The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
gaia
Kameleontti

Re: The DXM topic

Post by gaia »

growy wrote:Mulla oli tossa Dexmistä aika pitkä tauko (tuli joskus hörpittyä vähä turhanki paljon).
Nyt kun sit joku aika päätin kokeilla uusiks,tuli aivan HELVETINMOINEN pääkipu.Kokeilin eilen uusiks,ja sama juttu.Sellanen todella "kiristävä"pääkipu joka tuntuu ku joku kiristäis jollain vyöllä pään ympärillä..
Kellää tietoo mistä vois johtua?en usko et erottelus meni mitää pielee,kyl se aika tuttua hommaa on..
Itseasiassa joo parikertaa on tullut. Itselläni se tosin johtuu siitä että niskalihakseni menevät deksmistä todella jumiin, ja saan jumittuneista hartioista pääkipua ilman denkkiäkin. Itse olen laittanut sen niskan piikkiin, mutta saattaahan se johtua jostain muustakin.
Vai toimiiko?
W10
Kameleontti

Post by W10 »

growy wrote:Mulla oli tossa Dexmistä aika pitkä tauko (tuli joskus hörpittyä vähä turhanki paljon).
Nyt kun sit joku aika päätin kokeilla uusiks,tuli aivan HELVETINMOINEN pääkipu.Kokeilin eilen uusiks,ja sama juttu.Sellanen todella "kiristävä"pääkipu joka tuntuu ku joku kiristäis jollain vyöllä pään ympärillä..
Kellää tietoo mistä vois johtua?en usko et erottelus meni mitää pielee,kyl se aika tuttua hommaa on..
Mulla sama tilanne. En pitkään aikaan ollut dexmiin koskenut ja viimeksi kun nappasin, niin koko seuraavan päivän oli pää ihan tajuttoman kipeä. Voisi ihan huolella pitää taukoa siitä kamasta. Ei tunnu oikein sopivan mun elimistölle. Vatsa hajoaa.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Aesma
OD

Post by Aesma »

Tekee niin perkeleesti mieli dexmiää.. murtaudunb varman apteekkiin kohta..
Puuhamies
Karvakuono

Post by Puuhamies »

Olen ottanut kolmen viikon sisällä nyt 3 annosta, 600mg, 900mg ja viimeisimpänä 1200mg. 1200mg ei kuitenkaan toiminut odotetusti, eli samat vaikutukset kuin 900mg, ehkä jopa lievemmät. Minulla siis kävi niin että 40 min annoksen ottamisen jälkeen oksensin sen ulos.

Boostiksi join greippimehua 4 lasillista ja olin myös ottanut Cocillana nimistä yskänlääkettä 50ml joka sisältää etyylimorfiinihydrokloridia 1,25 mg/ml noin 2 tuntia ennen dxm:n ottamista. Eli nyt kyselenkin, minkä arvelisitte olevan pää syy miksi dxm ei toiminut odotetusti? Olisiko minulla kehittynyt jo toleranssia vai vaikuttiko tuo oksennus sen verran että kaikki ei kerennyt imeytyä? Painan siis 55kg, ja olen käyttänyt aijemin deksmiä keskimäärin vain kerran kuussa puolen vuoden ajan.

e. Ja olisiko tuo cocillana voinut aiheuttaa oksentelua? Ennen kun en ole deksmistä oksentanut :|
Aesma
OD

Post by Aesma »

Puuhamies wrote:Olen ottanut kolmen viikon sisällä nyt 3 annosta, 600mg, 900mg ja viimeisimpänä 1200mg. 1200mg ei kuitenkaan toiminut odotetusti, eli samat vaikutukset kuin 900mg, ehkä jopa lievemmät. Minulla siis kävi niin että 40 min annoksen ottamisen jälkeen oksensin sen ulos.

Boostiksi join greippimehua 4 lasillista ja olin myös ottanut Cocillana nimistä yskänlääkettä 50ml joka sisältää etyylimorfiinihydrokloridia 1,25 mg/ml noin 2 tuntia ennen dxm:n ottamista. Eli nyt kyselenkin, minkä arvelisitte olevan pää syy miksi dxm ei toiminut odotetusti? Olisiko minulla kehittynyt jo toleranssia vai vaikuttiko tuo oksennus sen verran että kaikki ei kerennyt imeytyä? Painan siis 55kg, ja olen käyttänyt aijemin deksmiä keskimäärin vain kerran kuussa puolen vuoden ajan.

e. Ja olisiko tuo cocillana voinut aiheuttaa oksentelua? Ennen kun en ole deksmistä oksentanut :|
No en ainakan usko etä tolet ois kauheesti noussut, vähän erikoiselta kuulosta jos 1200mg ei jytise okein noill boosteilla..
Keitätkö sitä litkua erottelun lopuksi? Mulla ei sen keittelyn jälkeen oo koskan oikein tominut vaikka jäähdyttänykin sen lähes heti, jolla ei myöskään kuulema väliä..

