Tää nyt on aika liukuva ilmaisu, kun on olemassa kotia joita 2 hyvinkeitettynä pistää övereihin ja sit kotia joista yli viidestäkymmenestä jää vajarittesteri420 wrote:Yhestä kattilallisesta saa noin kolmen hengen hyvät ja kahen henget jee jeet. Ja yhen hengen buenot.
Unikkotee
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Re: Unikkotee
-
testeri420
- OD
No onpa aika liukuva ilmaisu kun puhutaan papaver somniferumin kodista. Kun näitä papaver lajikkeitahan ei tunnetusti ollutkaan montaa...SahkoinenVelho wrote:Tää nyt on aika liukuva ilmaisu, kun on olemassa kotia joita 2 hyvinkeitettynä pistää övereihin ja sit kotia joista yli viidestäkymmenestä jää vajarittesteri420 wrote:Yhestä kattilallisesta saa noin kolmen hengen hyvät ja kahen henget jee jeet. Ja yhen hengen buenot.
Edit.
No kieltämättä olikoha siinä kaks vaiko kolme kotaa ja nää oli ihan tuoreita, suoraa naapurin mummon penkistä napattuja isoja kotia. Ni kyllä ne toimi joo...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
-
eNZYMe
- OD
Hyvä, että toimii noinkin hyvin. Mun tolella menee noita Suomessa yleensä myytäviä perusnippuja 2-3 (~40-70 kotaa) nippua per annos. En kyllä ole käyttänyt varsia samaan, vaan säästänyt ne pahan päivän varalle.
-
jungelz
- Tuppisuu
Itselle juuri tulossa näitä pari laatikollista. Mukavaa haudutella pitkin päivää ja hörppiä välillä, parhaat notkut tästä saanu aikanaan. Maku ei oo ollenkaan paha ainakaan minusta, lähinnä maanläheinen ja semmonen vähän silokkimainen. Sitruunaa ja sokeria tulee laitettua monesti sekaan ja tuoppiin vielä teepussi muuta makua antamaan. Olkaahan varovaisia ku säilytätte näitä kattilassa ettei pääse homehtumaan, eli jääkaappiin. Varsia ei oo ikinä tullu keiteltyä, ku tuntus että ne pitosuudet jäis niin pieniksi että vajarit vaan tulis... Mutta kitkuihinhan ja kipuihin varmaan toki jeesais. Innolla ootan että saapuu seuraavat unikot, viimesistä onki aikaa jo melkeen vuosi. 
-
zerk
Millasia kokemuksia teillä on muuten unikkoteen refloista verrattuna muihin opioideihin?
Tuttu on äskettäin löytänyt opateen eikä tahdo uskoa mun varoituksia sen vaaroista. Kaverilla on aikasemmin vähäistä kokemusta bupresta ja tramadolista, tee menee kyseisellä jannulla pelkästään viihteeseen.
Mun omakohtainen kokemus teerefloista on aika kamala. Mun kohdalla ainakin unikkoteen reflat hakkaa esimerkiksi oksikodonin vastaavat 100-0. Kun lopetin pitkän oxyputken, jonka aikana vetelin sitä niin kipuun kuin viihteeseen todella isoja annoksia, ei reflat ollu puoliksikaan niin pahoja mitä viimeksi teen kanssa. Intensiteetti oli kovempi ja kesto ihan omaa luokkaa teerefloissa. Oxyn kanssa pahin oli ohi kolmen päivän jälkeen. Unikoiden kanssa olo oli 2 viikon jälkeen vielä aivan kamala. Ihan tän takia oon miettinyt sitä mahdollisuutta, että siirtyisin taas johonkin lääkeopioidiin.
Tuo kaveri oli joiltain foorumeilta käynyt lukemassa, ettei teerefloissa ole mitään pelkäämistä. Mua suoraansanottuna vituttaa, kun tulee vastaan tuollaista tekstiä ihmisiltä, jotka eivät ole edes koskaan kokeneet niitä tiloja. Juttelin viikko sitten yhden vanhan koulun pollenistin kanssa refloista. Se rankkasi opateen reflat metadonin kanssa samaan luokkaan, pollen ja mopon edelle. Yksilöllistä varmasti mut en tajua miten joku voi väheksyä sitä, miten pahasti tää tavara voi iskeä ihmisen maahan.
Tuttu on äskettäin löytänyt opateen eikä tahdo uskoa mun varoituksia sen vaaroista. Kaverilla on aikasemmin vähäistä kokemusta bupresta ja tramadolista, tee menee kyseisellä jannulla pelkästään viihteeseen.
Mun omakohtainen kokemus teerefloista on aika kamala. Mun kohdalla ainakin unikkoteen reflat hakkaa esimerkiksi oksikodonin vastaavat 100-0. Kun lopetin pitkän oxyputken, jonka aikana vetelin sitä niin kipuun kuin viihteeseen todella isoja annoksia, ei reflat ollu puoliksikaan niin pahoja mitä viimeksi teen kanssa. Intensiteetti oli kovempi ja kesto ihan omaa luokkaa teerefloissa. Oxyn kanssa pahin oli ohi kolmen päivän jälkeen. Unikoiden kanssa olo oli 2 viikon jälkeen vielä aivan kamala. Ihan tän takia oon miettinyt sitä mahdollisuutta, että siirtyisin taas johonkin lääkeopioidiin.
Tuo kaveri oli joiltain foorumeilta käynyt lukemassa, ettei teerefloissa ole mitään pelkäämistä. Mua suoraansanottuna vituttaa, kun tulee vastaan tuollaista tekstiä ihmisiltä, jotka eivät ole edes koskaan kokeneet niitä tiloja. Juttelin viikko sitten yhden vanhan koulun pollenistin kanssa refloista. Se rankkasi opateen reflat metadonin kanssa samaan luokkaan, pollen ja mopon edelle. Yksilöllistä varmasti mut en tajua miten joku voi väheksyä sitä, miten pahasti tää tavara voi iskeä ihmisen maahan.
-
eNZYMe
- OD
Teereflat on kyllä aika pahat. Kai se on tuo monien alkaloidien yhteisvaikutus metaboliaan ja reseptoreihin, mikä tekee siitä esim. puhdasta morfiinia pitkäkestoisempaa niin vaikutuksiltaan, kuin vieroitusoireiltaan.
Itse en tosin ole unikoita ikinä vetänyt vastaavalla intensiteetillä kuin lääkejarruja. Kiinnoistuin unikoista vähän myöhemmin, kun olin jo lopettanut nistielämän. Pisimmät putket ollut n. 6-7 päivää ja tuosta on viikon jo ihan rikki. 3 päivän putkestakin on pari päivää väsynyt ja artynyt ja kestää 5 päivää, että energiatasot on taas kohdalla.
Tuon takia tulee usein otettua vaan 1 ilta kerralla. Joskus 2. Niin paljon kaikkea tekemistä, ettei ole oikein varaa usein olla pidempään puolikuntoinen ja äreä.
Itse en tosin ole unikoita ikinä vetänyt vastaavalla intensiteetillä kuin lääkejarruja. Kiinnoistuin unikoista vähän myöhemmin, kun olin jo lopettanut nistielämän. Pisimmät putket ollut n. 6-7 päivää ja tuosta on viikon jo ihan rikki. 3 päivän putkestakin on pari päivää väsynyt ja artynyt ja kestää 5 päivää, että energiatasot on taas kohdalla.
Tuon takia tulee usein otettua vaan 1 ilta kerralla. Joskus 2. Niin paljon kaikkea tekemistä, ettei ole oikein varaa usein olla pidempään puolikuntoinen ja äreä.
-
D.E.S
- Kameleontti
Jep... Itse en omaa riippuvuutta näihin, mutta kahden päivän litkimisen jälkeen saa kyllä varata 2-4pv ennen kuin on täysin kunnossa. Mitään fyysistä ei voi tehdä ainakaan kahteen päivään, kun päässä humisee, ja energiataso tuntus olevan toooosi matalalla vielä pari pv eteenpäin. Voin vaan kuvitella mitä helvettiä reflat tän kanssa on pitempiaikasen rykimisen jälkeeeNZYMe wrote:Teereflat on kyllä aika pahat. Kai se on tuo monien alkaloidien yhteisvaikutus metaboliaan ja reseptoreihin, mikä tekee siitä esim. puhdasta morfiinia pitkäkestoisempaa niin vaikutuksiltaan, kuin vieroitusoireiltaan.
