The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
gaia
Kameleontti

Re: The DXM topic

Post by gaia »

Vähä offtopic, mutta tuli tässä mieleen että kun ajattelee ravekulttuuria, niin henkilökohtasesti olen sitä mieltä että DXM (ja ketamiini) on ehottomasti tekno- ja acid/acidhouse skenen juttu. Tietysti teknoskenessä on happojakin, mut itse olen nyt tullut siihen tulokseen että denkki is the thing. Luulen että hapot ja sienet + tutkarit ovat enemmänkin psyke/goabileiden juttu. Essot ovat vähän joka konemusaskenen juttu, siinä missä amfetamiinikin. En ole vielä millään päässyt niin syvälle sisäavaruusmatkalle kun 600mg dm + TR-808 + TR-909 + TB-303 8) 8) 8)

E: niille jotka eivät tiedä mitä edellämainutut ovat niin;

http://fi.wikipedia.org/wiki/Roland_TR-909

Ehkä megeen vielä vähän junosweeppiä niin oh.
Vai toimiiko?
MetsänNeito
Apteekki

Post by MetsänNeito »

Voi dexmi dexmi.. Siitä onkin aikaa kun olen leikkinyt robottia. (:
Mä vaan kuulun vähän siihen porukkaan, joiden kokemukdet ei ole olleet kovinkaan miellyttäviä.
Lisäksi allergiaoireet olleet aika nihkeet. :S Mutta uteliaisuus nosti päätään taas silti.
We'll see joutuuko lähteä ajatuksen tasolta toimimaan. :?: :mrgreen:
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Resilar on hyvä yleislääke. Sillä lähtee ainakin: Vitutus ja kaikenlaiset kitkut ja nitkut...
MetsänNeito wrote: Mä vaan kuulun vähän siihen porukkaan, joiden kokemukdet ei ole olleet kovinkaan miellyttäviä.
Mulla oikeastaan sama. Paitsi, että dexmi nousut on tosi mahtavat.
Uke
LD50

Post by Uke »

Poliklinikka wrote:Resilar on hyvä yleislääke. Sillä lähtee ainakin: Vitutus ja kaikenlaiset kitkut ja nitkut...
MetsänNeito wrote: Mä vaan kuulun vähän siihen porukkaan, joiden kokemukdet ei ole olleet kovinkaan miellyttäviä.
Mulla oikeastaan sama. Paitsi, että dexmi nousut on tosi mahtavat.
hah, mitkä vitun nousut???? :mrgreen: Mulla se vaan iskee aina niin puun takaa koko homma. Ekana istun rennosti sohvalla ja nousen röökille normaalisti ni sekunti kaks oonki iha robot ja laulan Daft Punk - Harder, Better, Faster, Stronger
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Gandalffi wrote: hah, mitkä vitun nousut???? :mrgreen: Mulla se vaan iskee aina niin puun takaa koko homma.
Ota dexmi makuulle sängylle, ja siitä ei nousta ennen kuin on laskenut :D

Taikka, ota pieni annos tyyliin 300 mg jos se toimii sulla, niin löydät kyllä ne parhaat dexmi nousut...
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Kuinkahan haitallista vahva etikka on ihmiselle? Tuli nyt tuossa tota asetaattierottelua koitettua, ja kattilan pohjaan on jäänyt jotain epämääräistä töhnää, muistuttaa eniten dxm-tahnaa. Pointti oli se että jos lopputulokseen on jäänyt tuntematon määrä vahvaa etikkaa (vesi haihdutettu) niin voikohan sen nauttimisesta koitua seuraamuksia?
Millainen ulkomuoto tuolla asetaatilla ylipäänsä kuuluu olla?
Vai toimiiko?
lahke

Post by lahke »

gaia wrote:Kuinkahan haitallista vahva etikka on ihmiselle? Tuli nyt tuossa tota asetaattierottelua koitettua, ja kattilan pohjaan on jäänyt jotain epämääräistä töhnää, muistuttaa eniten dxm-tahnaa. Pointti oli se että jos lopputulokseen on jäänyt tuntematon määrä vahvaa etikkaa (vesi haihdutettu) niin voikohan sen nauttimisesta koitua seuraamuksia?
nyt tarttis drediä, osaaks kukaan kutsuhuutoa
teknopaavi
Karvakuono

Post by teknopaavi »

