Kodeiini

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
MetsänNeito
Apteekki

Re: panacod

Post by MetsänNeito »

Panacod (7kpl erottelematta) + alko + ruoho sai siiis sellaset vibat että morjens<3
Tuli yhdes vaihees todella kova puheripuli ja rakastamisfiilis ja kaikki oli vaan ihanaa,
varsinkin keskustelu ja haliminen <3 :lol:

Tuosta on jo aikaa, mutta tuli mieleen kun nyt sain levyn taas codeja ja illalla tai huomenna
kokeilen eka kertaa eroteltuna.. =)
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
MetsänNeito
Apteekki

Post by MetsänNeito »

Enhän mää jaksanu erotella.
Söin 5kpl, sitten vähn alle puoli tuntia ja poltin savut. Puolen tunnin jälkeen savuissa
huomasin kodeiinin vaikutuksen, ihanan lämmin olo.. yhdistettynä savuihin... NAM...
Join siinä yhen kaljan ja poltettiin lisää. Alkoi olla hyyvin hidas ja mukava olo.. Otin sitten 2kpl lisää, mentiin mettää polttaa uudet savut ja join siinä janoon toisen bissen. Vissii kolmansien savujen jälkeen, tuli sellane olo että huuuh, ihanaa euforiaa ja sosiaalisuutta, kroppa täysin vetämätön, oli pakko vaa istuu.
Tuntui ihanalta vaan jutella ja kattella metsää. Sitten kun täytyi lähtee kävelee mäkeä ylös autolle, tuli paha olo.. ja purjot lens.. :lol: Eissiin mtn, sitte joinkin mehua ja mäntiin kotia.. yhet savut vielä.. ja siittä ko aattelin lähteä juomaan mehua, niin taas purjosin. Johtui kyl varmaan niistä lätkäsavuista,
mehut ei pysyneet sisällä.. Ois vaan pitänyt saada olla paikallaan niin ois ollut niiin ihana olo.
Mut tällasta tällä kertaa, olis myös pitänyt varmaan jättää 2vikaa syömättä.

Seuraavan päivänä söin vikat 3kpl ja poltin myöhemmin karstasavut, tulos:
ennen kuin savut oli ees lopussa niin purjolle. :lol: Kummaa.. mut sen jälkeen kivat fiilarit. =)

E: Ekaa kertaa muuten tuli tuolla 7kpl:llä nyt ne kutinat. Oli aivan kamalaa miten kutitti!! :shock:
Sitten mitä enemmän raapi niin sitä enemmän siitä vierestä kutitti, mietin välillä että
selkä/pää/rinta on verillä huomenna.. =D mutta piti vaan sitte rajoittaa sitä. Ikävää kyl.
Mut ei nyt mitenkään ylitsepääsemätöntä.
-The Buddha-
RiotStarter
Apteekki

Post by RiotStarter »

Eiks toi oo aika yleistä et opiaateista jne lentelee purjot jos liikkuu? Ei kai se nyt sentään pyhästä ganjasta voi johtua 8)
2000-luvun sakilainen.
MetsänNeito
Apteekki

Post by MetsänNeito »

RiotStarter wrote:Eiks toi oo aika yleistä et opiaateista jne lentelee purjot jos liikkuu? Ei kai se nyt sentään pyhästä ganjasta voi johtua 8)
Heh. Toki... mut onhan 240mg aika vähän.. musta.. ja varsinkin kun seuraavan päivän todellakin
laatta tuli ihan siitä ko poltin niitä karstoja, muuten ei ollut paha olo viel liikkuessa.. ja silloin edellisenä päivänä just savujen jälkeen.. niin päättelinpä näin.
Voihan se tosiaan olla ihan sattumaakin ja liikkumisella on varmasti ainakin edellisenä päivänä ollut osansa yrjöilyyn.
-The Buddha-
Thoxium

Post by Thoxium »

