The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
King Ink
LD50

Re: The DXM topic

Post by King Ink »

HamBuusi wrote:ps: on se DXM jotenkin niin salaperäinen aine... ei voi tietää
Joo, tämä on tullut koettua useesti. Viimeksi eilen ja toissapäivänä. Jotenkin tuntuu siltä että dexmi muuttuu kokoajan, eikä tripit koskaan toista samanlaista kaavaa, aina on erilaista.

Eilen otin 300mg, ja poltin kohtuu paljon peeällää älyn kanssa, hiisaaminen otti kaiken kakkosplateaun sekavuuden ja rauhattomuuden pois ja jätti jäljelle vain ihmisen joka makaa patjalla 3 tuntia putkeen, kuuntelee musiikkia ja keskustelee ystänsä kanssa. Mietteliästä ja uneliasta tuo 2p. + savut.

Seuraavalle kerralle oon suunnitellut että voisi ottaa jonkun reilun 3 plateaun annoksen ja kokeilla sillon polttaa.
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

Toissaeilen muistaakseen oli trippailupäivä, annoksena 600 mg (erottelu taisi onnistua paremmin kuin ikinä :> ) ja jonkin verran peeällää päälle. Nykäisimme litkut pihalla ja ajateltiin että kyllähän siinä savujen säätäminen ja yöpaikan etsiminen sujuu ihan hyvin (kunnon tripistä on niin pitkä aika että päässyt unohtumaan ja samalla viikolla ollut 2 kertaa dexmipäivä ja silloin ei mitään sen trippauttavmpaa ollut). Tarkoitus oli mennä toverille jakamaan läpyt ja jatkamaan siitä matkaa, mutta matka alkoikin potkia ja tuli sellainen mistään välittämätön fiilis. Savujen jaostahan ei tullut mitään vaan laitoin kaverin jakamaan ja sen jälkeen imaisimme savut.
Paukkujen jälkeen ne vasta alkoikin potkimaan, siinä matkalla viemään nippiä ihmiselle piti pitää kaveria kädestä tai olkapäästä kiinni ettei kokonaan eksy, kadotin itseni täydellisesti; en tietänyt nimeäni, en ulkonäköäni, en tiennyt mitä hatsi on ja miten sen minuun vaikuttaa. Jossain vaiheessa olin kotonta lähdössä bussiin siinä 50 metrin kävelymatkalla :roll: . Kun olimme ihmisen luokse päässyt ja kaveri sanoi että anna taskustasi nippi, totesin vain "mikä on tasku.." ja näin.
Sitten nopeasti takaisin kaverin kämpille ja puhelin äänettömälle. Kun siinä pääsi rauhoittumaan ja lopettamaan stressaamisen, alkoi trippi olemaan mukava. Musiikki oli mainiota ja käsiä oli pakko liikutella musiikin tahtiin. Deja 'vuita tuli myös kokoaika.

En tiedä oliko tähän astisen elämäni kovin trippi, oli paljon terävämpi kuin happo, mutta jossain vaiheessa tuli sellainen selvä olo ja pystyi kommunikoimaan suht hyvin vaikka maailma olikin aivan vääristynyt ja hassu, ensikerralla taidan koittaa 900mg, paitsi silloin settingsien on oltava paljon paremmat (Aluksi tosiaan oli tarkoitus vain käpästä kaverilla jakamassa nipit, mutta sinnehän sitä jäätiinkin loppuyöksi :mrgreen: )
ʘʘ
HamBuusi
Karvakuono

Post by HamBuusi »

varmaan aika turhia nuo alle 450mg annokset.. siis ainakin minulle olisi :D pienin on tuo 450mg minkä olen ottanut ja suurin 900mg. Ensimmäisellä kerralla meni vahingossa annos pieleen, luulin että siinä 200ml pullossa on 200mg dxm:ää :D mutta jotenkin se ei edes tuntunut kovin vahvalta.. ei hallusinaatioita ainakaan.. painoin sillon n.60kg nyt n.70kg
"Trying is the first step towards failure" by Homer J Simpson
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Well hello hello!
Erottelut tehty ja valmista tavaraa n.2100mg/1,5dl.
Nyt osa ja viikonloppuna loput 8)
Ehkä kokeilis buustaamista tai kombottamista?
Mites muuten imovanit toimii dxm:n kanssa?
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Huiko wrote:Well hello hello!
Erottelut tehty ja valmista tavaraa n.2100mg/1,5dl.
Nyt osa ja viikonloppuna loput 8)
Ehkä kokeilis buustaamista tai kombottamista?
Mites muuten imovanit toimii dxm:n kanssa?
Paska maku suuhun ja ainakin itselläni tripauttaa tsopikloni, tsolpideemi ja tsaleploni ton deksmin kanssa aika jännästi..pimeeseeen metsään kävelee ni tulee kivaa ;)
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Huiko
LD50

Post by Huiko »

:heh: Joo,ei sillä maulla taida niin väliä olla,
Kun ei tuo dexmi muutenkaan mitään herkkua ole.
Appelsiinimehulla menee alas.
Täytyypä kokeilla tuota metsää.Ehkä. :foil:

peltsi
OD

Post by peltsi »

Huiko wrote::heh: Joo,ei sillä maulla taida niin väliä olla,
Kun ei tuo dexmi muutenkaan mitään herkkua ole.
Appelsiinimehulla menee alas.
Täytyypä kokeilla tuota metsää.Ehkä. :foil:
Joo mut tsopiklonista tulee koko seuraavaks päiväks tosi karmee maku suuhun ja sit kaikki ruoka ja juoma maistuu iha paskalta. Suiosittelen testaamaan maitoo ton maun päälle jos tykkää järisyttävistä kokemuksista :razz: sorry offtopic
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Aina tää dexmi yllättää!Pari tuntia sitten vedin n.1000mg ja vitusti tanssituttaa.voiko tolet nousta silleen pysyvästi?Tarkoitan että väliä edelliskertaan on kuukausia kun toi viikolla ollu mahdollisuus peruuntu.naputelkaas juttui pitää lähtee pomppimaan. :heh:

King Ink
LD50

Post by King Ink »

Huiko wrote:Aina tää dexmi yllättää!Pari tuntia sitten vedin n.1000mg ja vitusti tanssituttaa.voiko tolet nousta silleen pysyvästi?Tarkoitan että väliä edelliskertaan on kuukausia kun toi viikolla ollu mahdollisuus peruuntu.naputelkaas juttui pitää lähtee pomppimaan. :heh:
Mjoo, ainakin minun käsittääkseni dexmiin muodostuu toleranssi ainakin osittain pysyvästi, ei tietenkään täysin. Mutta ainakin tripit on erilaisia/kovempia alkuaikoina kuin sitten kun on enemmän kokemusta.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Allekirjoitan tuon tolenkasvun. :cry:
1000mg:llä meni nyt "vaan" essomaiseen energiseen tilaan.
kelat ja toiminta myös.Buustimalla ens kerralla.

Baah
Karvakuono

Post by Baah »

Mites dxm + cube combo? Millaiset annokset? Tarkoitus olisi kokeilla tässä lähitulevaisuudessa.
MetsänNeito
Apteekki

Post by MetsänNeito »

paukuttaja wrote: Butaanin ottaminen oli kyllä hienoa! Päässä humisee, välillä menee näkökenttä mustaksi, ja sitten yhtäkkiä "heräät" etkä ensin tajua missä oot. Tuntuu niinku ois monta tuntia menny, mutta ei, alle minuutti tai jotain. Näin myös sellasen jännän jutun, en osaa selittää.. Jonka muistin(??) ala-asteajoilta kun liikuntasalissa oli joku valistusjuttu. Ja naisen ääni sanoo "näin se 'hmmhmm' lyö, aina sinne vääriin päin". Ja noita hommeleita on kaks, toinen punanen (just toi hmmh) naispuolinen, ja vihreä mies. Ne on eräänlaisia rättejä :) . Nojoo, enpä kyllä usko että tollasta on missään valistettu :D... Mutta joo, siis siistiä oli.
Kattelin myös pokea samalla ja nyt tekis mieli löytää se video, mutta ei löydy ei :(... "I think this is the biggest cock I've ever seen" :lol: ton mä siitä muistan. Joku suihinotto...

Voishan tässä muutaki jauhaa, mutta ei nyt jaksa :P. Eli uskotteko että ois tuo butaani joka söi mun aivoija vai dxm?

Tekeekö dexmi tosiaan ihmisestä vihanneksen? Ootteko te huomannu että se ois teillä vaikuttanu tolleen?

E: Niin ja tosiaan.. Mitkä aineet vois antaa tollasia tiloja niinku butaani? Sillä siihen en aio enää koskea. PCP?
Todella hyvä kuulla, ettet butaaniin enää koske. Uskon noiden oireidesi johtuneen butesta.
Itse olin Todella lähellä aikoinaan kuolla butaaniin, hengitin niin paljon että ei ollut tarpeeksi ilmaa keuhkoissa. Päässä naksui ja Tunsin ja Tiesin että nyt jos en saa äkkiä ilmaa keuhkoihini se on loppu nyt.. Se oli niin järisyttävä kokemus, että siihen loppui butteurani. Ei sitä moni tajua leikkivänsä Todella hengellään sen myrkyn kanssa.
Ennen tuota tapahtumaa käytin satunnaisen paljon butaania, enkä olisi ikinä kuvitellut että "mulle siitä mitään sattuu".. Onneksi minä olen niin onnekas, että sain noin herättävän kokemuksen. Ja olen olemassa.
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

MetsänNeito wrote:
paukuttaja wrote: Butaanin ottaminen oli kyllä hienoa! Päässä humisee, välillä menee näkökenttä mustaksi, ja sitten yhtäkkiä "heräät" etkä ensin tajua missä oot. Tuntuu niinku ois monta tuntia menny, mutta ei, alle minuutti tai jotain. Näin myös sellasen jännän jutun, en osaa selittää.. Jonka muistin(??) ala-asteajoilta kun liikuntasalissa oli joku valistusjuttu. Ja naisen ääni sanoo "näin se 'hmmhmm' lyö, aina sinne vääriin päin". Ja noita hommeleita on kaks, toinen punanen (just toi hmmh) naispuolinen, ja vihreä mies. Ne on eräänlaisia rättejä :) . Nojoo, enpä kyllä usko että tollasta on missään valistettu :D... Mutta joo, siis siistiä oli.
Kattelin myös pokea samalla ja nyt tekis mieli löytää se video, mutta ei löydy ei :(... "I think this is the biggest cock I've ever seen" :lol: ton mä siitä muistan. Joku suihinotto...

Voishan tässä muutaki jauhaa, mutta ei nyt jaksa :P. Eli uskotteko että ois tuo butaani joka söi mun aivoija vai dxm?

Tekeekö dexmi tosiaan ihmisestä vihanneksen? Ootteko te huomannu että se ois teillä vaikuttanu tolleen?

E: Niin ja tosiaan.. Mitkä aineet vois antaa tollasia tiloja niinku butaani? Sillä siihen en aio enää koskea. PCP?
Todella hyvä kuulla, ettet butaaniin enää koske. Uskon noiden oireidesi johtuneen butesta.
Itse olin Todella lähellä aikoinaan kuolla butaaniin, hengitin niin paljon että ei ollut tarpeeksi ilmaa keuhkoissa. Päässä naksui ja Tunsin ja Tiesin että nyt jos en saa äkkiä ilmaa keuhkoihini se on loppu nyt.. Se oli niin järisyttävä kokemus, että siihen loppui butteurani. Ei sitä moni tajua leikkivänsä Todella hengellään sen myrkyn kanssa.
Ennen tuota tapahtumaa käytin satunnaisen paljon butaania, enkä olisi ikinä kuvitellut että "mulle siitä mitään sattuu".. Onneksi minä olen niin onnekas, että sain noin herättävän kokemuksen. Ja olen olemassa
Samanlainen tiputuskokemus tuntuu olevan bensanimppauksella! Tipahdat aivan yhtekkiä ja näkee sellaisen keltasen viivan joka sykkii(?) joka kerta sama homma:o oliko butskulla samantyylistä kokemusta?? sese on se aine joka pehmittäny pään rajuilla nuoruusvuosilla eikä dexmi :) Bensaa en ole onneksi impannut yli 8 vuoteen, enkä imppaa!
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Tänään dexmiä, varmaan se 600mg kerralla ja savuja lisää jos tahtoo.

On tosin yhteensä 1800mg varastossa eli jos tulee halu niin voi boostaillakkin, tarkoitus on tosin kyllä 600mg kerralla niin saa sen 3. plateaun mihin en ole pitkään aikaan tähdännyt.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Mä heitin kans loput hetulaan n.tunti sitten (1000mg)
Toivottavasti nyt jytisis.Asuntoa valaisee vain näytön valo ja fiilikset korkeella. 8)

Huiko
LD50

Post by Huiko »

Jytisi! :D
Roboiluksimeni,tila,ääni ja aika vääristeli.
Mitään trippistooria en ikävä kyllä saa aikaiseksi.
Oma kanta on että ihan dexminä vaan.Ei komboilua.
Nyt taas taukoa seuraavaan kertaan.

Flood
Lepakko

Post by Flood »

Haha.. Lukasin koko topikin läpi. Kokolailla tuntuu olevan sekavaa touhua ja vielä sekavampaa porukkaa touhun äärellä..
Pakkohan se on itekkin sitte päästä tätä tärpättiä nauttimaan. :heh:
Ajattelin ottaa ensin 100mg tota yliherkkyystestiä varten ja sitte kolmen tunnnin päästä loput 500mg.
Kai tolla nyt edes jotain luulis kokevan, vaikka painankin lähemmäs 0,1 tonnia.
Varuilta vois kyllä erotella vielä pikkiriikkisen jos tuo 500mg ei aiheuta muuta kuin vessarallin...

Tuli muuten mieleen että onko kukaan oikeasti joutunut jättämään deksittelyt kesken koska on yliherkkä?
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Flood wrote:Haha.. Lukasin koko topikin läpi. Kokolailla tuntuu olevan sekavaa touhua ja vielä sekavampaa porukkaa touhun äärellä..
Pakkohan se on itekkin sitte päästä tätä tärpättiä nauttimaan. :heh:
Ajattelin ottaa ensin 100mg tota yliherkkyystestiä varten ja sitte kolmen tunnnin päästä loput 500mg.
Kai tolla nyt edes jotain luulis kokevan, vaikka painankin lähemmäs 0,1 tonnia.
Varuilta vois kyllä erotella vielä pikkiriikkisen jos tuo 500mg ei aiheuta muuta kuin vessarallin...

Tuli muuten mieleen että onko kukaan oikeasti joutunut jättämään deksittelyt kesken koska on yliherkkä?
En ainakaan oo koskaan kuullut kenestäkään kuka on yliherkkä.
Liekö vaan viranomaisen pelottelua.

Kyllä mun mielestä ton pitäs sulla päristä vähintään sen verran että huomaat vaikutukset, enemmänkin.
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

pullollisen otin, katotaa mis vaihees alkaa potkii, kattos salkkarit ja lähtis ehkä tonne ulos, on nii kaunis ilma, musat korville vaa nii voi pojat 8)
Azee
Psykonautti

Post by Azee »

Eilen oli mielenkiintoinen kokemus, raakana vähän reilu puolikas resilarpullollinen (+ aiemmin päivällä syöty greippi). Ai sitä euforian määrää! Jokainen liike tuntui hyvältä ja kaikkea oli kiva kokeilla. Vatsanväänteitä oli muttei häirinnyt liikaa. Jossain vaiheessa luulin kyllä tulevani hulluksi, mutta sitten tajus että "kyl tää menee ohi" ja sit pysty ottaa taas rennosti. Ja mietiskely oli todella antoisaa. Minä <3 DXM
No More Games. No More Bombs. No More Walking. No More Fun. No More Swimming. Boring. I am always bitchy. No Fun – for anybody. You are getting Greedy. Relax – This won’t hurt.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Moro,uusille vaulttilaisille.
Ehkä jopa turhaa toistoa,mutta erotelkaa nyt kuitenkin dexminne.
Sehän on osa koko juttua. :)

horna
Kameleontti

Post by horna »

Huiko wrote:Moro,uusille vaulttilaisille.
Ehkä jopa turhaa toistoa,mutta erotelkaa nyt kuitenkin dexminne.
Sehän on osa koko juttua. :)
Täysin samaa mieltä tästä. Vaikka dexmi ei varmastikaan tee kovin hyvää ihmiselle pidemmässä käytössä, niin taatusti kaikki ressun muut paskat tekee vielä pahempaa jälkeä. Onhan se kuitenkin kivempi trippailla muuallakin, kuin pöntöllä ;)
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
King Ink
LD50

Post by King Ink »

En kyllä jaksa uskoa että tuo erottelun toitottaminen paljoa muuttaa tilannetta laiskimusten kohdalla.

Kuitenkin, EROTELKAA SE DEXMI. :mrgreen:
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

nii ja se toimii eroteltuna ihan erillaila ku että vetäs suoraaan sen ressupullon naamariin -,-. ei oikeesti oo mitään tähtitiedettä se erottelu ja siinä on oma hohto/loisto ;) <3
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Raatox
Psykonautti

Post by Raatox »

Tuotanoin, tuossa lauantaina eroteltiin dexmit ja operaatio ilmeisesti ei menny ihan nappiin kun ei juuri potkinut. Mutta kuitenkin kun tuli aika nauttia litkua niin onnistuin jotenkin vetämään osan väärään kurkkuun. Se oli hirveä kokemus, dexmit puolitiessä keuhkoihin ja ei saanut hetkeen henkeäkään. Sitä tässä vaan kelasin että osaako joku sanoa voisko tuolla väärään kurkkuun vetämisellä olla jotain ikäviä elimellisiä vaikutuksia? Jäi hiukan ikävä olo keuhkojen seudulle seuraavaksi päiväksi ja voi olla että vieläkin vähän tuntuu...
Satanistinen agnostinen anarkisti
horna
Kameleontti

Post by horna »

Raatox wrote:Tuotanoin, tuossa lauantaina eroteltiin dexmit ja operaatio ilmeisesti ei menny ihan nappiin kun ei juuri potkinut. Mutta kuitenkin kun tuli aika nauttia litkua niin onnistuin jotenkin vetämään osan väärään kurkkuun. Se oli hirveä kokemus, dexmit puolitiessä keuhkoihin ja ei saanut hetkeen henkeäkään. Sitä tässä vaan kelasin että osaako joku sanoa voisko tuolla väärään kurkkuun vetämisellä olla jotain ikäviä elimellisiä vaikutuksia? Jäi hiukan ikävä olo keuhkojen seudulle seuraavaksi päiväksi ja voi olla että vieläkin vähän tuntuu...
Keuhkot hajoo ;)

Koska eroteltu dexmi on kohtuu hapokasta, kyllä se jonkin verran ärsyttää keuhkoja, jos sinne asti on onnistunut kiskaisemaan. Kyllä sen ikävän olon keuhkoiin saa ihan vetämällä sinne vaikka muumilimpparia, mutta aika parantaa haavat :)
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Raatox
Psykonautti

Post by Raatox »

Nii notta sitä tässä kelasin että olisko syytä kenties lääkäriä konsultoida asian suhteen vai liekö syytä sen suurempaan huoleen...
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Raatox wrote:Nii notta sitä tässä kelasin että olisko syytä kenties lääkäriä konsultoida asian suhteen vai liekö syytä sen suurempaan huoleen...
Eläkä sikitä siellä :D jos nuin pienistä skitsoilet ja oot lekuriin lähössä niin jätä koko dxm pois sun arjesta :)
Edit: No eiii ite sikitän kyllä aika samallalailla ku aloin miettii :D mut tuskin sulla mitn hätää on ja tuskin tarttee lekurille mennä. Mä oon aina luulu et toi "väärään kurkkuun" on joku legenda sanonta :DD jossai oli et se ei todellakaan voi mennä etes sinne henkitorveen asti sillai että vois tapahtuu jotain. mut joo. ota ihan iisisiti :)
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Raatox
Psykonautti

Post by Raatox »

SadPanda wrote:Eläkä sikitä siellä :D jos nuin pienistä skitsoilet ja oot lekuriin lähössä niin jätä koko dxm pois sun arjesta :)
No tuota eipä se mun arkeen kuulukaan =) Ehkä vähän skitsoilua joo, mutta mulla ei mitään suhteellisuudentajua ole muutenkaan.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Sitruunahappo (jos sillä erottelit) on kyllä melkoisen hapokasta, mutta en minäkään usko että lääkäriin kannattaisi mennä, ellei sitten jotain verenyskimistä sun muuta ilmaannu. :D