peltsi wrote:Erottelu vituttaa kanssa välillä.....pitäis palkata joku erottelija

Joo siis erottelu on yksi suuri kynnys nykyään mulle jo ja se maku..
mut hei.
Työn hakua
Siiis
Työhakemus
Lasse Dexmula
Nimimerkkini ja avatarini kertoo jo kaiken minusta, siihen, että hallitsen DEXMIN erottelun. Teen sen yhtä hyvin kuin 60 vuotias nainen suihin oton, kovalla ranne työllä ja rautaisella kokemuksella.
Harrastan, masturbointia, kitaran soittoa, ja rankkaa dexmittämistä. Eli olisin monella eri tavalla myös sinulle hyödyllinen järjettömän dexmin käytön ohella. Et todellakaan, tiedä, kuinka hyvää kitara ambient musiikkia osaan tehdä, etkä tiedäkkään, kuinka hyvältä minä kuulostan juuri, kun dissoilet dexmeissä. Voin siis kaikella eri tavalla sinua viihdyttää dexmittelyn ohessa. Myös pystyn aina kuuntelemaan sinun juttujasi dexmeissä ja harrastamaan jatkuvaa sekoilua.
Olen ollut erilaisissa duunipaikoissa josta varmasti on hyötyä erilaiseen dexmi kuosailuun. Olen ollut lastentarhassa joskus apulaisopettajan, eli olen erittäin hyvä dexmipäiden kanssa. Olen ollut myös puhelinmyyjänä, ja tiedätkö, helvetin hyvä myymään mitä vain, ja osaan tilanteessa kuin tilanteessa toimia asianajanajasi. Olen tehnyt myös vuorotyötä prisman makkara hyllyllä kahden vuoden ajan, elikkä pystn valvomaan ja tekemään töitä erilaisiiin aikoihin, olen joustava ja erittäin erittäin fraktaalinen. Työtapohini on näissä kaikissa paikoissa kuulunut, että en aina selvinpäin pääse töihin.
Kestän paineita ja kiperiä tilanteita. Tykkään haasteista ja oppia uusia asioita.
Osaan myös Ruotsia ja Englantia puhua erittäin hyvin, eli jos eksyisimme Usaan, vetään dexmiä jossa sitä saa siis ihan PILLEREISSÄ niin pystyn ostamaan vaikka minkälaisessa kuosissa lisää kamaa meille aina. Ruotsin taito tulee erittäin tärkeeksi, kun eksymme dexmeissä ruotsin laivalla ja haluat, että pokaan sinulle ruotsalaisen isorintaisen blondin.
Palkaksi haluaisin noin 500 euroa kuussa ja työtehtävien tekoa parantavat dexmi annokset ilmaiseksi, ja muut työhön vaadittavat rahat.
T.
Lasse Dexmula