The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Puuhamies
Karvakuono

Re: The DXM topic

Post by Puuhamies »

zul1us wrote:
Puuhamies wrote:Okei, elikkä 1200mg tuli pamahti aika helvetin lujaa. Illan muistikuvat ovat hieman heikossa, mutta päällisin puolin muistan että matkailin suurimman osan ajasta jossain hyvin erikoisessa rakennuksessa. Pystyin siis liikkumaan siellä mieleni mukaan ja koin olevani siellä aivan oikeasti. Tällä hetkellä taisin siis olla täysin reagoimaton ympäröivään maailmaan. Koin myös hieman aijemin erittäin vahvoja hallusinaatioita, kuten ihmisiä huoneessani ja kattolampun muuttumisen mitä erikoisimmiksi asioiksi. Musiikkia tarvitsin lähinnä rauhoittamaan itseäni nousuissa, huipulla en muista mitään musiikista, mutta kuten sanoin ei minulla ollut silloin yhteyttä ulkoimaailmaan. Kokemus oli ehkä vahvin tähän asti, ennen en ole lähtenyt toiseen maailmaan aivan väkipakolla enkä luullut että olen siellä aivan oikeasti.

1200mg sopii mulle aika hyvin muutaman kerran vuodessa -irtiotoksi, mutta liian usein tätä on aivan liian hullua vetää.
Huomasin seuraavana päivänä kehoni hallinnan paljon helpommaksi, ja esimerkiksi tasapaino oli parantunut aika paljon.
Painan siis 52kg.
aika ronkeli annos tuo 1200mg 52kg ihmiselle..saanko udella, että oletko paljonkin dxm:ä maistellut kun noin ison annoksen nappasit?
Ensimmäinen 3p:n annos taisi tulla otettua viime joulun aikoihin. Sen jälkeen takana reilut 10 yli 3p trippiä, eli aika alottelijoita kuitenkin vielä ollaan. :)
slack1
Psykonautti

Post by slack1 »

"Ei se määrä vaan se laatu" ;)
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
Gartargor
Psykonautti

Re: The dextrometorfaani topic

Post by Gartargor »

Mites kun tuo dxm ja mdma ovat muistaakseni erittäin vaarallinen kombo, tais joku tältäkin foorumilta ollut vetäny seuraavana päivänä ekstaasista dexmiä ja joutunu ambulanssin tilaan, niin miten on dxm + methylonen laita? kun methylonehan on beta ketoni analogi mdmasta.
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Gartargor wrote:Mites kun tuo dextrometorfaani ja mdma ovat muistaakseni erittäin vaarallinen kombo, tais joku tältäkin foorumilta ollut vetäny seuraavana päivänä ekstaasista dexmiä ja joutunu ambulanssin tilaan, niin miten on dextrometorfaani + methylonen laita? kun methylonehan on beta ketoni analogi mdmasta.
Itse on joskus yli vuosi sitten tullut vedettyä deksmiä, kun edellisenä iltana olin syönyt essoja. Mitään eriskummallista ei tapahtunut, paitsi että dxm ei toiminut läheskään niin lujaa kun normaalisti. Tosin riippuu varmasti paljon ihmisestä, ja varmasti yhtä paljon siitä mitä essot ovat sisältäneet.
Vai toimiiko?
Gartargor
Psykonautti

Post by Gartargor »

Ok, muistan kyllä lukeneeni että jollekulle kävi tälläkin foorumilla näin, ja kuinka varma olet siitä mitä essosi sisälsivät? :)
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Gartargor wrote:Ok, muistan kyllä lukeneeni että jollekulle kävi tälläkin foorumilla näin, ja kuinka varma olet siitä mitä essosi sisälsivät? :)
Eivät ainakaan mitään nopeaa. Luultavasti MDxx.
Vai toimiiko?
NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki »

Tiistaina olisi tarkoitus hommata Ressua. Kirjoittelen sitten, miten kävi. Olkaa valmiina.
peijakas
Karvakuono

Post by peijakas »

Huomenna olis tarkoitus erotella vähän isompi satsi, mutta mites tuo pieni pullo bensiiniä riittää neljään pulloon (Isoon)? Eihän bensan hankkiminen mikään älytön ongelma ole, mutta pientä vaivaa pitää kuitenkin nähdä :oops:

Luullisi, että Dexma osais tähän kysymykseen parhaiten vastata :D:D
Madi
Psykonautti

Post by Madi »

Riittää mun mielestä, mutta jos epäilet ainahan voit tehdä kahdessa osassa.
Gartargor
Psykonautti

Post by Gartargor »

Madi wrote:Riittää mun mielestä, mutta jos epäilet ainahan voit tehdä kahdessa osassa.
Tietääkseni 1 desi bensaa riittää kahteen 200ml pulloon.
NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki »

Tätäkin on varmaan kysytty miljoonasti, mutta vastausta en löytänyt pikaisella etsinnällä. Paljonko kannattaa ottaa testatakseen, onko yliherkkä dexmille? Kauanko pitää odottaa sen jälkeen ollakseen varma, ettei ole yliherkkä?
Madi
Psykonautti

Post by Madi »

Gartargor wrote:
Madi wrote:Riittää mun mielestä, mutta jos epäilet ainahan voit tehdä kahdessa osassa.
Tietääkseni 1 desi bensaa riittää kahteen 200ml pulloon.
No itse olen aina käyttänyt desiä 2-4 pulloon ja on toiminut niin kuin pitää.
asteriz
Tuppisuu

Post by asteriz »

NarkkiParkki wrote:Tätäkin on varmaan kysytty miljoonasti, mutta vastausta en löytänyt pikaisella etsinnällä. Paljonko kannattaa ottaa testatakseen, onko yliherkkä dexmille? Kauanko pitää odottaa sen jälkeen ollakseen varma, ettei ole yliherkkä?
Sellainen 2mg/kg on ihan tarpeeks siihen, ja jos ei puolessatoista tunnissa mitään kummia tapahdu niin turvallista on :)
NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki »

Kiitän. Jos en syystä tai toisesta pääsekään erottelemaan huomenna ostamaani ressua, niin voinko ottaa pari Imodiumia ehkäistäkseni raa´an ressun aiheuttaman ripulin?
palikka87_
Karvakuono

Post by palikka87_ »

^Erottele.

Imodiumia tai muita ripulinestolääkkeitä ei kannata ottaa, koska turvotus vatsalaukussa voi käydä
todella sietämättömäksi, ja suolistokrampit tuskin jeesaa sitä, et saisit nk hyvän tripin.

Se sorbitoli haluaa tulla ulos sieltä, vaikka ottaisit ripulilääkettä, jos se ei pääse se kiertää kehää
ja sit voi olla ambulanssin soitto paikallaan. Siis jos ei halua räjähtää kirjaimellisesti..

Vois tulla aika sotku.
jauhonaama
NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki »

Eli, joko erottelen tai kärsin ripulista. Täytyy siis lähteä hommaamaan kaikki erotteluun tarvittava...
mauseri
LD50

Post by mauseri »

NarkkiParkki wrote:Eli, joko erottelen tai kärsin ripulista. Täytyy siis lähteä hommaamaan kaikki erotteluun tarvittava...
ripuli on cool...
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki »

Or not....

"APUA! PERSEESTÄNI SUIHKUAA RUSKEAA VETTÄ!"
Thoxium

Post by Thoxium »

Noniin, resilaarit taas pöydällä, zolpideemiä sain kans, aattelin ottaa sitä jossain vaiheessa. Siitä on oltu montaa eri mieltä että miten toi zolpidemi vaikuttaa dexmiin, joillakin menee vaan intensiivisemmäks/sekavammaks joillakin taas toimii kuin ottas benzoa dexmin päälle. Itellä tulee jo pelkästä zolpidemistä visuaaleja ja pistää pään semmoseen unenomaiseen tilaan niin uskosin että pistää sopivasti potkua dexmiin, raportoin kunhan oon palannut matkalta. :)
Psycho
Psykonautti

Post by Psycho »

Kuulostaa hyvinkin mielenkiintoiselta kombolta tuo tsolppparidexmi. Varmaa todella sairas. 8)
Ei ihminen paljon tiedä... en minä ainakaan. En edes tiedä, että tiedättekö te olevanne tai oletteko koskaan olleet.
Thoxium

Post by Thoxium »

otin 10mg zolpidemiä sillon kun rupes laskee dexmit, niin menin semmoseen vaihtoehtoseen todellisuuteen, missä oli muita olioita joita saatoin nukkumaan eri laitteiden avulla. Itse kun sulki silmänsä niin tun si miten sinut pistetään mukavaan pakettiin ja sitten työn netään tai vedetään jonnekin suuntaan, tarpeeksi kauan kun on niin nnukahataa. Muuten oli semmosta surrealistista sekoilua, täällä ne unet rakennetaan kävi yhessä vaiheessa mieleen. Melko absurdia menoa-. :mrgreen: vapottelin vielä välillä dipt freebasea, ha yhessä vaiheessa kun zolpparit ja dipti oli vääristänyt ääniä tarpeeksi, niin puhu itse piru jossain biiisissä, oli aika diippii. :mrgreen:
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

Kohta lähtee kaverin eka kerta. Annos suosituksia? Haluaa saada tuntumaa, mutta ei kuitenkaan liian diibiks saa mennä.. Joku 7.5-9 mg/kg varmaan olisi jees.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Altair wrote:Kohta lähtee kaverin eka kerta. Annos suosituksia? Haluaa saada tuntumaa, mutta ei kuitenkaan liian diibiks saa mennä.. Joku 7.5-9 mg/kg varmaan olisi jees.
mg/kg my ass.. 1200mg on hyvä
flop
Karvakuono

Post by flop »

No niin, eilen tuli sit vedettyä joku sellanen 500mg...dxm-neitsyys menetetty :lol:
Ajattelin että olisin kirjoittanut mahdollisesti trippistoorin siitä mut oli kyllä niin sekavaa menoa että huhhuh. Vieläkin maistuu suussa sellanen hieman lääkemainen sivumaku ja päänahkaa syyhyttää välillä ihan helvetisti. Mutt kokemuksena ei epämiellyttävä, raskas tosin niin fyysisesti kuin henkisestikin. Aluksi oli ihan karsee pahoinvointi muun muassa. Taidan silti preferoida sieniä enemmän :D miten ihmiset pystyy vetään tota ainetta useemmin kuin kerran kuussa? Mä en pystyis.. :roll:
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

flop wrote:No niin, eilen tuli sit vedettyä joku sellanen 500mg...dextrometorfaani-neitsyys menetetty :lol:
Ajattelin että olisin kirjoittanut mahdollisesti trippistoorin siitä mut oli kyllä niin sekavaa menoa että huhhuh. Vieläkin maistuu suussa sellanen hieman lääkemainen sivumaku ja päänahkaa syyhyttää välillä ihan helvetisti. Mutt kokemuksena ei epämiellyttävä, raskas tosin niin fyysisesti kuin henkisestikin. Aluksi oli ihan karsee pahoinvointi muun muassa. Taidan silti preferoida sieniä enemmän :D miten ihmiset pystyy vetään tota ainetta useemmin kuin kerran kuussa? Mä en pystyis.. :roll:
No, eka kerta on eka kerta, kyllä se vielä tulee :mrgreen:

Minust se jälkimaku mikä seuraavan päivän aamun maistuu suus on ihan helvetin hyvä maku :razz:
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

Mjoo, pitkästä aikaan päätin deksmitellä tänää :)

Hyi helvetti tätä makua, miten mä olen joskus pystyny vetää pullon jossaa 10 minuutis, siis hyi helvetti tota makua :evil:

Koittanu juoda, no kyllä sen pullon ny melkee kokonaa sai alas 40 minsaa lipiteltyää, yäk!!!!

Laatta lens kivasti, ei tätä täytee mahaan pysty juomaan, kaikki mitä oli tuli kyl aika railakkaasti alas äsken.
Toivottavast se alkais ny nousta tästä hiljallee
mauseri
LD50

Post by mauseri »

jermus wrote:Mjoo, pitkästä aikaan päätin deksmitellä tänää :)

Hyi helvetti tätä makua, miten mä olen joskus pystyny vetää pullon jossaa 10 minuutis, siis hyi helvetti tota makua :evil:

Koittanu juoda, no kyllä sen pullon ny melkee kokonaa sai alas 40 minsaa lipiteltyää, yäk!!!!

Laatta lens kivasti, ei tätä täytee mahaan pysty juomaan, kaikki mitä oli tuli kyl aika railakkaasti alas äsken.
huikalla prkl! se mitään siiderii oo..
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

mauser1911 wrote:
jermus wrote:Mjoo, pitkästä aikaan päätin deksmitellä tänää :)

huikalla prkl! se mitään siiderii oo..
Huikalla, no jo on....
En ikipäivänä kykene siihen

Taita täst eteepäin kyllä mun deksmittelyt olla deksmitelty, onhan tuo aivan ihana aine, todellakin pidän siitä mutta en vaa pysty tota ainetta enää saamaan alas ainakaan riittävän nopeesti. Ei toi nyttekään potki sillai ku ei saa tarpeeks nopee alas tavaraa
dredi
LD50

Post by dredi »

erottele höpsö
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Thoxium

Post by Thoxium »

Mulla on ajanmyötä noussut kestokyky tohon dexmin makuun, ennen lens laatta helposti jo pelkästä mausta ja pisti samantien kakoamaan. Kyllähän se vieläkin aiheuttaa huonoa oloa aluks, mut menee ohi aika nopeesti ja jää taka-alalle kun keskittyy tekemään jotain. Outoa ettei nykyään lennä laatta edes nousuvaiheessa, ennen lens laatta montakin kertaa jo 300-600mg annoksilla. Hyvä vaan. 8)

Oon huomannut et paras tapa välttyä dexmin maulta suussa on juoda samantien vichy vettä päälle, tietenkin gelatiinikapseleissa on vieläkin parempi ottaa.