Unikkotee

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
eNZYMe
OD

Re: Unikkotee

Post by eNZYMe »

Ulkonäöstä noi tunnistaa parhaiten. Bulkkisiemenistä osa on noita tummia, mutta kohtuu vaikeata löytyä varsinkin tavallisista ruokakaupoista ja tunnetuilla merkeillä. Leipomotarviketukku tai vastaava vois olla hyvä lähde.
tRip
Moderator

Post by tRip »

En nyt jaksais ihmetellä koko topiccii, mut mites oikeen bupre tän vaikutuksia blokkailee..?
Ymmärtääkseni ei kuitenkaan kokonaan, vaan lähinnä morfiinille tarkoitettuihin reseptoreihin takertuu?

Kokeilen jokatapauksessa, mut mietin vain pistänkö porisemaan kaikki, vai vaan just sopivasti
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
zerk

Post by zerk »

Oman kokemuksen mukaan blokkaa lähestulkoon kaikki vaikutukset.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Tavallaan voisi sanoa, että joo, huomattavasti blokkaa bupre vaikutuksia.
Mutta en voi sanoa että hukkaankaan olisi mennyt.
Keittelin kolme jättikotaa siis, ja seuraavanakin päivänä vielä oli tosi positiivinen olo.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
RC50
Psykonautti

Post by RC50 »

Paikallisessa kukkakaupassa vaihteeks tehokkaita kotia. Aikasemmin sai syödä 20kpl että toimi kunnolla ja lipitellä teetä vielä kunnolla päälle, nyt söin tossa 6kpl isohkoja kotia ja hörpin vielä teetä päälle yhen kupin ja alkaa tuntumaan jo kyllä perkeleen mukavalle vaikka on aika kovat tolet :love:
Narsissi
Psykonautti

Post by Narsissi »

eNZYMe wrote:Joo, just noin. Bulkki maustetiesemenistä voi itseasiassa saada kohtuu halvalla liuotettua hyvät opiumit pinnalta. Toimivat on sellaisia tosi tummansinisiä tai tummanharmaita - melkein mustia - paakkuuntuvat hieman kun pyörittelet purkkia tai pussia ja tuoksuvat tavallista voimakkaammalta.

Annos ensikertalaiselle tai toleranssittomalle joku 250-500g. Itse vedän n. kilon, jos joskus tulee näitä ostettua. Toimii ihan samalla tavalla kun kotatee, jos vaan on noita perinteisesti valmistettuja siemeniä. Ausseista tulevat Tasmanialaiset on parhaita. Lääkeyhtiöt myy ruokateollisuudelle bulkkina siemeniä sieltä.

Valmistus: Siemenet suppilolla isoon pehmeään limupulloon, päälle kylmää vettä tai hiilihapotettua limua niin paljon että kodat peittyy. Voi ihan hyvin laittaa koko pullon täyteen. Ravistele 5 minuuttia (Älä anna seistä liian kauan ja älä käytä kuumaa vettä! Vedestä tulee pitkällä liouttamisella tai kuumalla vedellä öljyistä ja siemenet alkavat imeä vettä sisäänsä), ruuvaa korkki puolen väliin ja puristele pullosta nesteet pois. Korkki toimii suodattimena ja pitää siemenet pullossa. Kannattaa tehdä myöhemmin vielä toinen huuhtelu. Toimivan teen pitäis olla sellaista tummankeltaista, meripihkan väristä ja pikkuisen kitkerää.That's it!
Hyvin neuvottu ja toimii! Ennen aina heittänyt siemenet menemään kun on unikkopuskan ostanut, mutta en enää. Siemenistä irtoaa yllättävän paljon.
Life is too short, don't stress everyday
Leave your worries behind go out and play
Life is too short, grasp it in your hand
A natural miracle, have fun while you can
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Narsissi wrote:
eNZYMe wrote:Joo, just noin. Bulkki maustetiesemenistä voi itseasiassa saada kohtuu halvalla liuotettua hyvät opiumit pinnalta. Toimivat on sellaisia tosi tummansinisiä tai tummanharmaita - melkein mustia - paakkuuntuvat hieman kun pyörittelet purkkia tai pussia ja tuoksuvat tavallista voimakkaammalta.

