The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
King Ink
LD50

Re: The DXM topic

Post by King Ink »

peltsi wrote:mites lonkerolla? oon miettiny tota jo pitempään kun en tykkää greippimehusta enkä oikeen limustakaan ja pieni määrä alkoo kai antaa vielä muutenki hyvän säväyksen deksmille?
Tuskin greippilonkero tuo mitään uutta siihen, muuten kuin alkoholin osalta.

edit. Typot.
lahke

Post by lahke »

mikä vaan kelpaa mis on aitoa greippiä :d

..mitähä jos söis paljaaltaan aitoja greippihedelmiä? ja paljonkoha niitä pitäis syödä? vois testailla
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

einstein wrote:
Sand wrote:
jermus wrote: En minäkää mielellää mehulla mut greippilimulla, ai saaketti se on hyvää ja todellaki toimii 8)
Kuvittelin, että noissa limsoissa on pelkkiä aromeja..
Ei ainakan noissa limuissa mitä perus sekatavara kaupasa myydään olekkaan muuta kuin aromeita, eli placeboa on jos toimii greippilimulla paremmin.
No siinä tapauksessa aivan järjetön placebo.
Nimittäin otin pelkän perusannoksen sillo ku limuu otin ja olin sen jälkee eniten kuutamolla ikinä tosta annoksesta ellei lasketa sitä ku otin pajaa. Se oli aivan sairas trippi sillo. Ei huono placeboks. Olin enemmän tripeis silloon ku mehunkanssa ku oon vedelly :)
Ja itseasiassa aika outo muutenkin placeboksi ku muistin vasta seuraavana päivänä ku ihmettelin et pärähti et olin ottanu greippilimuu alle, en aatellu juodessani koko asiaa :mrgreen:
mauseri
LD50

Post by mauseri »

mulla oli 0,5l greippimehuTIIVISTETTÄ. se buustas kaikkee ihan hulluna. haistoin ressupulloo niin 36h trippi tuli.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
lahke

Post by lahke »

mauser1911 wrote:mulla oli 0,5l greippimehuTIIVISTETTÄ. se buustas kaikkee ihan hulluna. haistoin ressupulloo niin 36h trippi tuli.
mäkin oon tota tiivistettä maistellu.. se tosiaan pisti aika VITUN SEKAISIN :oops: :oops: :oops: :oops: ... olin metsäretkellä kaverin kans ja luulin koko ajan et meidän mukana oli jotain 4-5 muutakin tyyppiä (sotilaita). trippi meni vähän ohi kun koko ajan kuvittelin et oltiin joku sissisotilasryhmä matkalla venäjälle ja mä oon haavoittunu.. en tienny kuinka pahasti olin haavottunu mut päättelin et suht vakavasti varmaan kun mut oli huumattu niin voimakkailla lääkkeillä.. en paljoo kävelly (vaik annos oli vaan 600mg), ja ku yritin ettiä mukavaa paikkaa maata metsämättäillä nii paljoo mihinkää ei voinu rojahtaa ku maan läpi tuli sellaset äänenvoimakkuuspalkit musiikin tahdis ja pelkäsin niitä :D

nii se musiikki oliki aika jännä juttu.. en siis kuunnellu mitään kuulokkeilla, vaan kuulin sen vaan omassa päässäni.. se oli ihan häröä musiikkia ja tavallaan sävelsin sitä ite samaan aikaan kun se kuului.. todella mielenkiintoista näin jälkeenpäin ajatellen.

tämä tapahtui joskus kesällä
Uke
LD50

Post by Uke »

^heh, kuullosti vähän jopa happotripille :mrgreen:
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
lahke

Post by lahke »

oon ottanu dxm:ää nyt aika monta kertaa ja tajuan sitä tilaa ja kaaosta jo aika hyvin mielestäni.. oon huomannu että juurikin dxm on auttanu mua oikeessa elämässä psykoaktiivisista aineista eniten. oikee elämä on ollu mulla pelkkää kaaosta, vähän samanlaista kun ensimmäiset deksmeilyt..
nyt oon ruvennu sillei tajuamaan sitä deksmimaailmaa, ettei se oo enää kaaosta ollenkaan, vaan todella selkeää ja loogista. ja samaten oikee elämä on menny paljon selkeempään suuntaan.

