IV käyttö

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Thoxium

Re: IV käyttö

Post by Thoxium »

mauser1911 wrote:
peltsi wrote:
CharlieBigPpotato3 wrote:Tää on DEA:n mukaan aika yleinen metan jatke jenkeissä:
http://en.wikipedia.org/wiki/Methylsulfonylmethane

Suosittelisin itse glukoosia. Piri+glukoosi kolahtaakin paremmin kuin pelkkä piri yhden kaverini mukaan.
Kiitos vastauksesta kysymykseen! Pitihän se arvata että dredi tulee sieltä vittuilemaan. Mutta en mielestäni kysynyt mitään että miten sais piriin painoa?! Lähinnä vaan kiinnostaa että mikä on turvallinen jatke informatiivisessä mielessä, ja että obnko maltodekstriini vaarallista? Jos ei vieläkään tajunnut pointtia niin ei tarvii vastata mitään perkele!
ei ole vaarallista. joo, glukoosi antaa nousuja. dextroosi on hyvä jatke.
Kiinnostaisi tietää miten glukoosi antaa nousuja, kun eihän sen pitäs vaikuttaa aivoissa? Varmaan sit tehostaa jotenkin piriä saman aikaan suoneen pistettynä tai jotain placeboa.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

tomusokeriki o iha hyvä. jos omaan käyttöön jatkaa. ekakertaa ku haettiin yli 80& porsketta niin vasta takaisin saavuttuamme kun jatkoimme sen tomusokerilla tajusimme miten saatanan hyvää se on.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
ferox
OD

Post by ferox »

Thoxium wrote:Kiinnostaisi tietää miten glukoosi antaa nousuja, kun eihän sen pitäs vaikuttaa aivoissa? Varmaan sit tehostaa jotenkin piriä saman aikaan suoneen pistettynä tai jotain placeboa.
Seuraus tunnetaan siis nimellä sokerihumala? Verenkierrossa glukoosi on elimistölle energiaa puhtaimmillaan, ja myös ainoa hiilihydraateista saatava suora energianlähde sekä niistä aineenvaihdunnassa tavoiteltu hajoamistuote. Glukoosi siis yksinkertaisesti nostaa verensokeria, mikä tuskin tuntuu äkillistä (mutta lyhytkestoista) energialisää kummempana olona, ellei sitä ole pumpannut hihaan niin runsaasti, ettei keho vastareaktiona pysty erittämään tarpeeksi insuliinia. Diabeetikko osaa varmaan kuvailla tällaista kohtausta minua paremmin, joten luovutan.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

Itselleni on tullut pari kertaa tarjottu vetoja mutta olen kieltäytynyt kohteliaasti eikä kukaan ole minua siitä sättinyt. Totesin kyllä että jos olisi täysin steriili ruisku ja neula ja korkkaamaton ampulli morfiiniliuosta niin sitten kyllä menisi hihaan mutta muuten ei. Pamit, pilvi, psykedeelit ja viina ovat riittäneet toistaiseksi, ja kaikki mieluiten suun kautta...

En koe mitään yleistä inhoa IV-käyttäjiä kohtaan mutta onhan se vähän oma vika jos lyö ohi ja käsi turpoaa jne...
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
minisami
Tuppisuu

Post by minisami »

Hz0 wrote: Pamit, pilvi, psykedeelit ja viina ovat riittäneet toistaiseksi, ja kaikki mieluiten suun kautta...
Ai pilvikin suun kautta kannattas polttaa kun syömällä joutuu enempi ottaa
frapathea

Post by frapathea »

minisami wrote:
Hz0 wrote: Pamit, pilvi, psykedeelit ja viina ovat riittäneet toistaiseksi, ja kaikki mieluiten suun kautta...
Perseelläskö sä sitä savua imet?
minisami
Tuppisuu

Post by minisami »

frapathea wrote:
minisami wrote:
Perseelläskö sä sitä savua imet?
No hahahahah että oli hauska juttu :shock:
frapathea

Post by frapathea »

minisami wrote:
No hahahahah että oli hauska juttu :shock:
Itehän sä siinä pilkkua koetit nussia, kyllähän savu menee suun kautta. Kukaa ei puhunu syömisestä mitää, mut pakko oli silti tulla pätee jotain paskaa. Joojoo.

Asia ei kuitenkaan taida liittyä IV-käyttöön, joten (ihme kyllä) mun puolesta asia jääkööt tähän. Kiitos.
tRip
Moderator

Post by tRip »

eiks sitä hassista voikkaa spiguttaa.. :(
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Rollo Tommasi
Psykonautti

Post by Rollo Tommasi »

Tulipahan toikin testattua, frendi laitto. Ei tullu mitään semmosta yli-mahtavaa nousua, toki nopeemmin ku muilla tavoilla mut silti jäi vähä pettymykseksi. Ehkä hyvä niin.

Tuli myöhemmin ite tökittyä JA VOI VITTU KUINKA VAIKEETA SE ON KU SE ITE TEKEE!

Nimim. holes in arm!
It's just a ride.
Rollo Tommasi
Psykonautti

Post by Rollo Tommasi »

Tulipahan toikin testattua, frendi laitto. Ei tullu mitään semmosta yli-mahtavaa nousua, toki nopeemmin ku muilla tavoilla mut silti jäi vähä pettymykseksi. Ehkä hyvä niin.

Tuli myöhemmin ite tökittyä JA VOI VITTU KUINKA VAIKEETA SE ON KU SE ITE TEKEE!

Nimim. holy arms!
It's just a ride.
frapathea

Post by frapathea »

Rollo Tommasi wrote:Tuli myöhemmin ite tökittyä JA VOI VITTU KUINKA VAIKEETA SE ON KU SE ITE TEKEE!
Ei ees oo. Musta se on just helpompaa lyödä ite, ku oppii vaan oikeen tekniikan. En oo lähes koskaan lyöny itelle ohi, ite tuntee sen ku se menee oikeeseen paikkaan, mulla ainakin tuntuu ihan erilaiselta jos lyö ohi ku jos osuu. Ku osuu suoraan ni ei satu ollenkaa, tuntuu vaa ku se muljahtaa sisään sillai sopivasti ja siinäpä se. Jos jatkat tökkimistä ni kannattaa rauhassa opetella toimiva tökkimistyyli koska ei varmaan tee kauheen hyvää lyödä jatkuvasti ohi.. Mä oon ainakin löytäny takuuvarman tekniikan joka ei petä lähes koskaan : ) En tosin nykyään pahemmin töki mut..
Rollo Tommasi
Psykonautti

Post by Rollo Tommasi »

frapathea wrote:
Rollo Tommasi wrote:Tuli myöhemmin ite tökittyä JA VOI VITTU KUINKA VAIKEETA SE ON KU SE ITE TEKEE!
Ei ees oo. Musta se on just helpompaa lyödä ite, ku oppii vaan oikeen tekniikan. En oo lähes koskaan lyöny itelle ohi, ite tuntee sen ku se menee oikeeseen paikkaan, mulla ainakin tuntuu ihan erilaiselta jos lyö ohi ku jos osuu. Ku osuu suoraan ni ei satu ollenkaa, tuntuu vaa ku se muljahtaa sisään sillai sopivasti ja siinäpä se. Jos jatkat tökkimistä ni kannattaa rauhassa opetella toimiva tökkimistyyli koska ei varmaan tee kauheen hyvää lyödä jatkuvasti ohi.. Mä oon ainakin löytäny takuuvarman tekniikan joka ei petä lähes koskaan : ) En tosin nykyään pahemmin töki mut..
Ei oikee suonia näkyny, oli vaikeeta. Haluiaisitko jakaa kanssani tämän ultimate-tekniikan?
It's just a ride.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Rollo Tommasi wrote:
Ei oikee suonia näkyny, oli vaikeeta. Haluiaisitko jakaa kanssani tämän ultimate-tekniikan?

Ootko koittanu kämmenselästä? Kokeillu kiristyssidettä? Ja suosittelen oikeasti jättämään tökkimispuuhat jos se ei vaan luonnistu. Ei kannata ehdoin tahdoin ktään pilata ohi lyönneillä ja ylimääräisillä reiillä. Ja kyl se piikittäminen onnistuu kun tarpeeksi loivassa kulmassa suonen myötäsesti pistää ja koittaa pakitella samaan aikaan että tietää varmasti osuneensa.

Mitess se kaveri löys suonen?
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

xxx-men wrote:
Rollo Tommasi wrote:

Ootko koittanu kämmenselästä? Kokeillu kiristyssidettä? Ja suosittelen oikeasti jättämään tökkimispuuhat jos se ei vaan luonnistu. Ei kannata ehdoin tahdoin ktään pilata ohi lyönneillä ja ylimääräisillä reiillä. Ja kyl se piikittäminen onnistuu kun tarpeeksi loivassa kulmassa suonen myötäsesti pistää ja koittaa pakitella samaan aikaan että tietää varmasti osuneensa.

Mitess se kaveri löys suonen?
Älä hemmetti kämmenselkään yritä jos et pistää osaa. Kyynärtaipeeseen vaan, kiristyksen kanssa.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Rollo Tommasi
Psykonautti

Post by Rollo Tommasi »

Oli kiristysside joo. Mut olin niin pirun ryyneissä ja sit toi piri-bupre yhdistelmä alla ni unohtu välillä se side siihen.

No, tää kaveri on pidemmän linjan harrastajia, löytyy skillejä 8)

Edit: ja taas oon saatanan ryyneissä, taidan mennä nukkumaan.
It's just a ride.
Rollo Tommasi
Psykonautti

Post by Rollo Tommasi »

Joo, se spigu oli tylsä ni siks en saanu oikee sinne suoneen.
It's just a ride.
frapathea

Post by frapathea »

Rollo Tommasi wrote:Joo, se spigu oli tylsä ni siks en saanu oikee sinne suoneen.
suosittelen välttämään. toivottavasti ei ollu kenenkään muun jäljiltä tylsä ´_`
Rollo Tommasi
Psykonautti

Post by Rollo Tommasi »

frapathea wrote:
Rollo Tommasi wrote:Joo, se spigu oli tylsä ni siks en saanu oikee sinne suoneen.
suosittelen välttämään. toivottavasti ei ollu kenenkään muun jäljiltä tylsä ´_`
Ei, olin ite onnistunu siinä ku kolistelin sitä klikissä.
It's just a ride.
Rollo Tommasi
Psykonautti

Post by Rollo Tommasi »

Onnistu noin 100 kertaa helpommin toi lyöminen ku oli täysin putsi väline, ja tajusin sekotella sen tupin kanssa enkä spigun tällä kertaa.

Ja nyt sohvalle tuijottaa telkkaria ja nuokkumaan :>
It's just a ride.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Rollo Tommasi wrote:Onnistu noin 100 kertaa helpommin toi lyöminen ku oli täysin putsi väline, ja tajusin sekotella sen tupin kanssa enkä spigun tällä kertaa.

Pitäisikö sitä tällaisten tilanteiden varalta laittaa ihan harmreduction-meiningillä tänne IV-käytön perusteet? Meikä voisi tuollaisen meinaan tehdä. Asiallisen sellaisen siis. Mitäpä luulet rollo, jos täällä olisi ollut ohjeet "turvalliseen" IV-käyttöön, olisitko ne lukenut? Vaikkapa kuvineen kaikkineen voisin sellaisen oppaan tehdä, sisältönä olisi mm. pistotekniikka ja myrkkyjen preparointi vetokelpoiseksi. Lisäksi voisi laittaa jotain yleisimmistä injektointiin liittyvistä komplikaatioista(ohilyönnit yms.) ja yleisesti homman pitäminen mahdollisimman turvallisena. Ja te kaikki vastuulliset IV-käyttäjät, opettakaa nistifrendinne turvallisiin tapoihin, varsinkin jos kyse on juuri neulaan tarttuneesta. Koitetaan saada ne amputoinnit loppumaan tämän paskan takia.

Jaa/Ei/Tyhjiä/Poissa?

Ja en todellakaan suosittele IV-käyttöä kenellekään, varsinkin jos myrkkynä on "kovat huumeet".
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
Rollo Tommasi
Psykonautti

Post by Rollo Tommasi »

sxoxyvg wrote:
Rollo Tommasi wrote:Onnistu noin 100 kertaa helpommin toi lyöminen ku oli täysin putsi väline, ja tajusin sekotella sen tupin kanssa enkä spigun tällä kertaa.

Pitäisikö sitä tällaisten tilanteiden varalta laittaa ihan harmreduction-meiningillä tänne IV-käytön perusteet? Meikä voisi tuollaisen meinaan tehdä. Asiallisen sellaisen siis. Mitäpä luulet rollo, jos täällä olisi ollut ohjeet "turvalliseen" IV-käyttöön, olisitko ne lukenut? Vaikkapa kuvineen kaikkineen voisin sellaisen oppaan tehdä, sisältönä olisi mm. pistotekniikka ja myrkkyjen preparointi vetokelpoiseksi. Lisäksi voisi laittaa jotain yleisimmistä injektointiin liittyvistä komplikaatioista(ohilyönnit yms.) ja yleisesti homman pitäminen mahdollisimman turvallisena. Ja te kaikki vastuulliset IV-käyttäjät, opettakaa nistifrendinne turvallisiin tapoihin, varsinkin jos kyse on juuri neulaan tarttuneesta. Koitetaan saada ne amputoinnit loppumaan tämän paskan takia.