Annos ensikertalaiselle tai toleranssittomalle joku 250-500g. Itse vedän n. kilon, jos joskus tulee näitä ostettua. Toimii ihan samalla tavalla kun kotatee, jos vaan on noita perinteisesti valmistettuja siemeniä. Ausseista tulevat Tasmanialaiset on parhaita. Lääkeyhtiöt myy ruokateollisuudelle bulkkina siemeniä sieltä.

Valmistus: Siemenet suppilolla isoon pehmeään limupulloon, päälle kylmää vettä tai hiilihapotettua limua niin paljon että kodat peittyy. Voi ihan hyvin laittaa koko pullon täyteen. Ravistele 5 minuuttia (Älä anna seistä liian kauan ja älä käytä kuumaa vettä! Vedestä tulee pitkällä liouttamisella tai kuumalla vedellä öljyistä ja siemenet alkavat imeä vettä sisäänsä), ruuvaa korkki puolen väliin ja puristele pullosta nesteet pois. Korkki toimii suodattimena ja pitää siemenet pullossa. Kannattaa tehdä myöhemmin vielä toinen huuhtelu. Toimivan teen pitäis olla sellaista tummankeltaista, meripihkan väristä ja pikkuisen kitkerää.That's it!
Hyvin neuvottu ja toimii! Ennen aina heittänyt siemenet menemään kun on unikkopuskan ostanut, mutta en enää. Siemenistä irtoaa yllättävän paljon.
Otitko kuivatuista unikoista siemenet? Jos otit, niin aika harvinaista ja kummallista että toimii. Ehkä noi sun kodat on tuoreena saanut vähän iskua ja oopiumia valunut siemenkotaan.

Olen ollut siinä käsityksessä, että ainoat hyvin toimivat siemenet on sellaisia maustesiemeniä, jotka on eroteltu tuoreena murskattuista kodista. Erottelun aikana kodista on valunut latexia siementen päälle. Pienen pesun jälkeenkin niihin voi jää kohtuullisesti kuivunutta obelixia pinnalle.
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

Voin vahvistaa että unikon siemenistäkin tehty litku toimii. Ilman opiaattitoleranssia 300g liuotettuna puolessa litrassa kylmää vettä ja sitruunahapolla vähän ph:ta laskettuna toimii varsin hyvin. Nousee about 20-30min ja kestää ehkä pari tuntia, jonka jälkeen tekee mieli lisää. Ei mitään hirveän halpaa hupia. Ostin eräästä nettikaupasta puolen kilon purkkeja pari kappaletta. Sitä ennen testasin ihan perus kaupan maustesiemenillä, jotka nekin toimivat ihan hyvin.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Hz0 wrote:Voin vahvistaa että unikon siemenistäkin tehty litku toimii. Ilman opiaattitoleranssia 300g liuotettuna puolessa litrassa kylmää vettä ja sitruunahapolla vähän ph:ta laskettuna toimii varsin hyvin. Nousee about 20-30min ja kestää ehkä pari tuntia, jonka jälkeen tekee mieli lisää. Ei mitään hirveän halpaa hupia. Ostin eräästä nettikaupasta puolen kilon purkkeja pari kappaletta. Sitä ennen testasin ihan perus kaupan maustesiemenillä, jotka nekin toimivat ihan hyvin.
Kyllä mulla 800-1000g tee kestää ainakin 12 tuntia selvästi ja seuraavana aamunakaan ei ole vielä takaisin ihan normaaliksi. Kannattaa ottaa varovasti vähän enemmäm. Tietysti siementen tehotkin vaihtelee eri erien välillä villisti. Jos on sellasia tosi tummia vähän paakkuuntuvia siemieniä, niin toimii aika vahvasti sellaisellekin jolla on tolea. Oliko sun tee sellaista tummankeltaista, ehkä vähän vaalenaruskehtavaa?
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

