oon ottanu dxm:ää nyt aika monta kertaa ja tajuan sitä tilaa ja kaaosta jo aika hyvin mielestäni.. oon huomannu että juurikin dxm on auttanu mua oikeessa elämässä psykoaktiivisista aineista eniten. oikee elämä on ollu mulla pelkkää kaaosta, vähän samanlaista kun ensimmäiset deksmeilyt..
nyt oon ruvennu sillei tajuamaan sitä deksmimaailmaa, ettei se oo enää kaaosta ollenkaan, vaan todella selkeää ja loogista. ja samaten oikee elämä on menny paljon selkeempään suuntaan.
jotenkin tuntuu et nää kaks kaaosmaailmaa on hyvinkin linkittyneitä mulla, ja elää sillee vuorovaikutuksessa et kun tajuaa toista, niin toinenkin selkenee ja muuttuu loogisemmaksi.
nykyään voin ihan kepeesti ottaa 600mg eikä kukaan ulkopuolinen ihminen varmastikkaan huomaa mussa mitään muutosta, kun mun arkielämä ja "selvä minä" on muuttunu dxm:n osoittamalla tavalla selkeämpään suuntaan.
jos joku ulkopuolinen yhtäkkiä sais elää mun elämää hetken, niin luulen et se tuntis mun tajunnan samalla tavalla kun joku 300mg dxm:ää
vaikee selittää, mutta
dxm on ihana aine.
elämä on ihanaa.
EDIT: QUOTE
Gandalffi wrote:^heh, kuullosti vähän jopa happotripille

jooh, se oli tosi maaginen matka

olin polttanu sitä ennen vielä pilvee ja salviaa. vois kirjottaa tosta pidemmänkin stoorin jos ehdin ja jaksan ja saan sen kokoon
dxm on pyhä, elämä on pyhä!