Hm, no niin on myös hyvä tehdä että juo dexmin ilman laimentamista ja heti perään jotain voimakkaan makuista (ja hyvää) nestettä.lahke wrote:Ei se auta yhtään, ku sit pitää vaan juoda enemmän : d mulla se menee helpoiten muutamalla päättäväisellä huikalla suoraan kurkkuun, mut hetken saa kyl irvistellä ettei tuu heti samaa tietä ulos...King Ink wrote:Sekoita vaikka appelsiinimehuun, miekin sekotan!Ei se kyllä sen makua juurikaan paranna. mutta maistuu vähän miedommin pahalle.
The DXM topic
-
King Ink
- LD50
Re: The dextrometorfaani topic
-
palekastro
2 resilar yhden hinnalla! näin meidän apoteekissa....
"nii olisikko tarttenu tämmöistä mittamukia tähän mukaa?" "no seny ei varmaan ole tarpeen ehhh,,..."
DDDDD
dxm600mg oli nyt kyseessä, ens kerralla tuplasoosit >:) tämmösen kemikaalin kanssa on hyvä pitää hetki breikkii eka
edit: erottelin muuten ruokasoodalla ja kaupan sisilia-sitruunamehutiivisteellä
(skulas jopa!)
"nii olisikko tarttenu tämmöistä mittamukia tähän mukaa?" "no seny ei varmaan ole tarpeen ehhh,,..."
dxm600mg oli nyt kyseessä, ens kerralla tuplasoosit >:) tämmösen kemikaalin kanssa on hyvä pitää hetki breikkii eka
edit: erottelin muuten ruokasoodalla ja kaupan sisilia-sitruunamehutiivisteellä
-
Sand
- Karvakuono
Kuulostaa kyllä kummalliselta. Käytitkö varmasti 1 g C-vitamiinitabletteja? Ruokakaupoissa myytävissä on joskus jopa vain 60 mg C-vitamiinia.Poppy wrote:Sama määrä todellakin kolisi PALJON lujempaa kun erottelin hapolla, sekä prosessi oli nopeampi. Tietysti voihan olla että ainesosat erottuu ihan yhtä hyvin jollain poretabletilla, mutta tarvii vain huomattavasti enemmän aikaa. Tuli sen verran puskista ne vaikutukset, että eipä ole tarvinnut dexmiä sen jälkeen lipitellä.Sand wrote:Mistä huomaat, että erottuu paremmin? Pärisee kovempaa?Poppy wrote:Minusta dexmi erottuu paljon paremmin ihan sitruuna happoon, mutta maku on todella kamala. Happoon tehty litku meinaa myös tulla ylös paljon helpommin ainakin itsellä.
-
lahke
kyllä se vaan erottuu ihan eri tavalla oikeeseen happoonSand wrote:Kuulostaa kyllä kummalliselta. Käytitkö varmasti 1 g C-vitamiinitabletteja? Ruokakaupoissa myytävissä on joskus jopa vain 60 mg C-vitamiinia.Poppy wrote:Sama määrä todellakin kolisi PALJON lujempaa kun erottelin hapolla, sekä prosessi oli nopeampi. Tietysti voihan olla että ainesosat erottuu ihan yhtä hyvin jollain poretabletilla, mutta tarvii vain huomattavasti enemmän aikaa. Tuli sen verran puskista ne vaikutukset, että eipä ole tarvinnut dexmiä sen jälkeen lipitellä.Sand wrote: Mistä huomaat, että erottuu paremmin? Pärisee kovempaa?
mun oma vaikutusluokitus valmisteluista riippuen:
erottelu tabletilla ----> pehmeää ja leppoisaa menoa
erottelu sitruunahapolla ---> mennään vähän lujempaa ja vähän kauemmas ja vähän vaikempaa tajuta. vähän oudompaa.
greippibuusti + happoerottelu ---> hyvin outoa ja vaikeatajuista. ekoille kerroille ehkä huono vaihtoehto siinä mielessä, että niin paljon menee vaan ohi, yli hilseen...
