Unikkotee

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
immuzu

Post by immuzu »

vähän tulee offtopiccina, mutta kuitenkin.. onko noita helppo kasvattaa? käsittääkseni on suht helppoa, kun ei vissiin tarvitse mitään ihmeempiä virityksiä? :shock:
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

immuzu wrote:vähän tulee offtopiccina, mutta kuitenkin.. onko noita helppo kasvattaa? käsittääkseni on suht helppoa, kun ei vissiin tarvitse mitään ihmeempiä virityksiä? :shock:
viewtopic.php?t=78
http://www.lycaeum.org/languages/finnis ... a/opa.html
AD_HD @ synirc
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

Lyöt kesän alussa multiin ja korjaat sitten lajikkeesta riippuen heinä-elokuussa sadon. Jos hankit paljon siemeniä, niin kasvia saat kasvatettua pienen pitäjän tarpeiksi suht helposti. Ei tuo sisällä kasva hirveän hyvin edes valojen alla.
All things are equal, there are no special things.
immuzu

Post by immuzu »

Kiito molemmile 8)

Ulos ajattelinkin ensikesänä. Piilotan jonnekin Espoon taka metsiin :twisted:
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

Kysele yhdeltä sun kaverilta hämeestä niitä siemeniä. :wink: :wink: :wink:
Äitin satoa. :D

Sori asiaton posti taas, oli pakko.

Inovix
mauseri
LD50

Re:

Post by mauseri »

Kalavale wrote:Joo noitten tee annosten kanssa kannattaa olla tosiaan varuillaan. Kaveri on tosiaan jo melko kokenut tuon aineen suhteen, toleja ei tosin ole koska käyttö on hyvin satunnaista. Otti 3:sta siemenkodasta tehdyn teen, ja oksenteli sitten vesassa, ja oli muutenkin tosi heikkona. IMO kannattaa vaan poltella ooppimia, ennemminku tuota teetä juoda, koska se on pahaa. :lol:

Ps. Itellä just kasvamassa noita jaloja kasveja. :lol:
tee ei tod. oo pahaa.ite laitan aina sitruunateetä ja paljon sokeria+pari jääpalaa et saa juotua sen nopeemmin.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
subutexprinssi
Tuppisuu

Re: Unikkotee

Post by subutexprinssi »

Muuten tekeekö niillä kaupan maustehyllyltä löytyvilllä "mauste unikoilla" mitään???
n00b!!!11!!1!!!111
chibbo

Post by chibbo »

Pari kiloa(tai joku ihan jumalaton määrä) kuulemma saa olla, että toimii.. Eli en usko, että tekee ellet kasvata.
Coce
Psykonautti

Post by Coce »

No tekee ja varmasti! Sellaisessa yhdessa mauste purkissa (n. 44g) saa jo monta kymmenta tuhatta, ellei sataa tuhatta siementä, jotka itävät, paljon halvemmalla kuin kukkakaupoista (Oma kokemus).

Menet metsään, löydät rauhallisen ja hiljaisen paikan! Sinne vain heittelet niitä siemeniä, voi yli 100 kasvia ihan reilustikkin kasvaa. Niistä saat jo vaikka mitä mukavaa keiteltyä! Metsäähän on Suomessa mielin määrin, eli kasveja voi kasvattaa kyllästymiseen saakka, helposti ja laillisesti. Jälkitoimenpiteet sitten ovat laittomia, eli sakkoa-vankeutta voi ja tod. näköisesti tulee, jos kiinni jää.

Miten on muuten asian kanta? Jos poliisi saa tietää, että metsässä kasvattelet kasveja, ja iltaisin käy sitten kotaa viiltämässä ja keräät oopiumit talteen. Tuleeko sakko vai ihan vankilaa?

