Lyrica (pregabaliini)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Happotatti
Apteekki

Re: Lyrica

Post by Happotatti »

lyricaa + tramalia = Hieno fiilis! "vähän" kyllä keinutti, salviat päälle ja oli hauskaa. :)
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
PCD
Psykonautti

Post by PCD »

Itelle lekuri määräsi 1x150mg Lyricaa päivässä yleistyneeseen ahdistukseen, tuli kyl aika erikoinen olo siitä, tuntui että olin humalassa, lihakset vähän nyki mut mitä pienistä, sellainen letkeä olo, jossain vaiheessa tunsin myös euforiaa... olin vaan parvekkeella ja ihailin pilviä ja maisemia :lol: jossain vaiheessa iski hirveät mässyt päälle ja oli pakko syödä jtn mitä jääkaapista löytyi :D tosin pitänee tsekkailla nyt miten se toimii tarkoitukseensa, toi oma aloitusannos on aika suuri 150mg kun jotkut sanovat että 75mg on jo iso ja jotkut aloittelevat 25mg annoksella..
Panic Chaos Disaster!
mauseri
LD50

Post by mauseri »

toihan kuullostaa mielenkiintoiselta, pitäsköhän yrittää puhuttaa sitä ahdistukseen? oon saanu xanorii pitkään ni vois sanoo lääkärille et koitettas tota, jos se jeesais ni alettas laskeen bentsoja.. ja eihän se tietenkään muka jeesais..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Kyllähän nuo pärähtää. 600mg taulussa ei paljon ahdistanu.

Kaverin mukaan en oo ikinä ollu niin kuistilla. Kävelin pitkin seiniä. Kumma kyllä en ite huomannu mitään tommosta :twisted:
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

Kuulemma darra lähtee hyvin näillä?
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
PCD
Psykonautti

Post by PCD »

Darran lähdöstä ei ole tietoa, vaikuttaa samaan osaan aivoissa kuin alkoholi ja Lyrican kanssahan ei suositella alkoholia juuri siksi...

Tällä hetkellä 150mg Lyricaa alla ja siihen sätkän kokoinen jointti jossa reilusti yli puolet budia.. tuntuvat hyvin boostaavaan toisiaan :twisted:
vähän aikaisemmin poltin parit pienet pesälliset budia..
Panic Chaos Disaster!
PCD
Psykonautti

Post by PCD »

Kaveri kiskoi noita 450mg ja pilveä bongista siihen päälle, aika jumin ja rennon olon sai päälle, kävellessä askel heitti hieman harhaan ja humalan tunnetta oli myös :mrgreen:
Panic Chaos Disaster!
zan
Apteekki

Post by zan »

Lyrica 300mg + tramal 400mg -^ + opamox 60-120mg = oikeen mukava fiilis ja rento-olo, jotenkin nauttii oikeen olosta, ahdistukset ja murheet häviää, ei huolen häivää näy. alussa olo tuntuu känniseltä, mutta sivuoireet häviää kun elimistö tottuu lyricaan. Itse syön 300mg x2 per vrk, kallis lääkehän tuo on, mutta ei näin loppuvuonna haittaa kun on kelan omavastuut täynnä. Nautinnollinen olo lyricasta, suosittelen lämpimästi kaikille.
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

6kpl pienintä lyricaa. Vaikutukset alkoivat vasta 4tunnin päästä. Vähän ku jotain tosi mietoa bentsoa ois ottanu. Vaikka mulla paljoa olekaan kokemusta bentsoista. Päälle 30mg Mirtatsapiini ="perkeleen jumi". Aamulla en meinannut nousta millään, kun sukulaiset tuli käymään. Ei sitten minkäänlaista Afterglowta, ei kirveelläkään!

Huono lääke, Hyvä päihde. Ei edes lievää hammaskipua poistanut, pieni ahistus kyllä lähtee, mutta se lähtee yleensä kaljallakin :-D.
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Poliklinikka wrote:Huono lääke, Hyvä päihde. Ei edes lievää hammaskipua poistanut, pieni ahistus kyllä lähtee, mutta se lähtee yleensä kaljallakin :-D.
Eipä tuo mikään normaali kipulääke olekkaan, kuten varmasti huomaat jos luet tuoteselosteen.
zan
Apteekki

Post by zan »

Anonyymi wrote:
Poliklinikka wrote:Huono lääke, Hyvä päihde. Ei edes lievää hammaskipua poistanut, pieni ahistus kyllä lähtee, mutta se lähtee yleensä kaljallakin :-D.
Eipä tuo mikään normaali kipulääke olekkaan, kuten varmasti huomaat jos luet tuoteselosteen.
hyvin toimii mulla ainakin hermokipuun, eli sacraali luu/hermostosta oikeaan jalkaan.
nakkaa päivällä 2x300mg lyricaa naamaan niin häipyy hermokipu tai ainakin lievittyy, sit vielä 8x tramal ja jossaki välissä 90-120mg oxatsepaamia. koulussa ihmetteli kerran et mikä mulla on ku olin omissa jorinoissani ja höpisin kaikille mukavia, mitä en todellakaan normaalisti tekis, heh. aivan ku kännissä ois ollu. aika riskaabelia ku ensihoitajaksi opiskelen ja 89 samanlaista arvioi et mikä on...heh cool. :razz:
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Anonyymi wrote:Eipä tuo mikään normaali kipulääke olekkaan, kuten varmasti huomaat jos luet tuoteselosteen.
Tuoteseloste on kreikaksi :lol: :lol:.
Velho
LD50

Post by Velho »

Tuota siis juu sain tuossa käsiini 2 lyricaa ja olen aika newbie näitten kanssa jotai ohjeistusta näihin annoksiin tarvitsisin?

Eli siis otin vain yhden eilen jaoin sen osiin ja nokkaan parin tunnin välein ja olutta päälle ja aika lälly olo tuli
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
PCD
Psykonautti

Post by PCD »

Kyl ne alkon kanssa hyvin potkii etenkin isoimmilla annoksilla, vaikuttaa kuitenkin samaan osaan aivoissa kuin alkokin 8)
Panic Chaos Disaster!
dredi
LD50

Post by dredi »

vaikuttaa kuitenkin samaan osaan aivoissa kuin alkokin 8)
Ai jaa?

Alkoholi kiinnittyy GABA-reseptorikompleksiin jossa se toimii agonistina. Vapauttaa myös dopamiinia ja toimii NMDA-antagonistina.
Pregabaliini kiinnittyy kalsiumkanavan a2d-alaosaan, jossa se vähentää kalsiumin tuloa aivoihin ja vähentää glutamaatin, noradrenaliinin ja P-substanssin eritystä.

Millä tapaa nämä kaksi ainetta vaikuttavat samaan osaan aivoissa?
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
PCD
Psykonautti

Post by PCD »

Näin ainakin lääkkettä määrrännyt lekuri sanoi.

Lyrican vaikuttava aine pregabaliini on rakenteeltaan samankaltainen kuin kehon oma
neurotransmitteri GABA (gamma-aminovoihappo), mutta sen biologiset vaikutukset ovat aivan
erilaiset. Neurotransmitterit ovat kehon aineita, jotka kuljettavat signaaleja hermojen välillä.
Pregabaliinin tarkkaa vaikutusmekanismia ei tunneta. Pregabaliini ilmeisesti vaikuttaa tapaan, jolla
kalsiumionit pääsevät hermosoluihin, heikentämällä keskushermoston hermojen ärsyyntyvyyttä ja
vähentämällä muiden neurotransmitterien vapautumista
Panic Chaos Disaster!
dredi
LD50

Post by dredi »

Tässä taas nähdään, että puolet ajasta noi puoskarit ei itekkään tiedä vittuakaan niistä ryyneistä joita ne kirjoittelee... :x
Nuppi_

Post by Nuppi_ »

Toimiikohan 150mg? mul on kyl 4 kaljaa ja vähä kujuu buustiks.
frapathea

Post by frapathea »

dredi wrote:
Tässä taas nähdään, että puolet ajasta noi puoskarit ei itekkään tiedä vittuakaan niistä ryyneistä joita ne kirjoittelee... :x
Ne ei sit varmaa nistaa niillä...
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Nuppi_ wrote:Toimiikohan 150mg? mul on kyl 4 kaljaa ja vähä kujuu buustiks.
Toimii ja buustii kaljaa muuten ihan sikana. Ite kokeilin 150mg ja jo kahden alkoholi-annoksen jälkeen tuntui, ettei enää kannata juoda.

Jalat meni aikas spagetiks :)
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
PCD
Psykonautti

Post by PCD »

Hyvinhän se buustii kun vaikuttaa sinne samaan osaan aivoissa, joku 150-300mg alkon kanssa saa jo aika veteläks tolettoman 8)
Panic Chaos Disaster!
dredi
LD50

Post by dredi »

kun vaikuttaa sinne samaan osaan aivoissa
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :x
Nuppi_

Post by Nuppi_ »

Joo tosissaan toimis ja otin sittenki viel 300mg ni puhe rupes sammaltaa ja jalat heittämään, ihan mukavaa oli :D
zero
Kameleontti

Post by zero »

moi frapa <3

lyrica on semmonen lääke et kerrast koukkuu. :D ne on ihanii. <3
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

Huomenna taitaa lääkäri määrää mulle näitä, mites on, toimiiko nää siihe ahistuksen poistoo. Toki luin koko ketjun mut aika sekavia ja poikkeavia viestejä, toiset tykkää, toiset ei
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

Joo no, nyt sitte sain näitä. Mites ton alkoholinkaa jos käyttää näit ns.oikein, vaikuttaaks nää kovastiki yhtee holinkaa. Tarkotan ny vaikka esim. vertailua bentsoihin, toki lievempi varmaa mut onko samantyyppisiä vaikutuksii :roll:
w
Psykonautti

Post by w »

225mg kokeiltu, tais vaikutukset peittyy krapulan alle. Vähän jotain löysäilyä oli havaittavissa. Ens kerralla sit enemmän.
jermus wrote:Huomenna taitaa lääkäri määrää mulle näitä, mites on, toimiiko nää siihe ahistuksen poistoo. Toki luin koko ketjun mut aika sekavia ja poikkeavia viestejä, toiset tykkää, toiset ei
Toimii.
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

otin ny sen jonkuu 175 mg, tuntus rentouttavan ja rauhottavan aika lailla, tosin alla on myös bentsojakin että en tiiä kumpi vaikuttaa enempi
narkkis
Tuppisuu

Post by narkkis »

Jeshu wrote:edit:eipä enää mitään
Meikällä Lyricoita 4 kuukauden määrä aina 4 pakettia (300mg),eli 559e kuukauden napit. Eli se kertaa 4 ja vau.
Voin vetää levyn kerralla,mutta puhe sammaltaa ja aika takkuinen jamppa. Itse tykkään. :mrgreen:
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Mulla on tapana levy vetästä naamariin, lähteä kavereille ja tissutella muutama siideri/lonkero/bisse. Vittumaista ja sinänsä kyllä hauskaakin että motoriikka hukkuu ja loppuvaiheessa kaatuilee suorilta jaloilta seiniä päin. Joskus tulee huono olokin, laatta ei tosin lennä. Mutta paremman puutteessa...
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.