The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
ferox
OD

Re: The DXM topic

Post by ferox »

peltsi wrote:Millasella annostuksella tota otetaan? siis suolaa?
DXM HBr (hydrobromidi) on tavallisin suola ja sitä löytyy myös Suomessa myytävistä yskänlääkkeistä, eli annos on normaali. Yhdisteen moolimassa on 352,3 g/mol, josta bromivedyn osuus on 80,9 g/mol. Freebase on siis 23,0 % kevyempää (271,4 g/mol), joten esimerkiksi 600 mg:n annos DXM-hydrobromidia (pullo Resilaria) vastaisi laskennallisesti n. 462 mg emästä. Vastaava annos DXM-hydrokloridia (307,9 g/mol) olisi näin ollen 87 % DXM HBr:n määrästä eli 600 mg HBr ~ 524 mg HCl.

Eri suolojen annostukseen vaikuttaa tietenkin myös niiden käyttäytyminen elimistössä, enkä minä osaa ottaa siihen kantaa. Freebase kuitenkin muuntuu vatsahapon toimesta hydrokloridiksi, joten valmiin HCl-suolan luulisi tämän vaiheen ohittavana ainakin toimivan hieman nopeammin, muttei muuten eri lailla kuin freebase.

Ulkomailla saattaa törmätä DXM:ään polistirex-muodossa, eli käytännössä depotvalmisteena. Tässä tuotteessa DXM on jotenkin polymeroitu saatavuuden hidastamiseksi aineenvaihdunnassa. Soveltuvuus viihdekäyttöön on kyseenalaista; pakkauksessa mainitaan ehkä DXM HBr:ää vastaava annos.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
peltsi
OD

Post by peltsi »

Joo kyl toi nykyinen vaikutusaika on mulle ihan riittävä..ainaki jos buustaamal ottaa ni toimii kyl riittävän pitkään. depottideksmi hmm...
Nii sitä mun on pitäny jko monta kertaa kysyy et et onks noissa robotussineis ja muis ulkomaalaisis dxm valmisteissa sorbitolii tai muita vittumaisii aineita?
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
hypnolaulua
Karvakuono

Post by hypnolaulua »

aika hämmentävä aine komboilus,esim bentsojen kans .. en suosittele . Yhtäkkiä herää ''todellisuuteen'',paniikkikohtaus ja seinät valuu .. sitten kun hämmennus on ohi niin onkin tylsää.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

hypnolaulua wrote:aika hämmentävä aine komboilus,esim bentsojen kans .. en suosittele . Yhtäkkiä herää ''todellisuuteen'',paniikkikohtaus ja seinät valuu .. sitten kun hämmennus on ohi niin onkin tylsää.
Ootko muidenkin kuin bentsojen kanssa kokeillut?
peltsi
OD

Post by peltsi »

Kyl noi bentsot ennemminki estää paniikkikohtauksia et ei ainakaan bentsoista johdu se. Toi deksmin vaikutus on usein paniikkikohtauksia aiheuttavaa ;)
Kyllä se siitä iloks muuttuu kun pääsee alkukuumotteluiden yli ja pääsee nauttimaan tripistä.
*Johnny Cash - hurt*
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

Joo itekki dexmillä kerran ton sigma-jutun (en sillee es tiiä mitä se niinku meinaa ni vielkää, mut se oli sillo vissii Dexman diagnoosi) saavuttanut (?). Käyny vitun monessa eri todellisuudessa, ollu ihmisten ympäröimänä, vaikka oikeesti yksin ja luullu sekoovani. Ollu soittamassa jo äitille että oon seonnu lopullisesti et nyt mun pitää mennä hoitoon. Siis sillon. Huhuh oli se kyl sekoa. Eei no nii no joo no ei pelkkä dexmi vaa + silokit + 2c- oliko e?. Mut dxm sekotti pään lopullisesti silloin, kun otti sitä noitten pääle. Ehkä sitä joskus vielä dexmiä uskaltaa kokeilla :shock: . Kyllähän sitä täytyy vielä tesmailla 8) joskus.. Alkoi tarkemmin ku mietti niin dxm:n ottaminen kuulostamaan oikeen jännältä ajatukselta..
HamBuusi
Karvakuono

Post by HamBuusi »

terve vaan kaikille. =)
joo elikkä meikä oon seuraillu näitä sivuja jo vähän yli 2 vuotta ja lopulta sain tehtyä tänne käyttäjän :D

Kysymys kuuluu: eli osaisko joku kertoa miksi en pysty ottamaan enää dexmiä ilman oksentamista, olen käyttänyt sitä n. 10 kertaa ilman pahoja oloja, annoksilla 450mg-900mg aina tarkkaan eroteltuna ja hyvin on pelittäny. mutta nykyään en enää pysty =( ainakin 12 annosta mennyt ihan hukkaan.. erottelu ohjeet luulen olevan juuri oikeat.

Kiitoksia etukäteen vastauksista!
"Trying is the first step towards failure" by Homer J Simpson
peltsi
OD

Post by peltsi »

HamBuusi wrote:terve vaan kaikille. =)
joo elikkä meikä oon seuraillu näitä sivuja jo vähän yli 2 vuotta ja lopulta sain tehtyä tänne käyttäjän :D

Kysymys kuuluu: eli osaisko joku kertoa miksi en pysty ottamaan enää dexmiä ilman oksentamista, olen käyttänyt sitä n. 10 kertaa ilman pahoja oloja, annoksilla 450mg-900mg aina tarkkaan eroteltuna ja hyvin on pelittäny. mutta nykyään en enää pysty =( ainakin 12 annosta mennyt ihan hukkaan.. erottelu ohjeet luulen olevan juuri oikeat.

Kiitoksia etukäteen vastauksista!
Käytä sitruunahapon sijaan etikkahappoa eli ihan vaan kaupasta väkiviina etikkaa ja keitä hiljalleen nesteet pois ja sit vaan pommina jauhot naamaan niin ei tarvii maistella sitä. Tosin dxm kyllä vaikuttaa aika helposti vaikka oksentais melkeen heti juomisen jälkeen.
*Johnny Cash - hurt*
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Samoin, itselläni myös yleensä 300+mg annokset pistävät automaattisesti oksentamaan. kolmellakin sadalla yleensä tulee.
HamBuusi
Karvakuono

Post by HamBuusi »

joo sitä etikka juttua pitikin kokeilla uudestaan.. kokeilin kerran mutten saanut siihen jäämään mitään jauhoa vaan se muuttui mustaksi ja tahmeaksi :D imutin sen sitten paperiin ja annoin kuivua ja söin sen paperin, mutta se meni melkein suoraan mun läpi vessanpyttyyn :D Vaikutuksia ehti kyllä tulla jonkin verran mutta nukahdin liian aikaisin... Seuraavalla kerralla syön sen päivällä enkä 2 yöllä :D
peltsi
OD

Post by peltsi »

Toikin taitaa olla aika yleistä et jengi tipahtaa ekoilla kerroilla dexmistä. Amfe + dxm :wink:
*Johnny Cash - hurt*
King Ink
LD50

Post by King Ink »

peltsi wrote:Toikin taitaa olla aika yleistä et jengi tipahtaa ekoilla kerroilla dexmistä. Amfe + dxm :wink:
Mie en oo koskaan kuullut että se tiputtaisi. :oo:
HamBuusi
Karvakuono

Post by HamBuusi »

En usko että se oli se dexmi joka tiputti, väsytti varmaan muutenvaan koska en yleensä valvo myöhään : :heh:
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mietiskelimpä tässä että miten käy jos tekee jauhetta ja sitä kiskaiseen nokkaan?
peltsi
OD

Post by peltsi »

Varmasti aika hapokasta vetää tota asetaattia nokkaan :confused:
Joo no mä tota nukkumisreaktiota perustin omasta ekakerrasta ja pari kaverii kanssa tipahtanu jos ollu valmiiks jo väsyneitä. Oon kyl nyt myöhemminki pudonnu pari kertaa. En tiiä mikä siin on mut mua käy aina väsyttää sikana just ennen nousuja.
*Johnny Cash - hurt*
HamBuusi
Karvakuono

Post by HamBuusi »

King Ink wrote:Mietiskelimpä tässä että miten käy jos tekee jauhetta ja sitä kiskaiseen nokkaan?
Just tota määki mietin :D :D vaikuttaisiko se paljonkin nopeammin? ja tuskin tulisi pahaa oloa..
mutta kirvelis varmaan aika vitusti :wot:
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Ihmiskokeet pystyyn! :foil:
Dionysos

Post by Dionysos »

Eka postaus täällä.

Onkohan mun dexmit vielä juomakelpoisia ja tehoissaan? n. 2-3 viikkoa sitten erottelin, happona käytin c-vitamiinia ja emäksenä soodatuhkaa, toimivaa oli ensimmäisen plateaun matkaksi. Säilötty jääkaapissa lasipurkissa kansi kiinni, ja neste on muuttunut jostain kumman syystä reilusti tummemmaksi mitä alkujaan oli.. :wot:
Arioch
Tuppisuu

Post by Arioch »

Moikka vaan kaikille.
Tulipahan viimein rekisteröidyttyä tänne, olen lueskellut kirjoituksianne jo aika kauan ja päätin nyt itsekin osallistua.

Kohta olisi tarkoitus lähteä reissulle dextroverseen, jännityksellä odottelen millaista tulee tällä kertaa vastaan... 8)
On tullut koettua aikamoisia tämän aineen kanssa, yleensä hyvä maku jäänyt suuhun, mutta pari kertaa yllättänyt aivan täysin, jopa niinkin että alkoi olemaan minulle liikaa... (1200mg)
Mutta mutta, tuhkat alkaa olemaan valmiina joten minäpä lähden tästä erottelupuuhiin. Kirjoittelen reissustani myöhemmin.
Tällä kertaa annos n.800-900mg. Toivottakaa onnea :wink:
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Arioch wrote:Moikka vaan kaikille.
Tulipahan viimein rekisteröidyttyä tänne, olen lueskellut kirjoituksianne jo aika kauan ja päätin nyt itsekin osallistua.

Kohta olisi tarkoitus lähteä reissulle dextroverseen, jännityksellä odottelen millaista tulee tällä kertaa vastaan... 8)
On tullut koettua aikamoisia tämän aineen kanssa, yleensä hyvä maku jäänyt suuhun, mutta pari kertaa yllättänyt aivan täysin, jopa niinkin että alkoi olemaan minulle liikaa... (1200mg)
Mutta mutta, tuhkat alkaa olemaan valmiina joten minäpä lähden tästä erottelupuuhiin. Kirjoittelen reissustani myöhemmin.
Tällä kertaa annos n.800-900mg. Toivottakaa onnea :wink:
Onnea matkoille, muistakin sitten kertoa mitä matkamuistoja jäi. 8)
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Joo, no nyt kävi niin että join n. puolet siitä 600mg:sta,
enempää en vain yksinkertaisesti saanut alas. Vittu.

No, näillä mennään.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Eilinen 300mg + savut + 300mg oli aika mielenkiintoinen matka. Varsinkin rakastuin täysin tuohon dxm/savu komboon, pehmensi niin hienosti kakkosplateauta. Laskeuduttuani boostattu 300mg nosti pariksi tunniksi takaisin tunnelmiin, muttei varsinaisesti tuonut mitään uutta.

Huomasin myös että jos boostailee dexmin kanssa niin on äärettömän vaikea saada nukuttua trippien jälkeen, tänään nukahdin aamulla vasta joskus kymmenen aikaan ja olen siitä asti nukkunut pätkissä ehkä yhtensä 3-4 tuntia. Vaikka itse matkailu loppu jo viiden ja kuuden välillä.

Tänään luultavasti vielä 300mg + lätkää, oli niin mukavaa että täytyy nyt heti uusiksi ottaa. :)

Aftaglou on taas niin itseään. <3
Arioch
Tuppisuu

Post by Arioch »

Noniin, taas on jotenkuten selviydytty eilisestä kokemuksesta. (Korjailen tällä hetkellä "krapulaa" oluella, palauttaa oloa IMO aivoissa normaalille tasolle)
Harmikseni täytyy sanoa etten paljoa muista tripistä... :((
Tosiaan tarkoituksena oli ottaa se 800-900mg mutta sen otettuani nappasin sitten loputkin (1200mg oli eroteltu) n.2-3h ensimmäisen maistelun jälkeen.
Tällä kertaa trippi onnistui kuitenkin aivan yli odotuksieni, sen mitä muistan... Muistan alun tripistä ja sen kuinka ajattelin mielessäni että ei hemmetti miten hyvin toimii tällä kertaa ja toivottavasti ei lähde huonompaan suuntaan...

Tapani mukaisesti kyseisen aineen kanssa, menin makaamaan sohvalleni ja laitoin soimaan sopivaa musiikkia ja käperryin peittooni pimeässä...
Yllätyin kuinka kauan jouduin odottelemaan vaikutuksia tyhjällä vatsalla, olin syönyt n.klo 11.00 töissä pari palaa ruisleipää, siinä koko päivän ruuat. Vaikutuksien odottelu kesti n.1,5h.
Noh, sitten alkoi tuntumaan perinteinen, pehmoinen dexmi-olo. Aloin rentoutumaan. Pehmoinen olo kasvoi... Aloin olemaan siinä olotilassa, mistä pidän dexmissä eniten, alin erkanemaan todellisuudesta, mieleni silmälläni aloin näkemään väläyksiä tapahtumista, paikoista, eri ajoilta (enimmäkseen keski-ajalta, mikä oli kiva yllätys). Esim. näin teloituksen, jossa joku varas oli tuomittu kuolemaan (giljotiini). Näin kuinka jokin arvokas nuori neito suri tämän varkaan kohtaloa salaa mielessään, miehensä vieressä... (Kuin suoraan jostain elokuvasta ;) )

Tapahtuma alkoi "valumaan" pois mielestäni ja olin taas sohvallani... Avasin silmäni, näköni ei ollut vielä niin sekava kuin yleensä tripillä. Suljin taas silmäni...
Sitten alkoi todella mukavalta tuntuva osuus, olin pitänyt silmiä kiinni n.30s, niin aloin näkemään roomalaisia maisemia, rooman kaupunkia. Yhtäkkiä tunsin kuinka aine vaikutti aivoissani (tunsin fyysisesti (?) ) ja aloin kallistumaan siten, että jalkani alkoivat osoittaa yläviistoon. Aloin valumaan alaspäin. (Upea tunne :D ) Yleensä säikähdän tällaisia oloja ja hätkähdän ja olo katoaa, mutta tällä kertaa sain pidettyä itseni kasassa.
Valuin alas todella kovaa vauhtia jonkinlaista kivestä tehtyä avonaista putkea (akvedukti?). Tunne oli aivan mahtava...

Sen jälkeen mieleeni alkoi tulvimaan muita asioita, keskiaikaisia maisemia, taisteluja, naisia... Mutta! Kun aloin tuntemaan oloni aivan mainioksi, kehoni alkoi kihelmöimään, tuntui kuin alkaisin puutumaan. Säikähdin, liikahdin sohvallani, mielikuvitusmaailma katosi, tunsin että oksennus oli jo melkein kurkussa asti! --> Juoksu nopeasti vessaan, laatta meinasi lentää jo ennen kuin pääsin perille, sain pidäteltyä, juuri ajoissa sain vedettyä kannen ylös ja tyhjensin vatsani (sen mitä siellä edes oli päivän paastoamisen jälkeen). Laattailu kesti aika tovin... Eikä ollut niin mieluisa kuin joskus kun olen oksentanut DXM:stä. Tyhjä vatsa oli kiroukseni...

Selvittyäni vessasta palasin takaisin sohvalleni ja oloni oli mitä mainioin, huokaisin helpotuksesta. Aloin näkemään vuorimaisemia (edelleen keskiajalla) ja kyliä, lentäen niiden yllä (!). Aivan uskomattoman hieno kokemus.
Näin kuinka ihmiset tekivät perus jokapäiväisiä töitänsä alkeellisissa oloissansa. Olo oli aivan uskomattoman hyvä tässä vaiheessa. Olin kovasti odottanut että pääsisin taas "lentämään". :>

Tästä eteenpäin en valitettavasti paljoa muista... Yllätyin kuinka päädyin keskiajalle tällä kertaa, vaikken ollut saanut minkäänlaisia siihen liittyviä vaikutteita mistään (elokuvia ym), mutta olin todella positiivisesti yllättynyt. Todella mukava kokemus, toivoisin vain että muistaisin enemmän...

Yritän muistella lisää tämänkertaisesta ja kirjoittelen lisää. Olin todella yllättynyt tämänkertaisesta visuaalisuudesta, yleensä en niin selvästi ole "mieleni silmällä" nähnyt.
Tämä oli mahtava tapaus, toivon että näitä tulee lisää.
Last edited by Arioch on Sun 07 Mar 2010, 14:56, edited 1 time in total.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Kuulosti aika hienolta tripiltä. :razz:

Tuossa puoli tuntia sitten meni 300mg, nyt alkaa ilmenemään vaikutuksia, kauniita.
Arioch
Tuppisuu

Post by Arioch »

Olispa itselläkin tuossa pöydällä dxm:ää lasillinen odottamassa :P Joisin... 8) On se vaan hieno aine, ainakin jos ei liikaa innostu vetämään kerralla... :roll: Huonoja kokemuksia.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Arioch wrote:Olispa itselläkin tuossa pöydällä dxm:ää lasillinen odottamassa :P Joisin... 8) On se vaan hieno aine, ainakin jos ei liikaa innostu vetämään kerralla... :roll: Huonoja kokemuksia.
Mun mielestä ehkäpä jopa ne kaikkein huonoimmat kokemukset mitkä oon saanut ottamalla liikaa ovat olleet juurikin niitä parhaita, opettavaisimpia. Mutta eivät kylläkään ehkä nautinnollisimpia. Mitä vain hakeekaan.
Arioch
Tuppisuu

Post by Arioch »

"Pahimmat" tripit mitä itse olen kokenut 1200mg annoksilla (enempää en ole kokeillut), ovat yleensä sisältäneet sen että flippaan, poikkeuksena eilinen. Painona 80kg.
Flippaamisella tarkoitan sitä, että jossain vaiheessa trippiä, kuten äskeisessä raportissani kerroin, kun alkaa se kehon kihelmöinti ja puutuminen, niin olen siitä suoraan siirtynyt jollekin aivan "toiselle tasolle", tasolle josta en pidä... Viimeksi tuntui siltä että menetän järkeni aivan täysin ja lopputulos on psykoosi. Näköni oli silmät auki sellainen että näin kämppäni seinäni vinossa molempiin suuntiin (?), sen mitä selvää sain. Tosin se trippi meni muutenkin jotenkin aivan oudosti, en kokenut normaalia visuaalisuutta melkein ollenkaan, siirryin vain suoraan ja todella nopeasti tuohon sairaaseen olotilaan.

Silloin yritin parantaa oloani ottamalla kuulokkeet päästäni, mutta sitten tunsin jotenkin järkeni olevan riippuvainen musiikista ja jouduin ottamaan kuulokkeet päähäni takaisin.
Kun kuulokkeet eivät olleet päässäni, kuulin kokoajan joidenkin ihmisten epäselvää puhetta jatkuvasti ja se kuulosti jostain syystä todella uhkaavalta... Jos kuuntelisin niitä liian kauan, menettäisin järkeni ja jäisin siihen maailmaan mitä silloin koin. Kylläpä osaa aine muuttaa ajatusmaailmaa... :roll:

Jouduin myös liikuttamaan raajojani kokoajan pahimman vaiheen aikana, koska jos olisin paikallani, "tiesin" että vaipuisin niin syvälle johonkin painajaiseen että en sieltä enää pääsisi pois.
Ensimmäsellä kerralla se säikäytti minut suunniltani ja en muista milloin viimeksi olisin ollut niin helpottunut kun pääsin siitä olosta eroon. Mutta selvisin ;) Ja nytpä tiedän mitä (ainakin minulle) odottaa suurilla annoksilla.
Tosin viimeöinen oli tosiaan poikkeus, vältyin kokonaan tuolta painajaiselta, vaikka nappasin sen koko 1200mg. Tosin kahdessa erässä... Ensin n.900mg, sitten 300.
Arioch
Tuppisuu

Post by Arioch »

Btw King Ink, miten "nautit" dexmis?
Itellä ainakin toimii hyvin semmoinen tapa, että pidän nenästä kiinni ja hörpin pikku annoksina, enkä anna nesteen päästä poskiin, silloin alkaa itselläni ainakin yökkimisreaktio.
Ja ennen nauttimista ja nauttimisen jälkeen colaa suuhun. Helpottaa muuten helkutisti.

En vois enää ilman colaa vetää tota moskaa. On se vaan aika hirveen makusta, mut cola tosiaan tuntuu peittävän mauin aika hyvin.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Arioch wrote:Btw King Ink, miten "nautit" dexmis?
Yhdellä hörpyllä kaikki suuhun ja kaikki alas kerralla ja vitunnopeeta appelsiinimehua perään. :mrgreen:
En lantraa koska se vaan lisää nesteen määrää, ja sitä pitäisi lantrata vaikka mitenkä paljon jotta saisi sen maun pois. Cola toimii myös hyvin maun peittämiseen, mutta itse suosin appelsiinimehua.
HamBuusi
Karvakuono

Post by HamBuusi »

Arioch wrote:kun alkaa se kehon kihelmöinti ja puutuminen, niin olen siitä suoraan siirtynyt jollekin aivan "toiselle tasolle", tasolle josta en pidä... Viimeksi tuntui siltä että menetän järkeni aivan täysin ja lopputulos on psykoosi. Näköni oli silmät auki sellainen että näin kämppäni seinäni vinossa molempiin suuntiin (?), sen mitä selvää sain. Tosin se trippi meni muutenkin jotenkin aivan oudosti, en kokenut normaalia visuaalisuutta melkein ollenkaan, siirryin vain suoraan ja todella nopeasti tuohon sairaaseen olotilaan.
minulle tulee tuo joka kerta.. tuntuu kun menettäisin järkeni, eikä se kyllä varmasti kaukana olekkaan. onneksi se kestää vain ohi n. 10-15min.
Arioch wrote:Silloin yritin parantaa oloani ottamalla kuulokkeet päästäni, mutta sitten tunsin jotenkin järkeni olevan riippuvainen musiikista ja jouduin ottamaan kuulokkeet päähäni takaisin.
sama homma taas! :d

Arioch wrote:Jouduin myös liikuttamaan raajojani kokoajan pahimman vaiheen aikana, koska jos olisin paikallani, "tiesin" että vaipuisin niin syvälle johonkin painajaiseen että en sieltä enää pääsisi pois.
minä joudun liikkumaan melkein koko tripin ajan etten vaan jäisi katselemaan seiniä tai jotain muuta tylsää :D
ps: on se DXM jotenkin niin salaperäinen aine... ei voi tietää