Methoxetamine (metoksetamiini / MXE)

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Harold
Kameleontti

Re: Methoxetamine

Post by Harold »

joo kyl se sielt listoilta löytyy. tuttua justiinsa sakotettiin maahantuonnista..
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
zero
Kameleontti

Post by zero »

mitenköhän tän tavaran kanssa darrassa? ja mikä olisi sopiva annos ekaa kertaa, oraalisesti vai nokitettuna? ja kantsiiko silmämäärällä kattoa jos fiktiä ei oo?
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Iv käytössä tämä o hyvä, paras :) TYKKÄÄN <3 annoksina ollu 10-60mg. Tähän ku on alkanu tutustuu nii kyllä tämä löytää sinut sieltä ja vie loppujenlopuksi mukanaan, tätä pitää lähentyä myös varoen, ottaa itteensä helposti :P mxe <3
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
horna
Kameleontti

Post by horna »

zero wrote:mitenköhän tän tavaran kanssa darrassa? ja mikä olisi sopiva annos ekaa kertaa, oraalisesti vai nokitettuna? ja kantsiiko silmämäärällä kattoa jos fiktiä ei oo?
Saattaa helpottaa darraa, koska omaa opioidi-efektiä. Alussa kannattaa kokeilla nokkaan jotain 15-20mg (kunhan on varmistanut ensin, että oikea aine kyseessä). Ite oon vetänyt usein silmäpallolla. Kannattaa tehdä useampi pieni viiva ja ottaa erissä.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
zero
Kameleontti

Post by zero »

onks jengi huomannu että tää tavara ummettais? ku en tiiä johtuuko parin päivän takasesta subusta vaiko tästä kun ei lactulos vaihteeks edes auta.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

jos et voi kakkia, ota levolaccia. subu se ummettaa. Itellä tästä tulee lähinnä rapulamainen ripuli :D
zerk

Post by zerk »

zero wrote:onks jengi huomannu että tää tavara ummettais? ku en tiiä johtuuko parin päivän takasesta subusta vaiko tästä kun ei lactulos vaihteeks edes auta.
Päinvastoin. MXE laittaa mulla paskan lentämään, kuten myös kaikilla muilla joiden kanssa olen mexestä keskustellut.

Tää tavara kyllä myös koukuttaa psyykkisesti silleen todella hämärällä tavalla. Silti ehdottomia lempparipäihteitä. Sopii niin moneen ja pääsee välillä tosi hurjiin paikkoihin pään sisällä...
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Päinvastoin. MXE laittaa mulla paskan lentämään, kuten myös kaikilla muilla joiden kanssa olen mexestä keskustellut.

Tää tavara kyllä myös koukuttaa psyykkisesti silleen todella hämärällä tavalla. Silti ehdottomia lempparipäihteitä. Sopii niin moneen ja pääsee välillä tosi hurjiin paikkoihin pään sisällä...
totta molemmat. ja tuo oli hyvin sanottu tuo viimesin :) viimeeks otettii about 20-30mg tööttei fikta vähä heitteli nii mul alko mäntä mennä lukkoo ja suonikarkas nii kaveri oli tallapohjas ja huuutaa kurkkusuorana että "TUUUU SAATANA, TUU JO MINÄ OON JO TÄÄLLÄ" näytti siltä et se purskahtas itkuun ku en lähteny samaa matkaa, nooh otin sen sit kiini ja yhtäkkii havahuttiin jostain ihan muualta ku vessasta. jotenki kahvinkeittimenkautta mä uppouduin johonki mihin liitty pehmee ja parempi olo :D ku sil kahvinkeittimel ku se porisi siin vaivoissaan. ovelaa ainetta.
Last edited by King Ink on Fri 30 Dec 2011, 17:40, edited 1 time in total.
Reason: [quote] korjaus
horna
Kameleontti

Post by horna »

Tämä on kyllä yksi erikoisimmista aineista. Huhu mihin paikkoihin sitä meni ~40mg annoksella.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
zerk

Post by zerk »

horna wrote:Tämä on kyllä yksi erikoisimmista aineista. Huhu mihin paikkoihin sitä meni ~40mg annoksella.
Täl pääsee kyllä aika mielenkiintoisiin mestoihin. Niin vitun avaruushuume. :D
mussunaattori
Psykonautti

Post by mussunaattori »

Image
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

Lupasin uutenavuonna et en heitä hihaan enää mitään muuta kun mexeä.
pirun hyvä nuolla kuorena
Kepardi
Psykonautti

Post by Kepardi »

SadPanda wrote:Iv käytössä tämä o hyvä, paras :) TYKKÄÄN <3 annoksina ollu 10-60mg. Tähän ku on alkanu tutustuu nii kyllä tämä löytää sinut sieltä ja vie loppujenlopuksi mukanaan, tätä pitää lähentyä myös varoen, ottaa itteensä helposti :P mxe <3
Itellä vaan tuppaa tulemaan blackoutteja ja muistikatkoksia, testaillut annoksia sinne 100mg asti IV (liikaa, tuntui jopa vaaralliselta). Ensin olen vessassa injektoimassa, seuraavaksi havahdun sohvalta ihan VITUN oudossa tilassa, käsi jossain ihme mällissä (oiskohan ollu shampoota?), tietämättä millä planeetalla olen ihmetellen että nytkö se maailmanloppu sitten alkoi kun ulkoa kuuluu jotain ihme räpäpäpäpä ääniä. Sitten kun tästä tokenee sen verran että pystyy nousemaan ja näkee eteensä, niin ei muuta kun lissää. Ihan kuten ketkukin, tämmöiset jauheet vaan menee erinäisistä onteloista ylös alas ja sisään kunnes loppuvat.

MXE on omasta mielestäni parhaimmillaan joko nasaalisesti tai IM annosteltuna, peiton alla pimeässä kuulokkeet korvissa. Aivan kertakaikkisen uskomattomia matkoja mielen syövereihin tällä tapaa, tulee ihan ikävä kun muistelee.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Tuo oli kyllä ihan täydellisesti kuvailtu ja sanottu :) Helkatin loistava päihde, kuuluu lemppareihin melkeimpä top1 sijalla :P
Tämä voi olla ihan mitä ite tästä tekee..Huomannu että matkojen ja re-dosettelujen avulla oppinut hallitteen tätä enempi. Empatiaa, syvällistä pimeyttä, valoisuutta ihan kaikkea. mmmm siltväliltä eikä tässä näytä rajoja löytyvän. Uskomaton päihde. LÖÖV <3
zerk

Post by zerk »

Nii-i...

Tää on kyllä sillä tavalla todella erikoinen päihde, että kun sulkee silmät ja antaa esimerkiksi musiikin viedä, niin pääsee todella kaukausiin ja kummallisiin maailmoihin vierailemaan ja heti jos tuntuu siltä, että nyt pitää päästä pois niin avaa vain silmät ja ta-da! - oletkin nojatuolissasi notkumassa.

Jännää se on.
porter

Post by porter »

Eli pystyy tarvittaessa kommunikoimaan muiden kanssa SUHTKOHT normaalisti ja sitten menemään takaisin avaruuteen sulkiessa silmät? Hinku kokeilla vaan kasvaaa.
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

Isommilla doseilla menee puhekyky ja tasapainoaisti. Mikä on tietysti hauskaa.
pirun hyvä nuolla kuorena
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

Monia grammoja meni tätä, useita kymmeniä käyttö kertoja, jolloin en saanut aineesta irti muutakuin psykoottisen sekavan ja ahdistavan olon. Mutta joku aina sai kuitenkin nauttimaan lisää. Vasta viimeisillä kerroilla olen oppinut nauttimaan tästä.
Olo on täydellisen euforinen ja huoleton.

Tiedän että olen kotona turvassa, mutta kuitenkin tuntuu että olen eri paikassa. Jossain todella omituisessa paikassa, jossa kaikki on hyvin ja ei tarvitse tehdä muutakuin olla, olo on yksinkertaisesti täydellinen. :love:

Samanlaista "trippiä" en ole tällä kokenut kuin dxmillä, olo on euforinen ja sekava, mutta en matkaile eri "ulottuvuuksissa"
Myös unen saantiin tämä on oiva lääke, aina illalla kun nautin niin parin tunnin sisällä vaivun euforiseen uneen, ja nukun seuraavat 7-10 tuntia ilman heräämistä. Mutta runsaasti unesta johtuen seuraavana päivänä on todella väsynyt ja jaksamaton olo.
horna
Kameleontti

Post by horna »

_delirium_ wrote:Tiedän että olen kotona turvassa, mutta kuitenkin tuntuu että olen eri paikassa. Jossain todella omituisessa paikassa, jossa kaikki on hyvin ja ei tarvitse tehdä muutakuin olla, olo on yksinkertaisesti täydellinen. :love:
Allekirjoitan tämän. Himassa paikat ovat tuttuja, mutta jo vessassa käynti tuntuu seikkailulta :) Ihmeellinen välitilaulottuvuustasku.
KarstaFari

Post by KarstaFari »

Hitler wrote:Isommilla doseilla menee puhekyky ja tasapainoaisti. Mikä on tietysti hauskaa.
eipä tarvi kovinkaan iso dose olla jos tota hihaan lyö.
puhekyvyn ja tasapainon lisäks menettää myös tajuntansa, ainakin osittain.. :left: :right: :foil:

E: jotkut tääl sanoo et auttais jopa nukahtamaan, helvetti, mulla se on ihan vitun päinvastoin...
paitti et sauhunkans aika tipauttava combo :p :love:
Feya
OD

Post by Feya »

puslu wrote:E: jotkut tääl sanoo et auttais jopa nukahtamaan, helvetti, mulla se on ihan vitun päinvastoin...
Joo, itselläni kyllä tämä enemmän piristää kuin väsyttää, mutta nukahtaminen kyllä onnistuu jo parin tunnin päästä jos on tarvetta.

Ja edelleenkin suosittelen mexeä psykedeelien lisukkeeksi. Pienikin annos tuo lisää visuaalisuutta ja syvyyttä aivan tajuttoman määrän. Viimeksi otin LSD tripin mittaan yhteensä 120mg mexeä ja se oli aivan uskomaton kokemus - testattu myös hometin kanssa.
miymau
Lepakko

Post by miymau »

Karkkipäivä kun postiluukusta tuli salviaa, kratomia, 5abp:tä, 4-meciä JA MXE:tä! En oo tätä aiemmin kokeillut, ja odotukset on päässy nousee topicia lukiessa, mikä ei oo hyvä. Kahden gramman kasa tossa, ja fikti rikki. Kai sitten silmämääräsesti yritän jonkun 20mg nokittaa. Mut sissussiutanahan toi on halpaa, kun doset on noin pieniä.

Huomasin just, että mulla on pakollisena tapana siivota kämppä kokonaan ennen minkään tripauttavan aineen nauttimista. Häiritsee jos silmäkulmaan osuu joku vaateröykkiö.

Yy kaa koo ja *sniff*!
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
zerk

Post by zerk »

Halpaa joo alkuun mut tähän nousee todella nopeesti myös tole ja sit huomaakin vetävänsä 100mg+ doseja
miymau
Lepakko

Post by miymau »

zerk wrote:Halpaa joo alkuun mut tähän nousee todella nopeesti myös tole ja sit huomaakin vetävänsä 100mg+ doseja
No jos tota vetelisin 100mg annoksissa niin hintaa tulis huima 2,3e/kerta.

Ei kyllä itsellä tuu heti mieleen tätä koko aikaa vedellä. Kui hulluu miten samanlainen olo täst tulee ku dxm:stä! En kyllä seikkaile ihan missään kolmannessa maailmassa, mut tässä on ihan deksmin semmonen maku!Mun piirustukset kyyläilee mua! Mun toi avatar-kuvaki kattelee seinältä...
Tätä topicia nyt lueskellu, mut ei sattunu silmään että kauan tää kestää oikeen nousta? Ja kesto?
Mun vapaapäivän kunniaks poltettu salvia sekotti vähän omaa havainnointikykyä. Mustaa....
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
zerk

Post by zerk »

Kyl se sit viimeistään alkaa olla vähän kalliimpaa ku vetää koko päivän niitä 100-150mg laineja muutaman tunnin välein. :D Mut on tää joo tosi halpaa verrattuna moneen muuhun päihteeseen.

Täs on kieltämättä paljon samaa dexmin kanssa. Mut paljon eroakin ja hyvä niin. Täst puuttuu kokonaan se dexmin... konemaisuus ja kylmyys. Tää on sellanen tosi mukavan hellä ja lämmin.

Heti alko tekee mieli laineja ku rupes miettii. :D Mut ehkä jatkan tätä taukoa viel muutaman viikon.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Oks jengi kokenu tästä 'refloja' .. tai siis ihan refloja..?
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
zerk

Post by zerk »

triph wrote:Oks jengi kokenu tästä 'refloja' .. tai siis ihan refloja..?
Täs on tullu vedettyy parin kuukauden putkiakin tän kanssa eikä niiden jälkeen oo tuntunu mitään erityisii refloja. Tietty se, että on täysin selvänä on tuntunu tosi paskalta alkuun jos ei oo ollu mitään muuta päihdettä mut eipä sen lisäks juuri. Huomaa kyl välillä et tekis ihan pirusti mieli laineja ja jos tätä on niin tätä menee niin kauan kunnes pussi on tyhjä. :D
tRip
Moderator

Post by tRip »

zerk wrote:
triph wrote:Oks jengi kokenu tästä 'refloja' .. tai siis ihan refloja..?
Täs on tullu vedettyy parin kuukauden putkiakin tän kanssa eikä niiden jälkeen oo tuntunu mitään erityisii refloja. Tietty se, että on täysin selvänä on tuntunu tosi paskalta alkuun jos ei oo ollu mitään muuta päihdettä mut eipä sen lisäks juuri. Huomaa kyl välillä et tekis ihan pirusti mieli laineja ja jos tätä on niin tätä menee niin kauan kunnes pussi on tyhjä. :D
Yksi on dose. dvittu:D

Millai täst lähtee järki pidemmäl kuurilla..?

Kelasin vaan et kun pitäis varmaan alkaa saamaan jotain tolkkua tähän.. ..sekakäyttö-flipperiin.

..ja streittarix elämä =)

..tällä.. mexellä..
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
zerk

Post by zerk »

Aika yksilöllistä varmaan mut mun mielestä tää on aika hellä pääkopalle jos ei ala kamalasti ramboilemaan annoksien kanssa.
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

Kun 16.15 otettu ensimmäinen satsi 50mg:stä nokkiin päälle puolet (n.30mg). Toimiiko 20.15 tulevat buustit missää jos ekat kolahti ja laskee jo.. ilman tolerancee.

ööe: Luultavasti veikkaisin, että pystyy buustii, huoh.. !: O :)