3 päivän putkestakin on pari päivää väsynyt ja artynyt ja kestää 5 päivää, että energiatasot on taas kohdalla.
.
Itse tulin siihen tulokseen että esim. unikkoteellä on enemmän negatiivisia, kuin positiivisia vaikutuksia itseeni. Päivän hyvästä olosta maksaa kahdella tunkkasella päivällä, ja jos säkä käy niin flunssa kaupan päälle. Varovasti tulee käytettyä...
"Taste
-
zerk
Itse totesin, että tää on aika optimaalinen sekoitus opiaatteja mulle päivittäiseksi kipulääkkeeksi ja tykkään kyllä kuosatakin tän kanssa. Tää on ainut vahva opioidi jonka käyttö pysyy mulla edes jotenkin hanskassa. Tiedän kokemuksesta, että morfiini ja oksikodoni lähtee multa liian helposti käsistä. Silloin tällöin niitä on mukava käyttää mut päivittäiseksi lääkitykseksi ne on liian vaarallisia. Tramadolia otan aina välillä muutaman viikon kuurin, se laskee toleranssia ihan selvästi. Tramali toimii mulla vaan aika heikosti kipulääkkeenä ja aiheuttaa ikävän paljon sivuoireita nykyisin.D.E.S wrote: Itse tulin siihen tulokseen että esim. unikkoteellä on enemmän negatiivisia, kuin positiivisia vaikutuksia itseeni. Päivän hyvästä olosta maksaa kahdella tunkkasella päivällä, ja jos säkä käy niin flunssa kaupan päälle. Varovasti tulee käytettyä...
Aika moni on puhunut opateen kanssa jostain krapulan tapaisesta seuraavan päivänä, useammin kuin muiden opiaattien kohdalla. Kun käytin opateetä joskus vuosia sitten vain harvoin, asia oli mun kohdalla toisinpäin. Seuraavana päivänä mulla oli lähinnä mukavan rentoutunut olo.
Tää on myös siitä mukavaa, että vaikka mulla on nykyisin jo pohjatoleranssi tosi kova ja tän hetken toleranssi aika korkealla niin aina saa kuosin päälle kun vaan nostaa annosta. Oon tosin huomannut, että tekee todella harvoin mieli tehdä näin. Nautin olostani kaikkein eniten, kun annos on sillä tasolla, että reflat pysyy poissa ja analgesia on sillä tasolla, että mä pystyn liikkumaan edes jotenkuten normaalisti ilman et pitää irvistää kivusta. Oon selkeesti hoitanut kuosaamisen ihan eri doupeilla nyt jonkin aikaa.
-
Hz0
- Apteekki
Kuulostaa suhteellisen tutulta. Itselläni tulee rytmihäiriöitä tramadolista :Ezerk wrote:Tramali toimii mulla vaan aika heikosti kipulääkkeenä ja aiheuttaa ikävän paljon sivuoireita nykyisin.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
eNZYMe
- OD
Kyllä mulle muistakin jarruista tulee yli 2-3 päivän putkella huono olo muutamaksi päiväksi. En mä usko, että teestä tulisi reflat noin nopeasti jos en olisi ollut koukussa aikaisemmin.
-
Soppaluu
- Lepakko
Mites tää unikkotee potkii? Onko diippiä nuokkua vai miten on teillä ollu. Kiinnostaisi tää nii paljon
suunnitelmissa ois tän kesän aikana saada kupponen tämmöstä. Aah. Tykkäisin vaan niin paljon.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Unikkojen laadusta riippuen miedosta kutinaa aiheuttavasta pöhnästä todella pitkäkestoiseen euforiseen painavaan nuokkuun joka on täysin verrattavissa morfiinioloihin, mut vaikutus on paljon pitempi kuin puhtaalla suun kautta annosteltavalla morfiinilla. Nousee hitaasti ja laskeekin hitaasti. Aiheuttaa yleensä enemmän sivuvaikutuksia kuin farmaseuttiset opioidit, pahoinvointi saattaa yllättää helposti ja kutinaa ja muita sivuoireita tulee helposti vähän enemmän. Monet myös kuvailee unikoilla olevan lieviä dissosiatiivien kaltaisia vaikutuksia verrattuna muihin opareihin. Ne hyvälaatuiset kodat on kyl helppo löytää, turha väkisin mitään huonoja alkaa keittelemään.
-
zerk
Mun kohdalla ainakin opatee on isommilla annoksilla todella euforista ja todella raskasta. Itseasiassa pidän unikkotuotteita puhdasta morfiinia miellyttävämpinä.
-
sirkkasorkka
- Psykonautti
Voiko kuivattuja unikon kotia polttaa ja jos voi, niin mistä on paras polttaa? Luin jostain, että jos bongista polttaa, niin morfiini liukenee veteen, joten olisiko piippu tai äly parempi vaihtoehto?
-
Infitialis
- Apteekki
Voi polttaa, tuskinpa toimii toivomallasi tavalla. Vaikutuksina mutuna kurkkuärsytystä ja mahdollista happivajausta.sirkkasorkka wrote:Voiko kuivattuja unikon kotia polttaa ja jos voi, niin mistä on paras polttaa? Luin jostain, että jos bongista polttaa, niin morfiini liukenee veteen, joten olisiko piippu tai äly parempi vaihtoehto?
Parhaat karstat on pohjalla.
-
pupubileet
- Karvakuono
Kokeiltiin tätä tuossa viime viikolla. Jotain nelisenkymmentä semmosta aika pientä kotaa? Ainakin jos vertaa siihen kun jotkut täällä selittää jostain nyrkinkokoisista
No mut murskattiin eka puolet niistä, heitettiin ne kattilaan ja annettiin olla siellä noin tunnin ajan, olikohan sit liian vähän aikaa tai jotain kun ei vaikuttanut ihan sillä tavalla kun olin odottanut. Hetken aikaa oli semmonen pikkueuforia mut sit loppuajan oli vaan semmonen vähän raskas olo. Asia ei parantunut vaikka laitettiin loputkin kodat mukaan. Minusta tee tosin teki hirmu puheliaan. Teki mieli selittää kaikkea niin ettei nukkumaankaan malttanut mennä vaikka väsyttikin jo.
-
Feya
- OD
Veikkaisin että nuo olivat vain hyvin heikkoja kotia. Niitä pikkuruisia saa tosiaan pistää kattilaan monta kymmentä ennen kuin edes toimii, mutta niitä nyrkinkokoisia tarvitsee parhaimmillan vain kolme. Tunnin pitäisi kyllä olla ihan tarpeeksi, riippuen tietenkin lämmöstä. Kai pistitte kattilaan lisää vettä ja joitte lsitä useammat kupilliset? Yhdestä satsista saa helposti 3-6 kuppia, ehkä enemmänkin.pupubileet wrote:Kokeiltiin tätä tuossa viime viikolla. Jotain nelisenkymmentä semmosta aika pientä kotaa? Ainakin jos vertaa siihen kun jotkut täällä selittää jostain nyrkinkokoisistaNo mut murskattiin eka puolet niistä, heitettiin ne kattilaan ja annettiin olla siellä noin tunnin ajan, olikohan sit liian vähän aikaa tai jotain kun ei vaikuttanut ihan sillä tavalla kun olin odottanut. Hetken aikaa oli semmonen pikkueuforia mut sit loppuajan oli vaan semmonen vähän raskas olo. Asia ei parantunut vaikka laitettiin loputkin kodat mukaan. Minusta tee tosin teki hirmu puheliaan. Teki mieli selittää kaikkea niin ettei nukkumaankaan malttanut mennä vaikka väsyttikin jo.
Mutta pieni annos unikkoteetä suo usein vain tuollaisen fiiliksen; raskaan, nuokkuisen ja puheliaan. Isommilla annoksilla ilmenee enemmän euforiaa, vaikkakaan ei kaikilla ihmisillä.
-
porter
Itse menin todella jumiin unikkoteestä, semmonen et istuin vaan nojatuolis ja nuokuin
euforiaa ei ollu läheskää nii paljo ku saan esim bupresta, mut toisilla menee taas ihan toistepäin.
-
zerk
Mulla toi menee nimenomaan toisin päin. Bupre vie lähinnä reflat ja toimii heikkona analgeettina, kun taas opatee on todella euforista & tehokas kipulääke. Tykkään kyllä muutenkin sellasesta raskaasta morfiinikuosista.porter wrote:Itse menin todella jumiin unikkoteestä, semmonen et istuin vaan nojatuolis ja nuokuineuforiaa ei ollu läheskää nii paljo ku saan esim bupresta, mut toisilla menee taas ihan toistepäin.
Noista pienistä unikoista vielä sen verran, että mun kokemuksen mukaan pienet kodat on myös suhteessa heikompia kuin isommat. Suurin osa Suomesta saatavista pienistä kodista on todella heikkoja ja niitä tarvitsee ihan poskettoman määrän jos meinaa kuosata. Isoja (~vähän vajaa nyrkin kokoisia) kotia tarvitsee tosiaan välillä jopa vain kolme ja munkin toleilla pääsee nuokkumaan. Yleensä tosin mulla menee isompia kotia 6-8 jos tarkoituksena on kuosaaminen. Kannattaa kuitenki muistaa, että jokainen erä on aina vähän erilainen.
-
eNZYMe
- OD
Eri kotalajien ja satojen välillä on suht. paljon eroa. Joskus on tosi jumittavia ja nuokuttavia, mutta ihme kyllä vähemmän euforisia kun nuokuttavat kodat yleensä. Sit taas voi olla alkuun tosi pirirstäviä, mut euforisia. Melkein tuntuu oksikodonilta. Eri oopiumalkaloidien suhteet toisiinsa vaikuttaa. Tebaiinin ja muiden vähemmän tunnettujen - ei opioidireseptoreihin vaikuttavien - alkoloidien määrä on aika villi kortti tuossa sopassa. Tebaiini ainakin piristää aika paljon alkuun, mutta saattaa lisätä sivuvaikutuksiakin. Jotkut alkaloidit, kuten noskapiini saattaa tehdä jopa dissosiatiiviseksi ja aika sekavaksi tuon nuokun.
-
Metku
- Kameleontti
Itselläni noi tilaamani kodat toimivat, mutta sillee jännästi, varmaan johtuen just tosta noskapiinistä ku tuntuu semmoselta todella lievältä dxm annokselta höystettynä opiaateilla. Lihakset myöskin erittäin rentoutuneet jo n.40 minuuttia teen juomisesta. Näin siis 10 kodalla ilman mainittavaa toleranssia.
Mukavan monipuolista, toivoisin, että nuokuttaisivat enemmän, mutta noita kun ottaa esim. pienessä seurassa tai yksinkin kotona niin todella bueno..
Mukavan monipuolista, toivoisin, että nuokuttaisivat enemmän, mutta noita kun ottaa esim. pienessä seurassa tai yksinkin kotona niin todella bueno..
In the land of the blind, one-eyed man is the king
-
cook
- Lepakko
Onkos kukaan innostunut tekemään "ekstraktia" unikkoteestä? Tämä siis ihan yksinkertaisesti haihduttamalla vesi pois jolloin jäljelle jää ruskeaa ainesta, joka ainakin syötynä toimii täysin vastaavasti kuin tee.
Ajattelin, että tällä menettelyllä vois mahdollisesti eliminoida tota unikkoerän vahvuuteen liittyvää hasardia, siis annostelemalla tätä ekstraktia pelkkän kasviaineksen määrän sijaan. Mulla ollu semmosia kotia viimeaikoina joista tätä ruskeaa lopputuotetta saa n. 1/3 käytetyn kasviaineksen massasta, eli kohtuullisen paljon. Kokeilin myös polttaa (vaporisoida), mutta ei mitään vaikutuksia, tai sitten en vaan osaa. 500 mg lopputuotetta saa aika vahvan vaikutuksen, tiedä sitten mitä kaikkia aineksia morfiinin lisäksi tuosta siihen veteen liukenee. Mut jos ei jaksa keitellä teetä niin tää on kans varsin toimiva tapa nauttia eikä tuu semmosta depot-efektiä mikä pelkkiä kotia syödessä.
Niin ja tästä saa vielä ilmeisesti lähes kotikonstein morfiinin eristettyä jos haluaa. Ittee ei tosin se pelkkä morfiini niin kiinnosta.
Ajattelin, että tällä menettelyllä vois mahdollisesti eliminoida tota unikkoerän vahvuuteen liittyvää hasardia, siis annostelemalla tätä ekstraktia pelkkän kasviaineksen määrän sijaan. Mulla ollu semmosia kotia viimeaikoina joista tätä ruskeaa lopputuotetta saa n. 1/3 käytetyn kasviaineksen massasta, eli kohtuullisen paljon. Kokeilin myös polttaa (vaporisoida), mutta ei mitään vaikutuksia, tai sitten en vaan osaa. 500 mg lopputuotetta saa aika vahvan vaikutuksen, tiedä sitten mitä kaikkia aineksia morfiinin lisäksi tuosta siihen veteen liukenee. Mut jos ei jaksa keitellä teetä niin tää on kans varsin toimiva tapa nauttia eikä tuu semmosta depot-efektiä mikä pelkkiä kotia syödessä.
Niin ja tästä saa vielä ilmeisesti lähes kotikonstein morfiinin eristettyä jos haluaa. Ittee ei tosin se pelkkä morfiini niin kiinnosta.
-
zerk
Onhan noita ekstrakteja tullu duunailtua, aika harvoin vaan jaksaa siihen ryhtyä. Suunnitelmissa olis kyllä hankkia lähitulevaisuudessa vähän normaalia suurempi erä kotia ja jatkaa tätä hommaa. Yleensä kuitenkin nautin unikkoni joko syötynä tai teen muodossa - pitkä vaikutusaika on mulle vaan plussaa.
-
Metku
- Kameleontti
En ole itse tehnyt, mutta noita kotia on tulossa jonkun verran niin joku viikonloppu tässä varmaan yritän.
Ja totahan voi polttaa/vaporisoida, Opiumia periaatteessa, normi opahan on ymmärtääkseni lypsättyä, mutta aikalailla sama juttu kyseessä.
Mutta pitää kokeilla, kuhan aika on suopuisa.
Ja totahan voi polttaa/vaporisoida, Opiumia periaatteessa, normi opahan on ymmärtääkseni lypsättyä, mutta aikalailla sama juttu kyseessä.
Mutta pitää kokeilla, kuhan aika on suopuisa.
-
cook
- Lepakko
Pitäs varmaan yrittää jollain kunnon piipulla kun ei toi folion kanssa kikkailu oikein pelittänyt. En diggaa kyllä poltella muutenkaan mitään enää kun tupakistakin eroon päässyt mutta jos kerran kokeilis kunnolla. Mut eikö oopiumi mee nestemäiseks kuumentaessa? Toi ekstrakti ei ainakaan sitä tee vaikka yritin semmoisella kumimaisella pallolla joka muistutti ainakin oikeeta opiumia.
-
Metku
- Kameleontti
hehkulamppu vapolla tai ihan asiaan kuuluvalla piipulla. Mut toi hehkulamppu vapo ajaa asian yhtä hyvin, oma vaan särkyi joskus ku kuoseis sähläsin. mutjoo menee jo offtopiciks.
-
cook
- Lepakko
Joo, no tolla hehkulamppuviritelmällä onnistu. Vaikutus on ainakin huomattavasti unettavampi ja pehmeempi kun juotuna. Varmaan tulee pitäydyttyä tossa suun kautta annostelussa jatkossakin, pystyy jotain tehdäkin eikä vaan jumitettua 
-
eNZYMe
- OD
Ei kannata vapottaa ekstraktia. Ei tule toimimaan kovin hyvin, jos ollenkaan. Lateksia tuoreista kodista voi, mutta kotateessä on sellaisia ainesosia, että estää tehokkaan vaporisoinnin. Kotaekstraktista pitäisi vähintään poistaa rasvat parafiinivahalla (tai muulla vastaavalla rasvalla) ja jää+mikronifiltteröidä huolella. Ei siltikään mitään takeita tehokkaasta vaporisoinnista.
-
cook
- Lepakko
Joo no ei se vapottamalla pelkästään tahdo toimia, poltinkin lopuksi koko paskan ihan kunnolla niin sitten rupes ainakin toimimaan. Kohtuu vahvasti vielä, mut tosiaan erilainen on vaikutus polttamalla. Vois kuvitella että illalla vois poltella, sen verran sedatiiviselta vaikutti. Teetä jos illalla hirveesti litkii niin ei kyllä uni tule vähään aikaan mulla ainakaan.
-
Metku
- Kameleontti
oukkidoukki eli tee linjalla mennään.