The DXM topic
-
siqqe
- Apteekki
Re: The DXM topic
Putelillinen tuossa on, taidan alkaa valmistelemaan. Ajattelin kokeilla ottaa 300 + 300 ja sitten jossain välissä savut jos (lue: kun) sellainen aika on.
ʘᴥʘ
-
derp
- Karvakuono
huomenna olisi tarkotus kokeilla taas ja tähtäimessä 3 plateau, viime kerrasta noin 3 viikkoa ja kaikenkaikkeaan kertoja on tullut 7~
käytössäni olisi tarpeet suunnilleen 800mg-850mg varten, mietinkin tässä että otanko 600mg vai 800mg
Elikkäs luulen käyneeni vain 2 plateaulla tosin kaikki vaikutukset eivät ole aina ihan vastanneet netissä kuvattuja.
Pieni tiivistys aikaisemmista tripeistä:
olen pystynyt lätemään liikkeelle sohvasta/sängystä jos olen halunnut, en ole nähnyt hallusinaatioita, ajatus on juossut vikkelästi muttei kuitenkaan liian nopeaa, silmät suljettaessa näkyy vaikka mitä mielenkiintoista sekä mittasuhteet ovat vääristyneet (huone tuntuu järkyttävän isolta jne.).
Suurin ottamani määrä on 600mg mutta se ei tuntunut mitenkään eroavilta aikaisempiin 400-500mg:n annoksiin
lienekkö sitten pienet tolet olleet tuossa kun edellisestä kerrasta oli viikko ja sitä edeltävästä 2viikkoa.
Painan 68kg ja tuolla 600.lla pitäisi sinne kolmosen alkupäähän päästä mutta mietin että jääkö kokemus taas samallaiseksi kuin aikaisemmat kerrat.
Mietin myös vaihtoehtoa 600mg+200mg:stä sitten myöhemmin jos ei vaikutukset ole tarpeeksi miellyttävät, olen aikaisemmin ottanut aina kerralla koko doussin etten ole jakanut annoksiin. Tällä yhdistelmällä tuskin sigmalle voi joutua? sinne en ainakaan vielä halua. Mitenkäs kannattaisiko savuilla koittaa boostia vielä tuota, en ole ennen kokeillut joten ehdotuksia otetaan vastaan.
Tässä samalla voisin myös kysäistä että mitä mieltä ihmiset on tuosta liuoksen haihduttamisesta, olen itse aina kattilassa lämmitellyt miedolla lämmöllä suurimman osan pois ettei tule juotavaa niin paljon. Vaikuttaako haihduttaminen/kuumentaminen mitenkään muuten lopputuotteeseen kuin sen nesteellistä määrää vähentämällä?
käytössäni olisi tarpeet suunnilleen 800mg-850mg varten, mietinkin tässä että otanko 600mg vai 800mg
Elikkäs luulen käyneeni vain 2 plateaulla tosin kaikki vaikutukset eivät ole aina ihan vastanneet netissä kuvattuja.
Pieni tiivistys aikaisemmista tripeistä:
olen pystynyt lätemään liikkeelle sohvasta/sängystä jos olen halunnut, en ole nähnyt hallusinaatioita, ajatus on juossut vikkelästi muttei kuitenkaan liian nopeaa, silmät suljettaessa näkyy vaikka mitä mielenkiintoista sekä mittasuhteet ovat vääristyneet (huone tuntuu järkyttävän isolta jne.).
Suurin ottamani määrä on 600mg mutta se ei tuntunut mitenkään eroavilta aikaisempiin 400-500mg:n annoksiin
lienekkö sitten pienet tolet olleet tuossa kun edellisestä kerrasta oli viikko ja sitä edeltävästä 2viikkoa.
Painan 68kg ja tuolla 600.lla pitäisi sinne kolmosen alkupäähän päästä mutta mietin että jääkö kokemus taas samallaiseksi kuin aikaisemmat kerrat.