Protip erotteluun:
Kidesoodaa kilon pussi prismasta (ei maksa juuri mitään), ph suurempi kuin soodatuhkalla eli dexmit erottuu paremmin. Pussillinen riittää todennäköisesti kymmeniin ellei satoihin erottelukertoihin. Kiteet on aika isoja joten kannattaa laittaa esim pakastepussiin tai vastaavaan ja hakata pienemmiksi vasaralla tai jollain. Vähän ku tekis juustokakun keksipohjaa. Mitä hienompaa murua, sen parempi. Erotteluvaiheessa laita ensin sopiva määrä jauhetta liukenemaan pieneen määrään vettä. Emäksinen liuos sekottuu paremmin resilariin ja samalla vähentää sen viskositeettia eli tekee siitä juoksevampaa. Liika vesi kuitenkin neutraloi soodaa eli liuoksen pitäis olla mahdollisimman kyllästetty soodalla. Tällä tavalla oon erotellut neljä-viis kertaa ja hyvää on tullut. Säästää aikaa ja rahaa verrattuna soodatuhkaan ja saa suuremman määrän dexmiä talteen.
Repugnant is a creature who would squander the ability
to lift an eye to heaven, conscious of his fleeting time here...
King Ink
LD50

Post by King Ink »

teknopaavi wrote:Protip erotteluun:
Kidesoodaa kilon pussi prismasta (ei maksa juuri mitään), ph suurempi kuin soodatuhkalla eli dexmit erottuu paremmin. Pussillinen riittää todennäköisesti kymmeniin ellei satoihin erottelukertoihin. Kiteet on aika isoja joten kannattaa laittaa esim pakastepussiin tai vastaavaan ja hakata pienemmiksi vasaralla tai jollain. Vähän ku tekis juustokakun keksipohjaa. Mitä hienompaa murua, sen parempi. Erotteluvaiheessa laita ensin sopiva määrä jauhetta liukenemaan pieneen määrään vettä. Emäksinen liuos sekottuu paremmin resilariin ja samalla vähentää sen viskositeettia eli tekee siitä juoksevampaa. Liika vesi kuitenkin neutraloi soodaa eli liuoksen pitäis olla mahdollisimman kyllästetty soodalla. Tällä tavalla oon erotellut neljä-viis kertaa ja hyvää on tullut. Säästää aikaa ja rahaa verrattuna soodatuhkaan ja saa suuremman määrän dexmiä talteen.
Kunhan nykyinen pussukka lipeää loppuu niin voisi kokeilla tuolla kidesoodalla.

Ensi viikoloppuna taas dexmiä, joko se normi 600 tai sitten 900mg. En oikein tiedä vielä, viimeksi 600mg oli todella selvän oloinen, kaikki se aikaisempi sekavuus ja silmien viskominen oli poissa ja jäljellä oli rauhallinen roboilu jostain pystyi itse vajoamaan dissoon jos tahtoi.

En oikein tiedä pidänkö tuosta, mutta tuntuu silti silti että haluan jonkun aikaa totutella tuohon ''uuteen'' puoleen dexmistä ennenkuin nostan annosta.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Tai sitten ajattelin että voisi ottaa 600mg, ja sitten myöhemmin boostata lopuilla kolmella sadalla mitä löytyy kaapista.
Kertokaapa te kokemuksianne boostailusta.
Itselläni on vain 300 + 300 kokemus josta on jo aikaa.
dredi
LD50

Post by dredi »

lahke wrote:
gaia wrote:Kuinkahan haitallista vahva etikka on ihmiselle? Tuli nyt tuossa tota asetaattierottelua koitettua, ja kattilan pohjaan on jäänyt jotain epämääräistä töhnää, muistuttaa eniten dxm-tahnaa. Pointti oli se että jos lopputulokseen on jäänyt tuntematon määrä vahvaa etikkaa (vesi haihdutettu) niin voikohan sen nauttimisesta koitua seuraamuksia?
nyt tarttis drediä, osaaks kukaan kutsuhuutoa
Ylimääräistä etikkahappoa ei ole voinut jäädä lopputuotteeseen, sillä etikkahappo on volatiili happo joka tarkoittaa että ylimääräinen etikkahappo haihtuu veden mukana kiehuttaessa. Ainoastaan DXM:ään sitoutunut asetaatti eli etikkahapon konjugaattiemäs jää jäljelle. Eli siis teoriassa pitäisi tuloksena olla verrattain puhdasta DXM-asetaattia.