ööh emt onko tossa mitään järkeä, oon taas pilvessä
-
King Ink
- LD50
Mie en oo löytänyt noita gramman tabletteja mistään, kaikkialla myydään vaan noita 60mg yksilöitä.Sand wrote:Kuulostaa kyllä kummalliselta. Käytitkö varmasti 1 g C-vitamiinitabletteja? Ruokakaupoissa myytävissä on joskus jopa vain 60 mg C-vitamiinia.
Tänään on ollut ihan helvetin hieno olo koko päivän, varmaan eilisestä 600mg johtuen. <3
-
dredi
- LD50
Re: The DXM topic
Sitruunahapon pH on alempi kuin askorbiinihapon, eli on siis voimakkaampi happo. Voimakas happo muodostaa suoloja emästen kanssa tehokkaammin kuin mieto happo.kyllä se vaan erottuu ihan eri tavalla oikeeseen happoonen osaa sanoa kemiallisesti mistä se johtuu, mutta trippiin se tuo DXM-SÄRMÄN. paljon kevyempää ja helpompaa menoa tableteilla eroteltuna.
Mitä suurempi pH-ero emäksen ja hapon välillä, sitä tehokkaammin happo ja emäs muodostavat suolan.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
King Ink
- LD50
Hirveät himot olisi jo dexmailla mutta äää, pitää pitää ainakin viikko vielä taukoa. Kaapissa komeilee 400ml Ressua, joista toinen pullo on kaverille. 
-
Boilder
- Lepakko
Nyt koin dxm:llä oman rajani mihin en enään ikinä uudelleen halua, viime perjantaina (5 tai 6 päivää poreella valvonut) tein noin 850-1000mg ja hörppäsin alas. Koin ensimmäiset hallusinaationi dxm:lla, sekä taisin kuolla jossain vaiheessa trippiä, mutta onneksi trippiin kuului mukaan myös aikahyppely niin samantien kuolemisesta hyppäsin toiseen aikaan ja olin hengissä taas. Oli henkisesti melko raskas reissu pakko myöntää, ei enään dxm:ä minulle jos olen valvonut alle. 
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
King Ink
- LD50
Tai sitten pienemmillä doseilla?zul1us wrote:Oli henkisesti melko raskas reissu pakko myöntää, ei enään dextrometorfaani:ä minulle jos olen valvonut alle.
-
Aesma
- OD
Tarkoittaa ettet henkisesti ollut tarpeeksi valmistautunut raskaalle reissulle?zul1us wrote:Oli henkisesti melko raskas reissu pakko myöntää, ei enään dextrometorfaani:ä minulle jos olen valvonut alle.
Ota uusiksi kuukauden päästä samalla annoksella, valmistaudu tästä hetkestä lähtien ja päätä sitten tarvitsetko enää dxm:ää.
edit: mutta muista myös se ettet voi valmistautua koskaan tarpeeksi tai liikaa.
-
NarkkiParkki
- Lepakko
Onko mitään mieltä vetää ykkösplateaun trippi?
-
King Ink
- LD50
Riippuu mitä haet tripiltä.NarkkiParkki wrote:Onko mitään mieltä vetää ykkösplateaun trippi?
Henkilökohtaisesti mielestäni 1. p on aika turha, kannattaa suoraan 2. plateaulle tähdätä jos miedommasta tykkää.
-
Aesma
- OD
Kyllä on, 1p voi olla myös melko mielenkiintoinen tila, ainakin euforisoiva se on jos ei muuta,NarkkiParkki wrote:Onko mitään mieltä vetää ykkösplateaun trippi?
kantsii tutkia ykkös plateautakin jonkun verran.
-
Lespidis
- Psykonautti
Part of the reason DXM isn't terribly popular is that drinking cough syrup is, well, disgusting. However, here is a suggested method courtesy of "JR":
Materials:
2 glasses
A sink with COLD water
cough syrup
toothpaste
Procedure:
Fill one glass with water, the other with Robo. Keep the water running (it makes the sensation less gross for some reason). Do not allow Robo to be smelled under any circumstances!
Pinch nose shut with one hand
Sip water
Take 5-6 deep hyperventilative breaths
Slam the entire 8oz bottle of Robo at one time.
While still holding nose, drink remainder of water
Refill glass with water and drink the entire glass of water.
Repeat again, for a third glass of water.
Still holding your nose, spread toothpaste in your mouth, thoroughly coating the inside of your mouth.
Release your nose, and exhale through both nose and mouth.
Minty fresh!
Jep Jep!!!
Ajattelinpas nyt kokeilla olenko yliherkkä tälle vaiko en. otan..ööhm. 100ml ja katson.
Materials:
2 glasses
A sink with COLD water
cough syrup
toothpaste
Procedure:
Fill one glass with water, the other with Robo. Keep the water running (it makes the sensation less gross for some reason). Do not allow Robo to be smelled under any circumstances!
Pinch nose shut with one hand
Sip water
Take 5-6 deep hyperventilative breaths
Slam the entire 8oz bottle of Robo at one time.
While still holding nose, drink remainder of water
Refill glass with water and drink the entire glass of water.
Repeat again, for a third glass of water.
Still holding your nose, spread toothpaste in your mouth, thoroughly coating the inside of your mouth.
Release your nose, and exhale through both nose and mouth.
Minty fresh!
Jep Jep!!!
Ajattelinpas nyt kokeilla olenko yliherkkä tälle vaiko en. otan..ööhm. 100ml ja katson.
Atomiabsorptiospektrofotometri
Where are you going to go? I don't know if you've looked in the mirror lately, but you kind of stick out in a crowd. Why do you do it? What do you hope to get out of it? Oh, I don't know. Maybe some self-realization.
Where are you going to go? I don't know if you've looked in the mirror lately, but you kind of stick out in a crowd. Why do you do it? What do you hope to get out of it? Oh, I don't know. Maybe some self-realization.
-
King Ink
- LD50
Nyt lähti käyntiin 1200mg erottelu, molemmille 600, miulle ja kaverille. 
Illemmalla lissää faktaa.
-
King Ink
- LD50
No.. oli kyllä aikamoista menoa. Jotenkin pystyin kontrolloimaan trippiä paljon paremmin kuin viimekerralla, nyt on tämmöinen ihana euforiapöhnä.King Ink wrote:Nyt lähti käyntiin 1200mg erottelu, molemmille 600, miulle ja kaverille.
-
Boilder
- Lepakko
No siis annoksen pidän samana tai sitten sillä 1200mg, mutta valvomisen jätän väliin vastaisuudessa : )Aesma wrote:Tarkoittaa ettet henkisesti ollut tarpeeksi valmistautunut raskaalle reissulle?zul1us wrote:Oli henkisesti melko raskas reissu pakko myöntää, ei enään dextrometorfaani:ä minulle jos olen valvonut alle.
Ota uusiksi kuukauden päästä samalla annoksella, valmistaudu tästä hetkestä lähtien ja päätä sitten tarvitsetko enää dextrometorfaani:ää.
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
King Ink
- LD50
En kyllä lähtisi nostamaan annosta jos edellinen oli liian rankkaa.. varmaan parasta olisi samalla kunnon valmistautumisen kanssa. Mutta tee toki miten itse näät parhaaksi.zul1us wrote:No siis annoksen pidän samana tai sitten sillä 1200mg, mutta valvomisen jätän väliin vastaisuudessa : )Aesma wrote:Tarkoittaa ettet henkisesti ollut tarpeeksi valmistautunut raskaalle reissulle?zul1us wrote:Oli henkisesti melko raskas reissu pakko myöntää, ei enään dextrometorfaani:ä minulle jos olen valvonut alle.
Ota uusiksi kuukauden päästä samalla annoksella, valmistaudu tästä hetkestä lähtien ja päätä sitten tarvitsetko enää dextrometorfaani:ää.
-
Boilder
- Lepakko
no jospa sitä laskee ensin kerralle annoksen siihen 600mg ja testaa mille se nyt tuntuu : )King Ink wrote:En kyllä lähtisi nostamaan annosta jos edellinen oli liian rankkaa.. varmaan parasta olisi samalla kunnon valmistautumisen kanssa. Mutta tee toki miten itse näät parhaaksi.zul1us wrote:No siis annoksen pidän samana tai sitten sillä 1200mg, mutta valvomisen jätän väliin vastaisuudessa : )Aesma wrote: Tarkoittaa ettet henkisesti ollut tarpeeksi valmistautunut raskaalle reissulle?
