HBWR (Hawaiian Baby Woodrose)
-
tropic
- Apteekki
Re: HBWR (Hawaiian Baby Woodrose)
Hmm... Eilinen 6 siidun LSA matka ei tuonut tälläkertaa juuri minkäänlaisia mainittavia fyysisiä haittavaikutuksia, eikä edes pahoinvointia paitsi ihan vähän aluksi.
Polttelin blossea pitkin trippiä ja sillä oli varmaan merkitystä. Nautiskelin myös yhden smirnoffin vodka tölkin ettei kivettyisi.
Tripin alku oli jostain syystä tuskallinen ja kaikki tunteet tulivat pintaan ja olin kyyneleet silmillä, mutta tämän jälkeen tuntui kuin jotkin kahleet olisivat avautuneet ja nauroin ja itkin samaan aikaan puhtaasta ilosta. Se oli varsin vapauttavaa.
Harvinaisen viihdyttävä trippi ja enpä olisi uskonut, että LSA:llakin voi saada aikaan näinkin intensiivisen tripin. Hitto että olikin hieno matka. Sedatiivinen, mutta jaksoi silti tanssahdellakin jossain välissä.. Astral Projection - Dancing Galaxy <3
Ja vain kuudella siidulla!
Luulen, että saavutin LSA:n täyden potentiaalin, tosin en tiedä miten suurimmilla siemen määrillä...
Aikaisemmat LSA matkani eivät ole olleet juuri mitään tähän trippiin verrattuna. Kuitenkin liian kevyttä kunnon trippailuun...
Polttelin blossea pitkin trippiä ja sillä oli varmaan merkitystä. Nautiskelin myös yhden smirnoffin vodka tölkin ettei kivettyisi.
Tripin alku oli jostain syystä tuskallinen ja kaikki tunteet tulivat pintaan ja olin kyyneleet silmillä, mutta tämän jälkeen tuntui kuin jotkin kahleet olisivat avautuneet ja nauroin ja itkin samaan aikaan puhtaasta ilosta. Se oli varsin vapauttavaa.
Harvinaisen viihdyttävä trippi ja enpä olisi uskonut, että LSA:llakin voi saada aikaan näinkin intensiivisen tripin. Hitto että olikin hieno matka. Sedatiivinen, mutta jaksoi silti tanssahdellakin jossain välissä.. Astral Projection - Dancing Galaxy <3
Ja vain kuudella siidulla!
Luulen, että saavutin LSA:n täyden potentiaalin, tosin en tiedä miten suurimmilla siemen määrillä...
Aikaisemmat LSA matkani eivät ole olleet juuri mitään tähän trippiin verrattuna. Kuitenkin liian kevyttä kunnon trippailuun...
Can it be all so simple?
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Ottamieni pienten annosten perusteella fyysiset vaikutukset ovat suhteellisen voimakkaita. Etenkin väsymystä ja ehkä pientä pahoinvointiakin tulee aika vähästäkin.
AD_HD @ synirc
-
tropic
- Apteekki
Luulen pilvellä olleen aika suuri merkitys tuohon trippiini kaikin puolin. Aluksi oli vähän paha olo, mutta heti kun poltin piipullisen hasista niin pahaolo oli vain muisto.
Kaikkia muita aikaisempia hbwr kokeilujani on on häirinnyt fyysiset lihassäryt ja sitten se pahoinvointi (7 siementä). Tällä kertaa mitään niitä ei oikeastaan ollut. Tosin en ole ennen polttanut pilveä LSA tripillä. Selvästi kuitenkin aika sedatiivinen, mutta jaksoi sitä silti vähän liikkuakin nyt kun ei tullut fyysisiä haittavaikutuksia juurikaan.
Kaikkia muita aikaisempia hbwr kokeilujani on on häirinnyt fyysiset lihassäryt ja sitten se pahoinvointi (7 siementä). Tällä kertaa mitään niitä ei oikeastaan ollut. Tosin en ole ennen polttanut pilveä LSA tripillä. Selvästi kuitenkin aika sedatiivinen, mutta jaksoi sitä silti vähän liikkuakin nyt kun ei tullut fyysisiä haittavaikutuksia juurikaan.
Can it be all so simple?
-
heavysam
- Karvakuono
Kysymys tuosta ekstraktoinnista.
Jos kerran ne pahat alkaloidit liukenee poolittomaan liuottimeen (se bensa) ja itse LSA pooliseen (vesi tai alkoholi). Niin mitä ideaa tässä poolittomassa liuotuksessa on? Eihän niiden pahojen alkaloidien pitäisi siihen pooliseen liuottimeen liueta.