eNZYMe wrote:
Hz0 wrote:Voin vahvistaa että unikon siemenistäkin tehty litku toimii. Ilman opiaattitoleranssia 300g liuotettuna puolessa litrassa kylmää vettä ja sitruunahapolla vähän ph:ta laskettuna toimii varsin hyvin. Nousee about 20-30min ja kestää ehkä pari tuntia, jonka jälkeen tekee mieli lisää. Ei mitään hirveän halpaa hupia. Ostin eräästä nettikaupasta puolen kilon purkkeja pari kappaletta. Sitä ennen testasin ihan perus kaupan maustesiemenillä, jotka nekin toimivat ihan hyvin.
Kyllä mulla 800-1000g tee kestää ainakin 12 tuntia selvästi ja seuraavana aamunakaan ei ole vielä takaisin ihan normaaliksi. Kannattaa ottaa varovasti vähän enemmäm. Tietysti siementen tehotkin vaihtelee eri erien välillä villisti. Jos on sellasia tosi tummia vähän paakkuuntuvia siemieniä, niin toimii aika vahvasti sellaisellekin jolla on tolea. Oliko sun tee sellaista tummankeltaista, ehkä vähän vaalenaruskehtavaa?
Omat litkut olivat sameita, vähän keltaisen sävyistä. Menee kylmänä ihan raakanakin mutta sokeria on hyvä lisätä messiin.

Vaikutusajasta vielä; olin kuoseissa tuota edellistä postausta kirjoittaessa ja tuon tiistai-illan aikana kun yhteensä veti 250g+250g:stä useammat litkut niin keskiviikko-iltanakin pupillit olivat vielä neulanpään kokoiset... otin tosin siihen orfenadriinia 100mg ja jwh:ta päälle.

Loppuillasta tipahdin useampaan otteeseen näppikselle. Ilman toleranssia tuo pärisee huomattavasti vahvemmin ja pidempään kuin esim. kodeiini.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Hz0 wrote:
eNZYMe wrote:
Omat litkut olivat sameita, vähän keltaisen sävyistä. Menee kylmänä ihan raakanakin mutta sokeria on hyvä lisätä messiin.

Vaikutusajasta vielä; olin kuoseissa tuota edellistä postausta kirjoittaessa ja tuon tiistai-illan aikana kun yhteensä veti 250g+250g:stä useammat litkut niin keskiviikko-iltanakin pupillit olivat vielä neulanpään kokoiset... otin tosin siihen orfenadriinia 100mg ja jwh:ta päälle.

Loppuillasta tipahdin useampaan otteeseen näppikselle. Ilman toleranssia tuo pärisee huomattavasti vahvemmin ja pidempään kuin esim. kodeiini.
Ihan normaalia se sameus. Siementen öljyä se on. Sitä tulee aina väkisin vähän jos pitää yli minuutin. Kuumalla vedellä tulee sellaista maitomaista ja pahanmakuista öljylitkua. Hyi hitto.

Appelsiini- tai sitruunalimu on muuten aika hyvä litku hujutteluun. Onhan se vettä kalliimpaa, muutta tuntuu irtoavan vähämmän öljyä ja hiilihappo ja sokerinen litku tuntuis tekevän enemmän hankausta siementen pinnalle, irrottaen enemmän toimivaa tavaraa pinnalta. Maistuu myös ihan hyvältä. Toki sillä vedellä voi tehdä 3 erillistä pesua, jolla jo kaikki mahdollinen irtoaa.

Oon täs välillä hankkinut siemeniä. Kohtuu halpaa kuitenkin ja saa suomesta. Siinä pinnalla on aitoa opiumia jonka alkaloidiprofiili on vähän erilainen kuin kotateessä. Kodissa ja varsissa on enemmän tebaiinia suhteessa morfiiniin.
doof
Kameleontti

Post by doof »

Eilen illalla keittelin 5 kotaa ja join varovast. Tarkotuksena oli saada jonkinnäköne olo ilman purjoomista ja hyvihä se meni ^^ nukuttua ei helpol saanu kuitenkaa zzz...

Kauankos nää simmut pysyy tälläsinä? 12t?
zerk

Post by zerk »

Kyllä vähänkään suuremmilla doseilla on pupillit nuppineuloina ainakin sen 12h.
RC50
Psykonautti

Post by RC50 »

Itsellä kyllä olot kestää sen 16+ tuntia että 12 tuntia kun on kulunut viimesestä annoksesta niin on vielä täysi pöhnä päällä.
zerk

Post by zerk »

Aika mielenkiintoista miettiä, miten vahva ote opateellä oli muhun aikaisemmin. Oli siitä otteesta irtipääsy aika kovan työn takana, mutta onnistui se sitten lopulta.

Tätä menee nykyisin yhä välillä, todella mukava päihde satunnaisessa käytössä. Mexen kanssa todella mukava kombo, olen myös ottanut tavaksi keittää opateet aMT:n laskuihin.

Mutta aina on mielessä se valtava addiktiopotentiaalia, minkä tää päihde omaa. Ne reflat on rajut ja ihan saatanan pitkät. Yhtä helvettiä, mutta ne opetti myös valtavasti. Ollaan vissiin jännän äärellä.
bjarmi
Tuppisuu

Post by bjarmi »

Tee. :love: Voi niitä hetkiä, kun loikoilet kavereiden kanssa parvekkeella viikonlopun
kesähelteillä teetä nautiskellen. Olo on kuin pumpulissa ja kaikilla hyvä mieli.

Pitkään miettiny miten sitä makua saisi paremmaksi...
Kokeilmpa sitten hunajaa ja maistu loistavalle! Suosittelen.
Keep ya head up.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Hunaja kyl parantaa makua, mut mun mielestä sokeri on parempi maustamiseen... Paras maun peittäjä on ollu pussitee unikkoteen sekaan. Maistuu lähes kuin pelkkää normaalia teetä litkis. Sitruuna+sokeri+pussitee unikkoteen sekaan ja ei kyllä maistu enää ollenkaan pahalta. Joku vois sanoa et turhaa hifistelyä, mut sitruunamehua laitan muutenkin jotta irtoaa alkaloidit paremmin, sokeria on helppo heittää vähän sekaan ja teepussi sopii kyl täydellisesti siihen makuun, ei tee enää ollenkaan pahaa juoda isompiakaan määriä...
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Hommasin tossa jokusen kilon kotia taas vaihteeksi. Juuri tuli nautittua hieman. Kyllä nämä sittenkin tuntuu vaikuttavan voimakkaammin ja varsinkin pitempään, kuin siemenet. Tuli viimeiset 2-3 kuukautta vedettyä siementeetä silloin tällöin. Nyt taas kotien aika...

Komppaan Sähköistä Velhoa. Juuri jotkut voimakkaasti maustetut pussiteet on mainioita maun peittäjiä. Sitrukset myös. Greippi, lime ja sitruuna parhaita. Tai sitten sitruuna- tai askorbiinihappo. Jos kylmänä juo niin puristettu greippimehu on mun suosikki. Lämpösenä sitten sitruuna tai lime. Mä en laita sokeria olleenkaan. Edes kahviin tai teehen. Jos makeasta pitää, niin kannattaa toki laittaa. Itse en nauti ylimääräistä sokeria terveyssyistä.

Viimeksi taisin laittaa appelsiini-kaneliteepusseja muutaman ja askorbiinihappoa vähän. Maistui appelsiiniltä. Kodat on onneks aika miedonmakuisia ja näin ollen suhteellisen helppo peittää. Pääosin maistuu miedosti kitkerälle.

Tosin teen keitto on mulla aika vähäistä. Ehkä joka neljäs kerta jaksan vaivautua. Mulla on kodat pulverina, niin siitä tulee usein heitteltyä useampi kukkurallinen teelusikallnsen sellaisenaan tauluun. Vedellä menee alas. Saa herkut imeytymään mahaan alle 10 minuutissa. Tuntuu, että tossa on varmaan aika paljon imeytymätöntä kuitua. Suoli toimii kuitenkin ihan mukavasti vaikka on opiaateissa. On kyllä joskus vähän epäilyttänyt, että mitä jos noitten pinnalla on joku huolellinen bakteerikolonna muhimassa. Ei nuo kuitenkaan ole elintarvikesäädösten mukaan kasvatettu ja pakattu. Heitän toki yhtään sisältä homeiselta vaikuttavat kodat roskikseen, joita ei mun vakitilauspaikassa ole yleensä onneksi nimeksikään. teetä keittämällä lämmin vesi - varsinkin lyhyt keittäminen - ja hapot tappavat suurimman osan mahdollisista bakteereista. En kuitenkaan ole kertaakaan tullut kipeäksi kotia syömällä. Vaikuttaa siltä, että on about sama juttu kun kaupan vihannesten syöminen pesemättä.
zerk

Post by zerk »

Oon ite nimenomaan mahdollisten bakteerien vuoksi pysynyt teessä. Nyt siitä on jo tullut niin mukava tapa, etten viitsi alkaa kotia syömään. Oli tossa muutaman päivän teeputki ja olihan se taas kovin kovin mukavaa, mutta nyt piti taas palata arkeen. Vapauttavaa, kun pienen putken jälkeen ei tarvitse hikoilla viikkoa refloissa.
Ongelma
Lepakko

Post by Ongelma »

zerk wrote:Oon ite nimenomaan mahdollisten bakteerien vuoksi pysynyt teessä.
Oisko mitään tapaa millä päästä eroon mahd pakteereista? Peseminen ei nyt maalaisjärjellä tulis kuuloonkaan, kun hyvä einekset vesiliukoisia.
Mites jäädyttäminen?

pual kiloo tuli tosin syömällä kiskottua, en tullu kyllä mitenkää kipeeks, paitti jälkeepäin :mrgreen:
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Ongelma wrote:
zerk wrote:Oon ite nimenomaan mahdollisten bakteerien vuoksi pysynyt teessä.
Oisko mitään tapaa millä päästä eroon mahd pakteereista? Peseminen ei nyt maalaisjärjellä tulis kuuloonkaan, kun hyvä einekset vesiliukoisia.
Mites jäädyttäminen?

pual kiloo tuli tosin syömällä kiskottua, en tullu kyllä mitenkää kipeeks, paitti jälkeepäin :mrgreen:
syväjäädyttää voi kokeilla. Tosin, jos ei alle tuntiin tule oksennustautia, kuumetta ja yleisiä ruokamyrkytysoireita, niin ei erässäsi ole vaaraa. Noi kuivataan kyllä nopeasti ja on yläänsä laatikoissa viikkoja ja kuukausia suljettuna eli ei pitäisi olla mikrobeille otollinen kasvualusta. Oon ite syöny ainakin kymmenestä eri batchistä tulematta kipeäksi kertaakaan, eli ei kovin vaarallista tunnu yleensä olevan. Keittäminenkään ei ihan kaikkea tuhoa. Ei ainakaan lannoite tai saastejäämiä, eikä home- tai sienimyrkkyjä. Jotka on kyllä harvinaisia kunhan heittää homeisen näköiset kodat pois. Sellaiset missä on mustaa hämähäkinseitin tapaista nukkaa sisällä ja haisee kuvottavalta.
STRN
Psykonautti

Post by STRN »

10 kodan tee ja tuhdit savut toimii. :up:
4:20pm
rogues
Lepakko

Post by rogues »

mihin kotia ja siemeniä oikeesti käytetään ? tuli tohon lähelle isohko kukkakauppa/joku tukku. pitäs tietään mihin käytän jos sattuu myyjä kysyyn vaikka ei kait se niille mitään kuulu mutta kuitenkin olis hyvä tietää edes jotakin.. :up:
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

rogues wrote:mihin kotia ja siemeniä oikeesti käytetään ? tuli tohon lähelle isohko kukkakauppa/joku tukku. pitäs tietään mihin käytän jos sattuu myyjä kysyyn vaikka ei kait se niille mitään kuulu mutta kuitenkin olis hyvä tietää edes jotakin.. :up:
Kodat tietty koristekäyttöön. Askartelet vaikka jotai oviseppeleitä kirpputorille myyntiin tai maalaat niitä pikkusiskon kaa tjsp. Eipä tosin koskaan ole kysytty, veikkaan tosin vakaasti, että lähikukkakaupan myyjät tietävät tasan mihin käyttöön menevät :mrgreen:
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
Poppy
Lepakko