Tosin en nyt muista mut jotain ne opiaatit muutti tripin alussa ja muistaakseniin parempi tripin loppupuolella/laskuissa ottaa..

Niin ja opiaatithan joillakin aiheuttaa tuota oksentelua..

edit: niin ja kyllä sen 40minuutin sisällä olisi pitänyt imeytyä elimistöön.. :foil: :mrgreen:
Puuhamies
Karvakuono

Post by Puuhamies »

Aesma wrote:
Puuhamies wrote:Olen ottanut kolmen viikon sisällä nyt 3 annosta, 600mg, 900mg ja viimeisimpänä 1200mg. 1200mg ei kuitenkaan toiminut odotetusti, eli samat vaikutukset kuin 900mg, ehkä jopa lievemmät. Minulla siis kävi niin että 40 min annoksen ottamisen jälkeen oksensin sen ulos.

No en ainakan usko etä tolet ois kauheesti noussut, vähän erikoiselta kuulosta jos 1200mg ei jytise okein noill boosteilla..
Keitätkö sitä litkua erottelun lopuksi? Mulla ei sen keittelyn jälkeen oo koskan oikein tominut vaikka jäähdyttänykin sen lähes heti, jolla ei myöskään kuulema väliä..

Tosin en nyt muista mut jotain ne opiaatit muutti tripin alussa ja muistaakseniin parempi tripin loppupuolella/laskuissa ottaa..

edit: niin ja kyllä sen 40minuutin sisällä olisi pitänyt imeytyä elimistöön.. :foil: :mrgreen:
Hehe, eka kerta kun keitin sitä litkua. :mrgreen: Joo pitääpä jättää se keittäminen ja ne opiaatit ens kerralla väliin, mitä oot muuten mieltä kannattaako tuon kokoisella annoksella edes käyttää greippibuustia?

E: Vaikuttaako muuten bensojen uusiokäyttö erottelun lopputulokseen? Olen erotellut samalla bensalla jo noin 4-5 kertaa.
Aesma
OD

Post by Aesma »

Puuhamies wrote:
Aesma wrote:

Hehe, eka kerta kun keitin sitä litkua. :mrgreen: Joo pitääpä jättää se keittäminen ja ne opiaatit ens kerralla väliin, mitä oot muuten mieltä kannattaako tuon kokoisella annoksella edes käyttää greippibuustia?

E: Vaikuttaako muuten bensojen uusiokäyttö erottelun lopputulokseen? Olen erotellut samalla bensalla jo noin 4-5 kertaa.
Eh.. no mun mielipide on se että jos huvittaa trippailla huolella niin ota ihmeesä sitä greippiä,
mut itelleni ainakin tuollainen anno ilman greippiä on jo sen verran kovaa menoa et huh..

Ei pitäisi haitata mitenkään, mut zippo bensaa kun käyti toista, tai kolmatta kertaa niin ei meinannut kerroksia saada erottumaan oikein, tosin lisäämällä sitruunahappoa ongelmakin katosi,
eli en usko että haittaa..
karstainen
Karvakuono

Post by karstainen »

Aesma wrote:

Eikö yhtään pelota ettei tule bensaa mukana kun ei keitä?
bUkkA

Post by bUkkA »

Ei se keittäminen vaikuta sen toimimiseen. Yhtä hyvin se toimii vaikka olisikin vaan ne pohjalimat jäljellä. Joskus kun vuosia sitten kokeilin dexmiä huomasin sen nousevan jossain ~1h sisällä. Nykyään menee aina melkeinpä se 2h. Aina kerkeää jo miettimään, että menikö erottelussa jokin pieleen vai mikä on ongelmana, mutta sitten se iskee vähän kun puun takaa. Koskaan ei ole dexmistä laatta lentänyt. Varmaan jos CYP2D6 tai jotkin dexmin toimivuuteen vaikuttavat entsyymit ovat vähissä kehossa jostain syystä niin menee se 2h, että kaikki dexmi kerkeää vaikuttaa. Sitten jos porukat laattailee ne pihalle jossain 40minuutissa on vaikea uskoa, että se kaikki olisi "toiminut".
bUkkA

