Noniin, taas on jotenkuten selviydytty eilisestä kokemuksesta. (Korjailen tällä hetkellä "krapulaa" oluella, palauttaa oloa IMO aivoissa normaalille tasolle)
Harmikseni täytyy sanoa etten paljoa muista tripistä...

(
Tosiaan tarkoituksena oli ottaa se 800-900mg mutta sen otettuani nappasin sitten loputkin (1200mg oli eroteltu) n.2-3h ensimmäisen maistelun jälkeen.
Tällä kertaa trippi onnistui kuitenkin aivan yli odotuksieni, sen mitä muistan... Muistan alun tripistä ja sen kuinka ajattelin mielessäni että ei hemmetti miten hyvin toimii tällä kertaa ja toivottavasti ei lähde huonompaan suuntaan...
Tapani mukaisesti kyseisen aineen kanssa, menin makaamaan sohvalleni ja laitoin soimaan sopivaa musiikkia ja käperryin peittooni pimeässä...
Yllätyin kuinka kauan jouduin odottelemaan vaikutuksia tyhjällä vatsalla, olin syönyt n.klo 11.00 töissä pari palaa ruisleipää, siinä koko päivän ruuat. Vaikutuksien odottelu kesti n.1,5h.
Noh, sitten alkoi tuntumaan perinteinen, pehmoinen dexmi-olo. Aloin rentoutumaan. Pehmoinen olo kasvoi... Aloin olemaan siinä olotilassa, mistä pidän dexmissä eniten, alin erkanemaan todellisuudesta, mieleni silmälläni aloin näkemään väläyksiä tapahtumista, paikoista, eri ajoilta (enimmäkseen keski-ajalta, mikä oli kiva yllätys). Esim. näin teloituksen, jossa joku varas oli tuomittu kuolemaan (giljotiini). Näin kuinka jokin arvokas nuori neito suri tämän varkaan kohtaloa salaa mielessään, miehensä vieressä... (Kuin suoraan jostain elokuvasta

)
Tapahtuma alkoi "valumaan" pois mielestäni ja olin taas sohvallani... Avasin silmäni, näköni ei ollut vielä niin sekava kuin yleensä tripillä. Suljin taas silmäni...
Sitten alkoi todella mukavalta tuntuva osuus, olin pitänyt silmiä kiinni n.30s, niin aloin näkemään roomalaisia maisemia, rooman kaupunkia. Yhtäkkiä tunsin kuinka aine vaikutti aivoissani (tunsin fyysisesti (?) ) ja aloin kallistumaan siten, että jalkani alkoivat osoittaa yläviistoon. Aloin valumaan alaspäin. (Upea tunne

) Yleensä säikähdän tällaisia oloja ja hätkähdän ja olo katoaa, mutta tällä kertaa sain pidettyä itseni kasassa.
Valuin alas todella kovaa vauhtia jonkinlaista kivestä tehtyä avonaista putkea (akvedukti?). Tunne oli aivan mahtava...
Sen jälkeen mieleeni alkoi tulvimaan muita asioita, keskiaikaisia maisemia, taisteluja, naisia... Mutta! Kun aloin tuntemaan oloni aivan mainioksi, kehoni alkoi kihelmöimään, tuntui kuin alkaisin puutumaan. Säikähdin, liikahdin sohvallani, mielikuvitusmaailma katosi, tunsin että oksennus oli jo melkein kurkussa asti! --> Juoksu nopeasti vessaan, laatta meinasi lentää jo ennen kuin pääsin perille, sain pidäteltyä, juuri ajoissa sain vedettyä kannen ylös ja tyhjensin vatsani (sen mitä siellä edes oli päivän paastoamisen jälkeen). Laattailu kesti aika tovin... Eikä ollut niin mieluisa kuin joskus kun olen oksentanut DXM:stä. Tyhjä vatsa oli kiroukseni...
Selvittyäni vessasta palasin takaisin sohvalleni ja oloni oli mitä mainioin, huokaisin helpotuksesta. Aloin näkemään vuorimaisemia (edelleen keskiajalla) ja kyliä, lentäen niiden yllä (!). Aivan uskomattoman hieno kokemus.
Näin kuinka ihmiset tekivät perus jokapäiväisiä töitänsä alkeellisissa oloissansa. Olo oli aivan uskomattoman hyvä tässä vaiheessa. Olin kovasti odottanut että pääsisin taas "lentämään". :>
Tästä eteenpäin en valitettavasti paljoa muista... Yllätyin kuinka päädyin keskiajalle tällä kertaa, vaikken ollut saanut minkäänlaisia siihen liittyviä vaikutteita mistään (elokuvia ym), mutta olin todella positiivisesti yllättynyt. Todella mukava kokemus, toivoisin vain että muistaisin enemmän...
Yritän muistella lisää tämänkertaisesta ja kirjoittelen lisää. Olin todella yllättynyt tämänkertaisesta visuaalisuudesta, yleensä en niin selvästi ole "mieleni silmällä" nähnyt.
Tämä oli mahtava tapaus, toivon että näitä tulee lisää.