The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Dexma
Moderator

Re: The DXM topic

Post by Dexma »

Mushruumis wrote:ah,niin. :heh:

pisin putki täysissä dexmeissä on ollut pari kolme päivää,kelasin eka et silleen putki putki... u know
Täällä se 7 päivää on pisin putki...

Kyllä isoilla annoksilla kun menee niin kaksikin päivää on aika huuhuhuhuhuhuhuhu.
mutta jos on joku 600 mg nini sitten ei paha. Ekkös sääkin aika pahasti vedellyt joskus sienikeho?
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Dexma wrote:Ekkös sääkin aika pahasti vedellyt joskus sienikeho?
kylhän mää joo, silloin -08 syksystä -09 kesään... vissiin? :heh:
lähes päivittäinhän sitä tuli dexmeiltyy... isoilla annoksilla. :shock:
kyl nyt kun miettii ni olihan sitä totaalisen ulapalla,fyysisesti ja henkisesti.

mut olihan siinä sitä..jotain. en mä tiiä mut kyl siin oli jotain mitä mä haluaisin viel kokee. ;)
jotai mitä mä en osaa nyt kuvailla. ääh :D
. . . (--) °
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mushruumis wrote:
mut olihan siinä sitä..jotain. en mä tiiä mut kyl siin oli jotain mitä mä haluaisin viel kokee. ;)
jotai mitä mä en osaa nyt kuvailla. ääh :D
En voi muutakuin sanoa, että taidan tietää mitä tarkoitat..

Mut siis, jonkun ihmeen takia en sitä lähe vielä tekeen..

TOISAALTA. kesä tuo aina kivoja muistoja mieleen... aaaargh :D
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

.... :>
ehkä sitä vois kesällä vähän...öh,dexmeillä.
Jotenkin kesällä voi tehä sellasii juttuja mitä dexmeis TÄYTYY tehä..
huvipuistot,luonto...jne. :wink: :wink: :wink:
. . . (--) °
Usoda
LD50

Post by Usoda »

1 plateau vois mennä parhaiten deksmeissä johonkin huvipuistoiluun yms.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Usoda wrote:1 plateau vois mennä parhaiten deksmeissä johonkin huvipuistoiluun yms.
itse olin 3 plateau Linnanmäellä... :// en tiiä oliko hyvä idea,oli kyl hauskaa.

kyl varmaa 2 plateau ois myös jees ? well sehä selvii vaa kokeilemalla.
paitsi tottakaihan siinä on se tasapaino/päänvippaus joka ei todellakaan oo hyvä missään pyörintähyörintä-laitteessa... :>
. . . (--) °
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

Mushruumis wrote: paitsi tottakaihan siinä on se tasapaino/päänvippaus joka ei todellakaan oo hyvä missään pyörintähyörintä-laitteessa... :>
Maltillisesti possujunassa köröttää menemään :D
ʘʘ
peltsi
OD

Post by peltsi »

Itse en tota 1 plateauta ees tunne ja kakkonenkin rupee tuntuu vasta plateaun yläpäässä. Onkohan mussa joku vikana.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

peltsi wrote:Itse en tota 1 plateauta ees tunne ja kakkonenkin rupee tuntuu vasta plateaun yläpäässä. Onkohan mussa joku vikana.
Sitten mussakin on jotai vikana. :heh:
noei,kyl se kakkonen näinä päivinä jo tuntuu,mut kyl jos otan niin kolmonen suoraan. 8)

vittu kun tilille pamahtaa ni varmaa muuten meen lintsille tai jonnekki dexmeissä.
harmi vaa et kaverit jotka vois lähtee on päihteettömii YAD-mulkkuja.
. . . (--) °
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

DEXMI-GALLUPPI!

1. Milloin ensi kertaa kokeilit dxm:ää?
2.Mikä on suurin annos jonka olet ottanut 24h sisällä?
3.Mitä erottelutekniikkaa käytät(lähinnä aineita)?
4.Kuinka usein tulee dexmiteltyä?
5.Plateau Sigma saavutettu?
6.Paras tilanne nauttia ? (yksin,porukassa...)
7.Waz was ur best trip? ^__^ dah 600mg?982375mg?
8.Dooo u like nousuista or not? Ja paskat sivuvaikutukset?

