The DXM topic
-
Kulu
- Karvakuono
Re: The DXM topic
Toimiiko tämä boostiminen oikeasti dexmeissä. Tiedän että laskuissa otettuna se nostaa tripin takaisin korkealle, mutta kuinka paljon se pidentää trippiä?
Entäs vahventaako mitenkään radikaalisti?
Aivoissani on oltermannia.
-
King Ink
- LD50
Itselläni on kaksi kokemusta 300mg boostaamisesta toisella kolmella sadalla.Kulu wrote:Toimiiko tämä boostiminen oikeasti dexmeissä. Tiedän että laskuissa otettuna se nostaa tripin takaisin korkealle, mutta kuinka paljon se pidentää trippiä?
Kyllä, molempia. Itselläni tuli kestoa reilusti yli 3 tuntia lisää ja voimakkuus oli jotain ihan uutta luokkaa. Vaikea sanoa miten paljon se nosti vaikutuksia, koska tripin luonne vaihtui ihan täysin, mutta selvästi vahvempi oli kuin mitä 300mg yksin tuottaa.
-
jermus
- Psykonautti
Toimiihan seKulu wrote:Toimiiko tämä boostiminen oikeasti dexmeissä. Tiedän että laskuissa otettuna se nostaa tripin takaisin korkealle, mutta kuinka paljon se pidentää trippiä?
Joskus about 400 ottanu ekaks ja n. 3 tunnin päästä ottanu 300 lisää ja sit läks komeesti muille maille, edelleenkin paras trippi ikinä tuo ja aina vaan haaveilen uudesta, aikaa tästä melkee 2 vuotta jo
-
jermus
- Psykonautti
Laitoin nyt sitte yllättävän iloisten uutisten jälkee dexmit tulille
Juhlapäivä ja tuntuu siltä et on muutenki pari asiaa käsiteltävänä, tällä hoitunee
Juhlapäivä ja tuntuu siltä et on muutenki pari asiaa käsiteltävänä, tällä hoitunee
-
jermus
- Psykonautti
Ja hoituhan ne, pari tuntii trippailtuani ja samalla mietiskeltyä melkoisen puhki oli tämä jermus, kiitos deksmi taas kerranjermus wrote:Laitoin nyt sitte yllättävän iloisten uutisten jälkee dexmit tulille![]()
-
Puuhamies
- Karvakuono
Hei, tarvisin pikaista vastausta, onnistuisiko soodatuhkan tekeminen niin että asettaisi mittalasin kuumalle hellalle ja soodat sinne? riittäisiköhän lämpö? Uuni on rikki 
-
zrrl
- Apteekki
Ekalla kerralla kun erottelin 600mg dxm sitruunahappoa käyttäen pistin sitä aivan liikaa ja ekstraktia oli niin vaikea juoda että sain siitä vain noin puolet alas ja luovutin sen jälkeen. Dexmi alkoi kuitenkin noin pienelläkin määrällä potkimaan ihan mainiosti ja kulautin loput litkut sitten muutaman tunnin päästä kitusiin, mutta ei kyllä tuntunut tuo buusti vaikuttavan MITENKÄÄn.jermus wrote:Toimiihan seKulu wrote:Toimiiko tämä boostiminen oikeasti dexmeissä. Tiedän että laskuissa otettuna se nostaa tripin takaisin korkealle, mutta kuinka paljon se pidentää trippiä?
Entäs vahventaako mitenkään radikaalisti?![]()
Joskus about 400 ottanu ekaks ja n. 3 tunnin päästä ottanu 300 lisää ja sit läks komeesti muille maille, edelleenkin paras trippi ikinä tuo ja aina vaan haaveilen uudesta, aikaa tästä melkee 2 vuotta jo(
Go figure.
-
peltsi
- OD
Itse otin viimeeks ensin jonku 450mg sit varmaan tunnin tai parin päästä loput 150mg ja kun ei vieläkään ollu tarpeeks vaikutuksia väsäilin sit toiset 600mg ja huitasin niitä ehkä 400-450mg naamaan sit voi sanoo et oli kyl kokopäivän ihan tripeillä..siis toi viimene satsi oli joskus ihan aamulla. Kävin sit joskus illalla nukkuu ja aaattelin et trippi alkaa olla ohi niin rupeskii sähisemään koko kämppä ikäänkuin sähköisesti visuaaleista. 
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
jermus
- Psykonautti
Nyt vois tulla hyvä trippi, saas nähä.
Aloin ottamaa ny deksmii, oon valvonu koko yön ja juonu greippimehuu nii vois potkii
600 mennää
Aloin ottamaa ny deksmii, oon valvonu koko yön ja juonu greippimehuu nii vois potkii
600 mennää
-
King Ink
- LD50
Joo, varmaan lauantaina olis tarkotus ottaa reilun kuukauden tauon jälkeen.
Suunnitelmissa on ottaa yhteensä 900mg, en meinannut kerralla ottaa vaan erissä. Ja polttaa savuja päälle.
Eli kysyisin teidän kokemuksia siitä millä suhteella kannattaa lähteä boostimaan dexmiä.
Ajattelin itse että jos ottaisi ensin 300mg ja sitten jossain vaiheessa 600mg lisää, tämä tuntuu minusta parhaalta vaihtoehdolta, sillä ajattelen että ensimmäiset 300mg antaa hyvän pohjan minkä päälle 600 roiskaisee vitunmoiset setit.
Savuista en ole vielä miettinyt missä väleissä poltan, mutta eiköhän sen sitten keksi tilanteen mukaan.
Suunnitelmissa on ottaa yhteensä 900mg, en meinannut kerralla ottaa vaan erissä. Ja polttaa savuja päälle.
Eli kysyisin teidän kokemuksia siitä millä suhteella kannattaa lähteä boostimaan dexmiä.
Ajattelin itse että jos ottaisi ensin 300mg ja sitten jossain vaiheessa 600mg lisää, tämä tuntuu minusta parhaalta vaihtoehdolta, sillä ajattelen että ensimmäiset 300mg antaa hyvän pohjan minkä päälle 600 roiskaisee vitunmoiset setit.
Savuista en ole vielä miettinyt missä väleissä poltan, mutta eiköhän sen sitten keksi tilanteen mukaan.
-
peltsi
- OD
Saattaisin kyl ottaa 600+300 mielummi ja savut ku alkaa laskee viimeistään. Pistää tripin taas peak-tunnelmiin noi savut 
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
King Ink
- LD50
Mitä luulet, nostaisko se 300mg:n boostaus sit korkeemmalle ku mitä ne ekat 600mg antaa? Koska olis vitun jees silleen et se eka satsi antais jonkinmoiset viihteilyolot ja sit se toinen satsi pistäs kunnon tajunnanlaajennusmatkoille. Tai toki se ekakin voi olla tajunnanlaajennusta, mut kunhan se toinen on sit kovempi.peltsi wrote:Saattaisin kyl ottaa 600+300 mielummi ja savut ku alkaa laskee viimeistään. Pistää tripin taas peak-tunnelmiin noi savut
-
jermus
- Psykonautti
No niinhää siin kävi mikä oli arvattavis et nukahin ennenku ehti trippi ees alkaa, puhelimee heräsin sitte. Hitto ku sekasin olin ku heräsin. Kaljaa otan ny
-
ferox
- OD
Tietääkseni DXM:n useammalla pienellä annoksella boostaaminen toimii synergeettisesti eli väitteessä voi olla perää. Eipä yllättänyt että samasta topicista löytyi jonkun kommentti tästäkin nimenomaisesta annostelusta: viewtopic.php?f=46&t=98&p=68641#p68641King Ink wrote:Mitä luulet, nostaisko se 300mg:n boostaus sit korkeemmalle ku mitä ne ekat 600mg antaa?
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
peltsi
- OD
No kyl uskoisin jos oikeeseen aikaan buustaa ton ja viel savut päälle jos ei muuten.
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Puuhamies
- Karvakuono
King Ink, hyvä vaihtoehto vois olla myös 300mg+300mg+300mg, itse olen testannu ja todellakin kiva kun voi tavallaan käydä plateaut järjestyksessä läpi! 
-
Poppy
- Lepakko
Pitkästä aikaa kokeilin dexmiä tuossa päivänä eräänä. Ei tämä aine ole vain mua varten. Se sekavuus joka siitä tulee ei ole millään tavalla itselleni viihdettä, vaan pelkkää kiroilua. VITTU*kun ei saa mistään ajatuksesta kiinni. Ahdistaa se tunne, kun tuntuu että tää kaikki on koettu ennenkin, muttei tiedä että missä. Vituttaa kun päässä on sellainen olo, että "Juu-u. Kyllähän tässä periaatteessa kaikki on kohdallaan, muttei aivan" Sama kun tuijottaa valokuvaa lempi maalauksesta, tai katsoo vain sanoja lempilaulusta. Kaikki muuttuu kaksiulotteiseksi ja aivoihin tulee täys vitun informaatiotulva. Reseptorit huutaa punaisena ja mihinkään ei tule mitään tolkkua.
DXM on enemmän kemiallinen epilepsia-kohtaus, kuin päihde itselleni. Tulipahan silti sekin vaihteeksi kokeiltua.
DXM on enemmän kemiallinen epilepsia-kohtaus, kuin päihde itselleni. Tulipahan silti sekin vaihteeksi kokeiltua.
-
King Ink
- LD50
Jep. No vedin sitten 300 + 300 + 150
Johtuen varmaan siitä etten oo vähään aikaan dexmiä ottanut, se kolahti paljon odotettua kovemmin joten en nähnyt syytä/uskaltanut ottaa enempää. Mikä oli riittävästi, ellei jopa liikaakin.
Koin elämäni järisyttävimmät kokemukset kun luulin hetkellisesti kuolleeni ja jäin sitten looppaamaan sänkyyni todellisuuksien välille ja lopulta päädyin ''selviämistilaan'' jossa liikaa huumeita vetäneet viettävät aikaa odottaen selviämistä. Se oli äärimmäisen ahdistavaa ja pelottavaa, mutta antoisaa. <3
Törmäsin siellä erilaisiin olioihin, jotka olivat todella toden tuntuisia ja uskoin niihin koko sydämestäni. Luulin myös seonneeni pysyvästi ja olin ihan vitun ahdistunut koska tiesin että vanhempani tulivat käymään seuraavana päivänä.
Rupesin lopulta nukkumaan vaikka pelkäsinkin ''kalaihmisen'' raiskaavan minut kunhan nukahtaisi, aamulla heräsin ja oli ihan vitun onnellinen että olin elossa ja selvänä ja selväjärkisenä. Olin ehkä n. 2 tuntia yöllä tuossa loopissa ja ''selviämistilassa''.
Yksi parhaista tripeistäni koskaan, vaikka olikin kauhean todellisen tuntuisen hullu loppuvaihe.
Johtuen varmaan siitä etten oo vähään aikaan dexmiä ottanut, se kolahti paljon odotettua kovemmin joten en nähnyt syytä/uskaltanut ottaa enempää. Mikä oli riittävästi, ellei jopa liikaakin.
Koin elämäni järisyttävimmät kokemukset kun luulin hetkellisesti kuolleeni ja jäin sitten looppaamaan sänkyyni todellisuuksien välille ja lopulta päädyin ''selviämistilaan'' jossa liikaa huumeita vetäneet viettävät aikaa odottaen selviämistä. Se oli äärimmäisen ahdistavaa ja pelottavaa, mutta antoisaa. <3
Törmäsin siellä erilaisiin olioihin, jotka olivat todella toden tuntuisia ja uskoin niihin koko sydämestäni. Luulin myös seonneeni pysyvästi ja olin ihan vitun ahdistunut koska tiesin että vanhempani tulivat käymään seuraavana päivänä.
Rupesin lopulta nukkumaan vaikka pelkäsinkin ''kalaihmisen'' raiskaavan minut kunhan nukahtaisi, aamulla heräsin ja oli ihan vitun onnellinen että olin elossa ja selvänä ja selväjärkisenä. Olin ehkä n. 2 tuntia yöllä tuossa loopissa ja ''selviämistilassa''.
Yksi parhaista tripeistäni koskaan, vaikka olikin kauhean todellisen tuntuisen hullu loppuvaihe.
-
horna
- Kameleontti
Kuulostaa kovasti siltä, että saavutit plateu sigman ainakin jossain määrinKing Ink wrote:Jep. No vedin sitten 300 + 300 + 150
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
King Ink
- LD50
Jepa, kelasin itekkin tota vaihtoehtoa.horna wrote: Kuulostaa kovasti siltä, että saavutit plateu sigman ainakin jossain määrin
Eilinen oli aika kamala päivä, hikoilin koko ajan ja olin levoton, ajattelin vain sitä tripin loppuvaihetta. Mutta tänään taidan olla täysin palautunut siitä tripistä. Olisi ehkä voinut käydä huonomminkin.
Kaikki meni loistavasti siihen asti että otin vielä tuon 150mg boostin. Näin aidon tuntuisia halluja ja järkyttävän voimakkaita visuaaleja, mutta tiedostin kuitenkin osittain että kuvittelen vain. Sitten menin ottamaan 150mg jonka jälkeen dissosin vähän aikaa ja siitä herätessäni tunsin että dexmin vaikutus olisi jo loppunut, mutta että minä ja kaverini olisimme molemmat vaipuneet psykoosiin, ja etten pääsisi siitä pois ennenkuin vanhempani tulisivat käymään seuraavana päivänä. Olin vähän aikaa ihan paniikissa ja rupesin nukkumaan. Muutaman sekunnin päästä nousin taas ylös ja sekoilin vähän aikaa, sitten menin taas makuulle ja ystäväni oli vieressäni, suljin silmäni ja tunsin uppoavani sänkyyn. Luulin siirtyneeni rinnakkais todellisuuteen, ystäväni näytti eri henkilöltä. Halusin pois, joten suljin taas silmäni ja yritin upota sänkyyn. Mutta en pystynyt palautumaan vieläkään oikeaan maailmaan, vietin ehkä 15-30 minuuttia vaihdellessani ''tasoja'' looppimaisesti.
Mietin kokoajan että mitä helvettiä minulle on tapahtunut, minunhan pitäisi jo olla selvä. Sitten päädyin siihen tulokseen että olen kuollut ja sieluni etsii leposijaa. Mutta kuitenkaan en uskonut siihen kunnolla, sitten päättelin että olen joutunut sairaalaan ja kokemukseni johtuu vahvoista lääkkeistä mitä miulle siellä annetaan. Mietin sitä hetken aikaa mielessäni ja ahdistuin ajatuksesta mitähän vanhempani minulle sanoisivat kun hakisivat minut pois sairaalasta (he eivät tiedä käytöstäni).
Nousin ylös sängystä ja menin istumaan lattialla olevalle patjalle, katselin ympärilläni olleita olioita. Yksi lähestyi minua epämiellyttävästi, se oli jonkinlainen ihmisenkaltainen olio jolla oli kidukset ja pitkät raajat. Pelkäsin sitä suunnattomasti ja otin puhelimen käteeni kuin aseeksi. En muista tarkkaan mutta taisin ainakin kerran lyödä sitä sormille koska se yritti koskea minuun. Se muutti muotoaan ja otti ystäväni kasvot, uskoin että se koitti vain huijata joten välttelin sitä ja vahdin tarkkaan mitä se teki. Kyselin siltä että missä minä olen ja miten pääsen täältä pois. Se sanoi ettei tiedä missä olen, mutta pääsen sieltä pois rupeamalla nukkumaan. En uskonut, luulin sen vain yrittävänsä saada minut nukahtamaan jotta pääsisi tekemään minulle kauheita asioita. Tämä otus oli ystäväni joka yritti vain rauhoitella minua koska olin niin sekaisin. Jossain vaiheessa päättelin että olin joutunut jonkinlaiseen vankilaan mihin suljetaan kaikki olennot jotka ovat liian sekaisin jostain aineista, johtuu varmaan siitä että ystäväni (olento) kysyi minulta useaan otteeseen että olenko jo miten selvä.
Aamulla kiitin häntä että hän oli saanut minut lopulta nukahtamaan, ja pyysin anteeksi flippaamistani.
Nyt olen miettinyt että pitäisiköhän rajoittaa huumeiden käyttöäni, varsinkin dxm:n, mutta en kuitenkaan nää siihen varsinaista syytä. Aattelin kuitenkin että voisi ainakin pari viikkoa olla kokonaan selvä ja mietiskellä vaan suhdettani maailmankaikkeuteen.
-
teknopaavi
- Karvakuono
Kuulostaa aika samanlaiselta kuin omat nelos/sigma-tripit. Sigmaan kuuluu kai just tollanen looppaaminen ja se et tasoja vaan tulee ja menee ohi eikä missään oo enää mitään tolkkua. Pari kertaa oon ottanut 1200mg. Enää en ota ku max 600. Menee liian mielisairaaks muuten. Tollasen korkeamman tason tripin jälkeen on kyl ihan hyvä ottaa etäisyyttä kokemukseen ennen uutta trippiä, ainakin näin oon sen ite kokenut.
Repugnant is a creature who would squander the ability
to lift an eye to heaven, conscious of his fleeting time here...
to lift an eye to heaven, conscious of his fleeting time here...
-
King Ink
- LD50
Joo. Pelottavainta siinä loopissa oli etten dissonnut vaan olin kokoajan 'samassa tilassa' silmät auki. Mutta nyt on viikko tullut mietiskeltyä tuota trippiä ja se oli kyllä äärimmäisen opettava kokemus. En uskonut että noin pienillä (750mg) annoksilla saa tuommoisia vaikutuksia edes boostailemalla, opin paljon dexmistä ja omasta pääkopasta. Nyt pidän ainakin pari viikkoa varmaan taukoa dexmissä, ja sitten otan puhtaan 3. plateaun tripin ilman boostaamista ja komboja, back to the basics.teknopaavi wrote:Kuulostaa aika samanlaiselta kuin omat nelos/sigma-tripit. Sigmaan kuuluu kai just tollanen looppaaminen ja se et tasoja vaan tulee ja menee ohi eikä missään oo enää mitään tolkkua. Pari kertaa oon ottanut 1200mg. Enää en ota ku max 600. Menee liian mielisairaaks muuten. Tollasen korkeamman tason tripin jälkeen on kyl ihan hyvä ottaa etäisyyttä kokemukseen ennen uutta trippiä, ainakin näin oon sen ite kokenut.
-
muoviviidakko
- Tuppisuu
Kiinnostaisi vielä kuulla, että miten pitkään suunnilleen meni aikaa näiden vetämisten välillä? Itse kun en ole vielä deksmin boostailua kokeillut.King Ink wrote:Jep. No vedin sitten 300 + 300 + 150
-
King Ink
- LD50
Ekan satsin jälkeen n. 2,5 tuntia ensimmäiseen boostiin, ja boostausten välillä oli taukoa ehkä 2 ja puoli tuntia myös. Ajantaju oli sen verran sekaisin että en osaa tarkasti/varmasti sanoa.muoviviidakko wrote:Kiinnostaisi vielä kuulla, että miten pitkään suunnilleen meni aikaa näiden vetämisten välillä? Itse kun en ole vielä deksmin boostailua kokeillut.King Ink wrote:Jep. No vedin sitten 300 + 300 + 150
Mielestäni (ehkä tuonkertaisen tripin takia) oisi parempi odottaa buustauksen kanssa laskuihin, eikä ottaa silloin kun vaikutukset on huipussaan. Voi mennä aika paljon kovemmaksi jos kiirehtii boostin ottamisessa.
-
Konala
- Tuppisuu
Kokeillaas miten trippistoorin kirjoittaminen laskuissa sujuu:
Tänään päätin vihdoin kokeilla dxm:ää ensimmäistä kertaa ja tämän ketjun ansiosta sain motivoitua itseni tekemään erottelun, kiitos kaikille :heh:
Erottelussa käytin soodatuhkaa, bensiiniä ja sitruunahappoa. Itse dxm tuli resilarista jota oli 200ml pullo, josta tuli itselleni 7,5mg/kg
Jo erottelun alussa olin vainoharhainen: soodatuhka näytti ihan samalta kuin sooda (okei se maistui pahemmalta) ja bensiini jäi heti sekoittamisen jälkeen selkeästi erilleen muusta materiaalista. Hoidin kuitenkin homman loppuun kunnon sekoituksilla ja erottumisen odottamisella ja tuloksena oli hieman sitruunahappolitkua sakeampaa nestettä joka haiskahti hieman bensiiniltä. En kuitenkaan tällä kertaa jaksanut keittää sitä koska haju oli hyvin vieno ja itseasiassa miellyttävä.
Vedin nesteen naamaan kokiksen kanssa (mukavan happamaa) ja aloin odottelemaan. Kuten melkein aina, skeptisyys ja vainoharhaisuus iskivät ja keksin kaikenlaisia teorioita miksei juttu toimisi (en käyttänyt tislattua vettä, siinä oli bensaa, söin muutama tuntia sitten) ja että rahani olisivat menneet hukkaan. Tämän lisäksi kärsin placebosta heti ottamisen jälkeen niinkuin lähes aina kaikkien aineiden kanssa. Sain kuitenkin rauhoituttua, vaikka röyht'ykseni maistuivatkin bensalta :heh:
Noin kaksituntia nauttimisen jälkeen olo alkoi olemaan epileptinen ja sekava, mutta pysyin rauhallisena kun kerran vihdoinkin aine vaikutti oikeasti toimivan. Tästä eteenpäin muisti ja varsinkin ajantaju kärsivät pahasti, mutta muistaakseni epileptisen olon mentyä ohitse oloni oli euforinen ja nauroin kaikelle jonkun aikaa. En osannut keskittyä yhden asian tekemiseen vaan hyppelin erilaisten asioiden välillä.
Jossain vaiheessa tyhjä vatsa alkoi osoittaa mieltään ja koska en jaksanut laittaa ruokaa, päätin lähteä kauppaan hakemaan jotain suolaista. Mukana oli mp3 soitin, kuuntelin jotain led zeppelinin levyä (josta en pidä ollenkaan selvinpäin) ja aloitin stairway to the heavenista. Reissu oli hyvin sekava, paljon sekavampi kuin umpihumalassa vaikka kauppa olikin lähellä. Kaupalla matkaan bussia odottavat ihmiset ja random ohikulkijat näyttivät kaikki jotenkin narkkarimaisilta, kukaan ei näyttänyt seisovan suorassa ja kaikkien silmät olivat tihrussa ja suut vääntyneenä virneeseen.
Kaupassa sama jatkui, yhtä mummoa jäin jopa pällistelemään hetkeksi. "Kato, vanha narkkari. Ei vaan sehä on vaan mummeli, mite mä nyt näin sen noin. Ei vaan on se joku narkkari saatana!". Tässä vaiheessa maailma tuntui olevan hieman kallellaan enkä enään edes huomannut musiikkia vaikka se oli todella kovalla. Jostain päähänpistosta otin muiden ostoksien lisäksi oluen
koska teki mieli kokeilla edes yhtä dxm alaisena. Kassalla otin kuulokkeet pois päästä ja ihmettelin missä ihmeessä olen.
Palasin kotiin, ei tehnyt enään mieli mitään ruokaa ja kaikki tuntui selkeämmältä: mietin että mitä helvettiä mä lagasin tuolla kaupassa just äsken. Join kuitenkin oluen ja tein... tein jotain? Kunnes kuulin ovikellon äänen
koskaan aiemmin en ollut kuullut moista, koska rapunovi on kiinni joten kaikki soittavat kun tuleat käymään. Mielessäni juolahteli erilaisia kauhukuvia siitä mitä oven takana voisi olla ja jähmetyin paikoilleni joksikin aikaa. Toinen ovi avautui: ehkä se ei ollutkaan minun ovikelloni. Jännitys laukesi kun postiluukku kävi ja jotain tipahti lattialle. "Ai nytkö mun tutkarit tuli, jee" pettymyksekseni kyseessä oli puhelinluettelo.
Suhteellisen positiivinen kokemus, tripatessa kaikki tuntui suhteellisen selkeältä ja arkiseltä, vähän jännältä mutta jälkeenpäin ajatellen monet hetket olivat hyvin sekavia. Olisin kaivannut edes vähän visuaalisempaa trippiä, ainoat kunnon vääristymät tapahtuivat kaupassa julkisella paikalla joten niitä en erityisemmin ehtinyt pällistelemään. Ehkä sitten ensikerrallan enemmän
Tänään päätin vihdoin kokeilla dxm:ää ensimmäistä kertaa ja tämän ketjun ansiosta sain motivoitua itseni tekemään erottelun, kiitos kaikille :heh:
Erottelussa käytin soodatuhkaa, bensiiniä ja sitruunahappoa. Itse dxm tuli resilarista jota oli 200ml pullo, josta tuli itselleni 7,5mg/kg
Jo erottelun alussa olin vainoharhainen: soodatuhka näytti ihan samalta kuin sooda (okei se maistui pahemmalta) ja bensiini jäi heti sekoittamisen jälkeen selkeästi erilleen muusta materiaalista. Hoidin kuitenkin homman loppuun kunnon sekoituksilla ja erottumisen odottamisella ja tuloksena oli hieman sitruunahappolitkua sakeampaa nestettä joka haiskahti hieman bensiiniltä. En kuitenkaan tällä kertaa jaksanut keittää sitä koska haju oli hyvin vieno ja itseasiassa miellyttävä.
Vedin nesteen naamaan kokiksen kanssa (mukavan happamaa) ja aloin odottelemaan. Kuten melkein aina, skeptisyys ja vainoharhaisuus iskivät ja keksin kaikenlaisia teorioita miksei juttu toimisi (en käyttänyt tislattua vettä, siinä oli bensaa, söin muutama tuntia sitten) ja että rahani olisivat menneet hukkaan. Tämän lisäksi kärsin placebosta heti ottamisen jälkeen niinkuin lähes aina kaikkien aineiden kanssa. Sain kuitenkin rauhoituttua, vaikka röyht'ykseni maistuivatkin bensalta :heh:
Noin kaksituntia nauttimisen jälkeen olo alkoi olemaan epileptinen ja sekava, mutta pysyin rauhallisena kun kerran vihdoinkin aine vaikutti oikeasti toimivan. Tästä eteenpäin muisti ja varsinkin ajantaju kärsivät pahasti, mutta muistaakseni epileptisen olon mentyä ohitse oloni oli euforinen ja nauroin kaikelle jonkun aikaa. En osannut keskittyä yhden asian tekemiseen vaan hyppelin erilaisten asioiden välillä.
Jossain vaiheessa tyhjä vatsa alkoi osoittaa mieltään ja koska en jaksanut laittaa ruokaa, päätin lähteä kauppaan hakemaan jotain suolaista. Mukana oli mp3 soitin, kuuntelin jotain led zeppelinin levyä (josta en pidä ollenkaan selvinpäin) ja aloitin stairway to the heavenista. Reissu oli hyvin sekava, paljon sekavampi kuin umpihumalassa vaikka kauppa olikin lähellä. Kaupalla matkaan bussia odottavat ihmiset ja random ohikulkijat näyttivät kaikki jotenkin narkkarimaisilta, kukaan ei näyttänyt seisovan suorassa ja kaikkien silmät olivat tihrussa ja suut vääntyneenä virneeseen.
Kaupassa sama jatkui, yhtä mummoa jäin jopa pällistelemään hetkeksi. "Kato, vanha narkkari. Ei vaan sehä on vaan mummeli, mite mä nyt näin sen noin. Ei vaan on se joku narkkari saatana!". Tässä vaiheessa maailma tuntui olevan hieman kallellaan enkä enään edes huomannut musiikkia vaikka se oli todella kovalla. Jostain päähänpistosta otin muiden ostoksien lisäksi oluen
Palasin kotiin, ei tehnyt enään mieli mitään ruokaa ja kaikki tuntui selkeämmältä: mietin että mitä helvettiä mä lagasin tuolla kaupassa just äsken. Join kuitenkin oluen ja tein... tein jotain? Kunnes kuulin ovikellon äänen
Suhteellisen positiivinen kokemus, tripatessa kaikki tuntui suhteellisen selkeältä ja arkiseltä, vähän jännältä mutta jälkeenpäin ajatellen monet hetket olivat hyvin sekavia. Olisin kaivannut edes vähän visuaalisempaa trippiä, ainoat kunnon vääristymät tapahtuivat kaupassa julkisella paikalla joten niitä en erityisemmin ehtinyt pällistelemään. Ehkä sitten ensikerrallan enemmän
-
King Ink
- LD50
Dexmiltä ei välttämättä kannatakkaan odottaa kovaa visuaalisuutta,
mielestäni boostimalla saa kuitenkin aika rankkoja visuaalitrippejä aikaan.
Matkas kuulosti sekavuudeltaan aika paljon samanlaiselta kuin minunkin eka 600mg.
Oliko dissosiaatiota ollenkaan?
Edit. Ainiin, tästä pitikin ekana mainita että varsinaisille trippistooreille on tuo ''Kokemukset'' alue täällä,
vaikka itsekin vähän aikaa sitten aika pitkäsanaisesti kuvailin.
Matkas kuulosti sekavuudeltaan aika paljon samanlaiselta kuin minunkin eka 600mg.
Edit. Ainiin, tästä pitikin ekana mainita että varsinaisille trippistooreille on tuo ''Kokemukset'' alue täällä,
-
Konala
- Tuppisuu
Tuosta piti tulla paljon lyhyempi, mutta jotenkin ihmeellisesti arviointikyky pettiKing Ink wrote:Dexmiltä ei välttämättä kannatakkaan odottaa kovaa visuaalisuutta,
Nyt kun jälkeenpäin katselee mitä kaikkea dissodiaatioon kuuluukaan, niin aika onnistunut matka siltä kannalta. Aika meni menojaan eikä sitä tuntunut pystyvän mittaamaan mitenkään ja varsinkin kauppa oli todella todella outo vaikka kaikki olikin normaalia sillä hetkellä kun otin kuulokkeet pois korvista ja palasin "todellisuuteen". Elokuva jota katselin tuntui tapahtuvan välillä samassa huoneessa jossa katsoin sitä vaikka visuaalisesti se pysyikin paikoillaan nätisti kuvaruudun takana.
Kaipa taas vaihteeksi kaikesta lukemisesta huolimatta odotukset olivat perseelteen ja aine kyllä toimi, muttei niinkuin olisin halunnut. Tykkäsin kuitenkin, ja vaikuttaa siltä että näköjään juuri tuo buustailu olisi oikea keino päästä vielä vähän syvemmälle.
-
horna
- Kameleontti
Olisi mahdollista hommata DMXää suoraan teollisena jauheena. Itseäni askarruttaa kyseisen kemikaalin säilyvyys jauheena, eli säilyykö pitkiä aikoja pimeässä / viileässä menettämättä tehoja? (kokeilin jo hakua, mutta turhaan, koska tämä ketju on jo niin naurettavan pitkä
)
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
ferox
- OD
DXM:n säilyvyydessä ei kokemukseni perusteella ole mitään muista omistamistani jauheista poikkeavaa. Molekyyli on melko vakaa ja säilynee ilmatiiviisti minigripissä. DXM:ää myydään mahdollisesti eri suoloina, joten mikäli hankkimasi aine ei ole hydrobromidia, ota se huomioon annostuksessa.horna wrote:Olisi mahdollista hommata DMXää suoraan teollisena jauheena. Itseäni askarruttaa kyseisen kemikaalin säilyvyys jauheena, eli säilyykö pitkiä aikoja pimeässä / viileässä menettämättä tehoja? (kokeilin jo hakua, mutta turhaan, koska tämä ketju on jo niin naurettavan pitkä)
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
peltsi
- OD
Millasella annostuksella tota otetaan? siis suolaa?
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*