On, muttei mielestäni ole tarpeellista olla ihan NOIN vakavana koko aikaa. Mutta enhän mie admin olekkaan.dredi wrote:Olen totinen tuhkakupin ulkopuolella. Mikä on käsittääkseni tarkoituskin.
The DXM topic
-
King Ink
- LD50
Re: The dextrometorfaani topic
-
zrrl
- Apteekki
Ai saakeli! Voiko aiemmin päivällä syöminen vaikuttaa oikeasti niin paljon että dxm ei futaa laisinkaan? Erottelin pikku-Resilarin ja join litkut 3 tuntia sitten eikä mitään ole tapahtunut, pieniä pupillien muutoksia lukuunottamatta. Söin lautasellisen riisiä ja kanaa pari tuntia ennen dexmin nauttimista. Aiemmin tällä viikolla vajaa (n. 120 ml) pikku-R eroteltuna toimi mainiosti. Perkele!
Mites muuten toi toleranssin kehittyminen? Tekisi huomenna mieli hakea uusi puteli ja tällä kertaa hörppiä tyhjään vatsaan.
Mites muuten toi toleranssin kehittyminen? Tekisi huomenna mieli hakea uusi puteli ja tällä kertaa hörppiä tyhjään vatsaan.
-
Boilder
- Lepakko
ei pitäisi syömisen noin radikaalisti vaikuttaa, erottelu sulla kussut veikkaisin..ei nouse tolet pahasti, hyvinkin voi ottaa pari päivää putkeen dxm:a...mutta hei, älä hörppää tyhjään vatsaan, hörppää vatsaan missä on greippimehut porisemassa : )zrrl wrote:Ai saakeli! Voiko aiemmin päivällä syöminen vaikuttaa oikeasti niin paljon että dextrometorfaani ei futaa laisinkaan? Erottelin pikku-Resilarin ja join litkut 3 tuntia sitten eikä mitään ole tapahtunut, pieniä pupillien muutoksia lukuunottamatta. Söin lautasellisen riisiä ja kanaa pari tuntia ennen dexmin nauttimista. Aiemmin tällä viikolla vajaa (n. 120 ml) pikku-R eroteltuna toimi mainiosti. Perkele!
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
zrrl
- Apteekki
Mjoo, mystinen juttu. En kyllä keksi yhtään että mikä erottelussa olisi voinut mennä vikaan, samalla tavalla tein kuin pari päivää aiemminkin. Jos oletetaan että erottelu olisi kussut niin minne se deksmi häviää? Onko se bensan tai yskänlääkesotkun seassa vai haihtunut jonnekin?
-
Boilder
- Lepakko
siis tuo oli silkka arvaus, että sulla erottelu olisi kussut..mutta jos se kusee niin silloin minun mielestä dxm menee jonkin pois heitettävän aineen mukana viemäriin/roskiin.zrrl wrote:Mjoo, mystinen juttu. En kyllä keksi yhtään että mikä erottelussa olisi voinut mennä vikaan, samalla tavalla tein kuin pari päivää aiemminkin. Jos oletetaan että erottelu olisi kussut niin minne se deksmi häviää? Onko se bensan tai yskänlääkesotkun seassa vai haihtunut jonnekin?
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
zrrl
- Apteekki
Mulla on muuten noi bensat ja yskänlääkeplörö vielä tallella.. pitäisköhän erotella uudestaan.zul1us wrote:siis tuo oli silkka arvaus, että sulla erottelu olisi kussut..mutta jos se kusee niin silloin minun mielestä dextrometorfaani menee jonkin pois heitettävän aineen mukana viemäriin/roskiin.zrrl wrote:Mjoo, mystinen juttu. En kyllä keksi yhtään että mikä erottelussa olisi voinut mennä vikaan, samalla tavalla tein kuin pari päivää aiemminkin. Jos oletetaan että erottelu olisi kussut niin minne se deksmi häviää? Onko se bensan tai yskänlääkesotkun seassa vai haihtunut jonnekin?
Nyt tuli muuten mieleen että se "deksmilitku" ei maistunut lähellekään yhtä pahalta kuin viimeksi, tosin sekoitin siihen reilusti aplarimehua mutta edellisellä kerralla litkun maku tunkeutui aika voimakkaasti siitäkin läpi. Hmm.
Tuli sellanen teoria mieleen että deksmibensa/c-vitsku sekoituksen ja erottelun aikana deksmi jäi jostain syystä bensaan ja nautinkin sitten lopulta pelkkää vitamiiniuutetta?? :?:
-
dredi
- LD50
Re: The DXM topic
Jos et tee resilaria alussa tarpeeksi emäksiseksi niin DXM jää siihen eikä hyppää bensan sekaan. Samoin jos bensaa ja resilaria ei sekoiteta/ravisteta tarpeeksi kauan.
Jos happo/vesi -liuos ei ole tarpeeksi hapan, DXM jää bensaan eikä hyppää vesiliuokseen. Samoin jos bensaa ja hapanta liuosta ei sekoiteta/ravisteta tarpeeksi kauan.
Jos happo/vesi -liuos ei ole tarpeeksi hapan, DXM jää bensaan eikä hyppää vesiliuokseen. Samoin jos bensaa ja hapanta liuosta ei sekoiteta/ravisteta tarpeeksi kauan.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
King Ink
- LD50
Olen miettinyt että voiko erottelun feilata niin että tekee Resilarista liian emäksistä, tai happoliuoksesta liian hapanta?dredi wrote:Jos et tee resilaria alussa tarpeeksi emäksiseksi niin dextrometorfaani jää siihen eikä hyppää bensan sekaan. Samoin jos bensaa ja resilaria ei sekoiteta/ravisteta tarpeeksi kauan.
Jos happo/vesi -liuos ei ole tarpeeksi hapan, dextrometorfaani jää bensaan eikä hyppää vesiliuokseen. Samoin jos bensaa ja hapanta liuosta ei sekoiteta/ravisteta tarpeeksi kauan.
-
dredi
- LD50
En usko. Dekstrometorfaani on tietääkseni melko stabiili happamissa ja emäksisissä olosuhteissakin.
-
zrrl
- Apteekki
Noni, nyt oon uudet dexmit huulilla. Maku on ainakin oikea, huhhuijakkaa.
-
zrrl
- Apteekki
Uhhhu. Nyt futaa.
-
jermus
- Psykonautti
Toho tyhjä- maha juttuun palaisin. Kyl mä oon ainaki huomannu et ku ottaa tyhjää, nii toki se sillo porisee hyvin, mut jos on syöny äskettäin, saati jos on syöny paljo, nii kyllä se matka jää todella vaisuksi verrattuna tyhjään mahaan juontiin.
Greippi voimistaa hurjasti matkaa, mutta myös lyhentää sitä. Mielestäni deksmi kuluu tavallaa vähä kuin bensa autossa (niin, en ole erotelluna edes juonu vielä, eli ny en puhu siitä bensasta
). Eli ku pääsee kerran matkalle, se eka on todella voimakas, mulla tulee ainaki pakostaki yleens pien tauko siihen trippii. Sitte toinen ei ole lähimainkaa niin kova ja sen jotenki tuntee päässä että teho on vähentyny, hankala selittää. Kolmas kerta jääkii sit yleens viimiseks mistä saa jotaa irti ja sit hitaast mut varmast alkaa ne nautinnolliset laskut.
Nyt olen pitäny taukoa tosta, lasken toleranssei ja toivon et sais sitä paremmin jatkossa alas, saapi nähdä, ens kuussa kokeilen
Greippi voimistaa hurjasti matkaa, mutta myös lyhentää sitä. Mielestäni deksmi kuluu tavallaa vähä kuin bensa autossa (niin, en ole erotelluna edes juonu vielä, eli ny en puhu siitä bensasta
Nyt olen pitäny taukoa tosta, lasken toleranssei ja toivon et sais sitä paremmin jatkossa alas, saapi nähdä, ens kuussa kokeilen
-
King Ink
- LD50
Möö, topicin nimi vaihtui, vietin tovin mieteskellessäni sitä.
Tähän en muuta sano kuin että itelläni potki paremmin tyhjään mahaan, vähän. Ja taisi nousta vähän nopeamminkin.jermus wrote:Toho tyhjä- maha juttuun palaisin. Kyl mä oon ainaki huomannu et ku ottaa tyhjää, nii toki se sillo porisee hyvin, mut jos on syöny äskettäin, saati jos on syöny paljo, nii kyllä se matka jää todella vaisuksi verrattuna tyhjään mahaan juontiin.
