no voi voipeijakas wrote:Älämäni ensimmäistä kertaa erottelu kusahti jostain kumman syystä. Ehkä aavistuksen liian hätäisesti eroteltiin :?: Itse yleensä hyvin tarkasti noudattelen ohjeita, jopa ihan pilkkua viilaten, mikä ei todellakaan ole huono juttu. Aine kolahti aika miedosti ja ilta menikin sitten aika kovan vitutuksen merkeissä, kun oli valmistautunut ihan kunnon dexmisekoiluun. Eihän rahaa mennyt kuin yhteen ressupulloon, eli taloudelliselta kannalta tuolla ei mitään merkitystä. Olis vaan ollu niin helvetin hyvä päivä dexmailuun
Ps. Jotenkin epäilen tuota soodatuhkaa, että menikö homma puihin siihen liittyen. Mitään muuta ei tule mieleen. Kerrokset erottu normaaliin tapaan ja naamaan vedetty litku maistu -mausta ei voi erehtyä- kyllä niin dexmille ku maistua voi:D
The DXM topic
-
Boilder
- Lepakko
Re: The DXM topic
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
Jussi
- Apteekki
No jos "errokset erottu normaaliin tapaan ja naamaan vedetty litku maistu -mausta ei voi erehtyä- kyllä niin dexmille ku maistua voipeijakas wrote:Älämäni ensimmäistä kertaa erottelu kusahti jostain kumman syystä. Ehkä aavistuksen liian hätäisesti eroteltiin :?: Itse yleensä hyvin tarkasti noudattelen ohjeita, jopa ihan pilkkua viilaten, mikä ei todellakaan ole huono juttu. Aine kolahti aika miedosti ja ilta menikin sitten aika kovan vitutuksen merkeissä, kun oli valmistautunut ihan kunnon dexmisekoiluun. Eihän rahaa mennyt kuin yhteen ressupulloon, eli taloudelliselta kannalta tuolla ei mitään merkitystä. Olis vaan ollu niin helvetin hyvä päivä dexmailuun
Ps. Jotenkin epäilen tuota soodatuhkaa, että menikö homma puihin siihen liittyen. Mitään muuta ei tule mieleen. Kerrokset erottu normaaliin tapaan ja naamaan vedetty litku maistu -mausta ei voi erehtyä- kyllä niin dexmille ku maistua voi:D
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
-
dredi
- LD50
-
Madi
- Psykonautti
Muistan joskus kun tein satsin niin pidin soodaa 50 asteessa kun olin samana päivänä kuivattanu paljon bajaa niin vanhasta muistista. vituikshan se meni. Olis taas kolme pulloo hyllys mut maanantaina varmaan seulat en ota riskii.
-
dredi
- LD50
50 astetta on liian vähän. 2 tuntia 200 asteessa pitäisi riittää.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
mauseri
- LD50
näkyyks dexmi niissä? siis millaset seulat sulla on edessä?Madi wrote:Muistan joskus kun tein satsin niin pidin soodaa 50 asteessa kun olin samana päivänä kuivattanu paljon bajaa niin vanhasta muistista. vituikshan se meni. Olis taas kolme pulloo hyllys mut maanantaina varmaan seulat en ota riskii.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
dredi
- LD50
-
Dexma
- Moderator
Jotkut sanoo, että seuloissa saattaa opiaatteina näkyä taikka pcp eenä... Olikohan erowid lähde..
Mulla ei ole kyllä näkynyt.
Mulla ei ole kyllä näkynyt.
-
dredi
- LD50
Miten vitussa se muka PCP:nä näkyis? Eihän niillä oo mitään tekemistä keskenään, muutakuin molemmat on NMDA-antagonisteja.
Ja opiaattina... epätodennäköistä, nykyisillä seuloilla.
-
Dexma
- Moderator
Joo siis tää oli jotenkin vain erowidista muistaakseni... http://www.erowid.org/chemicals/dxm/dxm_testing.shtmldredi wrote:Miten vitussa se muka PCP:nä näkyis? Eihän niillä oo mitään tekemistä keskenään, muutakuin molemmat on NMDA-antagonisteja.
Mut siis en mäkään tiedä mihinkä toi vois perustua... Muistelin vain tota.
-
dredi
- LD50
En mä usko että se näkyis yhtään minään. Seulat sen verran kehittyneitä nykyään ettei ne sekota dexmin metaboliittejä opioideihin.
