The DXM topic
-
King Ink
- LD50
Re: The DXM topic
Onko kyseessä ensimmäinen DXM kokeilusi? Paljon ajattelit ottaa? Mitä odotat että dexmi voi sinulle tarjota?
-
Hz0
- Apteekki
Toka tai kolmas kerta. Kaks ekaa kertaa oli erottelematta, joista jälkimmäinen oli melkosta paskamyrskyä ku join 1,5 desiä raakana
Tavoite olis ottaa sama 450mg eroteltuna lauantaina jotta näkee miten ne vaikutukset eroaa raakana juonnista.
Tavoite olis ottaa sama 450mg eroteltuna lauantaina jotta näkee miten ne vaikutukset eroaa raakana juonnista.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
King Ink
- LD50
Mie vähän kelaan että dexmin kanssa on tosi hankala tehdä tommosia kokeiluja kun se tuppaa muuttumaan joka tripille ihan erillaiseksi. En oo kertaakaan samoilla annoksilla ottaessa saanut oikeestaan läheskään samanlaista matkaa.
-
Mushru
- Moderator
(・ω・) ♥Hz0 wrote:(bensahöyryt+resilar haju==)
I do like.
ressun maku on sitten se eri asia..
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
Hz0
- Apteekki
Kello on nyt 21:07 ja täytyy kyllä todeta että tuo eroteltu litku toimii kyllä, vaikka otinkin todella pienen annoksen koemielessä (150mg). Lauantaina olisi tarkoitus ottaa loput 450mg kertaheitolla ja katsoa mitä tuo sanoo...
Ja tosiaan Trippipedian ohjeiden mukaan mentiin erottelussa, (tosin käytin vain 200ml Resilaria joten käytännössä puolitin aineisosien määrät). Yskänlääke-soodatuhka-bensa sotkua ravistelin n. 4 minuuttia ja annoin asettua n. 10 minuuttia. Sitruunahappo+dxm+bensa vaiheessa ravistelin pari minuuttia ja odottelin viitisen minuuttia.
Ja tosiaan Trippipedian ohjeiden mukaan mentiin erottelussa, (tosin käytin vain 200ml Resilaria joten käytännössä puolitin aineisosien määrät). Yskänlääke-soodatuhka-bensa sotkua ravistelin n. 4 minuuttia ja annoin asettua n. 10 minuuttia. Sitruunahappo+dxm+bensa vaiheessa ravistelin pari minuuttia ja odottelin viitisen minuuttia.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
Timp3
- Kameleontti
mikä vika ressun maussa onMushruumis wrote:(・ω・) ♥Hz0 wrote:(bensahöyryt+resilar haju==)
I do like.
ressun maku on sitten se eri asia..
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
Mushru
- Moderator
en kyl myötäilis ! se maku...uooorghTimp3 wrote:mikä vika ressun maussa onihanaa se on
<3
paskan maku=ressun maku
kuin tautinen kulli !
mutta eroteltu sitten hmmhmm
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
Hz0
- Apteekki

Ressun maku havainnollistettuna.
-
lahke
omg, löysin nettimesta, josta sais 25g deksm hbr hintaan 64€.. kelatkaa, kakskytviistuhatta mg O.O it's over 9000..
-
Timp3
- Kameleontti
Sori tarkotinki eroteltuna tietenkiMushruumis wrote:en kyl myötäilis ! se maku...uooorghTimp3 wrote:mikä vika ressun maussa onihanaa se on
<3
![]()
paskan maku=ressun maku
kuin tautinen kulli !
mutta eroteltu sitten hmmhmm![]()
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
King Ink
- LD50
Miten herkästi teiltä kärähtää muisti dexmin kanssa,
musta tuntuu et aina kun otan 600mg+ dosen niin muistan vain pätkiä illasta.
1200mg muistan vaan pieniä yksittäisiä asioita, ja boostaillen en muista ekaa dosee ollenkaan ja toisen pätkissä.
Häiritseekö teitä että dexmi syö muistia?
Mun mielestä ei niin paljoa haittaa, sillä se raiskaus on jo tapahtunut aivoissa ja kyllä se jonnekkin sinne jää.
Sitäpaitsi, dexmi toimii mulla hyvin pään tyhjentämiseen, jos haluun jotain suurempaa oivaltamista yms. niin siihen on deelit. Niistä sitten muistaakin.
musta tuntuu et aina kun otan 600mg+ dosen niin muistan vain pätkiä illasta.
1200mg muistan vaan pieniä yksittäisiä asioita, ja boostaillen en muista ekaa dosee ollenkaan ja toisen pätkissä.
Häiritseekö teitä että dexmi syö muistia?
Mun mielestä ei niin paljoa haittaa, sillä se raiskaus on jo tapahtunut aivoissa ja kyllä se jonnekkin sinne jää.
Sitäpaitsi, dexmi toimii mulla hyvin pään tyhjentämiseen, jos haluun jotain suurempaa oivaltamista yms. niin siihen on deelit. Niistä sitten muistaakin.
-
King Ink
- LD50
Käsittääkseni aika yleistä että dexmi vie muistin.
-
Dexma
- Moderator
kokeiles ottaa lesitiiniä..King Ink wrote:Käsittääkseni aika yleistä että dexmi vie muistin.
Mut mut... öööäääh.
Mun mielestä tossa toleranssi on aika kiva, dexmin kera. Mitä enemmän tolee sitä enemmän muistaa, ja silti voi potkia ihan saatanan hyvin... Tää on vain harjoittelu kysymys...
-
lahke
jooh kisko lisää vaan, niin muistat enemmän... o__o opettelua.. pänttäämistä.. kertaus on opintojen äiti = DDDD päässä oleviin reikiin mahtuu hienoja hologrammeja.
aah, apteekit vielä auki.. kaitze pitää käydä ostamssa vielä toinen puteli kun näin jäi laimeexi tää yksi..
aah, apteekit vielä auki.. kaitze pitää käydä ostamssa vielä toinen puteli kun näin jäi laimeexi tää yksi..
-
Mushru
- Moderator
I agree ! !Dexma wrote:Mun mielestä tossa toleranssi on aika kiva, dexmin kera. Mitä enemmän tolee sitä enemmän muistaa, ja silti voi potkia ihan saatanan hyvin... Tää on vain harjoittelu kysymys...
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
Mushru
- Moderator
mite muute tootte pärjänny sen kutinan kanssa ? Oottekste ottanu siihen jotai yms?
mulla ainakin nousuis oli aina saatanallinen kutina,taino kun kerran raapasee niin syyhyttää jumalattomasti.
kyl se sit isommil annoksil katos (todellisen tunnottomuuden tullessa :> )
mulla ainakin nousuis oli aina saatanallinen kutina,taino kun kerran raapasee niin syyhyttää jumalattomasti.
kyl se sit isommil annoksil katos (todellisen tunnottomuuden tullessa :> )
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
HamBuusi
- Karvakuono
mulla ei oo ikinä ollu tota kutinaa, mulla yleensä tulee vaa iha kauheen kuuma
nyt tekis mieli taas dexmiä.. tulee vaa liian pahaolo nykyään
nyt tekis mieli taas dexmiä.. tulee vaa liian pahaolo nykyään
"Trying is the first step towards failure" by Homer J Simpson
-
King Ink
- LD50
Niin, tottakai siis muisti on parantunut mitä enemmän on ottanut. Mutta en silti läheskään kaikkea muista.
Kutinasta, mua kutittaa alle 450mg:n annoksilla aina varsinkin nousuissa, ja myöhemminkin vähän.
Alussa toi kutina on ihan saatanallista, mut samalla se on pirun nautinnollisen tuntuista,
ainakin tietää että dexmi toimii kun alkaa pää kutiamaan.
Raapiminen <3
Kutinasta, mua kutittaa alle 450mg:n annoksilla aina varsinkin nousuissa, ja myöhemminkin vähän.
Alussa toi kutina on ihan saatanallista, mut samalla se on pirun nautinnollisen tuntuista,
ainakin tietää että dexmi toimii kun alkaa pää kutiamaan.
Raapiminen <3
-
Mushru
- Moderator
nii juu toi on kyl totta.King Ink wrote:ainakin tietää että dexmi toimii kun alkaa pää kutiamaan.
ite parhaiten huomaan siitä kun alkaa päätä kiristämään ja noustessa tasapaino on ihan fiiiiuuuu.
ja kyllähän sen rakkaan dexmin vaikutuksen tunnistaa iliman fyysisiä merkkejä.... <3
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
King Ink
- LD50
Tuleeko teillä dexmeissä semmonen jänskä tunne kehoon?
Hieman kylmä ja kolkko, ikäänkuin jokin viileä puristus rinnassa?
Mulla tulee se aina dexmeissä, ja nautin siitä tosi paljon.
Tai minkälainen olo teillä ylipäätään fyysisesti on?
Mulla tulee se aina dexmeissä, ja nautin siitä tosi paljon.
Tai minkälainen olo teillä ylipäätään fyysisesti on?
-
Mushru
- Moderator
Mulle tulee aina sellanen kihelmöivä olo. Myös tunnottomuus tulee. (joskus tuli vähän pahasti testattua tota tunnottomuutta... :heh: )
must se on ihanaa ton tunnottomuuden aikana sivellä kroppaa ja puristella naamaa ja nuolla käsiä. (kuulostaapa taas jotenkin...
)
mulle ei tuu mitään viileetä tunnetta,yleensä vaan se päänkiristys ja tosiaa sellane jännä kihelmöinti.(ja se kyl on aika aaah)
Isommilla annoksilla joskus rupes oikeen sattumaan ympäri kehoa,mutta sekin kesti yleensä vähän aikaa.
ja ite ainakin rupeen jo pienilläkin annoksilla roboilee ihan hulluna. :heh:
must se on ihanaa ton tunnottomuuden aikana sivellä kroppaa ja puristella naamaa ja nuolla käsiä. (kuulostaapa taas jotenkin...
mulle ei tuu mitään viileetä tunnetta,yleensä vaan se päänkiristys ja tosiaa sellane jännä kihelmöinti.(ja se kyl on aika aaah)
Isommilla annoksilla joskus rupes oikeen sattumaan ympäri kehoa,mutta sekin kesti yleensä vähän aikaa.
ja ite ainakin rupeen jo pienilläkin annoksilla roboilee ihan hulluna. :heh:
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
lahke
se kutina häviää, jos vaan ignoraa sen eikä raavi : 0 mulla ei enää tuu ollenkaan... (ei panacodeistakaan o.O)
dxm... täydellistä eskapismia..<4<4
voispa tänään taas 600
(tällä ja edellisviikolla mennyt jotain 4000 yhteensä
)
voispa tänään taas 600
-
Dexma
- Moderator
Kerran pyysin kaveria lyömään hiljaa mua sinne... Ei tuntunut missänä, sitten se koitti kovempaa... Se oli huono päätös..Mushruumis wrote:(joskus tuli vähän pahasti testattua tota tunnottomuutta... :heh: )
Kerran sain dexmeissä turpaa, nini että vuosi verta suusta, enkä tuntenut ees sitä iskua
-
Huiko
- LD50
Ei varmasti tulekkaan.lahke wrote:se kutina häviää, jos vaan ignoraa sen eikä raavi : 0 mulla ei enää tuu ollenkaan... (ei panacodeistakaan o.O)
voispa tänään taas 600(tällä ja edellisviikolla mennyt jotain 4000 yhteensä
)
mullakin lähtee jos noita opioideja käytän usein.
Mut yleensä tulee nuo syyhyt.