Post by Poppy »

Mä en vain kai ymmärrä tätä unikkoteetä. Olen tehnyt useista eri lähteistä hommatuilla kodilla teetä aina ajoittain ja nytkin on monta nippua tuossa lojumassa, joten ajattelin pitkästä aikaa kokeilla jos homma lähtis toimimaan, mutta ei. Mulle tulee tästä vain sellainen vitullinen pöhnä aina ja nenää kutittaa ihan vietävästi. Ei mitään tietoa mistään pumpulista ja vielä vähemmän euforiasta. Kun tarpeeksi on pitkin päivää litkinyt, niin sitten tulee joko oksenus tai muuten vaan vitun huono olo. Edes vitutus ei häviä, vaan saattaa jopa ärsyttävän aivokuoliopöhnän takia kasvaa. Tupakka viekkareihin tää auttaa, kun rööki tuntuu boostaavan kaikkia em. negatiivisia vaikutuksia ihan vitusti joten röökiä ei paljon tee mieli.

Outoa on se, että taas kodeiini mulla toimii hyvin. Siitä tulee se lämmin euforinen olo joka kestää tosin niin vähän aikaa, että loppujen lopuksi sekin ottaa vaan päähän. Ilmeisesti kohdalleni on aina sattunut kotia joissa vaikuttavien ainesosien suhde on päin persettä, koska morfiini toimii juuri niinkuin pitääkin. :)
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Poppy wrote:Mä en vain kai ymmärrä tätä unikkoteetä. Olen tehnyt useista eri lähteistä hommatuilla kodilla teetä aina ajoittain ja nytkin on monta nippua tuossa lojumassa, joten ajattelin pitkästä aikaa kokeilla jos homma lähtis toimimaan, mutta ei. Mulle tulee tästä vain sellainen vitullinen pöhnä aina ja nenää kutittaa ihan vietävästi. Ei mitään tietoa mistään pumpulista ja vielä vähemmän euforiasta. Kun tarpeeksi on pitkin päivää litkinyt, niin sitten tulee joko oksenus tai muuten vaan vitun huono olo. Edes vitutus ei häviä, vaan saattaa jopa ärsyttävän aivokuoliopöhnän takia kasvaa. Tupakka viekkareihin tää auttaa, kun rööki tuntuu boostaavan kaikkia em. negatiivisia vaikutuksia ihan vitusti joten röökiä ei paljon tee mieli.

Outoa on se, että taas kodeiini mulla toimii hyvin. Siitä tulee se lämmin euforinen olo joka kestää tosin niin vähän aikaa, että loppujen lopuksi sekin ottaa vaan päähän. Ilmeisesti kohdalleni on aina sattunut kotia joissa vaikuttavien ainesosien suhde on päin persettä, koska morfiini toimii juuri niinkuin pitääkin. :)
Voi olla että kodat ei vaan ole sun juttu, tai sit huonoja kotia. Ilman suurta toleranssia kodat/opium on nimenomaan piristävämpää ja euforisempaa tavaraa, kuin morfiini itsessään (Poislukien sit IV morfiinivedot). Tebaiini piristää alkuun, ja n. 3 tunnissa siitä muuttuu iso osa oripaviiniksi maksan kautta. Oripaviini on hyvin oksikodonin tyyppinen vaikutuksiltaan. Myös muut ei opiodireseptoreihin vaikuttavat alkaloidit antavat pienen säväyksen kokemukseen.

Mä en parin päivän unikkoputken jälkeen saa esim saa oikein mitään viihteellistä irti 200-300mg kodeiinista. Vähän rentoutta pariksi tunniksi. Ei mene edes pupillit nuppineulan kokoiseksi. Nopeavaiikutteista morfiinia 100mg syötynä tuntuu toimivan huonommin, kuin 50 grammaa jauhettuja unikoita. Älkää nyt kuitenkaan vähän käyttäneet lähtekö 50g ottaan. Mulla on historiaa ja kestotoleranssia. Huonoja kotia voi tosin joutua ottaan aika isoja määriä. Toi 50g on sellainen keskiarvo mulle tavallisille OK kodille.

Kyllä unikon alkaloidikoktaililla on selvää synergiaa ja vaikutusta pidentävää yhteisvaikutusta.. 50g jauhettuja kotia kun vedän, niin oon joku 20-30 tuntia hyvissä pupillit nuppineulan kokoisina. En edes nuku, mutta saatan nuokkua sohvalla tai konetuolilla kyllä aika rankasti joskus. 100mg morfiinia syötynä kestää 4-5 tuntia.

Ei varmaan vaan ole sun juttu. Voisin spekuloida, että maksaentsyymeillä on kanssa aika paljon ton kassas tekemistä miten kokee unikon vaikutuksen.

Suosittelisin, että otat 1-2kpl matkapahoivointilääkettä (Marzine tai Postafen) + yhden setiritsiini antihistamiinin 30 minuuttia ennen kotia ja syöt vaikka 10-20 grammaa jauhettuja kotia aluksi. Aina voi ottaa parin tunnin päästä lisää jos ei tunnu pärisevän tarpeeksi. Nuo läääkkeet vie ainakin allergiaoireet ja pahoinvoinnin aika hyvin pois ja kodat saattaa toimia syömällä paremmin. Nousee hitaammin, mutta toimii mulla aina vähän vahvemmin ja vähän pidempään.
Poppy
Lepakko

Post by Poppy »

Ok. Tattista infosta. Onko kellään kokemusta primperanin käytöstä pahoinvointilääkkeenä opiaattien kanssa? Noflexista antihistamiinina tuolla aiemmin näyttikin olevan jo puhetta. Eli kombo primperan, norflex unikot. Varovainen täytyy ilmeisesti kuitenkin olla sillä ilmeisesti ainakin norflex boostaa oppareita.

Olen vetänyt noita unikoita myös syömällä ja vaikutukset on olleet aina samat. Olen tosin aina ollut aika varovainen näiden kanssa sekä teenä, että syömällä joten olen todella hissukseen nauttinut aina teet ja hieman zoomaillut olotilaa sen jälkeen. Voisiko sillä olla jotain tekemistä sen kanssa, että kaikki euforiat jää välistä? Pistin nyt lusikallisen jauhetta nassuun ihan pelkästään. Katsotaan mitä tapahtuu.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Poppy wrote:Ok. Tattista infosta. Onko kellään kokemusta primperanin käytöstä pahoinvointilääkkeenä opiaattien kanssa? Noflexista antihistamiinina tuolla aiemmin näyttikin olevan jo puhetta. Eli kombo primperan, norflex unikot. Varovainen täytyy ilmeisesti kuitenkin olla sillä ilmeisesti ainakin norflex boostaa oppareita.

Olen vetänyt noita unikoita myös syömällä ja vaikutukset on olleet aina samat. Olen tosin aina ollut aika varovainen näiden kanssa sekä teenä, että syömällä joten olen todella hissukseen nauttinut aina teet ja hieman zoomaillut olotilaa sen jälkeen. Voisiko sillä olla jotain tekemistä sen kanssa, että kaikki euforiat jää välistä? Pistin nyt lusikallisen jauhetta nassuun ihan pelkästään. Katsotaan mitä tapahtuu.
Eiköhän se primpreran toimi mainiosti. Varmaan paremmin, kun reseptivapaat antihistamiinipohjaiset.