Mulla rupes vasta parin kuukauden käytön jälkeen ilmenemään pahoinvointii liikkuessa, muuten ennen sitä tuli tallusteltua vähän joka puolel, jälkikäteen ku miettii ni aika tyhmästi tehty. Katoin jotai vanhoja kuvia missä olin kunno kodeiinikuoseis, ni näytin ihan joltain herskanistiltä (silmät semmoset /_\ ja muutenki notkuvalta näytti. Tuli kuiteki käytyä lekuril, terkkaril ja koulus aika useesti.
Ei mulla koskaan seuraavana päivänä esiintyny pahoinvointii ku joillaki.
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Aamupäivästä faija onnistui aiheuttamaan mulle sen verran pahan ahdistus-, ja masennuskohtauksen että oli aivan pakko erotella 10 panacodia. Oli niin surkea olo.
Juoma kolahti erittäin kovaa. Tunnin verran pysyin jaksoin pysyä hereillä, sitten lopetin taistelun, ja nukahdin.
Jossain klo 12 aikoihin muistaakseni litkun join ja edelleen on erittäin euforinen olo, vieläkin toimii (väittäisin). Euforia voi tosin johtua siitäkin että pääsin yli masennuskohtauksestani joka oli vähintään 8, asteikolla 0-10.
Erittäin hyvä lääke äkilliseen vitutukseen/masennukseen. Suosittelen.
UltraViolet
Kameleontti

Post by UltraViolet »

tosiaan kutittaa aivan vitusti. meinaan aina raapia päänahkani riekaleiksi.
mietin tässä, että voisko siihen liemeen sekottaa jotain mehua..ei se varmaan peitä sitä makua kyllä..
pienenä kun nautiskelin kuumelääkettä poreena, niin en pystynyt juomaan sitä vedessä koska meinas tulla oksennus. Äiti laitto sen sitten mehun sekaan niin sepä maistu melkein limpparilta.
Mutta tietysti se kodeiinin maku on ihan eri tasolla. ja kyllähän tuo alas menee.
growy
Kameleontti

Post by growy »

Toi kutina on jotain aivan tajutonta. Meinaan itekki raapia aina päänahan ruvelle,tai sit niskan. huuuh.. Kodekuosis on mukavaa jos on naisia ympärillä,pieniki kosketus johki esim.Reiteen, niin melkei heti on laukeemas,nii hyvältä se tuntuu.. :D :D
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
UltraViolet
Kameleontti

Post by UltraViolet »

growy wrote:Toi kutina on jotain aivan tajutonta. Meinaan itekki raapia aina päänahan ruvelle,tai sit niskan. huuuh.. Kodekuosis on mukavaa jos on naisia ympärillä,pieniki kosketus johki esim.Reiteen, niin melkei heti on laukeemas,nii hyvältä se tuntuu.. :D :D
joo mutta ainakin minä näytän ihan vammaiselta(mutta onnelliselta)kodeiinissa. ei ihan kaikkein eroottisin näky ole se. Mutta uskon kyllä mitä puhut.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

sxoxyvg wrote:Kannattaa tosiaan venata jonkin aikaa ennenkuin uudestaan nappaa, olikohan se 8h mikä CYP2D6-entsyymillä kestää ennenkuin se pystyy muuttamaan kodeiinia morfiiniksi taas?
Mutta jos napsii ensin vaikka kolme nappia niin kuin joku tuossa joku ylempänä kirjoitti tehneensä, niin ei tuo entsyymi ole vielä siinä vaiheessa kerennyt kulua loppuun. En osaa sanoa tarkkaan tietty, missä vaiheessa ja millä määrillä ei kannata enää buustailla, mutta kyllä tuon kolmen jälkeen voi vielä buustata muutamalla.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

MetsänNeito wrote:Enhän mää jaksanu erotella.
Söin 5kpl, sitten vähn alle puoli tuntia ja poltin savut. Puolen tunnin jälkeen savuissa
huomasin kodeiinin vaikutuksen, ihanan lämmin olo.. yhdistettynä savuihin... NAM...
Join siinä yhen kaljan ja poltettiin lisää. Alkoi olla hyyvin hidas ja mukava olo.. Otin sitten 2kpl lisää, mentiin mettää polttaa uudet savut ja join siinä janoon toisen bissen. Vissii kolmansien savujen jälkeen, tuli sellane olo että huuuh, ihanaa euforiaa ja sosiaalisuutta, kroppa täysin vetämätön, oli pakko vaa istuu.
Tuntui ihanalta vaan jutella ja kattella metsää. Sitten kun täytyi lähtee kävelee mäkeä ylös autolle, tuli paha olo.. ja purjot lens.. :lol: Eissiin mtn, sitte joinkin mehua ja mäntiin kotia.. yhet savut vielä.. ja siittä ko aattelin lähteä juomaan mehua, niin taas purjosin. Johtui kyl varmaan niistä lätkäsavuista,
mehut ei pysyneet sisällä.. Ois vaan pitänyt saada olla paikallaan niin ois ollut niiin ihana olo.
Mut tällasta tällä kertaa, olis myös pitänyt varmaan jättää 2vikaa syömättä.
Kuulostaa mukavalta illalta :)
E: Ekaa kertaa muuten tuli tuolla 7kpl:llä nyt ne kutinat. Oli aivan kamalaa miten kutitti!! :shock:
Sitten mitä enemmän raapi niin sitä enemmän siitä vierestä kutitti, mietin välillä että
selkä/pää/rinta on verillä huomenna.. =D mutta piti vaan sitte rajoittaa sitä. Ikävää kyl.
Mut ei nyt mitenkään ylitsepääsemätöntä.
Se kutina ja raapiminen on ihanaa :P

