The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
whenuntillthen

Re: The DXM topic

Post by whenuntillthen »

okei, eli nyt on tuhkat ulos uunista ja kaksi 200ml resilaria sekoitettua yhteen (melkein, sillä otin muutaman huikan tässä välissä välistä pelkkää yskänlääkettä) ja olen nyt sekoitellut muutamaan otteeseen.
laitoin zippobensat(itseasiassa siinä luki että petroolitisle!) ja yskänlääke-ruokasoodatuhkat 7-up pullon ja ravistelin vähän enemmän, kuin saulia.
ruokasoodaa käytin melkein puoli desiä, varmuuden vuoksi, uunissa pidin lähes kaksi tuntia hieman yli 200 asteen yläpuolella.
lisäksi ostin greippimehua 1l, jota nyt litkin antoisasti odotellessani nesteiden tasaantumista.
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

Onko whenuntillthen lähössä neitsyt matkalle ? Vai?
jantardi
Psykonautti

Post by jantardi »

Saatanan vittu! Otin sitten eilen, oli ahdistava trippi. Makasin lattialla, aina kun koitin mennä sänkyyn, se tuntui tosi epämukavalta. Loppujenlopuksi nukuin koko
yön lattialla. Nyt selkä ja niskat kipeet. :( Tripin aikana näin vaan yhden asian, en kyllä tiedä kauan se kesti, tuntui etten näe mitään muuta. Se oli joku
transformers-logon tapainen juttu. Yritin saada sitä kiinni, mutta en koskaan saanut, lisäksi ajatus sen kiinni saamisesta pelotti.
Euforiavaiheessa olikin sitten hiton kivaa, tanssin matolla ja kuuntelin jotain ysärihittejä, musiikkia jota en muuten koskaan kuuntelisi.

Päätä kuumottaa, tuntuu kuin joku söis mun aivoihin reikiä. Varmaan jotain vainoharhoja.
Lisäks kaikki paikat semi-puutunu vieläkin. Nyt on hyvä pitää vähän taukoa ja odottaa että ne HBWR-siemenet saapuvat sieltä lollannista.

Mites muuten tämä:
Haitat

Suurilla annoksilla ja/tai jatkuvalla käytöllä on havaittu epäspesifisiä haittavaikutuksia aivotoimintaan. Ns. Olneyn leesiot eli pienten reikien syntyminen aivokuoreen on pitkään liikkunut huhu juontaen juurensa siitä että jotkin muut NMDA-antagonistit kuten PCP aiheuttavat todistettavasti leesioita rotilla. DXM:n osalta tämä kuitenkin on todistettu eläinkokein vääräksi[2].

[2] http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17573115
Eli DXM ei aiheuta reikiä vai whatta?

E. Niin ja matkan aikana tuli useita sellaisia kohtauksia, että mietin kaikkea hyvää elämässäni, ja masennus meni vähäksi aikaa pois. Se oli kivaa.
Ne muistot jäivät mieleen, ja opin sen, ettei elämäni olekaan niin perseestä kuin olen aina ennen kuvitellut. Ajatukseni siitä, ettei muiden mielipiteillä ole väliä, vahvistui.
whenuntillthen

Post by whenuntillthen »

whenuntillthen wrote:okei, eli nyt on tuhkat ulos uunista ja kaksi 200ml resilaria sekoitettua yhteen (melkein, sillä otin muutaman huikan tässä välissä välistä pelkkää yskänlääkettä) ja olen nyt sekoitellut muutamaan otteeseen.
laitoin zippobensat(itseasiassa siinä luki että petroolitisle!) ja yskänlääke-ruokasoodatuhkat 7-up pullon ja ravistelin vähän enemmän, kuin saulia.
ruokasoodaa käytin melkein puoli desiä, varmuuden vuoksi, uunissa pidin lähes kaksi tuntia hieman yli 200 asteen yläpuolella.
lisäksi ostin greippimehua 1l, jota nyt litkin antoisasti odotellessani nesteiden tasaantumista.
dodii, eli nyt on tilanne siinä vaiheessa, että kahessa muovipussissa on tuo litku odottamassa. siitä alapuolisesta nesteestä tuli tällä kertaa keltaista, koska nämä on jotain lidlin c-vitamiinitabletteja, enkä jaksanut hakea uusia.
saapi nähdä mitä tapahtuu, kirjoitan raportin, mikä on tässä: viewtopic.php?f=14&t=2248&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Squege
Psykonautti