-
peijakas
- Karvakuono
200 astetta ja sen tunnin verran. Aika paljon paakkuja siinä litkussa oli sekoitusvaiheessa (ilmeisesti ei siis hyvin sekoittunut siihen yskänlääkkeeseen?), mutta kaveri oli vaan sitä mieltä, ettei se niin tarkkaa ole. Ei vaan muuta tule mieleen mikä tuossa olisi voinut vikaan mennä.dredi wrote:Kauanko pidit soodaa uunissa?
-
dredi
- LD50
Lipeää voi käsittääkseni valmistaa myös keittämällä tuhkaa vedessä.
-
Madi
- Psykonautti
No siis mulla on ollut sellainen käsitys että dxm voi antaa "false positiven" testeissä. Kortin takia mulla se seuranta on. Voihan sitä aina syödä tatteja..
-
freakmatic
- Psykonautti
Madi wrote:No siis mulla on ollut sellainen käsitys että dxm voi antaa "false positiven" testeissä. Kortin takia mulla se seuranta on. Voihan sitä aina syödä tatteja..
kohta se sieni kausiki on
..ihan mielenkiinnosta kysyn että onko siis jollai näkyny deksmin takia jotai positiivista? ihan tässä tulee hiki ku kelaa et ite pitäs lähtee kertaamaan kohta, siis kertaus harjotuksiin..
haluisin toisaalta olla lähtemättä mut enemmän saan massii tost viikon reisust ku kelalt :p
/offtopic: oonpa juomassa, edelliset kännit on ollu marraskuus
jaja , ei oo vielkää nettii kotona , t'l hetkel oon jossai teini meinigeissä
mut palatakseni viel aiheeseen ni itel ollu jo 1kk tauko deksmin kanssa, ekan kerran ku otin dxm ni ollu 3 taukoo, tää on pisin taukmo tähän mennes, alkaa olla jo ikävä :p
mut ennen kertausta ni joutuu kyl ottaa kunnon tripin että pärjää metäs
hasukaa kesää keaikille ^.^
-
Madi
- Psykonautti
Sienikausi on ympäri vuoden
Kyllä nyt kelpaa kun on kunnon kesäkeliä!
-
horna
- Kameleontti
Heräsi DXM:ään pieni kiinnostus ja haluaisiknki ammattilaisilta tietää, miten komboaa alkomahoolin kanssa (liikkaa/vaimentaa efektiä/ei vaikuta/älä edes harkitse)?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
RcKokki
- Apteekki
En oo kyllä ammattilainen. Mutta olen kyllä testannut alkoholin kanssa. Siitä tulee sekava euforinen humala. Psykedeeliset ominaisuudet laskee melkeinpä nolille.horna wrote:Heräsi DXM:ään pieni kiinnostus ja haluaisiknki ammattilaisilta tietää, miten komboaa alkomahoolin kanssa (liikkaa/vaimentaa efektiä/ei vaikuta/älä edes harkitse)?
-
slack1
- Psykonautti
Vedin joskus 1500mg kännien päälle. Muistaakseni vähän sumensi kokemusta, eli ei nyt mitää erityisen hienoa, mutta toimihan tuo sillonkin suht voimakkaasti. Budin kanssa tuota pitäisi joskus vielä kokeilla, se oli mahtavaa!
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
-
Madi
- Psykonautti
Budi on kyllä ehdoton..sitten se vasta alkaa toimia kunnolla..
-
Aesma
- OD
Dextroissa sitä välillä kuvittelee polttavansa budia muutenkin niin emmää nyt tiedä...
Ehkä tripin loppu puolella sitten... Mutnojaa..
Ehkä tripin loppu puolella sitten... Mutnojaa..
-
Dexma
- Moderator
Loppupeleissä tässä oli paljon totta, kun ottaa kunnolla dexmiä niin saattaa oikeasti olla paikassa jossa kuvittelee vetävänsä jotain muuta...Aesma wrote:Dextroissa sitä välillä kuvittelee polttavansa budia muutenkin niin emmää nyt tiedä...
Tryptamiineja voisi olla kiintoisaa testata dexmin kanssa.
-
Olojen Onkija
- Tuppisuu
Tänään käyn kyllä Resilaria ostamassa pullon pari. Rybb & Decker greippimehu kaveriksi.
Haluun päästä tosi kauas.
Harmi vaan, että kukaan frendi ei ehkä ole lähdössä messiin, joutuu yksin trippailee.
Harmi vaan, että kukaan frendi ei ehkä ole lähdössä messiin, joutuu yksin trippailee.
