The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Boilder
Lepakko

Re: The DXM topic

Post by Boilder »

peijakas wrote:Älämäni ensimmäistä kertaa erottelu kusahti jostain kumman syystä. Ehkä aavistuksen liian hätäisesti eroteltiin :?: Itse yleensä hyvin tarkasti noudattelen ohjeita, jopa ihan pilkkua viilaten, mikä ei todellakaan ole huono juttu. Aine kolahti aika miedosti ja ilta menikin sitten aika kovan vitutuksen merkeissä, kun oli valmistautunut ihan kunnon dexmisekoiluun. Eihän rahaa mennyt kuin yhteen ressupulloon, eli taloudelliselta kannalta tuolla ei mitään merkitystä. Olis vaan ollu niin helvetin hyvä päivä dexmailuun :oops:

Ps. Jotenkin epäilen tuota soodatuhkaa, että menikö homma puihin siihen liittyen. Mitään muuta ei tule mieleen. Kerrokset erottu normaaliin tapaan ja naamaan vedetty litku maistu -mausta ei voi erehtyä- kyllä niin dexmille ku maistua voi :D:D
no voi voi :( parempi onni ensi kerralla sitten ;)
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

peijakas wrote:Älämäni ensimmäistä kertaa erottelu kusahti jostain kumman syystä. Ehkä aavistuksen liian hätäisesti eroteltiin :?: Itse yleensä hyvin tarkasti noudattelen ohjeita, jopa ihan pilkkua viilaten, mikä ei todellakaan ole huono juttu. Aine kolahti aika miedosti ja ilta menikin sitten aika kovan vitutuksen merkeissä, kun oli valmistautunut ihan kunnon dexmisekoiluun. Eihän rahaa mennyt kuin yhteen ressupulloon, eli taloudelliselta kannalta tuolla ei mitään merkitystä. Olis vaan ollu niin helvetin hyvä päivä dexmailuun :oops:

Ps. Jotenkin epäilen tuota soodatuhkaa, että menikö homma puihin siihen liittyen. Mitään muuta ei tule mieleen. Kerrokset erottu normaaliin tapaan ja naamaan vedetty litku maistu -mausta ei voi erehtyä- kyllä niin dexmille ku maistua voi :D:D
No jos "errokset erottu normaaliin tapaan ja naamaan vedetty litku maistu -mausta ei voi erehtyä- kyllä niin dexmille ku maistua voi :D:D" niin veikkaan ettei erotellu failannut vaan jokin muu.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
dredi
LD50

Post by dredi »

Kauanko pidit soodaa uunissa?
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Madi
Psykonautti

Post by Madi »

Muistan joskus kun tein satsin niin pidin soodaa 50 asteessa kun olin samana päivänä kuivattanu paljon bajaa niin vanhasta muistista. vituikshan se meni. Olis taas kolme pulloo hyllys mut maanantaina varmaan seulat en ota riskii.
dredi
LD50

Post by dredi »

50 astetta on liian vähän. 2 tuntia 200 asteessa pitäisi riittää.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Madi wrote:Muistan joskus kun tein satsin niin pidin soodaa 50 asteessa kun olin samana päivänä kuivattanu paljon bajaa niin vanhasta muistista. vituikshan se meni. Olis taas kolme pulloo hyllys mut maanantaina varmaan seulat en ota riskii.
näkyyks dexmi niissä? siis millaset seulat sulla on edessä?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
dredi
LD50

Post by dredi »

Ei DXM näy seuloissa.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Jotkut sanoo, että seuloissa saattaa opiaatteina näkyä taikka pcp eenä... Olikohan erowid lähde..
Mulla ei ole kyllä näkynyt.
dredi
LD50

Post by dredi »

Miten vitussa se muka PCP:nä näkyis? Eihän niillä oo mitään tekemistä keskenään, muutakuin molemmat on NMDA-antagonisteja.

Ja opiaattina... epätodennäköistä, nykyisillä seuloilla.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

dredi wrote:Miten vitussa se muka PCP:nä näkyis? Eihän niillä oo mitään tekemistä keskenään, muutakuin molemmat on NMDA-antagonisteja.

Ja opiaattina... epätodennäköistä, nykyisillä seuloilla.
Joo siis tää oli jotenkin vain erowidista muistaakseni... http://www.erowid.org/chemicals/dxm/dxm_testing.shtml

Mut siis en mäkään tiedä mihinkä toi vois perustua... Muistelin vain tota.
dredi
LD50

Post by dredi »

En mä usko että se näkyis yhtään minään. Seulat sen verran kehittyneitä nykyään ettei ne sekota dexmin metaboliittejä opioideihin.
peijakas
Karvakuono

Post by peijakas »

dredi wrote:Kauanko pidit soodaa uunissa?
200 astetta ja sen tunnin verran. Aika paljon paakkuja siinä litkussa oli sekoitusvaiheessa (ilmeisesti ei siis hyvin sekoittunut siihen yskänlääkkeeseen?), mutta kaveri oli vaan sitä mieltä, ettei se niin tarkkaa ole. Ei vaan muuta tule mieleen mikä tuossa olisi voinut vikaan mennä.
dredi
LD50

Post by dredi »

Lipeää voi käsittääkseni valmistaa myös keittämällä tuhkaa vedessä.
Madi
Psykonautti

Post by Madi »

No siis mulla on ollut sellainen käsitys että dxm voi antaa "false positiven" testeissä. Kortin takia mulla se seuranta on. Voihan sitä aina syödä tatteja..
freakmatic
Psykonautti

Post by freakmatic »

Madi wrote:No siis mulla on ollut sellainen käsitys että dxm voi antaa "false positiven" testeissä. Kortin takia mulla se seuranta on. Voihan sitä aina syödä tatteja..

kohta se sieni kausiki on :D
..ihan mielenkiinnosta kysyn että onko siis jollai näkyny deksmin takia jotai positiivista? ihan tässä tulee hiki ku kelaa et ite pitäs lähtee kertaamaan kohta, siis kertaus harjotuksiin..
haluisin toisaalta olla lähtemättä mut enemmän saan massii tost viikon reisust ku kelalt :p

/offtopic: oonpa juomassa, edelliset kännit on ollu marraskuus :D ei tää alko oo nii kivaa ku osa kansasta hypettää.......
jaja , ei oo vielkää nettii kotona , t'l hetkel oon jossai teini meinigeissä :D iha miten vaa.. vaikka oon jo aika wanha ni on noi 17v beibet nii kivan näkösii :D
mut palatakseni viel aiheeseen ni itel ollu jo 1kk tauko deksmin kanssa, ekan kerran ku otin dxm ni ollu 3 taukoo, tää on pisin taukmo tähän mennes, alkaa olla jo ikävä :p
mut ennen kertausta ni joutuu kyl ottaa kunnon tripin että pärjää metäs ;D

hasukaa kesää keaikille ^.^
F R E A K M A T I C @ mikseri.net
Madi
Psykonautti

Post by Madi »

Sienikausi on ympäri vuoden ;) Kyllä nyt kelpaa kun on kunnon kesäkeliä!
horna
Kameleontti

Post by horna »

Heräsi DXM:ään pieni kiinnostus ja haluaisiknki ammattilaisilta tietää, miten komboaa alkomahoolin kanssa (liikkaa/vaimentaa efektiä/ei vaikuta/älä edes harkitse)?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

horna wrote:Heräsi DXM:ään pieni kiinnostus ja haluaisiknki ammattilaisilta tietää, miten komboaa alkomahoolin kanssa (liikkaa/vaimentaa efektiä/ei vaikuta/älä edes harkitse)?
En oo kyllä ammattilainen. Mutta olen kyllä testannut alkoholin kanssa. Siitä tulee sekava euforinen humala. Psykedeeliset ominaisuudet laskee melkeinpä nolille.
slack1
Psykonautti

Post by slack1 »

Vedin joskus 1500mg kännien päälle. Muistaakseni vähän sumensi kokemusta, eli ei nyt mitää erityisen hienoa, mutta toimihan tuo sillonkin suht voimakkaasti. Budin kanssa tuota pitäisi joskus vielä kokeilla, se oli mahtavaa!
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
Madi
Psykonautti

Post by Madi »

Budi on kyllä ehdoton..sitten se vasta alkaa toimia kunnolla..
Aesma
OD

Post by Aesma »

Dextroissa sitä välillä kuvittelee polttavansa budia muutenkin niin emmää nyt tiedä...

Ehkä tripin loppu puolella sitten... Mutnojaa.. :o
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Aesma wrote:Dextroissa sitä välillä kuvittelee polttavansa budia muutenkin niin emmää nyt tiedä...
Loppupeleissä tässä oli paljon totta, kun ottaa kunnolla dexmiä niin saattaa oikeasti olla paikassa jossa kuvittelee vetävänsä jotain muuta...

Tryptamiineja voisi olla kiintoisaa testata dexmin kanssa.
Olojen Onkija
Tuppisuu

Post by Olojen Onkija »

Tänään käyn kyllä Resilaria ostamassa pullon pari. Rybb & Decker greippimehu kaveriksi.
Haluun päästä tosi kauas.

Harmi vaan, että kukaan frendi ei ehkä ole lähdössä messiin, joutuu yksin trippailee.
karstainen
Karvakuono

Post by karstainen »

Olojen Onkija wrote:Tänään käyn kyllä Resilaria ostamassa pullon pari. Rybb & Decker greippimehu kaveriksi.

Harmi vaan, että kukaan frendi ei ehkä ole lähdössä messiin, joutuu yksin trippailee.
Mä tykkään yksin trippailla dexmeissä, tai voishan se oikeen kaverin kanssa ehkä olla kivaa mutta dexmeissä haluu vaa keskittyä omiin oloihin tai siis sukeltaa oman pään sisään. Mutta toisaalta isommilla annoksilla ois hyvä olla joku vahtimassa ettei telo itseään.
Olojen Onkija
Tuppisuu

Post by Olojen Onkija »

karstainen wrote:
Olojen Onkija wrote:Tänään käyn kyllä Resilaria ostamassa pullon pari. Rybb & Decker greippimehu kaveriksi.

Mä tykkään yksin trippailla dexmeissä, tai voishan se oikeen kaverin kanssa ehkä olla kivaa mutta dexmeissä haluu vaa keskittyä omiin oloihin tai siis sukeltaa oman pään sisään. Mutta toisaalta isommilla annoksilla ois hyvä olla joku vahtimassa ettei telo itseään.
Oon mä deksmin kanssa sen verran veteraani, etten itseäni edes pahan olon tullessa telo tai ala riehumaan.
Tykkään muuten vain kaverin kanssa ottaa, tulee sellainen kaikkia rakastava olo, ja molemminpuoleinen ymmärryksen tunne. :P
Olojen Onkija
Tuppisuu

Post by Olojen Onkija »

Olojen Onkija wrote:
karstainen wrote:

Oon mä deksmin kanssa sen verran veteraani, etten itseäni edes pahan olon tullessa telo tai ala riehumaan.
Tykkään muuten vain kaverin kanssa ottaa, tulee sellainen kaikkia rakastava olo, ja molemminpuoleinen ymmärryksen tunne. :P
Lainaanpa itseäni hieman, kun löytyikin kaveri, joka halusi mukaan matkalle dekstroverseen.
2l greippimehuakin hallussa, ja kaveri lupasi erottelutarpeet meille hankkia.

Ilta alkaa näyttää muikealta, kun on vähän guguakin.
Tenukeppi
Tuppisuu

Post by Tenukeppi »

Hei!

Itselläni on tuo erottelu tehty kolmesta 200ml pullosta, enkä nyt ihan kaikkea aatellut kerralla vetää, joten voisiko joku kertoa kuinka kuan tuo eritelty DXM säilyy esim. lasipurkissa? Ja kannattaako pitää jääkaapissa vai huoneenlämmössä?
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

ekakerralla taisin ottaa 300mg ja olo oli aika stimuloiva.. sit sen jälkeen oon aina väsäily 600mg enkä siitä sitte enempää.. ei mikään hirveän hieno päihde imo. tämä.. mutta kyllähän tuota tekee jos ei muutakaan nitkuissa keksi ;D
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

SadPanda wrote:ekakerralla taisin ottaa 300mg ja olo oli aika stimuloiva.. sit sen jälkeen oon aina väsäily 600mg enkä siitä sitte enempää.. ei mikään hirveän hieno päihde imo. tämä.. mutta kyllähän tuota tekee jos ei muutakaan nitkuissa keksi ;D
höpö höpö, DXM on upee ja hieno aines ;)
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
Aesma
OD

Post by Aesma »

zul1us wrote:
SadPanda wrote:ekakerralla taisin ottaa 300mg ja olo oli aika stimuloiva.. sit sen jälkeen oon aina väsäily 600mg enkä siitä sitte enempää.. ei mikään hirveän hieno päihde imo. tämä.. mutta kyllähän tuota tekee jos ei muutakaan nitkuissa keksi ;D
höpö höpö, DXM on upee ja hieno aines ;)
Totta, sulla on Panda erottelu luultavastikin kussut, tai sit ei vaan jostain syystä toimi, tai ei oikeesti vaan kiinnosta dextro(ei tunnu oikein miltään), joka on mun mielestä lähes mahdotonta, jos ei siis puutu mitään kehosta(aivoista)...