Itse en kasvata, en viiltele. Paitsi mitä nyt kotona kasvatan, mutten silti ota siitä kasvista mitään muuta kuin siemenet talteen...
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Coce wrote:No tekee ja varmasti! Sellaisessa yhdessa mauste purkissa (n. 44g) saa jo monta kymmenta tuhatta, ellei sataa tuhatta siementä, jotka itävät, paljon halvemmalla kuin kukkakaupoista (Oma kokemus).

Menet metsään, löydät rauhallisen ja hiljaisen paikan! Sinne vain heittelet niitä siemeniä, voi yli 100 kasvia ihan reilustikkin kasvaa. Niistä saat jo vaikka mitä mukavaa keiteltyä! Metsäähän on Suomessa mielin määrin, eli kasveja voi kasvattaa kyllästymiseen saakka, helposti ja laillisesti. Jälkitoimenpiteet sitten ovat laittomia, eli sakkoa-vankeutta voi ja tod. näköisesti tulee, jos kiinni jää.

Miten on muuten asian kanta? Jos poliisi saa tietää, että metsässä kasvattelet kasveja, ja iltaisin käy sitten kotaa viiltämässä ja keräät oopiumit talteen. Tuleeko sakko vai ihan vankilaa?

Itse en kasvata, en viiltele. Paitsi mitä nyt kotona kasvatan, mutten silti ota siitä kasvista mitään muuta kuin siemenet talteen...
eiköhän se mee huumausaineen käyttörikoksena,eli sakot.paitsi jos kasveja on satoja ja himassa vielä oopiumia niin sit voi jo jotain napsahtaa..paha sanoo ku ei oo kokemusta.tuskin sitä luokitellaan erityisen vaaralliseksi huumeeksi.pirikin lasketaan sillei et jos sulla on 100g 40%(se on poliisin normikatukaman puhtaus) se vastaa 200g 20%,kokemusta siitä on ikävä kyllä,1v vankeutta 170g n.20%(kävi siinä muuten aika hyvä tuuri ku otettiin eri tyypiltä ku yleensä ja sen piti olla samaa ku aikasemmin(n.80%).oltiin satavarmoja ennen labraa et törkee napsahtaa,mut tavallisena se sit meni.100g 40% menee yleensä jo törkeenä(minimi tais olla 1v)sori ku meni offtopic.
subutexprinssi
Tuppisuu

Post by subutexprinssi »

Voisiko joku kertoa minulle ihan kädestä pitäen miten valmistaa kyseistä juomaa. Itsellä kuivattuja kotia ainakin 50kpl, ei kai haittaa että ne on kuivunu n. 5vuotta??? Ja sellanen annos että sopii ensi kertalaiselle.

kiitos :)
n00b!!!11!!1!!!111
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

kyllä tuo viiden vuoden säilytys on varmasti vaikuttanut tehoon. keittäisin kuitenkin alkuun ehkä 5 kotaa.
reilu kupillinen vettä ja kodat niin pieneks ku mahollista+vähän sitruunamehua sekaan. sit hauduttaa niitä puolisen tuntia jonka jälkeen siivilöit nesteen kotamurskasta.

jos ei 5 toimi niin nostat siitä annosta vaikka kymmeneen.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
subutexprinssi
Tuppisuu

Post by subutexprinssi »

Joo hyvä kiitos, pitääpä tossa viikonloppuna alkaa keittelemääm.
n00b!!!11!!1!!!111
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Kuinka monta kotaa on tarpeen, riippuu paljon siitä kuinka isoja kodat ovat. Jos ne ovat jättiläisiä - leveys lähemmäksi 5 senttiä - riittää tuo 5 kotaa todennäköisesti. Jos leveys on 1cm voi 50 tai ylikin kotaa olla tarpeen jne...

