No empä laita tänne nyt sitten mitään aikajanoja ku ne ei oo muodis...
1mg etizolaamia testinä, bentsotolet ihan nolla.
Vaikutus: Melko lievä, joten otan toisen 1mg ja sen jälkeen alkoi vaikutus muistuttamaan
jotenki oudosti xanorin ja diapamin risteytystä!

Hehh..
Noh, kokonaisuudessaan otin sit 2 tunnin sisään 4mg. Tiaphdin lopulta sänkyyn torkahtaan tunniksi.
Heräsin ihan mukavissa ja vaikutus on pitkä. Otin noi ekat tossa kolmen aikaan, ja kello on nyt 22:50 ja toimii vieläkin. Nyt kun alut testattu et minkä vahvunen ja olonen "bentso" tää on, niin alampa ottamaan
vain sillon kun ahistaa kunnolla sen 1-2 mg. Jotenkin ei niin euforisoiva tai niinku koukuttava että nyt pitäis alkaa syömään tätä huvikseen koko ajan. Eikä siinä kyllä mitään järkeä muutenkaan olisi.
Tosi käyttäjäystävällinen: Ei laita sua selittään mitä sattuu jos olet humalassa, puhekkaan ei paljoa sammalla, muisti ei pätki, keskittymiskyky on hyvä ja tosiaan alkoholi ei tee musta idioottia tällä
aineella. Vissiin.
Keikenkaikkiaan tarkoitin tuolla, että tällä pysyy sellanen pirtee KONTROLLI päällä.
Wau, taisin löytää mun suosikin! Taitaa nämä thienobenzot olla enemmän mun makuun!
Melko stimuloiva, pirtee olo on ollut nyt joka kerta ja aloitusdosena se 2mg nyt paras.
EDIT: Nämä lääkkeet tulivat lääkepaketeissa, joissa pinkit napit liuskoissa.
Merkki on: ETIZEST-1 (Etizolam Tablets). Consern Pharma PVT LTD, India.
Hyvä kun näitä aitoja ja eri merkkisinä, myydään tietyssä paikassa/paikoissa,
niin ainakin tietää mitä saa. Mun kokemuksilla, tää on ns. "stimulanttibenzo".
Kevyet liikkeet, kirkas mieli, ei yhtään sumea, kuten monilla betsoilla.