Sitäpaitsi etikkahappo on hyvin turvallista. Se on vatsahappojakin miedompi happo...
Kidesoodaa kilon pussi prismasta (ei maksa juuri mitään), ph suurempi kuin soodatuhkalla
Paskat, kidesooda == soodatuhka. Molemmat on natriumkarbonaattia...
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

en nyt bentso-opa päissäni löytänyt vastausta, mutta viekö bentsot samalailla tehoja dxm:ltä kuin tavanomaisilta psykedeeleiltä?

meinasin meinaan ehkä huomenna keitellä 600mg dexmit ja testaa pitkästä aikaa. viime kokemuksesta aikaa varmaan parisen vuotta. silloin vaan korkeintaan 450mg.

edit. btw toimiiiks eroteltu dexmi persreikään ruutattuna ?
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Harold wrote:edit. btw toimiiiks eroteltu dexmi persreikään ruutattuna ?
Ei IMO mainittavan hyvin, tein itse sen virheen että mulla jäi ihan HELVETISTI sitä nestettä missä se DXM lillu. Voit laskeskella loput. Sai kyllä naama irvessä painaa menemään. Ei tullut nauseaa, mutta meinas perse revetä ::::: voit valita näiden kahden väliltä.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Pöhinä + DXM?
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

peltsi wrote:Pöhinä + DXM?
Ihan kivaa, mutta kuulemma vaarallista..seretoniini öyskyt?
dredi
LD50

Post by dredi »

eip.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Kuulostaa omaan korvaan melkoisen paskalta kombolta. Tuskin tuo vaarallista on, mutta muuten.... ei.
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

Anonyymi wrote:
Kuulostaa omaan korvaan melkoisen paskalta kombolta. Tuskin tuo vaarallista on, mutta muuten.... ei.
Oli tuo itsellään ainakin melko jännä combo, aivan uskomattoman sekaisin vaan pyörit pitkin kämppää ^^
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
peltsi
OD

Post by peltsi »

Komppaaan edellistä :shock:
*Johnny Cash - hurt*
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Harold wrote: edit. btw toimiiiks eroteltu dexmi persreikään ruutattuna ?
Tää saattais toimia jauhemuodossa olevalla deksmillä paremmin kun sitruunahappoliuoksella. En itse ainakaan kyllä mitään niin hapanta ruiskuttaisi persuksiini. :?
Vai toimiiko?
Anonyymi

Post by Anonyymi »

gaia wrote:
Harold wrote: edit. btw toimiiiks eroteltu dexmi persreikään ruutattuna ?
Tää saattais toimia jauhemuodossa olevalla deksmillä paremmin kun sitruunahappoliuoksella. En itse ainakaan kyllä mitään niin hapanta ruiskuttaisi persuksiini. :?
Ei se sitruunahappo siinä ole ongelmana, vaan lähinnä nesteen määrä.

Ei kyllä toiminut mainittavan hyvin verrattuna syömällä. Mutta eipä tullut nauseaa.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

siis nausea meinaakse sitä pahaa oloa mikä aluks tulee monista deeleistä ja sitä mitä mä oon kutsunu "alkuähinäks" et ahistaa ja on paha olla ja ei tunnu hyvältä? :D
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Anonyymi

Post by Anonyymi »

SadPanda wrote:siis nausea meinaakse sitä pahaa oloa mikä aluks tulee monista deeleistä ja sitä mitä mä oon kutsunu "alkuähinäks" et ahistaa ja on paha olla ja ei tunnu hyvältä? :D
Joo, kyllä (suurimmasta) osasta deelejä tulee tuo alkuähinä. Tulee vaan nousuissa / ennen nousuja ihan helvetin avuton olo ja mitenkään ei ole luontevaa olla. Itse lasken tämän eri asiaksi kuin nausea, joka IMO tarkottaa oksettavaa oloa ja muita mahanväänteitä.
trama
Psykonautti

Post by trama »

eilen meni joku 550mg eroteltua dexmiä ja kaikin puolin hyvä ilta :D abceelle meni teki vähän tiukkaa oli pakko laittaa pink floydia soimaan autossa ettei sekoa. menimme kaverini kanssa mehu osastolle mikä oli yhtä seikkailua, oli vaikea päättää mitä mehua ostetaan sitten tulimme vadelma juissi tulokseen. autoon päästyämme maistoimme mehua jonka maku oli perseestä. sitten röökit huuleen ja menoksi. autossa oleminen oli mahtavaa koska autossa oli mahtava stereot mikä mahdollisti basson pääsyn pään sisään. päätimme kaverini kanssa alkaa siemailemaan dexmiä useamminkin koska oli niin mahtavaa.... 8)
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Kokemuksia muutaman päivän DXM-"putkista"? Otin eilen ja toissapäivänä noin 300mg/päivä kokeeksi että miten noin pieni annos vaikuttaa (no, aika turhaksihan se jäi vaikka selkeästi vaikuttikin, jotenkin tyhjäpäinen ja hämmentynyt olo mutta ilman euforiaa, jonkin verran visuaalista aaltoilua).