:> .. mä oon pilvessä ja mulla on tylsää.
. . . (--) °
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

1.Joskus 14-weenä join raakaa ressua.
2.suurin määrä voipi olla yli 2000mg. En tiiä menikö yli tai ali ton :D
3.Nosiis perus puhd.bensiini,soodatuhka,c-vitamiinipore, yhes vaihees tein usein freebasee mut maha ei digannu ni siirryin taas c-vitamiiniin..
4.Nykyäään aika harvoin,SNRI-lääkityksen takii,ei oo kiva aina jättää lääkettä pois,rupee flippaa pää.. ://
5.Monesti.Välillä meinannu jäädäkkin sinne.
6.Yksinhän sitä on kiva,etenkin suuuurilla annoksilla,hituc pienemmillä ihan sosiaalista.
7. - - - well there are many good trips. ^^ emmää jaksa miettii.. se oli khyl jees kun ''sukelsin'' puun sisään ja hengasin kääpiöitten kaa..(ja miljoona muuta asiaa tietenki tapahtu XD)
8.Nousut on jees. No purgaan nykyään herkästi dexmistä,ja kutina ! :x

öhöhöhöhöhöhöö
. . . (--) °
Huiko
LD50

Post by Huiko »

1.30v.Joo,kun aina oon käyttäny oikeita huumeita ja tällä oli se maine spurgujen juomana.eka pullo meni raakana vitutukseen.
2.Kerta laakilla n1200mg.Buustaillen 1800mg yhteensä.
3.White gas,Lipeä,ja sitruunahappo.
4.Dexmittelen n.2vko:n-2kk:n välein.Riippuu pitkälti miten on aikaa käytössä.
5.ei varmaankaan ole,kun jotenkin on aina päässy liikkumaan ja touhottamaan.(muisti kyllä menny joskus.)
6.Yksin.Oon tykästyny tutkimusmatkailuun ja turistit vois vaan vituttaa kun pitäisi kesken kaiken selittää ja lohduttaa.
7.Oon tykänny noista xxx+xxx+xxx+ehkä vielä xxx tripeistä kun ne kaks viimestä vie jo aika rajusti.yhellä laakilla en oo päässy niin pitkälle.
Se sattu sydämmeen mut oli myös kaunista kun olin tuo valo olento joka lenteli avaruudessa.ehkä paras ehkä jotenkin surullinen.
8.Nousut on yhet parhaimmista tällä tökötillä mun mielestä! :razz: Lopussa voi olla sellainen raastettu fiilis mut siihen keskivahvaa alkoa vähän niin avot!
9.Nousut ja tuo pään tyhjennys.Lisäksi pidän vapaapudotuksesta.
10.On.
11.Mahdollisuuden kehittyä ja irtautua vallitsevasta todellisuudesta.
Last edited by Huiko on Sat 05 Jun 2010, 14:52, edited 1 time in total.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

1) Viime kesän loppupuolella
2) 1200mg.
3) Zippobensa, lipeä (tai soodatuhka mikäli on mahdollisuus/aikaa valmistaa säästääkseen lipeää), ja sitruunahappo.
4) Suunnilleen kerran tai kaksi kuukaudessa kahdesti viikonlopussa.
5) Saavutettu? Ei, mutta pitkän dexmiboostailun jälkeen laskuissa flippaaminen on kyllä.
6) Otan yleensä kaverin kanssa, mutta tykkään paremmin yksin.
7) 600mg+300mg, 300mg+300mg+150mg ja 1200mg. Siinä kai ne.
8) Nousut on musta parhaat, niistä on parhaat muistot mitkä muistaa kokonaan.
On ollut kaverin kanssa tapana aina että kun otetaan niin lähdetään ulos kävelemään kunnes on pieniä merkkejä toimivuudesta.
Tai katsotaan DVD:tä. Sivuvaikutuksista sen verran että mulle on loppukesä melkolailla pimeetä aikaa kun en muista juuri mitään.
Pidemmälläkin aikavälillä syö muistia ihan tehokkaasti.

-
9) Miksi juuri sinä pidät dexmistä?
10) Onko dexmi antanut teille sen mitä olette siltä halunneet?
11) No mitä?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

9) En oikein tiedä edes miksi minä pidän dexmistä,
kai ne flippaukset, dissosiaatiot... päätä tyhjentävä vaikutus.
Nousut, boostaukset. Kaikesta. Se oli myös ensimmäinen hallusinogeenini.

Dexmi antaa vähän, mutta se vie paljon paskaa pois.

10) On mielestäni, se on antanut minulle helposti saatavan aineen jolla saa tyhjennettyä päänsä kaikesta paskasta mitä kuukaudessa on kertynyt, on antoisampaa herätä aamulla ihmetellen ja pää tyhjänä. Osittain myös vedän sitä ihan vaan after-glown takia.
Mitään kunnon tajunnan laajentamista mie en siitä saa ellen ota lievää 3 plateaun trippiä,
silloin alkaa kyseenalaistamaan omat ja muiden ajatukset ja ajatusmallit entistä tehokkaammin.
Opin myös flipatessani paljon hallusinogeenien luonteesta ja opin arvostamaan niitä entistä paremmin.

11) Siinähän ne jo tuli.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

tosta vitosesta... Sigma saavutettu? Saavuttaminen..äh. tai onko siihen tilaan päässyt. Jotenkin ku siihen saavuttuu,sitä ei voi olla huomaamatta tai tajuumatta..

9.Dexmi on jotenkin antanut mulle enemmän kuin muut päihteet,muutenkin pidän siitä fiiliksestä minkä se tuo,ja se on opettanut mua paljon..Ja jotenkin se tuntuu mulla kauheen luonnolliselta,en mä osaa selittää sitä... Se on jotenkin auttanut mua ymmärtämään ITSEÄNI.On niitä huonojakin trippejä,mutta olen aina löytänyt niistä hyviä ja opettavaisia puolia..Se jotenkin vetää ittensä täysin flippiin olotilaan,mut jotenkin silloin on helpompi ''keskustella'' ja tutkiskella itseään,kuin selvinpäin.Ja kaikki ne kokemukset jotka oon dexmillä saanut.. aah. Vaikka tämä kirottu aine sai mut täysin sen kierteisiin annan sille anteeksi,silloin paskoin itseni henkisesti ja kasvoin kuitenkin enemmän..
10.Todellakin,ja enemmänkin,hyvällä ja huonolla tavalla.
11.- - - ... :shock: hööbläblääää.. 9
. . . (--) °
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Sun ysivastaus oli hyvä, suunnilleen kompattava. <3
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

2005 vuonna 15 veenä...
3000 mg.
Bensaa, soodatuhkaa ja c vitamiinia...
Ei enään kauheen usein, ennen meni se kolme kertaa viikossa. jotain 5000 mg varmaan parhaillaan viikossa.
Edelleen siellä
Yksin sängyssä peittojen alla, kuunnellen Pink Floydin levyjä.
Ensimmäinen kerta kun putosin sigmaan... Vittu rakastuin
Eihän dexmissä ole paskoja vaikutuksia.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Dexma wrote:Eihän dexmissä ole paskoja vaikutuksia.
aah niin no joo. :roll:

dxm is purrfect
. . . (--) °
peltsi
OD

Post by peltsi »

Mushruumis wrote:DEXMI-GALLUPPI!

:> .. mä oon pilvessä ja mulla on tylsää.
1. Jaa'a noh kuitenkin vuosia sitten..ehkä joku 7vuotta sit ku olin jotain 16v kai..

2. 1200mg ja kolmevuorokautta rajuu dokailua ja vipinöintiä alla.

3. NaOh, zippobensa, sitruunahappo

4. Harvemmin, yleensä ehkä parin kuukauden välein mut joskus useemmin.

5. Ei varmaan. Tosin joskus jotai ton tapasta kai annostuksella 450mg+150mg+500mg.

6. Yksin pireissä hyvällä mielellä :razz:

7. Paras oli kyl ekaa kertaa pirin kanssa pitkin yötä lipittäen jotain +1000mg..oli koko seuraava päivä aika kikkailua. Myös 600mg+tsaleploni ja oliskohan jotain muutakin jännää ja sit yksin pimeeseen metsään->hyvinHYVIN jännää :oo: :shock: :mrgreen: :foil:

8. Usein nousut on mulla vähän ahdistavat ja yleensä tulee niitä kuumotustunteita jotka myös ovat epämiellyttäviä sivuvaikutuksia tässä. Erottelu vituttaa kanssa välillä.....pitäis palkata joku erottelija :wink:
*Johnny Cash - hurt*
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

peltsi wrote:Erottelu vituttaa kanssa välillä.....pitäis palkata joku erottelija :wink:
Joo siis erottelu on yksi suuri kynnys nykyään mulle jo ja se maku..

mut hei.
Työn hakua

Siiis
Työhakemus

Lasse Dexmula

Nimimerkkini ja avatarini kertoo jo kaiken minusta, siihen, että hallitsen DEXMIN erottelun. Teen sen yhtä hyvin kuin 60 vuotias nainen suihin oton, kovalla ranne työllä ja rautaisella kokemuksella.

Harrastan, masturbointia, kitaran soittoa, ja rankkaa dexmittämistä. Eli olisin monella eri tavalla myös sinulle hyödyllinen järjettömän dexmin käytön ohella. Et todellakaan, tiedä, kuinka hyvää kitara ambient musiikkia osaan tehdä, etkä tiedäkkään, kuinka hyvältä minä kuulostan juuri, kun dissoilet dexmeissä. Voin siis kaikella eri tavalla sinua viihdyttää dexmittelyn ohessa. Myös pystyn aina kuuntelemaan sinun juttujasi dexmeissä ja harrastamaan jatkuvaa sekoilua.

Olen ollut erilaisissa duunipaikoissa josta varmasti on hyötyä erilaiseen dexmi kuosailuun. Olen ollut lastentarhassa joskus apulaisopettajan, eli olen erittäin hyvä dexmipäiden kanssa. Olen ollut myös puhelinmyyjänä, ja tiedätkö, helvetin hyvä myymään mitä vain, ja osaan tilanteessa kuin tilanteessa toimia asianajanajasi. Olen tehnyt myös vuorotyötä prisman makkara hyllyllä kahden vuoden ajan, elikkä pystn valvomaan ja tekemään töitä erilaisiiin aikoihin, olen joustava ja erittäin erittäin fraktaalinen. Työtapohini on näissä kaikissa paikoissa kuulunut, että en aina selvinpäin pääse töihin.

Kestän paineita ja kiperiä tilanteita. Tykkään haasteista ja oppia uusia asioita.

Osaan myös Ruotsia ja Englantia puhua erittäin hyvin, eli jos eksyisimme Usaan, vetään dexmiä jossa sitä saa siis ihan PILLEREISSÄ niin pystyn ostamaan vaikka minkälaisessa kuosissa lisää kamaa meille aina. Ruotsin taito tulee erittäin tärkeeksi, kun eksymme dexmeissä ruotsin laivalla ja haluat, että pokaan sinulle ruotsalaisen isorintaisen blondin.

Palkaksi haluaisin noin 500 euroa kuussa ja työtehtävien tekoa parantavat dexmi annokset ilmaiseksi, ja muut työhön vaadittavat rahat.

T.
Lasse Dexmula
RoboPoski
Lepakko

Post by RoboPoski »

Dexma mulla on teoria susta. Sä olet yks mun vanha kooderikaveri joka ei käytä yhtään mitään päihdeksiä ja oot koodannu sellasen mielikuvitus-sourcen joka keksii kaiken mitä kirjotat. Eli suoraan jumalasta tulee tekstiä, heh.

Ei vaan ei millään pahalla, kunhan kirjotan. Enkä ole dexmaillkuka tammikuun jälkeen. Oon yrittäny mut ku erotteluvermeetki annoin lahjaksi. Ihan kuin kasvattaisin robotteja, robokävelijöitä.

Ei mut tsemppiä kaikille roboilijoille. Ja robojen siunausta etteivät tekis teistä liian roboja, koska robot ei toimi ilman maakaasua ja öljyä. Ja ne ei o ihmisten polttoainetta. Meille sopii protskut-hiilarit ym. luomuherneet ja omega-3 =)

DXM is POWERFUL Allover-drug!
Zeke
Lepakko

Post by Zeke »

DEXMI-GALLUPPI
2007 syksyn alkaessa
~900mg
Lipeä,sitruunatiiviste,vesi
Melko harvoin ~4krt vuodessa
emmä seuraa statsei :shock:
yksin, kaksin ja ehkä kolmin
kaverin kanssa hänen luona ensimmäistä kertaa ja raakana. :>
jos unohtaa tankata vettä alkaa heikotta juostessa ripuloimaan ja laattaamaan..
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.
peltsi
OD

Post by peltsi »

DEXMA: Mä oo kuullu sun kitaransoittoa ja oon kunnellu sitä myös deksmeissä. Pidän erittäin paljon jätkän bluessimeiningistä.
Jäämme odottamaan myös muita hakemuksia, mutta tällä hetkellä oot kyllä varteenotettavin hakija.

ps. taituuko dxm:n keittely jauhoksi?
*Johnny Cash - hurt*
polge
Psykonautti

Post by polge »

Dexma wrote:
peltsi wrote:Erottelu vituttaa kanssa välillä.....pitäis palkata joku erottelija :wink:
Joo siis erottelu on yksi suuri kynnys nykyään mulle jo ja se maku..

mut hei.
Työn hakua

Siiis
Työhakemus

Lasse Dexmula

Nimimerkkini ja avatarini kertoo jo kaiken minusta, siihen, että hallitsen DEXMIN erottelun. Teen sen yhtä hyvin kuin 60 vuotias nainen suihin oton, kovalla ranne työllä ja rautaisella kokemuksella.

