The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
jermus
Psykonautti

Re: The DXM topic

Post by jermus »

Jos tänää vetäis ekaa kertaa sitte sen 1200 mg:tä ja kattelis minne saakka mennään sillä annoksella :?
Henkisesti alan olla valmis trippiä varten
King Ink
LD50

Post by King Ink »

jermus wrote:Jos tänää vetäis ekaa kertaa sitte sen 1200 mg:tä ja kattelis minne saakka mennään sillä annoksella :?
Henkisesti alan olla valmis trippiä varten
Kerro sitten miten kävi. ;)
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

Joo kertoillaan, täytyy vielä käydä hakemassa toinen puteli ja autokin pitäs tankata et menee täs aikaa mut sen jälkee. En viiti greipillä buustailla, haluun ihan pelkän DXM:n vaikutuksen ja mielestäni se boostailu lyhentää aineen kestoaikaa jota en juuri nyt halua. Palaillaan asiaan kun tripeiltä päästään takas maan pinnalle
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Nyt on semmoinen kutina että tekisi ensiviikonloppuna mieli vähäcn dexmailla.. pitkästä aikaa. Paikasta riippuen joko 300mg, tai 600mg.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Nyt ois tarvittavat tarpeet väsäillä taas. Ostin tota sitruunahappookin. Aattelin nyt keittää ihan jauhoks asti jos vaikka tällä kertaa uskaltais ottaa annoksen joka oikeesti toimii, aattelin jotain 8mg/kg
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
dredi
LD50

Post by dredi »

Sitten sitruunahappo ei sovi, sillä a) siihen jää ylimääräistä sitruunahappoa joka hankaloittaa annostelua sekä b) DXM-sitraatti on tahmeaa mössöä, joka ei kristallisoidu hyvin.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
peltsi
OD

Post by peltsi »

dredi wrote:Sitten sitruunahappo ei sovi, sillä a) siihen jää ylimääräistä sitruunahappoa joka hankaloittaa annostelua sekä b) DXM-sitraatti on tahmeaa mössöä, joka ei kristallisoidu hyvin.
Mitä suosittelisit ton hapon sijaan? Etikkaa?
*Johnny Cash - hurt*
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Kertokaapas reikäpäät miten kannabis muuntelee dxm:n vaikutusta, onko hyvä yhdistelmä?
Olisi viikonloppuna aikeissa vähän komboilla ja mietin että millä tavalla thc muuttaa dexmin luonnetta.

Toki netistä löytää tietoa, mutta tuntuu luotettavammalta kun ihmiset kertovat omista kokemuksistaan ja tiedooistaa. :)
lahke

Post by lahke »

King Ink wrote:Kertokaapas reikäpäät miten kannabis muuntelee dxm:n vaikutusta, onko hyvä yhdistelmä?
Olisi viikonloppuna aikeissa vähän komboilla ja mietin että millä tavalla thc muuttaa dexmin luonnetta.

Toki netistä löytää tietoa, mutta tuntuu luotettavammalta kun ihmiset kertovat omista kokemuksistaan ja tiedooistaa. :)
mulla se autta rajatilanteissa, just kahden plateaun välissä. kannabiksen avulla on helpompi "päästää irti" kaikesta, mitkä estää seuraavalle plateaulle siirtymistä (vaikka mitään tajunnallisia muutoksia ei oikein tuukkaan :o).. en tiedä johtuuko musta, mutta ennen trippiä polttelu vaikuttaa paremmin kun sen aikana.. tripin nousu/huippukohdassa jos poltan mitään, niin se menee tosi helposti yli kun ei tunne vaikutuksia... ennen trippiä polttaminen taas on tuonut joitain tosi maagisia kokemuksia.

emmä tiedä, kokeile ite 8) ;)
Spadukka

Post by Spadukka »

King Ink wrote:Kertokaapas reikäpäät miten kannabis muuntelee dxm:n vaikutusta, onko hyvä yhdistelmä?

