IV käyttö
-
eNZYMe
- OD
Re: IV käyttö
Pieni info-paketti IV-käytöstä olisi kyl ihan asiallinen juttu. Jos alkaa neuloja harrastamaan, niin riittävällä hygienialla, tehokkaalla filtteröinnilla ja oikealla tekniikalla saa minimoitua riskit. Oman asuinpaikkakunnan vanhoja rapanistejä ei välttämättä kannata kuunnella. Tuntuu, että suurimmalla osalla on joko C-hepa tai neulahygieniassa muuten parantamisen varaa. Vedetään subua filtteröimättä jne...
-
Rollo Tommasi
- Psykonautti
Kyl nää mun jannut ollu jo suht pitkää frendejä, eikä oo mitää rappio-porukkaa.
Mut tosiaan, jos jollaa on minkäälaista motivaatiota pistää joku paketti kasaan. Ite oon vielä liian kokematon ja aivan liian saaamaton :hmh:
Mut tosiaan, jos jollaa on minkäälaista motivaatiota pistää joku paketti kasaan. Ite oon vielä liian kokematon ja aivan liian saaamaton :hmh:
It's just a ride.
-
frapathea
Miks harrastaa seksii ku siit voi tulla raskaaks ja saada c-hepan??? Ku voi runkatakin?????Spadukka wrote:ja voi saada c-hepan
Tulkitsenko sut väärin vai sulkeeko sun frendeys ja rappio-porukkuus toisiaan pois?Rollo Tommasi wrote:Kyl nää mun jannut ollu jo suht pitkää frendejä, eikä oo mitää rappio-porukkaa.
Musta infopaketti tuntuis tosi mahtavalta idealta ja voisin kyllä mielelläni auttaa sen kasailussa parhaani mukaan mut mun piikitystottumukset lienee olleet aika keskivertonormaalit. Perusjutut on hallussa, mut varmaan en mitään kauheen haitekkii osaa ohjeistaa. Mutta parhaanimukaan.
-
Uke
- LD50
Tipin foorumeilla oli muistaakseni ihan melkeenpä täydellinen info pistelystä, voisin sen joku päivä varastaa sieltä.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
peltsi
- OD
Itse asiassa C-hessu ei kyl tartu kovinkaan helposti panemalla. Eikä muutenkaan hirveen helposti muusta ku verestä.
Muistaakseen lapseenki tarttu yks sadasta jos raskaana oleval äidil on se.
Kyl se on vaan valitettava tosiasia et iv-käyttäjä piirissä c-hepatiitti on todella yleinen sairaus ja että neulasta se tarttuu tosi helposti.
Muistaakseen lapseenki tarttu yks sadasta jos raskaana oleval äidil on se.
Kyl se on vaan valitettava tosiasia et iv-käyttäjä piirissä c-hepatiitti on todella yleinen sairaus ja että neulasta se tarttuu tosi helposti.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
frapathea
Kyl se vaan on valitettava tosiasia, että elämässä otetaan jatkuvasti riskejä ja joskus voi käydä nihkeesti. Dat's life buddy. Ja kyllä sen c-hepan voi kuitenki nussimisesta saada, kiistäks? Tai vaik hivin hei!
Ja sitku tääkin on vähän sellainen asia, että aiheuttaa ongelmia ja niistä ei vitussakaan päästä niistä ongelmista yhtään helpotukseen ainakaan vitun turhalla moralisoinnilla ja paasauksella. Ootteko moista ilmiötä huomannu?
Ja sitku tääkin on vähän sellainen asia, että aiheuttaa ongelmia ja niistä ei vitussakaan päästä niistä ongelmista yhtään helpotukseen ainakaan vitun turhalla moralisoinnilla ja paasauksella. Ootteko moista ilmiötä huomannu?
-
Rollo Tommasi
- Psykonautti
Hieman väärin kyllä tulkitsit. On mulla ns. rappiollisia ystäviäkin.Tulkitsenko sut väärin vai sulkeeko sun frendeys ja rappio-porukkuus toisiaan pois?
Mutta viittasin tuohon enzymen viestiin, olisin toki voinut olla hieman tarkempi.
It's just a ride.
-
frapathea
Mä en näe, että enzyme olis sitä sulle mitenkään suunnannut?Rollo Tommasi wrote:Hieman väärin kyllä tulkitsit. On mulla ns. rappiollisia ystäviäkin.Tulkitsenko sut väärin vai sulkeeko sun frendeys ja rappio-porukkuus toisiaan pois?
