Eka kerta iha ok,
toka kerta iha hyvi meni,
nyt eli kolmas ni tyylii kyökin samaa aikaa
Siis nyt selvemmin tuosta,King Ink wrote:En nyt tiedä, mutta näkyy olevan tuo rakas topikki lukittu,
joten perustan kakkososan. 8D
Lauantaina otin 450mg + 450mg ja oli mukavaa,
ei jotenkin läheskään yhtä intenssiivistä kuin 300mg + 300mg, johtuen varmaan koska 450mg vei lähemmäs 3p.tä kuin kakkosta,
vai ? Olin koko ajan täysin tietoinen että olin vetänyt dexmiä,
enkä ollut henkisesti yhtään hämilläni. Mutta visuaalisuus oli aika huikeaa, seinät kuplivat ja valuivat ja disso oli myös mieleenpainuvaa.
Kovemmat trippailut siirretty ens viikonloppuun koska se on parempi ajankohta.
En tahdo millään ymmärtää, miksi 2. plateaulla menisi lujempaa kuin kolmannella. Onko 450 mg huonompi yksittäisannos kuin 300 mg? Entä sitten 600 mg, 750 mg tai 1800 mg, mihin suuntaan menee?King Ink wrote:eli mietin että miks aina 300mg + 300mg on paljon kovempaa menoa kuin 450mg + 450mg,
syyksi ajattelin sen että koska miulla 450 menee lähemmäs 3 plateauta kuin kakkosta,
ja 2 plateau on paljon sekavampi kuin 3 [...]
Minkälaisella aikavälillä? Ei tässäkään paljon järkeä ole. Ensimmäinen 300 mg:n trippi saisi olla jo aika loppumaan päin, jotta boostaus 300 mg:llä ei nostaisi kolmosplateaulle. Olettaen siis, että yhteensä 450 mg riittää siihen. Ilmeisesti DXM on boostattuna vieläpä synergistinen.King Ink wrote:[...] joten myös varmaan 2+2 on kovempi kuin 3+3.
vrt. Greipin vaikutus dxm:n toimivuuteen.ferox wrote:Ilmeisesti DXM on boostattuna vieläpä synergistinen.King Ink wrote:eli mietin että miks aina 300mg + 300mg on paljon kovempaa menoa kuin 450mg + 450mg,
Boostimalla saa mielestäni aikaan jotain aivan muuta kuin normaalit plateaut.ferox wrote:Minkälaisella aikavälillä? Ei tässäkään paljon järkeä ole. Ensimmäinen 300 mg:n trippi saisi olla jo aika loppumaan päin, jotta boostaus 300 mg:llä ei nostaisi kolmosplateaulle.
Avaat silmäsi niin se on aina rajua ja rajumpaa annoksen kanssa.King Ink wrote:Kyllä mulla 2 plateau on paljon sekavampi ja rajumpi kuin 3.
.
Toki.Dexma wrote: suljetaanks silmät?
Juuri siis näin,King Ink wrote: Taidan seuraavallakin kerralla ottaa sen 1200mg,
ehkä sitten muistaa paremmin.
komppaan!Dexma wrote:Mut joo, jotenkin tuntuu että mitä enemmän dexmiä kiskoo, mitä isompiin annoksiin sen vie, sitä enemmän saa jotain, ja se on lopulta ei mitään. FUCK YEAH.
Tupakka imo ainakin boostasi dxm:n vaikutusta.. tai yhden tupakin pystyin polttamaan ja tuli paha olo.Flood wrote:Semmonen typerä kysymys tähän väliin, että eihän tupakointi millään voi vaikuttaa DXM:n tehoon lieventävästi? Kun viimeksi tuli vaikutuksia odoteltaessa
muutama tupakki polteltua ja tuli mieleen, että ei sen takia ois toiminu?
Itse olen havainnut että dexmeissä tupakan kun polttaa niin hetkeksi boostaa ehkä.Tupakka imo ainakin boostasi dxm:n vaikutusta.. tai yhden tupakin pystyin polttamaan ja tuli paha olo.
Jotkuthan(Mukaanlukien minä) ovat huomanneet tupakalla ja joillain opioideilla olevan keskenään jonkinlainen vaikutus,"13.8 Nicotine
This is a combination I hadn't considered before, but which evidently is fairly interesting. Nicotine seems to vastly potentiate DXM's effects for some people, enough so that one user reported that one cigarette could floor him on a second plateau trip. Another user reported that nicotine helped him overcome some of the memory problems with higher doses of DXM, but tended to induce nausea.
On the other hand, several people have told me that DXM should be avoided if one smokes cigarettes regularly (even if you don't smoke during the trip), because of nausea, hot flashes, and other unpleasant interactions. This might be due to inhibition of MAO by cigarettes (378,379) and if so, cigarettes should be avoided. "
Erowid - DXM FAQ
Koitahan juoda esim. maidon kanssa niin että juot sitä dexmiä ensiksi mahd paljon ja sitten perään maitoa iso kulaus ja purskuttelu niin ainakin jonkunverran neutralisoi.Damned wrote:Vittu tämän ressun maku pahenee aina vaan :EEE
Eka kerta iha ok,
toka kerta iha hyvi meni,
nyt eli kolmas ni tyylii kyökin samaa aikaa
Kyllä se aika paljon helpottaa, jos se kitkeryys on siis se ongelma.Gartargor wrote:PH:n neutralisointi ei ole sinänsä kyllä ratkaisu pahaan makuun koska silloin maku muuttuu aikalaila yhtä pahaksi suolaiseksi, voi se ehkä jonkun verran auttaa
EDIT: pitäskö toi kakkos topic yhdistää tähän topikkiin tohon väliin mihin se kuuluis?
Kyllä kyllä, mutta se maku on silti ihan yhtä hirveä, vähän erilainen vaanAesma wrote: Kyllä se aika paljon helpottaa, jos se kitkeryys on siis se ongelma.
Ehkä se täsmää joidenkin mieltymyksiin paremmin kuin karhean kirpeä.Gartargor wrote:Kyllä kyllä, mutta se maku on silti ihan yhtä hirveä, vähän erilainen vaanAesma wrote: Kyllä se aika paljon helpottaa, jos se kitkeryys on siis se ongelma.
Riippuu painosta. Nolla toleilla kannattaa tarkistaa vaikka jollain DXM laskurilla annostus. Mutta kyllä tuollainen hento tyttönekin ainakin 450mg (varsinkin jos joskus mennyt 1200mg, ei tule ainakaan yllätyksiä) voi ottaaMushruumis wrote:Oon ollu vissiin nyt alle vuoden vetämättä deksmiä,nyt sitten aattelin napata ja mietin että mikähä ois sellanen kiva määrä? 300mg?
Aikasemmin meni mukavasti se 1200mg tai enemmän. Nyt vissiin on tolet mukavasti nollissa niin saa taas ottaa pieniä annoksia. : )
Itse koen ongelmaksi sen kitkeryyden minkä sitruunahappo tekee,
ei se maku niinkään nosta karvoja pystyyn, mutta välillä tuntuu että kielestä palaa nahkat niin ei kiva.
Ei tuon freebasen happamuus kyllä mitään herkkua keholle ole. Onko ketään koittanut esim. laimentaa litkua endin vedellä ja sitten heittää päälle vielä teelusikallinen ruokasoodaa desiin vettä sekoitettuna. Mutulla sanoisin, että neutraloi mukavasti happamuutta (ainakin sooda+vesi auttaa mukavasti närästykseen), mutta vaikuttaakohan tuo jotenkin itse deksmin imeytymiseen ja vaikutukseen?Ite aikasemmin tein AINA freebase-muotoon suoraan bensasta,voin sanoo että maha meni aivan paskaan kuntoon.
No siis mulla on tästä.. .yllätys varmaan suuri?Aesma wrote:
Mites ihmisillä on kokemuksia dexmin käytöstä pienemmillä annoksilla combotettuna opioidien(/opiaattien), alkoholin tai ryynien kanssa?
Olen harkinnut neutraloimista, mutta en ole uskaltanut,horna wrote:Ei tuon freebasen happamuus kyllä mitään herkkua keholle ole. Onko ketään koittanut esim. laimentaa litkua endin vedellä ja sitten heittää päälle vielä teelusikallinen ruokasoodaa desiin vettä sekoitettuna. Mutulla sanoisin, että neutraloi mukavasti happamuutta (ainakin sooda+vesi auttaa mukavasti närästykseen),
No, riippuu tottakai minkä plateaun trippiä haluat..Mushruumis wrote:Oon ollu vissiin nyt alle vuoden vetämättä deksmiä,nyt sitten aattelin napata ja mietin että mikähä ois sellanen kiva määrä? 300mg?
Aikasemmin meni mukavasti se 1200mg tai enemmän. Nyt vissiin on tolet mukavasti nollissa niin saa taas ottaa pieniä annoksia. : )
ite aikasemmin tein AINA freebase-muotoon suoraan bensasta,voin sanoo että maha meni aivan paskaan kuntoon.
Soodatuhkan, tarkoitat varmaan C-vitamiinia? Tuhka on emäs eikä sitä jää lopputuotteeseen. C-vitamiinilla eroteltuna maku ei ole niin paha, eikä kitkerä, mutten sitäkään miksikään makunautinnoksi sanoisi.Damned wrote:Aesma, jep tuon taktiikan olen todennut hyväksi että dxm nii paljo ku pystyy ja vitusti maitoa perää, mut siltiki sielt tulee se hirveen kitkerä sitruuna esille nykyjää ei tarvi muutako haistaa se dxm ni alkaa tulee huono olo, minkäslainen maku tosta soodatuhkan kanssa tulee? sellane kemikaalinmaku?
Yeah, allraitKing Ink wrote:Soodatuhkan, tarkoitat varmaan C-vitamiinia? Tuhka on emäs eikä sitä jää lopputuotteeseen. C-vitamiinilla eroteltuna maku ei ole niin paha, eikä kitkerä, mutten sitäkään miksikään makunautinnoksi sanoisi.Damned wrote:Aesma, jep tuon taktiikan olen todennut hyväksi että dxm nii paljo ku pystyy ja vitusti maitoa perää, mut siltiki sielt tulee se hirveen kitkerä sitruuna esille nykyjää ei tarvi muutako haistaa se dxm ni alkaa tulee huono olo, minkäslainen maku tosta soodatuhkan kanssa tulee? sellane kemikaalinmaku?