Kodeiineissa se kutina on joskus jollain 300mg:n annoksilla ollut jotain sairasta. Dexmistä myös sellaisia muistoja, että painii samassa sarjassa...
Last edited by Jeshu on Sat 05 Jan 2008, 02:08, edited 1 time in total.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

MetsänNeito wrote:
RiotStarter wrote:Eiks toi oo aika yleistä et opiaateista jne lentelee purjot jos liikkuu? Ei kai se nyt sentään pyhästä ganjasta voi johtua 8)
Heh. Toki... mut onhan 240mg aika vähän.. musta.. ja varsinkin kun seuraavan päivän todellakin
laatta tuli ihan siitä ko poltin niitä karstoja, muuten ei ollut paha olo viel liikkuessa.. ja silloin edellisenä päivänä just savujen jälkeen.. niin päättelinpä näin.
Voihan se tosiaan olla ihan sattumaakin ja liikkumisella on varmasti ainakin edellisenä päivänä ollut osansa yrjöilyyn.
Ehkä on voinut vähän molemmat olla vastuussa, siis ganjat ja kodeiinit, tuosta purjoilusta. Kertomuksen perusteella olette vissiin ihan hyvin poltelleet... Savut voi buustata tuota yrjöpuolta, toisaalta en tiedä kuinka ko. aineet sulla vaikuttaa.
Nappi-Nalle
Psykonautti

Post by Nappi-Nalle »

Häh? Mulla ja kaikilla ketä tiedän, paukut nimenomaan helpottaa sitä huonoa oloa/oksua. Noissa jutuissa on ollu parasetamoli vissiin osallisena, eli en lähtis hamppua tosta syyttämään. Jos joku kysyis, niin kodeiini tai hamppu ei mun mielestä tolleen kävis. Varmahan en voi olla..

Hamppu ei laita yökkäämään muuten ku övereissä. Tai no karstat ehkä mut saa aika vitun hillittömät olla et oksu tulis..

Just an opinion. :roll:
tropic
Apteekki

Post by tropic »

Olen huomannut tykkääväni kodeiinista yleensä vain ja oikeastaan ainoastaan vähän pienemmillä annoksilla 60mg-90mg. Eihän tuo mitään kovin vahvaa notku oloa todellakaan tee, mutta rentouttaa ihan kivasti ja on hauskempi katsoa vaikka jotain leffaa sohvan pohjalta. Isommilla annoksilla tulee monesti omalla kohdallani vaan jotenkin oudon tukkoinen olo, vaikka olisi eroteltukin. Ehkä joskus sattumalta voisi nauttia 5-10 panacodia, mutta harvemmin tai ei juuri koskaan.

En ole koskaan kokenut mitään kovin suurta kipua, mutta kyllä panacod lääkinnällisessä mielessä on vienyt ihan kiitettävästi jonkinlaisen kivun itseltäni pois 1-2 panacodilla, aivotärähdyksestä, nivelsiteiden poksahtamisesta, hammassärystä. Särkylääkkeeksi mielestäni paljon parempi kuin esim. tämä kuuluisa burana.
Can it be all so simple?
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Pari kysymystä:
Olen käsittänyt näin: kodeiini ei itsessään vaikuta mitenkään, vaan kaikki kodeiinin vaikutus tulee siitä kymmenestä prosentista mikä metabolisoituu CYP2D6-entsyymin toimesta morfiiniksi. Olenko käsittänyt oikein?
Ja kuinka pitkä on morfiinin/kodeiinin vaikutusaika?
näätä
Tuppisuu

Post by näätä »

Jos erottelee kodeiinin veteen Panacodeista tai vastaavista ja sitten haihduttaa nesteen, saako aikaiseksi kodeiini jauhetta/töhnää? Ja jos niin miten säilyvää se on? Ois mukava käydä vaikka sieltä virosta poistamassa tarpeeksi niitä reseptivapaita hommeleita ja valimistaa niistä enemmän tai vähemmän puhdasta kodeiinia kivunlievitys tarpeisiin ja silloin tällöin rentoutumiseenkin... Elänkö nyt täysin utopioissa vai onko jollakulla jopa mahdollisia kokemuksia?