Post by Squege »

Funtsin täs miksi kukaan ei osta tätä "kidesoodaa", koska sehän on soodatuhkaa kristallisena ja sitäpaitsi halpaa! 2-4€ 1kg sitä en oo kyllä erotellu sen avulla, mutta jos jollakin on munaa niin testatkooon. Löydätte sen pesuaine hyllyiltä kaupasta!
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Squege wrote:Funtsin täs miksi kukaan ei osta tätä "kidesoodaa", koska sehän on soodatuhkaa kristallisena ja sitäpaitsi halpaa! 2-4€ 1kg sitä en oo kyllä erotellu sen avulla, mutta jos jollakin on munaa niin testatkooon. Löydätte sen pesuaine hyllyiltä kaupasta!
En ole varma käytetäänko DXM erottelussa natriumkarbonaattia (sooda) vai natriumoksidia. Molempia saadaan kuumentamalla natriumbikarbonaattia (ruokasooda).
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Anonyymi wrote:
Squege wrote:Funtsin täs miksi kukaan ei osta tätä "kidesoodaa", koska sehän on soodatuhkaa kristallisena ja sitäpaitsi halpaa! 2-4€ 1kg sitä en oo kyllä erotellu sen avulla, mutta jos jollakin on munaa niin testatkooon. Löydätte sen pesuaine hyllyiltä kaupasta!
En ole varma käytetäänko DXM erottelussa natriumkarbonaattia (sooda) vai natriumoksidia. Molempia saadaan kuumentamalla natriumbikarbonaattia (ruokasooda).
Natriumkarbonaattia
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
DayTripper
Karvakuono

Post by DayTripper »

Ensimmäinen DXM-kokemukseni ajoittuu armon vuoteen 2008. Ylivarovaisena (kuten aina) otin ensiksi 100mg, joka ei tietenkään toiminut. Seuraavana päivänä kiskaisin 200mg, joka sai aikaan noin puolen tunnin minikännit ja televisiosta oli varsin hauskaa katsella Simpsoneita. Kolmantena päivänä vedin loputkin, eli 300mg (kun 200ml Ressusta olin erotellut). Kesti noin puolitoista tuntia, ennen kuin mitään tapahtui. Tämä varmaankin johtui siitä, etten vielä tiennyt mitä odottaa ja mistä "ensioireet" tunnistaa. Nykyään odotan aina sitä ihanaa huimauksentunnetta, jolloin mietin, että "tästä se lähtee" ja sitten se lähtee... :D

Tuo kolmensadan doussi iski aika lujaa, olihan se ensimmäinen "iso" annokseni (ja painan noin 55kg). Kadotin ajantajun täysin. Joku jossain yhteydessä puhuikin "ajan pysähtymisestä". Otteita trippilokistani:

Klo 11:06 Hauskaa.
Klo 11:18 Ihan kuin viime merkinnästä olisi kulunut tunteja. Oloni on kuin mikroskooppisella bakteerilla... Hukun avaruuteen.

