The DXM topic
-
RiotStarter
- Apteekki
Kannattaa muute kattoo jos pienemmästä kaupasta ostaa c-vitamiini poretabletteja vähä et mitä paskaa ostaa...Ite sain 2vuotta vanhoja
Mutta tilanteen pelasti kaapista kaivetut pureskeltavat tabletit...500mg tehoisia ja kaksi murskasin ja liuotin lämpimään veteen...Hyvin toimii
: 
2000-luvun sakilainen.
-
Inovix
- Apteekki
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Kutinahan on tyypillinen DXM:n vaikutus. Jos erottelu todella vähentää sitä, pitää päätellä, että lääkevalmisteessa oleva bromi tehostaa kutinaa?Inovix wrote:Tupla: Kutinalta välttyy aikahyvin jos erottelee.![]()
Inovix
Itse en ole huomannut eroa, tosin en ole lääkevalmistetta yli desilitraa ottanut. Kyllä kutiaa sitraattimuodossakin.
AD_HD @ synirc
-
Inovix
- Apteekki
-
LD50
- Apteekki
DXM on hydrobromidisuolana, eli se ei voi aiheuttaa kutinaa mitenkään. Itse DXM sen tekee. Kyllä se eroteltuna myös saa ne histamiinireaktiot aikaan.Inovix wrote:Olen ymmärtänyt että se on nimenomaan se hydrobromidi ja sorbitoli jotka suurina määrinä aiheuttaa sitä hillitöntä kutinaa mitä minä en ole koskaan erotultuna saanut.![]()
Inovix
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Olen samaa mieltä, paitsi että tietääkseni yskänlääkkeiden sisältämä bromi saattaa aiheuttaa oireita etenkin jatkuvassa käytössä. Käsittääkseni oireet eivät kuitenkaan ole akuutteja eikä niihin pitäisi kuulua kutinaa.LD50 wrote:DXM on hydrobromidisuolana, eli se ei voi aiheuttaa kutinaa mitenkään. Itse DXM sen tekee. Kyllä se eroteltuna myös saa ne histamiinireaktiot aikaan.Inovix wrote:Olen ymmärtänyt että se on nimenomaan se hydrobromidi ja sorbitoli jotka suurina määrinä aiheuttaa sitä hillitöntä kutinaa mitä minä en ole koskaan erotultuna saanut.![]()
Inovix
AD_HD @ synirc
-
Shro
- Apteekki
-
Tupla
- Psykonautti
-
immuzu
-
catha
- Psykonautti
-
catha
- Psykonautti
-
spasm
- OD
Tuli tässä sellainen kieroutunut idea nauttia suurehko annos (n. 10mg/kg) eroteltua dexmiä ja syödä päälle Marzinea pahaa fyysistä oloa poistamaan, tuomaan ahdistavan sekopäisyyden ja lisäämään visuaaleja; ja päälle tietysti reippaasti huonoa peruslätkää 
Marzine ei - omaa, varteenotettavaa vaarallisuuttaan lukuunottamatta - tietääkseni ole vaarallinen dxm:n kanssa kombotettuna, pitäähän tämä paikkansa? Savut tietysti ovat pakolliset ja hyväksi havaittu lisä robocop-leikkeihin. Mutta sen Marzine + dxm "yhteensopivuuden" halusin vielä tarkistaa
Marzine ei - omaa, varteenotettavaa vaarallisuuttaan lukuunottamatta - tietääkseni ole vaarallinen dxm:n kanssa kombotettuna, pitäähän tämä paikkansa? Savut tietysti ovat pakolliset ja hyväksi havaittu lisä robocop-leikkeihin. Mutta sen Marzine + dxm "yhteensopivuuden" halusin vielä tarkistaa
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
Asidyyli
- LD50
Marzinen ja DXM:n yhdessä nauttiminen on hyvin yleinen tapa. Lähinnä siksi että Marzinen pitäisi vähentää pahointointia (joskin voi myös tehdä siitä entistä pahempaa...
