The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Dexma
Moderator

Re: The DXM topic

Post by Dexma »

Usoda wrote: Se et kiskaisisin kerralla 1000mg ei mun tyyliin kuulu.
Miksei?

kandee kokeilla, it so fun...
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Dexma wrote:
Usoda wrote: Se et kiskaisisin kerralla 1000mg ei mun tyyliin kuulu.
Miksei?

kandee kokeilla, it so fun...
Ehkä saatankin kokeilla joskus... kun iskee se HIMO.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

haha menee ehkä vähä offiks mut äiti soitti ku oli ostanu resilaria ja ottanu "huikat" automatkalla että alko väsyttämään ja vessassa piti rampata kokoajan klu pääs perille :DD oiskohan tuo yliherkkä ja ollu pikkuolois.. minä että elä sinä äiti hörpi noita psykoaktiivisia yskänlääkkeitä:D
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
teknopaavi
Karvakuono

Post by teknopaavi »

enää ei mee ressu raakana alas. kokeilin eilen juoda suullisen. vatsa tyhjeni välittömästi.
no, nyt on eroteltu.
viis viikkoa ilman. on tolet laskenut kivasti. hyvä pöhnä. Ameriikassa myyrähän dexmikapseleita ruokakaupassa. nam. olivat kyl heikkoja. piti vetää kourallinen et sai efektejä. hyvää kodeiinia siellä kyllä sai kun pyysi tiskiltä vaan. floridassa meinaan. walgreensista.
Repugnant is a creature who would squander the ability
to lift an eye to heaven, conscious of his fleeting time here...
Aesma
OD

Post by Aesma »

Onko DXM Freebasen polttaminen käytännössä ollenkaan mahdollista kun eikös sen kiehumispiste lähennellyt jopa jotain 300C astetta?
Kenelläkään mitään omia kokemuksia, raportteja, tutkimuksia tai muuta tietouttaa asiaan liittyen? Jostain syystä tuli taas tälläinen hauskanpuoleinen ajatus mieleen kun lueskelin tätä ketjua.

Lähiaikoina pitää ottaa kyllä taas DXM vähintään se 600mg annos ja ajattelin käyttää Dredin ohjeiden mukaisesti DXM-asetaattia.

Olisiko kellään myöskään postata jotain linkkiä, tutkimusta siitä dexmin kuumentamisesta ja miten se vaikuttaa siihen dxm:än koostumukseen?
Itse en löytänyt nopealla haulla kauheasti tietoa siitä, mutta oma kokemus kertoo sen ettei ole toiminut aiemmin kun olen kuumentanut dxm-sitruunahappo-vesiliuosta ja jäähdyttänyt sen jälkeen.

Kiva nähdä kuinka tämä DXM ketju on pysynyt eloisana näinkin pitkään ja vielä mukavempi nähdä että ihmiset jaksavat edelleen vastailla samoihin jo esitettyihin kysymyksiin useasti, tosin ketjun selkeys on hieman hukassa, mutta tämähän on "the DXM topic".
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Aesma wrote:Onko DXM Freebasen polttaminen käytännössä ollenkaan mahdollista kun eikös sen kiehumispiste lähennellyt jopa jotain 300C astetta?
ei
dont think..
no matter fucking awesome it would be..

Just drink it.
Aesma
OD

Post by Aesma »

Dexma wrote:
Aesma wrote:Onko DXM Freebasen polttaminen käytännössä ollenkaan mahdollista kun eikös sen kiehumispiste lähennellyt jopa jotain 300C astetta?
ei
dont think..
no matter fucking awesome it would be..

Just drink it.
Pelkkää pohdintaa, yet it would be quite awesome.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Aesma wrote: Olisiko kellään myöskään postata jotain linkkiä, tutkimusta siitä dexmin kuumentamisesta ja miten se vaikuttaa siihen dxm:än koostumukseen?
Itse en löytänyt nopealla haulla kauheasti tietoa siitä, mutta oma kokemus kertoo sen ettei ole toiminut aiemmin kun olen kuumentanut dxm-sitruunahappo-vesiliuosta ja jäähdyttänyt sen jälkeen.
Ei ole mitään linkkiä, mutta itse en ole huomannut minkäänlaista eroa lämmittämättömään dexmiin verrattuna. Niinä muutamina kertoina kun olen lämmittänyt. Yhtä hyvin on toiminut, enkä ole huomannut pieniäkään vivahde-eroja. Ehkä n. 5 viime kertaa on menty niin että erottelun jälkeen kuumentanut kunnes jäljellä on vaan hyvin vähän nestettä.
horna
Kameleontti

Post by horna »

King Ink wrote:
Aesma wrote: Olisiko kellään myöskään postata jotain linkkiä, tutkimusta siitä dexmin kuumentamisesta ja miten se vaikuttaa siihen dxm:än koostumukseen?
Ei ole mitään linkkiä, mutta itse en ole huomannut minkäänlaista eroa lämmittämättömään dexmiin verrattuna. Niinä muutamina kertoina kun olen lämmittänyt. Yhtä hyvin on toiminut, enkä ole huomannut pieniäkään vivahde-eroja. Ehkä n. 5 viime kertaa on menty niin että erottelun jälkeen kuumentanut kunnes jäljellä on vaan hyvin vähän nestettä.
Eipä tuollaista linkkiä taida tosiaan löytyä. DXM litkun kiehauttaminen vaikuttaa ilmeisaesti melko yksilöllisesti sen vaikutuksiin. Toisilla kuumennus ei vaikuta mitenkään, kun toisilla taas ei välttämättä toimi sen jälkeen kunnolla. Jos itse kuulut jäkimmäiseen ryhmään, suosittelen bensan jämien haihdutusta ihan perinteisesti (siis ilman kuumennusta).
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Dextromethorphan Hydrobromide Product Data Sheet
It melts at about 125 °C with decomposition.
Aqueous solutions are stable at a pH between 4 and 6, but should be protected from light.
Siinä vinkki DXM "säilömiseen" (tosin tuo on HBr). Oottenu jo koittanu mikä vaikutus erottelussa käytetyllä hapolla on nauseaan?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Anonyymi wrote: Siinä vinkki DXM "säilömiseen" (tosin tuo on HBr). Oottenu jo koittanu mikä vaikutus erottelussa käytetyllä hapolla on nauseaan?
Itseasiassa, olen pari kertaa c-vitamiinilla erotellut eikä silloin tullut juuri minkäänlaista nauseaa,
mutta sitruunahapolla tulee yleensä ulos ja vielä voimakkaasti.
Uskon sen johtuvan aika pitkälti sitruunahaposta.

Viimeksi kun otin 1200mg niin meni ehkä n. 25 minuuttia vain kun tuli väkisin,
en kerinnyt juuri mitään tekemään kun 10 sekunttia siitä kun sain ekat oksennusfiilikset lensi.
Olin vieläpä ulkona keskustassa kävelemässä silloin,
onneks oli perjantai ja kaikki oli niin kännissä etteivät juuri huomanneet kun jäin siihen maahan trippailemaan vähäksi aikaa.
Nousi oudon nopeasti, tuo 1200mg. 30 minuuttia ottamisesta niin en enää juuri tiennyt kuka tai missä olen.
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

DXM-nausea on vähän outo juttu. Mietiskelin tuota sitruunahapon osuuttakin siihen ja muistin ekan kerran kun käytin erottelussa sitruunahappoa; laitoin sitä vahingossa 4 teelusikallista :) Sain jonkun puolet juotua hampaat irvessä jonka jälkeen luovutin kun oli niin myrkyllisen makuista tavaraa. Ajattelin ettei toi (reilu) puolikas varmaan tuntuisi kummemmin mutta yllätyksekseni joskus tunnin päästä alkoi jytistä ja olikin aivan mahtava 2 plätöö. Ja missään vaiheessa en kokenut pahoinvointia vaikka litku olikin aivan helvetin hapanta?!

Eli en nyt oikein edelleenkään tiedä mistä dexminauseat kumpuavat. Yleensä tulee vähintään sellanen "hankala" olo, joskus enemmän pahoinvointinen ja joskus suorastaan yrjöttävä olo, eikä nausean taso tunnu olevan suhteessa nautittuun määrään. Joskus tuli 300 millistäkin tosi tukala olo, jne.
Velho
LD50

Post by Velho »

siqqe wrote:Tuli teoriatasolla sellanen ajatus että mites jos pakastaisi dexmi-jääpaloja, ja johonkin drinkkejen sekaan muutama sellainen, olisi omanlainen boostaus. Käykö dexmille jotain pakastaessa/jäätyykö edes helposti?
Ihan loisto idea! Saat vaikka mun drinkkeihin pari laittaa jos siltä tuntuu ;) bluulightissä jotain asiasta tässä linkki http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=215258
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Nyt iski kumma ajatus päähän ja vaikuttais liian yksinkertaiselta.
Katoaako maku dexmistä kokonaan puolukka tai karpalo mehun kanssa?
Tietoa kenelläkään?
Erottelen dexmini sitruunahapolla.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Huiko wrote:Nyt iski kumma ajatus päähän ja vaikuttais liian yksinkertaiselta.
Katoaako maku dexmistä kokonaan puolukka tai karpalo mehun kanssa?
Tietoa kenelläkään?
Erottelen dexmini sitruunahapolla.
Mausta en tiedä, mutta se happamuus ei ainakaan mihinkään mene millään paitsi jollain emäksellä.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Ok.
Mitäs näitä nyt on?
Hedelmiä ja kasviksia on.
Dexmi banaani smoothie. :)
Tästähän vois kehitellä jonkun ultimate dexmi juoman
Vai olikos täällä jo sellainen?
Saa keksiä paremman nimen. :heh:

lonecell

Post by lonecell »

Huiko wrote:Dexmi banaani smoothie. :)
Joku persikka saattais kanssa olla aika hyvä. Tai viinirypäleet, tai avokadot :D
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Tässä muuten osoite tuon suunnitteluun.

http://kitin.foorumi.biz/vaihtoehtohoit ... ta-t35.htm

Tuli sitten hankittua pari pulloa ja eroteltua viikonloppua varten. :)
Ja mukavasti tullut fiilisteltyä topikissa.
Kiva kun on vaultti.

Anonyymi

Post by Anonyymi »

Kyllä se laatta lenti ihan dextrometorfaanin vaikutusten takia, samaan aikaan humahti mahaan ja päähän vaikka piti olla askorbaattia :D

Kyllä se siedettävämmän makuista silti oli, eikä etonut lähellekkään niin paljon vrt. citric acid.

-- PURGA --
lahke

Post by lahke »

sitruunahappo on rok! siitä saa ihan hyvän makuista, jos ei laita liikaa.. usein ohjeissa sanotaan, että 3-4 teelusikkaa sitruunahappoa, mutta kokemus osoittaa että yksikin riittää ihan hyvin.. sitruunahapon kanssa on huomannu, että jos menee vähänkin liikaa niin maku räjähtää potenssiin kymmenen..

ja sokeria reilusti sekaan!
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Tuo sokeri jäi ensi kertaan.
Mun reseptinä on ollut tuo trippipedian ohje.
Tulee tosiaan se neljä lusikallista sitruunahappoa. :)
En ole muuten nähnytkään ohjetta vähemmällä.
Appelsiini mehun seassa aina huuhtonu alas ja turkinpippuria perään.
Jokaisella varmaan oma tyyli?

zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Huiko wrote:Tuo sokeri jäi ensi kertaan.
Mun reseptinä on ollut tuo trippipedian ohje.
Tulee tosiaan se neljä lusikallista sitruunahappoa. :)
En ole muuten nähnytkään ohjetta vähemmällä.
Appelsiini mehun seassa aina huuhtonu alas ja turkinpippuria perään.
Jokaisella varmaan oma tyyli?
Aiemmin oli tapana "lantrata" dxm-litku appelsiinimehulla mutta aika pahasti se maku puski siitäkin läpi, joten viime kerroilla olen juonut sen litkun raakana 2-4 huikalla ja jokaisen huikan jälkeen aplarimehua perään + jos sattuu olemaan jotain namuja.

Sitruunahapolla eroteltu on muuten mielestäni helpompi saada alas kuin c-vitamiiniporeilla, vaikka onkin happamemman makuista.
lahke

Post by lahke »

jeeh, määkin alotin lantraamalla.. mut sit alko maku tökkimään niin pahasti et ei enää onnistunu :D itsetuhoinen ajatus, että sitä litkua JATKAIS vielä jollain aineella... huh huh. sit siirryin just tohon, että raakana nopeesti kurkusta alas, ja mehua päälle, mut nyt oon ehkä löytänyt oman suuntani, joka on sokeri!
todellakin, jokainen tyylillään. deksmi vaikuttaakin ihmisillä varmaankin suht henkilökohtaisella tavalla, mitä nyt on kavereita tenttaillu ja psyvaulttia lueskellu.. jokainen dekstroverse tuntuis muotoutuvan ihan omaan suuntaansa, kaikki tuntuu kokevan tän aineen vähän omalla tavallaan... vivahde-eroja?

pyhä aine : )

ps. jenkeis tätä myydään nimellä Romilar, lol
Flood
Lepakko

Post by Flood »

Ite oon laitellu sillee, et 600 mg jää noin puol desii juotavaa. Sekaan ihan pikkasen appelsiinimehua. Ykkösellä huiviin ja päälle lisää mehua. Jännä miten makeelta appelsiinimehu maistuu deksishotin jälkeen. :)
Mut ei se nyt niin pahalle maistu. Syynä taitaa olla, että en oo vasta ku pari kertaa juonu...
Ei oo muuten mitää nauseaa/mahakipua/oksennusta tullu.. Ei myöskään kutinaa tai muita sivuoireita..
Sitruunahapolla erottelen.. 4tl/1200mg

Mites pistääkö kellään muulla tuo deksi puremaan hampaita yhteen?
Ite viimekerralla huomasin, että puren aivan tolkuttoman kovaa koko matkan ajan.
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
Enigma
Karvakuono

Post by Enigma »

Ensimmäistä kertaa dexmiä kokeilin eroteltuna 600mg ja ei sanonut paljon mitään. Lieviä aistiharhoja kyllä ilmaantui, muttei läheskään mitä odotin. Onko sitten vikana vain liian pieni annos vai kenties liian iso, kun mitä jotkut täällä ovat sitä mieltä, että 2 plateau on 3:sta sekavampi?
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Mitä hait?
Näille Plateau:lle löytyy kuvauksensa ja määränsä kiloa kohden.

King Ink
LD50

Post by King Ink »

Enigma wrote:Ensimmäistä kertaa dexmiä kokeilin eroteltuna 600mg ja ei sanonut paljon mitään. Lieviä aistiharhoja kyllä ilmaantui, muttei läheskään mitä odotin. Onko sitten vikana vain liian pieni annos vai kenties liian iso, kun mitä jotkut täällä ovat sitä mieltä, että 2 plateau on 3:sta sekavampi?
Se on käsittääkseni dexmin kanssa todella yleistä että ensimmäinen/ensimmäiset kerrat eivät toimi kunnolla, kokeile uudelleen samalla annoksella, tai sitten tiputa vaikka 450 milligrammaan.

Lisäksi on täysin mahdollista että olet ryssinyt erottelun jotenkin,
tai 600mg on sinulle liian pieni annos, paljon painat?

Veikkaan tuota aloittelijantoimimattomuutta, mistä itsekin kärsin aikoinani n. 3 kertaa muistaakseni.
Ja monet muutkin ovat sanoneet.

Jatka kokeilua.
Huiko wrote: Tulee tosiaan se neljä lusikallista sitruunahappoa. :)
Sanoisinko et toi on jo itsemurha. :D
Dexmi erottuu ihan täydellisesti jo 1,5 teelusikalla, epäilen ettei tarvitse lähellekkään sitäkään.

Olen erotellut viime aikoina yleensä 1-1,5 teelusikallisella sitruunahappoa per 600mg, jos kerralla 1200mg niin sitten 2 teelusikallista aina.
Tuohon nauttimiseen ei juuri muuta voi sanoa että kukin tyylillään.
Itse tykkään lämmittää hellalla siihen asti että nestettä on ihan minimaalinen määrä jäljellä,
ja sitten sekoittaa siihen mahdollisimman ätäkkää tiivistemehua pienen määrän.
Niin että nestettä ei ole paljoa, mutta kuitenkin semmoinen määrä mikä on helppo ottaa yhdellä kulauksella,
omasta kokemuksesta liian pieni määrä jää vaan suuhun pyörimään. :D
Ja sen juomisen jälkeen vaan jotain mehua perään niin kauan että maku poistuu.

Vaikka sitä on tullut aika paljon dexmailtua niin musta tuntuu vaan et juominen vaikeutuu joka kerralla. :jou:
Pitää kokeilla tuota Lahkeen sokerikikkaa,
tossa parin viikon päästä tulee taas otettua.
Homman vaikeuttaa se että kyseisessä paikassa ei ole minkäänlaisia sähköjä, mökki kyseessä.
Enigma
Karvakuono

Post by Enigma »

No painan n.60kg ja olisin hakenut tuota 3 plateauta, mutta kai se on vain uudestaan kokeiltava :)
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Enigma wrote:No painan n.60kg ja olisin hakenut tuota 3 plateauta, mutta kai se on vain uudestaan kokeiltava :)
No sitten sanon että
a) kusit erottelun.
b) et oo tarpeeksi kokenut.

Mun ystävällä muuten kävi sillei et se oli tottunut ottamaan 300mg kerralla.
Sit se nosti annoksen 600mg, ja meni muutama kerta ennenkuin se toimi kunnolla.
Siitä oon varma että erotteluja me ei kustu, koska rupes se homma siinä vaiheessa olemaan jo niin hanskassa.

Eli voit myös kokeilla tiputtaa annosta jos pelottaa että 600mg ei toimi.

Mua todellakin kiinnostais tietää mistä tuo johtuu,
eikö elimistö vaan hyväksy kaikille ihmisille liian isoja annoksia ennenkuin toleranssi on kasvanut tarpeeksi?
Immuunijärjestelmä hyökkäsi dexmipöpöjen kimppuun kun niitä tuli liikaa. :heh:
Enigma
Karvakuono

Post by Enigma »

Niinpä sen kun tietäisi, no en ainakaan omasta mielestäni erottelussa tehnyt mitään väärin, koska katsoin ohjeet tarkasti täältä vaultista ehkä saattoi sitruunahappoa mennä hiukan liikaa, mutta se tuskin vaikuttaa trippiin. Milloinkohan tuota kehtaisi uudestaan nauttia? Viikon päästä?