Enhän mää jaksanu erotella.
Söin 5kpl, sitten vähn alle puoli tuntia ja poltin savut. Puolen tunnin jälkeen savuissa
huomasin kodeiinin vaikutuksen, ihanan lämmin olo.. yhdistettynä savuihin... NAM...
Join siinä yhen kaljan ja poltettiin lisää. Alkoi olla hyyvin hidas ja mukava olo.. Otin sitten 2kpl lisää, mentiin mettää polttaa uudet savut ja join siinä janoon toisen bissen. Vissii kolmansien savujen jälkeen, tuli sellane olo että huuuh, ihanaa euforiaa ja sosiaalisuutta, kroppa täysin vetämätön, oli pakko vaa istuu.
Tuntui ihanalta vaan jutella ja kattella metsää. Sitten kun täytyi lähtee kävelee mäkeä ylös autolle, tuli paha olo.. ja purjot lens..

Eissiin mtn, sitte joinkin mehua ja mäntiin kotia.. yhet savut vielä.. ja siittä ko aattelin lähteä juomaan mehua, niin taas purjosin. Johtui kyl varmaan niistä lätkäsavuista,
mehut ei pysyneet sisällä.. Ois vaan pitänyt saada olla paikallaan niin ois ollut niiin ihana olo.
Mut tällasta tällä kertaa, olis myös pitänyt varmaan jättää 2vikaa syömättä.
Seuraavan päivänä söin vikat 3kpl ja poltin myöhemmin karstasavut, tulos:
ennen kuin savut oli ees lopussa niin purjolle.

Kummaa.. mut sen jälkeen kivat fiilarit. =)
E: Ekaa kertaa muuten tuli tuolla 7kpl:llä nyt ne kutinat. Oli aivan kamalaa miten kutitti!!
Sitten mitä enemmän raapi niin sitä enemmän siitä vierestä kutitti, mietin välillä että
selkä/pää/rinta on verillä huomenna.. =D mutta piti vaan sitte rajoittaa sitä. Ikävää kyl.
Mut ei nyt mitenkään ylitsepääsemätöntä.