DXM erottelu

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Uke
LD50

Re: DXM erottelu

Post by Uke »

peltsi wrote:
TempIntel wrote:Anteeksi, meni sekaisin.

Entäs, multa löytyy pullon pohjalta vissiin desi Sinolia, tämäkään ei varmaan zippobensaa korvaa, eli huoltsikalle pitää juosta?

Aikaisempia kokemuksia kyseisestä "tavarasta" ei ole mutta satunnaisia tutkareita ja omia tuotoksia on kokeiltu.. lain nimessä tietty :coool:
Joo eipä taida sinoli toimia :heh:
Bensan hakuun kiireesti.
En oo vielä tutkaria löytäny mikä vastais vähääkään deksmiä..varaudu aika rankkaan menoon. Dxm ei todellakaan ole sellanen rento ja kepeä kuten suurinosa psykedeeleistä. No sit huomaat mitä tarkotan..kuitekii aika omalaatunen aene. ;)
Juu keveä ja rento on aika vastakohtia DXM:lle :mrgreen: TÄÄ ON RANKKAA! Piruvie, voiski ottaa joku viikonloppu..
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Damned
Psykonautti

Post by Damned »

http://dxm.h1.ru/dxm/dxm_finnish.html miltäs tuo ohje näyttää ja tuo lopputulos?

Jos siitä tulee 10mg/ml niin onko se sitten hyvä?

Eli jos tota juo 25ml siitä tulee sitten 250mg annos dxm ja se saattaa minut toisen asteen tripille?

Nopeaa vastausta!
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Damned wrote:http://dxm.h1.ru/dxm/dxm_finnish.html miltäs tuo ohje näyttää ja tuo lopputulos?

Jos siitä tulee 10mg/ml niin onko se sitten hyvä?

Eli jos tota juo 25ml siitä tulee sitten 250mg annos dxm ja se saattaa minut toisen asteen tripille?

Nopeaa vastausta!
Ohje on toimiva. En tiedä miten paljon loppunestettä on ja miten paljon se sisältää dexmiä nestettä kohden. Mutta se on varmaan helppo laskea nesteen määrästä miten paljon haluaa ottaa, jakaa sen koko erotellun 600mg:n sisältävän nesteen osiin.

Edit. Tai sitten laskee jo Resilarin kanssa paljon haluaa ottaa ja erottelee pienemmän satsin kerralla.

Onnea matkaan!
Damned
Psykonautti

Post by Damned »

Ostin vain yhden pullon (200ml) ressua koska tarkoitus vain omaan käyttöön.

Valmista tuotetta tuli noin 120ml se vissiinki sisältää sen sitruunahapon sen 1dl? eli siin on noin 20ml dxm korjatkaa jos olen väärässä.

Eli kuinka paljon tota tarvis juoda et pääsen toiselle tasolle? matikka/kemia ei oikein toimi mulla, pitäis tänää viel juua et voisko joku vastat nopee?
Gartargor
Psykonautti

Post by Gartargor »

Tietämättä painoasi, kaikki arvaukset annoksesta on nimen omaan arvauksia, mutta henkilö kohtaisesti suosittelen juomaan kaiken, 3 plateu on imo paras plateu ja mikäli painosi on mitenkään normaalia muistuttava annos menee 2 plateun yläpäähän tai 3 plateun alapäähän.

http://dxm.darkridge.com/calc.html

Tuossa on annos laskuri johon syötetään paino ja missä muodossa haluat annokset näkyvän, siitä kun valitset pure (mg) niin saat tietoosi monta mg dxmää annoksesi pitäisi olla, sitten vaan jaat annoksesi kuudella sataa (ison pullon sisältö mikäli erottelu meni nappiin) ja sitten tiedät kuinka suuren osan nesteestä otat esim. 0,5 meinaa puolet jne.

Näillä ohjeilla pitäis tyhmemmänkin osata :heh:, mutta herää kysymys että jos tän tiedon etsiminen on ylivoimaista niin onko se dxmän kiskominen sitten fiksua :D

EDIT: paljon typoja o.O
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
horna
Kameleontti

Post by horna »

Damned wrote:Ostin vain yhden pullon (200ml) ressua koska tarkoitus vain omaan käyttöön.

Valmista tuotetta tuli noin 120ml se vissiinki sisältää sen sitruunahapon sen 1dl? eli siin on noin 20ml dxm korjatkaa jos olen väärässä.

Eli kuinka paljon tota tarvis juoda et pääsen toiselle tasolle? matikka/kemia ei oikein toimi mulla, pitäis tänää viel juua et voisko joku vastat nopee?
http://www.dextroverse.org/whatis.html

Tuolta löydät DXM laskurin, johon syötetään paino ja valitaan plateu. Koska 200ml ressua = 600mg DXM, niin lopputuotteessa 120ml = 600mg DXM (pientä hävikkiä voi kyllä tulla erottelussa). Eli yhdessä millilitrassa lopputuotetta on 5mg DXM. Sitten vaan jaat laskurin antaman tuloksen tuolla, niin saat tarvittavan millilitramäärän lopputuotetta.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Damned
Psykonautti

Post by Damned »

Jos tota erottelee vaan yden 150ml ressupullon ni onko toi 1dl bensaa iha pakolline et käviskö pienempi määrä?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Damned wrote:Jos tota erottelee vaan yden 150ml ressupullon ni onko toi 1dl bensaa iha pakolline et käviskö pienempi määrä?
Joo, pitäisi riittää pienempikin määrä, en tiedä tarkemmin mutta itse olen onnistuneesti 200ml pullon erotellut 0,5 desillä. Suosittelen sen puoli laittamaan vähintään.
Damned
Psykonautti

Post by Damned »

King Ink wrote:
Damned wrote:Jos tota erottelee vaan yden 150ml ressupullon ni onko toi 1dl bensaa iha pakolline et käviskö pienempi määrä?
Joo, pitäisi riittää pienempikin määrä, en tiedä tarkemmin mutta itse olen onnistuneesti 200ml pullon erotellut 0,5 desillä. Suosittelen sen puoli laittamaan vähintään.
Ajattelin kans samaa, mut päätin varmistaa vielä täältä
Raatox
Psykonautti

Post by Raatox »

Ja kantsii noudattaa orjallisesti ohjeita ettei mene vituiks. Ravistelee reippasti sen 10 min ym.
Satanistinen agnostinen anarkisti
Damned
Psykonautti

Post by Damned »

Raatox wrote:Ja kantsii noudattaa orjallisesti ohjeita ettei mene vituiks. Ravistelee reippasti sen 10 min ym.
Juuh oon yhden satsin tehny jo onnistuneesti :), mut se on fakta et kaikki kannattaa tehdä perinpohjin, koska kummiski tulet itse sen juomaan ja mielummin valmista kuin keskeneräistä
Damned
Psykonautti

Post by Damned »

Mistäs vois johtua tällänen juttu kun sanotaan et bensat pystyy käyttää aina uudestaan, niin kun erottelen niin bensiinista katoo aina joku 0,2dl, onko muilla samoja ongelmia ja teen kaikki täydellisesti ohjeitten mukaan, erotteluun käytän lipeää ja sitruunahappoa? kannattaisko kokeilla c vitamiinilla ja soodatuhkalla?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Bensaa haihtuu aina erottelun yhteydessä. Minulla ei koskaan noin paljoa, mutta kyllä sitä häviää jonkun verran aina. Ihan normaalia. Itse olen aina käyttänyt sitruunahappoa ja lipeää sen mukaan kun olen saanut käsiini, ja muutoin soodatuhkaa. C-vitamiinilla olen kerran kokeillut mutta en saanut toimimaan, vaikka todennäköisesti itse kusinkin niin siitä on jäänyt joku usko että sitruunahappo on parempi. Onhan se kai happamampikin happo kuin c.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Mä vaihdoin ohjeen minigripit sekoitus pulloon,ja bensan hävikki väheni.
Ne pussit ilmeisesti päästi tuota siitä sulkijan läpi jonkinverran.
Ja erottelen huolella/käytän aikaa.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
palekastro

Post by palekastro »

kiitos dxma ynnä muut hyvistä kaavoista! ihan mahtavaa ressukkaa ollu siis voin kertoa :)
peltsi
OD

Post by peltsi »

Damned wrote:Ostin vain yhden pullon (200ml) ressua koska tarkoitus vain omaan käyttöön.

Mä en tajua näitä..mikä siinä on niin vaikeeta tajuta et yhdessä pullossa on 600mg dxm ja jos erottelee pullon niin lopputuotteessa siis 600mg (no mahdollisesti ihan vähän katoaa erottelussa)? Mitä turhia miettimään noita määriä millilitroissa? Lopputuotteessa siis noin 600mg, jos litkun pistää puoliksi siinä dxm:a 300mg jne.. eli se on iha vitun sama onko litkua puol litraa vai 10ml luulis nyt tyhmemmänkin tajuavan jos jaksais ees vähän tutkiskella ainetta mitä itteensä tunkee :x

Jos ei tota tajua niin mun mielestä ei missään nimessä oo valmis noin rankkaan kokemukseen.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Damned
Psykonautti

Post by Damned »

peltsi wrote:

Mä en tajua näitä..mikä siinä on niin vaikeeta tajuta et yhdessä pullossa on 600mg dxm ja jos erottelee pullon niin lopputuotteessa siis 600mg (no mahdollisesti ihan vähän katoaa erottelussa)? Mitä turhia miettimään noita määriä millilitroissa? Lopputuotteessa siis noin 600mg, jos litkun pistää puoliksi siinä dxm:a 300mg jne.. eli se on iha vitun sama onko litkua puol litraa vai 10ml luulis nyt tyhmemmänkin tajuavan jos jaksais ees vähän tutkiskella ainetta mitä itteensä tunkee :x

Jos ei tota tajua niin mun mielestä ei missään nimessä oo valmis noin rankkaan kokemukseen.
Eläs kaivele vanhoja :evil: Täydellisesti hallussa tuo nykyjää, halusin vaa varmistaa koska ennen en ole kokeillut tämäntyylistä tavaraa ja tykkään pelata varman päälle.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Damned wrote:
Eläs kaivele vanhoja :evil: Täydellisesti hallussa tuo nykyjää, halusin vaa varmistaa koska ennen en ole kokeillut tämäntyylistä tavaraa ja tykkään pelata varman päälle.
En puhunu pelkästään susta vaan muistakii, ku näitä kysymyksiä tulee aika paljon..ja kaikkea oikoreittejä erotteluun, tai et "voiks puol ressuu juoda raakana ettei tuu paskat housuu?"
Yleisesti ottaen ilmoitan että noihin kysymyksiin voi lueskella tietoa tältä foorumilta. :wink:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Zoidberg
Psykonautti

Post by Zoidberg »

Jos tekee tota dxm jauhetta, niin voiko sitä jauhetta esim nokittaa tai polttaa?
Minulle annetaan valtaa mutta minä käytän valtaani tullakseni alistetuksi.
metman
Psykonautti

Post by metman »

Zoidberg wrote:Jos tekee tota dxm jauhetta, niin voiko sitä jauhetta esim nokittaa tai polttaa?
Ei voi ainakaan polttaa.Itse en menis kyllä nokitteleenkaan vois olla aika karu kokemus.
I love you Mary Jane
Neste
OD

Post by Neste »

It's not a good idea to snort DXM (hbr). It's not very soluble in water at all, and therefore it is not absorbed well on the mucus membranes in your nose. I've heard of a few people who have tried it, and it burned like nothing they've ever felt before for an hour or two and barely got them high at all.

I'm not sure about other salt forms (for instance, HCl) of DXM though...
Omien kokemuksien mukaan hbr kylläkin liukenee veteen ainakin jotenkuten
Smoking DXM:

Dextromethorphan reacts with oxygen at room temperature, though not at any appreciable rate. However, at 395-397 Kelvin, Dextromethorphan Hydrobromide's melting point, this changes and Dextromethorphan reacts with oxygen to produce some very toxic chemicals. Free ("freebase") Dextromethorphan will also react with oxygen at its melting point. Anyone attempting to smoke Dextromethorphan in the presence of oxygen under normal atmospheric conditions will only end up inhaling nasty compounds such as nitric oxide and the organic products of combustion. This information is easily verified by looking at a Material Safety Data Sheet for this substance. Dextromethorphan reacts rapidly with oxygen at temperatures above 360 Kelvin. It is in everyone's best interest to know that Dextromethorphan is not "smokeable"..

http://www.dextroverse.org/whatis.html
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

Dexma wrote:Tarvitset erotteluun seuraavat aineet:

DXM pitoinen yskänlääke. Resilar Hinta 7,95
Soodatuhka joka saadaan, kun ruokasoodaa lämmitetään 200 asteessa noin tunnin ajan.
Zippo bensa on helpoin saada bensaksi. Hae R-kioskilta vaikka. 1,25 ml riittää aika ison satsin tekoon...
C vitamiini poretabletin, jonka saa vaikka luontaistuote hyllyltä ruoka kaupasta 1000 mg c vitamiinia...
Vettä