jotenkin tuntuu et nää kaks kaaosmaailmaa on hyvinkin linkittyneitä mulla, ja elää sillee vuorovaikutuksessa et kun tajuaa toista, niin toinenkin selkenee ja muuttuu loogisemmaksi.

nykyään voin ihan kepeesti ottaa 600mg eikä kukaan ulkopuolinen ihminen varmastikkaan huomaa mussa mitään muutosta, kun mun arkielämä ja "selvä minä" on muuttunu dxm:n osoittamalla tavalla selkeämpään suuntaan.
jos joku ulkopuolinen yhtäkkiä sais elää mun elämää hetken, niin luulen et se tuntis mun tajunnan samalla tavalla kun joku 300mg dxm:ää :D

vaikee selittää, mutta
dxm on ihana aine.
elämä on ihanaa.

EDIT: QUOTE
Gandalffi wrote:^heh, kuullosti vähän jopa happotripille :mrgreen:
jooh, se oli tosi maaginen matka :D olin polttanu sitä ennen vielä pilvee ja salviaa. vois kirjottaa tosta pidemmänkin stoorin jos ehdin ja jaksan ja saan sen kokoon
dxm on pyhä, elämä on pyhä! :roll:
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Lahkeella oli kyllä hurjan kuulosta menoa. :D

Mietin tässä tota kannabiksen kanssa komboomista ja sitä missä vaiheessa sitä pitäisi käryytellä.

Ennen dxm:n ottamista
Ottamisen jälkeen mutta ennenkuin potkii
Nousuissa
Huipussa
Laskuissa
?

Ihmiset joilla on kokemuksia tai tietoa eri tripin vaiheissa polttamisesta, kertokaa.
2 viikon päästä viikonloppuna ois suunnitteilla, ens viikonloppu menee ryypätessä.
Uke
LD50

Post by Uke »

Mä oon polttanu just kun on saanu mehut alas kurkusta, niin sen jälkeen ja tripin jossain vaiheessa toisella kerralla. Ennen koko hommaa ei kannata, koska kokkailut menee säätämiseks, mehu ei maistu jne. (imo). Kesken tripin se heitti aika afääreihin, mutta suosin kyllä tota just ennen tripin alkua, kun on saanu kaiken alas. Poistaa nausean ja antaa mukavan alun tripille :)
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

King Ink
LD50

Post by King Ink »

Aattelinkin että nousuja odotellessa olisi kaikkein paras polttaa,
ja jos illemmalla polttaa sitten kun dxm on laskenut melkein kokonaan niin varmaan aika vahvasti nostaa taas meininkiin?

Vielä on auki se että paljon sitä nyt ottaisi, 600mg:lla pelkään että voisi mennä vähän liian rankaksi, mutta toisaalta, eipä siihen kuole. 8)
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

King Ink wrote:Vielä on auki se että paljon sitä nyt ottaisi, 600mg:lla pelkään että voisi mennä vähän liian rankaksi, mutta toisaalta, eipä siihen kuole. 8)
Vitut mene.. Eihän alle 600mg annokset sano yhään mitään
King Ink
LD50

Post by King Ink »

einstein wrote:
King Ink wrote:Vielä on auki se että paljon sitä nyt ottaisi, 600mg:lla pelkään että voisi mennä vähän liian rankaksi, mutta toisaalta, eipä siihen kuole. 8)
No sanoo ne ainakin minulle, ilman kannabista ainakin.
Enkä usko että se ainakaan vähentää sen vaikutusta.
horna
Kameleontti

Post by horna »

einstein wrote:

Riippuu ihan elopainosta ja toleista. Esim. kokemattomalla alle 60 -sarjalaiselle yli 10mg/kg saattaa olla jo kohtuu menoa paukkujen kanssa buustittuna.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
polge
Psykonautti

Post by polge »

Kokeilin ensimmäistä kertaa kannabiksen kanssa aivan hiljattain ja kokemus oli positiivinen =) Polttelin sauhut about 6h juomisesta, jolloin vaikutus oli hyvin miellyttävä.
polge
Psykonautti

Post by polge »

Onko täällä muuten ketään dxm:ää nauttineita diabeetikkoja?
Uke
LD50

Post by Uke »

*nostaa käden*

Tässä varmaan sinuakin kiinnostava topic! KLIK!
Image

muzroom
Tuppisuu

Post by muzroom »

Mietin tuossa, että onkohan tuo dxm mahollista saaha tuohon jauhe muotoon suoraan siitä vaiheesta ku on erotellu ne paskat pois ja on vaan enään bensa ja dxm jäljellä. Eli siitä haihuttamalla?
polge
Psykonautti

Post by polge »

Gandalffi wrote:*nostaa käden*

Ookko huomannu että joutuisit nauttimaan normaalia annosta enempi deksmiä?
Uke
LD50

Post by Uke »

polge wrote:
Gandalffi wrote:*nostaa käden*

Ookko huomannu että joutuisit nauttimaan normaalia annosta enempi deksmiä?
Hmm... Kyllä mä ihan hyvän tripin oon aina pullolisesta Ressua saanu, MUTTA tuo pätee oikeestaan kaiken muun kanssa. Ei meinaa nimittäin mikään hUUmausaine päristä yhtä hyvin kuin tovereilla - johtuu osin myös ruumiinrakenteestani :mrgreen:
Image

polge
Psykonautti

Post by polge »

Tänään kokeilein "greippibuustia" tavanomasella annoksellani niin selviää kuinka paljon se sitten oikein boostaa ;)
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

Tän viikon jälkee tai viikonloppuna vois kokeilla hyvän kukankaa, taas deksmii, pääsis kunnon tripille 8)
Uke
LD50

Post by Uke »

Hah, kattokaapa uusin House M.D. jakso. Siinä joku "narkkaa" dexmiä. (House.S06E08.HDTV.XviD-2HD.avi) Funny shit.
Image

mussunaattori
Psykonautti

Post by mussunaattori »

lahke wrote:
mauser1911 wrote:mulla oli 0,5l greippimehuTIIVISTETTÄ. se buustas kaikkee ihan hulluna. haistoin ressupulloo niin 36h trippi tuli.
mäkin oon tota tiivistettä maistellu.. se tosiaan pisti aika VITUN SEKAISIN :oops: :oops: :oops: :oops: ...
Funlightin greippitiivisteestä kyse?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Eilen 600mg.
Savut jäi imaisematta kun ei ollut rizzloja, eikä vaihtoehtoisia polttovälineitä.

Semmoinen kolmos plateaun trippihän siitä tuli, dissot sun muut.
Paitsi tälläkertaa kaikki tuntui todella kirkkaalta, aikaisempiin kokemuksiin verrattuna.
Nyt on taas kiva olo jälkeenpäin,
tekisi vaan hirveästi mieli taas dexmata.
Kulu
Karvakuono

Post by Kulu »

Tänään tuli villi ajatus mieleen. Menemme kaverin kanssa joskus kesän alusta mökille, mukanamme 6 pulloa resilaria.
Erottelemme siellä leirinuotion ääressä (soodatuhkan valmistamme aiemmin..Kuinka kauan voi soodatuhkaa säilöä?)
Ensin vedetään greipin kanssa 600mg ja keskustelemme henkeviä. Laskuissa boostataan trippi takaisin 600mg voimilla.
Kun alkaa viimein näiden määrien laskut, boostaamme vielä 600mg. Laskin, että trippi tulisi kestämään kaikkiaan 15h.
Onko tämä hyvä?

Henkeviä kokemuksia odotellessamme.

Mökillä lähin asutus on 4km päässä.

Miten voisi suggestoida itsellemme että kun dissosioimme, niin emme mene harhailemaan metsään tai järveen.
Aivoissani on oltermannia.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Kulu wrote:Tänään tuli villi ajatus mieleen. Menemme kaverin kanssa joskus kesän alusta mökille, mukanamme 6 pulloa resilaria.
Erottelemme siellä leirinuotion ääressä (soodatuhkan valmistamme aiemmin..Kuinka kauan voi soodatuhkaa säilöä?)
Ensin vedetään greipin kanssa 600mg ja keskustelemme henkeviä. Laskuissa boostataan trippi takaisin 600mg voimilla.
Kun alkaa viimein näiden määrien laskut, boostaamme vielä 600mg. Laskin, että trippi tulisi kestämään kaikkiaan 15h.
Onko tämä hyvä?

Henkeviä kokemuksia odotellessamme.

Mökillä lähin asutus on 4km päässä.

Miten voisi suggestoida itsellemme että kun dissosioimme, niin emme mene harhailemaan metsään tai järveen.
Voi olla että alkaa jossain vaiheessa kyllästyttämään, mutta eihän sitä tarvitse sitten enää lisää ottaa.

Itselläni erottelu ei onnistunut enää seuraavana päivänä tuhkan tekemisestä,
en sitten tiedä johtuiko se siitä vai jostain muusta. Mutta suosittelisin silti esimerkiksi lipeän hankkimista.

Voi kyllä mielestäni olla riskialtista ottaa suuria annoksia järven lähellä, varsinkin jos ei ole aiemmin kokemusta yli 3. plateaun menevistä annoksista, onko? Trippivahti voisi olla hyvä idea, mikäli sopii suunnitelmaan.

Mutta onnea suunnitteluun ja valmisteluun. Päivitäppä jos tulee uutta suunnitelmiin.
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

Ai että vaikuttaa hyvltä suunnitelmalta :D
En usko et on ihmeempii ongelmii järvenkaa, asutus nii kaukan ettei haittaa. Yleensäkää dxm ei ole sellain päihde et tykkäis liikkuu
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

No vittuunnuin omii peliongelmiini taas sen verran et läks pullo tulille :lol:
Saapi nährä jos buustais ganjalla vähäc
teknopaavi
Karvakuono

Post by teknopaavi »

ahaahahaahaaaaaa. eilen tuli otettua pitkästä aikaa. 600mg, ekaa kertaa testasin erottelua c-vitamiinilla. hyvin pelas sekin. otin eka puolet, sit reilu 3h myöhemmin kun eka peak oli oikeestaan jo laskuissa otin loput. (vähän hassusti, mut tuli siinä välillä yks tilanne mikä piti selvitellä.) sit tuli vielä vetästyä yks sirdalud 2mg nokkaan, hahaha. mikähän idea siinäkin oli... no, aika hyvä reissu kokonaisuutena. ton sirkan jälkeen varsinkin oli sellaset hallut et ei paremmasta väliä. Olin sellasessa matrix-tyylisessä koodimaailmassa, joka vaihtoi väriä musiikin mukaan, sillee et eri soinnuilla oli omat väriteemat ja eri rytmeillä omat muodot. Sit jossain vaiheessa sain silmät auki ja kattelin olohuonetta, enkä ymmärtänyt mitään. mun aivot ei tulkinneet kuva-inputtia ollenkaan. meni muutama minuutti niin aloin ymmärtää et aha tossa on seinä jä tää perspektiivi menee näin jne. kaikki näytti siltä kun olis käsitelty photarilla sillee amatöörimäisesti, vähän motion blurria ja smudgea ja kaikkee mahdollista efektiä joka paikkaan. harmi et toi sirdalud vaan väsyttää niin hirvittävästi ja vie muistinkin, sikäli tylsää tavaraa.
nyt on ihanat jälkiolot dexmistä. mulle seuraava päivä on aina ihan täydellinen, sellanen mahtava raukeus kehossa ja mieli seesteinen. pientä kihelmöintiä huulissa ja sormenpäissä. ah, nyt vois mennä katselemaan jotain värikkäitä asioita...!
Kulu
Karvakuono

Post by Kulu »

Hieman muuttui suunnitelmat...
Rahanpuutteen takia 3pulloa per nenä muuttui kahteen. Loppumökkireissu meneekin viinaa kiskoen ja makkaraa paistaen.
Mukavaa siitä silti tulee.
Aivoissani on oltermannia.