Jaa/Ei/Tyhjiä/Poissa?

Ja en todellakaan suosittele IV-käyttöä kenellekään, varsinkin jos myrkkynä on "kovat huumeet".
Mikäli tollanen kattava tietopaketti ois niin ehdottomasti lukisin sen. Nykyinen tietämykseni perustuu hajanaiseen internet-tietoon ja muutaman piikki-frendin kokemuksiin. Eikä tollanen infopaketti ois IV-käytön suositusta/edistämistä, meinaan et jos on päättäny sinne hihaan jotaan tunkee ni sen tekee oli ohjeita tai ei.

Jos jaksat jonkun hyvän paketin kasata ni se ois tosiaan helvetin hyvä.

Mut nyt over and out --> kone kiinni ja nuokkumaan.
It's just a ride.
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Rollo Tommasi wrote:Eikö tollanen infopaketti ois IV-käytön suositusta/edistämistä, meinaan et jos on päättäny sinne hihaan jotaan tunkee ni sen tekee oli ohjeita tai ei.
Mun mielestä se on ihan yks ja sama jos täällä muutenkin puhutaan ja joskus tuntuu että jopa hypetetään IV durgs.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Suosittelen hakemaan vaikka Vinkistä semmosen vaarattomampaa pistämistä opuksen. Voisin melkein skannata sen tänne ja pistää nettiin kuhan jaksaa.
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

Ja samalla voisi topicciin laittaa isoilla kirjaimilla että jos harkitsee IV käytön aloittamista niin unohtaa koko jutun? Ihan oikeasti sanokaa mitä sanotte mutta omasta mielestäni ei tuossa mitään järkeä ole. Jos douppi ei pärise tarpeeksi nopeasti suun kautta niin sitten kannattaa miettiä oikeasti että mitä on tekemässä.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
Uke
LD50

Post by Uke »

Hz0 wrote:Ja samalla voisi topicciin laittaa isoilla kirjaimilla että jos harkitsee IV käytön aloittamista niin unohtaa koko jutun? Ihan oikeasti sanokaa mitä sanotte mutta omasta mielestäni ei tuossa mitään järkeä ole. Jos douppi ei pärise tarpeeksi nopeasti suun kautta niin sitten kannattaa miettiä oikeasti että mitä on tekemässä.
... tai perseen kautta.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
frapathea

Post by frapathea »

Hz0 wrote:Ja samalla voisi topicciin laittaa isoilla kirjaimilla että jos harkitsee IV käytön aloittamista niin unohtaa koko jutun? Ihan oikeasti sanokaa mitä sanotte mutta omasta mielestäni ei tuossa mitään järkeä ole. Jos douppi ei pärise tarpeeksi nopeasti suun kautta niin sitten kannattaa miettiä oikeasti että mitä on tekemässä.
Kiva, että sulla on niin oikeelliset elämänarvot, että voit todeta tällasia faktoja täällä. Onneks mä en vois kritisoida sun elämäntapoja millään elämän osa-alueella. Hahaha.

Piikityksessä on ihan oma juttunsa enkä jaksa alkaa purkamaan täällä syitä sille miksi ainakin itse oon ollut siihen touhuun niin koukussa. Joo, ei se välttämättä hyväks ole. Mutta eipähän ole moni muukaan juttu. Ja tää nyt kallistuu argumentointivirheisiin päin, mutta öö tota, no joo, jos ei ole koskaan piikittänyt niin voin hyvin ymmärtää ettei tiedä miten saatanallisen hyvältäkin se osaa tuntua toisinaan. Mutjoo, to each their own say I =) Kyllä piikittely on ollut omalla kummallisella tavallaan mulle melkoisia kokemuksiakin.

Ja samoinhan joku vois sulle, Hz0, sanoa, että jos ei elämä pärise tarpeeks ilman douppia, niin sitten kannattaa miettiä oikeasti, mitä on tekemässä.

Terveisin nykyisin päihteetön frapa btw!
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

^<3

Siinä vaiheessa kun IV-käyttöä yleensä aletaan harkitsemaan, "hei ei kannata!" tuskin on kovin tehokas argumentti muutenkaan ;)
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
Spadukka

Post by Spadukka »

Miks vetää hihaan ku toimii muillakin tavoilla?? siks ku ei jaksa venaa sitä 15 min et alkaa toimii? ja voi saada c-hepan
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Spadukka wrote: ja voi saada c-hepan
No siks vittu justiin.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.