The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Taidekayttaja
Karvakuono

Re: The DXM topic

Post by Taidekayttaja »

En todellakaan osaa lähteä erottelemaan DXM:ää, joten ajattelin Resilarin juomisen sellaisenaan mahdollisuutta. Joku pahoinvointi mahdollista? Eräs ystäväni oli joskus käyttänyt niinkin, joten ei varmaan mikään äärimmäisen epäsuositeltavakaan ratkaisu.

Mutta mutta, onko ko. yskänlääkkeessä kuinka paljon itse dekstrometorfaania? Pitäisi tietää, että osaisi annostella.
Aesma
OD

Post by Aesma »

Taidekayttaja wrote:En todellakaan osaa lähteä erottelemaan DXM:ää, joten ajattelin Resilarin juomisen sellaisenaan mahdollisuutta. Joku pahoinvointi mahdollista? Eräs ystäväni oli joskus käyttänyt niinkin, joten ei varmaan mikään äärimmäisen epäsuositeltavakaan ratkaisu.

Mutta mutta, onko ko. yskänlääkkeessä kuinka paljon itse dekstrometorfaania? Pitäisi tietää, että osaisi annostella.
150ml pullossa(pieni pullo) 450mg deksmaa, 200ml pullossa(iso) 600ämgeetä.
Ja 1ml sisältää 3mg dxm, 500mg sorbitolia(kai), ja oisko ollu 50mg etanolia ja muista en muista lukuja.

Erottelu on aika helppo ja vaivaton, plussaa on ettei metaboloidu suurin osa kehossa sitten dxo:ksi sen etanolin takia vaan deksimiksi ja dxm nimenomaan on se tripauttava chemikaali ja ei tietenkään tarvii laulattaa perätorvea niin että tuntuu suoli halkeavan.

Mut pieninä annoksina toki ok ottaa resilaria, kantsii ottaa ehkä jotain opparii vaik sit tai polttaa pajatsoo, tai emmä tiiä.. ite tekisin niin varmaan.
Suosittelen erottelua.

jaa Edittiä:
http://trippi.info/trippipedia/Dekstrom ... i#Erottelu varmasti osaat kunhan et vaan kuse :D
Taidekayttaja
Karvakuono

Post by Taidekayttaja »

Kiitos.. jatkuukos se ripuli läpi tripin vai vain alussa? Siis jos en ryhtyisi erottelemaan. En tiedä, ryhdynkö.
Aesma
OD

Post by Aesma »

Taidekayttaja wrote:Kiitos.. jatkuukos se ripuli läpi tripin vai vain alussa? Siis jos en ryhtyisi erottelemaan. En tiedä, ryhdynkö.
Aluksi ei edes ilmene varmaan kuin lievää nauseaa,
sitten tulee mahdollisia vatsakipuja,
seuraava vaihde->alkaa pierettää->vatsakivut hellittävät->ripuli->vatsakivut hellittävät->ripuli jne...
Ei se oo kivaa. Ja kaikenlisäksi jos juot pullollisen niin menee alushousutkin vielä,
ei niihin kuin pieni tahra tuu(oikeesti pieni), mutta silti, ei se oo kivaa. Tai oli se joskus kylläkin :D
Mut en voi suositella.
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

Raakana jos juo niin itselläni ei ole tullut kuin tyhjä pää ja lievä humalainen tunne sekä ehkä pientä aaltoilua, mutta eroteltuna heittää aivan ulapalle. Joten suosittelen sitä erottelua! Merkittävää vatsakipua ei kyllä ole koskaan raakana juomisestakaan tullut minulle.
ʘʘ
Damned
Psykonautti

Post by Damned »

Eilen tyhjään vatsaan 600mg, kohtalaisen tolettomana ja erottelu meni aivan nappiin, vieläkin pieniä vaikutuksia :D,

Yhden kohdan illasta muistan selkeesti; - Makasin sohvalla ja katselin kattoon kun siellä virtasi jonkinlainen puro, mutta siellä ei virrannut vesi vaan mustat pisteet :D, siinä sitten minulle tuli yhtäkkiä aika outo maku suuhun ja totesin et tää on nyt sit tää "aivoreikä" ja tyytyväisenä jatkoin tyhjän suun mäyssyttämistä :D
King Ink
LD50

Post by King Ink »

siqqe wrote:Raakana jos juo niin itselläni ei ole tullut kuin tyhjä pää ja lievä humalainen tunne sekä ehkä pientä aaltoilua, mutta eroteltuna heittää aivan ulapalle. Joten suosittelen sitä erottelua! Merkittävää vatsakipua ei kyllä ole koskaan raakana juomisestakaan tullut minulle.
Todennäköisesti johtuu aivan muista asioista kuin siitä että joit raakana.