kannabis on kaiken kanssa hyvää. ja tekee mielestäni dexmiolot paljon pehmeämmäksi.
Infectedmushroom
Karvakuono

Post by Infectedmushroom »

Oman kokemuksen mukaan tekee kävellessä olosta todella kevyen ja iloisen ja silmät sulkiessa olosta todella tripauttavan, kun dxm visuaaleiden lisäksi tulee myös se kannabikselle ominainen ajatuksen pyöriminen...
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

Olen polttanu, olin vieläpä ulkona sillon. Aivan tajuttomalle tripille lähdin, noin puol tuntii olin kykenemätön kommunikoimaan, kävelemään, tekemään mitään, istuin vaa ja leijailin ties missä ja kaikenlaista trippiä näin, jäin mm. jyrän alle jne. Helvetin sekasin menee, ei siinä olossa tajua maailmanmenosta tuon taivaallista mut kyl se kannattaa kokeilla. Itellä ainaki lähti sillon se homma kyl ihan käsistä mut ei se mitään. Tosiaa ajan-paikantaju, itseasiassa taju siitä että on olemassa tämä ns. normaalimaailma katos TÄYDELLISESTI. Se vei jonnee muualle, sama pitikö silmii auki vai ei, näkee aivan omia kuvioita, sitte loppupäässä ku edes vähän hellitti niin näin ku katukäytävät oli ihan kuprulla ja mutkalla ja ties mitä ja sitten taas mentiin sellasee maailmaa että hellurei.
Mut kyl kaikkee kannattaa kokeilla 8)
King Ink
LD50

Post by King Ink »

jermus wrote:

Olen polttanu, olin vieläpä ulkona sillon. Aivan tajuttomalle tripille lähdin, noin puol tuntii olin kykenemätön kommunikoimaan, kävelemään, tekemään mitään, istuin vaa ja leijailin ties missä ja kaikenlaista trippiä näin, jäin mm. jyrän alle jne. Helvetin sekasin menee, ei siinä olossa tajua maailmanmenosta tuon taivaallista mut kyl se kannattaa kokeilla. Itellä ainaki lähti sillon se homma kyl ihan käsistä mut ei se mitään. Tosiaa ajan-paikantaju, itseasiassa taju siitä että on olemassa tämä ns. normaalimaailma katos TÄYDELLISESTI. Se vei jonnee muualle, sama pitikö silmii auki vai ei, näkee aivan omia kuvioita, sitte loppupäässä ku edes vähän hellitti niin näin ku katukäytävät oli ihan kuprulla ja mutkalla ja ties mitä ja sitten taas mentiin sellasee maailmaa että hellurei.
Ja milläs annoksella näin?

Hm, nyt Samhainina jää kyllä kokeilematta sillä suunnitelmat muuttuivat semmoisiksi ettei tuleva ympäristö hyväksy dexmihörhöjä.
Mutta kokeilen kunhan tilannetta tulee.

Kuulostaa hyvältä tuo ''pehmentävä'' vaikutus. Juurikin mikä minua dexmissä eniten välillä harmittaa on se kovuus.

Hyvin tuli vastauksia, kiitos.

-

333 viestiä. :foil:
jeesukset
Tuppisuu

Post by jeesukset »

Mite se dxm jauhe tehää? Tks tyyppi kerto mulle linja-autossa että resilari saa eroteltuu sekottamalla siihe vähä lipeää ja suorattamalla kahvisuodattime läpi. Sitte siihe kahvisuodattimee jää dxm jauhetta tai kiteitä. Pitääkö se paikkasa?
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

jeesukset wrote:Mite se dxm jauhe tehää? Tks tyyppi kerto mulle linja-autossa että resilari saa eroteltuu sekottamalla siihe vähä lipeää ja suorattamalla kahvisuodattime läpi. Sitte siihe kahvisuodattimee jää dxm jauhetta tai kiteitä. Pitääkö se paikkasa?
Ei pidä paikkaansa. Editoin tähän viestiin illalla miten toi jauhe tehään jos on aikaa.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