Eli jos vaan uuttaisi pelkällä viinalla pitkään ja suodattaisi siemenmassan pois, niin eikö sen pitäisi toimia yhtä lailla?
En ole kemisti, mutta näin lukiokemialla ja maalaisjärjellä ajateltuna.
Jos kerran ne pahat alkaloidit liukenee poolittomaan liuottimeen (se bensa) ja itse LSA pooliseen (vesi tai alkoholi). Niin mitä ideaa tässä poolittomassa liuotuksessa on? Eihän niiden pahojen alkaloidien pitäisi siihen pooliseen liuottimeen liueta.
Eli jos vaan uuttaisi pelkällä viinalla pitkään ja suodattaisi siemenmassan pois, niin eikö sen pitäisi toimia yhtä lailla?
-
spasm
- OD
Poolittomassa liuoksessa on juuri se idea, minkä sanoit heti ensimmäiseksi. Eli "pahat alkaloidit" liukenee siihen poolittomaan, jonka jälkeen niitä ei niin paljoa jää lopputuotteeseen. Ei niiden ole tarkoituskaan pooliseen liueta.heavysam wrote:Kysymys tuosta ekstraktoinnista.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Voisin mutuilla epätieteellisesti hiukan jatkoa spasmin vastaukselle. Eli ensimmäisessä vaiheessa pooliton petroliliuotin siksi, että ainakin alkoholi toisessa vaiheessa liuottaa niiden haluttujen ergotalkaloidien(LSA ja ilmeisesti joitakin muita) lisäksi myös jossakin määrin näitä aineita, joiden oletetaan poistuvan ensimmäisen vaiheen avulla siemenmassasta.heavysam wrote:Kysymys tuosta ekstraktoinnista.
AD_HD @ synirc
-
Pakanasoturi
- Lepakko
Alkoholi ei ole pooliton eikä poolinen vaan kumpaakin.
-
MadHatter
- Psykonautti
Vanhassa vara parempi, tai parempi yksi vanha kuin pussillinen uusia tms. Eli kyllä se paras tapa on se vanha perinteinen _nopea kylmävesiuutos_. Eli siemenmurska happamaan veteen(sitruunamehu varsinkin toimii hyvin). Pidetään noin tunti välillä ravistaen ja sitten voi juoda litkut ja jättää mössöt pohjalle. Tällä tavalla pahimmat myrkyt jää siemenmössöön ja paremmat "myrkyt" liuokseen. Ei kannata pitää liian kauan, koska silloin maku vain pahenee, ylimääräsiä aineita liukenee enemmän ja teho saattaa laskea. Ja tää tapa on varmasti helpoin, nopein ja toimivin. Ei siis mitää syytä pelleillä sen zippobensan kanssa.
Ja mahdolliseen pahoinvointiin alussa toimii inkivääri aivan loistavasti. Imo jopa paremmin kuin ganja joka saattaa aiheuttaa oksentamisen liian aikaisin. Tosin ei mulla tolla ohjeella oksennusta tule missään vaiheessa ja matkat on ollu syviä.
Ja mahdolliseen pahoinvointiin alussa toimii inkivääri aivan loistavasti. Imo jopa paremmin kuin ganja joka saattaa aiheuttaa oksentamisen liian aikaisin. Tosin ei mulla tolla ohjeella oksennusta tule missään vaiheessa ja matkat on ollu syviä.
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Joo, juuri tähän kiteytyy etanolin heikkous liuottimena joissain tilanteissa. Alkoholit ovat jossain määrin polaarisia, eli liuottavat monia erilaisia molekyylejä, usein ei (toivotuilla tavoilla) erittäin tehokkaasti tai olemattomasti vaan jotain siltä väliltä.Pakanasoturi wrote:Alkoholi ei ole pooliton eikä poolinen vaan kumpaakin.
AD_HD @ synirc
-
heavysam
- Karvakuono
OK, en ole tätä tapaa kokeillut aiemmin, joten kokeilen nyt. Aiemmilla kerroilla ollut uutosajat pidempiä ja olen vetänyt sekä nesteen että siemenet napaan, joten pahaa oloa on ollut.. tosin laatannut en oo. Kokeillaanpa nyt tällä lailla ja 8 siementäMadHatter wrote:Vanhassa vara parempi, tai parempi yksi vanha kuin pussillinen uusia tms. Eli kyllä se paras tapa on se vanha perinteinen _nopea kylmävesiuutos_. Eli siemenmurska happamaan veteen(sitruunamehu varsinkin toimii hyvin). Pidetään noin tunti välillä ravistaen ja sitten voi juoda litkut ja jättää mössöt pohjalle. Tällä tavalla pahimmat myrkyt jää siemenmössöön ja paremmat "myrkyt" liuokseen. Ei kannata pitää liian kauan, koska silloin maku vain pahenee, ylimääräsiä aineita liukenee enemmän ja teho saattaa laskea. Ja tää tapa on varmasti helpoin, nopein ja toimivin. Ei siis mitää syytä pelleillä sen zippobensan kanssa.
