The DXM topic
-
jermus
- Psykonautti
Re: The DXM topic
Jos tänää vetäis ekaa kertaa sitte sen 1200 mg:tä ja kattelis minne saakka mennään sillä annoksella :?
Henkisesti alan olla valmis trippiä varten
-
King Ink
- LD50
Kerro sitten miten kävi.jermus wrote:Jos tänää vetäis ekaa kertaa sitte sen 1200 mg:tä ja kattelis minne saakka mennään sillä annoksella :?
-
jermus
- Psykonautti
Joo kertoillaan, täytyy vielä käydä hakemassa toinen puteli ja autokin pitäs tankata et menee täs aikaa mut sen jälkee. En viiti greipillä buustailla, haluun ihan pelkän DXM:n vaikutuksen ja mielestäni se boostailu lyhentää aineen kestoaikaa jota en juuri nyt halua. Palaillaan asiaan kun tripeiltä päästään takas maan pinnalle
-
King Ink
- LD50
Nyt on semmoinen kutina että tekisi ensiviikonloppuna mieli vähäcn dexmailla.. pitkästä aikaa. Paikasta riippuen joko 300mg, tai 600mg.
-
peltsi
- OD
Nyt ois tarvittavat tarpeet väsäillä taas. Ostin tota sitruunahappookin. Aattelin nyt keittää ihan jauhoks asti jos vaikka tällä kertaa uskaltais ottaa annoksen joka oikeesti toimii, aattelin jotain 8mg/kg
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
dredi
- LD50
Sitten sitruunahappo ei sovi, sillä a) siihen jää ylimääräistä sitruunahappoa joka hankaloittaa annostelua sekä b) DXM-sitraatti on tahmeaa mössöä, joka ei kristallisoidu hyvin.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
peltsi
- OD
Mitä suosittelisit ton hapon sijaan? Etikkaa?dredi wrote:Sitten sitruunahappo ei sovi, sillä a) siihen jää ylimääräistä sitruunahappoa joka hankaloittaa annostelua sekä b) DXM-sitraatti on tahmeaa mössöä, joka ei kristallisoidu hyvin.
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
King Ink
- LD50
Kertokaapas reikäpäät miten kannabis muuntelee dxm:n vaikutusta, onko hyvä yhdistelmä?
Olisi viikonloppuna aikeissa vähän komboilla ja mietin että millä tavalla thc muuttaa dexmin luonnetta.
Toki netistä löytää tietoa, mutta tuntuu luotettavammalta kun ihmiset kertovat omista kokemuksistaan ja tiedooistaa.
Olisi viikonloppuna aikeissa vähän komboilla ja mietin että millä tavalla thc muuttaa dexmin luonnetta.
Toki netistä löytää tietoa, mutta tuntuu luotettavammalta kun ihmiset kertovat omista kokemuksistaan ja tiedooistaa.
-
lahke
mulla se autta rajatilanteissa, just kahden plateaun välissä. kannabiksen avulla on helpompi "päästää irti" kaikesta, mitkä estää seuraavalle plateaulle siirtymistä (vaikka mitään tajunnallisia muutoksia ei oikein tuukkaanKing Ink wrote:Kertokaapas reikäpäät miten kannabis muuntelee dxm:n vaikutusta, onko hyvä yhdistelmä?
emmä tiedä, kokeile ite
-
Spadukka
kannabis on kaiken kanssa hyvää. ja tekee mielestäni dexmiolot paljon pehmeämmäksi.King Ink wrote:Kertokaapas reikäpäät miten kannabis muuntelee dxm:n vaikutusta, onko hyvä yhdistelmä?
-
Infectedmushroom
- Karvakuono
Oman kokemuksen mukaan tekee kävellessä olosta todella kevyen ja iloisen ja silmät sulkiessa olosta todella tripauttavan, kun dxm visuaaleiden lisäksi tulee myös se kannabikselle ominainen ajatuksen pyöriminen...King Ink wrote:Kertokaapas reikäpäät miten kannabis muuntelee dxm:n vaikutusta, onko hyvä yhdistelmä?
-
jermus
- Psykonautti
Olen polttanu, olin vieläpä ulkona sillon. Aivan tajuttomalle tripille lähdin, noin puol tuntii olin kykenemätön kommunikoimaan, kävelemään, tekemään mitään, istuin vaa ja leijailin ties missä ja kaikenlaista trippiä näin, jäin mm. jyrän alle jne. Helvetin sekasin menee, ei siinä olossa tajua maailmanmenosta tuon taivaallista mut kyl se kannattaa kokeilla. Itellä ainaki lähti sillon se homma kyl ihan käsistä mut ei se mitään. Tosiaa ajan-paikantaju, itseasiassa taju siitä että on olemassa tämä ns. normaalimaailma katos TÄYDELLISESTI. Se vei jonnee muualle, sama pitikö silmii auki vai ei, näkee aivan omia kuvioita, sitte loppupäässä ku edes vähän hellitti niin näin ku katukäytävät oli ihan kuprulla ja mutkalla ja ties mitä ja sitten taas mentiin sellasee maailmaa että hellurei.King Ink wrote:Kertokaapas reikäpäät miten kannabis muuntelee dxm:n vaikutusta, onko hyvä yhdistelmä?
Mut kyl kaikkee kannattaa kokeilla
-
King Ink
- LD50
Ja milläs annoksella näin?jermus wrote:Olen polttanu, olin vieläpä ulkona sillon. Aivan tajuttomalle tripille lähdin, noin puol tuntii olin kykenemätön kommunikoimaan, kävelemään, tekemään mitään, istuin vaa ja leijailin ties missä ja kaikenlaista trippiä näin, jäin mm. jyrän alle jne. Helvetin sekasin menee, ei siinä olossa tajua maailmanmenosta tuon taivaallista mut kyl se kannattaa kokeilla. Itellä ainaki lähti sillon se homma kyl ihan käsistä mut ei se mitään. Tosiaa ajan-paikantaju, itseasiassa taju siitä että on olemassa tämä ns. normaalimaailma katos TÄYDELLISESTI. Se vei jonnee muualle, sama pitikö silmii auki vai ei, näkee aivan omia kuvioita, sitte loppupäässä ku edes vähän hellitti niin näin ku katukäytävät oli ihan kuprulla ja mutkalla ja ties mitä ja sitten taas mentiin sellasee maailmaa että hellurei.King Ink wrote:Kertokaapas reikäpäät miten kannabis muuntelee dxm:n vaikutusta, onko hyvä yhdistelmä?
Hm, nyt Samhainina jää kyllä kokeilematta sillä suunnitelmat muuttuivat semmoisiksi ettei tuleva ympäristö hyväksy dexmihörhöjä.
Mutta kokeilen kunhan tilannetta tulee.
Kuulostaa hyvältä tuo ''pehmentävä'' vaikutus. Juurikin mikä minua dexmissä eniten välillä harmittaa on se kovuus.
Hyvin tuli vastauksia, kiitos.
-
333 viestiä.
-
jeesukset
- Tuppisuu
Mite se dxm jauhe tehää? Tks tyyppi kerto mulle linja-autossa että resilari saa eroteltuu sekottamalla siihe vähä lipeää ja suorattamalla kahvisuodattime läpi. Sitte siihe kahvisuodattimee jää dxm jauhetta tai kiteitä. Pitääkö se paikkasa?
-
RcKokki
- Apteekki
Ei pidä paikkaansa. Editoin tähän viestiin illalla miten toi jauhe tehään jos on aikaa.jeesukset wrote:Mite se dxm jauhe tehää? Tks tyyppi kerto mulle linja-autossa että resilari saa eroteltuu sekottamalla siihe vähä lipeää ja suorattamalla kahvisuodattime läpi. Sitte siihe kahvisuodattimee jää dxm jauhetta tai kiteitä. Pitääkö se paikkasa?
-
mauseri
- LD50
linja-autossa kuullut jutut on luotettavuudeltaan matkaselli tasoa.. ja eiköhän se vitun asia oo selvitetty täällä jo tuhat ja yksi kertaa. googleta raamattu.. vittu.. TEHKÄÄ NÄILLE JOTAIN! pliis?jeesukset wrote:Mite se dxm jauhe tehää? Tks tyyppi kerto mulle linja-autossa että resilari saa eroteltuu sekottamalla siihe vähä lipeää ja suorattamalla kahvisuodattime läpi. Sitte siihe kahvisuodattimee jää dxm jauhetta tai kiteitä. Pitääkö se paikkasa?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
King Ink
- LD50
Ei ole, ehkä 2-5 kertaa. Vois periaatteessa väsää tänne semmosen ohjeen missä lukee kaikki dexmin erottelumenetelmät.mauser1911 wrote:linja-autossa kuullut jutut on luotettavuudeltaan matkaselli tasoa.. ja eiköhän se vitun asia oo selvitetty täällä jo tuhat ja yksi kertaa. googleta raamattu.. vittu.. TEHKÄÄ NÄILLE JOTAIN! pliis?jeesukset wrote:Mite se dxm jauhe tehää? Tks tyyppi kerto mulle linja-autossa että resilari saa eroteltuu sekottamalla siihe vähä lipeää ja suorattamalla kahvisuodattime läpi. Sitte siihe kahvisuodattimee jää dxm jauhetta tai kiteitä. Pitääkö se paikkasa?
-
jermus
- Psykonautti
Anna mennä vaan jos jaksatKing Ink wrote:Ei ole, ehkä 2-5 kertaa. Vois periaatteessa väsää tänne semmosen ohjeen missä lukee kaikki dexmin erottelumenetelmät.mauser1911 wrote:linja-autossa kuullut jutut on luotettavuudeltaan matkaselli tasoa.. ja eiköhän se vitun asia oo selvitetty täällä jo tuhat ja yksi kertaa. googleta raamattu.. vittu.. TEHKÄÄ NÄILLE JOTAIN! pliis?jeesukset wrote:Mite se dxm jauhe tehää? Tks tyyppi kerto mulle linja-autossa että resilari saa eroteltuu sekottamalla siihe vähä lipeää ja suorattamalla kahvisuodattime läpi. Sitte siihe kahvisuodattimee jää dxm jauhetta tai kiteitä. Pitääkö se paikkasa?
-
jermus
- Psykonautti
600 MG:tä DXMiä oli alla sillon mut se oli sitä aikaa kun deksmi toimi jumlaisen hyvin vielä. Ja lehti (nii tosiaa, oli vielä lehteeKing Ink wrote:Ja milläs annoksella näin?jermus wrote:Olen polttanu, olin vieläpä ulkona sillon. Aivan tajuttomalle tripille lähdin, noin puol tuntii olin kykenemätön kommunikoimaan, kävelemään, tekemään mitään, istuin vaa ja leijailin ties missä ja kaikenlaista trippiä näin, jäin mm. jyrän alle jne. Helvetin sekasin menee, ei siinä olossa tajua maailmanmenosta tuon taivaallista mut kyl se kannattaa kokeilla. Itellä ainaki lähti sillon se homma kyl ihan käsistä mut ei se mitään. Tosiaa ajan-paikantaju, itseasiassa taju siitä että on olemassa tämä ns. normaalimaailma katos TÄYDELLISESTI. Se vei jonnee muualle, sama pitikö silmii auki vai ei, näkee aivan omia kuvioita, sitte loppupäässä ku edes vähän hellitti niin näin ku katukäytävät oli ihan kuprulla ja mutkalla ja ties mitä ja sitten taas mentiin sellasee maailmaa että hellurei.King Ink wrote:Kertokaapas reikäpäät miten kannabis muuntelee dxm:n vaikutusta, onko hyvä yhdistelmä?
600 MG:tä DXMiä oli alla sillon mut se oli sitä aikaa kun deksmi toimi jumlaisen hyvin vielä. Ja lehti (nii tosiaa, oli vielä lehteeoli
Hm, nyt Samhainina jää kyllä kokeilematta sillä suunnitelmat muuttuivat semmoisiksi ettei tuleva ympäristö hyväksy dexmihörhöjä.
Mutta kokeilen kunhan tilannetta tulee.
Kuulostaa hyvältä tuo ''pehmentävä'' vaikutus. Juurikin mikä minua dexmissä eniten välillä harmittaa on se kovuus.
Hyvin tuli vastauksia, kiitos.
-
333 viestiä.
Mut kannattaa testaa joskus ehottomasti, kun vaa osaa nauttia siitä olotilasta joka siit tulee. Itse kyllä tykkäsin kovin vaikka kuutamolla oltii, tosin siin reissun aikana ei ollu olemassa sellasta asiaa kun tykkääminen
-
lahke
mitenkäs dxm + kratom kombo? tilasin tuossa 25g, vois kirjoitella vähän kokemuksista sit ku aika tulee kokeilla näitä yhdes. en oo kratomia kokeillu koskaan paljaaltaankaan, joten pitää hetki tutustua ensin..
-
jermus
- Psykonautti
Otin, perusdissot tuli
Alkaa jotenki käydä tylsäks deksmikin, seuraavaks pitää blossee heittää kylkee ja buustailla greipillä tai ottaa niitä isompia annoksia. Täytys erotella ku jaksais. Myös ulkonakäynti vois tehä terää.
Alkaa jotenki käydä tylsäks deksmikin, seuraavaks pitää blossee heittää kylkee ja buustailla greipillä tai ottaa niitä isompia annoksia. Täytys erotella ku jaksais. Myös ulkonakäynti vois tehä terää.
-
Antiluoja
- Karvakuono
Ite meinasin että jos tässä jokupäivä testailis isommilla doseilla, (20mg/kg) että pääsis kokemaan jotaai uutta deksmillä. ja just tolla greipillä vielä buustia kokeilla pikkaasen. Kuha erotteluvälineet hommailee itelle.jermus wrote:Otin, perusdissot tuli![]()
Ehdottomasti ulos vaan. Siellä se mieli pääsee valloilleen ja alkaa deksmit toimia
Be yourself.
-
peltsi
- OD
Omasta mielestä ei kannata greipillä buustia, kun tuppaa se psykedeelisyys muuttumaan vaan järjettömäks sekavuudeks mistä ei oo mitään iloa.
paljon kirkkaampi ja selkeempi kokemus pelkällä dexmillä
:
paljon kirkkaampi ja selkeempi kokemus pelkällä dexmillä
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
lahke
KAAOS ON KIVAA!peltsi wrote:Omasta mielestä ei kannata greipillä buustia, kun tuppaa se psykedeelisyys muuttumaan vaan järjettömäks sekavuudeks mistä ei oo mitään iloa.
paljon kirkkaampi ja selkeempi kokemus pelkällä dexmillä:
-
Vitamine
- Psykonautti
Mun mielestä greippimehu on miltei yhtä pahaa ku itse torfaaniaines, siksi aikalailla ei tee mieli buustia sillä ollenkaan.

"HERRA! Sä et oikeen tajuu tätä tilannetta, joten sit down niin mä vähän valasen sulle näitä mahdollisuuksia!"
no mitts mielikivitus….. on oikeesti. UNDO SOTUR__ banaani.jpg
no mitts mielikivitus….. on oikeesti. UNDO SOTUR__ banaani.jpg
-
jermus
- Psykonautti
En minäkää mielellää mehulla mut greippilimulla, ai saaketti se on hyvää ja todellaki toimiiVitamine wrote:Mun mielestä greippimehu on miltei yhtä pahaa ku itse torfaaniaines, siksi aikalailla ei tee mieli buustia sillä ollenkaan.![]()
-
Sand
- Karvakuono
Kuvittelin, että noissa limsoissa on pelkkiä aromeja..jermus wrote:En minäkää mielellää mehulla mut greippilimulla, ai saaketti se on hyvää ja todellaki toimiiVitamine wrote:Mun mielestä greippimehu on miltei yhtä pahaa ku itse torfaaniaines, siksi aikalailla ei tee mieli buustia sillä ollenkaan.![]()
-
King Ink
- LD50
Voisi kokeilla joku kerta tuolla greippimehu boostilla,
ihan kokeilla vain, vaikka onkin aika pahasti lytätty täällä se.
Ja komboja savujen kanssa suunnitelma ilmeisesti venähtää koska kaveri on päättänyt olla ilman douppaamista vähintään kuukauden.
Ja osoitan sille myötätuntoni olemalla myös ilman huumehia.(paitsi kannabista)
ihan kokeilla vain, vaikka onkin aika pahasti lytätty täällä se.
Ja komboja savujen kanssa suunnitelma ilmeisesti venähtää koska kaveri on päättänyt olla ilman douppaamista vähintään kuukauden.
Ja osoitan sille myötätuntoni olemalla myös ilman huumehia.(paitsi kannabista)
-
RcKokki
- Apteekki
Ei ainakan noissa limuissa mitä perus sekatavara kaupasa myydään olekkaan muuta kuin aromeita, eli placeboa on jos toimii greippilimulla paremmin.Sand wrote:Kuvittelin, että noissa limsoissa on pelkkiä aromeja..jermus wrote:En minäkää mielellää mehulla mut greippilimulla, ai saaketti se on hyvää ja todellaki toimiiVitamine wrote:Mun mielestä greippimehu on miltei yhtä pahaa ku itse torfaaniaines, siksi aikalailla ei tee mieli buustia sillä ollenkaan.![]()
-
peltsi
- OD
mites lonkerolla? oon miettiny tota jo pitempään kun en tykkää greippimehusta enkä oikeen limustakaan ja pieni määrä alkoo kai antaa vielä muutenki hyvän säväyksen deksmille?
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*