) ja sittemmin kai myös siitä syystä että nämä hieman täydentävät toistensa vaikutuksia (itse olen huomannut että jo pari Marzinea yksistään aiheuttaa huomattavasti dexmiä muistuttavia CEV-efektejä, ja dexmiin yhdistettynä vaikutus tottakai vahvistuu)
DXM ja Syklitsiini (Marzine) molemmat ovat kuitenkin potentiaalisesti aika neurotoksisia aineita, ja oma mileipiteeni on että niiden nauttiminen ei ehkä pitkällä tähtäimellä ole kovin terveellistä, varsinkaan yhdessä.
Kuitenkaan kukaan ei tietääkseni ole komboon kuollut, eli ei siis hengenvaarallinen yhdistelmä, mutta mielestäni ei mitenkään suositeltava (joskin itse siihen olen usein syyllistynyt tuntien riskit)
DXM ja Syklitsiini (Marzine) molemmat ovat kuitenkin potentiaalisesti aika neurotoksisia aineita, ja oma mileipiteeni on että niiden nauttiminen ei ehkä pitkällä tähtäimellä ole kovin terveellistä, varsinkaan yhdessä.
Kuitenkaan kukaan ei tietääkseni ole komboon kuollut, eli ei siis hengenvaarallinen yhdistelmä, mutta mielestäni ei mitenkään suositeltava (joskin itse siihen olen usein syyllistynyt tuntien riskit)
-
spasm
- OD
En tiennytkään sen olevan yleistä - luulin koko marzinea aivan marginaalituotteeksi.Asidyyli wrote:Marzinen ja DXM:n yhdessä nauttiminen on hyvin yleinen tapa. Lähinnä siksi että Marzinen pitäisi vähentää pahointointia (joskin voi myös tehdä siitä entistä pahempaa...) ja sittemmin kai myös siitä syystä että nämä hieman täydentävät toistensa vaikutuksia (itse olen huomannut että jo pari Marzinea yksistään aiheuttaa huomattavasti dexmiä muistuttavia CEV-efektejä, ja dexmiin yhdistettynä vaikutus tottakai vahvistuu)
Siihen kyllä yhdyn että ne täydentävät toisiaan; samoin kun marzine + savut tarjosivat mielenkiintoiset OEV:tkin. Käsitykseni marzinesta on muutenkin melko visuaalinen, ja sen kombottaminen dexmiin tuntuu vähintäänkin loogiselta, joskaan ei välttämättä terveelliseltä/järkevältä.
Asidyyli wrote:DXM ja Syklitsiini (Marzine) molemmat ovat kuitenkin potentiaalisesti aika neurotoksisia aineita, ja oma mileipiteeni on että niiden nauttiminen ei ehkä pitkällä tähtäimellä ole kovin terveellistä, varsinkaan yhdessä.
Näin tuumin asian itsekin. Dexmiä en uskalla nauttia kuin harvoin, ja Marzinea kohtaan olen vieläkin kielteisempi, vain ja ainoastaan toksisuuden (ehkä psyykkeenkin) kannalta. Ajattelin vain tällä kertaa päästä ehkä pidemmälle kuin aiemmin näiden substanssien kanssa. Marzine saa silti tyytyä ehdottomaan sivuosaan tässä robocop-roolileikissä.
-
Asidyyli
- LD50
No suuret Marzine-annokset tosiaan ovat ihan marginaalikamaa, niitä en suosittele kenenellekään.
1, max ehkä 2 pilleriä dexmin kera ei ole mitenkään harvinaista, ja pitäisi olla ihan turvallista (joskaan ei siis silti suositeltavaa).
