Miksei?Usoda wrote: Se et kiskaisisin kerralla 1000mg ei mun tyyliin kuulu.
kandee kokeilla, it so fun...
Miksei?Usoda wrote: Se et kiskaisisin kerralla 1000mg ei mun tyyliin kuulu.
Ehkä saatankin kokeilla joskus... kun iskee se HIMO.Dexma wrote:Miksei?Usoda wrote: Se et kiskaisisin kerralla 1000mg ei mun tyyliin kuulu.
kandee kokeilla, it so fun...
eiAesma wrote:Onko DXM Freebasen polttaminen käytännössä ollenkaan mahdollista kun eikös sen kiehumispiste lähennellyt jopa jotain 300C astetta?
Pelkkää pohdintaa, yet it would be quite awesome.Dexma wrote:eiAesma wrote:Onko DXM Freebasen polttaminen käytännössä ollenkaan mahdollista kun eikös sen kiehumispiste lähennellyt jopa jotain 300C astetta?
dont think..
no matter fucking awesome it would be..
Just drink it.
Ei ole mitään linkkiä, mutta itse en ole huomannut minkäänlaista eroa lämmittämättömään dexmiin verrattuna. Niinä muutamina kertoina kun olen lämmittänyt. Yhtä hyvin on toiminut, enkä ole huomannut pieniäkään vivahde-eroja. Ehkä n. 5 viime kertaa on menty niin että erottelun jälkeen kuumentanut kunnes jäljellä on vaan hyvin vähän nestettä.Aesma wrote: Olisiko kellään myöskään postata jotain linkkiä, tutkimusta siitä dexmin kuumentamisesta ja miten se vaikuttaa siihen dxm:än koostumukseen?
Itse en löytänyt nopealla haulla kauheasti tietoa siitä, mutta oma kokemus kertoo sen ettei ole toiminut aiemmin kun olen kuumentanut dxm-sitruunahappo-vesiliuosta ja jäähdyttänyt sen jälkeen.
Eipä tuollaista linkkiä taida tosiaan löytyä. DXM litkun kiehauttaminen vaikuttaa ilmeisaesti melko yksilöllisesti sen vaikutuksiin. Toisilla kuumennus ei vaikuta mitenkään, kun toisilla taas ei välttämättä toimi sen jälkeen kunnolla. Jos itse kuulut jäkimmäiseen ryhmään, suosittelen bensan jämien haihdutusta ihan perinteisesti (siis ilman kuumennusta).King Ink wrote:Ei ole mitään linkkiä, mutta itse en ole huomannut minkäänlaista eroa lämmittämättömään dexmiin verrattuna. Niinä muutamina kertoina kun olen lämmittänyt. Yhtä hyvin on toiminut, enkä ole huomannut pieniäkään vivahde-eroja. Ehkä n. 5 viime kertaa on menty niin että erottelun jälkeen kuumentanut kunnes jäljellä on vaan hyvin vähän nestettä.Aesma wrote: Olisiko kellään myöskään postata jotain linkkiä, tutkimusta siitä dexmin kuumentamisesta ja miten se vaikuttaa siihen dxm:än koostumukseen?
Itse en löytänyt nopealla haulla kauheasti tietoa siitä, mutta oma kokemus kertoo sen ettei ole toiminut aiemmin kun olen kuumentanut dxm-sitruunahappo-vesiliuosta ja jäähdyttänyt sen jälkeen.
It melts at about 125 °C with decomposition.
Siinä vinkki DXM "säilömiseen" (tosin tuo on HBr). Oottenu jo koittanu mikä vaikutus erottelussa käytetyllä hapolla on nauseaan?Aqueous solutions are stable at a pH between 4 and 6, but should be protected from light.
Itseasiassa, olen pari kertaa c-vitamiinilla erotellut eikä silloin tullut juuri minkäänlaista nauseaa,Anonyymi wrote: Siinä vinkki DXM "säilömiseen" (tosin tuo on HBr). Oottenu jo koittanu mikä vaikutus erottelussa käytetyllä hapolla on nauseaan?
Ihan loisto idea! Saat vaikka mun drinkkeihin pari laittaa jos siltä tuntuusiqqe wrote:Tuli teoriatasolla sellanen ajatus että mites jos pakastaisi dexmi-jääpaloja, ja johonkin drinkkejen sekaan muutama sellainen, olisi omanlainen boostaus. Käykö dexmille jotain pakastaessa/jäätyykö edes helposti?
Mausta en tiedä, mutta se happamuus ei ainakaan mihinkään mene millään paitsi jollain emäksellä.Huiko wrote:Nyt iski kumma ajatus päähän ja vaikuttais liian yksinkertaiselta.
Katoaako maku dexmistä kokonaan puolukka tai karpalo mehun kanssa?
Tietoa kenelläkään?
Erottelen dexmini sitruunahapolla.
Joku persikka saattais kanssa olla aika hyvä. Tai viinirypäleet, tai avokadotHuiko wrote:Dexmi banaani smoothie.
Aiemmin oli tapana "lantrata" dxm-litku appelsiinimehulla mutta aika pahasti se maku puski siitäkin läpi, joten viime kerroilla olen juonut sen litkun raakana 2-4 huikalla ja jokaisen huikan jälkeen aplarimehua perään + jos sattuu olemaan jotain namuja.Huiko wrote:Tuo sokeri jäi ensi kertaan.
Mun reseptinä on ollut tuo trippipedian ohje.
Tulee tosiaan se neljä lusikallista sitruunahappoa.
En ole muuten nähnytkään ohjetta vähemmällä.
Appelsiini mehun seassa aina huuhtonu alas ja turkinpippuria perään.
Jokaisella varmaan oma tyyli?
Se on käsittääkseni dexmin kanssa todella yleistä että ensimmäinen/ensimmäiset kerrat eivät toimi kunnolla, kokeile uudelleen samalla annoksella, tai sitten tiputa vaikka 450 milligrammaan.Enigma wrote:Ensimmäistä kertaa dexmiä kokeilin eroteltuna 600mg ja ei sanonut paljon mitään. Lieviä aistiharhoja kyllä ilmaantui, muttei läheskään mitä odotin. Onko sitten vikana vain liian pieni annos vai kenties liian iso, kun mitä jotkut täällä ovat sitä mieltä, että 2 plateau on 3:sta sekavampi?
Sanoisinko et toi on jo itsemurha.Huiko wrote: Tulee tosiaan se neljä lusikallista sitruunahappoa.![]()
No sitten sanon ettäEnigma wrote:No painan n.60kg ja olisin hakenut tuota 3 plateauta, mutta kai se on vain uudestaan kokeiltava