Greippi voimistaa hurjasti matkaa, mutta myös lyhentää sitä. Mielestäni deksmi kuluu tavallaa vähä kuin bensa autossa (niin, en ole erotelluna edes juonu vielä, eli ny en puhu siitä bensasta). Eli ku pääsee kerran matkalle, se eka on todella voimakas, mulla tulee ainaki pakostaki yleens pien tauko siihen trippii. Sitte toinen ei ole lähimainkaa niin kova ja sen jotenki tuntee päässä että teho on vähentyny, hankala selittää. Kolmas kerta jääkii sit yleens viimiseks mistä saa jotaa irti ja sit hitaast mut varmast alkaa ne nautinnolliset laskut.
-
jermus
- Psykonautti
Itel ollu usein järjetön ero et tyhjä- vai täys maha.King Ink wrote:Möö, topicin nimi vaihtui, vietin tovin mieteskellessäni sitä.
Tähän en muuta sano kuin että itelläni potki paremmin tyhjään mahaan, vähän. Ja taisi nousta vähän nopeamminkin.jermus wrote:Toho tyhjä- maha juttuun palaisin. Kyl mä oon ainaki huomannu et ku ottaa tyhjää, nii toki se sillo porisee hyvin, mut jos on syöny äskettäin, saati jos on syöny paljo, nii kyllä se matka jää todella vaisuksi verrattuna tyhjään mahaan juontiin.
Greippi voimistaa hurjasti matkaa, mutta myös lyhentää sitä. Mielestäni deksmi kuluu tavallaa vähä kuin bensa autossa (niin, en ole erotelluna edes juonu vielä, eli ny en puhu siitä bensasta). Eli ku pääsee kerran matkalle, se eka on todella voimakas, mulla tulee ainaki pakostaki yleens pien tauko siihen trippii. Sitte toinen ei ole lähimainkaa niin kova ja sen jotenki tuntee päässä että teho on vähentyny, hankala selittää. Kolmas kerta jääkii sit yleens viimiseks mistä saa jotaa irti ja sit hitaast mut varmast alkaa ne nautinnolliset laskut.
Nopeemmin se toki tyhjään nousee päähä
-
RcKokki
- Apteekki
''Noni, nyt oon uudet dexmit huulilla. Maku on ainakin oikea, huhhuijakkaa.'' ''uhhuh nyt futaa'' postit vois jättää minun mielestä pois tästä topicista ja pistää vaikka tuonne tuhkakupin puolelle.
-
taikatatti
- Tuppisuu
voiko ton erotella iha normi zippo bensal vai täytyyks olla sitä apteekki kamaa?
-
ferox
- OD
Vastaus tähän selviää esim. siirtämällä huomio hetkeksi tuonne oikean ylänurkan hakukenttään, joka palauttaa kasan aiheesta laadittuja viestejä, kun pistät hakusanaksi zippo. Vaikkapa täältä näin.taikatatti wrote:voiko ton erotella iha normi zippo bensal vai täytyyks olla sitä apteekki kamaa?
Tervetuloa foorumille, muistathan lukea säännötkin.
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
dredi
- LD50
Ei tarvi apteekkikamaa. Zippobensiini käy ihan hyvin tälläiseen läträämiseen.
-
King Ink
- LD50
Normi zippobensa käy hyvin, itsekkin käytän sitä.taikatatti wrote:voiko ton erotella iha normi zippo bensal vai täytyyks olla sitä apteekki kamaa?
-
Boilder
- Lepakko
joo normi zippo käy erittäin hyvin, itse en ole kertaakaan mitään muuta käyttänytKing Ink wrote:Normi zippobensa käy hyvin, itsekkin käytän sitä.taikatatti wrote:voiko ton erotella iha normi zippo bensal vai täytyyks olla sitä apteekki kamaa?
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
King Ink
- LD50
''Mistä tunnistaa Zippomiehen? - Haisee bensalle ja pummaa tulta''.Boilder wrote:joo normi zippo käy erittäin hyvin, itse en ole kertaakaan mitään muuta käyttänytKing Ink wrote:Normi zippobensa käy hyvin, itsekkin käytän sitä.taikatatti wrote:voiko ton erotella iha normi zippo bensal vai täytyyks olla sitä apteekki kamaa?
Oho.. menipäs vallan offtopikiksi.
-
lahke
eilen tuli varsin outo juttu vastaan 4. plateaun vääntelyissä... Oon jättänyt itelleni viestin tulevaisuudesta, lol?