-
MadHatter
- Psykonautti
^Kerro toki hieman miten kävi?
Niin ja mehu tosiaan sopii ihan hyvin akku/pullovesien tilalle. Valmiiksi hapanta ja maku on mahdollisesti parempi. Itse puristettu mehu on tietysti parasta.
Niin ja mehu tosiaan sopii ihan hyvin akku/pullovesien tilalle. Valmiiksi hapanta ja maku on mahdollisesti parempi. Itse puristettu mehu on tietysti parasta.
-
heavysam
- Karvakuono
Ei tullut oikeastaan minkäänlaista pahaa oloa, muttei kovin syvää trippiäkään.
Liotin niitä pelkässä sitruunamehussa (sellaisesta kaupan keltaisesta pullosta) n. tunnin, suodatin siemenmassan pois, lisäsin vettä ja sokeria. Ei edes maistunut kovin pahalle.
n. 2h jälkeen alkoi tulla vaikutuksia, kävin ulkona kävelyllä ja trippasin ihan hyvin, tosi euforinen olo, ei mitään visuaaleja kylläkään. Eikä oikeastaan noussut enää siitä, sitä euforiaa ja hymyilyä jatkui ehkä pari tuntia.. sanoisin että n. 4h kohdalla olin vahvasti palannut tavalliseen olotilaan.
Sanoisin että oikein hyvä metodi, mutta tarttee varmaan vähän enemmän siemeniä. Näin siis 8 siemenellä. Tätä voisi kokeilla jollain 12 joskus.
Hassua, ehkä tunti litkun juomisesta tunsin että on nälkä ja söin jonkun voileivän, ja olo oli vaan hyvä koko ajan. Aiemmilla kerroilla en kyllä ole koko tripin aikana kyennyt syömään mitään, enkä kunnolla seuraavanakaan päivänä.
Liotin niitä pelkässä sitruunamehussa (sellaisesta kaupan keltaisesta pullosta) n. tunnin, suodatin siemenmassan pois, lisäsin vettä ja sokeria. Ei edes maistunut kovin pahalle.
n. 2h jälkeen alkoi tulla vaikutuksia, kävin ulkona kävelyllä ja trippasin ihan hyvin, tosi euforinen olo, ei mitään visuaaleja kylläkään. Eikä oikeastaan noussut enää siitä, sitä euforiaa ja hymyilyä jatkui ehkä pari tuntia.. sanoisin että n. 4h kohdalla olin vahvasti palannut tavalliseen olotilaan.
Sanoisin että oikein hyvä metodi, mutta tarttee varmaan vähän enemmän siemeniä. Näin siis 8 siemenellä. Tätä voisi kokeilla jollain 12 joskus.
Hassua, ehkä tunti litkun juomisesta tunsin että on nälkä ja söin jonkun voileivän, ja olo oli vaan hyvä koko ajan. Aiemmilla kerroilla en kyllä ole koko tripin aikana kyennyt syömään mitään, enkä kunnolla seuraavanakaan päivänä.
-
Jussi
- Apteekki
Otin eilen 3 hbwr siementä mutta ei tullut mitään muuta kuin vähän huono olo. Tosin normaalit selvin päin nähtävät visuaalit näkyi vähän selvemmin. Ja esim. ne mitä kuvittelin, näkyi paremmin ja liikkui musiikin tahtiin. 
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
-
RiotStarter
- Apteekki
Kauankoha vielä kestää kun ei ole tullut vielä edes sitä vastaanotto ilmoitusta A:sta..APUA?? yli viikon ollu jo.yleensä ollu nopeampaa..Mite muilla? 
2000-luvun sakilainen.
-
spasm
- OD
Kyllä sieltä yleensä nopeempaa tulee. Itse näpyttelin tuotteita ostoskoriin vielä 01.07. ja nyt ovat perjantaista lähtien olleet jo matkalla suomeen.RiotStarter wrote:Kauankoha vielä kestää kun ei ole tullut vielä edes sitä vastaanotto ilmoitusta A:sta..APUA?? yli viikon ollu jo.yleensä ollu nopeampaa..Mite muilla?