Tosta annostuksesta on kyllä niin vaikea sanoa jos ei tiedä kotien vahvuutta, mtta kodat nousee niin hitaasti, että voi ihän hyvin vetää vaikka 4 tunnin sisällä. Yks harvoista opioideista jolla ei häviä mitään redesttamalla. Ei noista kumminkaan tule rushia ja huippu on vasta monen tunnin päästä nauttimisesta.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

mauseri wrote: en väitä etteikö tuo olisi oikea tapa tehdä teetä,mutta kerron kuitenkin oman tyylini.kodasta siemenet pois ja murskaan kädellä puristaen kodan kattilaan,sit vettä vähintään niin paljon että kodat peittyvät,kakkosella kansi päällä vähintään tunti,sit kansi pois ja vaik 3 et vesi haihtuu nopeammin,haihdutan vettä niin paljon että jäljelle jää kupillinen,sit taas kodat peittoon ja tunnin-kahden välein kupillinen kunnes teessä ei oo enää juuri yhtään väriä.tällä menetelmällä oon keittänyt satoja kertoja.siinä on tuohon toiseen menetelmään se etu että tee riittää pidempään.esim.viimeksi kun keitin laitoin 5 isoa kotaa n.klo 16.00 sit joskus 20.00 loput 5,valvoin kokoyön ja aina välill'ä join kupillisen.menin nukkumaan seuraavana päivänä n.klo15.00 ja heräsin n.21.00 ja join vielä yhden kupillisen(nukkuessani jätän kattilan 1 kansipäällä ja laitan sekaan myös varret)ja se toimi jonkun verran,vaikka olikin lähes väritöntä litkua.kukin tyylillään.kerran söin kodat ja toimi tosi hyvin mutta vain jotain 6.7 tuntia.keittämällä ne ois toiminut aamusta iltaan..
Tällä ohjeella tehtiin ja hyvää tuli. :) Itelläni oli jo vuosia siitä kun viimeksi puskia nautin, mutta täytyy kyllä sanoa että mukavaa on. Parisenkymmentä kotaa keittelin kolmeen kertaan ja kumpainenkin saatiin eilen ja tänään hyvät olot.

Eilen tuli myös vähän mexeä sotkettua sekaan eikä osaa katua. :) Hyvän lisän toi tuohon relaksoitumiseen ja pöhnään. Ohessa vielä kuva noista pallukoista joskin paskalla kameralla. Liki täydellistä settiä viikonlopuksi. Viikolla taas mennään reseptien mukaan, mutta niinku lomana. :D
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Jah.
Ota puska jossa nuppuja samallailla ku kuvassa eli noin 15-25? niis yleesä on..
Itte nuita keitelly 90 luvulta asti nii paras tapa on mun mielest ollu että kodat erikseen.
Sit katkasee siitä noin 15cm pätkä sitä vartta siittä kodasta poispäi ja sekaa vaa..
Sit ku murskaa kourassaan iha hileeks ne ja sitä vettä sinne kattilaan vajaa litra about joo.. reilu puol litraa.
Sitte sitruunan siivuttaa sinne sekaa ja keittää, painelee sitä välist.
Hauduttaa sitä nii kauan että sitä nestettä jää about puol vesilasia tai snapsilasin verran ja sen ku huitaset lärviin nii avot.
Ei tuu maha kipeeks siitä. En ymmärrä sitä et jengi pistää kattilan täytee vettä ja juo litra kaupalla sitä sit ihmettelee että ku turvottaa ja kusettaa.
Eikä pysty kusemaan.. Sit se neste kertyy härskisti elimistöön sillei ku kaks päivää juot litra tolkulla nii oikeesti turpoot silmissä...
ja vähä jos ottaa tota kodeiinia buustiks siihen nii hyvä. Ja savut on toine hyvä.
En sit suosittele sitä yhen kokonaise puskan juomista yksin jos ei oo toleranssii toho nupputeehen.
Yhestä kattilallisesta saa noin kolmen hengen hyvät ja kahen henget jee jeet. Ja yhen hengen buenot.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.