Kodeiini
-
kissankorva
- Apteekki
- Posts: 381
- Joined: Sun 01 Apr 2007, 00:50
Re: panacod
Muutamia panoja voi kyllä mieluusti huuhtoa bissellä alas sellaisenaan jos ahdistusta haluaa lievittää, mutta itse kyllä tykkään erotella jos löysempiä oloja alan hakea.
Itselläni kodeiini toimii hyvin vaihtelevasti vaikka annokset nousevat laskevat ja pysyvät samassa. Jos määrä on tänäpäivänä vaikka 240mg ja lötköt irtoavat, seuraavana päivänä sama annos voi tuottaa vain ahdistusta ja kutinaa tai ei toimia ollenkaan.. Kun taas joskus Kolisee niin kovaa että meinaa mennä ihan överiksi!
Itselläni kodeiini toimii hyvin vaihtelevasti vaikka annokset nousevat laskevat ja pysyvät samassa. Jos määrä on tänäpäivänä vaikka 240mg ja lötköt irtoavat, seuraavana päivänä sama annos voi tuottaa vain ahdistusta ja kutinaa tai ei toimia ollenkaan.. Kun taas joskus Kolisee niin kovaa että meinaa mennä ihan överiksi!
-
Overdosering
- Karvakuono
- Posts: 32
- Joined: Fri 20 Jul 2007, 10:30
Re: panacod
Tein vahingossa päälle 4 desiä kodeiinilientä, hyi helvetti että teki pahaa kiskoo se alas.
MUtta ei se haittaa koska olotila puskee päälle ja aivan liian raskas touhu kirjoittaa tähän
enää muuta
MUtta ei se haittaa koska olotila puskee päälle ja aivan liian raskas touhu kirjoittaa tähän
enää muuta
-
rooP
- Karvakuono
- Posts: 17
- Joined: Tue 16 Oct 2007, 16:59
Re: panacod
Kavereitten kans oli täs tarkotus joku ilta ottaa kaikki 4 kaljaa ja 2-4 panacodii ja sitte oli tarkotus bileisiin mennä.
Onko hyvä melko alottelijalle ja onko tää yhtään bilejuttu vai pitäiskö mieluummin omassa rauhassa?
Ja nui pienellä annoksella tuskin mikään hengitys lamaantuu vai?
Kuullu oon et sitte ku aletaan ottaan +5 panacodii nii kanttis erotella eli noita ei varmaanakaan kannata..ja ja, eipä mulla ois muuta.
Onko hyvä melko alottelijalle ja onko tää yhtään bilejuttu vai pitäiskö mieluummin omassa rauhassa?
Ja nui pienellä annoksella tuskin mikään hengitys lamaantuu vai?
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
- Posts: 581
- Joined: Fri 30 Sep 2005, 22:13
Re: panacod
Ei kumpikaan. Täysin makuasia, joka olisi vieläpä parasta selvittää ihan omassa rauhassa ja ihannetapauksessa ei kuitenkaan yksin.rooP wrote:Kavereitten kans oli täs tarkotus joku ilta ottaa kaikki 4 kaljaa ja 2-4 panacodii ja sitte oli tarkotus bileisiin mennä.
Onko hyvä melko alottelijalle ja onko tää yhtään bilejuttu vai pitäiskö mieluummin omassa rauhassa?
Pahin vaara tämänkaltaisessa yhdistelmässä on juuri mainitsemasi. Lyhyesti: jos asiaa pitää kysyä, vastaus on aina "älä ota". Sekakäyttöön ryhtyessä olisi syytä olla jo kokemusta sekoitettavista aineista erikseen ja suuremmalla annoksella kuin kombossa. Parhaimmillaan myös teoriatietoa aineista.Ja nui pienellä annoksella tuskin mikään hengitys lamaantuu vai?
Yleisenä sääntönä voidaan pitää, että opiaattien ja alkoholin yhdistäminen on hyvin huono idea. En pidä yllämainittua reseptiä mitenkään erityisen vaarallisena mutta en myöskään millään tavalla kannustettavana. Oikeastaan lähinnä turhana.
Aina kannattaa. On hyvästä nauttia huumekset sellaisenaan ilman epäpuhtauksia. Kriittistä se ei tässä tapauksessa ole. Parasetamolin käyttöä alkoholin nauttimisen yhteydessä, esimerkiksi krapulassa, on aiemmin pidetty merkittävänä riskinä. Nykyisin tietääkseni lähinnä alkoholin suurkulutusta riippumatta siitä juodaanko hoidon aikana pidetään vasta-aiheena parasetamolin käytölle.Kuullu oon et sitte ku aletaan ottaan +5 panacodii nii kanttis erotella eli noita ei varmaanakaan kannata..ja ja, eipä mulla ois muuta.
AD_HD @ synirc
-
Freakout
- Psykonautti
- Posts: 112
- Joined: Sun 28 Oct 2007, 14:03
Re: panacod
mä vedin tossa vähän aika sitten 5 panacodii nassuun, ei tapahtunu oikee mitää välillä vaan saatoin jäätyä johki mut ei mitään kongreettista.
Men must be free to do what they believe. It is not our right to punish one for thinking what they do, no matter how much we disagree.
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
- Posts: 581
- Joined: Fri 30 Sep 2005, 22:13
Re: panacod
Eipä sillä kovin konkreettisia vaikutuksia olekaan, ellei sitten ota tappavaa annosta. Kodeiinin odotettu vaikutus on mieto euforia, keskitason kivunlievitys, uneliaisuus ja mahdollisesti jonkinasteinen valveuni makuulle mennessä. Kukaan ei kai edes yritä väittää, että se tavallisesti aiheuttaisi astraalilentoa, vääränväristen norsujen näkemistä tai muuta elokuvista ja sarjakuvista tuttua hassutusta.Freakout wrote:mä vedin tossa vähän aika sitten 5 panacodii nassuun, ei tapahtunu oikee mitää välillä vaan saatoin jäätyä johki mut ei mitään kongreettista.
Kaikki eivät edes koe kodeiinista minkäänlaista miellyttävää vaikutusta ilmeisesti (yksilöllisesti vaihtelevan) heikon metabolian takia.
AD_HD @ synirc
-
tRip
- Moderator
- Posts: 6170
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40
Re: panacod
Pitkästä aikaa olen taas eksperimentannut kodeiinia, sekä eroteltuna, että pillereinä.
En vaan tunnu saavan enää mitään irti siitä olotilasta. Ei minkäänlaista euforiaa, vaan pelkkää pöhnää, ehkä jopa ärsyttävyyteen asti.
Sen kerran kun kokeilin 100mg tramalin kanssa 120mg kodeiinia, pääsin yöllä uskomattomiin valeuniin.
Katselin puoli yötä täysin selkeää 'elokuvaa', johon en oikeastaan edes pystynyt vaikuttamaan. Koskaan aikaisemmin en ole kokenut noin voimakkaita valveunia. Ylipäätään en taida aikaisemmin olla kokenut kunnon valveunia.
Kummallisia nuo opiaatit/-oididit..
En vaan tunnu saavan enää mitään irti siitä olotilasta. Ei minkäänlaista euforiaa, vaan pelkkää pöhnää, ehkä jopa ärsyttävyyteen asti.
Sen kerran kun kokeilin 100mg tramalin kanssa 120mg kodeiinia, pääsin yöllä uskomattomiin valeuniin.
Katselin puoli yötä täysin selkeää 'elokuvaa', johon en oikeastaan edes pystynyt vaikuttamaan. Koskaan aikaisemmin en ole kokenut noin voimakkaita valveunia. Ylipäätään en taida aikaisemmin olla kokenut kunnon valveunia.
Kummallisia nuo opiaatit/-oididit..
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
ganjafacist
- Tuppisuu
- Posts: 3
- Joined: Wed 31 Oct 2007, 02:14
Re: panacod
Mä vetelin tossa kylmävesieroteltuna n. 75mg kodeiinia, kun ekaa kertaa koklailen. Oiskohan asiallista vetää toi loput 75mg samalla vauhdilla, vaikka alla on 4*50 mg tramalia, 3 stellaa ja savuja? Fiilis ei vielä ainakaan ole kuin vähän hidas. Vai irtooko näistä taas vaan äkilliset nukahtamiset niinku sirkoista?
-
MaryDoe
- Psykonautti
- Posts: 61
- Joined: Fri 04 May 2007, 00:01
Re: panacod
Itse olisin jo noista ihan tarpeeksi jumissa ainakin. Mutta eipä taida boostailu enää jälkikäteen kodeiinin kanssa auttaa. :? Joskus tuli vedettyä 250mg tramal ja oliskohan 4 panacodii ja oli kyllä tosi hiidas olo, tykkäsin!ganjafacist wrote:Mä vetelin tossa kylmävesieroteltuna n. 75mg kodeiinia, kun ekaa kertaa koklailen. Oiskohan asiallista vetää toi loput 75mg samalla vauhdilla, vaikka alla on 4*50 mg tramalia, 3 stellaa ja savuja? Fiilis ei vielä ainakaan ole kuin vähän hidas. Vai irtooko näistä taas vaan äkilliset nukahtamiset niinku sirkoista?
-
[Silppuri]
- Psykonautti
- Posts: 76
- Joined: Wed 25 Jul 2007, 05:01
Re: panacod
Kohta testiannos Co-codamoleista eroteltua kodeiinilitkua. 8x8mg.
Life is noise. Find the melodies.
-
medicineman
- Lepakko
- Posts: 240
- Joined: Tue 19 Sep 2006, 09:30
Re: panacod
Pitkästä aikaa pistin ääntä kohti 4 panacodia ja nyt leppoisan rauhallinen ja euforinen olotila. Tolet näissä kyllä nousee aivan kohisten, mut onneks on muutamia kymmeniä lääkekaapissa jäljellä. Kohta Rush:in dvd pyörimään, pienet savut ja siinä sitä pari kolme tuntii meneekin aika kivasti sohvalla rötköttäen. 
Fear is the price of imagination.
-
growy
- Kameleontti
- Posts: 834
- Joined: Fri 16 Jun 2006, 23:31
Re: panacod
Mikä ois semmonen combo, jota ei ehdottomasti kannata ottaa kodeiinin kanssa?
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Lännen nopein
- Apteekki
- Posts: 363
- Joined: Sat 03 Mar 2007, 04:58
Re: panacod
Savut ehdottomasti ja ehkäpä pari olutta, mutta vain pari.growy wrote:Mikä ois semmonen combo, jota ei ehdottomasti kannata ottaa kodeiinin kanssa?
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
-
[Silppuri]
- Psykonautti
- Posts: 76
- Joined: Wed 25 Jul 2007, 05:01
Re: panacod
Hmm, no johan meni kodeiinit pilalle panikoidessa
160mg (20x8mg), olin varma parasetamolimyrkytysestä vaikka olin erotellut varmasti yhtä hyvin kuin viimeksi (silloin tosin vain testiannos). No sitten joskus kun seuraavan kerran kokeilee niin voi ainakin luottaa omiin kykyihin :S
Life is noise. Find the melodies.
-
medicineman
- Lepakko
- Posts: 240
- Joined: Tue 19 Sep 2006, 09:30
Re: panacod
Ei wiunaa missään nimessä. Yks mun tuttu söi(en muista monta) panacodia ja kiskas kirkasta pullon perään. Seuraavana aamuna oli siirtynyt suorasääristen seurakuntaan.Lännen nopein wrote:growy wrote:Mikä ois semmonen combo, jota ei ehdottomasti kannata ottaa kodeiinin kanssa?
Fear is the price of imagination.
-
Thoxium
Re: panacod
Kyllä mä vaan oon vetäny viinaa, kodeiinia ja sit päälle vielä dxmiä sekaisin, silti tässä vielä elossa ollaan.medicineman wrote:Ei wiunaa missään nimessä. Yks mun tuttu söi(en muista monta) panacodia ja kiskas kirkasta pullon perään. Seuraavana aamuna oli siirtynyt suorasääristen seurakuntaan.Lännen nopein wrote:growy wrote:Mikä ois semmonen combo, jota ei ehdottomasti kannata ottaa kodeiinin kanssa?
-
growy
- Kameleontti
- Posts: 834
- Joined: Fri 16 Jun 2006, 23:31
Re: panacod
Ok.eli wwiinaa EI. Eikai pari bissee pitäs haitata? monta kertaa tullu kodee kiskottua mut bisseen en oo ikin sortunu kodeiineissä.. vaarallista onko?kuullu monelta/nähny ku on kiskonu bisseä ja muutaman.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
Pakanasoturi
- Lepakko
- Posts: 220
- Joined: Wed 27 Sep 2006, 16:14
Re: panacod
Ei pitäis pari bisseä olla vielä mitenkään vaarallista. Eri asia sitte ku puhutaan juuri pullollisesta viinaa jne...growy wrote:Ok.eli wwiinaa EI. Eikai pari bissee pitäs haitata? monta kertaa tullu kodee kiskottua mut bisseen en oo ikin sortunu kodeiineissä.. vaarallista onko?kuullu monelta/nähny ku on kiskonu bisseä ja muutaman.
-
d.j.pratt
- Karvakuono
- Posts: 37
- Joined: Thu 30 Nov 2006, 08:53
Re: panacod
Siis te panikoitte IHAN turhaan jostain parasetamoli myrkytyksestä. Erotella nyt jotain alle 10 tabua, no huh huh, kun lääkärin määräämä maksimi annos on 6tbl vrk eikä lääkäri sano että erottele ne.
Parasetamolissa on toksinen annos 6g, letaali 15g-> Että eipä teillä nyt hätää ole. Ei sitä erotltua litkua kukaan kisko.
Parasetamolissa on toksinen annos 6g, letaali 15g-> Että eipä teillä nyt hätää ole. Ei sitä erotltua litkua kukaan kisko.
-
RiotStarter
- Apteekki
- Posts: 312
- Joined: Sun 03 Sep 2006, 18:50
Re: panacod
d.j.pratt wrote:Siis te panikoitte IHAN turhaan jostain parasetamoli myrkytyksestä. Erotella nyt jotain alle 10 tabua, no huh huh, kun lääkärin määräämä maksimi annos on 6tbl vrk eikä lääkäri sano että erottele ne.
Parasetamolissa on toksinen annos 6g, letaali 15g-> Että eipä teillä nyt hätää ole. Ei sitä erotltua litkua kukaan kisko.
Ja kyllä muuten kiskoo.Ja humiseekin paljon nopsempaan ku että söisit erottelemattomana.Väitän mä.
2000-luvun sakilainen.
-
Thoxium
Re: panacod
Ite erotellut aina, vähän pakkokin kun oli 8mg kodeiinia ja 500 parasetamolia yhessä tabletissa. Pilaa hyvät kuosit jos kuumottelee et maksa menee paskaksi (tosin se raja on siinä ~7g).
-
Overdosering
- Karvakuono
- Posts: 32
- Joined: Fri 20 Jul 2007, 10:30
Re: panacod
Hassua, ainut mitä itse kuumotan kodekuosissa on se kutina kun se on niin tajutonta välillä.
Erottelun hoidan silleen että kun se parasetamoli on laskeutunut pohjalle ja neste on suurinpiirtein kirkasta, kaadan varovasti sitä lientä lasiin ja sitten kun alkaa se valkoinen mössö liikkua niin lopetan ja kaadan loput suodattimen kautta.
Ehkä parhaat notkut irtosi kun otin erottelin 13 tabua, sitten 3½ 20mg tenoxia ja pari kaljaa.
Mutta älkää nyt nollatolella samaa komboa ota. Käy vielä huonosti. pitää tietää mitä tekee
:
Erottelun hoidan silleen että kun se parasetamoli on laskeutunut pohjalle ja neste on suurinpiirtein kirkasta, kaadan varovasti sitä lientä lasiin ja sitten kun alkaa se valkoinen mössö liikkua niin lopetan ja kaadan loput suodattimen kautta.
Ehkä parhaat notkut irtosi kun otin erottelin 13 tabua, sitten 3½ 20mg tenoxia ja pari kaljaa.
Mutta älkää nyt nollatolella samaa komboa ota. Käy vielä huonosti. pitää tietää mitä tekee
-
Swoosh
- Karvakuono
- Posts: 34
- Joined: Tue 21 Aug 2007, 02:14
Re: panacod
Mitäs vaivaa olis paras mennä valittamaan jos haluaisi panacodia
? Jotkin himasta löytyneet panacodit (varmaan vanhojakin olivat) tuli jo syötyä mutta annokset olivat vielä aika pieniä ja tekisi mieli koittaa isompaa annosta erottelulla (150mg erottelemattoma suurin annos nyt josta tuli kyllä ihan mukavan "lämmin" olo).
Edit: Testailinpa tässä kahdeksalla 30mg (500mg parasetamolia jokaisessa eli en kauheasti enempää ainakaan erottelematta kehtaisi ottaa) paramax-codilla niin jotenkin oli aika heikkoa. Vaikutusta ei tullut mitenkään kauheasti lisää verrattuna viiteen tabuun mutta alkoi ilmenemään oksetusta (en ainakaan pahemmin huomannut viidellä) ja muutenkin tuli jotenkin "tunkkainen" olo joka pilas fiilistä pahasti. Täytynee koittaa eroteltuna jollain kymmenellä joskus jos saa lisää näitä. Myöskin DXM kanssa ois koitettava. Miten DXM kombottaminen kannattaisi tehdä? Suhteessa kodeiiniin vähän vai paljon DXM? Eli niinku kummasta pitäis tulla se "päävaikutus".
Edit: Testailinpa tässä kahdeksalla 30mg (500mg parasetamolia jokaisessa eli en kauheasti enempää ainakaan erottelematta kehtaisi ottaa) paramax-codilla niin jotenkin oli aika heikkoa. Vaikutusta ei tullut mitenkään kauheasti lisää verrattuna viiteen tabuun mutta alkoi ilmenemään oksetusta (en ainakaan pahemmin huomannut viidellä) ja muutenkin tuli jotenkin "tunkkainen" olo joka pilas fiilistä pahasti. Täytynee koittaa eroteltuna jollain kymmenellä joskus jos saa lisää näitä. Myöskin DXM kanssa ois koitettava. Miten DXM kombottaminen kannattaisi tehdä? Suhteessa kodeiiniin vähän vai paljon DXM? Eli niinku kummasta pitäis tulla se "päävaikutus".
-
Nakuttaja
- Tuppisuu
- Posts: 14
- Joined: Sat 12 May 2007, 17:28
Re: panacod
Miten usein noilla saa oloja ilman tolejen nousuja? Sain lääkäriltä 20kpl nappeja (ihan tarpeeseen) ja aamulla nappasin niistä kolme täysin tyhjään vatsaan. Ihan mukavat notkut ja euforiat tuli, mutta vaikutus ei kestänyt kuin reilun tunnin. Voiskohan noita jo illalla popsia sen 4-5 ja saada hieman pidemmät ja paremmat olot?
Koukutusriskiä ei ole, koska moisia en ilman reseptiä saa/halua mistään.
Koukutusriskiä ei ole, koska moisia en ilman reseptiä saa/halua mistään.
-
kissankorva
- Apteekki
- Posts: 381
- Joined: Sun 01 Apr 2007, 00:50
Re: panacod
Miksi ei..? , kannattaa tietenkin erotellella kun rupeat isompia määriä nauttimaan.
keskity niihn oloihin nii futaa paremmin..
keskity niihn oloihin nii futaa paremmin..
-
sxoxyvg
- OD
- Posts: 1622
- Joined: Tue 19 Jun 2007, 02:22
Re: panacod
Kannattaa tosiaan venata jonkin aikaa ennenkuin uudestaan nappaa, olikohan se 8h mikä CYP2D6-entsyymillä kestää ennenkuin se pystyy muuttamaan kodeiinia morfiiniksi taas?
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
Swoosh
- Karvakuono
- Posts: 34
- Joined: Tue 21 Aug 2007, 02:14
Re: panacod
Kuis nopeasti kodeiiniin tulee toleranssia? Olen parisen kertaa ottanu joskus pari kuukautta sitten ja sitten otin viimeviikon torstaina 150mg, lauantaina 150mg ja seuraavan viikon tiistaina tai keskiviikkona 240mg joka ei tuntunut enään edes tuon 150mg veroiselta? Toinen mahdollisuus on että kun nuo oli poreita niin 240mg kerralla en juonut sitä sohjoa joka jää lasin pohjalle koska aattelin että se on sitä parasetamolia joka ei liukene niin hyvin... Noh eiköhän se ole todennäköisempää että se sohjo oli kodeiinia isolta osin kuin että muutamasta kerrasta toleranssi noussut.
-
Thoxium
Re: panacod
No eipä se tuntunut nousevan vaikka vedin pari kuukautta kaks-kolme kertaa viikossa. Tosin huomasin et loppupuolella rupes helpommi tulee kodeiinista huono olo, alussa sai vetää vaik miten isoja annoksia, eikä esiintynt pahoinvointii missään vaiheessa, sit loppupuolella jo ihan normiannoksista siinä kuosien loppupuolella oli aika huomattava nausea, ei kuitenkaan laatta lentäny, mut sai kuiteki istuskella vähän aikaa paikalla...Swoosh wrote:Kuis nopeasti kodeiiniin tulee toleranssia? Olen parisen kertaa ottanu joskus pari kuukautta sitten ja sitten otin viimeviikon torstaina 150mg, lauantaina 150mg ja seuraavan viikon tiistaina tai keskiviikkona 240mg joka ei tuntunut enään edes tuon 150mg veroiselta? Toinen mahdollisuus on että kun nuo oli poreita niin 240mg kerralla en juonut sitä sohjoa joka jää lasin pohjalle koska aattelin että se on sitä parasetamolia joka ei liukene niin hyvin... Noh eiköhän se ole todennäköisempää että se sohjo oli kodeiinia isolta osin kuin että muutamasta kerrasta toleranssi noussut.
-
medicineman
- Lepakko
- Posts: 240
- Joined: Tue 19 Sep 2006, 09:30
Re: panacod
Aika paljon tietty riippuu ihmisestä, mut kyllä mulla nous aika nopeesti. Ensimmäisenä päivänäriitti 5kpl, seuraavana päivän piti ottaa kuus kipaletta ja sit seittämää ja kaheksaa. Et noin nopeesti mulla tolet nous. Yks hyvä puoli noista panacodeista oli, et vaikka miten paljon ruokailit, niin synnyttämässä ei tarvinnu käydä. :?Swoosh wrote:Kuis nopeasti kodeiiniin tulee toleranssia? Olen parisen kertaa ottanu joskus pari kuukautta sitten ja sitten otin viimeviikon torstaina 150mg, lauantaina 150mg ja seuraavan viikon tiistaina tai keskiviikkona 240mg joka ei tuntunut enään edes tuon 150mg veroiselta? Toinen mahdollisuus on että kun nuo oli poreita niin 240mg kerralla en juonut sitä sohjoa joka jää lasin pohjalle koska aattelin että se on sitä parasetamolia joka ei liukene niin hyvin... Noh eiköhän se ole todennäköisempää että se sohjo oli kodeiinia isolta osin kuin että muutamasta kerrasta toleranssi noussut.
Fear is the price of imagination.
-
RiotStarter
- Apteekki
- Posts: 312
- Joined: Sun 03 Sep 2006, 18:50
Re: panacod
...darra lähtee tunnetusti aika hyvin kodeiinillä.
Ainaki eilen..
2000-luvun sakilainen.