Jos ei kuulu mitään, koita tarkistaa sähköpostiosoitteet, poistaa vanha tilaus ja tehdä uusi tilalle, jne. jos on joku virhe tai epäkohta sattunut jossain päässä kaupankäyntiä. Voi toki olla, että siellä on vain ruuhkaisaa, ja saat vahvistusviestisi näinä päivinä.
-
RiotStarter
- Apteekki
No sanokaa jotain yleistä tämän A:n toimitus ajoista...viikosta kahteen?onko kestäny kuukautta kellään? 
2000-luvun sakilainen.
-
MadHatter
- Psykonautti
^ Joku pari viikkoa mennyt yleensä. Hyviä hbwr-siemeniä saa kyl paljon halvemmallakin kuin mitä "a":sta.
-
Mangusti
Tähänkin kyllästyy pikkuhiljaa, joutuu rouskimaan liian monta :? ... en kyllä kieltäydy ottamasta ihan kiva jos syö riittävän monta ja polttaa savut päälle... (It will never be like the first time..)
-
spasm
- OD
Jiihaa paketti kolahti perille eilen. Kylläpä tuli äkkiä Amsterdamista asti, perjantaina smartshop lähetti, ja tiistai-aamupäivällä oli jo paketti kädessä. Tänään tarkoitus ottaa 7 tai 8 siementä savujen kera, murskattuna ja gelatiinikapseleihin pakattuna. Vaikuttaa kätevältä nuo kapselit, 100 kappaletta tyhjiä 00 -koon kapseleita, eikä maksanut kyllä paljoakaan.
-
Mangusti
Miten ne saa murskattua kunnolla? ne on ihan pirun kovia :?: haluisin itekki tehä kapseleita kuvottaa jo ajatellakki makua
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
"Helppo" tapahan on myllyn puuttuessa pakata kaksinkertaisesti minigrippiin ja lyödä vasaralla.
AD_HD @ synirc
-
kissankorva
- Apteekki
Hmm tässä mieleeni juolahti uusi idea, koskien settingiä hbwr.n vaikutuksen alaisena.
Elikkäs tarkoituksena olisi lähteä polkemaan pyörällä seuraavan aurinkoisen päivän sattuessa läheiseen "ostoskeskukseen" joka sijaitsee noin 15-20km päässä omasta asuinkaupungistani. Mieleeni juolahti ajatus nauttia puunruusun siemeniä ennen pyöräily matkalle lähtemistä?
Mitäs mieltä olette kyseisestä ideasta? Setting on tosin mielestäni erikoinen tässä tilanteessa mutta pyötäily ympäristö on myös metsätietä koko matkan joten mitään pahaa vaaraa ei sinäänsä ole, esim jäädä auton alle.
Annostukseksi ajattelin leppoisaa (5) siementä, joten minun tapauksessani puhutaan jo "medium" tripistä.
Sinäänsä uskon että matka tulisi toteutumaan ilman mitään ihmeellisiä yllätyksiä, mutta ainoa asia mikä mietityttää on motivaatio pyöräillä tripin puskiessa päälle. Kuuluisan hbwr letkeyden alkaessa voi olla hyvinkin mahdollista että pyöräily katkeaa kuin seinään jalkojen ja kehon laiskuuden takia...
Ideana tämä pyöräily kiehtoo minua eritäysesti tämän subsanssin vaikutuksen alaisena, mutta saapi nähdä mihin tulokseen tulen.
Mielipiteitä saa tietysti heittää nyt mukaan vapaasti, mitä mieltä olette ideastani?
Elikkäs tarkoituksena olisi lähteä polkemaan pyörällä seuraavan aurinkoisen päivän sattuessa läheiseen "ostoskeskukseen" joka sijaitsee noin 15-20km päässä omasta asuinkaupungistani. Mieleeni juolahti ajatus nauttia puunruusun siemeniä ennen pyöräily matkalle lähtemistä?
Mitäs mieltä olette kyseisestä ideasta? Setting on tosin mielestäni erikoinen tässä tilanteessa mutta pyötäily ympäristö on myös metsätietä koko matkan joten mitään pahaa vaaraa ei sinäänsä ole, esim jäädä auton alle.
Annostukseksi ajattelin leppoisaa (5) siementä, joten minun tapauksessani puhutaan jo "medium" tripistä.
Sinäänsä uskon että matka tulisi toteutumaan ilman mitään ihmeellisiä yllätyksiä, mutta ainoa asia mikä mietityttää on motivaatio pyöräillä tripin puskiessa päälle. Kuuluisan hbwr letkeyden alkaessa voi olla hyvinkin mahdollista että pyöräily katkeaa kuin seinään jalkojen ja kehon laiskuuden takia...