Erottelu tarvikkeet:

3 Minigrip pussia 0,5 litraa riittää yleensä kooksi...
2 lasia taikka pientä astiaa johonka mahtuu noin 2-4 desiä nestettä
Yksi puolentoista litran pullo. Limsapullot ok.
Sakset
Leivinpaperia
Suppilo auttaa monessa tilanteessa
Kattila

Erottelu
1. Lämmitä soodatuhka 200 astetta tunti ruokasooda uunipellille mieluiten vaikka pienen leivinpaperin päällä
2. Kaada Ressut limsapulloon, kaada sinne sekaan valmis soodatuhka
3. sekoita niin kauan, että soodatuhka sekoittuu yskänlääkkeeseen...
4. Kaada Zippo bensa sinne sekaan...
5. Sekoita kunnes et näe zippo bensaa pinnalla...
6. Avaa pullo sekoituksen jälkeen, anna seistä hetki.
7. Kaada neste mieluiten kahteen tarpeeksi isoon minigrip pussiin
8. Anna seistä
9. Sekoita lasissa poretabletit, sekoita noin poretabletti veteen jota on noin 1-3 dl...
10. Erottele yskänlääkkeen näköinen tavara vittuun, pudota kirkas neste säilöön minigrip pussista lasiin.
11. Kaada c vitamiini, kirkkaan dexmi bensan sekoituksen sekaan.
12. Minigrip pussiin tavara taas... Anna seistä.
13. Erottele alempi kerros kattilaan, ja pistä ylempi bensa kerros säilöön jos haluat käyttää bensaa uudestaan erotteluun....
14. Keitä kattilassa olevaa dexmi, vesi ja c vitamiini nestettä niin kauan, että sitä on vain muutama milli.
15. Valmista dexmi tavaraa....

Tämän jälkeen kannattaa tehdä näin:
Pistä pieni neste määrä jääkaappiin jotta se kylmenee... Jäähtymisen jälkeen, ota neste vähäksi aikaa huoneenlämpöön, sekoita neste appelsiini mehun kanssa... 5 minuuttia riittää lämpenemiseen... Näin juominen menee helpoiten. Nauti juoma, rakastele itsesi kanssa. Tervetuloa dexmi kerhoon...

Jäiköhän multa joku sanomatta?????? Toivottovasti ei... Kysy jos tulee lisää mieleen ajatuksia...
Kuinka paljon satsia tulee tästä ?
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

PORBOT wrote:Kuinka paljon satsia tulee tästä ?
Oisko toi 1200mg eli kahden pullon ohje.. Selvät ohjeet myös Dekstrometorfaanin erottelu aloittelijalle
. . . (--) °
Trapped
Psykonautti

Post by Trapped »

sxoxyvg wrote: Sat 12 Dec 2009, 15:39
King Ink wrote:Käytätkö Lahke soodatuhka + c-vita, vai lipeää ja sitruunahappoa?

Ite yleensä oon erotellut lipeällä ja sitruunahapolla.
Ja oon pari kertaa kokeillut c-vitamiinitableteilla ja soodatuhkalla, ja aina oon onnistunut sössimään sen erottelun.
Ei oo vaan potkinut juuri ollenkaan, ehkä vähän. En tosiaan tiedä johtuuko se aineista vai mistä, mutta en saa siitä toimintakykyistä mitenkään käyttämättä lipeää ja sitruunahappoa.
Mä oon melkeen aina tehny c-vitamiinitabuil ja soodatuhkal, aina on toiminu.
tää itte kans tehny noilla ja aina toiminu.
Nykyään vaan tuntuu et toleranssit vieläkin jossain 1200mgs
tulee vaan vähä hölmö olo kun vetäny sen 600mg, mut muija tykkää kovastikin kun tämän sille esittelin.
on kyl ollu hieno aine kaikenkaikkiaan mitä täs 15v aikana ollu dexmeissä et on kyseisen aineen kaava tatuoituna käteen :D
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.
dpi
Lepakko

Post by dpi »

Apteekista apteekkibensa on mitä itse suosisin erottelussa.

Ei vaadi mitään tenttien läpäisemistä apteekissa.

Toki zippobensa toimii yhtälailla, muttei yhtälailla putsia ole.
Keep It Unreal.