Huomiseksi olin kaavaillut 600 milliä mutta oikeastaan hotsittaisi jo tänään ottaa 450mg kun pikku-pullo on tuolla kaapin perukoilla jemmassa.. Mmmhh. :foil:
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Kahden päivän putki,
Ekana 300 + 300mg ja toisena 600mg.

En osaa sanoa vaikuttiko edellisen päivän dexmeily mitenkään, mutta se 600 oli äärimmäisen kova.
Oli tosin aikaa jolloin dxm toimi vielä paljon kovemmin itselläni.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Kiskoin itse viimeeks joku 900mg ja aikasempia kokemuksia oli tyyliin pari kertaa 300-450mg pöhinää oli alla joten se saatto vaikuttaa vähän. Mut vaik olin tosi hyvissä niin totaalinen dissosiaatio tai ylipäätänsä dissoefekti jäi jotenki uupumaan.. oli ihan superkivaa ja toimi oikein kivasti aion kyl deksmeillä jatkossakin mut mun mielestä toi on sellasta harvinaista herkkua :razz:
*Johnny Cash - hurt*
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

zrrl wrote:Kokemuksia muutaman päivän DXM-"putkista"?

Itse kirjoitin joskus, dexmiputki päällä tai jonkun trippistoorin dexmi trippi tarinoihin... Jos lähtee kunnolla, paahtaan dexmin kanssa putkea... puhutaan nyt monista päivistä ja annokset sinne 600 mgeeseen niin yleensä tulee Sigma tila muutamien päivien jälkeen. Riippuu toleranssista ja sellasesta.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Dexma wrote:

Itse kirjoitin joskus, dexmiputki päällä tai jonkun trippistoorin dexmi trippi tarinoihin... Jos lähtee kunnolla, paahtaan dexmin kanssa putkea... puhutaan nyt monista päivistä ja annokset sinne 600 mgeeseen niin yleensä tulee Sigma tila muutamien päivien jälkeen. Riippuu toleranssista ja sellasesta.
Tota mun on pitäny kysyy jo pitkään et millainen toi sigma on..tiedän et se on jonkinlainen ""plateau" jaa tietoakin saa netistä mut haluisin vaulltilaisten kertomuksia aiheesta (määrät? miten pitää ottaa? Selvennysta miten moinen toimii)?
*Johnny Cash - hurt*
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

peltsi wrote:
Dexma wrote:

Tota mun on pitäny kysyy jo pitkään et millainen toi sigma on..tiedän et se on jonkinlainen ""plateau" jaa tietoakin saa netistä mut haluisin vaulltilaisten kertomuksia aiheesta (määrät? miten pitää ottaa? Selvennysta miten moinen toimii)?
No siis ensin otetaan yksi iso annos, sanotaan vaikka 600 mg, sitten noin 300 mg nämä siis kolmen tunnin välein ja sitten otetaan vielä 300 - 600 mg. Sen jälkeen tulee deliriumin ja dissosiaation keskellä oleva tila. Voisi sanoa, että jos olet joskus pudonnut kunnon dissosiaatioon jossa näet surrealistisa näkyjä buddhasta, ufoista muistoistas ym silmät kiinni, niin ne tuppaavat tulla silmien eteen... Esim itse olen oikeasti uskonut lentäväni tälläisessä tilassa...

Itse myös väitän, että on ns, 5 plateau joka toimii ottamalla pieniin toleihin iso annos 1800 - 2400 mg dexmiä ja tämän jälkeen kun dexmit laskee tuppaa putoamaan sigma tilaan... ps. 5 plateau on erittäin erittäin uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh,.

Mut siis nää on korkea oppimista täytyy tietää tasan mitkä ovat ne oikeat annokset itselleen.

ps. huomenna vois dexmata?