Nyt menossa 5 bissee ja 5 paramax-cod erottelemattomana ja olo mitä mainioin :)
RiotStarter
Apteekki

Post by RiotStarter »

näätä wrote:Jos erottelee kodeiinin veteen Panacodeista tai vastaavista ja sitten haihduttaa nesteen, saako aikaiseksi kodeiini jauhetta/töhnää? Ja jos niin miten säilyvää se on? Ois mukava käydä vaikka sieltä virosta poistamassa tarpeeksi niitä reseptivapaita hommeleita ja valimistaa niistä enemmän tai vähemmän puhdasta kodeiinia kivunlievitys tarpeisiin ja silloin tällöin rentoutumiseenkin... Elänkö nyt täysin utopioissa vai onko jollakulla jopa mahdollisia kokemuksia?

Nyt menossa 5 bissee ja 5 paramax-cod erottelemattomana ja olo mitä mainioin :)
Juu kyllä tuo onnistuu..Haihtuu melko nopeasti ihan vaikka jonku lattialämmityksen/patterin päällä yö...Astiaan jää sellaisia kiteitä.Ne vaa jauhaa sitten...Säilyvyydestä en mene sanomaan mitään..luulis et aika pitkään.
2000-luvun sakilainen.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Nappi-Nalle wrote:Häh? Mulla ja kaikilla ketä tiedän, paukut nimenomaan helpottaa sitä huonoa oloa/oksua. Noissa jutuissa on ollu parasetamoli vissiin osallisena, eli en lähtis hamppua tosta syyttämään. Jos joku kysyis, niin kodeiini tai hamppu ei mun mielestä tolleen kävis. Varmahan en voi olla..

Hamppu ei laita yökkäämään muuten ku övereissä. Tai no karstat ehkä mut saa aika vitun hillittömät olla et oksu tulis..

Aattelin vaan sellasena nyrkkisääntönä, että yleensä savut pahentaa oksettavaa oloa, mistä ikinä se sitten johtuukin. Menee vaan enemmän sekaisin ja tulee paha olo, mutta voihan se jossain tapauksissa joidenkin aineiden kanssa parantaakin oloa...
Thoxium

Post by Thoxium »

jesuiitta wrote:
Nappi-Nalle wrote:Häh? Mulla ja kaikilla ketä tiedän, paukut nimenomaan helpottaa sitä huonoa oloa/oksua. Noissa jutuissa on ollu parasetamoli vissiin osallisena, eli en lähtis hamppua tosta syyttämään. Jos joku kysyis, niin kodeiini tai hamppu ei mun mielestä tolleen kävis. Varmahan en voi olla..

Aattelin vaan sellasena nyrkkisääntönä, että yleensä savut pahentaa oksettavaa oloa, mistä ikinä se sitten johtuukin. Menee vaan enemmän sekaisin ja tulee paha olo, mutta voihan se jossain tapauksissa joidenkin aineiden kanssa parantaakin oloa...
savuthan just vähentää pahoinvointii :!:
korolli
Apteekki

Post by korolli »

korolli wrote:Pari kysymystä:
Olen käsittänyt näin: kodeiini ei itsessään vaikuta mitenkään, vaan kaikki kodeiinin vaikutus tulee siitä kymmenestä prosentista mikä metabolisoituu CYP2D6-entsyymin toimesta morfiiniksi. Olenko käsittänyt oikein?
Voisiko joku vastata? Varmasti joku tietää.
Thoxium wrote:savuthan just vähentää pahoinvointii :!:
Agreed. Muuta joskus olen subuissa oksentanut kun lievissä övereissä olen jointin polttanut. Tosin laattaan jostain syystä aika helposti, erityisesti subuissa.
Ram1t

Post by Ram1t »

Moi, täs olis mun eka reply nyt.. Oon alaikänen poika ja juon joskus mutta tosi harkitusti ja rajallisesti omasta tahdosta. En polta tai nuuskaa, mutta kaikkea oon kyllä kokeillu näistä, mutta nyt tekis mieli kokeilla tätä kodeiiniä.. En oikeen uskalla ihan "kunnon" huumeita kokeilla. Mulla ois kaveri jonka kanssa kokeiltais, mutta ongelmana on kodeiinin puute, koska mulla on vaa pari kolme panacod tabua varastossa.

Tää voi kuullostaa että oon joku mulkku, mutta mulla on vaa kokeilunhalu aika suuri :).