Olisiko mitään järkevää perustelua sille miksei se toimisi kunnolla raakana juotuna?
Tai yleensäkään mitään eroa erottelemattoman ja erotellun välillä,
lukuunottamatta sitä pientä hukkaprosenttia mitä ilmenee erottelussa.
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

King Ink wrote:
siqqe wrote:Raakana jos juo niin itselläni ei ole tullut kuin tyhjä pää ja lievä humalainen tunne sekä ehkä pientä aaltoilua, mutta eroteltuna heittää aivan ulapalle. Joten suosittelen sitä erottelua! Merkittävää vatsakipua ei kyllä ole koskaan raakana juomisestakaan tullut minulle.
Todennäköisesti johtuu aivan muista asioista kuin siitä että joit raakana.

Olisiko mitään järkevää perustelua sille miksei se toimisi kunnolla raakana juotuna?
Tai yleensäkään mitään eroa erottelemattoman ja erotellun välillä,
lukuunottamatta sitä pientä hukkaprosenttia mitä ilmenee erottelussa.
En tiedä voiko joku muu tekijä vaikuttaa niin paljon, kun on ihan eri luokassa ollut toimivuus :oo:

Itse olen ajatellut että ressussa olisi lisätty jotain dexmin imeytymistä vaikeuttavaa ainetta, mutta ei kyllä mitään faktatietoa ole aiheelle.
ʘʘ
King Ink
LD50

Post by King Ink »

En oo ennen lukenut/kuullut tapauksista joissa raakana juominen vaikuttaisi tehoon,
siksi epäilen että joku muu seikka on ollut kyseessä.
Tuo imeytymis juttu voisi olla mahdollista,

nyt tarvitaan jotain kemianörttiä tänne. Missä on Dredi? We need you! :)
Aesma
OD

Post by Aesma »

No ainakin tiedetään että alkoholi vaikuttaa jollain tavalla dexmin vaikutuksiin ja muistan lukeneeni että ainakin osa DXM:stä muuttuu joksikin toiseksi aineeksi(DXO?) ja tiedetään että DXO on vähemmän psaikedeelisempi/dissosiatiivinen kuin DXM.
Ja alcohan konvertoi monen muunkin aineen elimistöstä joksikin toiseksi.
esim. metyuylifenidantti+etanoli=etyylifenidantti
kokaiini+etanoli=cocaethylene(en tiedä suomalaista nimitystä)
näähän nyt on ihan eri substansseja kuin dxm, tai dxo, mutta kuitenkin mulla on semmonen käsitys että ressun sisältämä etanoli vaikuttaa siihen dekstrometorfaanin kemialliseen koostumukseen.

edit:
Wikipediaa:
Dextrorphan (DXO) is a psychoactive drug of the morphinan chemical class which acts as an antitussive or cough suppressant and dissociative hallucinogen. It is the dextro- stereoisomer of morphanol, the levo- halve being levorphanol. Dextrorphan is also the primary active metabolite of dextromethorphan (DXM), and is partially responsible for its clinical effects.
The pharmacology of dextrorphan is similar to that of dextromethorphan. However, dextrorphan is much more potent of an NMDA receptor antagonist and much weaker as a serotonin reuptake inhibitor in comparison.[9] In regards to the above pharmacology, it should be noted that dextrorphan's opioid and serotonin and norepinephrine reuptake-inhibiting effects are pharmacologically insignificant.
Hmm.. vai olikohan se niin että alkoholin kanssa tuo dxo ei konvertoidu dxm:ksi kehossa.
Pitäis jaksaa ettiä niitä artikkelejä, mutta eipä tarvihe.