Katselin ihmeissäni olohuoneen lamppua ja mietin, oliko se aina roikkunut niin alhaalla. Koko talo tuntui kutistuneen. Lattia ja katto olivat salaa lähentyneet toisiaan. Menin sohvalle makoilemaan, enkä tuntenut ruumiini painoa. Vain pää oli raskas, mutta se ei haitannut yhtään. Sitten alkoi tehdä mieli tupakkia ja lähdin pihalle. Jäin kuistille seisomaan ja tuijotin etupihan nurmikkoa ihmeissäni. Se vaikutti kasvaneen Michiganin osavaltion kokoiseksi! (Michigan siksi, että olin vastikään tiiraillut tarkkaan Yhdysvaltojen kartastoa, ihan mielenkiinnosta mutta myös erästä kirjoitusprojektia varten.) Varoin putoamasta porrasaskelmalta, joten otin pylväästä tukea. Pudotusta olisi ollut noin kymmenisen senttiä, joka silloin ja siinä tilassa tuntui päätähuimaavalta. Jotenkin sain sytytettyä tupakankin ja vaistonvaraisesti sitä sauhuttelin, sillä mieli ei ainakaan ollut tilanteessa mukana. Naapurista kuului jokin outo ääni, ihan kuin joku olisi imuroinut siellä ja imurin hurina olisi kantautunut huumaavana korviini. Ääni jähmetti minut paikoilleni. Tunsin olevani patsas, enkä voinut liikkua. Aina kun muistelen tätä, mietin mitä naapurit olisivat tuumanneet jos olisivat kurkistaneet ikkunasta ja nähneet minut siinä! :lol:

Sitten hurina lakkasi ja vapauduin kahleistani. Tupakkakin oli palanut melkein loppuun. Siinä välissä olin myös unohtanut olinpaikkani, enkä voinut varmaksi sanoa olinko tuon seisahduksen aikana pitänyt silmiäni kiinni vaiko auki... Rymistelin kamalalla kiireellä sisään, koska luulin oksentavani (ja ulko-ovea sulkiessani olin varma, että jättäisin itseni sen ulkopuolelle). Mitään ei kuitenkaan tullut pihalle (hyvä niin) ja lysähdin vessan lattialle. En siksi, ettenkö olisi pysynyt pystyssä, mutta se vain tuntui hyvältä idealta. Lattia ottikin minut vastaan pehmeästi ja samassa tajusin uppoavani jonnekin mustaan. Nousin ylös ja raahauduin takaisin sohvalle. Nostin jalkani käsinojan yli ja ryhdyin katsomaan dokumenttia John Lennonista. Ohjelmassa soinut musiikki kuulosti erityisen hyvältä. Välillä näytti siltä, että hahmot olisivat tulleet ulos ruudusta. Tunsin myös, etten ollut yksin. Uppouduin aika tavalla dokumenttiin, mutta välillä luulin seisovani yhä kuistilla. Dokumentin jälkeen suljin silmäni ja katselin olkkaria erikoisista kulmista. Välillä avasin silmät vain tarkastaakseni, että olin yhä siellä missä pitikin. Minulla oli kaukosäädin kädessäni, mutten tuntenut sitä, sillä en tuntenut käsiäkään. Kehoni, päätä lukuun ottamatta, oli muuttunut painottomaksi kimpaleeksi lihaa, kaikki osat olivat sulautuneet yhteen peiton alla ja oli lämmin ja kaikin puolin hyvä olo. Kokemus päättyi siihen, että vaikutukset hiipuivat hiljalleen, kunnes haihtuivat olemattomiin. Ihan hyvä reissu, joskin outo, sillä en aiemmin ollut päihtynyt kuin alkoholista.

Muita huomioitani: Auringonvalo oli terävää (sitä terästivät vielä entisestään syksyiset lehdet, joita oli joka paikassa), "robottimainen olo" ja sen vuoksi tökkivät liikkeet, sekä kummalliset pupillit! Silmät muutenkin vaikuttivat jotenkin laiskoilta ja tuijotus oli hieman karmiva... Pupillit myös vaikuttivat erikokoisilta. Liekö sitten kuinka vaarallista, tiedä häntä. Minkälaisia temppuja teidän muiden pipillit ovat esittäneet?

Reissailu ei jäänyt siihen kolmeensataan. Otin seuraavalla kerralla 400mg, jolloin tajusin että Doors on paras matkaopas DXM-tripeille. Joku muu on toista mieltä, olkoon. Kävin ainakin aavikolla, Roomassa, sirkuksessa ja viidakossa. :D

Klo 19:37 Musiikki on viidakko.

Sitten otin jälleen 300mg, joka ei toiminut kovin kauaa. Se oli parin tunnin pikamatka mieleni syvyyksiin, jonka jälkeen olin lievästi pettynyt. Edelliset kaksi kertaa olin kuutamolla melkein kuusi tuntia. Noh, sitten otin 450mg. Siitä ei ole paljonkaan merkintöjä, kenties en kokenut mitään niin hurjaa. Lopulta, kuukauden tauon jälkeen, otin taas 450mg, joka alkoi vaikuttaa jo puolessa tunnissa. Kävin todella kaukana. Doors pauhasi taas kokemusteni taustalla. Saan tripeistä enemmän irti, kun taustalla on hyvää musiikkia. Biisi repäisee minut sängyltäni ja lennättää jonnekin tuntemattomaan... Eräs hienoimmista tähän astisista kokemuksistani sattui tuolloin. Avasin silmäni ja katsoin kattoa. Se tuntui leviävän koko universumin kokoiseksi ja yhtäkkiä kaikkialla oli valkoista. Ja kun pohdin sitä tarkemmin, huomasin että minä itse olin ainoa oleva kaikkeus. Kaikki oli minua ja minä olin kaikki. Se oli hieno fiilis.

Sitten otinkin 600mg. Kului tunti ja ehdin jo kirota. Luulin, että erottelu oli mennyt pahemman kerran pieleen. Ja sitten tuttu huimaus humahti jostain päälle ja laskeuduin sängylle silmät kiinni. Tunsin, kuinka kohosin ilmaan ja lähdin lentoon. Välillä laajenin, välillä kutistuin ja välillä lensin koko maailman yläpuolella. Jossakin vaiheessa pääsin parvekkeelle asti (ekan tripin ja viimeisimmän välissä tapahtui muutto). Istahdin lattialle, sillä ei olisi varmaan pysynyt pystyssäkään ja vastapäisen talon asukit olisivat voineet ihmetellä mitä ihmettä siellä heilun. Katselin jalkojani ja mietin ovatko ne varmasti minun. Sitten jäin kuuntelemaan kummallista ääntä, joka kantautui ulkoilmassa. Se oli liikenteen pauhu, mutta kuulosti siltä kuin koko maailma olisi ollut täynnä kiljuvia, mekaanisia elefantteja... :D

Ajattelin ottaa uudemman kerran kuusisatasen tässä tulevana viikonloppuna. Saas nähdä, millaista reissua pukkaa. Olen kyllä sitä mieltä, ettei näitä trippejä ole koskaan koettu kokonaan. Tarkoitan sitä, että on vielä maailmoja joita emme ole löytäneet ja joita emme löydäkään. Kuitenkin, jos tuo kaikki on meidän mielessämme, niin voisiko sen löytää jollain toisellakin tapaa? Tarvitseeko kukaan tosissaan DXM:ää "ymmärtääkseen" jotain? Tai no, ehkäpä kaikilla on henkilökohtaiset syynsä sitä käyttää. Itse olen seikkailunhaluinen, mutta se on varmaankin vain puolikas totuus... Kuitenkin parhaat oivallukseni olen kokenut ihan selvistä päin, ja koen varmaan jatkossakin. Joskus haluaa kuitenkin irtautua todellisuudesta ja siihen DXM sopii mainiosti. Hittolainen, tekisi jo nyt mieli kiskaista huiviin se satsi, mutta pullo odottaa minua yhä apteekin hyllyllä. :)

Taisin kirjoittaa melko pitkästi. Taitaa kuulua huonoihin tapoihini...
freakmatic
Psykonautti

Post by freakmatic »

DayTripper wrote:...
kuuluis varmaan tonne kokemuksia alueelle toi sun stooris :)
F R E A K M A T I C @ mikseri.net
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

DayTripper wrote:
Ajattelin ottaa uudemman kerran kuusisatasen tässä tulevana viikonloppuna. Saas nähdä, millaista reissua pukkaa. Olen kyllä sitä mieltä, ettei näitä trippejä ole koskaan koettu kokonaan. Tarkoitan sitä, että on vielä maailmoja joita emme ole löytäneet ja joita emme löydäkään. Kuitenkin, jos tuo kaikki on meidän mielessämme, niin voisiko sen löytää jollain toisellakin tapaa? Tarvitseeko kukaan tosissaan DXM:ää "ymmärtääkseen" jotain?
Itse olen sitä mieltä, että trippejä aina kokee kokonaan. Tai hmm. Haen vain sitä, että yleensä kokemus on kokemus jonka kokee täysillä ainoastaan. Ehdottomasti mielen sisällä on ainakin maailmoja jossa riittää tutkittavaa jokaiselle vaikka kuinka paljon jos jo ajattelee kuinka värikkäitä on ihmisen unitilat. Itseni mielestä ihminen tarvitsee eräänlaisen virittäjän taikka tavan virittää itsensä tasolle jonka avulla voimme käydä näissä muissa maailmoissa. Se, että onko DXM oikea tapa onkin eriasia. Mutta näkisin sen myös tehokkaana keinona ainakin itselleni.
DayTripper
Karvakuono

Post by DayTripper »

[/quote]kuuluis varmaan tonne kokemuksia alueelle toi sun stooris :)[/quote]

No niinpä tietysti.

Niin, ja minäkin olen sitä mieltä, että jokainen yksittäinen trippi on oma kokonaisuutensa, että sillä hetkellä se on se "kaikki, mitä voi kokea". Mutta ei ole mitään takuita siitä, mitä tapahtuu, eikä kaikille tapahdu samoja asioita. Tämähän on selvää, mutta kannattaisi pohtia sitä, jos meinaa lähteä vetämään DXM:ää siinä mielessä että "revitään tästä nyt kaikki irti ja lopetetaan sitten, kun se kaikki on saavutettu". (En luonnollisestikaan väitä, että joku täällä niin tekisi.)

Erilaisissa TV-ohjelmissa on näytetty joskus kuvaa aivoista, kuinka siellä on punaisia ja keltaisia ja vihreitä ja ties minkä värisiä alueita ja sen perusteella tiedetään mitä siellä tapahtuu. Tulipa tässä mieleen, että haluaisinpa kuvauttaa aivoni DXM-tripin aikana... Sitten joku viisas voisi kertoa, mitä pääni sisällä "todella" oli meneillään. :D
jantardi
Psykonautti

Post by jantardi »

Mä olen miettinyt samaa, että voisi kysyä lääkäriltä, josko haluaisi kuvata aivoni tripin aikana.
Sellainen anturimyssy vaan päähän, ja dexmit kurkusta alas. :D

Ei pysty varmaankaan saavuttamaan sellaista tilaa, etteikö dexmillä voisi jotain uutta kokea.
Siis, ettei tule samanlaisia trippejä. Jokainen trippihän on erilainen. Ja tuskinpa kukaan tuota on
ihan kyllästymiseen asti käyttänyt.
Uke
LD50

Post by Uke »

jantardi wrote:Mä olen miettinyt samaa, että voisi kysyä lääkäriltä, josko haluaisi kuvata aivoni tripin aikana.
Sellainen anturimyssy vaan päähän, ja dexmit kurkusta alas. :D
/offtopic:na tuli mieleen. Tietääkö lääkäris mitään päihteiden käytöstäs? Mulla ei tiedä, kun vanhemmat ja se saa ehkä riittääkin. En vielä (enkä toivottavasti koskaan) tule olemaan niin riippuvainen päihteistä, että joutuisin heidän kanssa juttelemaan. Tosin olishan se kiva kysyä, mitä mieltä se on joistain aineista, että onko millasia vaaroja. Tosin se nyt saattaa luulla kannabistakin tappavaksi.. Puhun siis omasta diabeteslääkäristä(si).
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
jantardi
Psykonautti

Post by jantardi »

Gandalffi wrote: /offtopic:na tuli mieleen. Tietääkö lääkäris mitään päihteiden käytöstäs? Mulla ei tiedä, kun vanhemmat ja se saa ehkä riittääkin. En vielä (enkä toivottavasti koskaan) tule olemaan niin riippuvainen päihteistä, että joutuisin heidän kanssa juttelemaan. Tosin olishan se kiva kysyä, mitä mieltä se on joistain aineista, että onko millasia vaaroja. Tosin se nyt saattaa luulla kannabistakin tappavaksi.. Puhun siis omasta diabeteslääkäristä(si).
Ei ne mitään tiedä, eikä vanhemmatkaan, pelkästään tyttöystävä tietää. Enkä juo alkoholia kuin pari kertaa vuodessa, enkä polta tupakkiakaan,
näin ainakin diabeteslääkärini luulee. :D Turha niitä on näihin juttuihin sekottaa, kun ei ole vielä mitenkään karannut käsistä tää homma.
DayTripper
Karvakuono

Post by DayTripper »

Tuolla jossain netin perukoilla kyllä puhuttiin DXM Burnout-ilmiöstä...

Niin, ja toistan vielä kysymykseni, joka hukkui kaiken oman tekstini sekaan tuossa yllä: Miten silmänne reagoivat DXM:ään? Itselläni kun pupillit näyttävät jotenkin leviävän, kuin eivät pysyisi kasassa. Joskus ovat erikokoiset, mikä on aika pelottavaa. (Kerran yritin naputella tekstaria tripin aikana ja huomasin sen melko vaikeaksi, kun puhelimen näyttö oli jakaantunut kummallisesti kahtia... :D )
jantardi
Psykonautti

Post by jantardi »

Ai. Kuinkakohan pitkän käytön jälkeen ja millaisilla annoksilla?

Mä yleesä katon aina peiliin jossain vaiheessa trippiä, pupillit laajenee kyllä, joskus ovat erikokoiset.
Jossain kyllä puhuttiin ettei diabeetikoilla laajene niin paljoa, en tiedä onko totta, mulla ainakin laajenee.
Sitten kun yrittää kappaleiden nimeä lukea winampista, niin se on aika hankalaa, kun ei saa oikein selvää.
Vähän näkökenttä sumenee.
osu_ja_uppos
Psykonautti

Post by osu_ja_uppos »

Onko tietoa onko DXM saatavilla puhtaana? Ei kehtais mennä ressua osaa jos on puhdastakin tarjolla. Tosin jos olis yhteyksiä tarjontaan pitäisi itse tietää tuo asia. Eli turha haaveilla puhtaasta tavarasta.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

DayTripper wrote:Tuolla jossain netin perukoilla kyllä puhuttiin DXM Burnout-ilmiöstä...

Niin, ja toistan vielä kysymykseni, joka hukkui kaiken oman tekstini sekaan tuossa yllä: Miten silmänne reagoivat DXM:ään?
Kyllä DXM tuntuu aiheuttavan monilla päivittäis käyttäjillä järkyttävää paniikkia ja ahdistusta... Outoa kuinka monella näyttää tulevan juuri NUO ongelmat päivittäisestä dxm käytöstä. Moni esim, menettää kyvyn sosiaalisissa tilanteissa, kun lopettaa dexmittelyn pitkän ajan jälkeen...

Itselläni rupesi menemään kovaa kesällä dexmin kanssa, mentiin niin kovaa että ei mitään rajaa. Annokset nousi ja edelleen on aika kovat, mutta silti... Kehostani rupes ote jotenkin vääntymään enkä kokenut oloani enään hyväksi, sekainen olo jatkui koko viikon kun otti dexmiä pari kolme kertaa viikossa ja aina annoksen koko oli yli 1500 mg... Yhtäkkiä kumminkin vaihdoin huumeeni päivittäiseen kaljan kittaukseen ja sain taas dexmistä enemmän sellaisen henkisen trippiaineen jota taas pystyn nauttimaan minun mielestäni vielä siten, että käyttö pysyy käsissä. Toisaalta paljon tuli opittua ja koettua tuohon aikaan, kun olin niin vauhdissa, mutta vauhtia kannattaa ehkä välillä hidastaa jotta ei mene ihan käsistä. Ennenkin on ollut muita aktiiviseen DXM käyttöön, mutta tuo aika oli nyt muistissa... En missään nimessäkään suosittele jatkuvaa dexmin käyttöä, vaikka itse sitä saatan silloin tällöin tehdä, vaikka toisaalta vahvalla tajunnan laajennuksella on tuloksensa....
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

hyihyi dxm on hyihyi
mauseri
LD50

Post by mauseri »

huh huh mitä menoa.. 12.00 join 200ml ressua, n. 16.00 menin kylän apteekkiin hakeen lisää ressua. vedin muuten oscar-tason suorituksen siellä apteekissa. n.18.00 mennessä oli siis yhteensä tullut vedettyä 350ml ressua. kovin ressumatkani, oli vitun siistii, pelasin midnight club la:aata sillei et kuvakulma oli ku ois istunu siel autossa ja tuntu vittu oikeesti et ajan siellä... se oli pelottavaa.. mut hienoo.. dxm on mahtava päihde.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
jantardi
Psykonautti

Post by jantardi »

osu_ja_uppos wrote:Onko tietoa onko DXM saatavilla puhtaana? Ei kehtais mennä ressua osaa jos on puhdastakin tarjolla. Tosin jos olis yhteyksiä tarjontaan pitäisi itse tietää tuo asia. Eli turha haaveilla puhtaasta tavarasta.
Ei varmaankaan, ei siinä olis mitään järkeä. Hae vaan ressua, ei ole iso vaiva, erottelu vie 15min ja se on kivaa hommaa. :)
mauseri
LD50

Post by mauseri »

jantardi wrote:
osu_ja_uppos wrote:Onko tietoa onko DXM saatavilla puhtaana? Ei kehtais mennä ressua osaa jos on puhdastakin tarjolla. Tosin jos olis yhteyksiä tarjontaan pitäisi itse tietää tuo asia. Eli turha haaveilla puhtaasta tavarasta.
Ei varmaankaan, ei siinä olis mitään järkeä. Hae vaan ressua, ei ole iso vaiva, erottelu vie 15min ja se on kivaa hommaa. :)
eikö täältä nyt löytys joku kemisti joka neuvois meille miten tehdä dexmii?

aattele ku ois oma dexmi-labra.. vittu se ois siistii..
jantardi
Psykonautti

Post by jantardi »

mauser1911 wrote: eikö täältä nyt löytys joku kemisti joka neuvois meille miten tehdä dexmii?

Jos olis, siinä menis varmaan aika nopeesti aivot oltermanniks. Tulis meinaan aika paljon otettua kuormasta. :D
Varmaan ihan hyvät tuotot sillä käärisi, jos myisi esim 600mg/15e.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

jantardi wrote:
mauser1911 wrote: eikö täältä nyt löytys joku kemisti joka neuvois meille miten tehdä dexmii?

Jos olis, siinä menis varmaan aika nopeesti aivot oltermanniks. Tulis meinaan aika paljon otettua kuormasta. :D
Varmaan ihan hyvät tuotot sillä käärisi, jos myisi esim 600mg/15e.
joo, totta toi et saattas itse tulla vedettyy "hieman" liikaa :D mutv en mä sitä myisi, vaan lahjottaisin, tekisin suomesta dxm-valtion..
jantardi
Psykonautti

Post by jantardi »

mauser1911 wrote: joo, totta toi et saattas itse tulla vedettyy "hieman" liikaa :D mutv en mä sitä myisi, vaan lahjottaisin, tekisin suomesta dxm-valtion..
Varmaan 24/7 dexmeissä 'till death. :D