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
zrrl
- Apteekki
Mites monta kertaa tota erottelussa käytettyä bensaa kantsii käyttää uudelleen?
-
King Ink
- LD50
Ite oon käyttänyt samaa bensaa muistaakseni.. jotain 5-8 kertaa. Vikoilla kerroilla sen väri muuttu jotenkin oudon kellertäväksi, mutta hyvin toimi vielä.zrrl wrote:Mites monta kertaa tota erottelussa käytettyä bensaa kantsii käyttää uudelleen?
-
polge
- Psykonautti
Jep mulla kans tuo väri siitä muuttu kellertäväks, mutta hyvin toimi =) Lopulta jouduin ostamaan uuden pullon kun alko olla tuota vanhaa niin vähän enään jäljellä. Onnistun lähes joka kerta hukkaamaan sitä johonkin muutaman millilitran..King Ink wrote:Ite oon käyttänyt samaa bensaa muistaakseni.. jotain 5-8 kertaa. Vikoilla kerroilla sen väri muuttu jotenkin oudon kellertäväksi, mutta hyvin toimi vielä.zrrl wrote:Mites monta kertaa tota erottelussa käytettyä bensaa kantsii käyttää uudelleen?
-
polge
- Psykonautti
Pitkästä aikaa taas kanavalla ja havahduin kuinka paljon on tänne kerääntynyt uusia innokkaita kokeilijoita. Flunssainen yskiminen koettelee fyysisesti kuin myös henkisesti, joten päätin koukata apteekin kautta. Jos vaikka se 600mg helpottais yön yli...
Phiis.
Phiis.
-
King Ink
- LD50
Yeah.polge wrote:Pitkästä aikaa taas kanavalla ja havahduin kuinka paljon on tänne kerääntynyt uusia innokkaita kokeilijoita. Flunssainen yskiminen koettelee fyysisesti kuin myös henkisesti, joten päätin koukata apteekin kautta. Jos vaikka se 600mg helpottais yön yli...![]()
Phiis.
Sitä bensaa katoaa aina jotenkin oudosti joka erottelussa vaikkei sitä läträisikään mihinkään.
-
dredi
- LD50
-
King Ink
- LD50
Sie oot aina noin totinen.dredi wrote:Se haihtuu.
Nyt on jonkinmoinen tauko miulle dexmailussa kyllää..
-
dredi
- LD50
Re: The DXM topic
Olen totinen tuhkakupin ulkopuolella. Mikä on käsittääkseni tarkoituskin.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
polge
- Psykonautti
Huh ressut otettu ja.. hmmmmmmmmmhhmh.,.. önkspönks,,. vituttaa ku näyttö on liian lähellä enkä voi mennä siitä kauemmas kö muuten en ylty näppäimille/hiirelle ja näyttöö ei pysty työntää taaemmas :S
Ootteko huomannu että kun joku kaveri sanoo sulle ku oot jossain aineissa (lähinnä psykedeeleissä) että oot nisti tai muuta vastaavaa, niin se tuntuu TOSI pahalta?
((
Ootteko huomannu että kun joku kaveri sanoo sulle ku oot jossain aineissa (lähinnä psykedeeleissä) että oot nisti tai muuta vastaavaa, niin se tuntuu TOSI pahalta?
-
polge
- Psykonautti
JONKUN ON VÄLILLÄ VEDETTÄVÄ VÄLISTÄVETÄJÄÄ VÄLISTÄ!!!King Ink wrote:Yeah.polge wrote:Pitkästä aikaa taas kanavalla ja havahduin kuinka paljon on tänne kerääntynyt uusia innokkaita kokeilijoita. Flunssainen yskiminen koettelee fyysisesti kuin myös henkisesti, joten päätin koukata apteekin kautta. Jos vaikka se 600mg helpottais yön yli...![]()
Phiis.
Sitä bensaa katoaa aina jotenkin oudosti joka erottelussa vaikkei sitä läträisikään mihinkään.JOKU VETÄÄ VÄLISTÄ..