Psilosybiinisienet
-
dagai^
- Karvakuono
Re: Sienet
apua.. kauhea ikävä syksyä ja sen antimia
silokin keräys reissutkin ovat jo sinäänsä niin ainutlaatuisia että
vaikka ei aina löytäisikkään niin silti siitä jää jäljelle se oma mukava tunne.. 
Olit etsimässä tietoa jostakin?
-
growy
- Kameleontti
Jep nimenomaan. No syksyä vähän ikävä mut antaa sen kesän tulla ensin.dagai^ wrote:apua.. kauhea ikävä syksyä ja sen antimiasilokin keräys reissutkin ovat jo sinäänsä niin ainutlaatuisia että
vaikka ei aina löytäisikkään niin silti siitä jää jäljelle se oma mukava tunne..
On siinä semistämisessä omanlaisensa fiilis,mulla on aina ihan kunkku fiilis,varsinkin aamulla aikasin ku aamukaste nousee.
Kyl se tietty vähän laittaa harmittamaan jossei niitä löydy,mutta kun löytää se ilo on aivan parasta.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Kasvualusta
- Psykonautti
Mitenkäs tuo käytännössä tapahtuu? Netissä sanottiin, että rusolla malto punertaa. Onkohan tämä nyt sitten varmasti pantteri, kun ei punerra?Kalastaja wrote:Kannattaa opetella erottamaan Pantterikärpässieni (Amanita pantherina) ja Rusokärpässieni (A. rubescens).
Culture is not your friend! -Terrence Mckenna
-
Harold
- Kameleontti
miltäs nuo teistä näyttää ? sanottiin että on cubensiksia; treasure coasteja. piti tulla 5g kuivaa sientä, mut tossa on saalis + pari kuivaa minisientä purkin pohjalla. kuivata varmaan kantsis noi, nopeiten varmaan sanomalehden päällä pimeessä ?
edit:typo
edit:typo
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
Ununnilium
- Lepakko
SSRI ja serotoniivaikutteinen substanssi ei ole koskaan hyvä yhdistelmä.kuuti wrote:Ystäväni on sertralin-kuurin alaisena ja nyt haluaisinkin kysyä seuraavaa:
Onko hänen kannattavaa nauttia cubensista.
-
sxoxyvg
- OD
Mutta vastaus jonka hän luultavasti haluaa kuulla on se että tatit futaa mutta joutunee ottamaan isomman annoksenUnunnilium wrote:SSRI ja serotoniivaikutteinen substanssi ei ole koskaan hyvä yhdistelmä.kuuti wrote:Ystäväni on sertralin-kuurin alaisena ja nyt haluaisinkin kysyä seuraavaa:
Onko hänen kannattavaa nauttia cubensista.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
Ununnilium
- Lepakko
Re: Psilosybiinisienet
Joop, käytännössä näin. Itse en melko varovaisena persoonana menisi kuitenkaan sotkemaan yhtään riskialttiimpia komboja. SSRI ja serotoniinivälitteisten psykedeelien nauttiminen keskenään lisää kyllä roimasti mahdollisuutta saada aikaan erilaisia komplikaatiota. SSRI:t kun varsinkin ovat jo hoitamassa tiettyä aivojen kemiallista epätasapainoa.
Psykedeelien nauttiminen SSRI kanssa on kyllä kuitenkin kaikenkaikkiaan erittäin turvallista joten ei sitä kannata ehkä tämän enempää keskustella.
Psykedeelien nauttiminen SSRI kanssa on kyllä kuitenkin kaikenkaikkiaan erittäin turvallista joten ei sitä kannata ehkä tämän enempää keskustella.
-
Harold
- Kameleontti
noista mun aikasemmin postaamista sienistä on lähtenyt painoa aika paljon, alkuperäispaino 23,8g on pienentynyt reiluun yhdeksään grammaan.
vieläkään eivät ole täysin kuivia, huomenna puolenpäivänaikoihin pitäisi ensimmäiset maistaa.
annoksen suuruus 1g, JOS sienet ovat täysin kuivia. muuten sitten sillain hyvässä suhteessa ja järkeä käyttäen.
tänään alotin paastoamaan, hedelmiä&vihanneksiä enimmäkseen ja yksi lämmin ateria. huomenna sitten jotain kevyttä aamupalaksi ja eikun valmistaan oikea set&setting ! hurraa !
pitkästä aikaa pääsee maistaan tatteja taas, viimeksi loppukesästä keräsin suoraan maasta n.20 silokkia, hauskaa oli, mutta nyt tähtään johonkin hienompaan. aikasemmat cubensis syönnit ollu sen verran pienellä dosella, et aina jääny vajaaks.
vieläkään eivät ole täysin kuivia, huomenna puolenpäivänaikoihin pitäisi ensimmäiset maistaa.
annoksen suuruus 1g, JOS sienet ovat täysin kuivia. muuten sitten sillain hyvässä suhteessa ja järkeä käyttäen.
tänään alotin paastoamaan, hedelmiä&vihanneksiä enimmäkseen ja yksi lämmin ateria. huomenna sitten jotain kevyttä aamupalaksi ja eikun valmistaan oikea set&setting ! hurraa !
pitkästä aikaa pääsee maistaan tatteja taas, viimeksi loppukesästä keräsin suoraan maasta n.20 silokkia, hauskaa oli, mutta nyt tähtään johonkin hienompaan. aikasemmat cubensis syönnit ollu sen verran pienellä dosella, et aina jääny vajaaks.
-
dredi
- LD50
SSRI:t blokkaavat psykedeelien toimintaa. Ei kannata vetää SSRI:tä jos haluaa kunnon tripit.
Cubensikset ovat kivoja sieniä, itse tykkään tuoreista cubensiksitä enemmän kuin semeistä, semeissä ei ole juuri lainkaan psilosiiniä mutta paljon psilosybiiniä... Hyvin kasvatetut cubensikset saattavat olla jopa vahvempia kuin luonnosta kerätyt semit. Jos on siis isolaatista (eristetystä kannasta) kasvatettu.
Cubensikset ovat kivoja sieniä, itse tykkään tuoreista cubensiksitä enemmän kuin semeistä, semeissä ei ole juuri lainkaan psilosiiniä mutta paljon psilosybiiniä... Hyvin kasvatetut cubensikset saattavat olla jopa vahvempia kuin luonnosta kerätyt semit. Jos on siis isolaatista (eristetystä kannasta) kasvatettu.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Harold
- Kameleontti
söin 1,2g ainakin omasta mielestäni kuivia cubensikseja ja vaikutukset jäivät pelkkään hassuun, hiukan psykedeeliseen tilaan.
täytyy syödä uudenvuodenaattona loput 2,2g kerralla pois !
täytyy syödä uudenvuodenaattona loput 2,2g kerralla pois !
-
dredi
- LD50
Jaha. Kuivatessa sienet menettävät n. 25% tehostaan. Cubensis menettää kuivatessa enemmän tehoa kuin semit sillä se sisältää enemmän psilosiiniä joka hajoaa helpommin.
Hyvä annostus cubensista kuivattuna on n. 3-4 grammaa. Tuoreena 25-30 grammaa.
Hyvä annostus cubensista kuivattuna on n. 3-4 grammaa. Tuoreena 25-30 grammaa.
-
Harold
- Kameleontti
sellasta, ei noi ihan täysin kuivia oo, mut ois ne kai pitäny samantien pois syödä 
2,2g jäljellä uuveeks, saa riittää kombossa kaiken muun kanssa.
mitäs olette mieltä colan ja sienten yhteensopivuudesta ? ois sellasta suunnitteilla, sauhujen kera !
2,2g jäljellä uuveeks, saa riittää kombossa kaiken muun kanssa.
mitäs olette mieltä colan ja sienten yhteensopivuudesta ? ois sellasta suunnitteilla, sauhujen kera !
-
dredi
- LD50
Voi hyvänen aika, ei missään nimessä. Koksu tekee ylimieliseksi kusipääksi ja maailman kuninkaaksi, sienet ovat herkkiä ja kauniita.
-
mauseri
- LD50
oot tainnut vedellä koksua aika reippaasti.. ainakin lähes kaikissa viesteissäsi heijastuu juuri kuvailemasi käytös..dredi wrote:Voi hyvänen aika, ei missään nimessä. Koksu tekee ylimieliseksi kusipääksi ja maailman kuninkaaksi, sienet ovat herkkiä ja kauniita.
kyllä se kombo vois olla ihan mielenkiintoinen kokemus.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
_FOOL_
- Apteekki
-
kissankorva
- Apteekki
Satuin tuossa saamaan talvenkylmyyksille Psilocybe Cubensis- Lizard king tatteja.. Ja oli kyllä ihan mukavia kokemuksia, kaksi kertaa matkailin samalla dosella eli 1.5g sekoitettuna sitruunaan ja mustaherukkaan, toisellakerralla annostus tuntui ehkä liian pieneltä ja vaikutus aika lyhyeltä eli nousta -laskuun koko setti 3h.
Jos sattuu vielä näitä kohdalle niin pitää kokeilla 2g-2,5 herukan ja sitruunan kanssa.
Jos sattuu vielä näitä kohdalle niin pitää kokeilla 2g-2,5 herukan ja sitruunan kanssa.
-
spasm
- OD
Olisko jotain lähdettä tälle väittämälle? Kuivaustekniikka vaikuttaa aika paljon asiaan.dredi wrote:Kuivatessa sienet menettävät n. 25% tehostaan
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
dredi
- LD50
www.shroomery.orgspasm wrote:Olisko jotain lähdettä tälle väittämälle? Kuivaustekniikka vaikuttaa aika paljon asiaan.dredi wrote:Kuivatessa sienet menettävät n. 25% tehostaan
Kuivaustekniikka ei itseasiassa vaikuta kovin paljoa. Laji vaikuttaa, toisissa lajeissa kuten semilanceatassa on enemmän psilosybiiniä ja vähemmän psilosiiniä, joten ne kestävät paremmin kuivausta: psilosiini hajoaa helpommin.
Psilosiini oksidoituu eli hapettuu heti kun sieni poimitaan ja se joutuu kosketuksiin hapen kanssa. Psilosybiinistä kuivatessa hajoaa n. 20%, psilosiinistä jopa n. 50%. Omakohtaisiin kokemuksiin perustuen teho laskee yleensä noin 25% kaiken kaikkiaan, ja myöskin psilosybiinin ja psilosiinin suhde muuttuu sienten kuivuessa.
Mauser, olen pahoillani jos olet saanut moisen kuvan minusta. Kaikkia ei voi miellyttää.
-
Harold
- Kameleontti
tulipahan reissussa vähän maisteltua erinäisiä lajikkeita ja comboja.
Psilocybe Tampanensis, eli philosophers stone's oli melko mukavaa ensin 15g tuoreella sitten 21g tuoreella. toisella kerralla tosin tuli sienet noin puolentunnin päästä ylös, mutta matka ei jääny täysin puuttumaan, sillä pureskelin sieniä pitkään suussa.
visuaalit puuttuivat täysin, mutta olo oli mitä hilpein ja oli hienoo jutustella positiivisista asioista hyvien kavereitten kanssa.
Copelandia Cyanescens, eli hawaiilaiset oli taas ihan eri homma. ensimmäinen annos oli sinä gramman paikkeilla kuivattua sientä ja silläkin mentiin jo melko pitkälle. nättejä kuvioita kaikissa pinnoissa ja kavereitten naamat morphautu kovalla tahdilla, mikä oli tavallaan vähän friikauttavaa välillä
mutta voimakkaita siis ovat.
toisella matkalla söin alle 2,5g kuivattuja meksikolaisia cubensikseja ja päälle 0,8-1g kuivattua hawaiilaista. matka lähti yhtä positiivisesti käyntiin kuin kaikki aikaisemmatkin sienimatkat, tosin tällä kertaa melkolailla voimakkaammin. oli mielettömän hauskaa nauraa kaikelle ja katella parvekkeelta damin yöelämää. sitten ihan yhtäkkiä "naksahti" päässä ja tuntui kuin olisi ollut ihan vesiselvä, mutta pää ei vaan toiminut. jos keskityin toisen henkilön puheeseen todella tarkasti ja koitin sekunnin päästä muistella mitä oli puhunut, mitään ei muistunut mieleen. aivan kuin aivot olis käyny jollain säästövaihteella.
lisäksi kaikki negatiiviset ajatukset mitä maailmasta vaan löyty alko kasauta mun päähän ja makoilin täristen peiton alla pari tuntia
melkoinen bad trip klisee. hyvin selviydyin kuitenkin kun söin paljon sokeria ja c-vitamiinia, vaikutukset pikkuhiljaa hiiipuivat pois.
melko opettavia kokemuksia olen saanut ainakin noitten hawaiilaisten kanssa. sienet on hienoja
nyt vaan on pidettävä pieni breikki...oli toi "flippaus" kuitenkin sen verran rankkaa psyykkeelle.
Psilocybe Tampanensis, eli philosophers stone's oli melko mukavaa ensin 15g tuoreella sitten 21g tuoreella. toisella kerralla tosin tuli sienet noin puolentunnin päästä ylös, mutta matka ei jääny täysin puuttumaan, sillä pureskelin sieniä pitkään suussa.
visuaalit puuttuivat täysin, mutta olo oli mitä hilpein ja oli hienoo jutustella positiivisista asioista hyvien kavereitten kanssa.
Copelandia Cyanescens, eli hawaiilaiset oli taas ihan eri homma. ensimmäinen annos oli sinä gramman paikkeilla kuivattua sientä ja silläkin mentiin jo melko pitkälle. nättejä kuvioita kaikissa pinnoissa ja kavereitten naamat morphautu kovalla tahdilla, mikä oli tavallaan vähän friikauttavaa välillä
toisella matkalla söin alle 2,5g kuivattuja meksikolaisia cubensikseja ja päälle 0,8-1g kuivattua hawaiilaista. matka lähti yhtä positiivisesti käyntiin kuin kaikki aikaisemmatkin sienimatkat, tosin tällä kertaa melkolailla voimakkaammin. oli mielettömän hauskaa nauraa kaikelle ja katella parvekkeelta damin yöelämää. sitten ihan yhtäkkiä "naksahti" päässä ja tuntui kuin olisi ollut ihan vesiselvä, mutta pää ei vaan toiminut. jos keskityin toisen henkilön puheeseen todella tarkasti ja koitin sekunnin päästä muistella mitä oli puhunut, mitään ei muistunut mieleen. aivan kuin aivot olis käyny jollain säästövaihteella.
lisäksi kaikki negatiiviset ajatukset mitä maailmasta vaan löyty alko kasauta mun päähän ja makoilin täristen peiton alla pari tuntia
melko opettavia kokemuksia olen saanut ainakin noitten hawaiilaisten kanssa. sienet on hienoja
nyt vaan on pidettävä pieni breikki...oli toi "flippaus" kuitenkin sen verran rankkaa psyykkeelle.
-
Touchet
- Moderator
Sun "flippaus" kuulostaa siltä, mitä mä sieniltä ja muilta hallusinogeeneiltä haen.Harold wrote:oli toi "flippaus" kuitenkin sen verran rankkaa psyykkeelle.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
— Professori Louis Lewin, 1924
-
Harold
- Kameleontti
[quote="Touchet"][quote="Harold"]oli toi "flippaus" kuitenkin sen verran rankkaa psyykkeelle.[/quote]
Sun "flippaus" kuulostaa siltä, mitä mä sieniltä ja muilta hallusinogeeneiltä haen.
[/quote]
hah
en usko kyl et ihan samanlaista haet. sitä olotilaa on niin vaikea sanoin pukea.
Sun "flippaus" kuulostaa siltä, mitä mä sieniltä ja muilta hallusinogeeneiltä haen.
hah
-
W10
- Kameleontti
Mä en enää edes tiedä mitä se flippaaminen tarkoittaa. Jotenkin jo sisäistänyt sen sienien olotilan, että flippaaminen tuntuu melkein mahdottomalta "kop kop kop". Tietenkin jollain sekakäytöllä voisi saada sellaisen kuosin että vainottelisi ihan hulluna, mutta yleensä sellaisessa tilanteessa ei sienien nauttiminen edes tule mieleen. Flippaaminen tosin kasvattaa aina. Ei kuitenkaan saa alkaa pelkäämään sitä vaan keksiä miten sen voi järkeillä. Reippahasti käymme matkaan...
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
5ew
- Tuppisuu
Sori OT mutta pakko pistää. Itse menetin psykedeelineitsyyden LSD:llä ja tuli melko samanlaiset fiiliksetpeili wrote:Itse aloitin psykedeelit sienillä eikä kaduta. Itse tripin aikana tuli tunne että miksi en aina ajattele näin. Se tietoisuuden määrä minkä koin oli jotain uskomatonta. Ottamani annokset vaihtelevat 1-3 g välillä. Enempää en ainakaan vielä halua edes kokeilla. Itselleni paras kokemus oli käpertyä sohvalle peiton alle, sulkea silmät ja vain olla ja miettiä asioita. Hetken ajan meinasi tulla huonot fiilikset mutta pääsin niistä eroon tietoisella päätöksellä ajatella muita asioita. Välillä piti jopa avata silmät että ahdistavat visuaalit lähtisivät pois.
-
horna
- Kameleontti
P. cubensis vs. P. tampanensis (sclerotia)
Onko kellään tietoa kuinka hyvin shroomerysta poimimani tieto pitää paikkansa:
Tuli damissa kokeiltua 15g tampensista tuoreena ja olot oli ihan mukavat. Täytyykö cubensiksia siis mussuttaa 30g tuoreena, jotta pääsee samalle tasolle?Sclerotia is roughly 70% water by weight while mushrooms are around 90% water. Dry sclerotia is 2/3 as potent as dry cubensis fruits, while fresh sclerotia is twice as potent as fresh cubensis. This is due to the fact that sclerotia contain 3 times more dry matter per quantity of fresh material.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
dredi
- LD50
Täysin paikkansa pitää. Tosin eri sienilajit tuottavat laadullisesti erilaisen kokemuksen. Tampanensiskset ja mexicanat ovat kuuleman mukaan todella rauhallisia. Cubensis taas on hyvin visuaalinen. Semit pistävät pään pyörälle...
-
Aura fractalis
- Tuppisuu
Minä en ole huomannut kokemuksessa eroa huuru- ja suippumadonlakkien välillä. Annostukset ovat olleet kylläkin epämääräisiä; cubensiksia on punnittu tai arvioitu silmämääräisesti, mutta semejä on usein myös laskettu itiöeminä / kpl.
"The mind is like a parachute - it only works when it's open." - Frank Zappa
-
Madi
- Psykonautti
Kyllä semit on paljon vahvempia pitoisuuksissa noin peruslähtökohdista. Sit tietty säilytys, kuivaus, annostelu, set&setting..
-
wRRa
- Moderator
vois syödä tänää 2g psilocybe mexicanaa iltapalaksi.....
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Velho
- LD50
Hahaha samat suunitelmat paitsi että 2,2g psilocybe cubensis brazilwRRa wrote:vois syödä tänää 2g psilocybe mexicanaa iltapalaksi.....
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
wRRa
- Moderator
Mites velho meinaa yönsä viettää?
Mä meen johonki mettäbileisiin
Mä meen johonki mettäbileisiin
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."