Vaikuttavien aineiden määrä ei myöskään ole tietty vakio. Niiden määrään vaikuttaa paljon kasvuolosuhteet esim. suomalaiset kodat eivät ole niin jytyjä kuin esim. Intialaiset.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Harold wrote:kyllä tuo viiden vuoden säilytys on varmasti vaikuttanut tehoon. keittäisin kuitenkin alkuun ehkä 5 kotaa.
reilu kupillinen vettä ja kodat niin pieneks ku mahollista+vähän sitruunamehua sekaan. sit hauduttaa niitä puolisen tuntia jonka jälkeen siivilöit nesteen kotamurskasta.

jos ei 5 toimi niin nostat siitä annosta vaikka kymmeneen.
en väitä etteikö tuo olisi oikea tapa tehdä teetä,mutta kerron kuitenkin oman tyylini.kodasta siemenet pois ja murskaan kädellä puristaen kodan kattilaan,sit vettä vähintään niin paljon että kodat peittyvät,kakkosella kansi päällä vähintään tunti,sit kansi pois ja vaik 3 et vesi haihtuu nopeammin,haihdutan vettä niin paljon että jäljelle jää kupillinen,sit taas kodat peittoon ja tunnin-kahden välein kupillinen kunnes teessä ei oo enää juuri yhtään väriä.tällä menetelmällä oon keittänyt satoja kertoja.siinä on tuohon toiseen menetelmään se etu että tee riittää pidempään.esim.viimeksi kun keitin laitoin 5 isoa kotaa n.klo 16.00 sit joskus 20.00 loput 5,valvoin kokoyön ja aina välill'ä join kupillisen.menin nukkumaan seuraavana päivänä n.klo15.00 ja heräsin n.21.00 ja join vielä yhden kupillisen(nukkuessani jätän kattilan 1 kansipäällä ja laitan sekaan myös varret)ja se toimi jonkun verran,vaikka olikin lähes väritöntä litkua.kukin tyylillään.kerran söin kodat ja toimi tosi hyvin mutta vain jotain 6.7 tuntia.keittämällä ne ois toiminut aamusta iltaan..
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Kyllä niitä kannattaa hauduttaa pidempään kuin puol tuntia. Menee hyvä määrä aineksia muuten hukkaan.

Itse olen keitellyt 3-4 kertaa samoista kodista teetä, huomaten yleensä neljännen kerran turhan laimeaksi...
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
frapathea

Post by frapathea »

Tänää pistettii frendin kanssa kuivuneet varret ja kodat vetee ja sellasee pannuu missä on sellane homma ku painaa kaiken sen paskan pohjalle niiq siivilöi, joukossa saattoi olla myös papaver rhodeasin varsia ym... juotii sitte pari kuppia kumpiki sitä itelläni ainaki tuli vaa tosi horros-olo ja hikoilutti ja menin sit loppuje lopuks nukkumaan. Ei kyl maistunu yhtää pahalt ku pisti piparminttu-kamomillateetä ja sokeria sekaan. Emmä kuitenkaa ton takii jaksais kukkaukaupois juosta, oli tollane hetken mielijohde ku väsättii aamiaista ja nyt on sitäki kokeiltu joo-o.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

frapathea wrote:Tänää pistettii frendin kanssa kuivuneet varret ja kodat vetee ja sellasee pannuu missä on sellane homma ku painaa kaiken sen paskan pohjalle niiq siivilöi, joukossa saattoi olla myös papaver rhodeasin varsia ym... juotii sitte pari kuppia kumpiki sitä itelläni ainaki tuli vaa tosi horros-olo ja hikoilutti ja menin sit loppuje lopuks nukkumaan. Ei kyl maistunu yhtää pahalt ku pisti piparminttu-kamomillateetä ja sokeria sekaan. Emmä kuitenkaa ton takii jaksais kukkaukaupois juosta, oli tollane hetken mielijohde ku väsättii aamiaista ja nyt on sitäki kokeiltu joo-o.
ei oo osunut varmaan laadukasta puskaa kohdalle..
frapathea

Post by frapathea »

mauser1911 wrote:
frapathea wrote:Tänää pistettii frendin kanssa kuivuneet varret ja kodat vetee ja sellasee pannuu missä on sellane homma ku painaa kaiken sen paskan pohjalle niiq siivilöi, joukossa saattoi olla myös papaver rhodeasin varsia ym... juotii sitte pari kuppia kumpiki sitä itelläni ainaki tuli vaa tosi horros-olo ja hikoilutti ja menin sit loppuje lopuks nukkumaan. Ei kyl maistunu yhtää pahalt ku pisti piparminttu-kamomillateetä ja sokeria sekaan. Emmä kuitenkaa ton takii jaksais kukkaukaupois juosta, oli tollane hetken mielijohde ku väsättii aamiaista ja nyt on sitäki kokeiltu joo-o.
No, ite kasvatettua, en osaa laadusta sit sanoa. Mut emmätiiä, ei o opiaatit ikin tuntunu mitenkää tähdellisiltä mulle. Kodeiinin oon todennu usein semiturhaks, pollesta ei tullu mitenkää erityisen mieleenjäävän positiiviset vibat, ja tää unikkotee oli kans lähinnä tokkurainen pettymys. Ehkei nää o vaa mun juttu tms.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

frapathea wrote:
mauser1911 wrote:
No, ite kasvatettua, en osaa laadusta sit sanoa. Mut emmätiiä, ei o opiaatit ikin tuntunu mitenkää tähdellisiltä mulle. Kodeiinin oon todennu usein semiturhaks, pollesta ei tullu mitenkää erityisen mieleenjäävän positiiviset vibat, ja tää unikkotee oli kans lähinnä tokkurainen pettymys. Ehkei nää o vaa mun juttu tms.

Toisaalta hyvä ettet ole pitänyt. Jarrujen käyttö on ehdottomasti vaikeimpia aineita pitää hallussa, jos niihin tykästyy.

Opiodit on sellaisia, että harva pitää kovin paljon ensimmäisillä kerroille. Toki on niitä, jotka saavat ensimmäisistään hienot olot, mutta useimilla sitä euforiaa ei välttämättä huomaa tai se peittyy huonon olon/horroksen alle. Pitäis olla vähän tolea alla että parhaat vaikutukset korostuu.
tRip
Moderator

Post by tRip »

<3

Olipas tykkejä unikoita :razz:

Yhtä pehmoisen mukavaa kuin sienissä, ilman psykedeliaa. tai lähinnä kehon psykedeliaa. Täydellistä euforiaa.

Luonnon omat tajusteet on kyl mulle se juttu. Niissä on sitä henkeä.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
mauseri
LD50

Post by mauseri »

tRip wrote:<3

Yhtä pehmoisen mukavaa kuin sienissä, ilman psykedeliaa. tai lähinnä kehon psykedeliaa. Täydellistä euforiaa.

Luonnon omat tajusteet on kyl mulle se juttu. Niissä on sitä henkeä.
oiskohan sattunut jotenkin ihmeellisesti oleen samoja ku mulla ku mun eteen osu kans tosi tykkejä. kai ne tuo niitä aika isoissa erissä maahan.. ja totta toi et luonnon omat jutut on jotenki parempia ku laboratoriossa tehdyt sydeemit.
tRip
Moderator

Post by tRip »

mauser1911 wrote:
tRip wrote:<3

oiskohan sattunut jotenkin ihmeellisesti oleen samoja ku mulla ku mun eteen osu kans tosi tykkejä. kai ne tuo niitä aika isoissa erissä maahan.. ja totta toi et luonnon omat jutut on jotenki parempia ku laboratoriossa tehdyt sydeemit.
Tai ehkä toleranssi..
emmä ees tiedä monta kotaa pistin, heitin vaa ja sit varovasti join. kyl sen huomaa ku euforia alkaa huokumaan liian yli, niin pitää taukoa lipittelystä.

Kolmeen kertaan keitin hätäsesti kauhalla murskattuja kotia, ja veteen lisäsin vähän sitruunaa. Joku tais joskus mainita et saattas olla hyödyllistä.
Mites sen kiehumisen laita.. jotkut sanoo että vesi ei sais kiehuu, jotkut, kuten minä annoin sen kiehua-porista tunninverran hellalla. välillä hämmensin sitä.
Keep it unreal.

Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mää itse keittelen monesti ihan noin 15 minuuttia kiehautan kunnolla sitten otan kupin täyteen, pistän kattilan takaisin vettä täyteen jatkan keittelyä samoilla kodilla ja juon taas uudet kodat jne jne. Noin 4 kattilallisen verran kun olen juonut tota tavaraa niin yleensä vaihdan kotia... Yhden miehen annokseen menee noin 4- 20 kotaa riippuu paljon haluaa olla pihalla... 20 kotaa minulla on kyllä totaalista löysäilyä jonka jälkeen ei enään kädet liiku kun ei vain "jaksa" liikkua. Toimii muuten vitun hyvin bissen ja xanoreiden kanssa kombotettuna, mutta noissa kannattaa muista olla varovainen...
Chakra
Lepakko

Post by Chakra »

Viime keväänä tuli maustesiiduja kylvettyä , muttei ykskään lähtenyt kasvamaan. Vois ostaa kunnon siiduja ens kevääks , eihän ne maksa paljon paskaakaan. Ehkä kylvin liian syvälle edelliset , jonkun sentin syvyyteen?
Sprunk - The essence of life
tRip
Moderator

Post by tRip »

Dexma wrote:Toimii muuten vitun hyvin bissen ja xanoreiden kanssa kombotettuna, mutta noissa kannattaa muista olla varovainen...
Mainiosti myös tramadolin ja kodeiinin kanssa toimii kombotettuna ;)
Bentsot vie mielestäni tältäkin aineelta sen terän. Tietyn huipun. Vähän sama mitä psykejen kanssa. Toki löysäilyä lisää. Bishen kanssa en niin tykkää, koska alkosta nyt en muutenkaan kauheammin pidä, mut sekin vaan pilaa sitä 'täydellistä' oloa.

Tramalin kanssa oli kertakaikkiaan aivan mainio olo. Coden kanssa enempi löysäilyä.
Sen takia tuli combotettua coden kanssa kun keitin aika vajarit (8 kotaa kahelle, osa aika pieniä) ja kun oon niin malttamaton, niin uusia en jaksanu pistää poriseen.

Petollisen koukuttavaa tavaraa :razz:
...ja tolet nousee :oops:
Keep it unreal.

Dexma
Moderator

Post by Dexma »

[quote="tRip"]Reipin tarinoita/quote]

Joskus vain tuntuu, että luonnon omat aineet, ovat se juttu, mutta ne "luonnottamat ovat" vain paskaa,,,

Vittu mää oon kupsiost.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

vitunsaatananunikkotee tekee mieli hirveesti, ku tuli tossa jkl reissun aikana ja jälkeen taas kiskottua.. melkein tekis mieli lähtee ajaan 350km ja ostaa vuokrarahoilla unikkoo..
Ram1t

Post by Ram1t »

mauser1911 wrote:vitunsaatananunikkotee tekee mieli hirveesti, ku tuli tossa jkl reissun aikana ja jälkeen taas kiskottua.. melkein tekis mieli lähtee ajaan 350km ja ostaa vuokrarahoilla unikkoo..
Soita kukkakauppaan ja pyydä että lähettäisivät sinulle kun niiin ahkerasti tykkäät väärinkäy.. Siis koristekäyttää :foil:
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

mauser1911 wrote:vitunsaatananunikkotee tekee mieli hirveesti, ku tuli tossa jkl reissun aikana ja jälkeen taas kiskottua.. melkein tekis mieli lähtee ajaan 350km ja ostaa vuokrarahoilla unikkoo..
Ens kerral tuut moikkaa!
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO