The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Damned
Psykonautti

Re: The DXM topic

Post by Damned »

Vittu tämän ressun maku pahenee aina vaan :EEE

Eka kerta iha ok,
toka kerta iha hyvi meni,
nyt eli kolmas ni tyylii kyökin samaa aikaa :D
King Ink
LD50

The DXM topic 2

Post by King Ink »

Lauantaina otin 450mg + 450mg ja oli mukavaa,
ei jotenkin läheskään yhtä intenssiivistä kuin 300mg + 300mg, johtuen varmaan koska 450mg vei lähemmäs 3p.tä kuin kakkosta,
vai ? Olin koko ajan täysin tietoinen että olin vetänyt dexmiä,
enkä ollut henkisesti yhtään hämilläni. Mutta visuaalisuus oli aika huikeaa, seinät kuplivat ja valuivat ja disso oli myös mieleenpainuvaa.

Kovemmat trippailut siirretty ens viikonloppuun koska se on parempi ajankohta.
King Ink
LD50

Re: The DXM topic 2

Post by King Ink »

King Ink wrote:En nyt tiedä, mutta näkyy olevan tuo rakas topikki lukittu,
joten perustan kakkososan. 8D

Lauantaina otin 450mg + 450mg ja oli mukavaa,
ei jotenkin läheskään yhtä intenssiivistä kuin 300mg + 300mg, johtuen varmaan koska 450mg vei lähemmäs 3p.tä kuin kakkosta,
vai ? Olin koko ajan täysin tietoinen että olin vetänyt dexmiä,
enkä ollut henkisesti yhtään hämilläni. Mutta visuaalisuus oli aika huikeaa, seinät kuplivat ja valuivat ja disso oli myös mieleenpainuvaa.

Kovemmat trippailut siirretty ens viikonloppuun koska se on parempi ajankohta.
Siis nyt selvemmin tuosta,
eli mietin että miks aina 300mg + 300mg on paljon kovempaa menoa kuin 450mg + 450mg,
syyksi ajattelin sen että koska miulla 450 menee lähemmäs 3 plateauta kuin kakkosta,
ja 2 plateau on paljon sekavampi kuin 3, joten myös varmaan 2+2 on kovempi kuin 3+3.

Kehittelin tuosta jonkinnäköisen kaavankin, mutta hukkasin sen viikonlopun jälkeen.

t. Yksinkertainen.
ferox
OD

Post by ferox »

King Ink wrote:eli mietin että miks aina 300mg + 300mg on paljon kovempaa menoa kuin 450mg + 450mg,
syyksi ajattelin sen että koska miulla 450 menee lähemmäs 3 plateauta kuin kakkosta,
ja 2 plateau on paljon sekavampi kuin 3 [...]
En tahdo millään ymmärtää, miksi 2. plateaulla menisi lujempaa kuin kolmannella. Onko 450 mg huonompi yksittäisannos kuin 300 mg? Entä sitten 600 mg, 750 mg tai 1800 mg, mihin suuntaan menee?
King Ink wrote:[...] joten myös varmaan 2+2 on kovempi kuin 3+3.
Minkälaisella aikavälillä? Ei tässäkään paljon järkeä ole. Ensimmäinen 300 mg:n trippi saisi olla jo aika loppumaan päin, jotta boostaus 300 mg:llä ei nostaisi kolmosplateaulle. Olettaen siis, että yhteensä 450 mg riittää siihen. Ilmeisesti DXM on boostattuna vieläpä synergistinen.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
tRip
Moderator

Post by tRip »

ferox wrote:
King Ink wrote:eli mietin että miks aina 300mg + 300mg on paljon kovempaa menoa kuin 450mg + 450mg,
Ilmeisesti DXM on boostattuna vieläpä synergistinen.
vrt. Greipin vaikutus dxm:n toimivuuteen.
Samasta CYP-entsyymi-tsydeemistä lienee kyse.
luulisin.

Kannattaa muistaa että mahdollinen aineen neurotoksisuus lisääntyy boostattaessa.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Kyllä mulla 2 plateau on paljon sekavampi ja rajumpi kuin 3.

600mg, ja 900mg ovat olleet selkeämpiä kuin mitä yleensä 300mg on aiheuttanut,
tottakai sinne tulee dissot mukaan, mut onse 2p. silti kovempi imo.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

ferox wrote:Minkälaisella aikavälillä? Ei tässäkään paljon järkeä ole. Ensimmäinen 300 mg:n trippi saisi olla jo aika loppumaan päin, jotta boostaus 300 mg:llä ei nostaisi kolmosplateaulle.
Boostimalla saa mielestäni aikaan jotain aivan muuta kuin normaalit plateaut.

Aikavälit 3-4 tuntia ottamisesta, molemmat.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

King Ink wrote:Kyllä mulla 2 plateau on paljon sekavampi ja rajumpi kuin 3.
.
Avaat silmäsi niin se on aina rajua ja rajumpaa annoksen kanssa.
sulje silmäsi, se ei ole rajua.

sulje silmäsi
mäkin suljen...

suljetaanks silmät?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Dexma wrote: suljetaanks silmät?
Toki.
Perjantaina ensimmäistä kertaa 1200mg,
selvä 4 plateau.

Jotain täysin uutta ja erilaista,
vaikka muistikuvat ovatkin vähissä ja sekavia.

Taidan seuraavallakin kerralla ottaa sen 1200mg,
ehkä sitten muistaa paremmin.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

King Ink wrote: Taidan seuraavallakin kerralla ottaa sen 1200mg,
ehkä sitten muistaa paremmin.
Juuri siis näin,
ensi kerralla sen muistaa kyllä todellakin paremmin.
mitä enemmän tolet nousee :D

Mut joo, jotenkin tuntuu että mitä enemmän dexmiä kiskoo, mitä isompiin annoksiin sen vie, sitä enemmän saa jotain, ja se on lopulta ei mitään. FUCK YEAH.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Dexma wrote:Mut joo, jotenkin tuntuu että mitä enemmän dexmiä kiskoo, mitä isompiin annoksiin sen vie, sitä enemmän saa jotain, ja se on lopulta ei mitään. FUCK YEAH.
komppaan!
ja suuremmilla annoksilla se joka kerta opettaa ja näyttää jotain uutta. 8) aina sigmaan asti...
tosin suuremmilla annoksilla on usein myös aikas epämiellyttävää,sittenku on siinä ''tilassa'' jossa et ole yhtään TÄÄLLÄ.
kaverit hakkaa sinuu pari tuntia ja sitten pulpahdat takaisin TÄNNE.just tänne.mutta siellä missä olitkin niin tuot mukanasi jotai uutta...

nyt meen erotteleen ressut hei hei.
. . . (--) °
Flood
Lepakko

Post by Flood »

Huomenna ois aika kokeilla deksiä tokaa kertaa. Viimeksi tuli otettua liian vähän ja jymähdin ykkös pleateulle. Nyt kokeillaan ottaa suoraan se 600mg eli 6,5 mg/kg, kun viimeksi otin ensin 100mg testiannoksen ja sitten pari tuntia myöhemmin loput 500mg.
Toivottavasti pääsis nyt sinne kakkoselle. :wink:

Semmonen typerä kysymys tähän väliin, että eihän tupakointi millään voi vaikuttaa DXM:n tehoon lieventävästi? Kun viimeksi tuli vaikutuksia odoteltaessa
muutama tupakki polteltua ja tuli mieleen, että ei sen takia ois toiminu?
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
tRip
Moderator

The DXM topic

Post by tRip »

VIRALLINEN DEEÄXÄM TOPIKKI TAAS JÄLLEEN AVATTU ENTISTÄ MUUTTUMATTOMAMPANA!
Keep it unreal.

tRip
Moderator

Post by tRip »

Flood wrote:Semmonen typerä kysymys tähän väliin, että eihän tupakointi millään voi vaikuttaa DXM:n tehoon lieventävästi? Kun viimeksi tuli vaikutuksia odoteltaessa
muutama tupakki polteltua ja tuli mieleen, että ei sen takia ois toiminu?
Tupakka imo ainakin boostasi dxm:n vaikutusta.. tai yhden tupakin pystyin polttamaan ja tuli paha olo.
Keep it unreal.

King Ink
LD50

Post by King Ink »

Tupakka imo ainakin boostasi dxm:n vaikutusta.. tai yhden tupakin pystyin polttamaan ja tuli paha olo.
Itse olen havainnut että dexmeissä tupakan kun polttaa niin hetkeksi boostaa ehkä.
Aesma
OD

Post by Aesma »

"13.8 Nicotine

This is a combination I hadn't considered before, but which evidently is fairly interesting. Nicotine seems to vastly potentiate DXM's effects for some people, enough so that one user reported that one cigarette could floor him on a second plateau trip. Another user reported that nicotine helped him overcome some of the memory problems with higher doses of DXM, but tended to induce nausea.

On the other hand, several people have told me that DXM should be avoided if one smokes cigarettes regularly (even if you don't smoke during the trip), because of nausea, hot flashes, and other unpleasant interactions. This might be due to inhibition of MAO by cigarettes (378,379) and if so, cigarettes should be avoided. "
Erowid - DXM FAQ
Jotkuthan(Mukaanlukien minä) ovat huomanneet tupakalla ja joillain opioideilla olevan keskenään jonkinlainen vaikutus,
tosin en ole itse ainakaan lukenut tästä kyseisesta kombinaatiosta sen enempää kuin ihmisten välisiä keskusteluja.

Damned wrote:Vittu tämän ressun maku pahenee aina vaan :EEE

Eka kerta iha ok,
toka kerta iha hyvi meni,
nyt eli kolmas ni tyylii kyökin samaa aikaa :D
Koitahan juoda esim. maidon kanssa niin että juot sitä dexmiä ensiksi mahd paljon ja sitten perään maitoa iso kulaus ja purskuttelu niin ainakin jonkunverran neutralisoi.
Ja voihan sen litkun tietysti neutralisoida jos haluaa.
Gartargor
Psykonautti

Post by Gartargor »

PH:n neutralisointi ei ole sinänsä kyllä ratkaisu pahaan makuun koska silloin maku muuttuu aikalaila yhtä pahaksi suolaiseksi, voi se ehkä jonkun verran auttaa

EDIT: pitäskö toi kakkos topic yhdistää tähän topikkiin tohon väliin mihin se kuuluis?
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
Aesma
OD

Post by Aesma »

Gartargor wrote:PH:n neutralisointi ei ole sinänsä kyllä ratkaisu pahaan makuun koska silloin maku muuttuu aikalaila yhtä pahaksi suolaiseksi, voi se ehkä jonkun verran auttaa

EDIT: pitäskö toi kakkos topic yhdistää tähän topikkiin tohon väliin mihin se kuuluis?
Kyllä se aika paljon helpottaa, jos se kitkeryys on siis se ongelma. :)
Gartargor
Psykonautti

Post by Gartargor »

Aesma wrote: Kyllä se aika paljon helpottaa, jos se kitkeryys on siis se ongelma. :)
Kyllä kyllä, mutta se maku on silti ihan yhtä hirveä, vähän erilainen vaan
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
Aesma
OD

Post by Aesma »

Gartargor wrote:
Aesma wrote: Kyllä se aika paljon helpottaa, jos se kitkeryys on siis se ongelma. :)
Kyllä kyllä, mutta se maku on silti ihan yhtä hirveä, vähän erilainen vaan
Ehkä se täsmää joidenkin mieltymyksiin paremmin kuin karhean kirpeä.
En ole miltei vuoteen matkannut Dextroverseen, ikävä alkaa tulla kun lukee topiccia.

Mites ihmisillä on kokemuksia dexmin käytöstä pienemmillä annoksilla combotettuna opioidien(/opiaattien), alkoholin tai ryynien kanssa?
Itse pidän dexmiä hyvin monipuolisena päihteenä joka voi tarjota esim. joko hyvin kaoottisella tavalla rakentavan kokemuksen omassa mielessään tai ulkoavaruudessa tai sitten älyttömän upeet vibat esim. alkoholin tai kodeiinin kanssa pienillä annoksilla jo.

Vai onko DXM teidän mielestänne sopiva vain trippailulle sen dissosiatiivisuuden vuoksi?

Muistan lukeneeni joskus että DXM hajoaisi alkoholin kanssa käytettynä DXO:ksi tai jotain siihen suuntaan?

Lisäksi omienkin kokemusten mukaan osaan sanoa ettei kannata kovinkaan montaa annosta alkoholia nauttia dexmin kanssa samanaikaisesti, nausea..
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Itse koen ongelmaksi sen kitkeryyden minkä sitruunahappo tekee,
ei se maku niinkään nosta karvoja pystyyn, mutta välillä tuntuu että kielestä palaa nahkat niin ei kiva.

DXM on tottakai sopiva ihan mihin sitä haluaa/ keksii käyttää,
mutta itse pidän arvossa eniten noita dissosiatiivisia ominaisuuksia.
Isot annokset kiinnostaa eniten.

Pitäisi kuitekin kokeilla myös pienillä, viihdeannoksilla. Kombotettuna.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Oon ollu vissiin nyt alle vuoden vetämättä deksmiä,nyt sitten aattelin napata ja mietin että mikähä ois sellanen kiva määrä? 300mg?
Aikasemmin meni mukavasti se 1200mg tai enemmän. Nyt vissiin on tolet mukavasti nollissa niin saa taas ottaa pieniä annoksia. : )

ite aikasemmin tein AINA freebase-muotoon suoraan bensasta,voin sanoo että maha meni aivan paskaan kuntoon.
. . . (--) °
horna
Kameleontti

Post by horna »

Mushruumis wrote:Oon ollu vissiin nyt alle vuoden vetämättä deksmiä,nyt sitten aattelin napata ja mietin että mikähä ois sellanen kiva määrä? 300mg?
Aikasemmin meni mukavasti se 1200mg tai enemmän. Nyt vissiin on tolet mukavasti nollissa niin saa taas ottaa pieniä annoksia. : )
Riippuu painosta. Nolla toleilla kannattaa tarkistaa vaikka jollain DXM laskurilla annostus. Mutta kyllä tuollainen hento tyttönekin ainakin 450mg (varsinkin jos joskus mennyt 1200mg, ei tule ainakaan yllätyksiä) voi ottaa ;)
Itse koen ongelmaksi sen kitkeryyden minkä sitruunahappo tekee,
ei se maku niinkään nosta karvoja pystyyn, mutta välillä tuntuu että kielestä palaa nahkat niin ei kiva.
Ite aikasemmin tein AINA freebase-muotoon suoraan bensasta,voin sanoo että maha meni aivan paskaan kuntoon.
Ei tuon freebasen happamuus kyllä mitään herkkua keholle ole. Onko ketään koittanut esim. laimentaa litkua endin vedellä ja sitten heittää päälle vielä teelusikallinen ruokasoodaa desiin vettä sekoitettuna. Mutulla sanoisin, että neutraloi mukavasti happamuutta (ainakin sooda+vesi auttaa mukavasti närästykseen), mutta vaikuttaakohan tuo jotenkin itse deksmin imeytymiseen ja vaikutukseen?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Aesma wrote:
Mites ihmisillä on kokemuksia dexmin käytöstä pienemmillä annoksilla combotettuna opioidien(/opiaattien), alkoholin tai ryynien kanssa?
No siis mulla on tästä.. .yllätys varmaan suuri?

siis bentsot alkoholi ja dexmi, oli mun teiniän paras kombo...

kodeiini dexmi on myös kova, siihenkin voi ottaa kaljan pari.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

horna wrote:Ei tuon freebasen happamuus kyllä mitään herkkua keholle ole. Onko ketään koittanut esim. laimentaa litkua endin vedellä ja sitten heittää päälle vielä teelusikallinen ruokasoodaa desiin vettä sekoitettuna. Mutulla sanoisin, että neutraloi mukavasti happamuutta (ainakin sooda+vesi auttaa mukavasti närästykseen),
Olen harkinnut neutraloimista, mutta en ole uskaltanut,
sillä pelkkään että teen siitä liian emäksistä.
En tiedä miten paljon pitäisi laittaa emästä sekaan että olisi turvallista.
Mushruumis wrote:Oon ollu vissiin nyt alle vuoden vetämättä deksmiä,nyt sitten aattelin napata ja mietin että mikähä ois sellanen kiva määrä? 300mg?

ite aikasemmin tein AINA freebase-muotoon suoraan bensasta,voin sanoo että maha meni aivan paskaan kuntoon.
No, riippuu tottakai minkä plateaun trippiä haluat..
Varmaan siulla 450mg ilman toleja toisi lievän 3 plateaun,
vaikken varma voi olla. 300mg tuskin tolettomalle/kevyellekkään tuo kolmosta mitenkään.

Itse luultavasti 600mg ottaisin,
mikäs sen parempi vanhan tutun tutusteluun olisi kuin kunnon 3 plateau.
Enkä usko että siullakaan 600mg nyt ainakaan neloseen asti veisi.

://
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

otan näin aluksi 450mg, mikä on tosiaan 3 plateau,kun kuitenkin painan 50 kiloa... sitten seuraavalla kerralla 600mg. :razz:
nyt menen tervehtimään vanhaa ystävää. ;)
. . . (--) °
Damned
Psykonautti

Post by Damned »

Aesma, jep tuon taktiikan olen todennut hyväksi että dxm nii paljo ku pystyy ja vitusti maitoa perää, mut siltiki sielt tulee se hirveen kitkerä sitruuna esille nykyjää ei tarvi muutako haistaa se dxm ni alkaa tulee huono olo :D, minkäslainen maku tosta soodatuhkan kanssa tulee? sellane kemikaalinmaku?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Damned wrote:Aesma, jep tuon taktiikan olen todennut hyväksi että dxm nii paljo ku pystyy ja vitusti maitoa perää, mut siltiki sielt tulee se hirveen kitkerä sitruuna esille nykyjää ei tarvi muutako haistaa se dxm ni alkaa tulee huono olo :D, minkäslainen maku tosta soodatuhkan kanssa tulee? sellane kemikaalinmaku?
Soodatuhkan, tarkoitat varmaan C-vitamiinia? Tuhka on emäs eikä sitä jää lopputuotteeseen. C-vitamiinilla eroteltuna maku ei ole niin paha, eikä kitkerä, mutten sitäkään miksikään makunautinnoksi sanoisi.
Damned
Psykonautti

Post by Damned »

King Ink wrote:
Damned wrote:Aesma, jep tuon taktiikan olen todennut hyväksi että dxm nii paljo ku pystyy ja vitusti maitoa perää, mut siltiki sielt tulee se hirveen kitkerä sitruuna esille nykyjää ei tarvi muutako haistaa se dxm ni alkaa tulee huono olo :D, minkäslainen maku tosta soodatuhkan kanssa tulee? sellane kemikaalinmaku?
Soodatuhkan, tarkoitat varmaan C-vitamiinia? Tuhka on emäs eikä sitä jää lopputuotteeseen. C-vitamiinilla eroteltuna maku ei ole niin paha, eikä kitkerä, mutten sitäkään miksikään makunautinnoksi sanoisi.
Yeah, allrait :)
Flood
Lepakko

Post by Flood »

No nyt ois toinen deksikokeilu sitte alla.
Nyt pääsi johonkin. Toisin kuin ekalla kerralla, jolloin jymähdin ensimmäiselle plateaulle. Otin siis 600 mg ja poltettiin savut tripin alussa ja keskivaiheilla. Toimi kyllä hyvin.
Tosi miellyttävä aine , nyt kun toimi :)

Kirjotin trippistoorinkin, mutta siitä tuli tosi pitkä ja suht tylsä niin en jaksa tänne laittaa.
Enemmän siitä oli itelle hyötyä kun purki kokemusta..
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"