-
karstainen
- Karvakuono
Mä tykkään yksin trippailla dexmeissä, tai voishan se oikeen kaverin kanssa ehkä olla kivaa mutta dexmeissä haluu vaa keskittyä omiin oloihin tai siis sukeltaa oman pään sisään. Mutta toisaalta isommilla annoksilla ois hyvä olla joku vahtimassa ettei telo itseään.Olojen Onkija wrote:Tänään käyn kyllä Resilaria ostamassa pullon pari. Rybb & Decker greippimehu kaveriksi.
-
Olojen Onkija
- Tuppisuu
Oon mä deksmin kanssa sen verran veteraani, etten itseäni edes pahan olon tullessa telo tai ala riehumaan.karstainen wrote:Mä tykkään yksin trippailla dexmeissä, tai voishan se oikeen kaverin kanssa ehkä olla kivaa mutta dexmeissä haluu vaa keskittyä omiin oloihin tai siis sukeltaa oman pään sisään. Mutta toisaalta isommilla annoksilla ois hyvä olla joku vahtimassa ettei telo itseään.Olojen Onkija wrote:Tänään käyn kyllä Resilaria ostamassa pullon pari. Rybb & Decker greippimehu kaveriksi.
Tykkään muuten vain kaverin kanssa ottaa, tulee sellainen kaikkia rakastava olo, ja molemminpuoleinen ymmärryksen tunne.
-
Olojen Onkija
- Tuppisuu
Lainaanpa itseäni hieman, kun löytyikin kaveri, joka halusi mukaan matkalle dekstroverseen.Olojen Onkija wrote:Oon mä deksmin kanssa sen verran veteraani, etten itseäni edes pahan olon tullessa telo tai ala riehumaan.karstainen wrote:Mä tykkään yksin trippailla dexmeissä, tai voishan se oikeen kaverin kanssa ehkä olla kivaa mutta dexmeissä haluu vaa keskittyä omiin oloihin tai siis sukeltaa oman pään sisään. Mutta toisaalta isommilla annoksilla ois hyvä olla joku vahtimassa ettei telo itseään.Olojen Onkija wrote:Tänään käyn kyllä Resilaria ostamassa pullon pari. Rybb & Decker greippimehu kaveriksi.
Tykkään muuten vain kaverin kanssa ottaa, tulee sellainen kaikkia rakastava olo, ja molemminpuoleinen ymmärryksen tunne.
2l greippimehuakin hallussa, ja kaveri lupasi erottelutarpeet meille hankkia.
Ilta alkaa näyttää muikealta, kun on vähän guguakin.
-
Tenukeppi
- Tuppisuu
Hei!
Itselläni on tuo erottelu tehty kolmesta 200ml pullosta, enkä nyt ihan kaikkea aatellut kerralla vetää, joten voisiko joku kertoa kuinka kuan tuo eritelty DXM säilyy esim. lasipurkissa? Ja kannattaako pitää jääkaapissa vai huoneenlämmössä?
Itselläni on tuo erottelu tehty kolmesta 200ml pullosta, enkä nyt ihan kaikkea aatellut kerralla vetää, joten voisiko joku kertoa kuinka kuan tuo eritelty DXM säilyy esim. lasipurkissa? Ja kannattaako pitää jääkaapissa vai huoneenlämmössä?
-
SadPanda
- LD50
ekakerralla taisin ottaa 300mg ja olo oli aika stimuloiva.. sit sen jälkeen oon aina väsäily 600mg enkä siitä sitte enempää.. ei mikään hirveän hieno päihde imo. tämä.. mutta kyllähän tuota tekee jos ei muutakaan nitkuissa keksi 
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
Boilder
- Lepakko
höpö höpö, DXM on upee ja hieno ainesSadPanda wrote:ekakerralla taisin ottaa 300mg ja olo oli aika stimuloiva.. sit sen jälkeen oon aina väsäily 600mg enkä siitä sitte enempää.. ei mikään hirveän hieno päihde imo. tämä.. mutta kyllähän tuota tekee jos ei muutakaan nitkuissa keksi
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
Aesma
- OD
Totta, sulla on Panda erottelu luultavastikin kussut, tai sit ei vaan jostain syystä toimi, tai ei oikeesti vaan kiinnosta dextro(ei tunnu oikein miltään), joka on mun mielestä lähes mahdotonta, jos ei siis puutu mitään kehosta(aivoista)...zul1us wrote:höpö höpö, DXM on upee ja hieno ainesSadPanda wrote:ekakerralla taisin ottaa 300mg ja olo oli aika stimuloiva.. sit sen jälkeen oon aina väsäily 600mg enkä siitä sitte enempää.. ei mikään hirveän hieno päihde imo. tämä.. mutta kyllähän tuota tekee jos ei muutakaan nitkuissa keksi