-
mauseri
- LD50
-
Boilder
- Lepakko
Onko kellekkään käynyt tai onko kuullut, että DXM polttaisi juodessa kielen rakkuloille yms.? Kaveri oli normi muovipullossa dxm:a säilyttänyt n.1vrk. ja vaihteli sitä jääkaappi/huoneilma lämpötiloilla. Voiko dxm:n polttava vaikutus johtua kenties useasta lämpötilan vaihdoksesta tai vain siitä, että se säilytettiin muovipullossa? Olisi kiinnostavaa tietää mistä tälläinenkin johtuu.
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
King Ink
- LD50
Ihan mutuillen heitän, mutta tapahtuiko erottelu sitruunahappoon? Jos siitä lioksesta tehtiin liian hapanta niin eikö se voisi saada tuommoista aikaan?Boilder wrote:Onko kellekkään käynyt tai onko kuullut, että DXM polttaisi juodessa kielen rakkuloille yms.? Kaveri oli normi muovipullossa dxm:a säilyttänyt n.1vrk. ja vaihteli sitä jääkaappi/huoneilma lämpötiloilla. Voiko dxm:n polttava vaikutus johtua kenties useasta lämpötilan vaihdoksesta tai vain siitä, että se säilytettiin muovipullossa? Olisi kiinnostavaa tietää mistä tälläinenkin johtuu.
-
Boilder
- Lepakko
ei tehty, ihan poretableteilla..mutta c-vitamiiniä oli reilusti puutteellinen määrä, joten vaikuttikohan se sitten niin pahasti asiaa?King Ink wrote:Ihan mutuillen heitän, mutta tapahtuiko erottelu sitruunahappoon? Jos siitä lioksesta tehtiin liian hapanta niin eikö se voisi saada tuommoista aikaan?Boilder wrote:Onko kellekkään käynyt tai onko kuullut, että DXM polttaisi juodessa kielen rakkuloille yms.? Kaveri oli normi muovipullossa dxm:a säilyttänyt n.1vrk. ja vaihteli sitä jääkaappi/huoneilma lämpötiloilla. Voiko dxm:n polttava vaikutus johtua kenties useasta lämpötilan vaihdoksesta tai vain siitä, että se säilytettiin muovipullossa? Olisi kiinnostavaa tietää mistä tälläinenkin johtuu.
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
King Ink
- LD50
Ai. No en mie sitten voi keksiä syytä siihen. Miten pahasti se oli palanut?
-
Boilder
- Lepakko
No siis, kaveri tuli vähän aikaa sitten käymään tässä ja antoi minun maistaa sormen päällä kielelle sitä..maku ei ollut läheskään niin paha kuin normaalisti vaan ennemmikin jos kuvailisi makua se olisi väljähtänyt lääke..ja yhden tipan vain laitoin kielelle niin tuntui kuin joku olisi alkanut repimään siitä pieniä palasia tjs.King Ink wrote:Ai. No en mie sitten voi keksiä syytä siihen. Miten pahasti se oli palanut?
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
peltsi
- OD
Jos happoa oli liian vähän niin eikös tuo silloin jää emäksiseksi liuokseksi ja emäkset syövyttävät kyllä samoin kuten happo. Mitä käytit emäksenä?Boilder wrote:No siis, kaveri tuli vähän aikaa sitten käymään tässä ja antoi minun maistaa sormen päällä kielelle sitä..maku ei ollut läheskään niin paha kuin normaalisti vaan ennemmikin jos kuvailisi makua se olisi väljähtänyt lääke..ja yhden tipan vain laitoin kielelle niin tuntui kuin joku olisi alkanut repimään siitä pieniä palasia tjs.King Ink wrote:Ai. No en mie sitten voi keksiä syytä siihen. Miten pahasti se oli palanut?
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
King Ink
- LD50
Ei, koska siihen mennessä dxm olisi jo siirtynyt emäksisestä litkusta bensaan, josta se hapolla otetaan.peltsi wrote:Jos happoa oli liian vähän niin eikös tuo silloin jää emäksiseksi liuokseksi ja emäkset syövyttävät kyllä samoin kuten happo. Mitä käytit emäksenä?Boilder wrote:No siis, kaveri tuli vähän aikaa sitten käymään tässä ja antoi minun maistaa sormen päällä kielelle sitä..maku ei ollut läheskään niin paha kuin normaalisti vaan ennemmikin jos kuvailisi makua se olisi väljähtänyt lääke..ja yhden tipan vain laitoin kielelle niin tuntui kuin joku olisi alkanut repimään siitä pieniä palasia tjs.King Ink wrote:Ai. No en mie sitten voi keksiä syytä siihen. Miten pahasti se oli palanut?