Niihin auttaa antihistamiini,suihku ja rasvailu.
antihistamiinia kutinaan käyttäny yleensä kodeiinin kanssa.
Suihku ja rasvailu sitten dexmeissä.
Joskus tullu tuollainen kolkko olo.King Ink wrote:Tuleeko teillä dexmeissä semmonen jänskä tunne kehoon?
Sitä seuraa sit aina jotain todella outoo.
Esim.valo-olentona pitkin tähtiä liitelyä.
Yleensä kyllä vaan rakkautta ja hyvää oloa.
Aina kyllä kuumottaa kroppaa ja nahka punottaa.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
lahke
nosiis saattaa mulla olla monen kuukaudenkin taukoja ko. aineesta, mutta siltikään ei kutinaa tunnu (taukojen jälkeenkään.) aluksi mullakin tuli kyllä..
niinjoo oonkin pitkään yrittäny muistaa että mikä se "dxm-tunne" on, mut nyt muistan.. mulla rupee tuntumaan sellanen ihonmyötäinen tuulenvire kun se alkaa kunnolla vaikuttamaan.. tosi hienon tuntuinen, alkuvaiheen lämmin kuumotus häviää, kun toi tuuli virkistää niin hyvin
niinjoo oonkin pitkään yrittäny muistaa että mikä se "dxm-tunne" on, mut nyt muistan.. mulla rupee tuntumaan sellanen ihonmyötäinen tuulenvire kun se alkaa kunnolla vaikuttamaan.. tosi hienon tuntuinen, alkuvaiheen lämmin kuumotus häviää, kun toi tuuli virkistää niin hyvin
-
Mushru
- Moderator
hahahaa :heh:Dexma wrote:Kerran pyysin kaveria lyömään hiljaa mua sinne... Ei tuntunut missänä, sitten se koitti kovempaa... Se oli huono päätös..
Kerran sain dexmeissä turpaa, nini että vuosi verta suusta, enkä tuntenut ees sitä iskua
minä taas koitin vähän käsivarteen tuota tunnottomuutta,jäi kyllä vitunmoiset arvet,kaikki kelaa että oon angstiviillellyt siihen.
paha selittää että eehei dexmihän se vaan..
huooh,kyllä mä haluaisin takas siihen kunnon avaruuteen mikä tuli pitkän putken jälkeen... <3
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
Huiko
- LD50
Tarkotatteko te näillä pitemmillä putkilla miten pitkiä aikoja lipitellen?Mushruumis wrote:
huooh,kyllä mä haluaisin takas siihen kunnon avaruuteen mikä tuli pitkän putken jälkeen... <3
mun lipitykset on pisimmillään ollu jotain 12h.
sit taukoo jotain 2vko-3kk
(kaiketi.)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
-
Mushru
- Moderator
Pitkällä putkella tarkoitan montaa kuukautta lähes päivittäistä käyttöä.

joskus ehkä taukoa...äh.. en muista...
siis päivittäisellä käytöllä että ainaskin yks annos..ei siis 24/7.. vaikka ehkä sellasiiki oli
/
joskus ehkä taukoa...äh.. en muista...
siis päivittäisellä käytöllä että ainaskin yks annos..ei siis 24/7.. vaikka ehkä sellasiiki oli
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
King Ink
- LD50
Mullakin pisimmät putkeen olleet ajat dexmeissä on kai jotain 12-14 tuntia, ja seuraavana päivänä lisää. Mutta selvisin välissä.Huiko wrote:Tarkotatteko te näillä pitemmillä putkilla miten pitkiä aikoja lipitellen?Mushruumis wrote:
mun lipitykset on pisimmillään ollu jotain 12h.
sit taukoo jotain 2vko-3kk
(kaiketi.)
-
Mushru
- Moderator
ah,niin. :heh:
pisin putki täysissä dexmeissä on ollut pari kolme päivää,kelasin eka et silleen putki putki... u know
pisin putki täysissä dexmeissä on ollut pari kolme päivää,kelasin eka et silleen putki putki... u know
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