Ideana tämä pyöräily kiehtoo minua eritäysesti tämän subsanssin vaikutuksen alaisena, mutta saapi nähdä mihin tulokseen tulen.
Mielipiteitä saa tietysti heittää nyt mukaan vapaasti, mitä mieltä olette ideastani?
-
Sun, Black But Shining
- Karvakuono
Pyöräilin viime kesänä lähiympäristön maalaismaisemissa päivänsinen vaikutuksen alaisena pieniä matkoja. Se oli oikeastaan aivan hurmoksellisen mahtavaa! Noin pitkä matka kuitenkin vähän epäilyttää, koska käsittääkseni myös hwbr:n ergiinien kurjiin ominaisuuksiin kuuluu ajoittaiset ikävät säryt käsissä ja jaloissa. Päivänsinen kohdalla ne pitävät ainakin itseni välillä visusti aloillani enkä haluaisi parinkymmenen kilometrin päässä kotoa huomata liikkumisen käyvän työstä.
Kosmoksen Valtias on todellakin arvoituksellinen
-
dr.odd
- Karvakuono
Itse en ehkä lähtisi, itselläni hbwr vetää ihan kuitiksi laskuvaiheessa, voimatonta oloa ja jopa huimausta. Tämä siis omalla kohdallani. Lsa vetää minut loppuvaiheessa fyysisesti ihan paskaksi. Mutta jos olet useamminkin nauttinut hbwr niin mikäs siinä lähteä reissuun jos siltä tuntuu 
börb
-
spasm
- OD
Huh mitä trippailua 5 siemenellä + hyvillä savuilla aina välissä. Aikas intensiivinen ja visuaalisesti aktiivinen trippi tuli tuollakin annoksella, vaikutus kesti useita tunteja (itse trippi n. 5-6h). Ilman kannabista oli aluksi vain se perinteinen koomatila joka lsa:sta ainakin minulle ensimmäiseksi tulee. Mutta sit savut ja muuttui meno ihan täysin, trippi alkoi. Minulla ainakin hbwr kolisee parhaiten savujen kanssa, se on sitä kuuluisaa synergiaa.
-
spasm
- OD
4 siementä on melko hyvä festariannos, ainakin savujen kanssa. Perjantainen lsa-trippi yllätti; ottamisesta oli jo monia tunteja, mutta vielä yhdet savut kun poltin niin vasta trippi lähtikin käyntiin kunnolla, visuaalisellakin puolella. Lsa-päissään savun polttaminen on niin nautinnollista <3 synergiaa.
-
spasm
- OD
Näistä ei näytä koskaan ottavan selvää miten pärisee. Tuntuu että vaikutusten voimakkuus ei ole mitenkään suhteessa annoskokoon
Tietysti muut tekijät tämän aiheuttaa, mutta hieman rasittavaa on. Festareilla otin viikonloppuna 4 kpl ja iski kunnon trippi (tosin savujen jälkeen), eilen otin 8kpl eikä tullut kun psykedeeliset olot, ei trippiä tai "trippiä". Mutta pysyn siinä kannassa, että ilman savuja ei hbwr ole kummoinenkaan, verrattuna siihen kun savuja polttelee.
Tuli tilattuakin 100kpl lisää noita siemeniä, täytyy varata kyllä savuja kun rupeaa noita popsimaan.
Tuli tilattuakin 100kpl lisää noita siemeniä, täytyy varata kyllä savuja kun rupeaa noita popsimaan.
-
MadHatter
- Psykonautti
^Ei se nii yksinkertaista ole. Joskus toimii hyvin ilman savujakin pienellä annoksella ja joskus ei yhtään isommalla savujen kanssa. Itse olen kyllä nykyään sitä mieltä, että mielellään ilman savuja, kun se hatsi tuo vaan sen paranoian ja sekavuuden mukaan, ilman mitään muuta buustailua. Toisaalta kyllähän se toisinaan ihan mukavaa on poltella matkalla, kunhan ei ihan överiksi mene. Se on se tuttu kannabiksen maku mikä tuntuu hyvältä, kun kaikki muu on vierasta 
Last edited by MadHatter on Thu 02 Aug 2007, 13:35, edited 1 time in total.
-
MadHatter
- Psykonautti
Mitä toi oikeen tarkottaa? Psykedeeliset olot ilman trippiä?eilen otin 8kpl eikä tullut kun psykedeeliset olot, ei trippiä tai "trippiä".