DXM-valtio vois olla kiva, kaikki ihmiset töissäkin sigma plateaulla. Saattaisi syntyä paljon uusia aatteita ja uskontoja.
Toisaalta varmaan suomalaisten keskimääräinen elinikä tippuisi 50 vuodella. :D
mauseri
LD50

Post by mauseri »

dexmi pysyy mun päässä.. aina kun laitan silmät kii ni alkaa kuvia viliseen.. on aivan helvetin hyvä olla.. valvon.. kello on 3:08.. mitä sitten? mitä merkitystä ajalla on? niin , voin hakee lääkkeet 08:00 jälkeen ja 10:00-12:00 pitäs tulla hbwr+salvia... ajalla on siis merkitys.. tää last.fm on hyvä, laitoin pink floydin niin nyt soi doors... muistan kun 15 vuotiaana juotiin viskiä ja syötiibn pillereitä punaiset aurinkolasit päässä keskellä yötä...luulin olevani silloin jim morrison..onneksi en ollut.. oisin kuolllut jo ennen kun synnyin.. HÄH? nyt menee niin oudoksi et meen sänkyyn kattoon dxm visioita..
jantardi
Psykonautti

Post by jantardi »

Oliskin dexmiä nyt. :(
DayTripper
Karvakuono

Post by DayTripper »

Doors muuten toimii. Parhaiten ne vanhimmat levyt, kaikki ennen Morrison Hotelia. Niissä on magiaa...

Siitä tulikin mieleen, että kerran DXM:n vaikutuksen alaisena koin olevani talon kokoinen. Makasin jonkin jalkakäytävän vierellä, isona kuin talo, kenties olin talo. :D Ja Doorsin vaikutuksesta paikkana taisi olla L.A. ja vielä luultavammin Venice Beach.

DXM-valtio. Hmm... Olisi hauska nähdä, mitä tapahtuisi kun eduskunnassa vetäisivät DXM:ää. Tulisi ehkä jotain sisältöä noihin kyselytunteihin ym. :lol:
DayTripper
Karvakuono

Post by DayTripper »

Ai niin ja Dexma, minkäslaisia keinoja olet keksinyt apteekkireissujen varalle? Itse ajattelin tänään kipaista lähiapteekkiin kun linja-auto keskustaan maksaa maltaita. Tosin hävettää ihan sikana astella tuohon lähiputiikkiin, kun olen muutamaan otteeseen sielllä vieraillut tässä vähän ajan sisällä. Välillä pistänyt veljen tai kaverin asialle... "Voisitko hei käydä mun puolesta tuolla apteekissa kun mä en ehdi, tässä on lista" :D

Olisi helpompaa, jos asuisi ISOMMASSA cityssä tai edes tuon lähimmän keskustassa. Täytyy joku kerta tehdä kierros kaikkiin lähiseudun apteekkeihin...
mauseri
LD50

Post by mauseri »

DayTripper wrote:Ai niin ja Dexma, minkäslaisia keinoja olet keksinyt apteekkireissujen varalle? Itse ajattelin tänään kipaista lähiapteekkiin kun linja-auto keskustaan maksaa maltaita. Tosin hävettää ihan sikana astella tuohon lähiputiikkiin, kun olen muutamaan otteeseen sielllä vieraillut tässä vähän ajan sisällä. Välillä pistänyt veljen tai kaverin asialle... "Voisitko hei käydä mun puolesta tuolla apteekissa kun mä en ehdi, tässä on lista" :D

Olisi helpompaa, jos asuisi ISOMMASSA cityssä tai edes tuon lähimmän keskustassa. Täytyy joku kerta tehdä kierros kaikkiin lähiseudun apteekkeihin...

mulla on sama propleema.. eilenkin piti ajaa yli 20km suuntaansa että sai 200ml, lähiapkeetissa kävin sit "robottituurilla" iltapäivällä hakeen 150ml lisää :D