Monet lisäksi ei tiedä, mitä eroa on täysagonistilla ja esim pubrella.
Nykyään vedetään ihan hemmetisti subua, ja siihen on varmasti korkea toleranssi hyvin monilla. Mutta niin kuin olen aiemminkin maininnut, niin toleja
pitää olla täysagonisteihin. Ja todellakaan itse nyt kun muutaman viikon olen pelleillyt tuolla fentanyylillä, niin tolethan siinä nousee.
En minäkään olisi sanotaanko nyt vaikkapa kolme viikkoa sitten edes harkinnut moisia annoksia tai komboja.
Sitäpaitsi en minäkään ole täysagonisteja vetänyt pariin vuoteen ennen tätä. Mutta kuitenkin olen noin 15v käyttänyt opiaatteja, ja paljon. Ihan liikaa!
Sen takia aloittelinkin varovasti. Mutta tähänhän se johtaa. ELi tolejen älyttömään nousuun!
Yksi virhe on, mihin "kokeneemmat" hitaiden vetäjät ts. pollenistit sortuu ja delaa. Niin se kämmi siis sellainen, että muistelee edellisiä annoskokoja, kun on vaikkapa lusinut sakkoja kuukauden tms, eli tole on laskenut. Siihen kun sitten ottaa sen "tutun ja turvallisen dosen", mikä on käytännössä sitten sama, mikä edellisen putken päättyessä on ollut. -> OD.
Mutta toivoisin tämän ketjun lukijoilta. Ja nuorilta psykonauteilta hillittyä annostelua. Todella hillittyä.
Ja nämä tehokkaammat opiaatit ei välttämättä kaikilla "toimi" ensimmäisillä kerroilla kunnolla.
Ts. elimistö oppii muutaman käyttökerran jälkeen tuottamaan euforiaa.
Elikäs, jos aluksi tuntuu ettei toimi, niin järki käteen annostelun kanssa.
Mutta sitten, kun esim just tää fenta toimii semmosella optimiannoksella, niin euforia on erittäin suurta.
Toisin sanoen sitä on tosiaan ihan "pumpulissa".