iv./im.

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
jaabajaaba
Psykonautti

Re: iv./im.

Post by jaabajaaba »

Joo lievät överithän nuo varmaan vain olivat. Ainakin itsellä jos reilusti yli lyö niin menee jalat alta ja sen jälkeen tipahtaa hetkeksi tai rupeaa muuten vaan nukuttamaan :o vaikka piristeestä onkin kyse. En tiedä mistä tuo johtuu tai onko vaarallista mutta Kyseistä ilmiötä nähnyt muillakin tapahtuvan, jos joku täällä tietää mikä tuon tipahtamisen aiheuttaa niin ois kiva tietää.
lappilainen

Post by lappilainen »

Tuola concerta-ketjun puolella ohjeistetaan filteröimään liuos 10ml ruiskun avulla. Olen käsittänyt että se filteröidään laittamalla pieni palanen esim. microni-suodatinpaperia ruiskun "suuttimen" ympärille ja sitten vain vedetään liuos ruiskuun sen lävitse. Eikö paperiin jää tuolla tavalla melko paljon nestettä ja näinollen myös vaikuttavia aineita? Miten kangas saadaan pysymään suuttimen ympärillä ilman, että liuos imeytyy paperin eri osiin?

Olisi mukavaa jos joku vääntäisi minulle rautalangasta, että miten suodatetaan erillisen suodatinpaperin avulla ns. vedot?

Anteeksi tyhmyyteni, en löytänyt mistään ohjeita ja olen aina käyttänyt neulan tilalle kytkettävää suodatinta.

EDIT: Käytänkin pumpulia, koska menee nokkaan eikä suoniin. Miten siis pumpulin avulla suodattaminen onnistuisi mahdollisimman helposti?
jaabajaaba
Psykonautti

Post by jaabajaaba »

Laitat vaan sen pumpulin sinne kippoon missä litkusi on, ja sen jälkeen painat pumpulla pumpulin pohjaa vasten ja imet liuoksen pumppuun pumpulin läpi. Eikä siihen pumpuliin jää oikeastaan ollenkaan nestettä tai vaikuttavia aineita, tai tietty jos oikeen tarkan markan mies on niin voit säästää nuo fimat ja lioitella niistä vedot myöhemmin tai imeskellä sellaisenaan :mrgreen: .
lappilainen

Post by lappilainen »

jaabajaaba wrote:Laitat vaan sen pumpulin sinne kippoon missä litkusi on, ja sen jälkeen painat pumpulla pumpulin pohjaa vasten ja imet liuoksen pumppuun pumpulin läpi. Eikä siihen pumpuliin jää oikeastaan ollenkaan nestettä tai vaikuttavia aineita, tai tietty jos oikeen tarkan markan mies on niin voit säästää nuo fimat ja lioitella niistä vedot myöhemmin tai imeskellä sellaisenaan :mrgreen: .
Kiitän. :)
HessuHobo
Karvakuono

Post by HessuHobo »

Onnistukin hyvin
peltsi
OD

Post by peltsi »

jaabajaaba wrote:Laitat vaan sen pumpulin sinne kippoon missä litkusi on, ja sen jälkeen painat pumpulla pumpulin pohjaa vasten ja imet liuoksen pumppuun pumpulin läpi. Eikä siihen pumpuliin jää oikeastaan ollenkaan nestettä tai vaikuttavia aineita, tai tietty jos oikeen tarkan markan mies on niin voit säästää nuo fimat ja lioitella niistä vedot myöhemmin tai imeskellä sellaisenaan :mrgreen: .
Kun laitat pumpun kärjen pumpuliin ni paina ensin ilmaa vähän siit fimast läpi ;)
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
brainrecovery
Karvakuono

Post by brainrecovery »

vittu.vittu NYT loppu i.v. saatanaaaa ei ole edes vähän huvittavaa hakata 2tuntia 35 kertaa lyötyä neulaa :x :x sit päätin nyt vittu loppuu..iha vittu yhtä hyvin toimii nokkaan testasin just 8)
"se o kiva ku aivot on nii reijitetty et otsalohkon vauriot on niin pahoja jo,et hei kato ei täsa mitää ku MIKÄÄ EI TUNNU
VITTU YHTÄÄN MILTÄÄ
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

mitenkäs kun on i.v käyttöön tarkoitettua ampullitavaraa, niin pystyykö sen fiksusti nauttimaan jollain eri tavalla ?? onnistuuko injektoinnit lihakseen ihonalle ??

entä sitten oraalisesti nautittuna tai plugattuna ??
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
lappilainen

Post by lappilainen »

Harold wrote:mitenkäs kun on i.v käyttöön tarkoitettua ampullitavaraa, niin pystyykö sen fiksusti nauttimaan jollain eri tavalla ?? onnistuuko injektoinnit lihakseen ihonalle ??

Miksipä ei toimisi oraalisesti? Samaa ainettahan tuo on, eri mudossa vain. Voi kai sen nesteen haihduttaa, jos sitä välttämättä haluat.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Harold wrote:mitenkäs kun on i.v käyttöön tarkoitettua ampullitavaraa, niin pystyykö sen fiksusti nauttimaan jollain eri tavalla ?? onnistuuko injektoinnit lihakseen ihonalle ??

Kylhän toi plugattunaki skulaa hyvin. Mutta sitä en ymmärrä et lihakseen oot valmis heittään settiä mutta et suoneen? Ihan mielenkiinnosta vain kysyisin tähän perustelua? Eikä millään pahalla tarkoitettuna.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

xxx-men wrote:

Kylhän toi plugattunaki skulaa hyvin. Mutta sitä en ymmärrä et lihakseen oot valmis heittään settiä mutta et suoneen? Ihan mielenkiinnosta vain kysyisin tähän perustelua? Eikä millään pahalla tarkoitettuna.
Tämä kuulostaa itsestänikin aika huvittavalta, että jos joku on kuitenkin valmis piikittämään/tekemään sen reiän ihoon niin onko sillä nyt mitään merkitystä meneekö se ihonalle, lihakseen vaiko sinne suoneen.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Onhan siinä IV:ssä oma kuumotus kun nousut on omaa luokkaansa ja koukutus on paaljon kovempaa. Kaikista hauskin oli kuitenkin kun joku kunnon piikkikoukussa oleva sanoi ettei voi plugata mitään, siinä oli ihmettelemistä... :mrgreen:
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

SahkoinenVelho wrote:Onhan siinä IV:ssä oma kuumotus kun nousut on omaa luokkaansa ja koukutus on paaljon kovempaa. Kaikista hauskin oli kuitenkin kun joku kunnon piikkikoukussa oleva sanoi ettei voi plugata mitään, siinä oli ihmettelemistä... :mrgreen:
Niimpä :D

"vittu miten typerää touhua työntää perseeseensä mitään!" *samalla tykittäen subua suoneen* :mrgreen:
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

xxx-men wrote:

mikään neuloihin liittyvä nauttimistapa(s.c, im, iv) ei tule kyseeseen jossei ole tarjolla steriiliä ampullitavaraa :) ja iv:tä yritän vältellä juuri sen takia, ettei jää päälle. nousujen takia. riittikö perusteluksi ?

edit. niin ja aiheeseen, ei tuntunut toimivan plugattuna juurikaan. saattaa johtua suht pienestä annostuksesta ja toleista.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Tiberius
Lepakko

Re: I.V.

Post by Tiberius »

Gartargor wrote:jotkut tätä kuitenkin tekee niin eikö ole fiksumpaa neuvoa miten se tehdään oikein kuin antaa ihmisten tehdä sitten sokkona?

Haittojenvähennys on paljon parempi ratkaisu kun "kriminalisointi", eikös tämä jo erimaiden huumausaine poliitikan tulosten perusteella ole selvää? ;)
/agree
-=€ukataforia eis pathoS=-
Trapped
Psykonautti

Post by Trapped »

Ihmettelin tässä, kun on jalkapöydästä suoni menny vähän ihme jamaan piikittämisen jälkeen. Kaveri heitti -> kohta turpos aika skidisti -> nyt (n. 2kk jälkeen) se suoni on aika kova siit kohtaa ja välil sattuu. Mikä lienee rustottunu? emt kertokaa, jos tiedätte mikä mättää. Ja piriähän sinne laitettiin. :roll:
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Trapped wrote:Ihmettelin tässä, kun on jalkapöydästä suoni menny vähän ihme jamaan piikittämisen jälkeen. Kaveri heitti -> kohta turpos aika skidisti -> nyt (n. 2kk jälkeen) se suoni on aika kova siit kohtaa ja välil sattuu. Mikä lienee rustottunu? emt kertokaa, jos tiedätte mikä mättää. Ja piriähän sinne laitettiin. :roll:
Jalkapöytään ei saisi pistää. Kannattaa katos oikeat ja turvalliset pistokohat netistä.
Trapped
Psykonautti

Post by Trapped »

xxx-men wrote:
Trapped wrote:Ihmettelin tässä, kun on jalkapöydästä suoni menny vähän ihme jamaan piikittämisen jälkeen. Kaveri heitti -> kohta turpos aika skidisti -> nyt (n. 2kk jälkeen) se suoni on aika kova siit kohtaa ja välil sattuu. Mikä lienee rustottunu? emt kertokaa, jos tiedätte mikä mättää. Ja piriähän sinne laitettiin. :roll:
Jalkapöytään ei saisi pistää. Kannattaa katos oikeat ja turvalliset pistokohat netistä.
Selvästi ei. No tästä edespäin taipeeseen, jos ollenkaan.
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Siellä luultavasti muhii se kaikki jatkeaine sun muu shitti millä se hullunpulveri jatketaan taikka verihyytymä mikä on kovettunut?
En ainakaa usko että yhestä kerrasta rustottuu.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Hooddood78
Karvakuono

Post by Hooddood78 »

Itse olen alkanut jokunen kuukausi sitten rännäilemään. Ensin ihan steriiliä ampullikamaa, Oxya tai morkkua - nyt myöhemmin myös temeä on mennyt suoneen. Vaikka ammatikseni pistelen porukkaa, välillä täytyy myöntää osuneensa ohi.
En ole ilmeisesti tarpeeksi kiinnittänyt huomiota filsuttamiseen, täytyy vielä paremmin ottaa toi haltuun ja paremmilla fimoilla.

Juttuhan on niin, että mitään ei kannattais käyttää mutta kun nyt me kaikki hölmöt ollaan hommaan ryhdytty. Vältelkää rännäämistä ja/tai lihakseen tykittämistä tai oikeastaan mihinkään tykittämistä. Niin paljon olen mitä erilaisempia ihotulehduksia, suonien tulehduksia ja ympäröivän kudoksen tulehduksia sekä pahimmillaan kuoliota, niin toivottavasti joku tän jälkeen jättää väliin. Itse teen hommat aina uusilla ja steriileillä värkeillä, steriileillä liemillä ja steriilissä astiassa sekoittaen. Tai sitten ampullista mutta sitä autuutta aika harvoin on tarjolla.

Eilen koitin uuteen suoneen ja nyt on kivat narkkimustelmat ranteessa - ei hyvä. No tuttu suoni ja 25mg oxya - aah. Koukkuun jää todella äkäisesti ja reflat on oikeesti viddumaiset.

-HD78
Opiate - Needle - Vein - Rush
Hooddood78
Karvakuono

Post by Hooddood78 »

Kysynpä fiksummilta kokeneemmilta...

Mikä on oikea ja turvallinen tapa tehdä tykitettävä setti Teemuista? Mitä varten jotkut "keittävät" litkun? Ilmeisesti temejä ei tartte kuin sulattaa viileään nesteeseen ja fiman kautta ruiskuun?

-HD78
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Nappeja ei missään nimessä kannata keitellä, ylimääräistä paskaa vaan liukenee matkaan. Paras tapa on napin murskaaminen kylmään veteen ja esim. Sterifiltin läpi vetäisy.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Hooddood78 wrote:Kysynpä fiksummilta kokeneemmilta...

Mikä on oikea ja turvallinen tapa tehdä tykitettävä setti Teemuista? Mitä varten jotkut "keittävät" litkun? Ilmeisesti temejä ei tartte kuin sulattaa viileään nesteeseen ja fiman kautta ruiskuun?

-HD78

Keittävät? Kyllä ymmärrän jos kiehuvaan veteen sekottaa kontin niin siitä irtoo se vaikuttava aine. Mutta että teemuja keittää? Miks?
Teemu vaan klikkikuppiin vaikka neljäs osissa ja sekotat nii kauan että on filtteröintikunnossa. Jos vetää ilman filsua niin kalkkeutuu suonet ihanasti.
Lakkaa veri kiertämästä... Ite oon tehny silleen että ottanu teemun, puhtaat vermeet paketista,muovit auki, mäntä pois, teemu sisään, vedet ineen ja ravista kunnes on valmista tykitettäväks.. Aina oon muistanu puhistaa paikan mihin pistän ennen pistämistä ja pistämisen jälkeenkin. Ei oo mun uran aikana tulehtunu vielä mikään paikka, mutta kerta se on ensimmäinenkin...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

Sama juttu, heitän vaan subut suoraan pumppuun ja vettä sitten ja ravistelua ja se on siinä. Täällä ei tietenkään myydä missään sterifilttejä missä asun koska muuten aina niillä vetäisin.

Ei oo pahemmin haittaa jos viihdekäyttää subua tolleen suoneen ei siinä ehdi mikään kalkkeutua mut en suosittele tietenkään mitään suoneen.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

sxoxyvg wrote:Nappeja ei missään nimessä kannata keitellä, ylimääräistä paskaa vaan liukenee matkaan. Paras tapa on napin murskaaminen kylmään veteen ja esim. Sterifiltin läpi vetäisy.
Vielä parempi olisi tilata netin kautta 0,22 mikronin filttereitä, jotka poistavat liuoksesta jopa bakteerit (viruksia sitten taas ei poista mikään).
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Olio wrote: Ei oo pahemmin haittaa jos viihdekäyttää subua tolleen suoneen ei siinä ehdi mikään kalkkeutua mut en suosittele tietenkään mitään suoneen.
Kyllä se kuule vaan haittaa. Filtteröikää aina, edes sillä röökifimalla jos ei muuta ole saatavilla.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Hooddood78
Karvakuono

Post by Hooddood78 »

Mistä noita parempia filsuja sais hommattua?

Mitä tabletteja ja miten, saa parhaiten käytettyä suonensisäisesti? Lähinnä noita Temejä olen nyt tykitellyt mutta jos jotain muutakin saisi.

-hooddood78
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Hooddood78 wrote:Mistä noita parempia filsuja sais hommattua?

Mitä tabletteja ja miten, saa parhaiten käytettyä suonensisäisesti? Lähinnä noita Temejä olen nyt tykitellyt mutta jos jotain muutakin saisi.

-hooddood78
Kysele apteekista? Kaikki apteekit niitä ei myy mutta joistain saa... Tuppaavat muistaakseni maksamaan vaan..
Music is a saint.
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Nyt pitää kyl kysästä et missä pirussa mun neula on kun pakkeja ottaessa pumppuun tulee ilmaa? En oo uskaltany lyödä,vaikka tuntuisi että on suonessa ja pakit on todella "raskaat" ottaa, aivan kuin toisessa päässä olisi imua?

Pikaisia vastauksia etsitään, mul on setit väsättynä ranskalaisil fimattu ja paketista suoraan värkit, niiku kuuluuki :up:
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
Hooddood78
Karvakuono

Post by Hooddood78 »

Kun neula on suonessa hyvin, tulee pakit melkein kuin itsestään. Ei tartte juuri vetää.. Eli ei ole suonessa tai on mennyt läpi suonen. Läpimennessään ruiskuun on tullut hieman verta ja luullut että se on suonessa, sitten hiukan syvemmälle ja äh, neula menikin toiselta puolelta läpi.

Tää tykittäminen on yllättävän hankalaa. Vaikka mun pitäisi olla ihan pro niin ei vaan aina onnistu. Nytkin on kipeät kovat pallurat taipeissa - eihän tässä mitään järkeä ole ja senpä takia heitinkin valmiiksi fiksatut kamat mäkeen. Nyt loppu ainakin niin kauaksi aikaa kun taipeet ovat kuosissa ja saan kunnon fimoja. Mitään paskaa en enää suoneen tykitä. Tarkoitus ei ole kuitenkaan saada aikaan ongelmia terveyden kanssa ja/tai tätä pientä käyttöäni kenenkään muun tietoon.

-hooddood78