Post by bUkkA »

Dexmistä löytää kyllä paljon outoja puolia, joita ei muilla huumeilla ole. Onko kukaan muu täällä huomannut, että fyysinen suorituskyky paranisi hyvin paljon alle 1200mg doseilla? Tai että voisit seistä 1 jalalla paikallaan periaatteessa niin kauan kun haluat horjumatta ollenkaan. Joskus olen myös leukoja vetänyt dexmeissä varmaan 15min putkeen ilman väsymisen merkkejä. 1200mg voi joskus mennä jo vähän "sekavuuden" puolelle, mutta etenkin pienemmillä kuin 1000mg doseilla ei ainakaan minulle tule varsinaisesti mitään "sekavuus" tilaa vaan hyvinkin selkeä olo?
Uke
LD50

Post by Uke »

bUkkA wrote:Ei se keittäminen vaikuta sen toimimiseen. Yhtä hyvin se toimii vaikka olisikin vaan ne pohjalimat jäljellä. Joskus kun vuosia sitten kokeilin dexmiä huomasin sen nousevan jossain ~1h sisällä. Nykyään menee aina melkeinpä se 2h. Aina kerkeää jo miettimään, että menikö erottelussa jokin pieleen vai mikä on ongelmana, mutta sitten se iskee vähän kun puun takaa. Koskaan ei ole dexmistä laatta lentänyt. Varmaan jos CYP2D6 tai jotkin dexmin toimivuuteen vaikuttavat entsyymit ovat vähissä kehossa jostain syystä niin menee se 2h, että kaikki dexmi kerkeää vaikuttaa. Sitten jos porukat laattailee ne pihalle jossain 40minuutissa on vaikea uskoa, että se kaikki olisi "toiminut".
Mutkin pääsee joka kerta yllättämään. Melkeen aina on ollu sillein "meniköhän erottelu nyt pieleen, kun ei toimi" sit onki yhtäkkiä robotzz. Pitäiski taas ottaa joku päivä :mrgreen:
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

bUkkA wrote:Dexmistä löytää kyllä paljon outoja puolia, joita ei muilla huumeilla ole. Onko kukaan muu täällä huomannut, että fyysinen suorituskyky paranisi hyvin paljon alle 1200mg doseilla? Tai että voisit seistä 1 jalalla paikallaan periaatteessa niin kauan kun haluat horjumatta ollenkaan. Joskus olen myös leukoja vetänyt dexmeissä varmaan 15min putkeen ilman väsymisen merkkejä. 1200mg voi joskus mennä jo vähän "sekavuuden" puolelle, mutta etenkin pienemmillä kuin 1000mg doseilla ei ainakaan minulle tule varsinaisesti mitään "sekavuus" tilaa vaan hyvinkin selkeä olo?
Erittäin tuttuja juttuja... Monesti kun otin kovia annoksia 1800 mg --> isommat niin seuraavana päivänä tuli tyyliin tanssittua kämpässä ja hikoilutti ihan saatanasti, kun juoksi ja teki kaikkea sellaista...

Mää luulen, että kyseessä on se, ettei tunne väsyvänsä.

Pari linkkiä dxm kokemukseen liittyen EHKÄ.

http://fi.wikipedia.org/wiki/DID Varsinkin tuolla kohta diagnoosi ja piste 3, jossa puhutaan psykooseista jossa vaihtuu persoona nopeasti. Tätä mulle on tainnut tapahtua. Tosiaan tunne, että mää olen ollut joku täysin muu ihminen.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Dissosiaatio_(psykologia)
MissPsychedelic
Psykonautti

Post by MissPsychedelic »

DXM oli ensimmäinen psykedeeli, jota kokeilin, ja kyllä vaan oli hieno trippi. Kaikki kunnioitus DXM:lle. :)
45/44/43/42
Aesma
OD

Post by Aesma »

MissPsychedelic wrote:Kaikki kunnioitus DXM:lle.
Näin.
freakmatic
Psykonautti

Post by freakmatic »

MissPsychedelic wrote:DXM oli ensimmäinen psykedeeli, jota kokeilin, ja kyllä vaan oli hieno trippi. Kaikki kunnioitus DXM:lle. :)
jos nusbaillaan pilikkua niin DXM on disso, "Dekstrometorfaani, eli DXM on dissosiatiivinen anesteetti" (http://trippi.info/trippipedia/Dekstrometorfaani)

tänään tahi huomenna taas trippailee, on tullu lötköiltyy nyt montapäivää ni nollaus ois paikallaan.. eli varmaan se 1000mg
Olojen Onkija
Tuppisuu

Post by Olojen Onkija »

DXM on antanut itselleni ainakin ehkä yhden huikeimmista tripeistä koskaan.

Annos olis 900mg, ja set & settings todella kohdillaan, kun kaverin kanssa nappailtiin.
Kohtasin jos jonkimoista otusta ja energiaa. Oli aivan ymmällään pari päivää sen jälkeen,
oli vain ns. takki tyhjänä.

Täytyy kyllä pitkästä aikaa taas Resilaria käydä poistamassa apoteekista.
mattipatti
Psykonautti

Post by mattipatti »

tänään ois tarkoitus käydä hakemassa 2pulloa resilaria. elikkäs eka trippi mulle. minkälaista annostusta nollatoleilla suosittelisitte mulle kun oon ekakertalainen(70kg) ja joudun yksin trippilemaan..? kummiskin semmoinen annos että saisi jonkinlaisen kuvan aineesta.. asun keskellä ei mitään ja lähin naapuri asuu 13km päässä, eli siinä mielessä hyvä paikka kokeilla.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mattipatti wrote:tänään ois tarkoitus käydä hakemassa 2pulloa resilaria. elikkäs eka trippi mulle. minkälaista annostusta nollatoleilla suosittelisitte mulle kun oon ekakertalainen(70kg) ja joudun yksin trippilemaan..?
Vedä kaksi pulloa kerralla ja makoile sängyllä vaan... Loistavaa dissosiaatio douppia.
mattipatti
Psykonautti

Post by mattipatti »

Dexma wrote:
mattipatti wrote:tänään ois tarkoitus käydä hakemassa 2pulloa resilaria. elikkäs eka trippi mulle. minkälaista annostusta nollatoleilla suosittelisitte mulle kun oon ekakertalainen(70kg) ja joudun yksin trippilemaan..?
Vedä kaksi pulloa kerralla ja makoile sängyllä vaan... Loistavaa dissosiaatio douppia.

joo pitää kokeilla. käydä kohta apteekista hakemassa ne kaks pulloa ja tarvikkeet erottelua varten
karstainen
Karvakuono

Post by karstainen »

mattipatti wrote:
Dexma wrote:

joo pitää kokeilla. käydä kohta apteekista hakemassa ne kaks pulloa ja tarvikkeet erottelua varten
Siis.. koitat dxm ensimmäistä kertaa, eli ehkä yksi pullo riittää? Siinähän on siis 600 mg joten tolla painolla menis ylä-2p tai 3p. Muista myös testata yliherkkyys ottamalla vaikka 115 mg sitä dxm ja ootat tunnin että tuleeko vaikutuksia. Toi annoshan on mielipide, mutta itellä 600mg oli hyvä aloitus.
mattipatti
Psykonautti

Post by mattipatti »

karstainen wrote:
mattipatti wrote:
Dexma wrote: Vedä kaksi pulloa kerralla ja makoile sängyllä vaan... Loistavaa dissosiaatio douppia.

Siis.. koitat dxm ensimmäistä kertaa, eli ehkä yksi pullo riittää? Siinähän on siis 600 mg joten tolla painolla menis ylä-2p tai 3p. Muista myös testata yliherkkyys ottamalla vaikka 115 mg sitä dxm ja ootat tunnin että tuleeko vaikutuksia. Toi annoshan on mielipide, mutta itellä 600mg oli hyvä aloitus.
okei kiitos kovasti sulle. hain kummiskin ne 2 pulloa jo että toinen on valmis seuraavaa trippiä varten
dredi
LD50

Post by dredi »

Tässä juuri irkissä mietittiin sellaista, että jos tuossa erottelussa korvaisi veden esim. asetonilla, joka olisi sitten helppo haihduttaa erottelutuotteesta, jättäen jäljelle puhdasta DXM-sitraattisuolaa.

Täytyy vielä selvittää, että kuinka hyvin DXM-sitraatti liukenee asetoniin? Tai jollei siihen, niin mikä olisi joku muu helposti haihdutettava polaarinen liuotin?

Alkoholeja ajattelin myös, mutta toisaalta alkoholit saattavat muodostaa estereitä sitruunahapon kanssa.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Alotin klo 11:30 tjs dexmin (<600mg) litkimisen mountain dewin seassa. Lopetin juomisen klo 20 kun irkissä ferox sanoi että pitää lopettaa ja anto kickban :D.
Tuohon aikaan olin jo tottunut dxm:n sivuvaikutuksiin ja _kaikki_ negatiiviset vaikutukset oli hävinnyt 8) , No sepäs vasta oli mukavaa. Lähdin pyöräilemään, nostin keulan ja n. 7,5 kilometerin päästä laskin alas, että tasapaino kans hallussa.

ai niin pohjalla oli jwh-018:aa random määrä syötynä.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

Jussi wrote:Alotin klo 11:30 tjs dexmin (<600mg) litkimisen mountain dewin seassa. Lopetin juomisen klo 20 kun irkissä ferox sanoi että pitää lopettaa ja anto kickban :D.
Tuohon aikaan olin jo tottunut dxm:n sivuvaikutuksiin ja _kaikki_ negatiiviset vaikutukset oli hävinnyt 8) , No sepäs vasta oli mukavaa. Lähdin pyöräilemään, nostin keulan ja n. 7,5 kilometerin päästä laskin alas, että tasapaino kans hallussa.

Joit 8½h dexmiä??
Squege
Psykonautti

Post by Squege »

dredi wrote:Alkoholeja ajattelin myös, mutta toisaalta alkoholit saattavat muodostaa estereitä sitruunahapon kanssa.
Eivät tietääkseni muodosta ilman jonkinsortin happokatalyyttiä (en tarkoita sitruunahappoa ;P).
dredi
LD50

Post by dredi »

Squege wrote:
dredi wrote:Alkoholeja ajattelin myös, mutta toisaalta alkoholit saattavat muodostaa estereitä sitruunahapon kanssa.
Eivät tietääkseni muodosta ilman jonkinsortin happokatalyyttiä (en tarkoita sitruunahappoa ;P).
No se on hyvä. En ollut ihan varma kuinka helposti heikot hapot reagoivat alkoholien kanssa.

Sitten pitää vain selvittää mihin DXM-sitraatti parhaiten liukenee:

Asetoni? Etanoli? Isopropanoli?
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Altair wrote:
Jussi wrote:Alotin klo 11:30 tjs dexmin (<600mg) litkimisen mountain dewin seassa. Lopetin juomisen klo 20 kun irkissä ferox sanoi että pitää lopettaa ja anto kickban :D.

Joit 8½h dexmiä??
Nii, rupesin sillo lopuks miettii et onko haitallisempaa aivoille :D

Ai niin, painan 55kg.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
Coin
Psykonautti

Post by Coin »

dexmi on kyllä kiva. jotenkin tuntuu sen kanssa että voisi kombottaa eetteriä. Itsellä aina häviää dexmiä käyttäessä tasapaino ja silloin mennään milloin missäkin asennossa ja myös tulee semmonen kiva efekti että 3D näkö häviää
"There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
-Raoul Duke
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

ai ai, kiva ilta tiedossa tässä just erottelen itselleni ja 3 kaverille dxm:ää mikki hiiri annoksilla ( 600mg per turpa) ja kun sopat valmiina rannalle istuskelemaan kun noin hyvä keli on : )
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
peijakas
Karvakuono

Post by peijakas »

Älämäni ensimmäistä kertaa erottelu kusahti jostain kumman syystä. Ehkä aavistuksen liian hätäisesti eroteltiin :?: Itse yleensä hyvin tarkasti noudattelen ohjeita, jopa ihan pilkkua viilaten, mikä ei todellakaan ole huono juttu. Aine kolahti aika miedosti ja ilta menikin sitten aika kovan vitutuksen merkeissä, kun oli valmistautunut ihan kunnon dexmisekoiluun. Eihän rahaa mennyt kuin yhteen ressupulloon, eli taloudelliselta kannalta tuolla ei mitään merkitystä. Olis vaan ollu niin helvetin hyvä päivä dexmailuun :oops:

Ps. Jotenkin epäilen tuota soodatuhkaa, että menikö homma puihin siihen liittyen. Mitään muuta ei tule mieleen. Kerrokset erottu normaaliin tapaan ja naamaan vedetty litku maistu -mausta ei voi erehtyä- kyllä niin dexmille ku maistua voi :D:D