Kuitenkin DXO aineena enemmän euforisoiva ja muistuttaa varmaan enemmän opiaatteja vaikutuksiltaan kuin dissoja,
DXM taas nimenomaan tripauttavampi ja vaikutukset kestää kai vähemmän aikaa kuin DXO:lla,
itseasiassa tuli lisää muistikuvia että DXM muuttuisi kehossa vähitellen DXOksi tjsp :D:D
Ei tästä mun tekstistä ota varmaan enää hullukaan selvää,
pelkkää pohdiskelua.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

No joo siis dxm muuttuu dxooksi. Mutta dxm on itsessään jo aktiivinine, elikkä riippuu enemmän kuinka paljon muuttuu dxm --->dxoksi.
kodeiini, ja dexmin buustailu muuttaa tuota dexmin muuttumista dxooksi.

Alkoholi taas vaikuttaa alussa selventäen trippiin. Vie psyke vaikutukset melkein pois.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Dexma wrote:elikkä riippuu enemmän kuinka paljon muuttuu dxm --->dxoksi.
Mihin suuntaan ne muuttavat sitä?
Aesma
OD

Post by Aesma »

King Ink wrote:
Dexma wrote:elikkä riippuu enemmän kuinka paljon muuttuu dxm --->dxoksi.
Mihin suuntaan ne muuttavat sitä?
No siis edelleen DXOn suuntaan...
ELi just tossa tiivistin vaikutuksia.
Vähe,,n trippiä siis....

edit: eiku häh, oon nyt jotain höhläillyt taas... EN TIEDÄ :D
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Siis meinasin että nuo mainitut seikat,
niin kasvattaako ne sen muuttumista vai vähentääkö?

:D
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

King Ink wrote:Siis meinasin että nuo mainitut seikat,
niin kasvattaako ne sen muuttumista vai vähentääkö?

:D
Mitä enemmän dxm toimii sitä deliranttisemmaksi ja dissoavammaksi menee.
mitä enemmän dxo, niin sitä enemmän essomaisuutta.

Näin oon aina ymmärtänyt näin käytännön kautta... Mutta joskus dextroversessä joku kirjoitti tän asian just toistteppäin eli ööäh?...
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Loppuviikosta taidan tätä pitkästä aikaa nauttia taas, mietin tässä että minkähän annostuksen tripin ottais. 1 ja 2 plateau ainakin hyvällä set & settingillä usein mulla euforista nauramista, 3 taas randomia.. En oo deelejä/dissoja varmaan kohta lähes ainakaan puoleen vuoteen itsekseen iskonu. Jostain syystä mulla ainakin deelit&dissot on parhaimmillaan silloin kun yksin ottaa, pystyy täysillä uppoutumaan siihen kokemukseen.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Usoda wrote:Jostain syystä mulla ainakin deelit&dissot on parhaimmillaan silloin kun yksin ottaa, pystyy täysillä uppoutumaan siihen kokemukseen.
Tää on kyllä ihan totta,
seura jotenkin laimentaa kokemusta,
kun pitää keskittyä toiseenkin ihmiseen eikä pysty täyteen itsetutkiskeluun.

Silti yleensä seurassa otan,
voiisi pitkästä aikaa dexmiä ottaa vaikka sen 1200mg yksinään.
Damned
Psykonautti

Post by Damned »

Mua hämmästyttää miten ihmiset voi tehdä dxm reissusta tarinan, omat kokemuksen aina unohtuu ja yksittäisiä tulee vain mieleen :/

Esim makasin pimeässä vessassa lattialla ja näin valon oven raoista ja siinä ovessa oli vipu ja sitten tulin siihen johtopäätökseen, että se on jumalten portti taivaaseen :D, sen jälkee seuraava muistikuva on kun istun ulkona tupakalla ja autonrenkaasta muodostuu pää, millä on pitkä nenä ja hymyilee mulle :D
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Damned wrote:Mua hämmästyttää miten ihmiset voi tehdä dxm reissusta tarinan, omat kokemuksen aina unohtuu ja yksittäisiä tulee vain mieleen :/
Ajan myötä alkaa muistamaan enemmän reissuista.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Ite en oo koskaa päässy tällä kunnon meininkeihin..mikä johtuu siitä et oon yksinkertasesti ottanu liian vähän. taitaa olla isosta ressupullosta yksin itelle "isoin" dose mitä oon juonu ja painan kuitenki 90-100kg :D

Paljokohan mulla pitäs juua sitä että pääsis iha kunno dissoilumeininkiin?

Edit: ollaan siis tehty ohjeen mukaan aina kahesta isosta pullosta mulle ja kaverille ei juotu semmosenaa sitä ressuu :D
edit2: Ja ne mun dexmeilyt on aina ollu tyyliin sitä et istun sohvalla ja koitan pitää itteeni kasassa :D onkohan se määrä sit ollu just semmone häämentävä et melkee hyvis ja sit silti vähä vajareis.. ku se on sit menny siihen et saa idean miten on "tuntuu hyvältä" menee 20sek "tuntuu pahalta" emt :D ja ajatukset aika solmussa.. Mikähä neuvoks. Tai sit tää ei vaan oo mun päihde....
Oon tykänny kyllä pienemmistä annoksista alkoholin kans (baarissa istuttu) yms se on kivaa ku pienillä annoksilla tästä tulee ehkä joskus holin kans aika naksumaine fiilis.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
King Ink
LD50

Post by King Ink »

No, luulen että 1200mg riittäisi sinulle kunnon dissoiluun,
varmaan lievempään 4 plateauhun ainakin.

Dexmi vaan ei toisaalta välttämättä sovi kaikille,
ja varsinkin alkuun se tuntuu varmaan aika hämmentävältä. :)
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Dexmi on enemmän sellaista vähän epäsosiaalista trippailua sitä vetää, pistää musat soimaan ja siitä sitten kuuntelee sohvalla maatessaan sitä.

Mut joo. Mä oon aina rakastanut kyseistä tuotetta, ja sen musta huomaakin :D
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Deksmi on hikkyjen huume.
Ei sovi sosiaaliseen menoo sit yhtään, ellei ykkösplateauta ota.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
lahke

Post by lahke »

mulla on erotteluvaiheen lopussa tapana keittää liuosta jonkin aikaa kattilassa.. mahdolliset bensat haihtuu ja juotava määrä vähenee ^^ ja tossa viimekerralla kokeilin lisätä kiehuvaan liuokseen desin pari sokeria, niin et se suli sinne hyvin. lopputuloksena melkein juotavan makuista nektaria! kannattaa ehkä kokeilla jos meinaa maku tökkiä :D
peltsi
OD

Post by peltsi »

Mun mielestä sitruunahapolla tulee parempaa..mikä siinä happamassa sitruunan maussa nyt niin pahaa on?
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
King Ink
LD50

Post by King Ink »

peltsi wrote:Mun mielestä sitruunahapolla tulee parempaa..mikä siinä happamassa sitruunan maussa nyt niin pahaa on?
Paljonko laitat yleensä sitruunahappoa erottelussa? Itse en löydä mitään positiivista siitä, ei se maku niin paha ole. Mutta sen happamuus vaikeuttaa juomista aika paljon, se polttelee kurkussa ja vielä mahassakin. Lisäksi mielestäni se laittaa vatsan aika sekaisin muutenkin, pahemmin kuin pelkkä dexmi.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Muistaakseni laittanu ½-1tl/600mg. Johonki hyvään mehuun vaikka lantraa tarpeeks miedoks ni ei toi mikään paha oo. Tuumailin ehkäpä tänään jopa väsäillä piiiitkästä aikaa dxm.
*Johnny Cash - hurt*
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

Tuli teoriatasolla sellanen ajatus että mites jos pakastaisi dexmi-jääpaloja, ja johonkin drinkkejen sekaan muutama sellainen, olisi omanlainen boostaus. Käykö dexmille jotain pakastaessa/jäätyykö edes helposti?
ʘʘ
peltsi
OD

Post by peltsi »

siqqe wrote:Tuli teoriatasolla sellanen ajatus että mites jos pakastaisi dexmi-jääpaloja, ja johonkin drinkkejen sekaan muutama sellainen, olisi omanlainen boostaus. Käykö dexmille jotain pakastaessa/jäätyykö edes helposti?
Jäätyy kyllä ja ei mee mikskään vaikka jäätyiskin kunhan ei hirveen pitkään sitä siellä säilyttele.
Itseasias kuullu jopa et säilys paremmin pakkasessa mut en sit tiedä.

Joo eipä tullu dexmii eile väsäiltyy..saa nähä jos tänään jaksais. :roll:
*Johnny Cash - hurt*
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Mä huomasin itsestäni et nautuin eniten 1-2 plateausta... ja deksmin boostailusta tollasin pikku dosein,. Pitää yllä sellasta pikkusta euforista disso zombi pöhnää kokooajana.
Se et kiskaisisin kerralla 1000mg ei mun tyyliin kuulu.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava