Metyylifenidaatti (Concerta, Ritalin, Equasym, Medikinet)

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
peltsi
OD

Re: Concerta

Post by peltsi »

Huiko wrote:Mun mielestä ei kannata stimuja ja dexmiä sotkea keskenään.Saa korjata jos oon väärässä. :confused:
Olet väärässä. Affe ja deksmi on mun mielestä erittäin hilpeä kombo.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Morgan
Karvakuono

Post by Morgan »

peemies wrote:Tänään otin ekan Concertan (36mg), suoneen meni, niin kaveri teki vedot, kun vaatii ne omat kikkansa. Sen kuoren imeskelin poies ja sen toisen puolikkaan nielaisin. Näistä tuli kiva pörräys päähän. Sitten menin kotia ja vedin vedot, piristi ehkä vähän, vaikeutti puhumista ja aiheutti ne kivat laskut. Onneks oli bentsoja. Jos vielä otan näitä, otan usiamman ja heitän naamariin ja varastossa saa olla bentsoja.
Kännissä kannattaa rännätä jos rännää, ne etyylifenidaattinousut kun on jotain ihan muuta.. Ja laskut noista on aika hirveet, kannattaa miettiä että onko ne kiksit niiden murhafiilislaskujen arvoiset. Ja noi kolmekutoset on väsäämiseen parempia kuin ne viiskakkoset, olen ollut huomaavinani että 52mg pillereiden vaikuttavaan aineeseen on laitettu sekaankin sitä vahaa väärinkäytön estämiseksi. Niitä ei oikein saa hienoksi jauheeksi ja lopputuote ei ole puhtaan kidemäistä kuten kolmekutosissa, mutta toimiihan nekin..
Velho
LD50

Post by Velho »

Tää on iha loisto aine I.V. käytös :D mut ehkä mielummi nokkiii parempi :coool: Nää nousut oli iha mageet
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
XTCVelho
Lepakko

Post by XTCVelho »

Velho wrote:Tää on iha loisto aine I.V. käytös :D mut ehkä mielummi nokkiii parempi :coool: Nää nousut oli iha mageet
Nokkaan komppaan. :mrgreen:
Pannul ei muutaku kanaa, hyllys ei muutaku kamaa BITCH!
Huiko
LD50

Post by Huiko »

peltsi wrote:
Huiko wrote:Mun mielestä ei kannata stimuja ja dexmiä sotkea keskenään.Saa korjata jos oon väärässä. :confused:
Olet väärässä. Affe ja deksmi on mun mielestä erittäin hilpeä kombo.
Millä annoksilla? Tuleeko kunnolla dissoiltua, vai meneekö sekavaksi poreiluksi? Onko julkiselle paikalle asiaa, eli toimiskos bileissä? Mites muistin laita? Kunnon perustelut niin ei tiiä vaikka mäkin kokeilisin. :mrgreen:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Droolz
Tuppisuu

Post by Droolz »

Ite otin tänään kaljaa nypittävää ja concertaa. mäyris 2 conertaa ja parit nyby paukut. 4-5 h tabu pureskeluist ja simmonen fiilis et pääsis nukkuun jo koht,tosin tuon kombon jälkeen lähdin baariin nii ei ihme vaik vähä väsyttäs :razz:
Boom Biddy Bye Bye
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Ite tykkään concertoista paljonkin lääkkeenä vaikka ei minulla respaa ole. Ritalinit myös. Kasaa jotenkin päänsisäistä kaaosta ja kykenee tekemään asioita jotka ei kiinnosta, sekä toimimaan niinkuin robotti, voisin kuvitella tekeväni jotain erittäin paskaa ja epämieluisaa työtäkin jos ritalinejä tai concertoja saisi säännöllisesti tarpeeksi. Kuosaamisee sinänsä turhia, mieluummin ihan piriä sit. Tosin ritalinit on IV:nä aika metkoja. Mulle ei näistä oo mitään laskuja tullu kertaakaan kyllä, mitä monet valittelee.
counterculture
Karvakuono

Post by counterculture »

Söin aiemmin 18-36mg Concertaa/pv hoitaakseni ADHD:tani, ja hämmästyin ihan minkälaisen olon sain aikaan kun vähän purin depottia ja napsin kolmesta-neljästä 36mg:sta sen ruskean metyylifenidaattipuolen. Alaleuka oli tosiaan aika hupaisa, ja kyllä sillä valvoi. :-)
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Tolea ei nopeisii oo ja nyt noita vissii ois, vahvimpia. Ristiriitaista tietoa miten kannattaa ottaa? Käsitääkseni överit voi saada jos napin pureskelee, toisin kun kokonaisena ottaessa, överien vaara ei niin paha?
Suosituksia? Varmaa iha jees budin ja bissen kans?
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

ite ainaki aina rouskutellu ja pursekellu niitä tunnivälein olikohan 27mg ja sit niitä 54. Jos ei pureskele -> ei toimi nii kivasti imo.
Itellä näistä tulee hirvittävä panetus
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Petri6
OD

Post by Petri6 »

kissankorva wrote:Tolea ei nopeisii oo ja nyt noita vissii ois, vahvimpia. Ristiriitaista tietoa miten kannattaa ottaa? Käsitääkseni överit voi saada jos napin pureskelee, toisin kun kokonaisena ottaessa, överien vaara ei niin paha?
Suosituksia? Varmaa iha jees budin ja bissen kans?
Mä en tosiaan oo paras kaveri kommentoimaan, kun nopeista puhutaan (en saa niistä oikein mitään irti), mutta ei tuo kokonaisena syötynä varmasti sano juuri mitään. Eli pureskelisin kyllä, en usko, että yhdestä 54:sta mitään övereitä onnistuu vetämään vaikkei toleja olisikaan.

Edit: 18 mg:set on keltasia, 36 mg:set valkoisia ja 54 mg:set punaruskeita. 27mg:sia en ole itse nähnyt, mutta lääkelaitos kertoo niiden olevan harmaita.

Muutama bisse on ok, mutta jos onnistut kännit vetämään, on sekavuustila jostain aivan eri maailmasta ja mitä tahansa saattaa sattua.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Petri6 wrote: en usko, että yhdestä 54:sta mitään övereitä onnistuu vetämään vaikkei toleja olisikaan.
Kyllä siitä voipi överit joillekkin stimuherkälle pamahtaa. Ei tetty jos depona sen ottaa.
growy
Kameleontti

Post by growy »

SadPanda wrote:Itellä näistä tulee hirvittävä panetus
Mun mielestä Consuissa on helvetin vaikeeta saada dikkiä edes seisomaan.. :roll: hiessä on yritetty...
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Death
Apteekki

Post by Death »

growy wrote:
Mun mielestä Consuissa on helvetin vaikeeta saada dikkiä edes seisomaan.. :roll: hiessä on yritetty...
Repesin tälle ihan vitusti ku aloin just kelaa noita omia concenrta kokemuksia ku hiki vaan valuu ja dikki on löysä ku... vittu en keksi mitää sanaa, löysä kuitenki..
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
Tanz

Post by Tanz »

Tuo on niin totta, ei siinä oikeen runkkaamisestakaaan tule yhtään mitään. 8) Mulukku on veltto ku.. veltto on. Muuten konsut on mukavia.
Roop6
Tuppisuu

Post by Roop6 »

Sain tästä äsken IV:nä ihan vitun pahan allergisen reaktion. Otin ne vedot ja alko tulee päähän hirvee paine ja kuumotus, kelasin että on vaan vahvat nousut. Sitte alko polttaa joka paikkaa, naama meni punaseks ja alko turpoomaan. Ja pahin alko 30sekunnin pääst, eli en meinannu saada henkee. Olin kokoajan soittamassa ambulanssia. Mut sit n. 10min päästä alko henki vähän kulkee ja turvotus laskee. Nyt siitä on melkeen puolituntia ja hengitys on vielä tosi raskasta ja vähän kuumottaa päätä, mut huomattavasti parempi olo. Otin pari histeciä (vai mitä ne nyt oli), auttaa kans ihan jees.
Mut jutun pointti oli se, että älkää vetäkö concertaa IV:nä ja jos haluatte vetää ni kokeilkaa ensin, että oletteko allergisia. Eli vetäkää n.5mg niin hitaasti kun pystyy. Itse hakkasin männän niin nopeasti pohjaan kun pystyin. Mä oon syömällä vetäny monta kertaa, mut ei oo tullu mitään.
Mun pelastus oli pieni annos. Siinä oli ehkä joku 10mg. Tarkotus oli saada pieni piristys vaan.
Jos olisin kuosia hakenut olisin vetänyt ainakin 20mg ja siinä tapauksessa en välttämättä enää eläisi. Jos 10mg tekee niin pahan hengenahdistuksen, etten melkeen pystynyt hengittämään ollenkaan. Mitä olisi tehnyt puolet suurempi annos?
Velho
LD50

Post by Velho »

Roop6 wrote:Sain tästä äsken IV:nä ihan vitun pahan allergisen reaktion. Otin ne vedot ja alko tulee päähän hirvee paine ja kuumotus, kelasin että on vaan vahvat nousut. Sitte alko polttaa joka paikkaa, naama meni punaseks ja alko turpoomaan. Ja pahin alko 30sekunnin pääst, eli en meinannu saada henkee. Olin kokoajan soittamassa ambulanssia. Mut sit n. 10min päästä alko henki vähän kulkee ja turvotus laskee. Nyt siitä on melkeen puolituntia ja hengitys on vielä tosi raskasta ja vähän kuumottaa päätä, mut huomattavasti parempi olo. Otin pari histeciä (vai mitä ne nyt oli), auttaa kans ihan jees.
Mut jutun pointti oli se, että älkää vetäkö concertaa IV:nä ja jos haluatte vetää ni kokeilkaa ensin, että oletteko allergisia. Eli vetäkää n.5mg niin hitaasti kun pystyy. Itse hakkasin männän niin nopeasti pohjaan kun pystyin. Mä oon syömällä vetäny monta kertaa, mut ei oo tullu mitään.
Mun pelastus oli pieni annos. Siinä oli ehkä joku 10mg. Tarkotus oli saada pieni piristys vaan.
Jos olisin kuosia hakenut olisin vetänyt ainakin 20mg ja siinä tapauksessa en välttämättä enää eläisi. Jos 10mg tekee niin pahan hengenahdistuksen, etten melkeen pystynyt hengittämään ollenkaan. Mitä olisi tehnyt puolet suurempi annos?
itselleni kävi suht samallailla normi pirillä ensin ottanut 0,25 ja 0,20 vetoja ja sitten 0,1 buusti veto teki suht saman olotilan kun tuossa mainittu :foil:
Zoidberg
Psykonautti

Post by Zoidberg »

Muhun noi 54 consut ainakin tehoaa ihan kivasti... Jaksaa hyvin koko illan ja yön touhuta mut silti mukavan rento olo.
Mulla oli vaan se yks juttu että mun toinen pupilli menee toista isommaks? Mites muilla onko teille tullu consuista tai muista aineista sellaset silmät?
Minulle annetaan valtaa mutta minä käytän valtaani tullakseni alistetuksi.
Velho
LD50

Post by Velho »

Zoidberg wrote:Muhun noi 54 consut ainakin tehoaa ihan kivasti... Jaksaa hyvin koko illan ja yön touhuta mut silti mukavan rento olo.
Mulla oli vaan se yks juttu että mun toinen pupilli menee toista isommaks? Mites muilla onko teille tullu consuista tai muista aineista sellaset silmät?
On ainakin parista eri aineesta tullu ehkä mieleenpainuvin oli kun söin sieniä kaverin kaverin luona ja sitten aikani siinä pällisteltyäni olin peilin edessä ja kaveri tuli kattomaa ja sanoin vaa "aika siistii" kaveri säikähti vähäse ku katto silmiäni ja huomas et toine on normaali ja toinen yli suuri :D
Zoidberg
Psykonautti

Post by Zoidberg »

Velho wrote:
Zoidberg wrote:Muhun noi 54 consut ainakin tehoaa ihan kivasti... Jaksaa hyvin koko illan ja yön touhuta mut silti mukavan rento olo.
On ainakin parista eri aineesta tullu ehkä mieleenpainuvin oli kun söin sieniä kaverin kaverin luona ja sitten aikani siinä pällisteltyäni olin peilin edessä ja kaveri tuli kattomaa ja sanoin vaa "aika siistii" kaveri säikähti vähäse ku katto silmiäni ja huomas et toine on normaali ja toinen yli suuri :D
Jepp, mä käytin viikon sitten noita consuja joka päivä parit 54mg päivässä. Nykyään sit aina välillä silmät eri suuret vaikka en mitään otakkaan! :D
Minulle annetaan valtaa mutta minä käytän valtaani tullakseni alistetuksi.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Ei vittu ja morjens. On täälä oulussa eräillä lähteny todellisuus pikkasen lapasesta. "kaveri" yritti diilata 18mg konsuja 20e kappalehintaan. :doh:
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Montako ostit?
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Kottonmouth wrote:Montako ostit?
Koko purkin tietty. Eihän vittu kukaan maksa juuri mitään konsuista ikinä. Niitähän heitellään kylkiäisiksi yms.
araknoth
Karvakuono

Post by araknoth »

mite tost iv käytöstä ku mulla ei siitä kummempaa tietoa ole niin mitä tolle consulle tulee tehä että sen saa siihe kuntoo että sen pystyy rännäämää haluaisin tietää koko prosessin sellai kädestä pitäen selitettynä etten sählää mitää noiten kanssa ja omin päi lähe niiku omien tietojen perusteel kikkailee ja ne on noita 36 :P kiitos :P
Uni on taivas harva sitä tajuaa, tajunta laajenee kunnes se hajoaa..
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

araknoth wrote:mite tost iv käytöstä ku mulla ei siitä kummempaa tietoa ole niin mitä tolle consulle tulee tehä että sen saa siihe kuntoo että sen pystyy rännäämää haluaisin tietää koko prosessin sellai kädestä pitäen selitettynä etten sählää mitää noiten kanssa ja omin päi lähe niiku omien tietojen perusteel kikkailee ja ne on noita 36 :P kiitos :P
No oisko ollu paha jos olisit alkanut etsimään vaikka tästä topikista ohjeita? Esim. sivulla 7 on aika hyvät ohjeet.
peemies
Lepakko

Post by peemies »

xxx-men wrote:Ei vittu ja morjens. On täälä oulussa eräillä lähteny todellisuus pikkasen lapasesta. "kaveri" yritti diilata 18mg konsuja 20e kappalehintaan. :doh:
Kah, vielä järjettömämpää hintaa kuin mihin minä oon törmännyt, 36mg/15e. Paljon noi sitten maksanee apoteekissa, tiedä häntä, mutta moiset hinnat ei kyllä vastaa tavaran laatua.
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
tRip
Moderator

Post by tRip »

www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/...
CONCERTA 36 MG PITKÄVAIKUTTEINEN TABLETTI 30zip :: 77,01 € - 42% Kelan peruskorvaus
= 44,92 €
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Concertoista olen maksanut euron pari aina, huhhuh joku 20e. Ritalineistä joskus taisin maksaa 5e zipale, oli kalliita mutta teki mieli. Yleensä ritskuistakin maksanu sen euron pari.
GhettoGangs
Tuppisuu

Post by GhettoGangs »

Onks kellää tietoo et miten concertan syöminen vaikuttaa antibioottikuurin(Amorion) päälle vai vaikuttaako mitenkään? Tai et muuttuu vaikutukset tän antibioottikuurin päällä ollessa?
Grower
Lepakko

Post by Grower »

Täälläpäin maksaa 3-7e kappale. Miten näille sais reseptin??