Mutta viittasin tuohon enzymen viestiin, olisin toki voinut olla hieman tarkempi.
-
Rollo Tommasi
- Psykonautti
En sitä väitäkään, mutta satuin olemaan kyseisenä hetkenä pireissä ja sillä hetkellä tunsin melko voimakasta yhteenkuuluvuuden tunnetta (mitä?), ja halusin osallistua keskusteluun. Silly mefrapathea wrote:Mä en näe, että enzyme olis sitä sulle mitenkään suunnannut?Rollo Tommasi wrote:Hieman väärin kyllä tulkitsit. On mulla ns. rappiollisia ystäviäkin.Tulkitsenko sut väärin vai sulkeeko sun frendeys ja rappio-porukkuus toisiaan pois?
Edit. Pitäs varmaa lopettaa tää offtopic.
It's just a ride.
-
Uke
- LD50
IV-käytön riskien minimointi
Tässä siis suoraa kopiota nimimerkiltä pikkutyttö, Tipin foorumeilta. Sanokaa toki, jos tein jotain väärin, itse kun en näe moisen tekstinpätkän kopiomisessa mitään pahaa. Ja tosiaan tässä ei neuvota miten se piikki tökätään, vaan tässä on tietoa ko. aiheesta.
http://www.kylläsejääkantaa.fi/forum/vi ... ebf8534239 (ei onnistu jotenkin tuo urlin tagitus ääkkösten kanssa?)Tämä ei ole topic, jossa kerrotaan kuinka käytetään suonensisäisiä aineita, eikä myöskään moralisoimista tai turhia kommentteja käyttämisestä suonensisäisesti! Ei siis pistämistekniikkaa!!!! Jos et ole koskaan käyttänyt IV:nä, älä myöskään aloita sitä:vältyt monelta haitalta. Amputaatiot eivät ole legendaa vaan totista totta!
Joitain IV-käytön faktoja, joilla voi ehkäistä turhia tartuntoja sekä laskimotulehduksia/tukoksia:
- steriloiminen:
mikäli ei ole saatavissa puhtaita välineitä,99% varmuudella voi steriloida näin:
(pitäkää pullo talouskloriittia aina kotona) Ota kahteen puhtaaseen kippoon vettä sekä esim. kloriittipullon korkkiin loraus kloriittia. Huuhtele ensin puhtaalla vedellä, sitten kloriitilla, sen jälkeen yksi huuhtelu puhtaalla vedellä riittää.
Kaava siis 1+1+1...eikä kestä kuin 30 sekuntia!
USA:ssa tehtyjen laboratoriotutkimusten mukaan em. riittää tappamaan 99% viruksista.
Vastoin yleistä uskomusta, värkkejä pitäisi keittää 15 minuuttia, ennenkuin niistä saadaan tarpeeksi steriilit.
Virusten elossapysymisajat ovat seuraavanlaiset:
-insuliiniruiskussa:
HIV: 1-3viikkoa!
C-hepatiitti: 24-48 tuntia!
-ruisku+erillinen neula;
HIV: 6 viikkoa!
C-hepatiitti: max. viikon!
Ennen pistämistä kannattaa pestä kädet huolellisesti, kyynärtaipeita myöten sekä kuivata puhtaaseen paperiin. Linkki:
http://www.youtube.com/watch?v=SjgXRfYF-lc
Jos mahdollista, pistospaikkaa kannattaa vaihdella, eli pistää vain kerran yhteen kohtaan ja seuraavan kerran toiseen paikkaan.
Älä pistä nivusiin, älä jalkoihin! 39%:lla jalkoihin piikittäneillä esiintyy laskimoiden vajaatoimintaa!!!!
Lääkkeiden IV-käyttö on suurimpia laskimotukosten aiheuttajia, bubrenorfiini tulee kakkosena. Lääkeaine, joka ei ole IV-käyttöön tarkoitetussa muodossa, aiheuttaa kudoksissa hapenpuutetta. Samoin jotkut huumeet esim. kokaiini saattavat kiteytyä laskimossa, jolloin syntyy tukos, joka johtaa useimmiten amputaatioon.
Laskimo tukoksen oireita:
1.välitön paikallinen ärsytys ja kipu pistoskohdan seudulla
2.punoitus, puutuneisuus, raajan heikkous. Akuutti raajaiskemia(=veren/hapen puute kudoksessa) kova kipu, raajan kylmyys, sinerrys, kalpeus, marmorikuviointi
3.raajan turpoaminen
4.raajan osan kuolio/infektio
Jos ykköskohdan oireita esiintyy, kannatta jo siinä vaiheessa hakeutua lääkäriin, jossa aloitetaan liotushoito. Itse ei kannata mennä lääkitsemään esim. asetyylisalisyylihapolla(Asperin, Disperin, Primaspan), koska mikäli seurauksena on äkillinen verenvuoto, se voi johtaa kuolemaan.
Erityisen haitallinen on Tenox!
Sitten filttereistä:
http://www.druginfo.adf.org.au/druginfo ... it_dr.html
lataa tiedosto, joka on ensimmäisenä. Todella hyvää tietoa eri filtterien tehosta!
Yksinkertaista ja nopeaa ehkäistä turhia haittoja.
Tämän tarkoituksena ei ole yllyttää ketään aloittamaan IV-käyttöä, päinvastoin:
EI KANNATA KOKEILLA EDES SITÄ ENSIMMÄISTÄ KERTAA!!!!!
Mutta koska on myös suonensisäisesti käyttäviä, ehkäpä tämä tietous auttaisi edes yhdelle ettei juuri sinun sormiasi/kättäsi/varpaitasi/jalkaasi tarvitse amputoida!
Tässä siis suoraa kopiota nimimerkiltä pikkutyttö, Tipin foorumeilta. Sanokaa toki, jos tein jotain väärin, itse kun en näe moisen tekstinpätkän kopiomisessa mitään pahaa. Ja tosiaan tässä ei neuvota miten se piikki tökätään, vaan tässä on tietoa ko. aiheesta.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Jeshu
- OD
Ei vaadi paljoa välttää täysin saamasta tauteja. Puhtaat värkit!Spadukka wrote:Miks vetää hihaan ku toimii muillakin tavoilla?? siks ku ei jaksa venaa sitä 15 min et alkaa toimii? ja voi saada c-hepan
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Jeshu
- OD
peltsi wrote:Kyl se on vaan valitettava tosiasia et iv-käyttäjä piirissä c-hepatiitti on todella yleinen sairaus ja että neulasta se tarttuu tosi helposti.
http://www.ktl.fi/portal/suomi/tietoa_t ... atiitti_c/Välineiden yhteiskäytössä siirtyvä verimäärä on verraten suuri ja tartunnan riski siksi korkea. Suomessa ylivoimaisesti tärkein hepatiitti C -infektion riskitekijä on suonensisäisten huumeiden käyttö. Riski saada infektio verisestä neulasta on 1─3 prosenttia. Iholle tai limakalvolle joutuneen veren tai syljen ei ole havaittu aiheuttaneen tartuntoja. Tartuntariski seksin välityksellä on erittäin pieni.
Jopa 1-3%!
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
-
peltsi
- OD
Joo mutta kyllähän tossa nyt mainitaan ihan selvästi että IV-käyttö on suurin aiheuttaja C-hepatiittiin ja seksin välityksellä hyvin pieni toden näköisyys saada se.
Toi on vitun naurettavaa kieltää tota tosiseikkaa. En moralisoi IV-käytöstä eikä mulla ole mitään sitä vastaan jos se tehdään puhtailla koneilla mut toi oli vaan tarkennus tohon kommenttiin että voihan se tarttua nussimallakin, voi toki mut en vertais sitä IV-käyttöön. Lisäks iv-käyttäjillä toi on melko yleinen sairaus ja taas seksiä toistensa kanssa harrastavilla ei niin suurella todennäköisyydellä oo just c-hepatiittia. Lainaappa tuntemattomalta iv-käyttäjältä neulaa tai nussi tuntemattoman kanssa..hmm kummassakohan on suurempi riski c-hepatiittiin.
Jätetään keskustelu tästä aiheesta, koska mulla ei ole tarkotus moralisoida iv-käyttöä joka on oikein tehtynä varmasti putseilla aineilla jopa turvallisempaa kuin muita teitä tiettyjen aineiden nauttiminen.
Toi on vitun naurettavaa kieltää tota tosiseikkaa. En moralisoi IV-käytöstä eikä mulla ole mitään sitä vastaan jos se tehdään puhtailla koneilla mut toi oli vaan tarkennus tohon kommenttiin että voihan se tarttua nussimallakin, voi toki mut en vertais sitä IV-käyttöön. Lisäks iv-käyttäjillä toi on melko yleinen sairaus ja taas seksiä toistensa kanssa harrastavilla ei niin suurella todennäköisyydellä oo just c-hepatiittia. Lainaappa tuntemattomalta iv-käyttäjältä neulaa tai nussi tuntemattoman kanssa..hmm kummassakohan on suurempi riski c-hepatiittiin.
Jätetään keskustelu tästä aiheesta, koska mulla ei ole tarkotus moralisoida iv-käyttöä joka on oikein tehtynä varmasti putseilla aineilla jopa turvallisempaa kuin muita teitä tiettyjen aineiden nauttiminen.
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
eNZYMe
- OD
Joo, mut toi 1-3% on pistovahinko verisellä neulalla. Tarttuu paljon helpommin käyttämällä likaisia, c-hepatiitillä saastuneitä värkkejä injektointiin. Pistäessä tulee sellainen alipaine sinne pumppuun, että todennäköisyys on yli 50%, että pienikin jäämä elävää virusta aiheuttaa tartunnan kertapistolla. Injektoimalla pumppaat tavaran verenkiertoon, eikä altistus taatusti jää vain nopeaksi iho lävistykseksi, kuten vaikka neulaan sormen tökkäämällä tapahtuis.Jeshu wrote:peltsi wrote:Kyl se on vaan valitettava tosiasia et iv-käyttäjä piirissä c-hepatiitti on todella yleinen sairaus ja että neulasta se tarttuu tosi helposti.http://www.ktl.fi/portal/suomi/tietoa_t ... atiitti_c/Välineiden yhteiskäytössä siirtyvä verimäärä on verraten suuri ja tartunnan riski siksi korkea. Suomessa ylivoimaisesti tärkein hepatiitti C -infektion riskitekijä on suonensisäisten huumeiden käyttö. Riski saada infektio verisestä neulasta on 1─3 prosenttia. Iholle tai limakalvolle joutuneen veren tai syljen ei ole havaittu aiheuttaneen tartuntoja. Tartuntariski seksin välityksellä on erittäin pieni.
Jopa 1-3%!
-
MaiKel
- Karvakuono
frapathea wrote:Kyl se vaan on valitettava tosiasia, että elämässä otetaan jatkuvasti riskejä ja joskus voi käydä nihkeesti. Dat's life buddy. Ja kyllä sen c-hepan voi kuitenki nussimisesta saada, kiistäks? Tai vaik hivin hei!
Siitäkään ei pääse yli eikä ympäri että monia ei kiinnosta katsoa/olla mukana IV toiminnassa ollenkaan, ja sitten ihmetellään miksi ei enään soitella ku se on sitä päivästä toiseen.
Disclaimer ei tarvitse tulla kertomaan ettei se kaikilla ole niin, yleistän tässä vaan.
-
sxoxyvg
- OD
MaiKel wrote:
Siitäkään ei pääse yli eikä ympäri että monia ei kiinnosta katsoa/olla mukana IV toiminnassa ollenkaan, ja sitten ihmetellään miksi ei enään soitella ku se on sitä päivästä toiseen.
.
Jeps, yhteydet poikki vain ystäviin jotka vetävät päivittäin. Henk koht. en kestä katsella jatkuvaa huumeiden syömistä(hyi _vittu_, tunkee ruokatorveen kaikkia KEMIKAALEJA), näinpä olen jättänyt tällaiset oraalinistit kokonaan pois kaveripiiristäni, levittävät herpestäkin ja kaikkea..
Rautalanka: Nisti on nisti on nisti.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
MaiKel
- Karvakuono
Joo, vähän niinkun noin. Jaksa väitellä asiasta mutta kyllä se omakohtaisista kokemuksista muuttaa ihmistä aika rajusti.
-
mentalhell
- Kameleontti
Tuli itsekin "repsahettua" heittämään subut hihaan tänään. Noh, kunhan ei tavaksi jäisi.
-
palekastro
hmm en oo vielä IV-käyttöön lähtenyt mukaan.... 2012 mennessä varaan heroiinitykin povariin..."medicine, medicine man!" mutta onneksi terävimmänkin neulan päässä on pointti, ainakin molekyylitasolla.. tai en tiedä ovatko atomit pyöreitä vai huijataanko meitä... mutta senhän ei kuulu sattua, eihän? nii jossei oo teräviä kulmia....
-
Lymykonna
- Kameleontti
Pyöreys lienee makrotason konsepti joka hävii ku katotaan asioita tarpeeks läheltä. Kyllä meitä huijataan, se ei vaan yleensä ole tahallista silloin ku luulis eikä tahatonta silloin ku luulis.palekastro wrote:hmm en oo vielä IV-käyttöön lähtenyt mukaan.... 2012 mennessä varaan heroiinitykin povariin..."medicine, medicine man!" mutta onneksi terävimmänkin neulan päässä on pointti, ainakin molekyylitasolla.. tai en tiedä ovatko atomit pyöreitä vai huijataanko meitä... mutta senhän ei kuulu sattua, eihän? nii jossei oo teräviä kulmia....
-
AVOHOITOPOTILAS
- Karvakuono
Hähä tajusin just et ku sanotaa vaik kakkoseen ni se tarkottaa perseeseen. sit iv eli roomalaisis numerois 4. Sit ku heittää hihaa ni voi sanoo et vetää nelosee 
Just watchin´the world going crazier every day
-
mentalhell
- Kameleontti
Itse alotin taas uudestaan rännäämään mikä tällä hetkellä hieman vituttaa. Tosin buprea vaa oikeastaa koska nokasta menee nii paljo hukkaa ja kultaaki kalliimpaa tuo aine täällä.
-
SadPanda
- LD50
saiskai ton iv käytön lopettaaa.. toimii ne muutenki. Emt kait se on se "humahdus" nousut . emmä kyl ihan aina tota tee
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
medicineman
- Lepakko
Jotkut päihdetyöntekijät on joskus sanoneet et lapaseen ruuttaaminen olis "terveellisin" tapa vetää kamaa. Ei mene limakalvot nenästä tai mahasta paskaks. Jos nousuja ei lasketa, niin mun mielestä on aivan yhdentekevää miten nuo roinat vetää, lopputulos on kuitenkin sama.
Fear is the price of imagination.
-
peltsi
- OD
Jaa'a kyllä ainaki mitä kattonu kavereita ketkä vetää tyyliin kaiken hihaan ni vois sanoo et jostain syystä niillä vaan menee vitun paljon huonommin ku niillä ketkä ryystää nokkiin tai syö huumeensa. Etenki piri vääntää iv-käyttäjänsä nii vitun kieroks et ei mitää rajaa.medicineman wrote:Jotkut päihdetyöntekijät on joskus sanoneet et lapaseen ruuttaaminen olis "terveellisin" tapa vetää kamaa. Ei mene limakalvot nenästä tai mahasta paskaks. Jos nousuja ei lasketa, niin mun mielestä on aivan yhdentekevää miten nuo roinat vetää, lopputulos on kuitenkin sama.
Ja niinkun aina sanonu et onhan toi ehkä terveellisin tapa vetää jos sen tekee steriilisti ja oikeilla aineilla. Valitettavasti tää on vaan mahdotonta ainaki suomessa ku ei ampullitavaraa kovinkaan helposti löydä. Lisäks lyödään samoilla värkeillä muitten kanssa ennenpitkään. Tai jostain kumman syystä iv-käyttäjillä tuo c-hessu tuntuu olevan melko yleinen sairaus.
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
eNZYMe
- OD
Joo, olis ehkä terveellisin tapa jos elettäis täydellisessä tyhjiössä. Aika harva pystyy hommaamaan steriiliä lääkepuhdasta tavaraa ja IV-nousut ja nopea toleranssin kasvu ei pidemmän päälle ole välttämättä hyvä asia.
-
frapathea
Ei lie pelkästään aineen nautintatavast johtuvaa, vaikka sillä on varmaan osuutensa asiaan, niinku esimerkiks myöskin kaikel. Yleisesti ottaen käyttökulttuuri vaikuttanee myös aika paljon.peltsi wrote:Jaa'a kyllä ainaki mitä kattonu kavereita ketkä vetää tyyliin kaiken hihaan ni vois sanoo et jostain syystä niillä vaan menee vitun paljon huonommin ku niillä ketkä ryystää nokkiin tai syö huumeensa. Etenki piri vääntää iv-käyttäjänsä nii vitun kieroks et ei mitää rajaa.medicineman wrote:Jotkut päihdetyöntekijät on joskus sanoneet et lapaseen ruuttaaminen olis "terveellisin" tapa vetää kamaa. Ei mene limakalvot nenästä tai mahasta paskaks. Jos nousuja ei lasketa, niin mun mielestä on aivan yhdentekevää miten nuo roinat vetää, lopputulos on kuitenkin sama.
Tuntuis siltä, että kaikilla tavoilla on etunsa ja haittansa. Tunsin aikanaan piriä iiveenä vetävän tytön, joka veti ränniin siks, että se oli aikoinaan nokittanut sitä niin saatanasti, että nykyisin lähti samantien veret nokasta, jos yritti sniffailla. Ja sit on niitä, joilta on suonet kadonnu liiallisen rännäämisen takii. Mut hei, such is life. Suoneenlaitetun (met)amfetamiinin nousut on kyllä aika omaa luokkaansa, mut joo, ei se kauheen terveellist ole. Mut hei,
such is life.
-
wRRa
- Moderator
Minun tutuissa on suurimmassa osassa pahin muutos huumeidenkäytössä tapahtunut juuri IV-vaiheeseen siirryttäessä. Joku ehkä osaa pitää hallussa, mutta he eivät ainakaan ole osanneet.
Hauskanpidosta on tullut viekkareiden siirtämistä ja puolessa vuodessa tai viimeistään parissa vuodessa rännittäminen on vaan pakko, jossa ei ole mitään hauskaa ja yleensä vituttaa että on pitäny alottaa.
Jos pistää suoneen vaikka kerran kuukaudessa ni en nyt ongelmakäytöksi laskisi. Mut joku juttu siinä on että yleensä riistäytyy heti alkuunsa ihan kokonaan käsistä tuo meininki kun hihaan aletaan vetää. Oisko se sit vaan se että se on niin helvetisti parempaa?
Voi sitä tietysti huumeriippuvaiseksi tulla muillakin tavoilla, mutta luulen että IV esim. mahtavien nousujensa vuoksi saattaa olla psyykkisesti paljon addiktoivampaa kuin muut tavat. Mun kavereista aika moni ei ole koukussa pelkästään aineiseen vaan ihan myös pistämiseen, eli vetelevät vesivetoja kun ei oo kamaa... En mä ainakaan leivinjauhetta nokita jos ei oo kamaa.
Hauskanpidosta on tullut viekkareiden siirtämistä ja puolessa vuodessa tai viimeistään parissa vuodessa rännittäminen on vaan pakko, jossa ei ole mitään hauskaa ja yleensä vituttaa että on pitäny alottaa.
Jos pistää suoneen vaikka kerran kuukaudessa ni en nyt ongelmakäytöksi laskisi. Mut joku juttu siinä on että yleensä riistäytyy heti alkuunsa ihan kokonaan käsistä tuo meininki kun hihaan aletaan vetää. Oisko se sit vaan se että se on niin helvetisti parempaa?
Voi sitä tietysti huumeriippuvaiseksi tulla muillakin tavoilla, mutta luulen että IV esim. mahtavien nousujensa vuoksi saattaa olla psyykkisesti paljon addiktoivampaa kuin muut tavat. Mun kavereista aika moni ei ole koukussa pelkästään aineiseen vaan ihan myös pistämiseen, eli vetelevät vesivetoja kun ei oo kamaa... En mä ainakaan leivinjauhetta nokita jos ei oo kamaa.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Mushru
- Moderator
mulla on ollut ihan pienestä asti himmee fetissi piikkejä kohtaan.Aika huono juttu sinänsä pidemmän päälle,
en oo kuitenkaan kun kerran elämässäni IVnä vetänyt,jotenkin tätäkin koitan välttää.
en oo kuitenkaan kun kerran elämässäni IVnä vetänyt,jotenkin tätäkin koitan välttää.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
mentalhell
- Kameleontti
Itse siirryin IV käyttäjäksi pitkän tauon jälkeen keväämmällä ihan sen takia että kun buprea vetelen, niin hihaan se on pakko työntää kun on tolea. Ellei rahaa ole loputtomasti. On muutakin tullut rätkittyä ihan nousujen takia, mutta niistä ei ole tullut ongelmaa.