Vitun jees.
Wikipedia wrote:In this case, the aglycone contains a cyanide group, and the glycoside can release the poisonous hydrogen cyanide if acted upon by some enzyme. An example of these is amygdalin from almonds. Cyanogenic glycosides can be found in the fruits (and wilting leaves) of the rose family (including cherries, apples, plums, almonds, peaches, apricots, raspberries, and crabapples). Cassava, an important food plant in Africa and South America, contains cyanogenic glucosides and therefore has to be washed and ground under running water prior to consumption.
Sitten katsotaan syaniidimyrkytyksen oireet
Wikipedia wrote:Inhalation of high concentrations of cyanide causes a coma with seizures, apnea and cardiac arrest, with death following in a matter of minutes.

At lower doses, loss of consciousness may be preceded by general weakness, giddiness, headaches, vertigo, confusion, and perceived difficulty in breathing. At the first stages of unconsciousness, breathing is often sufficient or even rapid, although the state of the victim progresses towards a deep coma, sometimes accompanied by pulmonary edema, and finally cardiac arrest. Skin colour goes pink from high blood oxygen saturation.
ja sitten hoitokeinot
Wikipedia wrote: The United States standard cyanide antidote kit first uses a small inhaled dose of amyl nitrite, followed by intravenous sodium nitrite, followed by intravenous sodium thiosulfate...
Eli poppersia naamariin vaan niinku on jo monesti tässä topicissa kehotettu :lol:
Tuli vielä mieleen että jos sylki kerran aktivoi sen syaniidin niin miks ei nielisi kapseleissa sitä tavaraa. Tosin mahassa on varmaan sylkeä tai jotain joka ajaa saman asian koska oon kerran kokeillu pistää kapseliin ja nauseat tuli silti.

Tämän viestin sponsoroi kofeiini, kannabis ja täysikuu
MadHatter
Psykonautti

Post by MadHatter »

niin miks ei nielisi kapseleissa sitä tavaraa
Koska sitä nestemäistä juomaa on vaikea tunkea kapseleihin. Ja eihän sitä pahoinvointia edes tule, jos on valmistellut siemensä oikein.
Spectator
Karvakuono

Post by Spectator »

Kokeikin pari päivää sitten ottaa neljä siementä. Eipä tullut mitään kovin mullistavia vaikutuksia. Välillä näkökentän sivuilla värit näyttivät vähän erilaisilta ja oli myös vaikeaa olla nauramatta kun kävin tupakalla. Maha tuli aluksi kipeäksi ja jalkoja särki vähän jossakin vaiheessa. Täytyy kokeilla kuutta siementä ensi kerralla.
Ahab

Post by Ahab »

MadHatter wrote:
niin miks ei nielisi kapseleissa sitä tavaraa
Koska sitä nestemäistä juomaa on vaikea tunkea kapseleihin. Ja eihän sitä pahoinvointia edes tule, jos on valmistellut siemensä oikein.
Niin mä kokeilin pistää vaan siemenmurskaa kapseliin. Jos sen tekee nesteeksi ni sen voi kuivattaa ja laittaa sen kuiva extractin kapseleihin. Pops.
polypac
Tuppisuu

Post by polypac »

Itselleni tuo siementen "eksoottinen maku" kävi ylivoimaiseksi joten siemenmurskat sätkäpaperiin ja pommilla alas...toimii! :D
Olisi vkonloppuna tarkoitus pitää oma pieni sisäavaruusmatka 7:llä siemenellä.
Viimeksi söin kuusi ja jossain vaiheessa olin aivan varma maailmanlopun koittaneen.
Mitään vainotuksia ei tullut ja vatsakivutkin loistivat poissaolollaan.

Nämä ovat hawaiian islands-siemeniä ja jo 4:llä meno on aika hurjaa. 8)
MadHatter
Psykonautti

Post by MadHatter »

^^Totta, Mutta miksi nähdä sitä vaivaa.
Ahab

Post by Ahab »

MadHatter wrote:^^Totta, Mutta miksi nähdä sitä vaivaa.
Toisille se maku on liikaa. Anyway tuosta nyt on turha jauhaa ja tuo nyt oli aika sivuheitto viestini muuhun sisältöön nähden. Jokainen tyylillään.
MadHatter
Psykonautti

Post by MadHatter »

Eli se nausea näissä siemenissä on siis syaniidimyrkytys? Vitun jees.
Toi wikipedian juttu taitaa pohjautua johkin "urbaaniin legendaan". Ts toi juttu on tietääkseni kumottu joidenkin lähteiden mukaan. Huonomuistinen kun olen, en tähän hätään voi antaa lähdettä.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

huhhuh.. miten ihmeessä 2 siidua potki näin hyvin? :shock: :shock: suurinpiirtein vain pyörin sängyssä euforioissa, ja voi herranjestas sitä visuaalisuutta.. kaverini kanssa näitä söimme. kaveri nukahti jo tuntia ennen huippuja, joten herätin hänet siinä kohdin kun tunsin vaikutukset kovimmaksi. hän ihmetteli vain kun naureskelin ja hihittelin enkä saanut sanotuksi miksi herätin hänet :lol: oli kyllä lievästi sanottuna hapokasta.
Vai toimiiko?