jeesukset wrote:Mite se dxm jauhe tehää? Tks tyyppi kerto mulle linja-autossa että resilari saa eroteltuu sekottamalla siihe vähä lipeää ja suorattamalla kahvisuodattime läpi. Sitte siihe kahvisuodattimee jää dxm jauhetta tai kiteitä. Pitääkö se paikkasa?
linja-autossa kuullut jutut on luotettavuudeltaan matkaselli tasoa.. ja eiköhän se vitun asia oo selvitetty täällä jo tuhat ja yksi kertaa. googleta raamattu.. vittu.. TEHKÄÄ NÄILLE JOTAIN! pliis?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
King Ink
LD50

Post by King Ink »

mauser1911 wrote:
linja-autossa kuullut jutut on luotettavuudeltaan matkaselli tasoa.. ja eiköhän se vitun asia oo selvitetty täällä jo tuhat ja yksi kertaa. googleta raamattu.. vittu.. TEHKÄÄ NÄILLE JOTAIN! pliis?
Ei ole, ehkä 2-5 kertaa. Vois periaatteessa väsää tänne semmosen ohjeen missä lukee kaikki dexmin erottelumenetelmät.
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

King Ink wrote:
mauser1911 wrote:
Ei ole, ehkä 2-5 kertaa. Vois periaatteessa väsää tänne semmosen ohjeen missä lukee kaikki dexmin erottelumenetelmät.
Anna mennä vaan jos jaksat
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

King Ink wrote:
jermus wrote:

Ja milläs annoksella näin?

600 MG:tä DXMiä oli alla sillon mut se oli sitä aikaa kun deksmi toimi jumlaisen hyvin vielä. Ja lehti (nii tosiaa, oli vielä lehtee :mrgreen: oli
Hm, nyt Samhainina jää kyllä kokeilematta sillä suunnitelmat muuttuivat semmoisiksi ettei tuleva ympäristö hyväksy dexmihörhöjä.
Mutta kokeilen kunhan tilannetta tulee.

Kuulostaa hyvältä tuo ''pehmentävä'' vaikutus. Juurikin mikä minua dexmissä eniten välillä harmittaa on se kovuus.

Hyvin tuli vastauksia, kiitos.

-

333 viestiä. :foil:
600 MG:tä DXMiä oli alla sillon mut se oli sitä aikaa kun deksmi toimi jumlaisen hyvin vielä. Ja lehti (nii tosiaa, oli vielä lehtee :mrgreen: ) olikyl tosi vahva kokemus kaikkiaan. Se oli niitä ensimmäisiä kertoja kun pajan kanssa tuli toimittua ja deksmeihin sitä. Huhhuh, vielki miettii välil sitä, unohtumaton reissu kyllä :razz:
Mut kannattaa testaa joskus ehottomasti, kun vaa osaa nauttia siitä olotilasta joka siit tulee. Itse kyllä tykkäsin kovin vaikka kuutamolla oltii, tosin siin reissun aikana ei ollu olemassa sellasta asiaa kun tykkääminen :lol:
lahke

Post by lahke »

mitenkäs dxm + kratom kombo? tilasin tuossa 25g, vois kirjoitella vähän kokemuksista sit ku aika tulee kokeilla näitä yhdes. en oo kratomia kokeillu koskaan paljaaltaankaan, joten pitää hetki tutustua ensin..
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

Otin, perusdissot tuli :)
Alkaa jotenki käydä tylsäks deksmikin, seuraavaks pitää blossee heittää kylkee ja buustailla greipillä tai ottaa niitä isompia annoksia. Täytys erotella ku jaksais. Myös ulkonakäynti vois tehä terää.
Antiluoja
Karvakuono

Post by Antiluoja »

jermus wrote:Otin, perusdissot tuli :)
Alkaa jotenki käydä tylsäks deksmikin, seuraavaks pitää blossee heittää kylkee ja buustailla greipillä tai ottaa niitä isompia annoksia. Täytys erotella ku jaksais. Myös ulkonakäynti vois tehä terää.
Ite meinasin että jos tässä jokupäivä testailis isommilla doseilla, (20mg/kg) että pääsis kokemaan jotaai uutta deksmillä. ja just tolla greipillä vielä buustia kokeilla pikkaasen. Kuha erotteluvälineet hommailee itelle.
Ehdottomasti ulos vaan. Siellä se mieli pääsee valloilleen ja alkaa deksmit toimia ;)
Be yourself.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Omasta mielestä ei kannata greipillä buustia, kun tuppaa se psykedeelisyys muuttumaan vaan järjettömäks sekavuudeks mistä ei oo mitään iloa.
paljon kirkkaampi ja selkeempi kokemus pelkällä dexmillä :!:
*Johnny Cash - hurt*
lahke

Post by lahke »

peltsi wrote:Omasta mielestä ei kannata greipillä buustia, kun tuppaa se psykedeelisyys muuttumaan vaan järjettömäks sekavuudeks mistä ei oo mitään iloa.
paljon kirkkaampi ja selkeempi kokemus pelkällä dexmillä :!:
KAAOS ON KIVAA! :D mun mielestä greippibuusti on niin täydellinen rentoutus. "ei tarvi ite huolehtia tripin aikana mistään", ihan vaan sit back and enjoy the CHAOTIC ride... aaaaah rupespa heti tekemään mieli
Vitamine
Psykonautti

Post by Vitamine »

Mun mielestä greippimehu on miltei yhtä pahaa ku itse torfaaniaines, siksi aikalailla ei tee mieli buustia sillä ollenkaan. :cry:
:mrgreen:
"HERRA! Sä et oikeen tajuu tätä tilannetta, joten sit down niin mä vähän valasen sulle näitä mahdollisuuksia!"
no mitts mielikivitus….. on oikeesti. UNDO SOTUR__ banaani.jpg
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

Vitamine wrote:Mun mielestä greippimehu on miltei yhtä pahaa ku itse torfaaniaines, siksi aikalailla ei tee mieli buustia sillä ollenkaan. :cry:
En minäkää mielellää mehulla mut greippilimulla, ai saaketti se on hyvää ja todellaki toimii 8)
Sand
Karvakuono

Post by Sand »

jermus wrote:
Vitamine wrote:Mun mielestä greippimehu on miltei yhtä pahaa ku itse torfaaniaines, siksi aikalailla ei tee mieli buustia sillä ollenkaan. :cry:
En minäkää mielellää mehulla mut greippilimulla, ai saaketti se on hyvää ja todellaki toimii 8)
Kuvittelin, että noissa limsoissa on pelkkiä aromeja..
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Voisi kokeilla joku kerta tuolla greippimehu boostilla,
ihan kokeilla vain, vaikka onkin aika pahasti lytätty täällä se.

Ja komboja savujen kanssa suunnitelma ilmeisesti venähtää koska kaveri on päättänyt olla ilman douppaamista vähintään kuukauden.
Ja osoitan sille myötätuntoni olemalla myös ilman huumehia.(paitsi kannabista)
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

Sand wrote:
jermus wrote:
Kuvittelin, että noissa limsoissa on pelkkiä aromeja..
Ei ainakan noissa limuissa mitä perus sekatavara kaupasa myydään olekkaan muuta kuin aromeita, eli placeboa on jos toimii greippilimulla paremmin.
peltsi
OD

Post by peltsi »

mites lonkerolla? oon miettiny tota jo pitempään kun en tykkää greippimehusta enkä oikeen limustakaan ja pieni määrä alkoo kai antaa vielä muutenki hyvän säväyksen deksmille?
*Johnny Cash - hurt*