Harrastan, masturbointia, kitaran soittoa, ja rankkaa dexmittämistä. Eli olisin monella eri tavalla myös sinulle hyödyllinen järjettömän dexmin käytön ohella. Et todellakaan, tiedä, kuinka hyvää kitara ambient musiikkia osaan tehdä, etkä tiedäkkään, kuinka hyvältä minä kuulostan juuri, kun dissoilet dexmeissä. Voin siis kaikella eri tavalla sinua viihdyttää dexmittelyn ohessa. Myös pystyn aina kuuntelemaan sinun juttujasi dexmeissä ja harrastamaan jatkuvaa sekoilua.

Olen ollut erilaisissa duunipaikoissa josta varmasti on hyötyä erilaiseen dexmi kuosailuun. Olen ollut lastentarhassa joskus apulaisopettajan, eli olen erittäin hyvä dexmipäiden kanssa. Olen ollut myös puhelinmyyjänä, ja tiedätkö, helvetin hyvä myymään mitä vain, ja osaan tilanteessa kuin tilanteessa toimia asianajanajasi. Olen tehnyt myös vuorotyötä prisman makkara hyllyllä kahden vuoden ajan, elikkä pystn valvomaan ja tekemään töitä erilaisiiin aikoihin, olen joustava ja erittäin erittäin fraktaalinen. Työtapohini on näissä kaikissa paikoissa kuulunut, että en aina selvinpäin pääse töihin.

Kestän paineita ja kiperiä tilanteita. Tykkään haasteista ja oppia uusia asioita.

Osaan myös Ruotsia ja Englantia puhua erittäin hyvin, eli jos eksyisimme Usaan, vetään dexmiä jossa sitä saa siis ihan PILLEREISSÄ niin pystyn ostamaan vaikka minkälaisessa kuosissa lisää kamaa meille aina. Ruotsin taito tulee erittäin tärkeeksi, kun eksymme dexmeissä ruotsin laivalla ja haluat, että pokaan sinulle ruotsalaisen isorintaisen blondin.

Palkaksi haluaisin noin 500 euroa kuussa ja työtehtävien tekoa parantavat dexmi annokset ilmaiseksi, ja muut työhön vaadittavat rahat.

T.
Lasse Dexmula
Oot vaultin kermaa! Aivan mahtavaa =)
Damned
Psykonautti

Post by Damned »

Miten selittäisitte ton täydelliseen sigmaan uppoamisen suomen kielellä?
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

Damned wrote:Miten selittäisitte ton täydelliseen sigmaan uppoamisen suomen kielellä?
Totaalinen sekoaminen 1-2h / elämäsi kuosi / täydellinen tajunnan menetys, helposti sanottuna
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
lahke

Post by lahke »

onko mahdollista, että olisin tällä hetkellä plateau sigmalla, vaikka en oo ku polttanu ja juonu alkoa? (paljon molempia) :foil:
Aesma
OD

Post by Aesma »

lahke wrote:onko mahdollista, että olisin tällä hetkellä plateau sigmalla, vaikka en oo ku polttanu ja juonu alkoa? (paljon molempia) :foil:
Ju.
Me kaikki ollaan siellä edelleen.
Tripitti
Tuppisuu

Post by Tripitti »

DEXMI-GALLUPPI
olisiko siitä jokin puolisen vuotta.
600mg-750mg
yleensä bensa, c-vitamiini, soodatuhka.
kerran tai kaksi kuussa.
ei oikeastaan. vaikea sanoa.
yksin tai kaksin
se kerta kun otin sen suurimman annokseni plus greippi buustit. oli vaan niin outoa.
hetkellisiä vatsan väänteitä ja oksennus.
Azee
Psykonautti

Post by Azee »

Kaveri joutui lähtemään ulkomaanreissulle, eikä ehtinyt nauttimaan erottelemiaan deksmejä. Poistin ne edulliseen hintaan ja nyt olis 1800mg DXMää vapaasti käytettävissä. Nyt kun vielä osuis vapaapäivä tähän niin voisi lähteä kunnolla D-verseen. Jipjea!
No More Games. No More Bombs. No More Walking. No More Fun. No More Swimming. Boring. I am always bitchy. No Fun – for anybody. You are getting Greedy. Relax – This won’t hurt.