Muistututan vielä siitä, että sylitsiini lamaa oksennusrefleksin, eli jos on tapana kärsiä voimakasta dexmi-pahoinvointia, niin Marzinen jälkeen olo voi olla hyvin tuskallinen, kun pitäisi oksentaa mutta ei siihen pysty... tästä seuraa joskus (omalla kohdalla) kivuliaita vatsakramppeja ja oksentaminen siten että kakoo pieniä määriä vatsahappoja ulos pitkään ja kivuliaasti,kunnes vatsalaukku on tyhjä.
1, max ehkä 2 pilleriä dexmin kera ei ole mitenkään harvinaista, ja pitäisi olla ihan turvallista (joskaan ei siis silti suositeltavaa).
Muistututan vielä siitä, että sylitsiini lamaa oksennusrefleksin, eli jos on tapana kärsiä voimakasta dexmi-pahoinvointia, niin Marzinen jälkeen olo voi olla hyvin tuskallinen, kun pitäisi oksentaa mutta ei siihen pysty... tästä seuraa joskus (omalla kohdalla) kivuliaita vatsakramppeja ja oksentaminen siten että kakoo pieniä määriä vatsahappoja ulos pitkään ja kivuliaasti,kunnes vatsalaukku on tyhjä.
-
spasm
- OD
Kiitos muistutuksesta. Kerran käynyt noin, mutta ei dexmin kohdalla. Dexmi-oksetuksesta en kärsi mainittavasti, joten lienee "turvallista" (tämän asian kannalta) ottaa pari marsua. Ajattelin kyllä 2-5 kappaletta, visuaalien toivossa. Kerran meni koko paketti (10kpl 50mg) dexmin kanssa, ja se oli kaikkea muuta kuin kivaa tai turvallista; se oli sitä hölmöilyä. Mutta uskon viiden olevan vielä turvallisuuden, kannattavuuden ja vaikutusten rajan paremmalla puolen.Asidyyli wrote:No suuret Marzine-annokset tosiaan ovat ihan marginaalikamaa, niitä en suosittele kenenellekään.
-
immuzu
Tehtiin inovixin kanssa tosi mielen kiintoinen kokeilu: eroteltiin dexmit ihan normaalisti, jonka jälkeen saatiin päähän tehdä siitä kiinteää. Kiehutettiin dexmistä vettä pois niin kauan, että siitä tuli oranssi tahna, joka muistutti lähinnä siirappia. Annettiin mössön kuivua ja pyöriteltiin siitä pallo. Se maistui ihan normaalilta dexmiltä eli hyi saatana.
Kaveri päätti syödä pallon, joka sisälsi n.50 mg dexmiä. ihmeteltiin vaan kovasti kun sillä tuntu nappaavan se 50mg kohtalaisen hyvin, mutta lyhyemmäksi ajaksi.
Mahtoiko tämä kokelu tuottaa jotain tosi hassuja tuloksia? esim DXO:ta? Oli nimittäin tosi mielenkiintoisen näkönen pilleri ja vaikutukset oli selvästi kohtalaisen hyvät määrään nähden.
ps. tosiaan se kaveri oli juonut jonkun verran alkoholia, joten sillä saattoi olla tekemistä asian kanssa.
Kaveri päätti syödä pallon, joka sisälsi n.50 mg dexmiä. ihmeteltiin vaan kovasti kun sillä tuntu nappaavan se 50mg kohtalaisen hyvin, mutta lyhyemmäksi ajaksi.
Mahtoiko tämä kokelu tuottaa jotain tosi hassuja tuloksia? esim DXO:ta? Oli nimittäin tosi mielenkiintoisen näkönen pilleri ja vaikutukset oli selvästi kohtalaisen hyvät määrään nähden.
ps. tosiaan se kaveri oli juonut jonkun verran alkoholia, joten sillä saattoi olla tekemistä asian kanssa.
-
Shro
- Apteekki
-
Inovix
- Apteekki
-
Shamanisti
- Tuppisuu
Perjantain tuli testattuu kaverin kans 200 mg annokset erottelemattomana..
vaikutukset olivat sellaisia jänniä olotiloja ja tunnetiloja ja selkounia tuli silmät kiinni, lievää psykedeliaa oli kyllä ilmassa
pari oluen jälkee täytyi siirtyä vessan puolelle.. tuntui että olut olisi buustannut myös oloja ihmeen reilusti..
Olotilat olivat minun mieleeni ja aijon tässä piakkoin testata hieman isommalla annoksella
vaikutukset olivat sellaisia jänniä olotiloja ja tunnetiloja ja selkounia tuli silmät kiinni, lievää psykedeliaa oli kyllä ilmassa
pari oluen jälkee täytyi siirtyä vessan puolelle.. tuntui että olut olisi buustannut myös oloja ihmeen reilusti..
Olotilat olivat minun mieleeni ja aijon tässä piakkoin testata hieman isommalla annoksella
-
spasm
- OD
Shamanisti wrote:Perjantain tuli testattuu kaverin kans 200 mg annokset erottelemattomana..
vaikutukset olivat sellaisia jänniä olotiloja ja tunnetiloja ja selkounia tuli silmät kiinni, lievää psykedeliaa oli kyllä ilmassa![]()
Jos isompia annoksia ajattelet niin suosittelisin ehdottomasti erottelemaan. Paljon paljon miellyttävämpää, eikä tarvitse rampata vessan puolella. Eikä se vaikeaa tai hidasta ole.
Ole myös varovainen kun siirryt isompaan annokseen; ero isompaan annokseen voi olla yllättävän suuri. Ainakin dexmin kanssa mielummin vajarit kun överit imo.
Tuosta tulikin mieleen eilinen dxm-iltamme kaverin kanssa. Hän oli ottanut kaksi kertaa aikaisemmin, molemmilla n. 300mg. Eilen hän otti vain n. 450mg eli puolitoistakertaisen annoksen. Vaikutuksena aivan täydellinen todellisuudesta irtautuminen, todella rankka trippi. Luuli olevansa unessa suurimman osan ajasta; ei tietoa paikasta, ajasta, seurasta tai ylipäätään mistään muusta tässä maailmassa. Ja se trippi kesti kauan, ja vaikutti olevan melko helvettiä. Omakin trippi jäi kokonaan kun piti vahtia robocop-kaveria.
Kannattaa siis suurentaa annoksia järki kädessä
-
Asidyyli
- LD50
DXM kiinteän muotoon keitettynä: Eli nuo napit...
KIintoisaa kuulla että joku muukin on saanut tuolla tavoin "kokoon keittämällä" siirappimaista tahnaa jota on helppo muotoilla. Itselleni käy aina näin mutta kaikki muut ovat aina ihmetelleet ja sanoneet ettei siitä sellaista pitäisi tulla jos erottelu onnistunut.
Ehkä onkin sitten DXO:ksi muuttunut? Ihan toimivaa on kyllä muistikuvieni mukaan ollut kun noin olen tehnyt, ja kätevää ennenkaikkea, jos ei kestä makua.
KIintoisaa kuulla että joku muukin on saanut tuolla tavoin "kokoon keittämällä" siirappimaista tahnaa jota on helppo muotoilla. Itselleni käy aina näin mutta kaikki muut ovat aina ihmetelleet ja sanoneet ettei siitä sellaista pitäisi tulla jos erottelu onnistunut.
Ehkä onkin sitten DXO:ksi muuttunut? Ihan toimivaa on kyllä muistikuvieni mukaan ollut kun noin olen tehnyt, ja kätevää ennenkaikkea, jos ei kestä makua.
-
immuzu
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Dextroversessä oli juttua freebasen valmistuksesta haihduttamalla liuotin pois, ja siinä muistaakseni tuo tahnamaisuus mainittiin normaalina ilmiönä ennen kuin valmiste kunnolla kiteytyy.Asidyyli wrote:DXM kiinteän muotoon keitettynä: Eli nuo napit...
AD_HD @ synirc
-
Shamanisti
- Tuppisuu
juu erottelu kyllä varmasti kannataa tehdä.. 350 mg suunnittelin ja selväpäisen sitterin kaveriksi mukaan matkallespasm wrote:Shamanisti wrote:Perjantain tuli testattuu kaverin kans 200 mg annokset erottelemattomana..
vaikutukset olivat sellaisia jänniä olotiloja ja tunnetiloja ja selkounia tuli silmät kiinni, lievää psykedeliaa oli kyllä ilmassa![]()
Jos isompia annoksia ajattelet niin suosittelisin ehdottomasti erottelemaan. Paljon paljon miellyttävämpää, eikä tarvitse rampata vessan puolella. Eikä se vaikeaa tai hidasta ole.
Ole myös varovainen kun siirryt isompaan annokseen; ero isompaan annokseen voi olla yllättävän suuri. Ainakin dexmin kanssa mielummin vajarit kun överit imo.
Tuosta tulikin mieleen eilinen dxm-iltamme kaverin kanssa. Hän oli ottanut kaksi kertaa aikaisemmin, molemmilla n. 300mg. Eilen hän otti vain n. 450mg eli puolitoistakertaisen annoksen. Vaikutuksena aivan täydellinen todellisuudesta irtautuminen, todella rankka trippi. Luuli olevansa unessa suurimman osan ajasta; ei tietoa paikasta, ajasta, seurasta tai ylipäätään mistään muusta tässä maailmassa. Ja se trippi kesti kauan, ja vaikutti olevan melko helvettiä. Omakin trippi jäi kokonaan kun piti vahtia robocop-kaveria.
Kannattaa siis suurentaa annoksia järki kädessä
-
Asidyyli
- LD50
No eipä ainakaan juodessa leivä koko suuhun ja jää nieluun kummittelemaan, pieni "nappi" on helppo nopeasti nielaista, luulisin, itse kyllä varmuuden vuoksi puristin vielä pitkulaisiksi ja laitoin gelatiinikapseleihin.immuzu wrote:no hyiAsidyyli wrote:ja kätevää ennenkaikkea, jos ei kestä makua.Se maku oli ainakin yhtä kamala.. maistelin sitä pilleriä vähän
-
immuzu
No käyhän se niinkinAsidyyli wrote:No eipä ainakaan juodessa leivä koko suuhun ja jää nieluun kummittelemaan, pieni "nappi" on helppo nopeasti nielaista, luulisin, itse kyllä varmuuden vuoksi puristin vielä pitkulaisiksi ja laitoin gelatiinikapseleihin.immuzu wrote:no hyiAsidyyli wrote:ja kätevää ennenkaikkea, jos ei kestä makua.Se maku oli ainakin yhtä kamala.. maistelin sitä pilleriä vähän
-
D.E.S
- Kameleontti
ei jaksanut omaa topiccia tehdä asialle mutta eiköhän tämämn täältä joku lue. mutta asiasta polkupyörään, ootteko havainut DXM-päissänne raajojen turpoamista, ja että onkohan se "tyypillinen" sivuoire DXM:lle kun itselläni DXM aihutti käsien huomattavan turpoamisen, käsi oli ku in michelin-ukolla
(no ei nyt ihan) mutta todela turvonnut. Esim. sormus joka normaalisti solahtaa sormeen vaivihkaa, ei mennyt sormeen millään. mutta olihan se pakko siihen laittaa ja huomata että puristaa ihan vitusti ja sormi alkoi menemään siniseksi
mutta nin onko kellään muulla esiintynbyt tuota raajojen, erityisesti käsien turpoamista?
mutta nin onko kellään muulla esiintynbyt tuota raajojen, erityisesti käsien turpoamista?
"Taste
-
immuzu
-
D.E.S
- Kameleontti