Jees, kiitti vastauksista. Omakin käsitys oli että oksy eka vaikka kyseessä on subutex - ei xone joten naloksonista ei oo kyse. 40mg konttia purren aattelin alkuun ottaa kun viime opparikerrasta on taas pari viikkoa ja 80mg kerran jo meinas vetää överit päälle.
Mutta mulle jo yhen tai kahen illan bupreilut vetää hirveet fiilikset sit seuraavalle päivälle, nukkuminen on valveunimaista paskaa ja väsymystä niin tollanen ei tuu mieleenkään ennen koulua. Oxystä ei oo koskaan tollasta "darrapäivää" tullut ja nukkuminenkin onnistuu, siis se on syvää unta, varmaankin juuri siksi että oksyn vaikutusaika on aivan eri luokkaa kuin bupren.
Mulla on jujuna ollut se, että oon aina ostanu sen kasipallon vaikka teksiä puoliks jonkun kanssa - sillä saa sen illan, ehkä kaksikin vedeltyä kun kerran kuuhun ottaa. Nokkaan siis aina opparit oon ottanu paitsi oksyt syöden. Joskus kun oli herskaa nuuhkinu 2 päivää putkeen, 100 milliä päivässä (hyvää #3) niin sillon jo tosiaan tolet nousi ja piti vedellä 6mg teksiä nokkaan eikä siitä ees saanut oikein mitään irti.
Vähän liian kallis harrastus käyttää päivittäin, saatika edes viikoittain. Heroiiniin oon aika varma et jäisin koukkuun jos rahat ja saanti sen sallis. Onneks sitä ei kauhean usein saa.
Bupresta sen sijaan tulee vitun kuvottavaa jos sitä ottaa kahtena päivänä putkeen - voi toki olla että siin ois sama ku alkoholissa, että kun ottaa "tasottavat" heti aamusta niin lähtee kone käyntiin, mutta sehän on vaan reflojen eteenpäin siirtämistä. Ton huomasin jo aikoinaan alkossakin että tasottavat ei kannata.
Noh, pitää koputtaa puuta, musta muuten tulee kuitenki subunarkki vaikka miten oon toistaseks pitäny satunnaiskäytössä.
Mut tosku Panda mainitsi subuluukut.. Mua siis niin VITUTTAA kun maassa on vaan tätä subua tarjolla. Tramalit, kodeiini, puhumattakaan mopoista ja pollesta kiinnostaa ainakin meitsiä paljon enemmän kuten myös ketamiini ja DMT, mutta silti joutuu tyytymään bupreen koska en halua vetää alkoa, hatsi ei nykyään oikein maistu, MXEn lopetin, mämmiin kyllästyin (otan sitä max pari krt vuodes, ainakin toi on tavote), deeleistä pidän taukoa ja bentsoista ei viihteeseen ole. En mä kuitenkaan selvinpäin halua olla liian usein. Lakkaa oon nyt litkiny jonkin verran viime aikoina mutta ei totakaan voi tavaksi ottaa, sen verran paha myrkky kyseessä.
Tai siis saishan noit tramboi, kodeiinii, oksyy ja ehkä jopa pollee ja mopookin mut ne hinnat on sen verran juutalaishintoi että mielummin jätän ostamatta. Vähän sama kuin maksais euron per milli oksystä tai 80e kasipallosta subua. Joillekin noi on varmaan normihintoi mut itel ei kyl uppoa.
Vähän meni off-topiciksikin jo, pahoitteluni.