The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
King Ink
LD50

Re: The DXM topic

Post by King Ink »

Enigma wrote:Milloinkohan tuota kehtaisi uudestaan nauttia? Viikon päästä?
Jos haluat ''pitää taukoa kertojen välillä'' niin ota vaikka kahden viikon päästä. Itse ottaisin heti kun siunaantuu seuraava hyvä tilaisuus (settinkiä unohtamatta). Viikko varmaan ihan hyvä jos itse haluat ottaa silloin.

Sanoohan ne kyllä jotkut että pitäis pitää aina viikkoja väliä kertojen välillä mutta en ite jaksa ainakaan miettiä,
ei tuu kuitenkaan jatkuvasti otettua joten turha sitä on miettiä. Kuhan pysyy homma lapasessa.
Velho
LD50

Post by Velho »

~400mg DXM ja makkista ja päivällä 1mg sirkka nautittu nenään ja laskuissa 2mg yöllä nautittu nokkiin. Hyvin mielenkiintoinen ilta nausea oli oikeastaan ihan mukava ja kun oksensi niin lähti toimimaan ihan urakalla. Jännää kun tuo dexmi pistää roboliikkeet kunniaan ja pystyy jopa tanssimaan :D
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Aesma
OD

Post by Aesma »

Kananmuna+Sokeri+Tilkka Täysmaitoa+Kuohukermaa+Marjoja+DXM 1200mg coktail.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Aesma wrote:Kananmuna+Sokeri+Tilkka Täysmaitoa+Kuohukermaa+Marjoja+DXM 1200mg coktail.
Ootko kokeillut, kiinnostaa kuulla miltä maistuu.
Aesma
OD

Post by Aesma »

King Ink wrote:
Aesma wrote:Kananmuna+Sokeri+Tilkka Täysmaitoa+Kuohukermaa+Marjoja+DXM 1200mg coktail.
Ootko kokeillut, kiinnostaa kuulla miltä maistuu.
En oo, mut voisin veikata et ois aika päräyttävää.
Tohon lisää sitten vielä jotain yrttejä ja pikkusen etanolia ;)

edit: Ja jos kiinnostaa tietää miltä maistuu niin laita kokeiluun,
noita vois tehä isompia satseja sitten valmiiks ja pakastaa.
Nomnomnomnom :razz:
lahke

Post by lahke »

hehehe, kuka kokoaa dxm-reseptikirjan? :mrgreen:
Image

"Dxm-piparit"
1. Erottele dxm.
2. Sekoita kattilassa kiehuvaan liuokseen reilusti sokeria, niin että siitä tulee sopivan paksuista tahnaa.
3. Käytä tahna piparien koristeluun :razz:
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Mun näppis ei toimi dexmeissä (kirjotin tän virtuaalinäppiksellä)... Painan mitä tahansa nappii ni aukee jotai random juttui. search, ease of access center yms WTFFFFFFF.. Kaveri lähti menee yhtäkkii. Jänskättää :mrgreen:
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
Gartargor
Psykonautti

Post by Gartargor »

Jussi wrote:Painan mitä tahansa nappii ni aukee jotai random juttui. search, ease of access center yms WTFFFFFFF.
windows näppäin jumissa :D

Otin tossa ite pari päivää sitten pikku annoksen dexmiä pitkästä aikaa, mutta menin sit melken heti nukkumaan ja nukuin jonkun pari tuntia niin oli jännä herätä kuosiin :D
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

lahke wrote: 3. Käytä tahna piparien koristeluun :razz:
Huhuhuuuuh.

En silti usko toimivan tosi hyvin...

ihan oikeasti, juokaa sitä paskaa se on sentään aitoo DEXMI KULTTUUUUURIA :D Mikään ei ole niin tyylikästä kuin pyykkipoika nenässsä raakaa ressua juova teini vessassa :D thats me :D
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Hei hei hei.. kyllä toi piparihomma must o aika hienon kuulone,mää pistin kerran muutamaan muffinssiin DXM-freebasee ennenkuin pistin ne uuniin. :wink: omnomnom SIGMA that's what we call it...
näin ex-leipuriopiskelijana voisin ruveta kehittelemään deksmiä sisältäviä leivonnaisia.. tai muuta avaruusmatskuu.. woah. :shock:
. . . (--) °
Aesma
OD

Post by Aesma »

Dexma wrote:
Huhuhuuuuh.

ihan oikeasti, juokaa sitä paskaa se on sentään aitoo DEXMI KULTTUUUUURIA :D Mikään ei ole niin tyylikästä kuin pyykkipoika nenässsä raakaa ressua juova teini vessassa :D thats me :D
And that is The Man.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mushruumis wrote: näin ex-leipuriopiskelijana voisin ruveta kehittelemään deksmiä sisältäviä leivonnaisia.. tai muuta avaruusmatskuu.. woah. :shock:
Hei hei hei..

ei mut

hei voitsää tulla leipoon noita pullia sitten tännekkin?

Mut toisaalta.
Joskus on muuten teininä tehnyt niin, että teki just jää murskaksi tota ja siitä sitten nieltiin kolan seasta pikkuhiljaa.
lahke

Post by lahke »

Dexma wrote:
Huhuhuuuuh.

jeeh, toi olikin vaan hyvä läppä =ddd

ja mut hei, missä on avoimuus? :E sehän on siistiä kokeilla uusia erilaisia juttuja... tai ainaki suunnitella ;)
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

lahke wrote:
Dexma wrote:
jeeh, toi olikin vaan hyvä läppä =ddd
Eiku oikeasti mä oon vetänyt sitä näin :D

Sekoitettuna appelsiini mehuun, pyykkipoika nenässä. Kun kaikki oli juotu nopeasti airwaves purkkaa suuhun jotta sai maun pois. NÄIN SAADAAN JOPA RAAKA RESILAR KURKUSTA ALAS.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Dexma wrote:hei voitsää tulla leipoon noita pullia sitten tännekkin?
toottakai : )) the deksmi-pullakahvit! 8-----D
. . . (--) °
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mushruumis wrote:
Dexma wrote:hei voitsää tulla leipoon noita pullia sitten tännekkin?
toottakai : )) the deksmi-pullakahvit! 8-----D
Onks ne ikuiset tee kestit sellaiset nyt jossa tarjotaan, opaunikko amanita MUSHRUUMIS teetä, sitten dexmipullia, ja kannabiskakkuja..

Mun mielestä tää dexmi topikki kuvaa DEXMIÄ aika hyvin, loppupeleissä. Dexmissä ei oo kyse mistään sen järkevämmästä, kuin yskänlääkkeen erottelusta ja juomisesta.. Ja sitten siitä hölistään, ilman järkevää sanottavaa. I like that... Dexmi on kulttuuria.

Mikään ei oo niin siistiä, kuin reppuselässä paahtaminen tampereen apteekkien ympäri.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Dexma wrote:Onks ne ikuiset tee kestit sellaiset nyt jossa tarjotaan, opaunikko amanita MUSHRUUMIS teetä, sitten dexmipullia, ja kannabiskakkuja..
öhöhöh fuck yeah. 8)

tää topikki kestää ja kestää niinkuin dexmi..aika pysähtyy ja tää topikkiki..ja jatkuuuu...

missään ei oo mitään järkeä ja kuitenkin kaikki on niin yksinkertaista...

hmm ikävä deksmiä. : ( -->> APTEEKKIIN
. . . (--) °
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mushruumis wrote:
mul ois täällä yksi pullo :D

paitsi etten mä sitä varmaan tänään vedä... tai mistä sitä tietää... ikinä :D
Aesma
OD

Post by Aesma »

Dexma wrote:
Mushruumis wrote:
mul ois täällä yksi pullo :D

paitsi etten mä sitä varmaan tänään vedä... tai mistä sitä tietää... ikinä :D
Tänään.
Spadukka

Post by Spadukka »

Ootteko huomanneet että dxm blokkaa essojen vaikutuksen? Minä ja kaveri kerran oltiin otettu 600mg molemmat ja sitten ku se oli laskenut ni otettiin molemmat essot naamaan mut ei mitään vaikutusta. Toisin ku muilla tyypeillä siellä talossa kaikki halaili toisiaan vaan ja muuta siirappia :)
Velho
LD50

Post by Velho »

~600mg DXM ja savut ja lyricaa hyvin hyvin epämääräinen kokemus :foil:
E: Onko dxm turvallista ottaa Sertralin HEXAL 50mg kanss? Kun eilen sain reseptin näihin ja tänää yhden otanut ja huomenna olis dexmeilyä vaihteeksi. Niin onko ikäviä sivuvaikutuksia yms?
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

^Hyvin, hyvin epämääräinen kokemus :foil:
ʘʘ
hairiintynyt lapsi
Tuppisuu

Post by hairiintynyt lapsi »

Oli ensimmäinen kokemus dexmeist ja nakkasin 600mg naamariin; ja oli aiva saatanan hieno kokemus! Käteen kirjoittamani "SIELUN PUHDISTAJA" kuvastaa kokemuksen vaikutusta itseeni. Ensimmäistä kertaa todella koin voivani jäsentää ja tarkastella elämääni (lähes) objektiivisesti. Olosuhteilla oli toki siinä mielessä vaikutusta, että pelkästään kaverini tapaaminen ja hänen kanssaan vietetty aika jo rauhoitti vähän mieltä, sitten päihtyneenä kaikki tunteet purkautuivat yli äyrien.

Hyvin raskas, mutta sitäkin palkitsevampi kokemus. En lähtis joka viikko päätäni tällä rasittamaan, mutta satunnaisessa käytössä tulen pitämään.
lahke

Post by lahke »

Spadukka wrote:Ootteko huomanneet että dxm blokkaa essojen vaikutuksen? Minä ja kaveri kerran oltiin otettu 600mg molemmat ja sitten ku se oli laskenut ni otettiin molemmat essot naamaan mut ei mitään vaikutusta. Toisin ku muilla tyypeillä siellä talossa kaikki halaili toisiaan vaan ja muuta siirappia :)
huh, ei kanzi toiste.. essot + dxm saattaa aiheuttaa serotoniinisyndrooman... vai muistanko oikein?
Gartargor
Psykonautti

Post by Gartargor »

muistat, erittäin todennäköisesti fataalia, joku oli muistaakseni tältäkin foorumilta ottanut seuraavana päivänä deksmistä essoja ja joutunu sairaalaan, eli todennäköisesti spadukan essot eivät ole sisältäneet mdmata
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
hairiintynyt lapsi
Tuppisuu

Post by hairiintynyt lapsi »

Entä DXM ja laskuissa 2C-E?
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

hairiintynyt lapsi wrote:Entä DXM ja laskuissa 2C-E?
khyyllähän se... :roll:
nyt joku avaruusopettaja vastaa tähän en oo kokeillut.

kyllähän se mun korviin kuulostaa...aika hienolta. 8)
. . . (--) °
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Ahhaa, tänään dexmiä.

On 1500mg, en vielä tiedä miten otan, mutta ainakin nyt varmaan se 1200mg,
kerralla tai boostaillen. :D

Ah, hienoa.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

En tiedä mun ymmärtääkseni kait tuo feny ja dxm on ihan ok kombo. Aattelin itseasiassa tätä itsekkin..

mut mua kiinnostais eniten, dpt+dxm nousut... ne vois olla aika... aaah.
lahke

Post by lahke »

oon ottanut kerran dxm laskuissa 2c-e.. ihan kivaa, ei mitään erityistä sanottavaa siitä.. kerran 2c-e laskuissa dxm:ää ja paremmin toimii mun mielestä näin päin :) ja sit kerran samaan aikaan molempia, huh sitä wc-pöntön kuormitusta.... ja sit kerran se hullu kombo deksmilaskuihin mdpv+2c-e+psilosybiini+ghanja. :mrgreen:

olin tänään monta tuntia etsimässä nelilehtisiä apiloita illan 1200-1500mg deksmimatkaa varten mut en löytänyt yhtäkään :( sen sijaan löysin yhden 6-lehtisen! :shock: laitan sen mukaan keitokseen ja toivon hauskaa matkaa :D au revoir!

EDIT: KING INK pidetään miitti dekstroversessä! tiän yhen hyvän baarin sieltä, jossa on usein muitakin deksmisen näkösiä tyyppejä o.O osotetta en kyl osaa sanoa, mut kai sinne löytää.. :mrgreen: oon sitten luultavasti tuon mun avatarin näköinen olento, mahdollisesti vaaleansininen-sininen!