Ja jotai vinkkejä voisitte antaa jos voitte :)

Kiitos,
FreestLr
Last edited by Ram1t on Tue 12 Feb 2008, 23:06, edited 1 time in total.
bol
Kameleontti

Post by bol »

^ Ainahan voit ostaa apteekista lisää kodeiiniä. Esim Mustapartaa tai Professorin Yskänlääkettä. Tai tutkia vanhempien lääkekaappia hieman paremmin : D
Ram1t

Post by Ram1t »

Mua ei oikeen huvittais viljellä varpusparvia perseestä jos niinkäy ku vetää yskänlääkettä.. Löysin noi panacodit sieltä lääkekaapilta ^,^. Onko jotain reseptivapaata pilleriä mistä vois liuottaa kodeiinin talteen? Luin joltain jenkki foorumilta semmosta missä olis 8 mgtä panacodia ja se olis reseptivapaa mutten kuolemakenikaan muista mitä se oli tai mikä sivu se oli :S.

Kiitos,
FreestLr
Last edited by Ram1t on Tue 12 Feb 2008, 23:07, edited 1 time in total.
Miasma
OD

Post by Miasma »

Lue säännöt!

4 §
Ei laittomia myynti/ostoilmoituksia.

Minkään laittoman tavaran osto/myynti/vaihto -ilmoituksia ei suvaita. Myöskään "anna tänne jos kerta itelles ei maistu" tai "tietääkö joku mistä sais ostaa pilveä" -tyylisiä kirjoituksia emme halua nähdä.

Älä mainitse minkään yrityksen nimeä tai osoitetta jos sieltä saa ostaa jotain mitä ei suomessa saa myydä.

1.1.2008 alkaen: Selvä laittoman päihteen osto tai myyntiyritys (foorumilla tai yksityisviestitse) = PERMBAN eli kansankielellä elinikäinen porttikielto vaulttiin (IP osoite, koneen yksilöintitiedot, sähköpostiosoite)

6 §
Ikäraja

1.1.2008 Alkaen tulee The Psychoactive Vaultin ikäraja olemaan 18 vuotta. Jos olet alaikäinen niin ole ennen tätä päivämäärää yhteydessä yksityisviestitse käyttäjään admin, niin poistamme tunnuksesi.

Ja loput: viewtopic.php?f=11&t=473
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."
Ram1t

Post by Ram1t »

Kiitos tästä Miasma, omaa tyhmyyttäni en lukenut noita :/. Tänks anyways :).
w
Psykonautti

Post by w »

Plinkistä lainattua:
Ja se greippimehu toimii. CYP3A4-entsyymi muuttaa kodeiinin norkodeiiniksi jolla ei nykytiedon mukaan ole viihdekäyttöpotentiaalia, ja tuo greippimehu estää tuota entsyymiä "toimimasta", joten CYP2D6:nen jää "yksin" muuttaman kodeiinia, eli tekemään siitä morfiinia. Eli siis suurempi määrä kodeiinista muuttuu morfiiniksi. Eli jos sinulla on lääke, rohdos tai hedelmä joka estää CYP3A4:en toimimisen, eikä vaikuta CYP2D6:een ainakaan laskevasti, niin se on ainakin kodeiinin boosteri.
Onko joku testannut? Harmi kun löysin kyseisen ketjun vasta äsken, pari tuntia sitten nautin kodeiinit. Pitää ensi kerralla kokeilla onko vaikutusta. :)
tRip
Moderator

Post by tRip »

Olen ymmärtänyt, että mm. greippi nimenomaan heikentää kodeiinin vaikutusta.. (?)
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
UltraViolet
Kameleontti

Post by UltraViolet »

korolli wrote:Pari kysymystä:
Kyllä, näin on. Vaikutus kestää riippuen henkilön toleista ja varmaan jotkut muutkin asiat vaikuttaa..mutta noin 2-3h sanoisin.
Ja tämä on jo omituista.. oon sun personal guru kohta. Tai voisin olla vaikka jo nyt, kyllä mulle käy.
w
Psykonautti

Post by w »

tRip wrote:Olen ymmärtänyt, että mm. greippi nimenomaan heikentää kodeiinin vaikutusta.. (?)
Imailin 1,5 litraa rybb & deckersin greippimehua, ja otin tunnin päästä kodet. Ei ainakaan haitannu vaikutusta, mutta en osaa sanoa buustasko. Hyvin pärisee kuitenkin 120mg.
ketku
Tuppisuu

Post by ketku »

Otin eilen´8 panacodia.. ja nyt aattelin ottaa 10kpl tuskin tolet tuossa ajassa kasvavat? :roll: