The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Raatox
Psykonautti

Re: The DXM topic

Post by Raatox »

Hiukan siinä jotain punaista (verta) oli kun yskin limaa ulos, mutta ei mitenkään suuremmin. Ja sitruunahappo käytössä.
Satanistinen agnostinen anarkisti
horna
Kameleontti

Post by horna »

Raatox wrote:Hiukan siinä jotain punaista (verta) oli kun yskin limaa ulos, mutta ei mitenkään suuremmin. Ja sitruunahappo käytössä.
Itse ole saanut yskittyä verta ihan perus flunssassa. Kunnon yskiminen rasittaa sen verran keuhkoputkea, että hieman verta ysköksissä saattaa olla. Luultavasti olet itsekin köhinyt vaan kunnolla ja tällainen kyllä tuntuu vielä muutaman päivän jälkeenkin. Lekuriin ei kannata juosta, ellet edelleen yski verta.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Raatox
Psykonautti

Post by Raatox »

Kiitoksia mielenrauhan edistämisestä. On mutten ehkä päihteilyyn liittyen vittumaisin kokemus! En suosittele dexmiä henkeen.
Satanistinen agnostinen anarkisti
Comadope

Post by Comadope »

Kamalasta alkanut kiinnostaa tämä DXM kun täältä nyt lueskellut. Erottelu kuulemma kannattaisi tehdä mutta varmaan liian vaikeaa mulle (oon vitun hidas ja tyhmä laiska paska :D) ja "raakana" ei kande vetää vai? Osaatteko kertoa että onko mitään haittavaikutuksia? Pidemmällä käytöllä? Ja jos raakana litkii ni paska lentää vai?
peemies
Lepakko

Post by peemies »

Philosophize wrote:Kamalasta alkanut kiinnostaa tämä DXM kun täältä nyt lueskellut. Erottelu kuulemma kannattaisi tehdä mutta varmaan liian vaikeaa mulle (oon vitun hidas ja tyhmä laiska paska :D) ja "raakana" ei kande vetää vai? Osaatteko kertoa että onko mitään haittavaikutuksia? Pidemmällä käytöllä? Ja jos raakana litkii ni paska lentää vai?
Raa'asta ressusta ei ole kokemusta, mutta kodeiinipohjaisista yskänlääkkeistä itselle ainakin on vesipaskan lisäksi tullut helvetinmoiset väännöt vatsaan, eivät olleet kivoja. Erottele, muiden mieliksi edes.
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
Azee
Psykonautti

Post by Azee »

Pari kertaa kaverin erottelemia litkuja juonut, ihan tehokkaita ne oli mut kyllä ne ilmavaivatkin kivoja on. Raakana vaan! ;)
No More Games. No More Bombs. No More Walking. No More Fun. No More Swimming. Boring. I am always bitchy. No Fun – for anybody. You are getting Greedy. Relax – This won’t hurt.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Philosophize wrote:Kamalasta alkanut kiinnostaa tämä DXM kun täältä nyt lueskellut. Erottelu kuulemma kannattaisi tehdä mutta varmaan liian vaikeaa mulle (oon vitun hidas ja tyhmä laiska paska :D) ja "raakana" ei kande vetää vai? Osaatteko kertoa että onko mitään haittavaikutuksia? Pidemmällä käytöllä? Ja jos raakana litkii ni paska lentää vai?
Ei se ole liian vaikeaa, en miekään mikään älyn jättiläinen ole, mutta helposti se silti sujuu kun seuraa ohjeita. Ja kyllä, paska luultavasti lentää.
Arminius wrote:Pari kertaa kaverin erottelemia litkuja juonut, ihan tehokkaita ne oli mut kyllä ne ilmavaivatkin kivoja on. Raakana vaan! ;)
Sorbitoli vaikuttaa eri ihmisille eri tavalla vatsan toimintaan. Jotkut pystyy pullollisen juomaan ilman kummempia, mutta esim itselläni paska lensin kokoillan jo 1/4 pullon juomisesta.

Philosophize, kokeile vaan sitä erottelua, ei se ole monimutkaista ohjeiden kanssa.

Ja dexmin haittavaikutuksista, ilmeisesti ne ei ole niin hyvin tiedossa mutta eiköhän tällä nyt jotain haittavaikutuksia ole pidemmällä kaavalla jos runsaasti nauttii. Uskon varsinkin ettei aivot oo ihan entiset jos monta vuotta joka viikonloppu käyttää. Mutta esim. väitetty aivojen reikiintyminenhän on ''todistettu'' jo vääräksi eläinkokeilla.

Itse en ole vielä minkäänlaisiin haittavaikutuksiin törmännyt, vaikka melko runsaasti dexmiä nautinkin.
teknopaavi
Karvakuono

Post by teknopaavi »

kivaa kun on uusia tyyppejä. dexminousut päällä. huh. 2000mg parasetamolia, 5dl greippimehua, 5dl lonkeroa, ~10g mustapippuria, 600mg dexmiä. katotaan mitä tapahtuu. Van Der Graaf Generator luo tunnelmaa...
Repugnant is a creature who would squander the ability
to lift an eye to heaven, conscious of his fleeting time here...
W10
Kameleontti

Post by W10 »

teknopaavi wrote:kivaa kun on uusia tyyppejä. dexminousut päällä. huh. 2000mg parasetamolia, 5dl greippimehua, 5dl lonkeroa, ~10g mustapippuria, 600mg dexmiä. katotaan mitä tapahtuu. Van Der Graaf Generator luo tunnelmaa...
Vaikka minulla tuottaa tuskaa kirjoittaa tähän kirottuun monsteriketjuun niin haluan tietää miten päädyit kyseiseen yhdistelmään erinäisiä aineksia?
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Damned
Psykonautti

Post by Damned »

Mitään haittavaikutuksia havaittu jos käyttää kerran viikossa?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Damned wrote:Mitään haittavaikutuksia havaittu jos käyttää kerran viikossa?
Käytin viime kesän loppupuolella n. joka viikonloppu enkä mitään haittavaikutuksia huomannut. Mutta se ei sano etteikö niitä olisi.

edit. Ja jos kysyt koska itse kittaat joka viikonloppu niin eiköhän itse ole oman ruumiinsa ja psyykkeensä paras testieläin. Varmasti tosi yksilöllistä.
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Dexmi tarjoilee sen verta vahvoja kokemuksia, jotta minusta kerta viikossa on liikaa. Tämä on minun mielipiteeni. Pitäis muistaa palautua kunnolla trippien jälkeen.
[/jeesustelu]
"Taste
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

hei :D

mää :D

Sitten susta tulee dexmipeikko... Alat tajuamaan tosi tosi far out juttuja, ja käytät viikossa yhen päivän dexmittelyyn sen sijaan kuin johonkin muuhun...

Mun terveys ainakin on tosi hyvä vedin kumminkin kolme vuotta dexmiä noin kaksi kertaa viikossa keskimäärin... siihen vielä muu kama, niin ei tää homma epäterveellistä oo...

Ainiin ja aina, kun mä kiskoin dexmiä tunsin itseni todella terveeksi... AINA, PSYKOOTTISELLA TAVALLA.
Comadope

Post by Comadope »

Lopettakaa tää DXM:n hehkutus ku alkaa kitkuttaa koska en oo vielä koskaan päässy testaamaan. kusipäät :evil: :mrgreen:
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Philosophize wrote:kusipäät :evil: :mrgreen:
Vaiko kuosipäät?

Mutjoo. Siitävaan apteekista Resilaria hakemaan ja kokeilemaan. ;)
lahke

Post by lahke »

dxm on kyllä hyvä yleislääke.. jos haluu deliaa tai jarrutella tai juosta takaperin niin dxm on ratkaisu kaikkeen o.O
tää kyllä herättää aina
peltsi
OD

Post by peltsi »

No kyllä mä väittäisin et dxm aiheuttaa pääkopalle jotain jäynää noinkin säännöllisessä käytössä..kyllähän se tuttu ja turvallinen kannabiskin aiheutteuttaa kaiken mailman uniongelmia, paniikkihäiriötä ja muita erinäisiä ongelmia pidemmällä tähtäimellä. Uskoisin kuitenkin et aika turvallista tää..mut psykedeelit ja etenkin deliriantit saattaa joskus aiheuttaa niinkin pahoja trippejä et ne voi olla jopa hieman traumaattisia kokemuksia, mut uskoisinpa et lähes jokainen vaulttilainen tajuaa ton itsestäänselvän asian.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mä voin sanoa, että monella on myös itselläkin maailma muuttunut aika oudon tuntuiseksi dexmiä vedellessä.

Sitä voi tietyllä tapaa dissosioitua oudosti asioista, ja itsestä ja kaikesta ympäriltä...

Dexmin häröäväisyys vaikka verrattuna ketaan on siinä, että dexmi vaikuttaa noin kaksi päivää jo pienillä annoksilla... Siitä tulee aika mielenkiintoinen psyykkinen tila..

Mä väitän ton peltsin ajatuksesta, että perus psykdeelit on oikeasti todella turvallisen tuntuista, verrattuna syvään dissoiluun tai delirantti pelleilyyn. Mut sisi... well you try it. Its worth it.
Flood
Lepakko

Post by Flood »

Tulee aika pitkä analyysi, mutta ei tätä oikeen tonne kokemuksiinkaan voi laittaa..

Eli nyt on ensimmäinen DXM kokeilu takana.
Otettiin kaverin kanssa ensin sadan milligramman testiannos, jos vaikka sattuisi olemaan yliherkkä. Muutaman tunnin odottelun päästä vaikutuksia ei ollut, joten otimme loput dexmit, 500 mg henkeä kohden. Itse painan yli 90 kiloa, joten annos oli noin 5 mg/kg. Ystäväni painoi vähemmän joten hän sai noin 6 mg/kg.

Hitin jälkeen sohvalle odottelemaan efektejä. Vaikutusten alkuun kului aika kauan. Ajattelin että erottelu oli mennyt totaalisesti metsään ja että oltiin juotu pelkkää sitruunahappovesisotkua. Noin neljänkymmenen minuutin odottelun jälkeen alkoi tuntumaan kummalta. Ystävääni pyörrytti voimakkaasti kun hän yritti nousta seisomaan, joten tyytyi sohvalla makoiluun. Itselläni oli vain vähäistä huimausta ja liikkuminen ei tuottanut ongelmia.

Luulin omankin annokseni olevan tukevasti kakkos pleateulla, mutta en koskaan päässyt kuin ensimmäiselle. Kaverini kyllä dissoili ihan mukavasti ja höpisi sekavia.. hauskaa näytti olevan…
Omituista että itse en päässyt mihinkään ja kaverini trippailuaika jäi kokonaisuudessaan vähän yli tuntiin, vaikka matkat kuulemma olivatkin melko intensiivisiä. Ykkös pleateun humalan kaltaista tilaa kesti sitten pidempään.

Mitään kutinaa tai nauseaa ei ollut kummallakaan. Itselläni naama kyllä kuumotti. Kaverin naama oli punainen, mutta sanoi että ei kutise tai kuumota.

Käsittääkseni erottelu meni aivan nappiin. Mitään ongelmia ei tullut, kerrokset erottuivat todella selkeästi ja kaikki tehtiin rauhassa viimisen päälle ohjeita noudattamalla. Kumpikin oli syönyt vain vähän noin viisi tuntia ennen aineen ottamista (ei se kyllä niin pahaa ole).

Ihmetyttää edelleen tuo että jymähdin sinne ykköselle, mutta kai sitä ainetta vaan oli liian vähän. Seuraavalla kerralla otan sen 600 mg kerralla ja katsotaan sitten. Oli kyllä masentavaa katsoa vierestä kun kaveri hihitteli peiton alla ja höpisi omiaan samalla kun itse ei päässyt mihinkään.
Kummallekkin jäi kyllä muuten ihan hyvä vaikutelma aineesta, kun noita pelättyjä haittavaikutuksia ei tullut juuri nimeksikään ja kaverini mukaan kaikki matkat olivat ihan mukavia. Eli tässä joskus pitänee tutkiskella lisää tuota ainetta…
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
horna
Kameleontti

Post by horna »

Flood wrote:Käsittääkseni erottelu meni aivan nappiin. Mitään ongelmia ei tullut, kerrokset erottuivat todella selkeästi ja kaikki tehtiin rauhassa viimisen päälle ohjeita noudattamalla. Kumpikin oli syönyt vain vähän noin viisi tuntia ennen aineen ottamista (ei se kyllä niin pahaa ole).

Ihmetyttää edelleen tuo että jymähdin sinne ykköselle, mutta kai sitä ainetta vaan oli liian vähän. Seuraavalla kerralla otan sen 600 mg kerralla ja katsotaan sitten. Oli kyllä masentavaa katsoa vierestä kun kaveri hihitteli peiton alla ja höpisi omiaan samalla kun itse ei päässyt mihinkään.
Kummallekkin jäi kyllä muuten ihan hyvä vaikutelma aineesta, kun noita pelättyjä haittavaikutuksia ei tullut juuri nimeksikään ja kaverini mukaan kaikki matkat olivat ihan mukavia. Eli tässä joskus pitänee tutkiskella lisää tuota ainetta…
Kuulostaa vähän samalta, kuin oma ensikosketus dexmiin aikoinaan. Painoa reilu 80 annos 600mg ja ensin 100mg testinä, jonka jälkeen loput 500mg huiviin. Ainoa vaikutus oli mukava nousuhumalainen fiilis, joka ei kestänyt kuin vajaa 2h. Seuraavalla kerralla en kiehauttanut dexmi litkua lopuksi, vaan poistin bensajäämät liukosen pinnalta ihan pöydällä haihduttaen siten, että annoin välillä liuoksen pinnalle hieman liekkiä turbosytkärillä. Sitten koko 600mg kerralla alas ja päälle vielä 100mg raakaa ressua (auttaa hyvin, jos dexmistä tulee ummetusta:) ja toimikin paljon paremmin. Muistan lukeneeni, että täältäkin löytyy jonkin verran porukkaa, jolla ei dexmi toimi kunnolla, jos sitä kiehauttelee kokoon lopuksi.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Miunkin eka(t) kerrat oli semmosia ettei oikein toiminut,
mut voi johtua siitäkin et taisin feilata erottelun,
tai sitten kuvittelin että feilasin erottelun mut ei oikeesti futannu vaan kun olin n00b.

No kuitenkin, ota ens kerral se 600mg kerralla.
Toivottavasti alkaa toimimaan.
Flood
Lepakko

Post by Flood »

Juu jotain tommosta itekkin ounastelin että ekalla kerralla ei oikeen iske..
Pitää ainakin pari kertaa kokeilla tolla 600 mg annoksella ennen ku lähtee nostamaan.. Ettei tule niitä paljon puhuttuja ylläreitä ;)
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

Onko ketään ajatellut, että DXM nauttiminen vähentäisi psykoosi herkkyyttä myöhemmin, esim. mahd. unettomuudesta seuraavia tai piristeistä laukeavia?
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

SamaNisti wrote:Onko ketään ajatellut, että DXM nauttiminen vähentäisi psykoosi herkkyyttä
En.
enkä uskois että noin ois asia.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Dexma wrote:
SamaNisti wrote:Onko ketään ajatellut, että DXM nauttiminen vähentäisi psykoosi herkkyyttä
En.
enkä uskois että noin ois asia.
Itse uskoisin että se enemmänkin kasvattaa. :foil:

Ah, viikonloppu todennäköisesti tulee vietettyä deemäisissä merkeissä,
2 päivää taas putkeen on suunnitelma.
Ekalle illalle oon ajatellut 1200mg kerralla,
mut tekis ehkä mieli boostata, en osaa enää ottaa yhtenä hittinä kaikkia. :evil:

Ja toisena on avoin, mutta todennäköisesti boostaillen 600-1200mg.

Musta alkaa tuntua ettei mulle enää riitä se 4-6 tunnin trippi,
pakko aina venyttää sitä niin kauan että todellakin alkaa riittämään henkisesti,
viime kertoina tullut trippailtua semmoisia 9-14 tunnin sessioita putkeen.

edit: Niin, yhteensä on 6 pulloa ressua kaapissa kaverin kanssa jaettavaksi.

ps. Dexma, oon kelannut että otitko sie koskaan 'huippuaikoinasi' kerralla vai nappailitko aina doset erissä?
Näin käsitän.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

King Ink wrote:
ps. Dexma, oon kelannut että otitko sie koskaan 'huippuaikoinasi' kerralla vai nappailitko aina doset erissä?
Näin käsitän.
Isoimmilla oon ottanut 2400 mg kovimmillaan yhellä hitillä.

Oon myös kombotellut mitä oudoimpia boosteja,.

Jos haluat kaksi päivää tripata, ja jos sulla on nyt 2400 mg??? Niin 600 mg kolme tuntia väliä 600 mg. Ja viimeiseksi loput. Vaarallista, varmasti flipauttaa ja fuck yeah. 8) 8)
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Dexma wrote: Isoimmilla oon ottanut 2400 mg kovimmillaan yhellä hitillä.

Oon myös kombotellut mitä oudoimpia boosteja,.

Jos haluat kaksi päivää tripata, ja jos sulla on nyt 2400 mg??? Niin 600 mg kolme tuntia väliä 600 mg. Ja viimeiseksi loput. Vaarallista, varmasti flipauttaa ja fuck yeah. 8) 8)
No, en kyllä hae mitään äärettömän flippauttavaa tällä kertaa.
Sain tarpeekseni flippaamisesta jo silloin 300+300+150 kerralla.

Tiesin kyllä että oot tommosiakin määriä ottanut kerralla,
mut hain enemmän sitä et miten usein otit yhdellä hitillä,
kun käsittääkseni enimmäkseen boostailit vain.

Boostiaineksia ei ole, ei ees savuja.
Tai, no tramalia ja kärppäreitä on mut en rupea niitä nyt sotkemaan.
Ja salviaa, mut se erikseen.
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

Dexma wrote:
Pakko kysyä, että mitä koit tuolloin? :D Kauanko trippi kesti? 2400mg on kuitenkin helvetin hurja annos ja kg/mg määräkin varmaan aika hurjia lukemia. :shock: :twisted:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Altair wrote:
Dexma wrote:
Pakko kysyä, että mitä koit tuolloin? :D Kauanko trippi kesti? 2400mg on kuitenkin helvetin hurja annos ja kg/mg määräkin varmaan aika hurjia lukemia. :shock: :twisted:
Tolloin meni jotain 43 mg/kg

Siis melkein kolme päivää tollanen vaikuttaa. Itse tripit on yleensä pirun sekavia, instant vaikutus jysähtää suoraan dissotilaan ja siitä herääminen menee sillein että jää sigmaileen tekeen tyhmiä. Yleensä ajan paikan, yleensä se kuka sä oot jää kokematta täysin. Herää paikasta missä ei pitäis jne... Täys deliriumia.
stuffe
Tuppisuu

Post by stuffe »

Jep. Elikkä ensikertalaisina otettiin tossa pääsiäisen alla kaverin kanssa juurikin nämä 100 mg:n testit ja sen jälkeen loput 500 mg mieheen. Itse painan sen vähän alle 80 kg joten annoksen pitikin olla semmonen vahva plateau kakkonen. :mrgreen: Uskomaton aine. :mrgreen: Itselleni aine toimi helvetin hyvin. Pääsin trippailemaan ja settinki oli kohillaan. Kaiken kaikkiaan vaikutusaika jäi kuitenkin kovin lyhyeksi vaikka ei sitä matkoilla niinkään huomannut. Peitto pään päälle ja menoksi. Kaikki tripit olivat todella intensiivisiä mutta mitään painajaismeininkiä en kokenut. Olin kyllä kaverin mukaan toisinaan hokenut tätä mantraa: " se johtuu vaan huumeesta, se johtuu vaan huumeesta. " mutta en ainakaan muista pelänneeni mitään. Ehkä homma oli jollain tasolla kuitenkin hallinnassa. Yksi asia jäi harmittamaan, löysin matkalla jonkinlaisen miehen mentävän laatikon mutta en uskaltanut mennä sisään vaikka olin miltei varma että laatikossa oli hyvät oltavat. Yritin seuraavalla matkalla löytää samaista laatikkoa siinä kuitenkin surkeasti epäonnistuen. Etsinköhän nyt loppuelämäni tripit tuota samaa laatikkoa?