Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
rufftuff
Lepakko

Re: Amfetamiini topic.

Post by rufftuff »

virtapiiri wrote:Voiks tollasen töhnämäisen pirin antaa kuivua vaan jossain lautasella sellaisenaan huoneilmassa?

Mä oon nyt vaan syönyt sitä, mut se alkaa jotenki tympiä, maistuu niin vitun pahalle.
Vois vaihteeks kiusata tota kärsääkin, kun vaikuttas taas limakalvot elpyneen. :D
Huoneilmassa voi antaa kuivuu, ei siinä sen ihmeempää. Sit vaan jauhat nokituskuntoon.
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Jos maistuu pahalle, nii kannattaa sekottaa vaikka jogurttilusikalliseen, tai limsaan tms. Mä teen monesti niin jossei jostain syystä jaksa rislaan kääriä. Vituttaa rislojen nieleminen :)

Huomenna poretta pitkästä aikaa :up:
virtapiiri
Lepakko

Post by virtapiiri »

No mä oon tempassu vaan lusikalla huiviin ja limua päälle.
Tollanen töhnä menee niinkin. Sellanen pulverimainen on pakko käärästä nenäliinaan, et saa alas. :)
I'm not crazy..
My reality is just different from yours.. :twisted:
Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko »

Amfen kans täytyy kyllä olla itellä tosi varuillaa ja tosi harvon käyttää , ettei lähe lapasesta.
Parina vklp tullu maistettua niin täytyy kyllä pitää nyt taas useampi viikko , ehkä jopa pari kuukautta taukoa.
rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff »

Kasiko wrote:Amfen kans täytyy kyllä olla itellä tosi varuillaa ja tosi harvon käyttää , ettei lähe lapasesta.
Parina vklp tullu maistettua niin täytyy kyllä pitää nyt taas useampi viikko , ehkä jopa pari kuukautta taukoa.
Sama homma. mulla tuppaa stimut menee pahiten yli, kun kiskoin yhessä vaiheessa piriä ja metaa parin vuoden ajan vähän enempi, niin kiskoin yleensä niinkauan et tipahtaa viimein ja sit nukkuu pari päivää ja uudestaan ja uudestaa sama homma parin vuoden ajan. nukuin suunnillee 1-2 yönä per viikko tuona aikana, söin miten sattuu, säädin menemään kaikkee ja sekoiltiin aika huolella kavereitten kanssa, olin ihan lopussa ton jälkeen ja en ees tajunnu et kaks vuotta oli hurahtanu ohi vaan, sit lopetin pirin vedon ja alotin opiaatit kunnolla, siinä menikin pari vuotta ilman stimuja, mut sit tuli nää pevekkihommat yms systeemit, ja se oli menoo taas, ja aloin sit kiskoo metaa, piriä, mdpv ja mpa:ta oikeen kunnolla taas pari kolme vuotta, mut käytin kyl päivittäin myös opiaattejakin.

Mut joo aika jännä oli tuo mun rytmi tuona aikana kun piriä vedin, olin rytmittäny viikon aika huolellisesti niin että voin joka päivä kiskoo piriä. ja elämä pyöri siinä pirin parissa vähän liiankin paljon, se oli sitä ympäri kaupunkia paahtaen, säätämistä joka päivä, koko ajan vedoilla, kaikenmaailman reissuja koko aika jonnekkin päin ja tietty rikoksia liukuhihnalla. siinä aina monesti tuonkin jälkee mietti kun piriä otti taas pitkästä aikaa että parit vedot vaan ja se on siinä, mut monesti havahtuu viikon parin päästä samassa jamassa ja vetoja on mennykki vähän reippaammin :D
Personaes
OD

Post by Personaes »

Siitä tietää että on hyvä annos amfea ollut I.V:nä, kun mäntä on pohjassa niin menee päänahka kananlihalle ja alkaa kihelmöimään.

Amfessa ite en vaan pidä siitä, että sen ekan päivän jälkeen niin toisena päivänä ei sano enää paljoa. Sitkun on pari päivää takana niin ei sano annokset muuta kuin antaa energiaa.

Sen takia tykkäänkin MDPV:stä, siitä saa nousut vaikka olis viikko putkea takana.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko »

Oon samaa mieltä Personaes tuosta , ettei parin päivän jälkeen saa oikeen muuta ku energiaa isommistakaan annoksista.
Sitten vielä se, että hyvää virtaa saattaa turhaa ottaa lisää , kun yrittää saada nousuja , vaikka toimii koko ajan.
Sitten jotkut kiskoo lisää ja lisää , eivätkä hoksaa , että eivät oo syöneet tai juoneet kunnolla pariin päivään.
Onhan se inhottavaa väkisin syödä jotakin , mutta ainakin mulla se saattaa toimia jopa paremmin , kuin uudet vedot , jos kehossa ei oo enää ravintoa antamassa energiaa , mitä se pore vaatii.

Ite tykkään enemmän perinteisestä amfesta , kuin metasta , peeveestä yms. ,
koska perus A ei tee lähellekkään yhtä pahoja laskuja , eikä joskus laskuja ollenkaan.
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Mä inhoan poreissa sitä pakkosyömistä :x Yleensä ei pysty mitään semmosta ottamaan mitä pitää purra, eli syön jotain jogurttia tms. Mutta on tullut huomattua että muutaman päivän syömättömyys aiheuttaa semmosta voimattomuutta. Siihen vielä yhdistettynä valvominen.

Ja tuokin on tullut huomattua, että pitää vaan kiskoo monta päivää vaikkei enää vaikuttaskaan silleen niinku haluais ja määrät suurenee. Ei mitään järkeä, mutta yleensä mulle käy silti aina niin.

Tuli ostettua paskaa piriä, ois pitänyt testata ensin mutta tuolta tyypiltä saanut yleensä hyvää. Onneksi ostin vaan gramman. Ärsyttää kun pitää jatkaa niin paljon ettei siinä ite amfea oo sitten paljon yhtään enää. Piti muka olla 30% nii paskat se ollu amfea nähnytkää. :x
frapathea

Post by frapathea »

Omina pöhinäaikoinani mustikkakeitto oli sellanen go-to-ratkaisu anoreksian iskiessä. Ruokahaluttomuus tosin on ihan amatöörien touhua – tietäjät tietää miten hyvältä stimumässyt tuntuu :love: Se on sellanen raja jonka jossain vaiheessa ylittää ja sit tuntuis et tulee stimuista aina ihan hervoton ruokahalu. Ja paska lentää. Mmmm. Ihanaa syödä ja kakata energisesti koko päivän :D
Personaes
OD

Post by Personaes »

frapathea wrote:Omina pöhinäaikoinani mustikkakeitto oli sellanen go-to-ratkaisu anoreksian iskiessä. Ruokahaluttomuus tosin on ihan amatöörien touhua – tietäjät tietää miten hyvältä stimumässyt tuntuu :love: Se on sellanen raja jonka jossain vaiheessa ylittää ja sit tuntuis et tulee stimuista aina ihan hervoton ruokahalu. Ja paska lentää. Mmmm. Ihanaa syödä ja kakata energisesti koko päivän :D
Seksikästä kun hyvänäköiset muijat puhuu kakidosta. Kerro lisää sun amfe ajoista? Muistanko väärin, vai olitko jossain vaiheessa koukussa stimuihin? Meneekö nykyään miten?
-Edgar Allan Poe
RisThor
Psykonautti

Post by RisThor »

frapathea wrote:Omina pöhinäaikoinani mustikkakeitto oli sellanen go-to-ratkaisu anoreksian iskiessä. Ruokahaluttomuus tosin on ihan amatöörien touhua – tietäjät tietää miten hyvältä stimumässyt tuntuu :love: Se on sellanen raja jonka jossain vaiheessa ylittää ja sit tuntuis et tulee stimuista aina ihan hervoton ruokahalu. Ja paska lentää. Mmmm. Ihanaa syödä ja kakata energisesti koko päivän :D
Voin samaistua, keitot toimii. :D Itellä bravuureina ollut tomaatti -ja sienikeitot, helppo syödä kun voi vaan ryystää ja niellä. Puurokin toimii, jos on jotain hilloa.

Kaikki aina puhuu kyl että ei tee mieli safkaa vauhdeissa, ei oo koskaan ollu ongelma mulle, oon pystyny syömää aina vaik kokonaisen perhepizzan jos tarve iskee. :D
Sinne minne nenä nenä näyttää ja tuuli tuuli kuljettaa.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Itellä ei kyllä uppoa pireissä, tai muissakaan stimuissa ruoka. Joku jugurtti tai muu vastaava vielä menee jotenkin, mutta jotkut ranskalaiset ja nakit niin hyi vittu.

Oon ollut pari kertaa porukoilla stimu-päissään, kerrankin pevekki päissään, niin piti pistää ruuat roskikseen kun ei vaan uponnut. Hyi hyi...
-Edgar Allan Poe
Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko »

Mulla on yleensä vaikeaa vaan se syönnin alottaminen , sitten ekojen pakotettujen suupalojen jälkeen iskee mässyt ja tuntuu , että vois syödä enemmän ja enemmän. Sitte monesti hoksaa sen , että pamahtaa uusiksi nousut päälle.
Vanhemmat kaverit mullekkin tämän opetti , että pitää muistaa syödä hyvin varsinki pidempien kuurien kans.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Paljonkohan pitää kiskoa amfea, että tulee yliannostus?

Muistaakseni jostain luin että LD50 oli hiirillä jotain 96mg/kg.

Eikait sitä kukaan muuten kuin typeryyttään onnistu amfe övereitä vetään. En ainakaan ite ole koskaan ollut missään kunnon övereissä, vaikka välillä onkin tultua oltua ihan täysin pärinöissään...
-Edgar Allan Poe
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

^ Oot oikeasti kysynyt tota samaa paskaa rasittavan monta kertaa, ja sulle on vastattu. Googleta jos kerran täältä ei oo tullut riittävää vastausta.

Tässä sulle aiemmin vastattu postaus, kirjoita vaikka ylös tai jotain. Vaarallisia määriä vissiin harvemmin kukaan kiskoo, yleensä övereis tulee vaan ikävä olo joka useimmin ei ole hengenvaarallinen.
tattivanukas wrote:
Personaes wrote:Paljon on amfetamiinin LD50 dose?

Hankin putsia piriä ja ajattelin aloittaa 50mg annoksella, onko liikaa? Kuulema 20mg nokkaan jo toimii hyvin. Mutta oon aijemmin samaa vedellyt 40mg annoksia kerralla ja hyvin toiminut.
Deaths have been reported at levels as low as 1.3mg/kg (i.e., at a dose level equivalent to 1.3 milligrams of amphetamine per kilogram of the users bodyweight; e.g., in a 80kg human this would equate to a dose of 104mg), other reports state tolerance has been built up to 1 gram at a time and up to 5g in a day without being toxic to the user. These extremes indicate the variation of overdose levels. Lethal dosage in rats is 55mg/kg taken orally.
http://www.bluelight.org/vb/archive/ind ... 97113.html
Last edited by Mushru on Thu 11 Feb 2016, 08:15, edited 2 times in total.
Reason: Viestin ulkonäkö taas ihan viturallaan kun kännykällä näpytän :D
. . . (--) °
Personaes
OD

Post by Personaes »

No huh huh, 1.3mg/kg tappanut jo jonkun? Eihän se tee kuin yhdet sellaiset perus +100mg vedot(putsia). Eli jotain 50% kamaa sais kiskoa siis 100kg painava henkilö sellaiset 250mg, onhan tuo aika paljon, mutta helposti vahingossa voi mennä noin...

Sori jos oon aijemmin kysynyt. Muistan kyllä että oon kysellyt MDPV övereistä, mutta en piri övereistä...
-Edgar Allan Poe
Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko »

Joo aika pieni on kyllä tuo öyskien raja , mutta toisaalta aika iso haitari annoksiin mitä voi ottaa.
Eli tämä on melko henkilökohtainen juttu tuon rajan kanssa.
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

No mitähän ihmettä.. pahoinvointi alkoi samantien kun mäntä oli pohjassa. Arvelisin että tuli tuupattua vähän liikaa, MUTTA..

Pahoinvointi alkoi oikeastaan eilen jonkun ajan päästä kun olin ottanut amfen oraalisesti nesteeseen sekoitettuna. Tuli kauhee mahakipu ja olin kaupungilla nii piti käydä Burger Kingin vessassa laattaamassa :roll: Tuo ehkä johtui siitä että maha ärtyi. Muutenkin oli tyhjä maha.

Mutta olisko nyt kyse siitä kuitenkin että annostelin liikaa.. Eilinen pahoinvointi oli yön aikana häipynyt niin nyt taas ihan karsee olo. Ja ei pysty muutaku yökkimään ku en oo syöny mitään kun ei voi kun paha olo.. vettä toki juonu ja eiköhän nää kahvit kohta tuu ulos. Joskus ku tullu horkat niin on lentänyt myös laatta.. mutta horkkiin liittyy kaikkea muutakin.

Nyt kyllä saa loppua vetäminen tältä erää. Tai no tää päivä pitää vielä jaksaa. Oon nyt valvonut 51 tuntia ja ollu syömättä vähän kauemmin. Ei jaksa ens yötä enää valvoa. Tai jaksais, mutta se kostautuu sitten kun mulla ei oo mahdollista nukkua päivisin tai univelkoja pois.
Personaes
OD

Post by Personaes »

renttuni wrote:No mitähän ihmettä.. pahoinvointi alkoi samantien kun mäntä oli pohjassa. Arvelisin että tuli tuupattua vähän liikaa, MUTTA..

Pahoinvointi alkoi oikeastaan eilen jonkun ajan päästä kun olin ottanut amfen oraalisesti nesteeseen sekoitettuna. Tuli kauhee mahakipu ja olin kaupungilla nii piti käydä Burger Kingin vessassa laattaamassa :roll: Tuo ehkä johtui siitä että maha ärtyi. Muutenkin oli tyhjä maha.

Mutta olisko nyt kyse siitä kuitenkin että annostelin liikaa.. Eilinen pahoinvointi oli yön aikana häipynyt niin nyt taas ihan karsee olo. Ja ei pysty muutaku yökkimään ku en oo syöny mitään kun ei voi kun paha olo.. vettä toki juonu ja eiköhän nää kahvit kohta tuu ulos. Joskus ku tullu horkat niin on lentänyt myös laatta.. mutta horkkiin liittyy kaikkea muutakin.

Nyt kyllä saa loppua vetäminen tältä erää. Tai no tää päivä pitää vielä jaksaa. Oon nyt valvonut 51 tuntia ja ollu syömättä vähän kauemmin. Ei jaksa ens yötä enää valvoa. Tai jaksais, mutta se kostautuu sitten kun mulla ei oo mahdollista nukkua päivisin tai univelkoja pois.
Minkälaista poretta veit ja paljonko?

Itellä alkaa todennäköisesti maanantaina pirikuuri, olis vajaa gramma tollaista todella voimakkaalle tuoksuvaa pulveria. 100mg vedoilla aloitan, viimeksi 110mg I.V samaa kamaa laittoi päänahan kananlihalle.
Piri on kyllä samalla tosi sexyä että myös ällöttävää. Sleazya kamaa sanoisin...
-Edgar Allan Poe
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Verensokerit viturallaan, elektrolyyttitasapainosta puhumattakaan. Jotain iisiä jugurttii/mehuu tms vähän kerrallaan turpaan ni pitäs helpottaa.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Personaes
OD

Post by Personaes »

sxoxyvg wrote:Verensokerit viturallaan, elektrolyyttitasapainosta puhumattakaan. Jotain iisiä jugurttii/mehuu tms vähän kerrallaan turpaan ni pitäs helpottaa.
Ootko vetänyt piriä? Kuinka pitkä putki? Onko paljon mennyt? Millaista poretta?

Osaatteko muuten sanoa, että huomaatteko vaikutuksissa miten eroa, riippuen siitä minkälaista piriä ootte vetänyt?
Vai tuoko kaikki pore teille samat vaikutukset, riippuen siitä toki että annos kohillaan.

Ite kyllä sanoisin, että eri poreet vaikuttaa vähän aina eri tavalla.

Välillä on sellaista smoothia, että saa suht.pian jopa nukuttua kun vaikutus vähän haihtuu, välillä taas sellaista että uni ei tule vuorokauteen. On noilla eri pireillä omasta mielestä eri vaikutuksia.

Raportoin maanantaina minkälaista on nyt, hajun ja koostumuksen perusteella aika buenolta vaikuttaa...
-Edgar Allan Poe
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Tää mitä nyt oon vetänyt, on ollut tosi hyvää. Yks parhaista mitä oon koskaan saanut. Oon vaan varmaan redosettanu liian usein ku tuntuu liiallisiltaki nää vaikutukset ja sitte samalla vainoan jotain sydänkohtausta. Mutta joo kun nousut on niin jees! :cheers: Mulla ei oo fiktiä mutta on hankinnassa. Gramma mulla tätä oli ja vielä on jäljellä yhdet isommat tai kahdet pienehköt vedot. Iv:nä siis.
Personaes
OD

Post by Personaes »

renttuni wrote:Tää mitä nyt oon vetänyt, on ollut tosi hyvää. Yks parhaista mitä oon koskaan saanut. Oon vaan varmaan redosettanu liian usein ku tuntuu liiallisiltaki nää vaikutukset ja sitte samalla vainoan jotain sydänkohtausta. Mutta joo kun nousut on niin jees! :cheers: Mulla ei oo fiktiä mutta on hankinnassa. Gramma mulla tätä oli ja vielä on jäljellä yhdet isommat tai kahdet pienehköt vedot. Iv:nä siis.
Eikait amfella kovin helposti mitään sydäriä saa?

Jos porukka valvonut toistakin viikkoa ihan hyvin ja vielä hengissä on. En koskaan ole kuullut että joku olis kuollut amfeen.

Vai mitä te tietäjät ootte mieltä, voiko amfesta saada sydärin?
-Edgar Allan Poe
rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff »

Personaes wrote:
renttuni wrote:Tää mitä nyt oon vetänyt, on ollut tosi hyvää. Yks parhaista mitä oon koskaan saanut. Oon vaan varmaan redosettanu liian usein ku tuntuu liiallisiltaki nää vaikutukset ja sitte samalla vainoan jotain sydänkohtausta. Mutta joo kun nousut on niin jees! :cheers: Mulla ei oo fiktiä mutta on hankinnassa. Gramma mulla tätä oli ja vielä on jäljellä yhdet isommat tai kahdet pienehköt vedot. Iv:nä siis.

Jos porukka valvonut toistakin viikkoa ihan hyvin ja vielä hengissä on. En koskaan ole kuullut että joku olis kuollut amfeen.

Kyllähän tuo on ihan mahdollista pitkään jatkuneella redosettamisella ja isoilla annoksilla, ja tietty jos pitkään käyttäny piriä ni ei se maltillisellakaan käytöllä mahotonta oo. On näitä kohtauksia nähty pirilläkin, muista stimuista puhumattakaan
Personaes
OD

Post by Personaes »

rufftuff wrote:
Personaes wrote:

Kyllähän tuo on ihan mahdollista pitkään jatkuneella redosettamisella ja isoilla annoksilla, ja tietty jos pitkään käyttäny piriä ni ei se maltillisellakaan käytöllä mahotonta oo. On näitä kohtauksia nähty pirilläkin, muista stimuista puhumattakaan
Wikipediassa sanotaan näin

"USFDA-commissioned studies from 2011 indicate that in children, young adults, and adults there is no association between serious adverse cardiovascular events (sudden death, heart attack, and stroke) and the medical use of amphetamine or other ADHD stimulants."

Eli ei pitäisi olla riskiä sydäriin.
-Edgar Allan Poe
rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff »

Jep jep. On noissa kohtaus tapauksissa muilla stimuilla kuten pevekillä esim. Osuutta asiaan, mut ei noissa piireissä oo kauheen harvinaista et parikymppiset kaverit saa sydänkohtauksia pari kolme kertaa per vuosi ja viimestään 25-35 vuotiaana tulee se lopullinen laaki. Omin silmin todistettu kerran jos toisenkin. Ja kyllä se piri siellä aika isoo osaa näyttelee ravintoympyrässä.

Mut en siis väitä et satunnaisessa käytössä, kohtuullisilla annoksilla mitään ihmeempiä riskejä on kuitenkaan.
tattivanukas
Karvakuono

Post by tattivanukas »

Personaes wrote:Wikipediassa sanotaan näin

"USFDA-commissioned studies from 2011 indicate that in children, young adults, and adults there is no association between serious adverse cardiovascular events (sudden death, heart attack, and stroke) and the medical use of amphetamine or other ADHD stimulants."

Ihan oikeesti...? Et voi tosissas verrata pirinistin päihdekäyttöä ja amfetamiinin lääkekäyttöä...
Jos jonkinnäköisen maalaisjärjen ja kyseisen substanssin tuntemuksen omistaa niin tietää varmasti että pirillä voi pumpun tuhota... Joskus vähän ihmetyttää nää jutut, cmoooon...
Kohta pääsee taas vähän nauttimaan, 2vk tulee viikonloppuna täyteen ilman mitään substansseja. Nam! Suosittelen muillekin välillä krhm.. Etelän lämpö parantaa..
Nauttiiko jengi tätä oraalisesti? Tuntuu olevan itselleni ylivoimaisesti paras tapa mutta, välillä tuntuu ettei muut oikein tästä tavasta tykkää.. Koen saavani ylivoimaisesti vahvimmat euforiat vrt esim nasaalinen josta tuntuu lähinnä noradre hermostuneisuus kohoavan, iv:ta en harrasta.

edit:vähän taas piti siivota näitä ihmesäätöjä...dexma
Personaes
OD

Post by Personaes »

tattivanukas wrote:
Personaes wrote:Wikipediassa sanotaan näin

Ihan oikeesti...? Et voi tosissas verrata pirinistin päihdekäyttöä ja amfetamiinin lääkekäyttöä...
Jos jonkinnäköisen maalaisjärjen ja kyseisen substanssin tuntemuksen omistaa niin tietää varmasti että pirillä voi pumpun tuhota... Joskus vähän ihmetyttää nää jutut, cmoooon...
Kohta pääsee taas vähän nauttimaan, 2vk tulee viikonloppuna täyteen ilman mitään substansseja. Nam! Suosittelen muillekin välillä krhm.. Etelän lämpö parantaa..
Nauttiiko jengi tätä oraalisesti? Tuntuu olevan itselleni ylivoimaisesti paras tapa mutta, välillä tuntuu ettei muut oikein tästä tavasta tykkää.. Koen saavani ylivoimaisesti vahvimmat euforiat vrt esim nasaalinen josta tuntuu lähinnä noradre hermostuneisuus kohoavan, iv:ta en harrasta.

edit:vähän taas piti siivota näitä ihmesäätöjä...dexma
njoo, ohitin ton "medical use" kohdan jostain syystä...

En silti usko, että amfen käyttö olis kovin vaarallista sydämmelle tai muutenkaan terveydelle.
-Edgar Allan Poe
renttuni
Apteekki

Post by renttuni »

Mulle on tullut kummallisia oireita nyt viimeisimmän käyttökerran aikana ja jälkeen. Silleen että kun nousen ylös niin jalat alkaa lyömään loukkua ja tärisemään ja jossen istu niin kaadun. Käsissä on myös voimattomuutta ja toinen käsi puutuu ja pistelee vähän väliä. Myös ylösnoustessa päähän tulee kumma paine. Tätä nyt jatkunut pari päivää. Liikkuminen vaikeaa kun jalat alkaa täristä. Ne menee myös sillleen jännästi että tuntuu etten voi liikuttaa jalkoja.

Otin amfea viimeksi eilen aamulla pienen määrän eli jotku pussinpohjat. Refloja nää ei oo ku alkoi toissapäivänä. Tämä on aika pelottavaa..
Personaes
OD

Post by Personaes »

renttuni wrote:Mulle on tullut kummallisia oireita nyt viimeisimmän käyttökerran aikana ja jälkeen. Silleen että kun nousen ylös niin jalat alkaa lyömään loukkua ja tärisemään ja jossen istu niin kaadun. Käsissä on myös voimattomuutta ja toinen käsi puutuu ja pistelee vähän väliä. Myös ylösnoustessa päähän tulee kumma paine. Tätä nyt jatkunut pari päivää. Liikkuminen vaikeaa kun jalat alkaa täristä. Ne menee myös sillleen jännästi että tuntuu etten voi liikuttaa jalkoja.

Otin amfea viimeksi eilen aamulla pienen määrän eli jotku pussinpohjat. Refloja nää ei oo ku alkoi toissapäivänä. Tämä on aika pelottavaa..
Aika ikäviä tollaset. Millaista poretta vedit? Paljonko?

Vittumainen juttu itellä, mulla on poretta, mutta joku hitonmoinen pelko siitä että jotain pahaa tapahtuu jos vedän sitä. :x
Torstaina todennäköisesti olis veto päivä sit, saa nähdä mitä tapahtuu.
-Edgar Allan Poe