Mietin myös vaihtoehtoa 600mg+200mg:stä sitten myöhemmin jos ei vaikutukset ole tarpeeksi miellyttävät, olen aikaisemmin ottanut aina kerralla koko doussin etten ole jakanut annoksiin. Tällä yhdistelmällä tuskin sigmalle voi joutua? sinne en ainakaan vielä halua. Mitenkäs kannattaisiko savuilla koittaa boostia vielä tuota, en ole ennen kokeillut joten ehdotuksia otetaan vastaan.
Tässä samalla voisin myös kysäistä että mitä mieltä ihmiset on tuosta liuoksen haihduttamisesta, olen itse aina kattilassa lämmitellyt miedolla lämmöllä suurimman osan pois ettei tule juotavaa niin paljon. Vaikuttaako haihduttaminen/kuumentaminen mitenkään muuten lopputuotteeseen kuin sen nesteellistä määrää vähentämällä?
Tietoa siitä mitä tapahtuu, ei tällä hetkellä ole.
-
King Ink
- LD50
Suosittelen ottamaan 600mg ja sitten boostaamaan vaikka 300mg jos ei toimi tarpeeksi hyvin.derp wrote:Mietin myös vaihtoehtoa 600mg+200mg:stä sitten myöhemmin jos ei vaikutukset ole tarpeeksi miellyttävät, olen aikaisemmin ottanut aina kerralla koko doussin etten ole jakanut annoksiin. Tällä yhdistelmällä tuskin sigmalle voi joutua? sinne en ainakaan vielä halua. Mitenkäs kannattaisiko savuilla koittaa boostia vielä tuota, en ole ennen kokeillut joten ehdotuksia otetaan vastaan.
Sigmaan tarvitsee enemmän boostauskertoja kuin yhden, ainakin näin pienillä annoksilla, joten sinulla tuskin pitäisi olla mitään hätää.
Vaikka toisaalta boostaaminen nostaakin tripin aika uusille vesille että älä ihmettele jos boosti pärähtääkin paremmin kuin oot odottanut.
Haihduttamisesta oon kuullut vaikka mitä,
mut tiedän vain sen ettei ne tehot mihinkään häviä.
Kokemuksen jälkeen tuuhan raportoimaan tänne miten kävi.
-
lahke
nojooh, mutta on siinä eroa onko sigmalla selvinpäin vai dexmeissä.. tuntui pääsevän siihen samaan sigmatilaan pelkästään polttamalla ja juomalla, kun yleensä pitää mennä dxm-reittiä pitkin. o.OAesma wrote:Ju.lahke wrote:onko mahdollista, että olisin tällä hetkellä plateau sigmalla, vaikka en oo ku polttanu ja juonu alkoa? (paljon molempia)
Me kaikki ollaan siellä edelleen.
-
derp
- Karvakuono
sähläsin hieman erottelussa ja kippasin valmiista tuotteesta 1/4 lattialle eli 200mg 
noh mutta ei se mitään jäljelle jäi kuitenkin ~600mg jonka otin. Otettu annos ei kuitenkaan toiminut niin hyvin kun toivoin joten hieman metsään meni tämä kerta, ensikerralla sitten huolellisemmin.
Ajattelin kirjoittaa ihan kunnon raporttia kokemuksesta mutta ei oikein tullut mitään mainittavaa, katsellaan sitten viikon - kahden kuluttua uudestaan isommalla dosella. Ajattelin koittaa 800mg ja tarvittaessa ottaa 200mg lisää.
noh mutta ei se mitään jäljelle jäi kuitenkin ~600mg jonka otin. Otettu annos ei kuitenkaan toiminut niin hyvin kun toivoin joten hieman metsään meni tämä kerta, ensikerralla sitten huolellisemmin.
Ajattelin kirjoittaa ihan kunnon raporttia kokemuksesta mutta ei oikein tullut mitään mainittavaa, katsellaan sitten viikon - kahden kuluttua uudestaan isommalla dosella. Ajattelin koittaa 800mg ja tarvittaessa ottaa 200mg lisää.
-
Mushru
- Moderator
onks sulla paljon aikasempaa kokemusta? voipi olla että erottelussa meni vähän joku myttyyn jos ei kerran 600mg kunnolla potkinut..derp wrote:sähläsin hieman erottelussa ja kippasin valmiista tuotteesta 1/4 lattialle eli 200mg
mutta pistä ihmeessä raporttia toki.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
derp
- Karvakuono
En ole ihan tarkkaa laskua pitänyt mutta ainakin 8 kertaa on tullut valmistettua ja joka kerta on onnistunut ainakin jotenkin. Painona tosiaan se ~68kg että voi hyvinkin olla että tuo 600mg oli jotenkin mennyt vikaan.Mushruumis wrote:onks sulla paljon aikasempaa kokemusta? voipi olla että erottelussa meni vähän joku myttyyn jos ei kerran 600mg kunnolla potkinut..![]()
mutta pistä ihmeessä raporttia toki.
Tuosta eilisestä kokemuksesta vielä sen verran että CEV:it olivat hienoja ja niihin pystyin uppoutumaan hieman jos yritti kovasti mutta kuitenkin pystyin lopettamaan ns. jumittelun milloin halusin, kävin myös ulkona kävelemässä ja katselemassa juttuja, mikä oli ihan fun. Haluaisin kuitenkin kokeilla sellaista matkaa jossa en pystyisi kontrolloimaan trippiä niin paljon. Olen muutamalla aikaisemmalla kerralla aikaisemmin käynyt jotain hyvinkin vaikeita asioita mielessäni läpi jotka ovat tuntuneet dxm vaikutuksen alaisena todella helpoilta ja elämää positiiviesti muuttavilta kokemuksilta.
Olen netistä lukenut uudelleen syntymisen tunteesta joka kiinnostaa itseäni todella paljon, niinkuin kaikki ego kuolemaan liittyvät jutut. Onko jollain täällä kokemusta tälläisita?
-
King Ink
- LD50
Tavallaan, muttei kuitenkaan ihan samaa asiaa. Käytätkö siis mitä aineita erottelussa/mitä määriä? Pidän ihan mahdollisena että siinä menee joku mönkään. Ei mun mielestä 65kg oo liikaa painoa 600mg:tä varten jos kolmoseen haluaa.derp wrote:Olen netistä lukenut uudelleen syntymisen tunteesta joka kiinnostaa itseäni todella paljon, niinkuin kaikki ego kuolemaan liittyvät jutut. Onko jollain täällä kokemusta tälläisita?
-
King Ink
- LD50
Huomenna mennään taas kaverin kans mökille,
ja tulee otettua. Mulla on nyt 1200mg,
en vaan tiedä et pitäskö trippailla yhtenä päivänä täysillä vai kahtena 600mg.
ja tulee otettua. Mulla on nyt 1200mg,
en vaan tiedä et pitäskö trippailla yhtenä päivänä täysillä vai kahtena 600mg.
-
King Ink
- LD50
Ei miulla 600 vajaaksi jää,
kun oon kuitenkin ollut taas sen kuukauden ottamatta dexmiä.
Ja tekis mieli ottaa kahtena päivänä,
vittu, pitäsköhän sitä ostaa viel yks puteli.
600mg + 600mg kiehtos,
tai ainakin 600mg ja sit kattoo paljon kehtaa boostaa.
1200mg toisaalta....
kun oon kuitenkin ollut taas sen kuukauden ottamatta dexmiä.
Ja tekis mieli ottaa kahtena päivänä,
vittu, pitäsköhän sitä ostaa viel yks puteli.
600mg + 600mg kiehtos,
tai ainakin 600mg ja sit kattoo paljon kehtaa boostaa.
1200mg toisaalta....
-
King Ink
- LD50
Vaik..
Voisin ottaa 900mg, se kuitenkin tuo vajaan nelosen miulle,
ja sit boostata 300mg jos tuntuu silt.
Sit kuitekin vois toisen päivänä vaikka kärppyi ottaa.
Joo, niin mä teen. Ehkä.
Voisin ottaa 900mg, se kuitenkin tuo vajaan nelosen miulle,
ja sit boostata 300mg jos tuntuu silt.
Sit kuitekin vois toisen päivänä vaikka kärppyi ottaa.
Joo, niin mä teen. Ehkä.
-
Huiko
- LD50
King Ink wrote:
Joo, niin mä teen. Ehkä.
Ja sen jälkitilaan onkin jo kermalikööri valmiina.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
King Ink
- LD50
Taidan joka kerralla kelata ihan samalla taval,
ei tekis mieli ottaa 1200mg kerralla,
menee muisti liiaksi ja ei kiehdo nyt ajatus viettää koko aikaa dissossa.
Todennäköisesti menee aluksi 600mg
ja sit jos tekee mieli kunnon matkoja niin 600mg lisää peakissa,
jos ei niin säästän laskuihin ja otan 300 tai 600mg.
ei tekis mieli ottaa 1200mg kerralla,
menee muisti liiaksi ja ei kiehdo nyt ajatus viettää koko aikaa dissossa.
Todennäköisesti menee aluksi 600mg
ja sit jos tekee mieli kunnon matkoja niin 600mg lisää peakissa,
jos ei niin säästän laskuihin ja otan 300 tai 600mg.
-
Huiko
- LD50
Eli nyt oisin tekemässä jauhetta tuosta dexmistä.Menetelmä mitä meinasin nyt juttuja luettuani käyttää olis seuraava:
Dexmi-bensa ravistellaan väkiviina etikan kanssa pari kolme kertaa ja etikka lasipurkkiin.lasipurkki kattilaan jossa vettä ja kiehutellaan hiljaksiin kunnes etikka on haihtunut ja jäljelle jäänyt (toivottavasti) dexmijauhe.
Kenelläkään mitään huomautettavaa tai lisättävää?
Dexmi-bensa ravistellaan väkiviina etikan kanssa pari kolme kertaa ja etikka lasipurkkiin.lasipurkki kattilaan jossa vettä ja kiehutellaan hiljaksiin kunnes etikka on haihtunut ja jäljelle jäänyt (toivottavasti) dexmijauhe.
-
Aesma
- OD
Ei muuta kun että mulla epäonnistu juuri tuolla tavalla erottelu,Huiko wrote:Eli nyt oisin tekemässä jauhetta tuosta dexmistä.Menetelmä mitä meinasin nyt juttuja luettuani käyttää olis seuraava:
mutta tein mitä luultavimmin jotakin väärin, en ole vieläkään tosin selvillä että mitä.
-
Huiko
- LD50
Haah!Viimetinkaan tuli.Kiitti aesma.Nyt siis erottelen perinteisesti,ja kun on selvinnyt että miten tuo onnistuu niin sitten kikkaillaan.

Säästyinpähän kummalta selittelyltä huomenna -"eiku siis kaaduin pyörällä ja molemmat pullot rikki!Voiksä uskoa?"Näin pienissä piireissä apteekin täditkin on tuttuja.Ajatelkaas omalle kohalle.
Säästyinpähän kummalta selittelyltä huomenna -"eiku siis kaaduin pyörällä ja molemmat pullot rikki!Voiksä uskoa?"Näin pienissä piireissä apteekin täditkin on tuttuja.Ajatelkaas omalle kohalle.
-
Aesma
- OD
No siis tosta on vähän epävarmaa palautetta tullut tosta erottelusta,Huiko wrote:Haah!Viimetinkaan tuli.Kiitti aesma.Nyt siis erottelen perinteisesti,ja kun on selvinnyt että miten tuo onnistuu niin sitten kikkaillaan.![]()
mut ainakin teoriassa se toimii täysin, siinä nyt on vaan joku moka sattunut,
oman teorian mukaan se viinihappo reagoi pidempään dxm suolojen kanssa kun toi sitruunahappo.
Ja tietysti mulla ei ollut ihan puhdasta apteekin viinihappoa vaan viinietikkaa.
-
Huiko
- LD50
Aivan.no,nyt on jo menossa tuo perinteinen erottelu.Oisin kyllä ollu itse käyttämässä tuota kaupan väkiviina etikkaa(10%)Aesma wrote: No siis tosta on vähän epävarmaa palautetta tullut tosta erottelusta,
mut ainakin teoriassa se toimii täysin, siinä nyt on vaan joku moka sattunut,
oman teorian mukaan se viinihappo reagoi pidempään dxm suolojen kanssa kun toi sitruunahappo.
Ja tietysti mulla ei ollut ihan puhdasta apteekin viinihappoa vaan viinietikkaa.
niinkuin tuolla aikaisemmin joku mainitsi.Myykö ne apteekissa viinihappoakin?Taitaa olla vielä paljon asioita mitä mä en tiedä tai oo kuullu.
-
Mushru
- Moderator
ite aina kyl oon ollu niin HC että perinteisesti kun dexmi on sitten bensassa,
haihdutin bensan veks ja jäljelle jäi sitten kivaakivaa jauhetta.
Mut maha ei diggaa varmasti.
haihdutin bensan veks ja jäljelle jäi sitten kivaakivaa jauhetta.
Mut maha ei diggaa varmasti.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
Aesma
- OD
Joissakin YO apteekeissa on ainakin viinihappoa ja kaikkee muuta jännää.
edit:Etikkahappoa tarkoitin, mut eiköhän tota viinihappoakin löydy.
-
Huiko
- LD50
Mitäs luulet,löytysköhän noilta tuote kuvastoa?Aesma wrote:Joissakin YO apteekeissa on ainakin viinihappoa ja kaikkee muuta jännää.
-
peltsi
- OD
Hmm mitä on viinihappo?Aesma wrote:Joissakin YO apteekeissa on ainakin viinihappoa ja kaikkee muuta jännää.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Mushru
- Moderator
-
Aesma
- OD
Orgaaninen happo jota on esim. viinirypäleissä ja täten on myös yksi viinin sisältämistä hapoista.
Meni vähä hapot sekasin, mut mielestäni korjailin.
Ja tässä tuotekuvasto mistä löytyy osa noista hapoista mitä apteekeissa myydään:
http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apt ... catalog%29
(Tarkemmin "Apua arkeen, testit ja mittarit › Elintarvikelisäaineet"
)
edit:
Niin ja dexmin erotteluun käy teoriassa kaikki hapot ja miksei käytännössä, en ole vain itse erottellut muilla hapoilla kuin sitruuna- ja etikkahapoilla.
Ja täältä löytyy tota viinihappoa
http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/ ... ontaaineet
Meni vähä hapot sekasin, mut mielestäni korjailin.
Ja tässä tuotekuvasto mistä löytyy osa noista hapoista mitä apteekeissa myydään:
http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apt ... catalog%29
(Tarkemmin "Apua arkeen, testit ja mittarit › Elintarvikelisäaineet"
)
edit:
Niin ja dexmin erotteluun käy teoriassa kaikki hapot ja miksei käytännössä, en ole vain itse erottellut muilla hapoilla kuin sitruuna- ja etikkahapoilla.
Ja täältä löytyy tota viinihappoa
http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/ ... ontaaineet
-
peltsi
- OD
Jaa enpä oo ennen tollasta tienny. Luullu kai aina et viinin valmistukssa käytetään sitruuna- ja/tai etikkahappoa.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Damned
- Psykonautti
DEXMI-GALLUPPI
1. Milloin ensi kertaa kokeilit dxm:ää? viime vuoden alus
2.Mikä on suurin annos jonka olet ottanut 24h sisällä? 600 mg
3.Mitä erottelutekniikkaa käytät(lähinnä aineita)? liepä, sitruunahappo
4.Kuinka usein tulee dexmiteltyä? muutama krt vuodes
5.Plateau Sigma saavutettu? ei ole tavoiteltavissa, tutusta 3 plageusta vielä haettavaa vasta 3krt ollut siel
6.Paras tilanne nauttia ? (yksin,porukassa...) kaksin et molemmat dxm
7.Waz was ur best trip? ^__^ kattelin kun renkaan päästä muodostu pää ja hymyili mul
laik that
8.Dooo u like nousuista or not? like
---------------------------
Jotai mutua et c-vitamiini poretapletit voi korvata väkiviinalla? vai mikäs tuon väkiviinan resepti on, ja sit olis kiva saada resepti jauhoon, alkaa nakertaa toi perus sitruunapaskan juominen :heh:
1. Milloin ensi kertaa kokeilit dxm:ää? viime vuoden alus
2.Mikä on suurin annos jonka olet ottanut 24h sisällä? 600 mg
3.Mitä erottelutekniikkaa käytät(lähinnä aineita)? liepä, sitruunahappo
4.Kuinka usein tulee dexmiteltyä? muutama krt vuodes
5.Plateau Sigma saavutettu? ei ole tavoiteltavissa, tutusta 3 plageusta vielä haettavaa vasta 3krt ollut siel
6.Paras tilanne nauttia ? (yksin,porukassa...) kaksin et molemmat dxm
7.Waz was ur best trip? ^__^ kattelin kun renkaan päästä muodostu pää ja hymyili mul
8.Dooo u like nousuista or not? like
---------------------------
Jotai mutua et c-vitamiini poretapletit voi korvata väkiviinalla? vai mikäs tuon väkiviinan resepti on, ja sit olis kiva saada resepti jauhoon, alkaa nakertaa toi perus sitruunapaskan juominen :heh:
-
Mushru
- Moderator
jossain täällä topiikin syövereissä varmasti on ohje,mutten ite ainakaan jaksa selata. :heh:Damned wrote:Jotai mutua et c-vitamiini poretapletit voi korvata väkiviinalla? vai mikäs tuon väkiviinan resepti on, ja sit olis kiva saada resepti jauhoon, alkaa nakertaa toi perus sitruunapaskan juominen :heh:
kyllähän tuo bensastakin haihduttaminen onnistuu... Mun mielest freebase-muotona on jotenkin niin erilaista ku sitruunahässäkkämuotona,
jotenkin tulle ihanat vibat kun jauhot kaapii kapselin sisälle... huuhuhuhuu <3
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
Huiko
- LD50
Eilinen dexmittely oli kyllä vähän laimea.Vitutus kyllä väheni,mutta ei oikeen osannut nauttia reissusta.Oli vähän kuin ois ollu tunteja kestävällä mainostauolla.Annos oli tuo 300mg+900mg.Päällimmäisenä jäi mieleen todella yksityis kohtainen 50-luvun autojen pelleillä(tai samaantapaan toteutettu) päällystetty hotellihuone,jossa makoilin.Hitsaussaumoja ei ollut vaan pellit oli pontattu ja kiiltelivät.Muutakin erikoista juttua esiintyi vaan ei oikeen kiinnostanut.Ilmeisesti sitten tuo tunnetila oli niin vahva että reissu meni vitutusta miettiessä.Sitä jälki tilaa ei tullut,mutta nyt ei kyllä enää mikään harmitakkaan.Käsiteltyä taisi asia tulla.Tarkoitus oli kyllä että ei olisi tarvinnut miettiä illan aikana muuta.Jutun pointti tais olla että ainakin omalla kohdallani kannattaa vetää dexmit vasta kun on vitutus ohi. :hmh:
-
Mushru
- Moderator
juuh tänkin mä oon oppinutHuiko wrote:Jutun pointti tais olla että ainakin omalla kohdallani kannattaa vetää dexmit vasta kun on vitutus ohi. :hmh:
kyl se fiilis mikä on alla vaikuttaa nii julumetusti trippiin..
ja muutkin asiat,jos niitä sattuu mielessä pyörimään.
joku päivä ois taas tän aika .... <3 ; ) Dhii Ex Em
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